ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

سایت استعلام ممنوع الخروجی با کد ملی + exitban.ssaa.ir

استعلام ممنوع الخروجی با کد ملی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

در سال های گذشته، افراد برای این که بدانند آیا اجازه خروج از کشور را دارند و یا ممنوع الخروج هستند، باید به صورت حضوری به سازمان ثبت اسناد کشور مراجعه می کردند. اما، امروزه این سازمان با همکاری قوه قضائیه سایت exitban.ssaa.ir را راه اندازی کرده است تا افراد به صورت آنلاین بتوانند وضعیت ممنوع الخروجی خود را بررسی نمایند. آن ها برای استعلام اینترنتی ممنوع الخروجی نیاز به کد ملی و برخی اطلاعات دیگر دارند. اگر شما هم جز افرادی هستید که می خواهید از طریق سامانه استعلام ممنوع الخروجی exitban.ssaa.ir وضعیت خود را بررسی کنید، در ادامه مقاله با ما همراه باشید. ما در ادامه شما را با سایت استعلام ممنوع الخروجی با کد ملی و استعلام ممنوع الخروجی از طریق تلفن آشنا کرده و نحوه ورود به سایت استعلام گیری را بیان خواهیم کرد.

📣 اطلاعیه 📣

سامانه استعلام ممنوع الخروجی exitban.ssaa.ir خدمات خود را کاملا رایگان به کاربران ارائه می کند و افراد نیازی به پرداخت هزینه برای استعلام اینترنتی ممنوع الخروجی نخواهند داشت.

 

ممنوع الخروج بودن به چه معناست؟

پیش از آن که بخواهیم شما عزیزان را با سایت استعلام ممنوع الخروجی با کد ملی آشنا کنیم، بهتر است بدانید که ممنوع الخروج بودن به چه معنا است. ممنوع الخروج شدن، یک وضعیت حقوقی است که یک فرد بنا به برخی از دلایل، نمی تواند از مرز کشور خود خارج شود. به عبارتی دیگر می توان گفت که ممنوع الخروج شدن به معنای یک تضمین قانونی به منظور جلوگیری از فرار متهمان از کشورشان می باشد. برخی از دلایل که سبب ممنوع الخروج شدن افراد می گردند، شامل موارد زیر می باشند:

✔️ افرادی که به موجب رای دادگاه و یا صدور اجرائیه از سمت سازمان ثبت اسناد کشور، بدهکار شناخته شده اند.

✔️ کسانی که طبق قوانین و مقررات دارای بدهی های مالیاتی هستند و بدهی های مالیاتی خود را چند سال پرداخت نکرده اند.

✔️ کسانی که سفرشان بر خلاف مصالح جمهوری اسلامی است و دارای یک ابلاغیه کتبی در این زمینه هستند.

✔️ تمامی افرادی که سابقه سرقت، تکدی گری، کلاهبرداری و مزاحمت در کشورهای خارجی دارند.

📌 لازم به ذکر است تا بدانید که برخی از این افراد می توانند با درخواستی ممنوع الخروج بودن خود را رفع نمایند. اگر می خواهید با نحوه ثبت این درخواست آشنا شوید، می توانید مقاله زیر را به طور کامل مطالعه کنید.

👈 برای مطالعه مقاله درخواست رفع ممنوع الخروجی، بر روی لینک مربوطه کلیک کنید. 👉

معرفی سامانه استعلام ممنوع الخروجی exitban.ssaa.ir

همان طور که در ابتدا مقاله بیان کردیم، در طی چند سال اخیر، سازمان ثبت اسناد با همکاری قوه قضاییه سایتی را با نام exitban.ssaa.ir راه اندازی کرده است تا افراد به راحتی و فقط از طریق کد ملی بتوانند وضعیت خود را بررسی کنند. لازم به ذکر است تا بدانید که همه افراد در سر تا سر ایران، به راحتی می توانند به سامانه استعلام ممنوع الخروجی exitban.ssaa.ir دسترسی داشته باشند و از آخرین وضعیت خود یا دیگران، مطلع شوند.

