ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوره قبولی در آزمون تافل

مشاوره قبولی در آزمون تافل
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

مشاوره قبولی در آزمون تافل چه تاثیری در موفقیت و کسب نمره ایده آل دارد؟ بهتر است قبل از پاسخ به این سوال بدانیم که آزمون تافل چیست؟ برای تافل از کجا شروع کنیم؟  هدف از کسب این مدرک چیست؟ نحوه ی ثبت نام آزمون تافل 2019 ؟ کاملا مشخص است که امروزه یادگیری زبان انگلیسی بسیار ضروری می باشد. اما گاهی داشتن این علم و زبان بصورت تجربی و یا عمومی کفایت نمی کند، بلکه نیازمند آموزش آکادمیک می باشد.

آزمون تافل، امتحانی بین المللی است که سطح دانش زبانی و مهارت های چهارگانه را به صورت علمی و استاندارد می سنجد. از جمله مهم ترین کاربرد مدرک تافل را می توان جهت ادامه تحصیل در مقاطع تکمیلی ( ارشد و دکترا) داخل و خارج از کشور و یا مهاجرت به کشورهای خارجی دانست. اما نکته حائز اهمیت این است که کسب نمره عالی بدون مشاوره قبولی در آزمون تافل مشکل و گاها غیر ممکن می باشد.

 

جهت اطلاع دقیق از مشاوره قبولی در آزمون تافل، برای تافل از کجا شروع کنیم ،مشاوره قبولی در آزمون تافل با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید

9099075307 سراسر کشور  9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل .

 

مشاوره قبولی در آزمون تافل به صورت تضمینی

 

در خصوص مشاوره قبولی در آزمون تافل به چند نکته باید توجه کرد. قبل از هر چیز ، داوطلبانی که در این آزمون شرکت می نمایند،  باید به این موضوع واقف باشند که در چه سطحی می باشند و چه زمانی را پیش رو دارند؟ چنانچه هدف از اخذ این مدرک ورود به دانشگاه های داخلی یا خارجی باشد، فرد باید خود را برای کسب نمره بالاتر از 95 و یا حداقل 85 آماده کند.

گرچه آزمون تافل نمره قبولی و یا مردودی ندارد، اما آنچه مهم است نمره ای است که شما در رابطه با این آزمون کسب می نمایید. زیرا مشخص کننده مجوز ورود و یا عدم ورود شما به دانشگاه های مورد نظر خواهد بود. به همین دلیل است که تمامی متقاضیان نیازمند مشاوره قبولی در آزمون تافل می باشند.

برای تافل از کجا شروع کنیم؟ یکی از سوالاتی که داوطلبان از مشاورین دارند. متقاضی باید با آگاهی از مشاوره آزمون و مصاحبه و تکنیک های مطالعه  ویژه تافل آگاهی داشته باشد تا بتواند به تمhمی سوالات آن پاسخ دهند.  عدم موفقیت در این امتحان تنها منجر به هدر رفتن زمان نمی شود، بلکه شخص شرکت کننده به دلیل پرداخت پول برای ثبت نام متحمل هزینه نیز می گردد.

از این رو پس از تعیین هدف، به یک برنامه ریزی مناسب و منسجم نیاز است. سامانه ایران تحصیل با ارائه مشاوره قبولی در آزمون تافل ، علاوه بر یک مشاوره و برنامه ریزی دقیق، تمامی اطلاعات مربوط به زمان برگزاری آزمون تافل 98 و نحوه ثبت نام، منابع مورد نیاز، شیوه مطالعه و زمان برگزاری آزمون را در اختیار این عزیزان قرار می دهد.

 

 

 

با استفاده از مشاوره قبولی در آزمون تافل می توانید علاوه بر دریافت جدول برنامه ریزی برای آزمون، از بهترین منابع مطالعه نیز آگاه گردید.

