ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

هزینه ثبت نام آزمون SAT

هزینه ثبت نام آزمون SAT
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

هزینه ثبت نام آزمون SAT در دانشگاه های مختلف متفاوت می‌باشد. زمان ثبت نام در هر یک از رشته‌ها در مدت مشخصی صورت می‌پذیرد و همچنین هزینه در نظر گرفته‌شده برای هر یک از رشته‌ها نیز، به صورت جدول جداگانه تعیین می گردد. بنابراین آن دسته از متقاضیانی که مایل به  ثبت نام آزمون های sat می‌باشند؛ لازم است پس از پرداخت هزینه در زمان مقرر نسبت به پر کردن فرم اقدام نمایند.

برای شرکت در آزمون SAT لازم است هزینه ثبت نام آزمون SAT را پرداخت نمایید . اما قبل از پرداخت ، با توجه به اینکه این هزینه قابل بازگشت نخواهد بود، ابتدا از شرایط شرکت در این آزمون به خوبی اطلاعات لازم را کسب نمایید و سپس به پر کردن فرم ثبت نام اقدام نمایید. زیرا این هزینه پس از پرداخت قابل بازگشت نخواهد بود.

 

جهت اطلاع دقیق از هزینه ثبت نام آزمون SAT ، نمونه سوالات آزمون SAT ، استفاده از سامانه ثبت نام ایران تحصیل با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید

9099075307 سراسر کشور 9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل .

میزان هزینه ثبت نام آزمون SAT

 

میزان هزینه ثبت نام آزمون SAT

میزان هزینه ثبت نام آزمون SAT

 

در ادامه به ارائه میزان هزینه ثبت نام آزمون SAT در رشته های مختلف و همچنین دانشگاه های متفاوت خواهیم پرداخت. هزینه آزمون sat نیز با توجه به لیر محاسبه می گردد. اما در برخی از کشورهای دیگر نیز، این هزینه به صورت دلار محاسبه می شود. به همین دلیل یکی از سوالاتی که برای داوطلبان مختلف مطرح می گردد، در رابطه با جابه جایی های این میزان می باشد.

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون SAT نیز، از جمله سوالاتی است که برای داوطلبان مطرح می گردد. با توجه به اینکه پرداخت هزینه به صورت الکترونیک صورت می پذیرد، بنابراین برخی از دانش آموزانی که قصد پرداخت هزینه آزمون sat ترکیه را دارند، این سوال را عنوان می نمایند که لازم است ما حساب خارجی برای پرداخت داشته باشیم؟ آیا می توان این ثبت نام را با استفاده از کارت های ایرانی پرداخت نمود؟

در ادامه به ارائه لیست هزینه ثبت نام آزمون SAT و شرایط ثبت نام آزمون SAT در رشته‌های مختلف خواهیم پرداخت. اما برای اطلاع دقیق کافی است با متخصصین ایران تحصیل شماره تلفن‌های 9099075307 (تماس از سراسر کشور) و 9099075307 (تماس از استان تهران) از ساعات 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید تا اطلاعات مورد نظر را کسب نمایید.

 

دانشگاه نام لاتین هزینه
آتاتورک Ataturk 250 لیر
استانبول Istanbul  250 لیر
چکوراوا Cukurova 250 لیر
مونلا Mugla 30 دلار
کارادینیز Karadeniz 80 دلار
جلال بایار
Calal bsyer
200لیر
مارمارا
Marmara

19 مایس  19msyis 250 لیر
آنادولی Anadoul
50 لیر
جمهوریت Cumhuriyet
150 لیر

 

برای کسب اطلاع دقیق از هزینه ثبت نام آزمون SAT و زمان برگزاری آزمون SAT  باید از لیست جدول تمامی دانشگاه آگاه باشید. ما برای آشنایی شما داوطلبین عزیز به برخی از این کشورها اشاره نمودیم. برای اطلاع دقیق باید بدانید که با افزایش و بالا رفتن قیمت دلار ، میزان هزینه ثبت نام نیز، در تغییر خواهد بود.

 

 

هزینه ثبت نام آزمون SAT در کشورهای مختلف با توجه به واحدهای مختلف پول هر یک از کشورها و همچنین با هزینه های مختلف صورت می پذیرد.

 

 

 

هزینه آزمون sat ترکیه

 

هزینه آزمون sat ترکیه

هزینه آزمون sat ترکیه

 

با توجه به اینکه کشورهای مختلف اقدام به برگزاری این آزمون می نمایند و همچنین با در نظر گرفتن این نکته که این آزمون به دلیل روابط ایران و آمریکا در کشور ما برای تمامی دانشگاه ها برگزار نخواهد گردید، لذا بسیاری از دانش آموزان عزیز به دلیل نزدیکی و مجاورت این کشور با کشور ایران ، ترکیه را انتخاب می نمایند. بنابراین هزینه آزمون sat ترکیه یکی از سوالات مهمی است که این داوطلبان دارند.

