ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت‌نام آزمون تافل 2021

اطلاعیه ثبت نام آزمون تافل 2018
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نحوه ثبت‌نام آزمون تافل 2021 منتشر شد. آزمون تافل به معنای آزمون انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی توسط یکی از معتبرترین مؤسسات آموزش زبان جهان به اسم ETS برگزار می‌شود. ثبت‌نام آزمون تافل 2021 نیز همچون سال‌های پیش توسط این سازمان انجام می‌گیرد و برای آن شرایط و مراحلی در نظر گرفته‌شده است که در ادامه شرح داده خواهد شد.

این آزمون از سال‌های نخست آن تا به حال به سه صورت کاغذی (Pbt)، کامپیوتری (CBT) و اینترنتی (Ibt) برگزار می‌شود. در حال حاضر آزمون کاغذی و کامپیوتری  به‌صورت بسیار محدود و تا حدی منسوخ شده است. اما آزمون iBT که هر چهار مهارت زبانی را مورد سؤال قرار می‌دهد رایج‌ترین نوع آزمون تافل بخصوص در ایران است که هر هفته برگزار می‌شود.

اهمیت این آزمون از آن جهت است که متقاضیان را برای تحصیل و زندگی در کشورهای انگلیسی زبان آماده می‌کند. ازاین‌رو بسیاری از دانشگاه‌های ایرانی و خارجی داشتن این مدرک را الزامی می‌دانند. برای مثال یکی از تحصیل در ایتالیا  و یا شرایط شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی  دارا بودن مدرک تافل است.

 

جهت ثبت نام آزمون تافل 2021  سامانه ثبت نام آزمون تافل، تکنیک های مطالعه از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید. 

9099075307 سراسر کشور   9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل .

اطلاعیه ثبت نام آزمون تافل 2021

 

متأسفانه در حال حاضر امکان ثبت‌نام توسط ایران به‌طور مستقل وجود ندارد. به این منظور متقاضیان برای ثبت‌نام آزمون تافل 2021 بایستی به سامانه EST  به نشانی http://ets.org مراجعه کنند و توجه داشته باشند که مهلت ثبت‌نام آنلاین تنها تا هفت روز قبل از امتحان میسر است و بعد از آن بسته خواهد شد. البته شرکت‌کنندگان می‌توانند پس از این مهلت با پرداخت مبلغی اضافه ثبت‌نام خود را انجام دهند.  

نکته قابل توجه این است که  در ایران سازمان سنجش مسئول برگزاری این آزمون است و محل‌های برگزاری آن باید تحت نظارت و تائید این سازمان باشد. در غیر این صورت غیر مجاز شمرده شده و حتی در صورت کسب مدرک فاقد اعتبار خواهد بود. نکته دیگر این است که تعداد نفراتی که در هر بار آزمون می‌توانند شرکت کنند محدود است و پس از تکمیل ظرفیت آن امکان ثبت‌نام وجود ندارد.

بنابراین برای ثبت‌نام آزمون تافل 2021 باید در زمان‌های مقرر اقدام کرد. متقاضیان می‌توانند برای اطلاع از تاریخ و زمان برگزاری آزمون تافل 98 ثبت‌نام آزمون تافل  2021 با مشاورین ایران تحصیل تماس گرفته و علاوه بر آن از اسامی مکان‌های برگزاری آزمون که متأسفانه نام دقیق آن‌ها برای بسیاری از داوطلبان مبهم و ناشناخته است اطلاع یابند.

 

سامانه ثبت‌نام آزمون تافل

 

سامانه ثبت نام تافل

سامانه ثبت نام تافل

 

جهت ثبت‌نام آزمون تافل 2021 متقاضیان باید به سامانه ثبت‌نام آزمون تافل که نشانی آن در بالا ذکر شد مراجعه کنند. هر فرد نمی‌تواند در هفته بیش از یک‌بار در آزمون شرکت کند، بلکه حداقل 12 روز یک‌بار میسر است و اگر قبلاً تاریخی را انتخاب‌شده باشد، نمی‌توان در همان زمان تاریخ دیگری را نیز انتخاب کرد.

شایان‌ذکر است که مدت اعتبار این مدرک تنها دو سال است، بنابراین افرادی که تاریخ مدرک آن‌ها به اتمام رسیده است، بایستی برای تمدید آن دوباره جهت ثبت‌نام آزمون تافل 2021 اقدام کنند.  سامانه ثبت‌نام آزمون تافل این امکان را برای شرکت‌کنندگان فراهم آورده است تا در صورت تمایل به انصراف از امتحان تا چهار روز پیش از آزمون درخواست دهند و نیمی از مبلغ ثبت نامی خود را پس بگیرند.

