ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

جزوه آزمون تافل 2021

جزوه آزمون تافل  
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا می دانید جزوه آزمون تافل 2021 را چگونه می توان تهیه کرد و اهمیت آن در چیست؟ از بهترین منابع آگاهی دارید؟ به نظر شما با چه روش هایی می توان نمره بالایی در آزمون تافل کسب کرد؟ بهترین جزوه گرامر زبان انگلیسی TOEFL کدام است؟ در این مقاله با ما همراه باشبد تا پاسخ همه این سوالات را دریافت نمایید و شما را با جزوه تافل اعلایی آشنا کنیم. همچنین، همه متقاضیان عزیز می توانند بواسطه مشاوره متخصصان ایران تحصیل، از جدیدترین کتب و تکنیک های مطالعه آن ها آگاه شوند.

 

 

 برای دریافت جزوه آزمون تافل 2021 و اطلاع از زمان ثبت نام و اعلام نتایج آزمون از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

 

ضرورت جزوه آزمون تافل چیست؟

 

 

جزوه تافل اعلایی

 

شاید اگر بخواهیم در مورد اهمیت آزمون های بین المللی همچون تافل سخن به میان آوریم، کاری بیهوده کرده ایم. امروزه همه تحصیل کردگان به خوبی می دانند که می توان از مدرک TOEFl در موارد بسیاری همچون تحصیل در دانشگاه های داخلی و خارجی، تدریس در موسسات مختلف زبان، مهاجرت به بسیاری از کشورها، اهداف تجاری، شغلی و … استفاده نمود. به همین دلیل هم است که در هر دوره از برگزاری، متقاضیان زیادی را به سوی خود جلب می کند.

گر چه آزمون تافل، قبولی یا مردودی ندارد، اما این حقیقت را نیز نمی توان کتمان کرد که میزان نمره کسب شده یک ملاک بسیار مهم است. هر چقدر نمره شما بالاتر باشد، نشان می دهد که دانش زبان انگلیسی بیشتری دارید. با این وجود، به دست آوردن نمره بالا کار چندان راحتی نیست.

مخصوصا که موسسات، مدرسان و شرکت های بسیاری هر روز برای فروش منابع مختلف تبلیغ می کنند. اما آیا خواندن این همه کتاب با مشغله های امروزی امکانپذیر است؟ چگونه می توان این همه نکته را به خاطر سپرد. به نظر می رسد که در اینجا، جای خالی چیزی به نام جزوه آزمون تافل خالی باشد. جزوه ایی که ما نظم بیشتری به مباحث مختلف دهد و ما را از این پراکندگی نجات دهد.

 

 

به منظور دریافت مشاوره قبولی در آزمون تافل بر روی لینک مربوطه کلیک فرمایید

 

 

ویژگی های یک جزوه آزمون تافل خوب

قبل از اینکه به دنبال شناخت یک جزوه آزمون تافل خوب باشیم، باید بدانیم که هدف ما از اخذ این مدرک چیست و چه نمره ایی را مد نظر داریم. اگر قرار باشد نمره بالا کسب کنید، بایستی ابتدا نقاط ضعف و قوت خود را مهارت های مختلف زبان انگلیسی بشناسیم و سپس در صدد رساندن خود به حد مطلوب برسانیم. مثلا اینکه جزوه گرامر زبان انگلیسی TOEFL برایمان مهمتر است یا جزوه لغات؟ در اسپیکینگ ضعیف تر هستیم یا لیسنیگ؟ اما به طور کلی ما در زیر چند ویژگی مهم یک جزوه تافل که می توان به آن اعتماد کرد را بر می شمریم:

 

  • مطالب را به طور منظم طبقه بندی کرده باشد
  • بیان ساده و در عین حال گیرایی داشته باشد. برخی از کتاب ها با پرداختن بیش از حد به جزئیات، باعث بی علاقگی و تلف شدن وقت خواننده می شوند.
  • مطابق با جدیدترین سوالات و تغییرات ایجاد شده در آزمون های اخیر باشد
  • دارای نکات مهم بوده و برای پاسخ دادن به سوالات از توضیحات کامل و قابل فهم استفاده کند
  • سوالات اصلی آزمون را ذکر کند. عموما سوالات تالیفی کیفیتی به اندازه سوالات اصلی آزمون ها ندارند

 

 

اگر می خواهید از زمان برگزاری آزمون تافل در مراکز و موسسه های مختلف آگاه شوبد، لینک قرمز را لمس نمایید

 

 

از منابع آزمون تافل چه می دایند؟

همانطور که گفته شد، منابع آزمون تافل به چند بخش اعم از listening, speaking, reading  و writing می شوند. برای هر کدام این بخش ها، کتب مشخصی وجود دارد که خواندن آن ها می توان به بالا بردن نمره آن کمک نماید. در زیر شما می توانید این منابع را مشاهده فرمایید. اما در این بین، مباحثی همچون لغت و گرامر که تاثیر بسزایی در هر قسمت دارند و چزء لاینفک زبان انگلیسی به شمار می روند، نیز خود نیاز به منابعی دارند.

