ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

هزینه ثبت نام آزمون تافل 2021

هزینه ثبت نام آزمون تافل 2019
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

هزینه ثبت نام آزمون تافل 2021 مشخص شد. به اطلاع آن دسته از متقاضیانی که قصد شرکت در آزمون تافل را دارند می‌رساند، هزینه این آزمون همانند ادوار سابق بر اساس قوانین سازمان برگزار کننده آزمون تافل تعیین می شود. قابل‌توجه است تمامی مراحل  ثبت‌نام آزمون تافل 2021 ، انتخاب مکان و زمان آزمون و پرداخت هزینه به‌صورت اینترنتی می‌باشد.

 ثبت‌نام آزمون تافل امسال همچون سنوات گذشته مستلزم پرداخت مبلغ ویژه‌ای می‌باشد. هزینه ثبت نام آزمون تافل 2021 بسته به نوع آزمون، زمان برگزاری آزمون تافل 1400 و محل برگزاری آن متغییر است. در کشور ایران نیز همانند سایر کشورها، این مبلغ از دو طریق قابل پرداخت است.  در ادامه درمورد این دو روش به تفضیل توضیح داده خواهد شد.

سازمان سنجش مسئول برگزاری آزمون تافل و سایر آزمون‌های بین‌المللی در ایران است. از آنجا که هزینه ثبت نام آزمون تافل 2021 بر اساس دلار ( اغلب دلار امریکا) می‌باشد، داوطلبان جهت پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تافل 2021 می‌توانند یا با مراجعه به سامانه سنجش این کار را انجام داده و یا از طریق سامانه ثبت‌نام آزمون تافل به نشانی www.ets.org اقدام کنند.

نظر به اینکه دستورالعمل پرداخت هزینه چه به‌صورت واریز از طریق کارت اعتباری و چه از طریق سازمان سنجش برای بسیاری از ثبت‌نام کنندگان مبهم است و سؤالات زیادی را ایجاد می‌کند، سامانه ایران تحصیل این امکان را فراهم آورده است تا شرکت‌کنندگان عزیز با روند این کار کاملاً آشنا شده و به‌راحتی قادر به پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تافل 2021 باشند.

جهت اطلاع دقیق از هزینه ثبت نام آزمون تافل 2021 ، هزینه ازمون تافل چقدر است؟ و مشاوره تحصیلی با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید

 9099075307 سراسر کشور 9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل .

اطلاعیه هزینه ثبت‌نام آزمون تافل 2021

 

ثبت‌نام آزمون تافل و اعلام نتایج آزمون تافل 2021 به سه صورت تلفنی، ایمیل و آنلاین انجام می گیرد. افرادی که از طریق ایمیل ثبت‌نام می‌کنند باید فرم و پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تافل 2021 را حداقل چهار هفته قبل از روز امتحان ارسال کنند. میزان هزینه ثبت نام آزمون تافل 2021 در ایران نیز با سایر کشورها متفاوت است و طبق سیاست‌های  ETS در نظر گرفته می‌شود.

بر اساس قوانین سازمان ETS  تنها راه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تافل 2021 به‌صورت اینترنتی می‌باشد و در غیر این صورت پول نقدی، چک پول و روش‌های دیگر قابل قبول نیست. نکته قابل‌توجه این است که پرداخت ، آخرین مرحله ثبت‌نام است و پس از آن، فرد با دریافت تأییدیه، ثبت نامش تکمیل می‌شود. فرد متقاضی باید از دقیق بودن مبلغ واریزی مطمئن باشد، در غیر این صورت فرم ثبت‌نام برگشت داده خواهد شد.

آن دسته از متقاضیانی که دارای کارت اعتباری بین‌المللی هستند می‌توانند به‌طور مستقیم هزینه ثبت نام آزمون تافل 2021 و هزینه ثبت نام آزمون SAT  که  بر اساس دلار آمریکا می‌باشد را پرداخت کنند. همچنین افرادی که فاقد کارت اعتباری می‌باشند این امکان را دارند که با مراجعه با سامانه سنجش و خریداری ووچر بقیه مراحل ثبت‌نام را انجام دهند.