به دلیل اینکه سامانه ثبت‌نام آزمون تافل ایرانی نیست و دارای ضوابط خاصی است، به‌طور بسیاری از افراد دچار سؤالات و مشکلات خاصی می‌شوند. شرکت‌کنندگان می‌توانند برای طرح هرگونه سوال در مورد مراحل ثبت‌نام آزمون تافل 2021 ، چگونگی پرداخت هزینه که دارای پیچیدگی‌هایی است و بهرمندی از مشاوره قبولی در آزمون تافل با متخصصیان ایران تحصیل تماس بگیرند.

 

 

 متقاضیان باید جهت ثبت‌نام آزمون تافل 2021 حداکثر تا یک هفته قبل از آزمون اقدام به ثبت نام کنند.

 

 

نحوه ثبت نام آزمون تافل 

 

نحوه ثبت نام تافل

نحوه ثبت نام تافل

 

در اولین گام برای ثبت‌نام در آمون تافل 2021 باید هر فرد باید در سامانه ثبت‌نام آزمون تافل یعنی EST یک حساب کاربری شخصی ایجاد کند. متقاضی باید مشخصات شخصی مانند نام، جنسیت، شماره ملی، کشور محل تولد، زبان مادری ، عکس و چند گزینه دیگر را به‌درستی درج کند.  این مشخصات باید به‌درستی منطبق با اطلاعات موجود در گذرنامه باشد .

نکته مهم این است که اطلاعات ورودی در صورت  غیرقابل تغییر هستند،پس باید به‌درستی وارد شوند. پس از اتمام این مرحله و تائید نهایی توسط کاربر، و تعیین  رمز عبور و نام کاربری، حال یک پروفایل یا حساب کاربری برای فرد ایجاد شده است. در مرحله بعد جهت ثبت‌نام در آزمون تافل باید گزینه register for a آزمون  وارد بخش ثبت نامی شد.

برای آشنایی با مراحل بعدی  از جمله نتایج آزمون تافل 2021 در سامانه ثبت‌نام آزمون تافل می‌توانید با مشاورین ایران تحصیل تماس گرفته و راهنمایی‌های دقیق و جامع کارشناسان ما برخوردار شوید. زیرا چنانچه در واردکردن اطلاعات اشتباهی رخ دهد، امکان دارد در آینده  شرکت‌کننده دچار مشکل شده و حتی در صورت قبولی و کسب نمره ایده آل مدرک وی فاقد اعتبار شود.

 

ثبت نام تافل با ارز دولتی

 

همان‌طور که در بالا اشاره شد ثبت‌نام آزمون تافل 2021 مستلزم پرداخت هزینه است. مقدار این هزینه‌بر اساس دلار بوده و هرساله دچار تغییر می‌شود که البته در بین کشورهای مختلف مبلغ آن هم متفاوت است. داوطلبان می‌توانند برای اطلاع دقیق از مبلغ ثبت‌نام آزمون تافل 2021 با سایت ایران تحصیل تماس بگیرند.

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تافل 2021 نیز به دو صورت می‌باشد. در نوع اول هر فرد می‌تواند در صورت داشتن کارت اعتباری بین‌المللی به‌صورت مستقیم در سامانه ثبت‌نام آزمون تافل ثبت‌نام کند، مبلغ را پرداخت کرده و محل آزمون را مشخص کند. و در روش دیگر می‌تواند از طریق سامانه سنجش به خرید ووچر اقدام کنند و ثبت‌نام خود را به‌راحتی انجام دهند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

ازآنجاکه مبلغ پرداختی به‌صورت دلار است، ممکن است این سؤال پیش بیاید که آیا می‌توان از ارز دولتی استفاده کرد. سازمان سنجش طی بیانیه‌ای اعلام کرد که ثبت‌نام آزمون تافل 2021 و سایر آزمون‌های بین‌المللی شامل ارز دولتی نمی‌شوند و داوطلبان بایستی از ارز با نرخ آزاد استفاده کند. ازاین‌رو تغییرات ایجادشده در نرخ ارز نیز تا زمان ثبت‌نام محاسبه می‌شوند.

 

راهنمای ثبت نام آزمون تافل

 

طبق آنچه در بخش بالا گفته شد ثبت‌نام آزمون تافل 2021 در تاریخ‌های خاصی صورت می‌گیرد. ثبت‌نام در این آزمون همچون آزمون‌های سابق در سامانه ثبت‌نام آزمون قابل انجام است که سامانه ایران تحصیل برای رفاه حال متقاضیان گرامی لینکی را برای ورود با این سامانه قرار می‌دهد تا علاقه‌مندان به‌راحتی دسترسی داشته باشند.