البته حقیقت آن است که خواندن این حجم از منابع کار چندان آسان و راحتی نیست. بعلاوه زمان زیادی را نیز طلب می کند. به همین دلیل با مطالعه جزوه آزمون تافل که کارشناسان ایران تحصیل در اختیار شما قرار می دهند، می توانید علاوه بر صرفه جویی در زمان، پیشرفت قابل توجهی داشته باشید.  

 

  • ETS Official Guide to iBT TOEFL
  • Barron’ s How to Prepare for the TOEFL
  • Mastering skills For The TOEFL iBT
  • ۴Answers to all TOEFL Essay Questions
  • ۴۰۰ Must-Have Words For The TOEFL
  • ۵۰۰ Absolutely Essential Words
  • Essential Word for the TOEFL
  • Oxford Dictionary of English
  • TOEFL Grammar Guide

 

 

برای اطلاع از زمان و نحوه اعلام نتایج آزمون آیلتس بر روی لینک مربوطه کلیک بفرمایید

 

 

جزوه تافل اعلایی

اگر بخواهیم به یک جزوه معتبر آزمون تافل اشاره کرد، احتمالا جزوه تافل اعلایی گزینه مناسبی خواهد بود. این جزوه شامل نکات ضروری و مهم آزمون های گذشته می باشد و نحوه تست زنی را نیز آموزش می دهد.

از جمله مواردی که باعث شد تا ما این جزوه این مدرس را به شما معرفی کنیم، به روز بودن مطالب مرتبط با Toefl است. همچنین، با دانلود سوالات مشابه با آزمون اصلیف میزان آشنایی داوزلب و تسلط او بالا رفته و در سر جلسه کمتر دچار استرس می شود.

از سوی دیگر، به دلیل تنوع بالای کلاس های آمادگی آزمون تافل ممکن است برخی از علاقه مندان نتوانند اعتماد کامل کنند، اما خوشنامی چنین اساتیدی خود می تواند یک امتیاز مثبت باشد. برای دریافت اطلاعات لازم در این زمینه و راهنمای جزوات آزمون با همکاران ما در ایران تحصیل تماس گرفته تا توضیحات کامل را به شما عزیزان ارائه دهند.

 

 

به منظور دریافت اطلاعات و راهنمای ثبت نام آزمون آیلتس 2021 به لینک مربوطه مراجعه فرمایید

 

 

 چگونه جزوه گرامر زبان انگلیسی  TOEFLرا تهیه کنیم؟

 

 

جزوه گرامر زبان انگلیسی TOEFL

 

یکی از بخش هایی که بسیاری از زبان آموزان همواره آن را دشوار می دانند، گرامر است. این در حالی است که علیرغم تصور عموم، قواعد زبان انگلیسی با وجود گستردگی که دارند، در آزمون های مختلف سوالات چندان پراکنده ایی از آن ها طرح نمی گردد. همین امر می تواند شانس بالا بردن نمره افزایش دهد.

البته تا حدودی می توان به افرادی که نسبت به این بخش دید چندان خوبی ندارند، حق داد. تعداد بالای منابع که نکات را بسیار ریزبینانه مطرح کرده و به جزئیات بسیار پرداخته اند، کمی گیج کننده است. در صورتی که اگر یک جزوه آزمون تافل مناسب و استاندارد در دسترس باشد، می توان از خواندن موارد غیر ضروری برای آزمون اجتناب کرد و به سوال خیزترین مباحث پرداخت.

از سوی دیگر، در جزوه گرامر زبان انگلیسی TOEFL  می توان با تکنیک های تست زنی و نمونه سوالات نیز آشنا شد و یک سوال را در کمترین زمان پاسخ داد.

 

 

چنانچه می خواهید از زمان اعلام نتایج آزمون آیلتس مطلع شوید، به لینک قرمز وارد شوید

 

 

نکات مهم در خصوص مطالعه جزوه آزمون تافل

فرقی نمی کند که شما جزوه تافل اعلایی را در دست داشته باشید یا هر منبع دیگری را. روش مطالعه فاکتور مهمی است که نباید آن را دست کم گرفت. به ویژه آنکه با وجود هزینه های بالای ثبت نام، ضررهای مالی نیز ناخوشایند خواهد بود. بنابراین، اگر می خواهید در مطالعه جزوه گرامر زبان انگلیسی TOEFLیا کتاب دیگر مربوط به مهارت های دیگر موفق باشید، نکات زیر را در نظر داشته باشید.

