ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

زمان برگزاری آزمون تافل 2021

زمان برگزاری آزمون تافل 98
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

زمان برگزاری آزمون تافل مشخص شد. متقاضیانی که قصد شرکت در آزمون iBT، یا همان آزمون اینترنتی تافل، را دارند می‌توانند با مراجعه با سامانه تافل به نشانی www.ets.org ضمن ثبت نام آزمون تافل و تکمیل مراحل آن، از زمان برگزاری این آزمون اطلاع یافته و در زمان مقرر در جلسه حضور یابند.  قابل ذکر است که تمامی مراحل ثبت‌نام و انتخاب زمان و مکان آمتحان به صورت اینترنتی می باشد.

داوطلبان باید توجه داشته باشند که به‌منظور شرکت در آزمون تافل، چنانچه به‌صورت آنلاین ثبت‌نام می‌کنند، آخرین‌مهلت ثبت‌نام حداکثر هفت روز قبل از زمان برگزاری آزمون تافل 2021 می باشد. البته پیشنهاد می‌شود که به دلیل ظرفیت محدود این آزمون و پر شدن صندلی‌ها بهتر است متقاضیان گرامی حداقل یک ماه قبل از زمان آزمون تافل سازمان سنجش اقدام به ثبت‌نام کنند.

این آزمون در ایران با نظارت سازمان سنجش در شهرهای مختلفی برگزاری می‌گردد. شرکت‌کنندگان محترم در این آزمون می‌توانند جهت آگاهی از زمان آزمون تافل سازمان سنجش که به‌صورت اینترنتی و در سال بیش از پنجاه بار اجرا می‌شود، به سامانه ایران تحصیل مراجعه کرده و از تمامی جزییات آن مطلع گردند.

 

جهت اطلاع دقیق از  زمان برگزاری آزمون تافل  ، زمان آزمون تافل سازمان سنجش ، و  در هر رشته با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید

9099075307 سراسر کشور  9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل .

اعلام زمان برگزاری آزمون تافل 

 

طبق آنچه گفته شد، آزمون تافل در ایران اغلب به‌صورت iBT است و تقریبا دو بار در هفته اجرا می شود. داوطلبان این امکان را دارند که در صورت پذیرفته نشدن به تعداد نامحدود برای ثبت‌نام اقدام کند. البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که برای انتخاب زمان برگزاری آمون تافل  باید به سطح آمادگی خود نیز توجه داشته باشید و تاریخ متناسب با آن را معین کنید.

البته خوشبختانه این سازمان امکان انصراف را نیز فراهم کرده است. اما چنانچه فردی قصد انصراف داشته باشد باید حداکثر سه تا چهار روز قبل از روز امتحان درخواست خود را اعلام کند. در این حالت نیمی از مبلغ واریزشده به‌حساب شخص برگشت داده می‌شود. در غیر این صورت هیچ وجهی به وی عودت داد نمی‌شود.

همچنین اگر فردی به هر دلیلی بخواهد زمان برگزاری آزمون تافل  را که انتخاب کرده است را به‌روز دیگری تغییر دهد،نیز قادر خواهد بود درخواست خود را در زمان مقرر ارسال کرده و با پرداخت هزینه مشخصی مازاد بر هزینه ثبت نام آزمون تافل 2021 زمان دلخواه خود را در صورت داشتن ظرفیت انتخاب کرده و در جلسه حضور یابد.

 

زمان آزمون تافل سازمان سنجش

 

زمان آزمون تافل سازمان سنجش

زمان آزمون تافل سازمان سنجش

 

همان‌طور که قبلاً هم اشاره شد، در کشور ایران سازمان سنجش عهده‌دار برگزاری آزمون‌های بین‌المللی از قبیل GRE،تولیمو، آیلتس و تافل است. زمان آزمون تافل سازمان سنجش با زمان تعیین شده از سوی EST هماهنگ است. این سامانه تمامی اطلاعات لازم  و مورد نیاز متقاضیان از جمله زمان برگزاری آزمون تافل  و منابع آزمون تافل سازمان سنجش را ارائه می کند.

