ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

نتایج آزمون تافل 2021

نتایج آزمون تافل 2018
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نتایج آزمون تافل 2021 اعلام شد. آن دسته از داوطلبانی که در زمان‌های مقرر اقدام به ثبت‌نام آزمون تافل 2021 نموده و در جلسه امتحان در جلسه حضور داشته‌اند می‌توانند جهت مشاهده نتایج آزمون تافل 2021  با مراجعه به سامانه تافل، کارنامه خود را دریافت نمایند. شایان ذکر است که نحوه دریافت کارنامه به‌ صورت اینترنتی و حضوری قابل انجام است.

آزمون تافل iBT در چهار قسمت reading, writing, speaking و listening و در چهار ساعت، سطح زبان انگلیسی شرکت‌کنندگان خود را می‌سنجد. هر بخش شامل 30 است که 60 دقیقه زمان برای آن در نظر گرفته‌ شده است و عملکرد هر قسمت به‌ صورت جداگانه بررسی می‌شود. نمره به‌دست‌ آمده در هر بخش به‌ صورت جداگانه تصحیح می‌شود. نمره این امتحان از 0 تا 120 می‌باشد.

 

جهت اطلاع از نتایج آزمون تافل 2021 ، مشاهده نتایج آزمون تافل 2021، مشاوره قبولی در آزمون تافل و بهترین منابع ازمون تافل با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید

9099075307 سراسر کشور 9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل .

دریافت نتایج آزمون تافل 2021

 

همانند سنوات گذشته، نتایج آزمون تافل 2021 حدود ده روز پس از آزمون اعلام می‌گردد. افرادی که در این آزمون شرکت کرده‌اند می‌توانند به منظور مشاهده نتایج آزمون 2021 به‌ حساب کاربری خود مراجعه نموده و کارنامه خود را دریافت نمایند. چنانچه این افراد در زمان ثبت‌نام آدرس ایمیل معتبری را قید کرده باشند، پیغامی مبنی بر آماده بودن نتایج را با استفاده از ایمیل دریافت خواهند کرد.

همچنین در زمان اعلام نتایج آزمون تافل 2021 این امکان برای داوطلبان وجود دارد که pdf کارنامه خود را دریافت و پرینت گیرند. البته در این مورد  برخی از کشورها دارای محدودیت‌هایی هستند که خوشبختانه کشور ایران از این قید مستثنی است. سازمان برگزارکننده تافل (ETS) علاوه بر امکان دریافت نتایج آزمون تافل 2021 ، جزییات بیشتری در مورد آزمون را در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد.

به‌منظور دریافت نتایج آزمون تافل 2021 داوطلب پس از ورود به‌حساب کاربری خود، با وارد نمودن اطلاعات شخصی که در زمان ثبت‌نام دریافت نموده است می تواند کارنامه خود را مشاهده نماید. آن دسته از داوطلبانی که به این اطلاعات دسترسی ندارند نیز، می توانند از راه های پیش بینی شده برای این امر استفاده نمایند.

 

مشاهده نتایج آزمون تافل 2021

 

مشاهده نتایج آزمون تافل 2018

مشاهده نتایج آزمون تافل 2021

از آنجا که نتایج آزمون تافل 2021 برای هر چهار بخش ( گفتاری، نوشتاری، خواندن و نوشتن) به‌صورت جداگانه اعلام می‌شود و هر قسمت نمره منحصر به خود را خواهد داشت، بنابراین داوطلبان می‌توانند در هنگام مشاهده نتایج آزمون تافل 2021 نمره به دست آمده در هر بخش را به صورت جداگانه داشته باشند و نسبت به نمرات در این قسمت اطلاع یابند.

