ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تست زنی مهندسی معکوس

ترفند تست زنی مهندسی معکوس
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ترفند تست زنی مهندسی معکوس روشی است که این روزها سروصدای زیادی به پا کرده است و داوطلبان بسیاری مشتاق آشنایی با این شیوه هستند. علی الخصوص افرادی که زمان کافی برای خواندن درس های کنکور نداشتهداند همواره به دنبال پکیج اصلی تست زنی و مهندسی معکوس هستند تا آموزش روش تست زنی مهندسی معکوس را از طریق این پکیج دریافت کنند.

 

نکته ای که در ترفند تست زنی مهندسی معکوس تأکید زیادی بر روی آن می شود استفاده از مهندسی معکوس در کشف سوالات چهار گزینه ای و یافتن جواب صحیح از بین گزینه های موجود است. در این نوشته با ارائه توضیحات مفصلی در رابطه با این روش تست زنی در خدمت شما هستیم.

 

 

برای آموزش روش تست زنی مهندسی معکوس در کنکور از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

آیا چیزی در مورد ترفند تست زنی مهندسی معکوس می دانید؟

ترفند تست زنی مهندسی معکوس شیوه ای است که در آن به کمک خصوصیات و ویژگی های طراحان سوالات کنکور می توان به  به پاسخ درست هر سوال دست یافت.

البته با توجه به چیدمان پیچیده تر پاسخ ها و سوالات آزمون سراسری در طول سال های اخیر استفاده از روش مهندسی معکوس در کشف سوالات چهار گزینه ای کارآیی کمتری پیدا کرده است.

نکته بسیار مهم این که، ترفند تست زنی مهندسی معکوس علی رغم کارآیی نسبی به هیچ وجه نمی تواند به عنوان جایگزینی برای تست زنی صحیح و اصولی در نظر گرفته شود و فقط می تواند به عنوان روشی کمکی در کنار روش های دیگر مورد استفاده قرار بگیرد.

 

 

پکیج اصلی تست زنی و مهندسی معکوس

تکنیک های مورد استفاده در ترفند تست زنی مهندسی معکوس چیست؟

در این بخش به ذکر تکنیک ها و روش هایی می پردازیم که در ترفند تست زنی مهندسی معکوس مورد استفاده قرار می گیرند.

 

 

به کمک استفاده از ترفند تست زنی مهندسی معکوس می توانید پاسخگوی سوالات مشکل کنکور باشید

 

شیوه های شباهت سنجی و جایگزینی

تکنیک شباهت سنجی و جایگزینی یکی از تکنیک های مهندسی معکوس در کشف سوالات چهارگزینه ای است. با توجه به این روش زمانی که با تستی ناآشنا روبرو می شوید می توانید با دقت تمام دست به بررسی همه گزینه ها بزنید.

با توجه به معلومات قبلی خود لزوماً باید شباهت ها و فرق های بین دو گزینه را دریابید. در صورتی که دو گزینه مشابه هم باشند اما عناوین آن ها با یکدیگر فرق داشته باشد آن دو را حذف کنید و بعد انتخاب خود را از بین دو گزینه باقی مانده انجام دهید.

البه به جای روش شباهت سنجی می توانید از روس میانبر و جایگزینی نیز در کشف سوالات چهارگزینه ای استفاده کنید و اقدام به حذف گزینه دیگر کنید.

در نهایت جهت گزینش گزینه درست تر شیوه استنتاج فازی می تواند کمکی مؤثر برای شما باشد.

 

 

شیوه استنتاج فازی

در شیوه استنتاج فازی به عنوان یکی از تکنیک های ترفند تست زنی مهندسی معکوس نیاز به انتخاب و یا حذف هیچ کدام از گزینه ها نیست.

در حقیقت، باید به طور نسبی نگاهی به چهار گزینه یکی تست بیندازید. در نگاه اول شاید این گونه به نظر بیاید که به فرض گزینه الف را می توان خیلی به پاسخ صحیح نزدیک  دانست، گزینه ب تا حدی درست است، گزینه پ تا حدی صحیح و اما گزینه د به نظر نمی آید درست باشد.

در نتیجه، با توجه به امتیاز ذهنی در نظر گرفته شده برای هر تست می توان گزینه ها را الویت بندی کرد و دست به انتخاب گزینه صحیح زد.

 

 

وجود ارتباط بین هر سوال با سر فصل درس ها

در این تکنیک از سری تکنیک های ترفند تست زنی مهندسی معکوس در کشف سوالات چهار گزینه ای باید برای هر کدام از تست های ناآشنا سر فصل آن را در کتاب های درسی تعیین کنید.

در صورت مطالعه تمامی کتاب درسی و تسلط به آن به آسانی می توانید متوجه شوید که تست های ناآشنا به کدام سر فصل کتاب مربوط است.

 در این صورت ارتباط نزدیکی بین چکیده و سر فصل کتاب با تست مربوط دیده می شود. با کمی دقت می توانید با کشف این ارتباط به پاسخ صحیح دست پیدا کنید.