اگر می خواهید تا از طریق این سایت وضعیت ممنوع الخروج بودن خود و یا اشخاص دیگر را بررسی کنید، به یاد داشته باشید که تمامی مراحل استعلام اینترنتی ممنوع الخروجی کاملا رایگان هستند. بنابراین، نیازی نیست تا شما مبلغی را واریز کنید. اگر سایتی از شما برای انجام این کار پول خواست، بدانید که آن سایت کلاهبرداری می باشد و ممکن است حساب شما را خالی کند. لذا، حتما برای چک کردن وضعیت ممنوع الخروجی باید به سایت exitban.ssaa.ir مراجعه کنید.

 

 

معرفی سامانه استعلام ممنوع الخروجی exitban.ssaa.ir

 

جهت کسب اطلاع از نحوه رفع ممنوع الخروجی دانشجویان پزشکی روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

راهنمای ورود به سایت استعلام ممنوع الخروجی با کد ملی

شما عزیزان برای این که بتوانید از وضعیت ممنوع الخروجی خود آگاه شوید، باید مراحلی را طی نمایید. فراموش نکنید که تمامی این مراحل را باید از طریق سایت استعلام ممنوع الخروجی با کد ملی به نشانی الکترونیکی exitban.ssaa.ir انجام دهید. مراحل ورود به این سامانه استعلام ممنوع الخروجی، به شرح زیر می باشند:

در ابتدا شما عزیزان باید نشانی الکترونیکی سایت استعلام ممنوع الخروجی با کد ملی exitban.ssaa.ir را در یکی از مرورگرهای خود وارد کنید. سپس، اولین نتیجه ای که به شما نشان داده می شود و عنوان « استعلام سند_ سازمان ثبت اسناد و املاک کشور » دارد را انتخاب کنید.

در مرحله بعدی، شما عزیزان باید وارد سامانه مذکور شده و گزینه های پیش رو را مطالعه نمایید. در واقع، در این مرحله صفحه ای مقابل شما باز خواهد شد که در آن گزینه های مختلفی وجود دارد. شما در بین تمامی گزینه ها برای استعلام ممنوع الخروجی باید گزینه « اجرای اسناد رسمی » را انتخاب کنید.

 

ورود به سایت استعلام ممنوع الخروجی

 

در این مرحله، در مقابل شما عزیزان صفحه دیگری باز می شود که سه گزینه برای انتخاب خواهید داشت. شما باید از بین آن ها بر روی گزینه « استعلام ممنوع الخروجی » کلیک نمایید.

 

نحوه استعلام ممنوع الخروجی با کد ملی

 

در مرحله چهارم، شما باید اطلاعات خواسته شده اعم از: نام، نام خانوادگی، نام پدر، تاریخ تولد، شماره شناسنامه، کد ملی و … را به درستی و با دقت وارد کنید. پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده، باید بر روی عبارت آبی رنگ « بررسی » کلیک کنید.

 

روش های استعلام ممنوع الخروجی

 

در نهایت، اگر تمامی اطلاعات را به درستی وارد کرده باشید، سایت استعلام ممنوع الخروجی با کد ملی، وضعیت شما را اعلام خواهد کرد. در این صورت، اگر ممنوع الخروج نباشید، یک پنجره کوچک در مقابل شما باز خواهد شد که در آن نوشته شده « شخص با کد ملی …. ممنوع الخروج نمی باشد». اما، اگر ممنوع الخروج باشید، همین پنجره باز خواهد شد و در آن مجاز نبودن وضعیت شما اعلام خواهد شد.

📍 لازم به ذکر است تا بدانید که شما عزیزان علاوه بر وضعیت خود می توانید وضعیت ممنوع الخروجی دیگران را نیز بررسی کنید. اما، برای استعلام اینترنتی ممنوع الخروجی حتما باید کد ملی آن ها را داشته باشید.

 

روش های استعلام ممنوع الخروجی

هم اکنون که با نحوه استعلام گیری با کد ملی آشنا شدید ممکن است سوال کنید که آیا روش های دیگری برای استعلام ممنوع الخروجی وجود دارد؟ در پاسخ به این سوال باید بیان کنیم که بله شما عزیزان می توانید از طریق روش های دیگری نیز مجاز بودن و یا نبودن اجازه خروج از کشور خود را چک کنید. برخی از ساده ترین این روش ها، شامل موارد زیر می باشند: 

 

استعلام ممنوع الخروجی از طریق اداره گذرنامه

یکی از روش هایی که برخی از افراد آن را انتخاب می کنند، مراجعه حضوری به اداره گذرنامه می باشد. در این روش افراد می توانند به صورت حضوری و با در دست داشتن مدارک هویتی از جمله کارت ملی، شناسنامه و گذرنامه خود به یکی از شعب ادارات گذرنامه کشور مراجعه کنند و از طریق این ادارات اقدام به استعلام ممنوع الخروجی نمایند. عدم دسترسی به اینترنت، سیستم یا گوشی های هوشمند از جمله مهم ترین دلایلی هستند که ممکن است افراد نتوانند از سایت استعلام ممنوع الخروجی با کد ملی استفاده کنند. 

