ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

منابع آزمون تافل سازمان سنجش

معرفی بهترین منابع برای آزمون تافل
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

منابع آزمون تافل سازمان سنجش اعلام شد. آزمون تافل که یکی از معتبرترین و مهم‌ترین آزمون‌های علمی زبان است که به‌منظور سنجش سطح دانش زبانی شرکت‌کنندگان آن  توسط موسسه ETS به‌صورت هماهنگ اجرا می‌گردد و مهارت‌های چهارگانه زبان یعنی گفتاری، شنیداری، نوشتاری و خواندن را با معیارها و سؤالات استاندارد مورد سنجش قرار می دهد.

اطلاع دقیق از منابع آزمون تافل سازمان سنجش برای اخذ مدرک تافل می‌تواند به دلایل متعدد باشد. اما شاید مهم‌ترین آن ادامه تحصیل در مقطع ارشد و دکترا در دانشگاه‌های داخل و خارج از کشور، کار در مؤسسات و مهاجرت به خارج از کشور باشد. برای مثال یکی از شرایط دکتری بدون آزمون، داشتن مدرک تافل است. و یا  تحصیل در کانادا بدون این مدرک ممکن نیست. علاوه بر این در ایران نیز از شرایط شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی و البته ورود به آن مستلزم دارا بودن تافل است.

با این‌حال ،متأسفانه منبع و کتب کاملاً مشخصی برای این آزمون جود ندارد، اما منابع آزمون تافل سازمان سنجش که در ادامه به آن خواهیم پرداخت کمک شایان توجهی به شرکت‌کنندگان آن و کسب نمره خوب می‌کند. متقاضیان عزیز توجه داشته باشند، آنچه در ادامه ذکر خواهیم نمود در واقع معرفی بهترین منابع برای آزمون تافل می باشد.

 

جهت اطلاع دقیق از منابع آزمون تافل سازمان سنجش ، معرفی بهترین منابع برای آزمون تافل،مشاوره قبولی در آزمون تافل با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید

9099075307 در صورت شلوغی خطوط 9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

کلیه منابع آزمون تافل سازمان سنجش

 

کلیه منابع آزمون تافل سازمان سنجش

کلیه منابع آزمون تافل سازمان سنجش

 

همان‌طور که در بالا ذکر شد آزمون تافل توسط موسسه ETS که در واقع بنیان‌گذار این آزمون برگزار می‌شود. در ایران اجرای این آزمون بر عهده سازمان سنجش است. متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام به  این سامانه به نشانی www.sanjesh.org  مراجعه کنند، و پس از پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تافل 2019 ،تعیین محل آزمون و مطالعه منابع آزمون تافل سازمان سنجش مورد تائید این سازمان در امتحان شرکت کنند.

یکی از مهم‌ترین زیربناهای موفقیت در این آزمون افزایش دامنه لغات است که می‌تواند به هر چهار مهارت کمک کند. یکی از منابع آزمون تافل سازمان سنجش برای تقویت لغات Essential words for the Toefl است که در زمینه حفظ لغت مهم‌ترین منبع است. کتاب دیگر 400Must-Have Words For The TOEFL که دارای مهم‌ترین و کاربردی‌ترین لغات است.

همان‌طور که گفته شد کتب مشخصی برای این آزمون وجود ندارد و داوطلبان اغلب در یافتن این منابع دچار مشکل و حتی دلسردی می‌شوند. سامانه ایران تحصیل با قرار دادن لینکی به نام  منابع آزمون ها تمامی منابع آزمون تافل سازمان سنجش را در اختیار این عزیزان قرار می‌دهند و در زمینه مشاوره آزمون و مصاحبه اطلاعات لازم را در اختیار متقاضیان محترم قرار می‌دهد.

 

معرفی بهترین منابع برای آزمون تافل

 

معرفی بهترین منابع برای آزمون تافل

معرفی بهترین منابع برای آزمون تافل

 

بهتر است قبل از اینکه به معرفی بهترین منابع برای آزمون تافل بپردازیم بهتر است بدانید که سؤالات این آزمون چهار قسمت است که هر چهار مهارت را مورد سنجش قرار می دهد و نمره آن از 0 تا 120 است. حال برای آنکه متقاضی بتواند نمره عالی، یا خوب و مناسبی را کسب کند باید بر روی نقاط ضعف خود کار کنند و در هر کدام از مهارت‌ها که ضعیف‌تر است بیشتر تمرکز کند.

