ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تغییر زمان ثبت نام دانشجویان مهمان دانشگاه آزاد

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
زمان ثبت نام دانشجویان مهمان دانشگاه آزاد 98
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

امکان نقل و انتقال در دانشگاه آزاد برای دو ترم مهر و بهمن وجود دارد. کافی است داوطلبان در زمان ثبت نام دانشجویان مهمان دانشگاه آزاد درخواست خود را ثبت نمایند. شرایط مهمان ترم مهر و بهمن دانشگاه آزاد برای دانشجویان با توجه به آئین نامه های مختلف در رابطه با موارد مختلف تعیین شده است. در ادامه در رابطه با نحوه درخواست مهمانی در زمان ثبت نام دانشجویان مهمان دانشگاه آزاد مطالبی را به شما عزیزان ارائه خواهیم داد.

 

 

جهت اطلاع دقیق از زمان ثبت نام دانشجویان مهمان دانشگاه آزاد 99 ، مهمان ترم مهر و بهمن دانشگاه آزاد ، استفاده از سامانه نقل و انتقالات با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید

9099075307 سراسر کشور 9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل .

 

 

دانشگاه آزاد با استفاده از دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد ، لیست بسیار کامل رشته های مختلف در هر گروه آزمایشی قرار داده است اما برخی از داوطلبان ممکن است پس از پذیرش ، مشکلاتی در رابطه با مکان پذیرفته شده خود داشته باشند . به همین دلیل در زمان ثبت نام دانشجویان مهمان دانشگاه آزاد 99 به دنبال دریافت انتقالی به دانشگاه مورد مورد نظر باشند.

داوطلبانی که مایل به تغییر واحد دانشگاهی خود می‌باشند ، می‌توانند در زمان ثبت نام دانشجویان مهمان دانشگاه آزاد 99 نسبت به تغییر محل رشته مورد نظر خود اقدام نمایند. خوشبختانه امکان ویرایش انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد قرار داده شده است. اما آن دسته از داوطلبانی که در این زمان اقدام ننموده‌اند ، می‌توانند با استفاده از امکان مهمان‌ ترم مهر و بهمن دانشگاه آزاد در دانشگاه‌ مورد نظر ادامه تحصیل دهند.

 

 

اعلام زمان ثبت نام دانشجویان مهمان دانشگاه آزاد 99

اعلام زمان ثبت نام دانشجویان مهمان دانشگاه آزاد 99 با توجه به جدول زمان بندی دانشگاه آزاد در دو زمان خرداد و مرداد ماه می باشد. لذا داوطلبان عزیزی که در این زمان موفق به ثبت درخواست خود شده اند، می توانند به صورت مهمان ترم مهر و ترم بهمن دانشگاه آزاد در واحد دانشگاهی مورد نظر ادامه تحصیل دهند.

متقاضیان گرامی توجه داشته باشند که در زمان ثبت نام دانشجویان مهمان دانشگاه آزاد حتماً لازم است اقدامات لازم صورت پذیرد در غیر این صورت امکان انتقال و یا مهمانی را از دست خواهید داد. با توجه به قوانین و ضوابط موجود جهت انتقالی در موارد مختلف، دانشجویان عزیز می‌توانند درخواست انتقالی خود را تنظیم نمایند.

برای آشنایی با انصراف از دانشگاه کلیک کنید.

نحوه درخواست مهمان ترم مهر و ترم بهمن دانشگاه آزاد

 

مهمان ترم مهر و ترم بهمن دانشگاه آزاد
مهمان ترم مهر و ترم بهمن دانشگاه آزاد

 

داوطلبان عزیزی که مایل و علاقه مند به شرکت در نقل و انتقال در سامانه monada.iau.ac.ir می‌باشند،در صورت دارا بودن شرایط مهمان ترم مهر و بهمن دانشگاه آزاد درخواست خود را با توجه به ضوابط موجود، به دانشگاه مربوطه ارائه نمایند. متقاضیان عزیز توجه داشته باشند که انجام ثبت نام تنها از واجدین شرایط امکان پذیر می‌باشد.

