ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

اعلام نتایج آزمون ept سال ۱۴۰۳ + لینک مستقیم مشاهده

اعلام نتایج آزمون ept
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا تاریخ اعلام نتایج آزمون EPT دانشگاه آزاد مشخص شده است؟ نتایج آزمون ept چند روز بعد اعلام می شود؟ برای مشاهده نتایج آزمون ept چه اقداماتی باید انجام دهید؟ بر اساس جدیدترین اطلاعیه ها، تاریخ برگزاری آزمون EPT در تیر ماه ۱۴۰۳ منتشر شده و داوطلبان می توانند بعد از یک بازه زمانی خاص برای مشاهده جواب آزمون ای پی تی خود اقدام نمایند. اگر می خواهید بدانید که نتایج آزمون ept چند روز بعد اعلام می شود؟ و نحوه دریافت آن چگونه است، در ادامه با ما همراه باشید. همچنین، جهت آگاهی از تازه ترین اخبار و مشاوره قبولی در زمان اعلام نتایج ای پی تی می توانید با متخصصان ایران تحصیل تماس گرفته و این سایت را پیگیری نمایید. 

 

زمان اعلام نتایج آزمون EPT دانشگاه آزاد

 

نتایج آزمون ept چند روز بعد اعلام می شود؟

نتایج آزمون ept چند روز بعد اعلام می شود؟

 

 

آزمون EPT که توسط دانشگاه آزاد اجرا می شود، یک آزمون معتبر داخلی به شمار می رود که سطح دانش زبان انگلیسی شرکت کنندگان خود را مورد ارزیابی قرار می دهد. کاربرد اصلی این مدرک برای داوطلبان مقطع دکتری دانشگاه های آزاد است که به هر دلیلی قادر به ارائه مدارک دیگری همچون تافل، آیلتس، تولیمو و غیره نمی باشند.

آزمون ای پی تی به طور تقریبی هر 45 روز یکبار برگزار می شود. به همین دلیل بسیاری از شرکت کنندگان منتظر مشاهده جواب آزمون ای پی تی خود هستند. در مورد اینکه نتایج آزمون EPT چند روز بعد اعلام می شود، باید بگوییم که شیوه متداول اعلام نتایج این آزمون حدود 2 هفته بعد از برگزاری می باشد.

به علاوه زمان اعلام نتایج ای پی تی جدیدترین آزمون سال ۱۴۰۳ که در تاریخ ۱۷ تیر ماه برگزار شده است، 2 هفته بعد، کارنامه متقاضیان منتشر شد.

 

 

به منظور اطلاع از جدول زمان بندی ثبت نام آزمون ept لینک آبی را لمس نمایید.

 

 

نحوه مشاهده اعلام نتایج آزمون EPT دانشگاه آزاد

پس از اینکه تاریخ دقیق اعلام نتایج EPT مشخص شد، نوبت به نحوه دریافت کارنامه می رسد. ابتدا داوطلبان باید توجه داشته باشند که همانند مرحله ثبت نام، برای مشاهده نتایج آزمون ept نیازی به مراجعه حضوری نمی باشد و برای این امر تنها باید به صورت اینترنتی اقدام نمود. یعنی متقاضیان با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مراحلی که در زیر توضیح داده می شود را انجام دهند.

 

  • جستجوی آدرس اینترنتی English.iau.ac.ir در موتور جستجوگر خود و کلیک بر روی منوی ” EPT ” که در صفحه اصلی با رنگ سبز به نمایش در آمده است.

 

مشاهده نتایج آزمون ept

مشاهده نتایج آزمون ept

 

  • در سمت چپ صفحه بعد، کادری را مشاهده می کنید که در بالای عنوان ” کارنامه” نوشته شده است. در زیر این عنوان، می توانید تاریخ اعلام نتایج آزمون EPT دانشگاه آزاد را که در آن شرکت نموده اید را که به صورت کشویی نشان داده می شود، انتخاب نمایید.

 

 

زمان مشاهده نتایج آزمون ept

زمان مشاهده نتایج آزمون ept

 

 

  • حالا برای مشاهده نتایج آزمون ept در فیلدهای مربوطه، بایستی شناسه کاربری، کد ملی و شماره شناسنامه خود را وارد کرده و سپس بر روی دکمه ” دریافت کارنامه” کلیک کنید.

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آزمون EPT وارد شوید.