Delta’s Key to the Next Generation TOEFL آزمودن که شاید بتوان گفت در بحث معرفی بهترین منابع برای آزمون تافل ، جامع‌ترین کتاب و شامل سؤالات آزمون است. Barron’s How to Prepare for the TOEFL یکی دیگر از دیگر معروف‌ترین منابع آزمون تافل سازمان سنجش است که شامل دو بخش آموزش و سؤالات است. بخش شنیداری این کتاب برای تقویت لیسنینگ بسیار پیشنهاد می‌شود.

البته باید در نظر داشت که مدت زمان اعتبار مدرک تافل دو سال است و پس از آن فرد باید دوباره در این آزمون شرکت کند. و این مسئله نشان می‌دهد که متقاضی لازم است نسبت به منابع آزمون تافل سازمان سنجش  در هر سال کاملا آگاهی داشته باشد. با توجه به سطح بالای ازمون بهتر است به تهیه آنچه به عنوان معرفی بهترین منابع برای آزمون تافل است بپردازید.

 

 

منابع آزمون تافل سازمان سنجش به داوطلبان کمک می نماید که بهترین نتیجه را اخذ نمایند.

 

 

منابع آزمون تافل چیست؟

 

آزمون تافل به‌طور کلی به سه صورت کاغذی، کامپیوتری و اینترنتی برگزار می‌شود. در کشور ایران، این آزمون عموماً به‌صورت اینترنتی یا همان iBT است که طبق اطلاعیه سازمان سنجش بیش از پنجاه بار در سال اجرا می‌شود. متقاضیان این آزمون پس از معرفی بهترین منابع برای آزمون تافل می توانند نسبت به خرید کتب مربوطه اقدام نمایند.

گرچه در این آزمون گرامر به‌طور مستقیم مورد سوال قرار نمی‌گیرد، اما از آنجا که زیربنای تمامی مهارت‌ها محسوب می گردد، کتاب TOEFL Grammar In Use را می‌توان از جمله منابع آزمون تافل سازمان سنجش نامید که زمینهٔ گرامر بسیار کمک‌کننده باشد. Cambridge preparation for the Toefl آزمون که شبیه‌ساز آزمون است و سایر آزمون های دیگر  که مشابه می باشند نیز می‌تواند به زبان آموزان با سطح پیشرفته‌تر مفید باشد.

البته صرف شناخت و خرید منابع آزمون تافل سازمان سنجش کمکی به شرکت‌کنندگان محترم نمی‌کند. قبل از هر چیز بهتر استاز فنونی که برای آمادگی از این آزمون لازم است کسب نماید مطلع شوید. همچنین با استفاده از تعیین سطح، مشاوره قبولی در آزمون تافل نسبت به میزان تلاش و برنامه خود در آینده اطمینان یابید.

 

 برای اطلاع از  منابع آزمون ept روی عبارت کلیک نمایید . 

 

منابع آزمون تافل apply abroad

 

نمره کسب شده در آزمون تافل ، از مهم ترین رکن های و امتیازات می باشد. زیرا این نمره برای پذیرش در خارج از کشور باید بالا باشد. برای مثال نمره 100 تا 120 نمره‌ای عالی است. البته در بسیاری از دانشگاه‌ها تا نمره 95 تا 85 هم پذیرفته می‌شود و به سطح و شرایط دانشگاه مقصد بستگی دارد.

به همین منظور هرچند هم که داوطلبی احساس کند که دانش زبانی خوبی دارد، اما چنانچه با منابع آزمون تافل apply abroad و یا منابع آزمون تافل سازمان سنجش آشنایی نداشته باشد، در پاسخ به سؤالات دچار اشتباه خواهد شد. زیرا سیستم و نحوه سؤالات با روال معمول و دیگر آزمون تفاوت‌های کوچک و بزرگی دارد و فرد شرکت‌کننده با آگاهی و تمرین قبلی می‌تواند نمره خوبی کسب کند.