 

 

 

مهندسی معکوس در کشف سوالات چهار گزینه ای

 

 

آثار استفاده از مهندسی معکوس در کشف سوالات چهار گزینه ای

باید عرض کنیم که علی رغم کارآیی این روش و استفاده برخی از داوطلبان از پکیج اصلی تست زنی و مهندسی معکوس ارائه شده در مؤسسات این روش برای کلیه تست ها در همه اوقات نمی تواند مؤثر باشد.

تنها برای تست هایی می توان از این روش استفاده کرد که مشکل بوده و به آسانی نتوان به آن ها پاسخ داد. استفاده از ترفند تست زنی مهندسی معکوس برای تمامی تست ها می تواند اثر بدی را بر روی داوطلب بگذارد.

به طوری که فردی که آموزش روش تست زنی مهندسی معکوس را می بیند و از آن برای کلیه تست ها استفاده می کند با توجه به سطح معلومات پایین با اعتماد بنفس پایینی در سر جلسه کنکور حضور پیدا می کند.

این فرد خود را شخصی کم شانس و سر خورده می بیند. از طرف دیگر،استفاده از این شیوه تست زنی می تواند این باور را در فرد به وجود آورد که وی بسیار خوش شانس است و در مابقی مراحل زندگی اش هم به همین اقبال و شانس بسنده می کند.

همین مسئله می تواند موجب تنبلی و دست کشیدن وی از تلاش و کوشش برای رسیدن به پیشرفت شود. پس ملاحظه می کنید که همیشه هم نیازی به دریافت آموزش روش تست زنی مهندسی معکوس نیست و باید روش های اصولی تر و بهتری را نیز فرا بگیرید.

 

 

خلاصه مطلب

در اینجا باید عرض کنیم که بهره گیری از ترفند تست زنی مهندسی معکوس و استفاده از پکیج اصلی تست زنی و مهندسی معکوس همیشه هم بد نیست و همان طور که عرض کردیم می توان برای تست های مشکل و تله دار از آن استفاده کرد.

اما تجربه به ما نشان داده که استفاده از شیوه های درست و منطقی برای دانش آموزان کنکوری به مراتب می تواند مؤثر باشد و موجب رشد علمی فرد شود.

از این رو توصیه می کنیم که افزایش سطح معلومات و بهره گیری از شیوه های درست تست زنی را در کنار استفاده از ترفند تست زنی مهندسی معکوس در کشف سوالات چهار گزینه ای را فراموش نکنید.

 

 

جهت نحوه استفاده از روش تست زنی مهندسی معکوس برای سوالات چهار گزینه ای از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط

تست زنی به روش مهندسی معکوس

فنون تست زنی بدون معلومات

افزایش سرعت تست زنی

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا به کمک ترفند تست زنی مهندسی معکوس می توانم به مؤفقیت در کنکور امیدوار باشم؟ 

برای مؤفقیت در کنکور تنها به این روش اکتفا نکنید و سعی در مطالعه هر چه بیشتر دروس داشته باشید. این روش تنها برای تست های سخت می تواند مؤثر باشد.

آیا با در اختیار داشتن پکیج اصلی تست زنی مهندس معکوس می توانم در کنکور قبول شوم؟

پکیج مهندسی معکوس در کشف سوالات چهارگزینه ای تنها برای پرسش های سخت مطرح شده در کنکور مفید است. پس سعی در بالا بردن دانش خود داشته باشید.

آیا با دریافت آموزش روش تست زنی مهندسی معکوس می توانم در رشته پزشکی قبول شوم؟ 

برای قبولی در رشته پزشکی درس خواندن اصولی و داشتن برنامه منظم درسی کمک بیشتری به شما می کند.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • چگونه تست بزنیم تا موفق شویم

    چگونه تست بزنیم تا موفق شویم؟ { 10 اصل مهم تست زنی}

    چگونه تست بزنیم تا در کنکور بتوانیم موفق شویم؟ در این مقاله 10 اصل تست زنی در کنکور را برای شما شرح می دهیم .در دوران تحصیل در مدارس به دلیل تشریحی بودن امتحانات و عادت برای موفقیت در امتحانات...
  • روش تست زدن ریدینگ کنکور

    روش تست زدن ریدینگ کنکور 1403 + بهترین روش

    بخش ریدینگ یا همان درک مطلب سوالات زبان آزمون سراسری از جمله بخش هایی است که عدم آشنایی با روش تست زدن ریدینگ کنکور می تواند استرس زیادی را در مواجه با آن برای داوطلب ایجاد کند. همین عدم اطلاع...
  • افزایش سرعت تست زنی کنکور

    افزایش سرعت تست زنی کنکور

    آیا تکنیک های تست زنی را بلد هستید و می دانید یکی از مواردی که می‌تواند باعث کسب رتبه بالا در کنکور شود بالا بودن سرعت تست زنی می باشد. توجه داشته باشید بسیاری از افراد نمی توانند با سرعت...
  • روش dls در شیمی کنکور

    روش dls در شیمی کنکور

    آیا با روش dls در شیمی کنکور ، آشنایی دارید؟ این روش یکی از جدیدترین و به روزترین تکنیک های تست زنی در کنکور است که با استفاده از آن می توانید به تمامی سوالات از جمله استوکیومتری و… پاسخ...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)