علاوه بر این به‌منظور سهولت سایر مراحل ثبت‌نام آزمون تافل 2021 ، بخصوص تعیین محل برگزاری آن که همیشه برای داوطلبان گرامی دارای ابهام بوده است، متخصصین و مشاورین ما آماده پاسخگویی به سؤالات و ارائه هرگونه راهنمایی و رفع مشکل می‌باشند. همکاران ما نه تنها در مورد ثبت‌نام آزمون تافل 2021 بلکه تا زمان پذیرش آن در دانشگاه‌ها آماده خدمت‌رسانی می‌باشند.

ازاین‌رو متقاضیان گرامی می‌تواند جهت کسب اطلاعات و راهنمایی‌های لازم در مورد زمان و نحوه ثبت‌نام در آزمون تافل 2021 ، منابع آزمون تافل سازمان سنجش و آشنایی با سامانه آزمون تافل در تمامی ساعات شبانه‌روز و همه ایام هفته از طریق شماره مندرج در جداول با کارشناسان ما در ارتباط باشند تا از مشاوره و برنامه ریزی و تکنیک های مطالعه متناسب با تافل  نیز بهره‌مند شود.

 

جهت ثبت نام آزمون تافل 2021 ،سامانه ثبت نام آزمون تافل، از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید.

9099075307 سراسر کشور   9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل .

 

کانال اطلاع رسانی ثبت نام آزمون تافل 2019

کانال اطلاع رسانی ثبت نام آزمون تافل 2021

بیشتر بدانید

مشاوره رایگان نظام وظیفه

چگونه رشته پزشکی قبول شویم

فنون تست زنی بدون معلومات

نکات طلایی موفقیت در کنکور در کمترین زمان

تکنیک های تست زنی کنکور سراسری

تکنیک های تست زنی

چگونه تست بزنیم

ثبت نام آزمون تافل 2021

سامانه ثبت‌نام آزمون تافل

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

برای ثبت نام در آزمون تافل ،به چه سایت مراجعه کنیم؟

www.ets.org سایت مورد نظر است.

چگونه در سایت www.ets.org ثبت نام کنیم؟

داخل مقاله به نحوه ثبت نام اشاره شده است در صورت ناموفق بودن در ثبت نام با مشاوران ایران تحصیل در ارتباط باشید.

زمان امتحان تافل چند بار در هفته برگزار میشود؟

زمان آزمون تافل سازمان سنجش به‌ طور معمول دو بار در هفته می‌باشد

هزینه ثبت نام آزمون تافل چقدر است؟

هزینه آزمون تافل 245 دلار آمریکا است.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • آزمون کارشناس رسمی دادگستری

    رشته های مورد قبول آزمون کارشناس رسمی دادگستری سال 1403 | irantahsil

    داوطلبانی که می‌خواهند در آزمون کارشناس رسمی دادگستری شرکت کنند، باید رشته های مورد قبول آزمون کارشناس رسمی دادگستری را با دقت تمام رصد نمایند تا با در نظر گرفتن زیر گروه‌های درخواستی بدون هیچ نگرانی در این آزمون نام‌نویسی...
  • منابع لیسانس به پزشکی

    منابع لیسانس به پزشکی 1403 {بودجه‌بندی سوالات}

    آشنایی با منابع لیسانس به پزشکی بسیار اهمیت دارد. متقاضیانی که علاقه مند هستند در رشته پزشکی به تحصیل بپردازند باید در کنکور تجربی شرکت کنند. لازم به ذکر است بدانید بسیاری از افراد در کنکور تجربی موفق نمی شوند،...
  • ضرایب دروس آزمون وکالت

    ضرایب دروس آزمون وکالت ۱۴۰۳ + بودجه بندی | ایران تحصیل

    اهمیت هر یک از دروس برای قبولی در آزمون وکالت بسیار متفاوت است. ضرایب دروس آزمون وکالت 1403 با توجه به دروس مختلف متفاوت می باشد. همانطور که می دانید ظرفیت پذیرش در کانون های مختلف متفاوت است. برای انجام...
  • بودجه بندی آزمون وکالت۲

    بودجه بندی آزمون وکالت ۱۴۰۳ + جدول فراوانی سوالات | ایران تحصیل

    بودجه بندی آزمون وکالت 1403 در واقع تعیین‌کننده میزان اهمیت مباحث هر کدام از دروس می‌باشد. متقاضیان آزمون قوه قضاییه و آزمون وکالت دادگشتری، می‌توانند با اطلاع بودجه بندی آزمون وکالت ۱۴۰۳ و تعداد سؤالات هر درس، برنامه‌ریزی دقیق‌تری داشته...
تماس با مشاور