ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

شرایط استخدام آموزش و پرورش + بخشنامه جدید 1403

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۲,۰۹۵
  • تاریخ بروزرسانی: ۹ فروردین ۱۴۰۳
شرایط استخدام آموزش و پرورش
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

امروزه بسیاری از فارق التحصیلان در رشته های مختلف به دنبال اطلاع از شرایط استخدام آموزش و پرورش، هستند چرا که فرهنگیان آموزش و پرورش و معلمان ساعات کمتری نسبت به کارمندان مشغول کار هستند و همچنین از حقوق بازنشستگی برخوردارند. در ضمن معلمان در سه ماه تابستان و تعطیلات عید نیازی به حضور در مدرسه ندارند

ولی همچنان در مدت تعطیلات نیز حقوق خود را دریافت می کنند. علاوه بر این افراد فرهنگی از عیدی سالانه، بیمه درمانی، پاداش و مزایای دیگری بهره مند می شوند. به همین دلیل بسیاری از افراد علاقه مند به استخدام در آموزش و پرورش می باشند و در آزمون های سالانه آن شرکت می کنند تا در این سازمان استخدام شوند.

اما برای این کار شرایطی وجود دارد که در دفترچه پیش از ثبت نام بیان می شود و حتی در صورت نداشتن فقط یکی از شروط فرد نمی تواند در آزمون استخدامی این سازمان ثبت نام نماید. بنابراین اگر شما هم جزء افرادی هستید که به شغل معلمی علاقه دارید و یا می خواهید با عناوین دیگر در این سازمان مشغول به کار شوید باید از شرایط استخدام آموزش و پرورش اطلاع داشته باشید.

در این مقاله قصد داریم به بررسی شرایط عمومی و اختصاصی استخدام آموزش و پرورش بپردازیم. پیشنهاد می کنیم این مقاله را با دقت مطالعه کرده و در صورت داشتن هر گونه سوال یا نیاز به راهنمایی بیشتر با مشاوران ما در ایران تحصیل ارتباط برقرار نمایید.

 

💣 اطلاعیه مهم 💣

بر اساس مندرجات دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی و آموزش پرورش سال گذشته و شرایط احراز تحصیلی تعیین شده، داوطلبان برای ثبت نام این آزمون در هر یک از رشته های شغلی، باید حداقل مدرک تحصیلی فوق دیپلم را داشته باشند و رشته هایی با شرایط احراز مدرک دیپلم ارائه نشده است.

 

بررسی شرایط استخدام آموزش و پرورش

شرایط استخدام آموزش و پرورش نیز مانند سایر دستگاه های استخدامی کشور، دارای شرایط عمومی و اختصاصی است. بدین معنا که هر یک از داوطلبان علاوه بر دارا بودن شرایط عمومی، باید از شرایط اختصاصی نیز برخوردار باشند.

برای اطلاع از زمان و جزئیات استخدام آموزش و پرورش روی لینک کلیک کنید.

علاوه بر این، لازم به ذکر است که عدم وجود حتی یکی از شرایط عمومی و یا اختصاصی، سبب می شود تا افراد نتوانند در آزمون استخدامی این سازمان ثبت نام نمایند. برخی از مهم ترین شرایط عمومی و شرایط اختصاصی استخدام در آموزش و پرورش، در ادامه بیان می شوند.

مشاوره تخصصی استخدام اموزش پرورش

برای آشنایی با سامانه امین کلیک کنید.

شرایط عمومی ثبت نام آموزش و پرورش

شرایط عمومی ثبت نام آموزش و پرورش

🟢 تمامی افراد باید تابعیت ایرانی داشته باشند.

🟢 تمامی داوطلبان حتما باید به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، اعتقاد داشته باشند.

🟢 بر اساس شرایط استخدام آموزش و پرورش تمام متقاضیان باید به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران پایبند باشند.

🟢 داوطلبان عزیز و گرامی نباید به هیچ یک از مواد مخدر اعتیاد داشته باشند.

🟢 داوطلبان آقا حتما باید دارای کارت پایان خدمت و یا کارت معافیت از خدمت باشند.

🟢 متقاضیان باید هیچ گونه سوء سابقه ای نداشته باشند.