برای آشنایی با وثیقه خروج از کشور کلیک کنید.

استعلام ممنوع الخروجی از طریق تلفن

برخی از افراد، بنا به دلایل بسیاری همچون نداشتن اینترنت و یا عدم دسترسی به اینترنت، به دنبال شماره های تماس با اداره ثبت اسناد هستند. در این رابطه باید بگوییم که تا کنون هیچ گونه شماره تلفنی جهت اطلاع از وضعیت خروج کاربران مشخص نشده است. به عبارت دیگر، امکان دریافت استعلام ممنوع الخروجی از طریق تلفن وجود ندارد. اما، افراد می توانند با شماره گیری تلفن فرودگاه امام و یا با تماس گرفتن با اداره گذرنامه، اقدام به انجام این کار کنند. در واقع، آن ها برای استعلام ممنوع الخروجی از طریق تلفن باید با شماره تلفن های فرودگاه امام و اداره گذرنامه استان خود تماس بگیرند. 

 

استعلام ممنوع الخروجی از طریق تلفن 📞 شماره تماس 📞 🏢 آدرس 🏢
شماره تماس فرودگاه امام خمینی ✈️ 02151006666 تهران- بزرگراه خلیج‌فارس- کیلومتر ۳۰- فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره)
شماره تماس اداره گذرنامه تهران 

🏭

 66939595 – 66936555  تهران – آرش مهر (شهرآرا) – نرسیده به کلیسای آشوری – پلاک 33

 

📌 لازم به ذکر است تا بدانید شماره و آدرس اداره گذرنامه که در جدول ذکر شده است، برای استان تهران می باشد. لذا، شما عزیزان برای اطلاع از شماره تماس اداره گذرنامه استان خود، می توانید با همکاران ما در ایران تحصیل تماس بگیرید. 

 

نکات مهمی که در رابطه با استعلام ممنوع الخروجی با کد ملی باید بدانید

شما عزیزانی که تصمیم دارید تا از طریق سامانه استعلام ممنوع الخروجی، مجاز بودن و یا مجاز نبودن وضعیت خروج از کشور خود و یا دیگران را بررسی کنید، باید نکاتی را دانسته و رعایت نمایید. دانستن این نکات سبب می شوند تا در زمان استعلام گیری دچار هیچ مشکلی نشوید. برخی از مهم ترین نکاتی که در این زمینه باید بدانید، شامل موارد زیر می باشند:

☑️ در مرحله وارد کردن اطلاعات دقت کنید که کیبورد شما فارسی باشد و از اعداد انگلیسی استفاده نکنید. در این صورت، ممکن است سایت ارور داده و نتوانید وارد سامانه استعلام ممنوع الخروجی شوید.

☑️ دقت کنید که سایت های مشابه exitban.ssaa.ir در گوگل بسیار زیاد هستند. لذا، شما باید به همین نشانی مراجعه کنید تا از بروز کلاهبرداری و سایر مشکلات، جلوگیری نمایید.

☑️ همان طور که از نام آن پیداست برای مشاهده وضعیت دیگران از طریق سایت استعلام ممنوع الخروجی با کد ملی، باید حتما کد ملی آن ها را به همراه داشته باشید.

☑️ برای استعلام گرفتن وضعیت خودتان و یا دیگران، نیازی نیست تا هیچ مبلغی را واریز کنید. زیرا، تمامی خدمات سامانه استعلام ممنوع الخروجی کاملا رایگان در اختیار عموم افراد قرار دارند.