 

 

مفاد کارنامه و چگونگی مشاهده جواب آزمون ای پی تی

پس از اینکه مشخص شد نتایج آزمون EPT چند روز بعد اعلام می شود و داوطلبان کارنامه خود را دریافت کردند، می توانند نمره خود را مشاهده نمایند. همانطور که می دانید، ساختار این آزمون به نحوی است که شرکت کنندگان باید در 140 دقیقه به 100 سوال پاسخ دهند. این سوال به چهار بخش لغات ( 25 سوال)، گرامر ( 40 سوال)، درک مطلب (20 سوال)، کلوز تست ( 15 سوال ) تقسیم بندی می شود.

نمره کل آزمون نیز 100 می باشد. حال اگر داوطلب در هنگام مشاهده نتایج آزمون ept، نمره 50 تا 100 را کسب کرده باشد، قبول محسوب می شود. بدین ترتیب، این متقاضیان مجاز به دریافت و ثبت رساله خود خواهند بود. البته اعتبار مدرک EPT تنها دو سال می باشد و پس از این مدت، فرد بایستی مجددا در آزمون شرکت نماید.

 

 

اگر می خواهید جزوه تضمینی آزمون زبان ept را داشته باشید، به لینک مربوطه مراجعه فرمایید.

 

 

معنای نمره مشروطی و مردودی در زمان اعلام نتایج ای پی تی

ممکن است که برخی از داوطلبان پس از مشاهده نتایج آزمون ept دانشگاه آزاد متوجه شوند که در دسته ” قبول مشروط ” جای گرفته اند. منظور از قبول مشروط این است که فرد 80 درصد نمره قبولی را کسب نموده است. در چنین مواردی متقاضی می بایست همزمان با اخذ و ثبت رساله در دوره های زبان که مورد تایید دانشگاه باشد، شرکت نماید.

بدین ترتیب، ثبت و اخذ رساله در صورتی امکانپذیر خواهد بود که داوطلب در نیمسال بعد نمره قبولی مورد نظر دانشگاه را ارائه دهد. در غیر این صورت، نیمسال مربوطه برای او، مرخصی با احتساب سنوات و اخذ 25 درصد شهریه ثابت خواهد بود. همچنین، مطابق با بخشنامه سال ۱۴۰۳، اگر ورودی های سال 97 و قبل از آن در تاریخ اعلام نتایج EPT ، موفق به نمره زبان مورد تایید دانشگاه نشده باشند، می توانند در آزمون جامع شرکت نمایند.

دسته دیگری هستند که مردود خوانده می شوند. آن ها افرادی هستند که نمره آزمون ای پی تی آن ها کمتر از 40 بوده و باید یک بار دیگر برای آن ثبت نام کرده و نمره قبولی را اخذ کنند.

 

 

جهت اطلاع از لیست منابع آزمون تافل سازمان سنجش بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید

 

 

تاریخ و تحلیل تاریخ اعلام نتایج و کارنامه EPT دانشجویان شاهد و ایثارگر

دانشگاه آزاد برای دانشجویانی که جزء خانواده های شهدا و ایثارگر محسوب می شود، در معیار قبولی آزمون ای پی تی تفاوت های جزئی را قائل شده است.

بر اساس آیین نامه جدید، دارندگان سهمیه های مذکور، چنانچه در زمان اعلام نتایج آزمون EPT دانشگاه آزاد، حداقل نمره 32 را کسب کنند، در زمره قبول مشروط قرار می گیرند. حداقل نمره قبولی برای این افراد نیز 40 می باشد.

 

کارنامه آزمون ept

کارنامه آزمون ept

 

 

چنانچه می خواهید از زمان اعلام نتایج آزمون آیلتس مطلع شوید، به لینک آبی وارد شوید.

 

 

مشاوره قبولی در زمان اعلام نتایج ای پی تی

با توجه به ضرورت و اهمیتی که مدرک زبان انگلیسی برای دانشجویان مقطع دکتری دارد، گریزی برای کسب آن وجود ندارد. با توجه سختی نسبی اخذ مدارک انگلیسی دیگر نظیر، تافل، آیلتس و غیره به نظر می رسد که آزمون ای پی تی دانشگاه آزاد فرصت بسیار خوبی را برای دانشجویان فراهم کرده است.

تاکنون متوجه شدیم که نتایج آزمون ept چند روز بعد اعلام می شود؟ و آن را تحلیل کردیم. اما ممکن است برای افرادی که پذیرفته نشده اند و یا قرار است که در دوره های بعد شرکت نمایند، نحوه کسب نمره بالا بسیار مهم باشد. مطمئنا چنانچه مسیر مطالعه و تست زنی ما صحیح باشد، این کار بسیار راحت خواهد بود.