🟢 طبق شرایط استخدام آموزش و پرورش تمامی متقاضیان و داوطلبان می بایست از سلامت جسمی و روانی برخوردار باشند.

🟢 داوطلبان عزیز نباید دارای هیچ گونه ممنوعیت استخدام در دستگاه های دولتی باشند.

🟢 داوطلبان می بایست حداقل مدرک فوق دیپلم را داشته باشند.

🟢 داشتن حداکثر 30 سال برای داوطلبان دارای مدرک فوق دیپلم (کاردانی) الزامی است.

🟢 داشتن نهایتا 40 سال تمام برای داوطلبان دارای مدرک لیسانس و فوق لیسانس امری الزامی است.

🟢 مطابق با شرایط استخدام آموزش و پرورش 1403 کلیه متقاضیان دارای مدرک دکتری، حتما باید کمتر از 45 سال داشته باشند.

شرایط عمومی ثبت نام آموزش و پرورش

📌 لازم به ذکر است تاریخ مندرج در کارت پایان خدمت یا مدرک فارغ التحصیلی باید قبل از آخرین روز ثبت نام وزارت آموزش و پرورش باشد. همچنین، شرایط ذکر شده برای تمامی افراد اعم از بانوان و آقایان است. جهت اطلاع از سایر شرایط عمومی ثبت نام می توانید با کارشناسان خبره ما در ایران تحصیل 9099075307 تماس حاصل فرمایید.

برای کسب اطلاع از نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش روی لینک آبی رنگ کلیک کنید.

شرایط اختصاصی ثبت نام آموزش و پرورش

همان طور که در قسمت های پیشین بیان شد، افراد علاوه بر شرایط عمومی استخدام، باید شرایط خصوصی را نیز دارا باشند. در واقع، اگر تمامی شرایط عمومی را دارا باشند اما، شرایط خصوصی را نداشته باشند، نمی توانند در آزمون شرکت کرده و در این سازمان ثبت نام نمایند. لذا، برخی از مهم ترین شرایط اختصاصی ثبت نام در آموزش و پروش، شامل موارد زیر می باشند:

🟡 داوطلبان پذیرفته شده در آزمون استخدامی باید در دانشگاه فرهنگیان یا تربیت دبیر شهید رجایی دوره مهارت آموزی یک ساله را طی کنند.

🟡 افرادی که جز پذیرفته شدگان نهایی آزمون هستند، باید قبل از شروع دوره ی یک ساله مهارت آموزی، تعهد 10 ساله خدمت در محل قبول شده را به آموزش و پرورش ارائه دهند.

🟡 امکان تغییر محل خدمت بعد از پذیرفته شدن نهایی و پیش از استخدام وجود نداشته و پس از شروع به کار نیز طبق قوانین نقل و انتقال تغییر محل خدمت انجام می گیرد.

🟡 افراد علاقه مند به هنرآموزی می بایست حتما دارای مدرک فوق دیپلم پیوسته باشند و چنانچه مدرک فوق دیپلم آن ها ناپیوسته باشد نیازمند مدرک دیپلم هنرستان هستند.

🟡 یکی از شرایط استخدام آموزش و پرورش این است که افرادی که فارغ التحصیل مراکز آموزش و پرورش هستند نمی توانند در آزمون استخدامی شرکت کنند.

🟡 افرادی که پذیرفته می شوند باید قبل از شروع به کار، سوگندنامه معلمی امضا کنند که این سوگندنامه در پرونده آن ها ثبت می شود.

🟡 اگر داوطلبان در کلاس های درسی و آزمون های دوره های مهارت آموزی شرکت نکنند به منزله انصراف آن ها از دوره بوده و باید مبلغی را به عنوان جریمه و هزینه های آموزش پرداخت نمایند.

🟡 داوطلبانی که به عنوان پذیرفته شدگان نهایی منصوب می شوند باید پس از دوره مهارت آموزی، امتیاز حد نصاب آزمون جامع را کسب نمایند.

🟡 داوطلب باید بخشی از هزینه دوره مهارت آموزی خود را پرداخت کند. حال اگر داوطلبی قبل از اتمام دوره یک ساله مهارت آموزی انصراف دهد، می بایست تمامی هزینه های دوره مهارت آموزی خود را که از سوی وزارت آموزش و پرورش اعلام می شود، پرداخت کند.