علاوه بر این، کارنامه هر فرد در زمان برگزاری آزمون تافل 98 نشان‌دهنده سطح دانش و عملکرد آن فرد می‌باشد. نکته جالب این است که متقاضی در زمان مشاهده نتایج آزمون تافل 2021 می تواند در رابطه با مشاغل مرتبط با نمره کسب شده خود اطلاع یابند. کافی است از منابع آزمون تافل سازمان سنجش به خوبی اطلاع یابید تا به راحتی بتوانید با نمره عالی قبول شوید.

اگر فردی قصد کنسل کردن نمرات خود را داشته باشد، بایستی پس از جلسه امتحان این کار را انجام دهد. دقت داشته باشید که در صورت  انجام این کار نه ‌تنها نمره برای وی بلکه برای هیچ یک از دانشگاهها ریپورت نخواهد شد. علاوه بر این هزینه پرداخت شده در زمانثبت نام نیز به وی عودت داده نمی شود.

 

ریپورت نمره تافل

 

ریپورت نمره تافل

ریپورت نمره تافل

 

ریپورت نمره تافل بدین معناست که در زمان ثبت‌نام شخص مجاز می‌باشد چهار دانشگاه را برای ارسال نمره تافل خود انتخاب کند. هر دانشگاه و موسسه‌ بر اساس سیاست‌های خود و بسته به سطح نمرات و رشته متقاضی در رابطه با پذیرش و یا عدم پذیرش او تصمیم گیری می نماید. این نمره به‌ طور معمول می‌تواند از 85 تا 120 در بین مؤسسات و دانشگاه‌های مختلف متغیر باشد.

نسخه ریپورت هر داوطلب سیزده روز پس از امتحان و حدود سه روز پس از اعلام نتایج آزمون تافل 2021 ارسال می‌شود، ریپورت به دانشگاه‌های مقصد فرستاده می‌شود. انتخاب چهار دانشگاه نخست به منظور ریپورت رایگان است و اگر متقاضی متمایل به انتخاب بیش از این تعداد باشد، بایستی مبلغی اضافه را برای هر انتخاب پرداخت کند.

همچنین تعویض، حذف و یا تغییر اولویت در دانشگاه‌های موردنظر تا ساعت 10 شب به‌وقت محلی و یک روز پیش از امتحان امکان‌پذیر است، بعد از این زمان فرد برای هر ریپورت موظف به پرداخت هزینه است. با توجه به اینکه زمان انتخاب دانشگاه برای ریپورت نتایج آزمون 2021 در هنگام ثبت‌نام است، اطلاع از نحوه ارسال این ریپورت نیز، بسیار ضروری می باشد.

به دلیل اهمیتی که نمره تافل در پذیرش دانشگاهها دارد، بسیاری از داوطلبان به دلیل بی اطلاعی از سطح علمی بسیاری از دانشگاههای ایرانی و خارجی و نمره مورد نیاز برای ورود به آن دچار نگرانی می شوند. خوشبختانه بسیاری از دانشگاهها سطح نمره مورد نظر خود را اعلام می کنند و متقاضیراحت تر می تواند تصمیم گیری کند.

 

جواب تافل کی میاد؟

 

بسیاری از داوطلبان در مورد نتایج آزمون تافل 2021 سوالاتی دارند و از همه مهم‌تر نتایج تافل کی میاد؟ یکی از سؤالات مکرر این عزیزان است. به همین منظور سامانه ایران تحصیل بستری را فراهم کرده است تا متقاضیان گرامی از آخرین اخبار و نتایج آزمون تافل 2021 آگاه شوند. همچنین شرکت‌کنندگان علاوه بر این می‌توانند برای مشاهده نتایج آزمون تافل 2021 از طریق این سامانه اقدام کنند.

یکی از مسائلی که درزمینهٔ نتایج آزمون تافل 2021 و سایر آزمون‌های بین‌المللی پیش می‌آید، سؤالات در مورد کاربردهای آن با توجه به نمره کسب شده و دانشگاه‌های مناسب جهت ریپورت است. متخصصان و کارشناسان ایران تحصیل با آشنایی کامل با این‌گونه مسائل آماده کمک به داوطلبان عزیز و پاسخ به سؤالات آن‌ها است..