 

 

به منظور دریافت اطلاعات و راهنمای ثبت نام آزمون آیلتس 2021 به لینک مربوطه مراجعه فرمایید

 

 

آزمون تافل را به خوبی بشناسید

به طور کلی در حال حاضر آزمون Toefl به دو صورت کاغذی (PBT) و (IBT) برگزار می شود. پیش از هر چیز باید مشخص کنید که در کدام نوع می خواهید شرکت کنید. چرا که بخش ها و سوالات مطرح شده در هر کدام از این ها دارای تفاوت هایی است.

مثلا، در تافل کاغذی قسمتی از سوالات به گرامر اختصاص داده شده است، در حالیکه در نوع اینترنتی چنین نیست. از این رو، متقاضی تافل  PBT بایستی حتما جزوه گرامر زبان انگلیسی TOEFLرا به خوبی مطالعه کند تا بتواند نمره بیشتر کسب کند. علاوه بر این، تفاوت های دیگری وجود دارد که در مقاله نمونه سوالات آزمون تافل می توانید ان ها را مطالعه فرمایید.

 

 

اگر می خواهید جزوه تضمینی آزمون زبان ept را داشته باشید، به لینک مربوطه مراجعه فرمایید

 

 

برنامه زمانی درستی داشته باشید

شما هر چقدر هم که جزوه آزمون تافل عالی داشته باشید، اگر وقت کافی برای خواندن و به خاطر سپردن آن ها در نظر نگیرید، دست آورد خاصی نخواهید داشت. ما چه بخواهیم چه نخواهیم، قرار است در آزمونی شرکت کنید که مهارت های مختلف انگلیسی را با حساسیت و سرعت بالایی مورد سنجش قرار دهد.

گذشته از این، شما بایستی آنچه را که خوانده اید حتما مرور کنید، در غیر اینصورت خیلی زود به دست فراموشی سپرده می شوند. البته سطح شما نیز در این مسئله تاثیرگذار است. هر چه سطح پایین تری در دانش زبان انگلیسی داشته باشید، به زمان بیشتری برای خواندن نیاز دارید.

 

 

آیا از شرایط شرکت در آزمون تافل آگاهی دارید؟ برای اطلاع به لینک مربوطه مراجعه فرمایید

 

 

دامنه لغات خود را افزایش دهید

هر چند که در آزمون تافل مهارت ها به صورت جداگانه مورد ارزیابی قرار می گیرند، اما واقعیت این است که همه این بخش ها به یکدیگر مرتبط و به نوعی مکمل هم هستند. در این میان، شاید بتوان گفت که لغات زیربنای همه مهارت ها هستند. شما در صحبت کردن، نوشتن، گوش دادن و حتی خواندن اگر با لغات مختلف آشنایی نداشته باشید و آن ها را حفظ نباشید، مطمئنا به مشکل بر خواهید خورد.

از این رو، جزوه آزمون تافل لغات خوبی را تهیه کنید که کاربردی ترین لغات را که به ویژه در آزمون تافل تکرار می شوند، در خود جای داشته باشد.

همچنین، از تکنیک های یادگیری لغت که ماندگاری را در ذهن بیشتر می کند، استفاده نمایید.

 

 

از هزینه ثبت نام آزمون تافل چه می دایند؟ جهت اطلاع لینک قرمز را انتخاب نمایید

 

 

تمرین و تست زنی را فراموش نکنید

هنگامی که بر سر جلسه حاضر می شوید، دیگر جای آزمون وخطا نیست. شما زمان محدودی در اختیار خواهید داشت و بایستی بیشترین بهره را از آن ببرید. اگر قبلا جزوه گرامر زبان انگلیسی TOEFL البته خوشبختانه این آزمون نمره منفی ندارد و از این بابت جای نگرانی نیست. اما بهتر است بعد از اینکه جزوه آزمون تافل را مطالعه کردید، حتما به تست زدن و یا تمرین مهارت های نیازمند نوشتن و صحبت کردن بپردازید.

یکی از مزایای مهم این کار آن است که در روز آزمون می توانید خونسردی خود را حفظ نمایید و با ارامش بیشتری به سوالات پاسخ دهید.

 

 

به منظور آگاهی از نتایج آزمون تافل بر روی لینک مربوطه کلیک فرمایید

 

 

سرعت ریدینگ خود را بالا ببرید

از جمله بخش های مهم آزمون IBT ، به ریدینگ مربوط می شود. دو فاکتور موفقیت در ریدینگ، داشتن تلفظ درست و سرعت بالای روخوانی است. همچنین، در یک قسمت از شما خواسته می شود تا متنی را خوانده و به سوالات پاسخ دهید. برای این کار، نیازمند تکنیک های خاصی هستید تا زمان را از دست ندهید.