🟡 یکی از شرایط استخدام آموزش و پرورش این است که در آن تمام داوطلبانی که به عنوان هنر آموز قبول شدند باید برای اطلاع از نحوه ثبت نام و شرکت در دوره مهارت آموزی به سایت دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی مراجعه کنند. همچنین پذیرفته شدگان نهایی آموزگاری، دبیری، مراقب سلامتی، مشاوره و مربی امور تربیتی نیز باید به سایت دانشگاه فرهنگیان جهت کسب اطلاعات در این مورد مراجعه نمایند.

🟡 معمولا مکان شروع دوره مهارت آموزی داوطلبان با توجه به محل قبولی آن ها اعلام خواهد شد. البته در صورتی که داوطلبی قصد داشته باشد محل  دوره مهارت آموزی خود را تغییر دهد باید بر اساس جنسیت خود طبق نظر دانشگاه فرهنگیان اقدام کند.

🟡 داوطلبان باید در زمان شرکت برای دوره مهارت آموزی مدرک روخوانی و روان خوانی قرآن کریم و مدرک ICDL خود را ارائه دهند. در غیر این صورت باید قبل از شروع دوره آزمون جامع این مدارک را دریافت را دریافت و ارائه نمایند.

🟡 هیچ گونه مسئولیتی در قبال تهیه مسکن و غذا دوره مهارت آموزی داوطلبان وجود ندارد. اما دانشگاه هایی که دوره مهارت آموزی در آن اجرا می شود می توانند در قبال دریافت هزینه این کار را برای داوطلبان انجام دهند.

شرایط اختصاصی ثبت نام آموزش و پرورش

📌 لازم به ذکر است امکان ثبت نام استخدام آموزش و پرورش در حین دوره سربازی با توجه به برخی از ضوابط نیز وجود خواهد داشت.

📢 جهت اطلاع از زمان و نحوه استخدام مدرس دانشگاه فرهنگیان، بر روی لینک مربوطه کلیک کنید. 📢

شرایط سنی استخدام آموزش و پرورش

علاوه بر تمامی شرایط استخدام آموزش و پرورش اعم از شرایط عمومی و خصوصی، افراد باید شرایط سنی خاصی را نیز دارا باشند تا بتوانند در آموزش و پرورش استخدام شوند. در واقع، شرایط سنی استخدام آموزش و پرورش یکی از شرایط در نظر گرفته شده برای استخدام داوطلبان در این وزارت است. شرایط سنی در سال های اخیر با توجه به برخی از مصوبات دچار تغییر شده است که آخرین تغییرات مربوط به شرایط سنی استخدام، شامل موارد زیر می باشند:

🔵 داشتن سن 30 سال برای افرادی که مدرک کاردانی(فوق دیپلم) دارند.

🔵  سن 40 سال برای مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد

🔵  حداکثر سن 45 سال برای دارندگان مدرک دکتری

شرایط سنی استخدام آموزش و پروزش

📌توجه داشته باشید برخی از افراد از شرایط سنی استخدام آموزش و پرورش معاف هستند و اگر سن آن ها کمتر و یا بیشتر از حد مجاز باشد، مشکلی نخواهند داشت. در واقع، جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان 25% و بالاتر، فرزندان آزادگان يک سال اسارت و بالاتر، از شرط سنی معاف هستند.

 

📢 برای آشنایی با رشته های استخدامی آموزش و پرورش، بر روی لینک کلیک کنید. 📢

حداقل معدل برای استخدام آموزش و پرورش مقطع لیسانس

شرایط در نظر گرفته شده برای استخدام در سال های مختلف، متفاوت است. در رابطه با حداقل معدل برای استخدام آموزش و پرورش مقطع لیسانس نیز می توان گفت که در این رابطه خوشبختانه تا به حال هیچ نوع شرط معدلی از طرف سازمان سنجش و همچنین آموزش و پرورش برای شرکت متقاضیان قرار داده نشده است.