ظرفیت رشته های مختلف در هر یک از دانشگاه های این کشور متفاوت می باشد، به همین دلیل  با استفاده از جدول ظرفیت رشته های مختلف می توانید از این ظرفیت آگاه شوید. هزینه آزمون sat ترکیه به صورت لیر محاسبه می گردد. به همین دلیل برای محاسبه این میزان لازم است این هزینه را با توجه به قیمت هر لیر در ایران محاسه نماید و پس از آن ، از میزان دقیق آن اطلاع یابید.

هزینه آزمون sat ترکیه برای تمامی رشته ها 250 لیر می باشد. ظرفیت پزشکی در ترکیه بسیار بالاتر از سایر رشته های دیگر است . به همین دلیل امکان قبولی در رشته های مختلف این دانشگاه برای هر یک از داوطلبان بیشتر از سایر رشته ها خواهد بود. هزینه ثبت نام آزمون SAT همانطور که در جدول بالا ملاحظه می نمایید در هر دانشگاه مختلف می باشد.

 

پرداخت هزینه ثبت نام آزمون SAT

 

پرداخت هزینه ثبت نام آزمون SAT یکی از سوالات عمده ای است که داوطلبان مایلند نسبت به آن اگاه شوند. نحوه ثبت نام برای تمامی داوطلبان یکسان می باشد به همین دلیل تفاوتی ندارد محل دانشگاهی شما چه دانشگاهی باشد و یا اینکه در کدام رشته و مقطع مایل به ثبت نام می باشید، روش ثبت نام در تمامی این مراحل یکسان می باشند.

برخی از مراکز کافی نت ها متاسفانه در رابطه با نحوه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون SAT اطلاعی ندارند و به همین دلیل داوطلبان ممکن است با مشکلاتی مواجه گردند. زیرا در صورتی که این هزینه را پرداخت نکنید، نخواهید توانست در این آزمون ثبت نام  کنید. تفاوتی ندارد شما مایل به پرداخت هزینه آزمون sat ترکیه هستید یا خیر، الزام به پرداخت قبل از ثبت نام برای تمامی داوطلبان یکسان است.

برای کسب اطلاع دقیق در رابطه با نحوه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون SAT و همچنین انجام ثبت نام در آزمون sat و منابع آزمون SAT با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. مشاورین ما همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهند بود. کافی است با شمارهای مندرج در سایت تماس حاصل نمایید.

 

جهت اطلاع دقیق از هزینه ثبت نام آزمون SAT ، هزینه آزمون sat ترکیه  ، زمان دقیق انتخاب رشته و استفاده از سامانه ثبت نام ایران تحصیل با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید

9099075307 سراسر کشور 9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل .

 

کانال اطلاع رسانی هزینه ثبت نام آزمون SAT

کانال اطلاع رسانی هزینه ثبت نام آزمون SAT

بیشتر بدانید

مشاوره قبولی در آزمون

ثبت نام آزمون تافل 2019

هزینه ثبت نام آزمون تافل 2019

ثبت نام کنکور سراسری

بهترین ساعات مطالعه کنکور

منابع کنکور سراسری 98

هزینه ثبت نام آزمون SAT

هزینه آزمون sat ترکیه

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • داروسازی ترکیه بدون کنکور

    داروسازی ترکیه بدون کنکور 2023

    داروسازی ترکیه بدون کنکور 2023، از جمله اهداف بسیاری از دانشجویان است که مایل به گذراندن دوران دانشگاه خود در کشوری خارجی هستند در این مقاله سعی داریم تمامی مراحل و روند اخذ پذیرش در دانشگاه های دولتی و خصوصی...
  • پذیرش دانشگاه های ترکیه بدون کنکور

    پذیرش دانشگاه های ترکیه بدون کنکور 2023 + شرایط و رشته ها

    پذیرش دانشگاه های ترکیه بدون کنکور از جمله مطمئن ترین و آسان ترین راه های ادامه تحصیل در این کشور در زمان ثبت نام دانشگاه های ترکیه به شمار می آید. البته این موضوع در رابطه با ورود بدون آزمون...
  • ثبت نام بورسیه تحصیلی ترکیه

    ثبت نام بورسیه تحصیلی ترکیه 2023

    ثبت نام بورسیه تحصیلی ترکیه 2021برای کلیه علاقمندان و متقاضیان تحصیل در دانشگاه های ترکیه آغاز شد. در این زمان، اطلاع از نحوه گرفتن بورسیه تحصیلی ترکیه از جمله بورسیه تحصیلی ارشد ترکیه ضرورتی تام و تمام دارد. با توجه...
  • تحصیل در ترکیه بدون کنکور

    تحصیل در ترکیه بدون کنکور

    تحصیل در ترکیه بدون کنکور جزء آسان ترین و بهترین روش های تحصیل در ترکیه با مدرک دیپلم و حتی مقاطع و مدارک بالاتر است. با تحصیل در ترکیه بدون آزمون می توانید بدون هیچ دغدغه و نگرانی به تحصیل...
تماس با مشاور