 

 

 

برای تافل از کجا شروع کنیم ؟

 

برای تافل از کجا شروع کنیم

برای تافل از کجا شروع کنیم

 

حال این سوال مطرح می شود که برای تافل از کجا شروع کنیم ؟ نکته حائز اهمیت این است که دانش زبانی معمول با دانشی که برای این آزمون نیاز است تفاوت دارد. بنابراین با استفاده از مشاوره قبولی در آزمون تافل لازم است تعیین سطح صورت بگیرد تا فرد بداند چقدر و چگونه باید مطالعه کند. ممکن است شخص در سطح مقدماتی (bigenning) متوسط (intermidate) و یا پیشرفته (upper intermidiate) باشد.

گام بعدی برای تافل از کجا شروع کنیم برنامه ریزی درست و اطلاع از  منابع آزمون تافل است. چنانچه متقاضی پس از تعیین سطح تحت مشاوره قبولی در آزمون تافل قرار بگیرید متوجه خواهد شد که چه زمانی را نیاز دارد تا به سطح ایده آل برسد. برای مثال فردی که در سطح مقدماتی است مسلما زمان و تلاش بسیار بیشتری را باید نسبت به متقاضی پیشرفته  صرف کند.

در مشاوره قبولی در آزمون تافل تمامی موارد مورد نیاز مورد بررسی قرار می گیرد. بنابراین اینکه بتوانید برنامه ریزی دقیقی برای تافل از کجا شروع کنیم داشته باشید، باید گام به گام پیش بروید. زیرا تنها با کسب نمره ایده آل که بهترین آن 100 تا 120 است می توان در مکان مورد نظر پذیرش شد. البته برخی دانشگاهها تا نمره 95 و 85 را نیز قبول می کنند.

 

آمادگی برای تافل در خانه

 

آمادگی برای تافل در خانه

آمادگی برای تافل در خانه

 

بسیاری از افراد تصور می کنند که تنها راه موفقیت در تافل، حضور در کلاس های آموزشی و یا داشتن مدرس خصوصی است. تاثیر این کلاس ها را نمی توان کتمان کرد اما نباید گزینه آمادی برای تافل در خانه را دست کم گرفت. اگر به توصیه های مشاوره قبولی در آزمون تافل با دقت عمل نمایید، متوجه خواهید شد که موفقیت حتی در صورت حضور در بهترین کلاس ها بدون تلاش و برنامه ریزی غیر ممکن است.

حال اگر مایل به آمادگی برای تافل در خانه می باشید، می توانید با استفاده از برنامه مشاوره قبولی در آزمون تافل عمل نمایید. خوشبختانه امروز با وجود نرم افزار ها، کتب و ویدیوهای آموزشی بسیاری که وجود دارد، فرد براحتی می تواند تاثیری همانند کلاس بگذارد. کافی است بدانیم که برای تافل از کجا شروع کنیم ، چگونه ادامه دهیم و خود را تا کجا برسانیم.

یکی از توصیه های مهم مشاوره قبولی در آزمون تافل  آشنایی با تکنیک های مطالعه است. چنانچه فرد با استدلال ها، تکنیک های تست زنی و نحوه نکته برداری، بالا بردن درک شنیداری و غیره آشنا باشد، سرعت پیشرفت چند برابری خواهد داشت. یکی دیگر از راه های آمادگی برای تافل در خانه استفاده از زمان های بیکاری مانند منتظر ماندن در صفوف، ماندن در ترافیک و غیره به منظور کار بر روی نقاط ضعف است.

 

راهنمای قبولی در آزمون تافل

 

در بالا برخی از مهم ترین راه حل های مشاوره قبولی در آزمون تافل بررسی گردید و پاسخ سوال برای تافل از کجا شروع کنیم ؟ که پرسش بسیاری از شرکت کندگان است را تا حدودی پاسخ دادیم. اما همان طور هم قبلا نیز اشاره شد، میزان زمان مورد نیاز هر فرد برای رسیدن به سطح پیشرفته متغیر است. بطور میانگین افراد مبتدی به یکسال و نیم، متوسط یکسال و پیشرفته سه چهار ماه زمان به منظور آمادگی نیاز دارند.