به همین دلیل تمامی فارغ التحصیلان در رشته های اعلام شده طبق دفترچه می توانند برای شرکت در آزمون استخدامی شرکت نمایند.

شرط معدل برای آن دسته از داوطلبانی است که مایل به شرکت در دانشگاه فرهنگیان هستند اما ملاک قبولی متقاضیان استخدام از طریق آزمون های استخدامی آموزش و پرورش، نمره کسب شده آزمون آن ها است. از این رو شرط لازم برای استخدام از طریق آزمون در آموزش و پرورش این است که داوطلبان بتوانند نمره بالاتری را کسب نمایند.

حداقل معدل لیسانس برای استخدام آموزش و پرورش

در رابطه با حداقل نمره لازم برای قبولی نیز نمی توان برای تمامی رشته ها و همچنین تمامی شهرها و استان ها نظر یکسانی را ارائه کرد. زیرا هر یک از شهرستان ها با ظرفیت های متفاوتی داوطلبان را پذیرش می نمایند. به همین دلیل قبولی متقاضیان تا حدود بسیاری بستگی به ظرفیت و درصد پاسخگویی آن ها به سوالات دروس مختلف خواهد داشت.

آیا شرایط بومی بودن مربوط به سه سال آخر دبیرستان است و بر همین مبنا گزینش صورت می پذیرد؟

بومی بودن داوطلبان با توجه به چند مورد می تواند تعیین شود که از جمله آن همین سه سال آخر دبیرستان خواهد بود. اما غیر از آن، در صورتی که داوطلبان به شرحی که در ادامه ذکر خواهد شد شرایطی را دارا باشند، بومی شهرستان محسوب خواهند شد.

1️⃣ شهرستان یا استان محل تولد داوطلب یا همسر وی با شهرستان یا استان محل مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد.

2️⃣ همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح اعم از شاغل و یا بازنشسته که شهرستان یا استان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی آنان با شهرستان یا استان محل مورد تقاضا برای استخدام آنان یکی باشد.

3️⃣ داوطلب حداقل چهار سال از سنوات تحصیلی  ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و یا دانشگاه را به صورت پشت سر هم در شهرستان و یا استان محل مورد تقاضا برای استخدام طی کرده باشد.

4️⃣ داوطلب یا پدر، مادر و یا همسر وی، حداقل چهار سال سابقه پرداخت حق بیمه در شهرستان و یا استان محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشند و پرداخت حق بیمه به مدت تعیین شده صرفاً توسط یکی از موارد ذکر شده قابل احتساب است.

برای استخدام در ادارات استان ها آیا لازم است بومی استان و یا شهرستان باشیم؟

مطابق با شرایط استخدام آموزش و پرورش، آن دسته از داوطلبانی که برای این گونه مشاغل اقدام به ثبت نام می نمایند، بومی همان شهرستان محسوب می شوند. به همین دلیل ﻧﻤﺮه داوﻃﻠﺒﺎن ﺑﻮﻣﯽ اﺳﺘﺎن ﺑﺎ ﺿﺮﯾﺐ ﯾﮏ و دو دﻫﻢ (1/2) و بومی شهرستان ها با ضریب یک و چهار دهم (1/4) ﻧﻤﺮه کسب شده در ﻫﺮ ﺣﯿﻄﻪ از آزﻣﻮن و ﻣﺼﺎﺣﺒﻪ اﺳﺘﺨﺪاﻣﯽ، تنها در ﺻﻮرت ﮐﺴﺐ ﺣﺪ ﻧﺼﺎب آزﻣﻮن در ﻣﺮﺣﻠﻪ ﻣﻌﺮﻓﯽ ﺑﺮای ﻣﺼﺎﺣﺒﻪ اﺳﺘﺨﺪاﻣﯽ ﻣﺤﺎﺳﺒﻪ ﻣﯽ شود.

برای استخدام در ادارات استان ها آیا لازم است بومی استان و یا شهرستان باشیم؟

برای کسب اطلاع از لیست سوالات مصاحبه استخدامی آموزش و پرورش روی لینک کلیک نمایید.