لغت:

(Essential Words for the Toefl ( Barron’s مرجع لغات تافل

400Must-Have Words For The TOEFL

رایتینگ:

Writing For The TOEFL iBT

Answers to all TOEFL Essay Questions

کتب تست و امتحان:

Barron’s How to Prepare for the TOEFL

Delta’s Key to the Next Generation TOEFL Test: Advanced Skill Practice Book

Longman TOEFL iBT

 

کتاب های مورد نیاز برای آزمون تافل

 

متقاضیان می‌توانند برای اطلاع از اسامی کامل کتاب‌های موردنیاز برای آزمون تافل و ثبت نام آزمون تافل 2019 با مشاورین و متخصصین آزمون تافل ایران تحصیل تماس حاصل نمایند.ارائه لیست کامل منابع آزمون تافل سازمان سنجش با توجه به برقراری ارتباط با متخصصین ما قابل دریافت خواهد بود. همچنین فنونی که داوطلبان لازم است برای کسب رتبه عالی در این آزمون کسب نمایند را آموزش خواهند دید.

همکاران ما به‌صورت شبانه‌روزی و در تمامی ایام هفته در خدمت عزیزان است تا به معرفی بهترین منابع برای آزمون تافل بپردازند. داوطلبان می‌تواند برای اطلاع از زمان ثبت‌نام، نتایج آزمون تافل 2019 ، مدارک موردنیاز، محل برگزاری و منابع آزمون تافل سازمان سنجش از طریق برقراری ارتباط با شماره های موجود در جدول زیرف اطلاع یابید.

 

جهت اطلاع دقیق از منابع آزمون تافل سازمان سنجش ، معرفی بهترین منابع برای آزمون تافل، مشاوره قبولی در آزمون تافل با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید

9099075307 در صورت شلوغی خطوط 9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

کانال اطلاع رسانی منابع آزمون تافل سازمان سنجش

کانال اطلاع رسانی منابع آزمون تافل سازمان سنجش

بیشتر بداند :

زمان برگزاری آزمون تافل 98

انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش

منابع آزمون لیسانس به دندانپزشکی

رشته پزشکی بدون کنکور 98

چگونه رشته پزشکی قبول شویم؟

لیست رشته های بدون کنکور ارشد

شرایط نظام وظیفه دکتری

منابع آزمون تافل سازمان سنجش

معرفی بهترین منابع برای آزمون تافل

کارت ورود به جلسه آزمون  ept

قبولی در آزمون ept

اعلام نتایج آزمون EPT دانشگاه آزاد

منابع قبولی در آزمون ept

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ضرایب دروس آزمون وکالت

    ضرایب دروس آزمون وکالت ۱۴۰۳ + بودجه بندی | ایران تحصیل

    اهمیت هر یک از دروس برای قبولی در آزمون وکالت بسیار متفاوت است و ضرایب دروس آزمون وکالت 1403 با توجه به دروس مختلف تعیین می شود. از این رو برای انجام برنامه ریزی آزمون وکالت حتما از ضرایب آزمون...
  • آزمون کارشناس رسمی دادگستری

    رشته های مورد قبول آزمون کارشناس رسمی دادگستری سال 1403 | irantahsil

    داوطلبانی که می‌خواهند در آزمون کارشناس رسمی دادگستری شرکت کنند، باید رشته های مورد قبول آزمون کارشناس رسمی دادگستری را با دقت تمام رصد نمایند تا با در نظر گرفتن زیر گروه‌های درخواستی بدون هیچ نگرانی در این آزمون نام‌نویسی...
  • منابع لیسانس به پزشکی

    منابع لیسانس به پزشکی 1403 {بودجه‌بندی سوالات}

    آشنایی با منابع لیسانس به پزشکی بسیار اهمیت دارد. متقاضیانی که علاقه مند هستند در رشته پزشکی به تحصیل بپردازند باید در کنکور تجربی شرکت کنند. لازم به ذکر است بدانید بسیاری از افراد در کنکور تجربی موفق نمی شوند،...
  • بودجه بندی آزمون وکالت۲

    بودجه بندی آزمون وکالت ۱۴۰۳ + جدول فراوانی سوالات | ایران تحصیل

    بودجه بندی آزمون وکالت 1403 در واقع تعیین‌کننده میزان اهمیت مباحث هر کدام از دروس می‌باشد. متقاضیان آزمون قوه قضاییه و آزمون وکالت دادگشتری، می‌توانند با اطلاع بودجه بندی آزمون وکالت ۱۴۰۳ و تعداد سؤالات هر درس، برنامه‌ریزی دقیق‌تری داشته...
تماس با مشاور