از انجا که تعیین مکان و زمان آزمون و به طور کلی ثبت نام با پرداخت هزینه به اتمام میشود، این سامانه امکان پرداخت هزینه برای کسانی که کارت اعتباری بین‌المللی یا همان گذرنامه ندارند را نیز فراهم کرده است. بطوریکه متقاضی می‌تواند با خرید ووچر از این سامانه سنجش بقیه مراحل ثبت نام از جمله تعیین زمان برگزاری آزمون تافل را انجام دهد.

در زمان آزمون تافل سازمان سنجش  به علت ظرفیت محدود آن تعداد شرکت کنندگان محدود و به طور معمول در هر نوبت 80 است. این آزمون در ایران هر ساله تنها در چند مرکزکه مورد تایید سازمان سنجش می بااشند اجرا می شود. توصیه می شود که به علت غیر مجاز بودن برخی از مراکز در زمان برگزاری آزمون تافل ، داوطلبان حتما از مجاز بودن آن اطمینان حاصل نمایند.

 

 

تعداد افرادی که در زمان برگزاری آزمون تافل می توانند شرکت کنند، محدود می باشد.

 

 

توصیه هایی برای زمان برگزاری آزمون تافل

 

توصیه هایی برای زمان برگزاری آزمون تافل 98

توصیه هایی برای زمان برگزاری آزمون تافل

 

به‌طور میانگین حدود 35 میلیون نفر در آزمون تافل شرکت می‌کنند و سطح شرکت‌کنندگان آن از مبتدی تا پیشرفته متغیر است. بهتر است برای انتخاب زمان برگزاری آزمون  نیز به سطح دانش زبانی خود توجه کنید و تا زمان آزمون خود را آماده کنید. تعداد دفعاتی که هر شخص می‌تواند در زمان برگزاری آزمون  شرکت کند، محدودیت ندارد. تنها باید یک‌فاصله 12 روزه بین هر دو آزمون باشد.

زمان آزمون تافل سازمان سنجش به‌ طور معمول دو بار در هفته می‌باشد. جهت آمادگی در این امتحان بهتر است از مشاوره قبولی در آزمون تافل استفاده شود و یا کتبی مطالعه شوند که از بهترین منابع تافل باشند، بیشترین شباهت را با سؤالات آزمون داشته و به‌ روز باشد تا متقاضیان بتواند در زمان برگزاری آزمون تافل  2018  به بهترین نحو پا سخگوی سؤالات متفاوت آن باشد.

مدت زمان آزمون تافل سازمان سنجش  چهار ساعت می‌باشد که در آن هر چهار مهارت مورد سؤال قرار می‌گیرند. هر مهارت شامل 30 سؤال است که 60 دقیقه زمان به آن اختصاص داد شده است. متقاضیان باید توجه داشته باشند که در زمان آزمون تافل سنجش حتماً باید کارت شناسایی و تمامی مشخصاتی و مدارک خود را همراه داشته باشند.

این مشخصات بایستی دقیقا منطبق با اطلاعات واردشده در هنگام ثبت‌نام باشد. شایان ذکر است برای انتخاب زمان برگزاری آزمون تافل از طریق ایمیل، باید حداقل 4 هفته قبل از زمان برگزاری آزمون تافل سازمان سنجش فرم ثبت‌نام و همچنین مبلغ پرداختی را ارسال کرد. در غیر این صورت ثبت‌نام لغو خواهد شد.

 

راهنمای تاریخ های برگزاری آزمون تافل 2021

 

یکی از مشکلاتی که داوطلبان آزمون تافل با آن مواجه هستند این است که در تعیین زمان دچار تردید شده و یا به اشتباه تصمیم‌گیری می‌کنند. برای مثال چنانچه یک متقاضی در تعیین زمان برگزاری آزمون تافل 8 روزی را انتخاب کند که به آمادگی لازم نرسیده باشد، نه تنها تلاش‌هایش به هدر رفته، بلکه وقت و هزینه خود را تلف کرده است.

به همین دلیل توصیه می‌شود قبل از تعیین زمان برگزاری آزمون تافل از سطح دانش زبانی خود آگاه باشید و مدت زمان مورد نیاز به منظور رسیدگی به سطح ایده آل را به درستی تخمین بزنید. البته این کار بدون مشورت با افرادی که در این کار تجربه کافی را داشته‌اند، بسیار مشکل خواهد بود. بهتر است علاقه‌مندان حتماً از یک مشاور راهنمایی بگیرند.