راهنمای 24 ساعته

 

خلاصه مطلب مقاله شرایط استخدام آموزش و پرورش

ما در این مقاله سعی داشتیم تا شما داوطلبان و متقاضیان عزیزی که می خواهید در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش شرکت کنید را با تمامی شرایط استخدام آموزش و پرورش به خوبی و به طور کامل آشنا کنیم.

به یاد داشته باشید که تمامی افراد باید تمامی شرایط عمومی، اختصاصی و سنی را داشته باشند. اما، برخی از افراد همچون: آزادگان، جانبازان و … که در مقاله بیان شده است، می توانند از داشتن شرایط سنی معاف باشند. اما، این افراد نیز برای استخدام حتما باید شرایط عمومی و اختصاصی ذکر شده در مقاله را دارا باشند.

در صورت داشتن هر گونه سوال یا نیاز به دریافت راهنمایی های بیشتر در خصوص برگزاری یا شرایط شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش می توانید با مشاوران با تجربه ما در ایران تحصیل ارتباط برقرار نمایید. برای این کار می توانید با ما تماس گرفته و یا از طریق کامنت سوالات خود را مطرح نمایید تا همکاران ما در اسرع وقت به شما عزیزان پاسخ خواهند دهند.

 

پادکست صوتی مقاله 🔊

 

📢 برای دانلود فایل PDF مقاله شرایط استخدام آموزش و پرورش کلیک کنید. 📢

 

 

 

 

3.9/5 - (30 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

حداقل معدل لیسانس برای استخدام آموزش و پرورش چقدر است؟

در رابطه با حداقل معدل لیسانس هیچ نوع شرطی از طرف آموزش و پرورش برای شرکت متقاضیان قرار داده نشده است.

آیا داوطلبانی که در مراکز تربیت معلم تحصیل کرده اند می توانند در آزمون استخدامی شرکت کنند؟

خیر. این داوطلبان حق شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش را ندارند.

حداکثر سن برای استخدام در آموزش و پرورش چقدر است؟

با مدرک فوق دیپلم حداکثر سن 30 سال و با مدرک لیسانس و فوق لیسانس تا سن 40 سال است.

 

نظرات

2,095 دیدگاه دربارهٔ «شرایط استخدام آموزش و پرورش + بخشنامه جدید 1403»

  1. Avatar photo سجاد گفت:

    سلام
    آیا میشه بعد از اینکه مشغول به خدمت شدیم در آموزش و پرورش و به عنوان کارمند قراردادی اونجا شناخته شدیم،در یک دانشگاه دولتی هم ادامه تحصیل بدیم؟

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام دوست عزیز خیر در حین خدمت امکان تحصیل وجود ندارد. و اگر بخواهید ادامه تحصیل بدید باید از ایست خدمتی استفاده کنید.

  2. Avatar photo شیما گفت:

    سلام .من ۳۱ تیر مدرک فارغ التحصیلیم رو میگیرم یه ترم دیگه دارم. میتونم در آزمون شرکت کنم ؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      در صورتی که تا تاریخ 16 اردیبهشت 1403 فارغ التحصیل شده باشید می توانید در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت نمایید

  3. Avatar photo سیده گفت:

    سلام،،آیا مثل آزمون قبلی آموزگاری افرادی که سابقه مهد دارند میتونن شرکت کنن؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر برای شرکت در ازمون استخدامی اموزش و پرورش مدرک تحصیلی اهمیت دارد

  4. Avatar photo دریا گفت:

    سلام من یک ترم مونده کارشناسی و بگیرم می تونم تو ازمون اموزش پرورش شرکت کنم

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام بله میتونید شرکت کنید

  5. Avatar photo ایسان قلی پور گفت:

    سلام ووقت بخبر با مدرک فوق دیپلم ای تی بنده میتوانم در امون استخدامی معلمی ماده28 شرکت کنم 32سال سن دارم ومتاهل هستم ودارای یک فرزند میباشم.