از سوی دیگر، منابع مطالعاتی یک فاکتور مهم است که اگر به اشتباه انتخاب شود، نه تنها زمان بلکه هزینه ما را به هدر می دهد. یک راه میانبر در این مسیر، استفاده از تجارب و راهنمایی های مشاورانی است که به خوبی با همه موارد ذکر شده آشنایی دارند. چرا که ما را سریعتر و آسان تر از آنچه می خواهیم به موفقیت در زمان اعلام نتایج ای پی تی می رساند.

 

برای استفاده از مشاوره قبلی آزمون تافل کلیک کنید.

اخبار مرتبط با آزمون ept

  • کلیه متقاضیان ثبت نام در زبان انگلیسی ept و آزمون فراگیر مهارت های عربی تا فردا ۳۱ مرداد ماه ۱۴۰۳ مهلت دارند با ورود به سایت https://english.iau.ac.ir/ept اقدام به ثبت نام کنند. این آزمون در ۱۸ مهر ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد و شرکت کنندگان تا این زمان مهلت دارند خود را برای آزمون آماده کنند.

 

خلاصه مطالب

در این مقاله به تاریخ و نحوه مشاهده اعلام نتایج آزمون EPT دانشگاه آزاد پرداختیم و تلاش کردیم شما عزیزان با نحوه نمره دهی دانشجویان آزاد و دارای سهمیه شهدا و ایثارگران آشنا کنیم.

چنانچه به دنبال روش های کسب نمره بالا هستید، دوست دارید با نحوه طراحی سوالات آشنا شوید، بهترین منابع را تهیه و مطالعه کنید، می توانید از مشاوره تیم ایران تحصیل استفاده کنید. همکاران ما در همه روزهای هفته، از ساعت 8 صبح الی 1 شب از طریق شماره های درج شده در سایت و این مقاله در خدمت شما عزیزان خواهند بود.

 

جهت دانلود PDF این مقاله کلیک کنید.

 

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

اعلام نتایج آزمون EPT دانشگاه آزاد چه زمانی است؟

هنوز تاریخ مشخصی برای اعلام نتایه ای پی تی اعلام نشده است، اما بمحض انتشار این سایت به روزسانی خواهد شد.

چگونه نمره قبولی را در آزمون ای پی تی کسب کنیم؟

برای دریافت مشاوره قبولی و اطلاع از بهترین منابع با مشاوران ایران تحصیل تماس بگیرید.

نمره قبولی آزمون ept چند است؟

برای داوطلبان آزاد نمره قبولی از 50 تا 100 و برای سهمیه های شاهد و ایثارگر از 40 تا 100 می باشد.

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • آزمون کارشناس رسمی دادگستری

    رشته های مورد قبول آزمون کارشناس رسمی دادگستری سال 1403 | irantahsil

    داوطلبانی که می‌خواهند در آزمون کارشناس رسمی دادگستری شرکت کنند، باید رشته های مورد قبول آزمون کارشناس رسمی دادگستری را با دقت تمام رصد نمایند تا با در نظر گرفتن زیر گروه‌های درخواستی بدون هیچ نگرانی در این آزمون نام‌نویسی...
  • منابع لیسانس به پزشکی

    منابع لیسانس به پزشکی 1403 {بودجه‌بندی سوالات}

    آشنایی با منابع لیسانس به پزشکی بسیار اهمیت دارد. متقاضیانی که علاقه مند هستند در رشته پزشکی به تحصیل بپردازند باید در کنکور تجربی شرکت کنند. لازم به ذکر است بدانید بسیاری از افراد در کنکور تجربی موفق نمی شوند،...
  • ضرایب دروس آزمون وکالت

    ضرایب دروس آزمون وکالت ۱۴۰۳ + بودجه بندی | ایران تحصیل

    اهمیت هر یک از دروس برای قبولی در آزمون وکالت بسیار متفاوت است. ضرایب دروس آزمون وکالت 1403 با توجه به دروس مختلف متفاوت می باشد. همانطور که می دانید ظرفیت پذیرش در کانون های مختلف متفاوت است. برای انجام...
  • بودجه بندی آزمون وکالت۲

    بودجه بندی آزمون وکالت ۱۴۰۳ + جدول فراوانی سوالات | ایران تحصیل

    بودجه بندی آزمون وکالت 1403 در واقع تعیین‌کننده میزان اهمیت مباحث هر کدام از دروس می‌باشد. متقاضیان آزمون قوه قضاییه و آزمون وکالت دادگشتری، می‌توانند با اطلاع بودجه بندی آزمون وکالت ۱۴۰۳ و تعداد سؤالات هر درس، برنامه‌ریزی دقیق‌تری داشته...
تماس با مشاور