ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

برنامه ریزی تابستان کنکور ۱۴۰۳

برنامه ریزی تابستان کنکور
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

از فصل تابستان همواره به عنوان فرصتی جهت آغازی هدفمند و هوشمندانه برای آزمون سراسری ورودی دانشگاه ها یاد می شود. از این رو، داشتن برنامه ریزی تابستان کنکور ۱۴۰۳ برای تمامی داوطلبان و متقاضیان شرکت در آزمون گروه های مختلف آزمایشی ضروری به نظر می رسد. مشاوران کنکور همواره بر آغاز مطالعه از آغاز تابستان تأکید دارند.

 

اما باز هم شماری از داوطلبان با گذشت مدتی از این فصل هنوز هم سردرگم هستند و نمی دانند درس خواندن برای کنکور سراسری را از کجا آغاز کنند. به یاد داشته باشید که، جهت کسب مؤفقیت در کنکور انواع گروه های آزمایشی در سال پیش رو باید برنامه ریزی تابستان برای کنکور داشته باشید و از این دوران به بهترین شکل جهت جبران عقب ماندگی های درسی بهره ببرید.

 

 

جهت دریافت مشاوره در مورد بهترین روش های برنامه ریزی برای فصل تابستان از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

برنامه ریزی تابستان کنکور

برنامه ریزی تابستان کنکور

 

 

 

یک برنامه ریزی تابستان کنکور چه ویژگی هایی  دارد؟

داشتن یک برنامه ریزی تابستان کنکور خوب به عوامل و فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. در این بخش، شماری از مهم ترین ویژگی های برنامه ریزی تابستان برای کنکور را خدمتتان ذکر می کنیم.

 

 

برای رسیدن به موفقیت در کنکور سراسری مطالعه خود را از فصل تابستان شروع کنید

. برنامه ریزی هماهنگ و همگام با برنامه کلاس ها

همان طور که می دانیم در فصل تابستان اکثریت قریب به اتفاق دانش آموزان و داوطلبان مشغول به تحصیل در پایه دوازدهم تمایل به ثبت نام و شرکت در کلاس های کنکور و یا آزمون های آزمایشی دارند.

در این زمان، همواره باید توجه داشت که برنامه کلاس های کنکور داوطلب باید بر برنامه آزمون های آزمایشی مقدم باشد. علت این موضوع آن است که در صورت عقب ماندن وی از برنامه کلاس جبران عقب ماندگی ها برایش مشکل است.

اما در صورت شرکت نکردن در کلاس های کنکور الویت خود را برنامه آزمون ها قرار دهید و برنامه ریزی درسی خود را براساس آزمون های آزمایشی تنظیم کنید.

توصیه اکید ما این است که برنامه ریزی تابستان کنکور خود را بر طبق مشاوره ها و راهنمایی های یک مشاور کنکور باتجربه بچینیدو از اصولی بودن آن اطمینان داشته باشید.

 

 

. تنوع بالای دروس در طول هفته

از دیگر ویژگی های مهم و اساسی برنامه ریزی تابستان خوب رعایت تنوع بالا در دروس است. به این معنا که در طول هفته تمامی درس ها را جهت مطالعه بگنجانیم.

البته توجه داشته باشید که الویت با دروس تحلیلی تر و اختصاصی است. این گونه، کمتر احساس خستگی می کنید و بازدهی مطالعه شما نیز افزایش پیدا می کند.

 

 

. توجه به تمرین و تست زنی و گنجاندن آن در برنامه

حتماً در طول هفته ساعاتی را به تمرین و تست زنی اختصاص دهید. تست زنی باعث می شود تا مطالب قبلاً خوانده شده ماندگاری بیشتری در ذهن شما داشته باشند.

از طرفی این کار باعث مرور مطالب و دروس مطالعه شده نیز می شود.

 

 

برنامه ریزی تابستان کنکور ۱۴۰۳

 

نکته های مهم در برنامه ریزی تابستان کنکور

دوستان عزیز در زمان برنامه ریزی تابستان سعی کنید وقت کمتری را برای مطالعه درس های توصیفی اختصاص دهید. این موضوع از آنروست که درس های تحلیلی  به تمرین و تکرار بیشتری در مقایسه با دروس توصیفی نیاز دارند.

پس همواره به این موضوع مهم توجه کافی را مبذول دارید.

. در صورت شرکت در آزمون های آزمایشی در دو روز مانده به آزمون یعنی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه تنها دروس توصیفی را مطالعه کنید و مابقی روزهای آن هفته را به دروس تحلیلی اختصاص دهید.

. همواره به یاد داشته باشید که فصل تابستان زمان بسیار خوب و مناسبی جهت تقویت شما در دروسی است که در آن ها ضعیف هستید.

در نتیجه، تا حد امکان دروس مشکل همچون فیزیک، ریاضی و شیمی را در فصل تابستان در برنامه ریزی تابستان کنکور ۱۴۰۳ خود بگنجانید.

 

 

چرا داشتن برنامه ریزی تابستان برای کنکور ضرورت دارد؟

در صورتی که، پایه ضعیفی در دروس دارید و قصد دارید گام های اول را برای شروع محکم بردارید داشتن برنامه ریزی تابستان بسیار ضرورت دارد.