کارشناسان و متخصصین ایران تحصیل به‌واسطه آشنایی کامل با تمامی مراحل ثبت‌نام، کتب و زمان برگزاری آزمون تافل  و نتایج آزمون تافل 2021 آماده پاسخگویی به هرگونه سؤال شرکت‌کنندگان عزیز است و توصیه‌های لازم را در اختیار این عزیزان قرار می‌دهند. همکاران ما در تمامی ایام هفته و در ساعات شبانه‌روز برای مشاوره و برنامه ریزی زمان آزمون تافل سازمان سنجش در خدمت متقاضیان گرامی است.

 

جهت اطلاع دقیق از زمان برگزاری آزمون تافل ، زمان آزمون تافل سازمان سنجش ، در هر رشته با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید

9099075307 سراسر کشور   9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل.

 

کانال اطلاع رسانی زمان برگزاری آزمون تافل 98

کانال اطلاع رسانی زمان برگزاری آزمون تافل

بیشتر بدانید

سامانه ثبت نام آزمون sat

زمان برگزاری آزمون SAT

انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش

شرایط نظام وظیفه دکتری

ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه سراسری

دانشگاه های بین المللی بدون کنکور ایران

مشاوره انتخاب رشته کنکور 

آخرین رتبه قبولی در رشته داروسازی پردیس

زمان برگزاری آزمون تافل 

زمان آزمون تافل سازمان سنجش

شرایط شرکت در آزمون تافل

نمونه سوالات آزمون تافل

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

برای ثبت نام در آزمون تافل ،به چه سایت مراجعه کنیم؟

برای ثبت نام آزمون تافل باید به سایت www.ets.org مراجعه کنید.

چگونه در سایت www.ets.org ثبت نام کنیم؟

داخل مقاله کامل توضیح داده شده است.

زمان امتحان تافل چند بار در هفته برگزار میشود؟

زمان آزمون تافل سازمان سنجش به‌ طور معمول دو بار در هفته می‌باشد.

هزینه ثبت نام آزمون تافل چقدر است؟

هزینه این ازمون متغییر است اما براساس تجربیات حداقل هزینه آزمون تافل 245 دلار آمریکا است.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • آزمون کارشناس رسمی دادگستری

    رشته های مورد قبول آزمون کارشناس رسمی دادگستری سال 1403 | irantahsil

    داوطلبانی که می‌خواهند در آزمون کارشناس رسمی دادگستری شرکت کنند، باید رشته های مورد قبول آزمون کارشناس رسمی دادگستری را با دقت تمام رصد نمایند تا با در نظر گرفتن زیر گروه‌های درخواستی بدون هیچ نگرانی در این آزمون نام‌نویسی...
  • منابع لیسانس به پزشکی

    منابع لیسانس به پزشکی 1403 {بودجه‌بندی سوالات}

    آشنایی با منابع لیسانس به پزشکی بسیار اهمیت دارد. متقاضیانی که علاقه مند هستند در رشته پزشکی به تحصیل بپردازند باید در کنکور تجربی شرکت کنند. لازم به ذکر است بدانید بسیاری از افراد در کنکور تجربی موفق نمی شوند،...
  • ضرایب دروس آزمون وکالت

    ضرایب دروس آزمون وکالت ۱۴۰۳ + بودجه بندی | ایران تحصیل

    اهمیت هر یک از دروس برای قبولی در آزمون وکالت بسیار متفاوت است. ضرایب دروس آزمون وکالت 1403 با توجه به دروس مختلف متفاوت می باشد. همانطور که می دانید ظرفیت پذیرش در کانون های مختلف متفاوت است. برای انجام...
  • بودجه بندی آزمون وکالت۲

    بودجه بندی آزمون وکالت ۱۴۰۳ + جدول فراوانی سوالات | ایران تحصیل

    بودجه بندی آزمون وکالت 1403 در واقع تعیین‌کننده میزان اهمیت مباحث هر کدام از دروس می‌باشد. متقاضیان آزمون قوه قضاییه و آزمون وکالت دادگشتری، می‌توانند با اطلاع بودجه بندی آزمون وکالت ۱۴۰۳ و تعداد سؤالات هر درس، برنامه‌ریزی دقیق‌تری داشته...
تماس با مشاور