 

هزینه آزمون تافل چقدر است؟

 

هزینه آزمون تافل چقدر است؟

هزینه آزمون تافل چقدر است؟

 

یکی از سؤالات بسیار متداول متقاضیان شرکت در آزمون تافل این است که هزینه آزمون تافل چقدر است؟ همان‌طور که در بالا  هم ذکر شد، هزینه ثبت نام آزمون تافل 2021 بسته به کشور و شهر محل برگزاری آن متفاوت است.  این اختلاف قیمت را می‌توان در زمان ثبت‌نام و انتخاب مرکز امتحان در سامانه مشاهده کرد.

نکته قابل‌توجه برای  مشاوره قبولی در آزمون تافل این است که، پیرو اطلاعیه سازمان سنجش هیچ یک از آزمون‌های بین‌المللی در ایران اعم از تافل ، آیلتس، GRE، تولیمو و غیره شامل ارز دولتی نمی‌شوند و داوطلبان تنها می‌توانند از ارز آزاد استفاده کنند. این بدان معنی است که هزینه ثبت نام آزمون تافل 2021 متناسب با تغییرات ارز است و در صورت هرگونه کاهش یا افزایش تا روز امتحان محاسبه می‌شود.

نکته مهم در پاسخ به این سؤال که هزینه آزمون تافل چقدر است؟، این است که هزینه ثبت‌نام دقیقا منطبق بر محل آزمون است و ربطی به اینکه شما در چه شهر و کشوری زندگی می‌کنید و یا متولد شده اید، ندارد. داوطلبان بایستی از مقدار دقیق هزینه ثبت نام آزمون تافل 2021 آگاه باشند تا در مراحل بعدی دچار مشکل نشوند.

 

 

مقدار هزینه ثبت‌نام آزمون تافل 2021 بر اساس کشور و محل برگزاری آزمون می باشد.

 

 

قوانین پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تافل 2021

 

قوانین پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تافل 2019

قوانین پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تافل 2021

 

چنانچه داوطلبی روز معینی را برای امتحان مشخص کرده باشد، اما ظرفیت آن پر شده باشد و سامانه ثبت‌نام آن را تطبیق ندهد، به‌صورت خودکار تاریخ امتحان بعدی برای وی رزو خواهد شد. مگر درصورتی‌که شخص در فرم ثبت‌نام قید کرده باشد که موافق با این کار نیست. در این صورت هزینه ثبت نام آزمون تافل 2021 به او برگشت داده خواهد شد.

اگر فردی برای ثبت‌نام دیر اقدام کرده باشد، ( ثبت‌نام آنلاین بایستی حداقل هفت روز قبل از روز آزمون باشد) می‌توانند با پرداخت مبلغی مازاد بر هزینه ثبت نام آزمون تافل 2021 به‌عنوان جریمه، نسبت به ثبت‌نام اقدام کند. شایان ذکر است که  آخرین‌ مهلت ثبت‌نام آن لاین حداکثر سه الی چهار روز قبل از آزمون است. لازم به ذکر است داوطلبان برای اطلاع از  منابع آزمون تافل سازمان سنجش  می توانند روی عبارت کلیک نمایند .

توصیه می شود که متقاضیان در هنگام ثبت‌نام و پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تافل 2021  حتما قوانین سامانه ثبت‌نام را  مطالعه کنند. زیرا در بعضی مواقع محدودیت‌هایی برای پرداخت هزینه در برخی از مراکز برگزاری آزمون در نظر گرفته می‌شود. علاوه بر این، با مطالعه این قوانین بسیاری از سوالات احتمالی داوطلبان از جمله اینکه هزینه آزمون تافل چقدر است؟ پاسخ داده می شود.

 

راهنمای هزینه ثبت نام آزمون تافل 2021

 

در مطالب ارائه‌ شده سعی گردید به برخی از مهم‌ترین سؤالات متداول متقاضیان آزمون تافل، ازجمله اینکه هزینه آزمون تافل چقدر است پاسخ داده شود. همچنین ذکر شد که هزینه ثبت نام آزمون تافل 2021 همچون سال‌های پیش دچار تغییراتی شده است. بنابراین افراد شرکت کننده باید از این تغییرات آگاه باشند.

سامانه ایران تحصیل با داشتن متخصصان و کارشناسان مجربی که در تمامی زمینه‌های تحصیلی دارد، در خدمت این عزیزان است تا پاسخگوی تمامی شبهات و ابهامات آن‌ها باشد. این سامانه همچنین به‌منظور تسهیل رد پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تافل 2021، لینکی را در اختیار داوطلبان عزیز قرار داده است تا به سهولت این کار را انجام دهند.