به عبارت دیگر، اگر قصد رتبه برتر شدن و کسب تجربه ای عالی در روش های مطالعه را دارید بهتر است از برنامه ریزی تابستان کنکور غافل نشوید.

مهم تر این که، با داشتن برنامه ریزی تابستان در صورت عدم مهارت در تست زنی می توانید قلق آن را بدست آورید.

 

 

چند راه پیشنهادی برای برنامه ریزی تابستان

در این بخش، سعی در ذکر چند راه پیشنهادی برنامه ریزی تابستان کنکور را برای شما عزیزان داریم.

 

 

. مطالعه در ساعات مشخصی از روز را فراموش نکنید.

. همواره به یاد داشته باشید که بعد از صرف غذا، آخر شب و بلافاصله پس از بیدار شدن از خواب اوقات خوبی جهت مطالعه نیستند.  ولی با این همه ساعاتی را که به نظرتان انرژی بیشتری دارید و تمرکزتان بالاست را به مطالعه اختصاص دهید.

 

 

. همواره خودتان را تشویق کنید

در صورت انجام درست برنامه ریزی تابستان کنکور و داشتن رضایت از خود به خودتان جایزه بدهید. به عنوان مثال، چند ساعتی را با دوستان به گردش و تفریح بروید و یا یک فیلم تماشا کنید.

 

 

بهتر است راهنمایی های مشاورتان را جدی بگیرید

یک مشاور خوب همواره خیر و صلاح شما را می خواهد و تمام تلاش خود را برای پیشرفت هر چه بیشتر شما و رسیدنتان به مؤفقیت به خرج می دهد.

پس مطمئن باشید که مشاور دشمن شما نیست و می تواند پشتیبان شما برای داشتن برنامه ریزی تابستان کنکور باشد. شما عزیزان می توانید در طول دوران مطالعه برای کنکور مشاوران ایران تحصیل را در کنار خود داشته باشید و از راهنمایی های ارزنده آن ها بهره مند شوید.

 

 

جهت بهترین و جامع ترین روش های مطالعه در فصل تابستان کنکور از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط

برنامه ریزی روزانه برای کنکور

جدول برنامه ریزی رتبه های برتر کنکور

برای کنکور 99‌ از کجا شروع کنم؟ 

برنامه ریزی 4 ماهه برای کنکور

2.3/5 - (6 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چه ویژگی هایی را می توان برای برنامه ریزی تابستان کنکور در نظر گرفت؟ 

از جمله ویژگی های برنامه ریزی تابستان کنکور می توان به تنوع بالای دروس و توجه به تست زنی و تمرین اشاره کرد.

برنامه ریزی تابستان برای کنکور رتبه های برتر می تواند به من در موفقیت بیشتر در کنکور سراسری کمک کند؟ 

بله. مسلما همین طور است. برای آشنایی با نحوه برنامه ریزی تابستان کنکور رتبه های برتر با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

چه نکاتی را باید در برنامه ریزی تابستان کنکور رعایت کرد؟ 

در برنامه ریزی تابستان کنکور باید به نکاتی همچون توجه بیشتر به دروس تحلیلی و سعی در تقویت دروسی که در آن ها ضعیف هستیم توجه داشته باشیم.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مشاوره تحصیلی رایگان بگیرید

    مشاوره تحصیلی رایگان بگیرید! تلفنی 24 ساعته | irantahsil

    ایران تحصیل به عنوان یکی از بهترین وب سایت‌های مشاوره تحصیلی رایگان است که به دلیل کیفیت بالای مشاوره و قیمت مناسب تا به حال توانسته بخش اعظمی از داوطلبان کنکور و دانش آموزان را به خود جذب کند. به...
  • مشاوره تحصیلی دانش آموزان مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه

    مشاوره تحصیلی دانش آموزان مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه

    دریافت مشاوره تحصیلی دانش آموزان مدارس جهت کسب آمادگی برای آزمون‌های مختلف و برنامه‌ریزی درست، بسیار مهم و حیاتی است. مشاوره تحصیلی مدرسه، دانشگاهی و نظام وظیفه در حال حاضر نقش بسیار پررنگ‌تری نسبت به گذشته دارد و بیشتر مورد...
  • مشاوره تحصیلی تلفنی

    مشاوره تحصیلی تلفنی | تمامی مقاطع + 24 ساعته | ایران تحصیل

    آیا می‌دانستید به جای مراجعه به مراکز مشاوره حضوری می‌توانید از مشاوره تحصیلی تلفنی استفاده کنید؟ شایان ذکر است بدانید مشاوره تحصیلی تلفنی دارای مزایای بسیار زیادی می‌باشد به همین دلیل این روزها اکثر افراد از تمایل بیشتری به استفاده...
  • برنامه ریزی درسی

    برنامه ریزی درسی + 11 راز مهم رتبه ها + pdf برنامه 1403

    داشتن برنامه ریزی درسی مناسب می تواند به دانش آموزان و دانشجویان کمک کند تا پیشرفت تحصیلی بهتری داشته باشند. آن دسته از افرادی که در طول ترم برای خواندن هر کدام از دروس و آمادگی جهت شرکت در امتحانات...
تماس با مشاور