بهترین مشاوره قبولی در آزمون تافل را می توان مشاوره ای دانست که نقاط ضعف شخص را در هر کدام از مهارت ها شناسایی کند و بهترین راه کارها را ارائه دهد. کارشناسان و زبان شناسان ایران تحصیل با دارا بودن دانش به روز و آشنایی کامل با تمامی آزمون ها با مشاوره تحصیلی تلفنی متقاضیان گوشزد می کنند و نکات مورد نیاز را  برای تافل از کجا شروع کنیم به متقاضیان ارائه می نمایند.

متقاضیان عزیز می توانند جهت مشاوره قبولی در آزمون تافل و نتایج آزمون تافل 2019 با متخصصین ما تماس حاصل نمایند و از راهنمایی های لازم بهره مند شوند. همکاران ما به صورت شبانه روزی و در تمامی ایام در خدمت این عزیزان می باشند کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید.

 

جهت اطلاع دقیق از مشاوره قبولی در آزمون تافل ، برای تافل از کجا شروع کنیم ،مشاوره قبولی در آزمون تافل  با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید 

9099075307 سراسر کشور  9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل .

 

کانال اطلاع رسانی مشاوره قبولی در آزمون تافل

کانال اطلاع رسانی مشاوره قبولی در آزمون تافل

بیشتر بدانید

زمان برگزاری آزمون SAT

نمونه سوالات آزمون SAT

هزینه ثبت نام آزمون تافل 2019

بهترین مرکز مشاوره کنکور سراسری

مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور

شرایط تحصیل پزشکی آلمان

شرایط تحصیل پزشکی آمریکا

چگونه رشته پزشکی قبول شویم؟

لیست رشته های بدون کنکور ارشد

شرایط نظام وظیفه دکتری

مشاوره قبولی در آزمون تافل

برای تافل از کجا شروع کنیم

قبولی در آزمون ept

شرایط شرکت در آزمون تافل

ثبت نام آزمون تولیمو

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • منابع آزمون وکالت

    منابع آزمون وکالت 1403 + 12 منبع طلایی از نظر رتبه ها!

    منابع آزمون وکالت 1403 اعلام شد. بسیاری از داوطلبان سوال دارند که برای قبولی در وکالت چه کتابی بخوانیم؟ برای کلیه دانشجویان دارای مدرک کارشناسی رشته حقوق که قصد دارند جهت اخذ پروانه وکالت و اشتغال به کار اقدام به...
  • سوالات مصاحبه علمی قضاوت

    سوالات مصاحبه علمی قضاوت 1403 + پاسخنامه pdf

    سوالات مصاحبه علمی قضاوت با پاسخ 1403 از جمله موارد مهمی است که بیشتر داوطلبان مصاحبه آزمون قضاوت، به دنبال آن هستند. پیش از شروع آزمون بهتر است سوالات سال‌های گذشته را بررسی کرده تا بتوانید برای مصاحبه نهایی که...
  • مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی

    مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی 1403 + سوالات و پاسخ | ایران تحصیل

    دانشگاه علوم پزشکی تهران سالانه آزمونی را برای متقاضیان تحصیل در رشته پزشکی که دارای مدرک لیسانس هستند برگزار می کند و به آن ها فرصت رقابت برای اخذ پذیرش پزشکی را می دهد. اما تنها کسب نمره قبولی در...
  • آزمون وکالت آنلاین

    آزمون وکالت آنلاین ۱۴۰۳

    شرکت در آزمون وکالت آنلاین ۱۴۰۳ به داوطلبان عزیز کمک می نماید تا بتوانند آمادگی خود را برای آزمون تعیین سطح وکالت بیشتر نمایند. ویژگی هایی برای بهترین آزمون آزمایشی وکالت آنلاین وجود دارد که باید بدان دقت داشته باشید...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)