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر حداقل مدرک تحصیلی مورد نیاز برای اموزش و پرورش کارشناسی است

  6. Avatar photo فاطمه گفت:

    سلام من اخرای اسفند لیسانسم میتونم بگیرم کارام تحصیلم تموم شده ولی احرای اسفند مدرک اصلی لیسانس رو ميدند ‌آیا من میتونم آزمون استخدامی آموزش پرورش رو ثبت نام کنم

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله می توانید در آزمون استخدامی شرکت نمایید

  7. Avatar photo مهلا دیوبند گفت:

    من لیسانس حقوق دارم میتونم شرکت کنم؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام درصورتی که در دفترچه ارائه شده باشه میتونید ثبت نام کنید

  8. Avatar photo مهسا گفت:

    سلام من مدرک کارشناسی روانشناسی دارم از دانشگاه پیام نور 20 سالم هست که اسفند 21 سالم میشه میتونم توی این ازمون شرکت کنم؟
    تاریخ ثبت نام ازمون استخدامی اموزش پرورش مشخص نیست؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله شما این امکان را دارید ثبت نام کنید و از اسفند ماه هم ثبت نام آغاز میشود

      1. Avatar photo Azin Yahyaie گفت:

        سلام وقتتون بخیر من لیسانس مهندسی پزشکی دارم.همکارتون گفتن میتونم توو آزمون شرکت کنم.ولی اسم رشته توو دفترچه نیست.چه جوری میشه؟ میشه لطفا راهنماییم کنید.ممنونم

        1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

          سلام وقت بخیر
          خیر متاسفانه نمی تونید

  9. Avatar photo سارا گفت:

    سلام وقت بخیر
    ایا بامدرک کاردانی نرم افزار امکان شرکت توازمون هست؟

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر خیر حداقل مدرک کاردشناسی میباشد

  10. Avatar photo علی رنجبری گفت:

    با سلام بنده کارشناس رواشناسی دارم
    اما بخاطر تککلیه بودنم میترسم مانع اشتغالم بشه؟استخدامی اموزش و برورش قبول میکنن منو یا نه

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      خیر ارتباطی ندارد

      1. Avatar photo اسماعیل گفت:

        سلام وقتتون بخیر من متولد 61 هستم متاهل وپایان خدمت هم دارم ولی خانومم باردار هست میتونم درازمون استخدامی آموزش پرورش کنم لطفاً جواب بدین

        1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

          سلام. بله امکان شرکت دارید.

  11. Avatar photo شکفته گفت:

    ایا همکاری با دانشگاه ازاد و پیام نور و مدارس غیر انتفاعی به عنوان سابغه در نظر گرفته می شود و از سن کسر خواهد شد

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مدرک تحصیلی و شرایط استخدام بانک ملی

    شرایط استخدامی بانک ملی 1403 + سن و مدرک تحصیلی

    شرایط استخدام بانک ملی در سال 1403 اعلام شد. کلیه افراد پس از کسب اطلاعات در رابطه با شرایط شرکت در آزمون استخدامی بانک ملی، از جمله حداقل معدل برای استخدام بانک ملی و یا مدرک تحصیلی لازم برای استخدام...
  • استخدام بانک ملی

    استخدام بانک ملی 1403 + ثبت نام آزمون، زمان، رشته ها و شرایط

    ثبت نام برای استخدام بانک ملی در سال 1403 برای تمامی افراد متقاضی ورود به این بانک معتبر در سایت استخدام بانک ملی آغاز شد. کلیه داوطلبان می‌توانند بعد از کسب اطلاعات در رابطه با شرایط و زمان استخدام پیمانی...
  • ثبت نام حوزه علمیه خواهران

    ثبت نام حوزه علمیه خواهران 1403 + زمان، شرایط و مدارک

    افراد علاقه‌مند در رشته‌های معارف و حوزوی می‌توانند برای ثبت نام حوزه علمیه خواهران در سال جاری اقدام نمایند. حوزه علمیه خواهران برای سه مقطع عمومی (کارشناسی)، عالی (کارشناسی ارشد) و تخصصی (دکتری) دانشجو می‌پذیرد. بنابراین داوطلبان می‌توانند بعد از...
  • منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش

    منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403 + پیشنهاد قبولی ها

    قبولی در آزمون استخدامی نیازمند مطالعه دقیق منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش  است. به همین دلیل در این مقاله از سایت ایران تحصیل قصد داریم تا به معرفی بهترین منابع استخدامی آموزش و پرورشو منابع تخصصی آزمون استخدامی بپردازیم....
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)