مشاهده نتایج آزمون تافل 2021 با استفاده از سامانه اعلام نتایج ایران تحصیل امکان پذیر می باشد. لذا هر یک از داوطلبان می توانند با استفاده از این سامانه با برقراری ارتباط با شماره تلفن‌های 9099075307 (تماس از سراسر کشور) و 9099075307 (تماس از استان تهران) از ساعات 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید.

 

جهت اطلاع از نتایج آزمون تافل 2019، مشاهده نتایج آزمون تافل 2019،  مشاوره قبولی در آزمون تافل و بهترین منابع ازمون تافل با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید

 9099075307 سراسر کشور 9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل .

 

کانال اطلاع رسانی نتایج آزمون تافل 2019

کانال اطلاع رسانی نتایج آزمون تافل 2021

بیشتر بدانید

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال دوم

سامانه ثبت نام دکتری 

شرایط اخذ امریه سربازی

مشاوره تکمیل ظرفیت کنکور سراسری

تکمیل ظرفیت کنکور سراسری

نتایج آزمون تافل2021

مشاهده نتایج آزمون تافل 2021

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

زمان امتحان تافل چند بار در هفته برگزار میشود؟

زمان آزمون تافل سازمان سنجش به‌ طور معمول دو بار در هفته می‌باشد

اعلام نتایج آزمون تافل چه زمانی است؟

معمولا یک هفته بعد از برگزاری ازمون تافل اعلام میگردد.

مشاهده نتایج ازمون تافل در چه سایتی قابل مشاهده است؟

در سایت ets.org  قابل مشاهده است.

چه زمانی میتوان فایل pdf نتیجه آزمون را دانلود کرد؟

معمولا سه روز بعد از اعلام نتایج میتوانید فایل مورد نیاز خود را دانلود کنید.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • منابع لیسانس به پزشکی

    منابع لیسانس به پزشکی 1403 {بودجه‌بندی سوالات}

    آشنای با منابع لیسانس به پزشکی بسیار اهمیت دارد. متقاضیانی که علاقه مند هستند در رشته پزشکی به تحصیل بپردازند باید در کنکور تجربی شرکت کنند. لازم به ذکر است بدانید بسیاری از افراد موفق به قبولی در کنکور تجربی...
  • ضرایب دروس آزمون وکالت

    ضرایب دروس آزمون وکالت ۱۴۰۲ + بودجه بندی | ایران تحصیل

    اهمیت هر یک از دروس برای قبولی در آزمون وکالت بسیار متفاوت است. ضرایب دروس آزمون وکالت 1402 با توجه به دروس مختلف متفاوت می باشد. همانطور که می دانید ظرفیت پذیرش در کانون های مختلف متفاوت است. برای انجام...
  • بودجه بندی آزمون وکالت۲

    بودجه بندی آزمون وکالت ۱۴۰۲ + جدول فراوانی سوالات | ایران تحصیل

    بودجه بندی آزمون وکالت 1402 در واقع تعیین‌کننده میزان اهمیت مباحث هر کدام از دروس می‌باشد. متقاضیان آزمون قوه قضاییه و آزمون وکالت دادگشتری، می‌توانند با اطلاع بودجه بندی آزمون وکالت ۱۴۰۲ و تعداد سؤالات هر درس، برنامه‌ریزی دقیق‌تری داشته...
  • جزوه آزمون وکالت

    جزوه آزمون وکالت ۱۴۰۲ {دانلود pdf} | ایران تحصیل

    حجم کتاب‌های آزمون وکالت بسیار زیاد می‌باشد و مطالعه آنان وقت زیادی را می‌طلبد. جزوه آزمون وکالت 1402 به شما کمک می‌کند تا در کمترین زمان بر مطالب مهم تسلط یابید. در هر درس تمام نکات مهمی که برای آمادگی...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)