 

 

گوش دهید و صحبت کنید

دو مهارت مهم دیگر آزمون تافل لیسنیگ و اسپیکینگ نام دارند. یک روش مشترک که می تواند هر دو مهارت را تقویت کند، گوش دادن به انواع پادکست ها، فیلم ها و موسیقی هاست. شاید جزوه آزمون تافل برای این دو مبحث کارایی کمتری داشته باشد. چون داوطلب باید قابلیت خود را بواسطه تمرین منابع متنوع بالا ببرد. هر چند که برخی از پادکست ها می توانند کمک بیشتری در این زمینه داشته باشند.

 

 

برای اطلاع از زمان، نحوه و شرایط ثبت نام در آزمون yos بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

خلاصه مطالب

در این مقاله به معرفی چند نکته مهم در باب نحوه مطالعه جزوه آزمون تافل پرداختیم و مطالبی را در مورد جزوه تافل اعلایی توضیح دادیم.

اگر می خواهید به بهترین جزوه گرامر زبان انگلیسی TOEFL دسترسی داشته باشید، از زمان، هزینه و نحوه ثبت نام مطلع شوید، و مشاوره تخصصی قبولی دریافت نمایید، مشاوران ایران تحصیل در کنار شما هستند. برای این منظور، کافی است که از ساعت 8 صبح الی 1 شب در همه روزهای هفته با ما در تماس باشید.

 

 

به منظور آگاهی از نحوه تهیه بهترین جزوه گرامر و لغت آزمون تافل به همراه برنامه ریزی دقیق مطالعاتی از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط

ثبت‌نام آزمون تافل

منابع آزمون تافل سازمان سنجش

اعلام نتایج آزمون EPT دانشگاه آزاد

جزوه آزمون تافل  

 

5/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

جزوه آزمون تافل را از کجا می توان تهیه کرد؟

برای تهیه بهترین جزوه مطابق با جدیدترین تغییرات آزمون تافل می توانید با کارشناسان ایران تحصیل تماس بگیرید.

برای پاسخ دادن به سوالات گرامر آزمون تافل چه باید کرد؟

برای این منظور توصیه می شود که یک جزوه گرامر زبان انگلیسی TOEFL معتبر را مطالعه فرمایید.

چگونه برای آزمون تافل برنامه ریزی کنیم؟

در این مقاله می توانید با چند نکته مهم قبولی در این آزمون آشنا شوید.

برای کسب نمره بالا در تافل کتاب بهتر است یا جزوه؟

پاسخ به این سوال بستگی به سطح و منابع شما دارد و بهتر است که مشاوره تخصصی بگیرید.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • منابع لیسانس به پزشکی

    منابع لیسانس به پزشکی 1403 {بودجه‌بندی سوالات}

    آشنای با منابع لیسانس به پزشکی بسیار اهمیت دارد. متقاضیانی که علاقه مند هستند در رشته پزشکی به تحصیل بپردازند باید در کنکور تجربی شرکت کنند. لازم به ذکر است بدانید بسیاری از افراد موفق به قبولی در کنکور تجربی...
  • ضرایب دروس آزمون وکالت

    ضرایب دروس آزمون وکالت ۱۴۰۳ + بودجه بندی | ایران تحصیل

    اهمیت هر یک از دروس برای قبولی در آزمون وکالت بسیار متفاوت است. ضرایب دروس آزمون وکالت 1403 با توجه به دروس مختلف متفاوت می باشد. همانطور که می دانید ظرفیت پذیرش در کانون های مختلف متفاوت است. برای انجام...
  • بودجه بندی آزمون وکالت۲

    بودجه بندی آزمون وکالت ۱۴۰۳ + جدول فراوانی سوالات | ایران تحصیل

    بودجه بندی آزمون وکالت 1403 در واقع تعیین‌کننده میزان اهمیت مباحث هر کدام از دروس می‌باشد. متقاضیان آزمون قوه قضاییه و آزمون وکالت دادگشتری، می‌توانند با اطلاع بودجه بندی آزمون وکالت ۱۴۰۳ و تعداد سؤالات هر درس، برنامه‌ریزی دقیق‌تری داشته...
  • جزوه آزمون وکالت

    جزوه آزمون وکالت ۱۴۰۳ {دانلود pdf} | ایران تحصیل

    حجم کتاب‌های آزمون وکالت بسیار زیاد می‌باشد و مطالعه آنان وقت زیادی را می‌طلبد. جزوه آزمون وکالت 1403 به شما کمک می‌کند تا در کمترین زمان بر مطالب مهم تسلط یابید. در هر درس تمام نکات مهمی که برای آمادگی...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)