استعلام ممنوع الخروجی از طریق تلفن

 

 

جدیدترین اخبار ممنوع الخروجی

📝 از کجا بفهمیم ممنوع الخروجیم ؛ ساده‌ترین راه استعلام ممنوع الخروجی | ۵ گروه از افراد ممنوع الخروج هستند

همچنین ممنوع الخروجی فقط تا شش ماه اعتبار دارد و بعد از آن کان‌ لم ‌یکن تلقی می‌شود. با وجود این، قاضی می‌تواند در صورت لزوم این حکم را تمدید کند. بر اساس ماده ۱۳۳ قانون آیین دادرسی کیفری، ۵ گروه از افراد ممنوع الخروج هستند و اجازه خروج از کشور را ندارند.

📝 اطلاعیه باشگاه سپاهان در مورد ممنوع‌الخروج بودن مدافع پرسپولیس

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در خصوص پرداخت مالیات گئورگی گولیسیانی مدافع سابق خود و فعلی پرسپولیس اطلاعیه‌ای به شرح زیر صادر کرد: پیش از این گفته می‌شد که این بازیکن گرجستانی به دلیل عدم مشکلات پرداخت مالیات، ممنوع‌الخروج شده است.

📝 کاپیتان تیم ملی والیبال ممنوع‌الخروج شد

سید محمد موسوی کاپیتان تیم ملی والیبال ایران با انتشار یک استوری از ضبط شدن پاسپورتش خبر داد. محمد موسوی کاپیتان تیم ملی والیبال که چند سالی در تیم‌های اروپایی بازی کرده، با انتشار یک استوری از ممنوع الخروج شدنش خبر داد.

 

📜 خلاصه مطلب 📜

ما در این مقاله سعی داشتم تا شما عزیزان را به طور کامل و مفصل با نحوه ورود به سایت استعلام ممنوع الخروجی با کد ملی آشنا کنیم. به یاد داشته باشید که برای استعلام اینترنتی ممنوع الخروجی تمامی نکات گفته شده را رعایت کنید تا با هیچ مشکلی رو به رو نشوید. اما، اگر با رعایت تمامی نکات باز هم به مشکلی برخوردید، می توانید از همکاران ما در ایران تحصیل، یاری بگیرید. همکاران ما ابتدا مشکل شما را برطرف کرده و سپس شما را در مراحل استعلام گیری، کمک خواهند کرد.

 

📥 برای دانلود پی دی اف مقاله، کلیک کنید. 📥

 

3.7/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا می توان بدون مراجعه حضوری از وضعیت ممنوع الخروج بودن اطلاع یافت؟

بله از طریق سایت exitban.ssaa.ir می توان از این وضعیت اطلاع یافت. 

برای ورود به سامانه استعلام ممنوع الخروجی چه اطلاعاتی لازم است؟

اطلاعات هویتی اعم از:  نام و نا خانوادگی، تاریخ تولد، نام پدر، کد ملی و ... الزامی هستند. 

نحوه ورود به سایت استعلام ممنوع الخروجی با کد ملی چگونه است؟

نحوه ورود به این سایت در مقاله بیان شده است، لطفا مقاله را مطالعه کنید. 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سامانه مای مدیو my.medu.ir

    سامانه مای مدیو my.medu.ir + ورود خدمات آموزش و پرورش

    my medu.ir سامانه اصلی خدمات الکترونیک آموزش و پرورش یا همان مای مدیو است که برای استفاده ساده‌تر و خدمات مجازی متمرکز در زمینه آموزش و تحصیل دانش‌آموزان راه‌اندازی شده و در دسترس قرار گرفته است. در سایت مای مدیو...
  • نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور

    نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور + راه حل | ایران تحصیل

    نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور مشکلی است که دانش آموزان سال آخری با آن مواجه هستند؛ زیرا هنگام ثبت نام کنکور هنوز در امتحانات خرداد ماه شرکت نکرده اند و به همین دلیل از معدل خود آگاه نمی...
  • سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    Dipcode.medu.ir + ورود به سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی به نشانی Dipcode.medu.ir به منظور دسترسی دانش‌آموزان فارغ‌التحصیلی که قصد شرکت در کنکور سراسری داشته و باید سوابق تحصیلی خود را در فرم پیشنویس ثبت‌نام درج کنند، راه‌اندازی شده است. این کد که شامل تمام...
  • شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان

    شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان + آیین نامه ۱۴۰۳ | ایران تحصیل

    ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان به اندازه قبولی در آزمون و ورود به این مدارس چالش برانگیز است. از این رو رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان در پایه ششم به هفتم و نهم...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)