علاوه  این امکان فراهم شده است تا علاوه بر تماس، دوستان عزیز بتوانند از طریق مشاوره تحصیلی حضوری تهران  و مشاوره تلفنی در سراسر کشور از راهنمایی‌های همکاران مااز قبیل فنون تست زنی بدون معلومات ، تکنیک های تست زنی و دیگر موارد امتحانی استفاده کنند. کافی است برای ارتباط با شماره تماس‌های قیدشده در جداول تماس حاصل فرمایید.

 

جهت اطلاع دقیق از هزینه ثبت نام آزمون تافل 2021 ، هزینه ازمون تافل چقدر است؟و مشاوره تحصیلی با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید

9099075307 سراسر کشور 9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل .

 

 

کانال اطلاع رسانی هزینه ثبت نام آزمون تافل 2019

کانال اطلاع رسانی هزینه ثبت نام آزمون تافل 2021

بیشتر بدانید

آزمون SAT

زمان برگزاری آزمون SAT

ثبت نام دانشگاه آزاد

رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد

دانشگاه های آزاد دارای رشته پزشکی

مامایی بدون کنکور

رشته پرستاری بدون کنکور

شرایط دکتری بدون آزمون

ثبت نام استعداد درخشان کارشناسی ارشد

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور

هزینه ثبت نام آزمون تافل 2021

هزینه ازمون تافل چقدر است

کارت ورود به جلسه آزمون  ept

شرایط شرکت در آزمون تافل 

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

هزینه ثبت نام آزمون تافل چقدر است؟

هزینه این ازمون متغییر است اما براساس تجربیات حداقل هزینه آزمون تافل 245 دلار آمریکا است.

برای ثبت نام در آزمون تافل ،به چه سایت مراجعه کنیم؟

سایت www.ets.org سایت ثبت نام ازمون تافل است.

چگونه در سایت www.ets.org ثبت نام کنیم؟

میتوانید با متخصان و کارشناسان ایران تحصیل برای ثبت نام ازمون تافل در ارتباط باشید.

زمان امتحان تافل چند بار در هفته برگزار میشود؟

زمان آزمون تافل سازمان سنجش به‌ طور معمول دو بار در هفته می‌باشد

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • منابع لیسانس به پزشکی

    منابع لیسانس به پزشکی 1403 {بودجه‌بندی سوالات}

    آشنای با منابع لیسانس به پزشکی بسیار اهمیت دارد. متقاضیانی که علاقه مند هستند در رشته پزشکی به تحصیل بپردازند باید در کنکور تجربی شرکت کنند. لازم به ذکر است بدانید بسیاری از افراد موفق به قبولی در کنکور تجربی...
  • ضرایب دروس آزمون وکالت

    ضرایب دروس آزمون وکالت ۱۴۰۲ + بودجه بندی | ایران تحصیل

    اهمیت هر یک از دروس برای قبولی در آزمون وکالت بسیار متفاوت است. ضرایب دروس آزمون وکالت 1402 با توجه به دروس مختلف متفاوت می باشد. همانطور که می دانید ظرفیت پذیرش در کانون های مختلف متفاوت است. برای انجام...
  • بودجه بندی آزمون وکالت۲

    بودجه بندی آزمون وکالت ۱۴۰۲ + جدول فراوانی سوالات | ایران تحصیل

    بودجه بندی آزمون وکالت 1402 در واقع تعیین‌کننده میزان اهمیت مباحث هر کدام از دروس می‌باشد. متقاضیان آزمون قوه قضاییه و آزمون وکالت دادگشتری، می‌توانند با اطلاع بودجه بندی آزمون وکالت ۱۴۰۲ و تعداد سؤالات هر درس، برنامه‌ریزی دقیق‌تری داشته...
  • جزوه آزمون وکالت

    جزوه آزمون وکالت ۱۴۰۲ {دانلود pdf} | ایران تحصیل

    حجم کتاب‌های آزمون وکالت بسیار زیاد می‌باشد و مطالعه آنان وقت زیادی را می‌طلبد. جزوه آزمون وکالت 1402 به شما کمک می‌کند تا در کمترین زمان بر مطالب مهم تسلط یابید. در هر درس تمام نکات مهمی که برای آمادگی...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)