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد را تقریباً می‌توان شبیه به نقل و انتقال دانست اما تفاوتی که بین این دو وجود دارد در رابطه با امکان تغییر رشته و همچنین تغییر دائمی دانشگاه مورد نظر دانست. توصیه ما به تمامی دانشجویان عزیز متقاضی مهمان ترم مهر و بهمن دانشگاه آزاد این است که در زمان ثبت نام دانشجویان مهمان دانشگاه آزاد 99 نسبت به ثبت درخواست اقدام نمایید چرا که با تأخیر در ثبت نام، شانس موافقت با درخواست شما پایین خواهد آمد.

برای کسب اطلاع دقیق از زمان ثبت نام دانشجویان مهمان دانشگاه آزاد 99 و انتخاب واحد دانشجویان مهمان می‌توانید با مشاوران متخصصین ما تماس حاصل نمایید. شماره تلفن های 9099075307 (تماس از سراسر کشور) و 9099075307 (تماس از استان تهران) از ساعات 8 صبح الی 1 شب جهت برقراری ارتباط می باشند. همچنین در رابطه با شرایط مهمان ترم مهر و ترم بهمن دانشگاه آزاد ، می‌توانید از مشاورین و متخصصین ایران تحصیل کمک بگیرید.

 

 

 

زمان ثبت نام دانشجویان مهمان دانشگاه آزاد 99 در خردادماه و مردادماه می باشد.

 

 

 

زمان آغاز نقل و انتقالات دانشگاه آزاد

 

زمان نقل و انتقالات دانشگاه آزاد
زمان نقل و انتقالات دانشگاه آزاد

 

برخلاف انتخاب رشته که تفاوتی برای ثبت درخواست آن وجود ندارد، انجام ثبت نام برای مهمانی دانشگاه آزاد باید هر چه سریع تر صورت پذیرد. به همین دلیل توصیه می نماییم که ابتدا اطلاع دقیقی از زمان ثبت نام دانشجویان مهمان دانشگاه آزاد 99 به دست آورید چرا که رابطه مستقیمی بین زمان اقدام دانشجویان برای ثبت نام و همچنین موافقت با درخواست آنان وجود خواهد داشت.

متقاضیان عزیز توجه داشته باشند که شرکت در مهمانی ترم مهر و بهمن دانشگاه آزاد با توجه به شرایط خاص و تعیین شده امکان پذیر می‌باشد. لذا کلیه دانشجویان عزیز حتماً در این رابطه اطلاعات لازم را کسب نمایند. همچنین با توجه به امکان ثبت درخواست در هر ترم، باید از زمان ثبت نام دانشجویان مهمان دانشگاه آزاد 99 آگاه شوند.

چنانچه درخواست انتقالی با توجه به شرایط موجود صورت نپذیرد و یا اینکه با درخواست دانشجو برای ثبت نام دانشگاه آزاد  با درخواست متقاضی موافقت نخواهد شد. آن دسته از متقاضیانی که برای ثبت نام در همان روزهای ابتدایی درخواست خود را به ثبت می‌رسانند، با درخواست آنان موافقت خواهد شد. لذا اطلاع از شروع زمان مهمان ترم مهر و بهمن دانشگاه آزاد امری لازم  و ضروری می‌باشد.

برای آشنایی با سامانه پژوهشیار کلیک کنید.

سامانه ثبت نام نقل  انتقالات دانشگاه آزاد

همانطور که اشاره گردید ، اطلاع از شرایط ثبت درخواست و موافقت با درخواست مهمانی و یا انتقالی برای دانشجویان متقاضی مهمان ترم مهر و ترم بهمن دانشگاه آزاد ضروری می باشد.تبصر ها و بندهای مربوط به آئین نامه نقل و انتقالات دانشگاه آزاد در موارد مختلف متفاوت می باشد به همین دلیل لازم است به صورت جامع به این آئین نامه ها دسترسی داشته باشید.

ایران تحصیل سامانه ای را در زمان ثبت نام دانشجویان مهمان دانشگاه آزاد 99 راه اندازی نموده است که می توان آن را سامانه چند جانبه ای نامید. ابتدا باید بگوییم با استفاده از این سامانه شما نیازی به مراجعه به آدرس وب سایت خاصی نخواهید داشت . مزیت دیگر این سامانه این است که با استفاده از آن به راحتی می توانید علاوه بر ثبت درخواست مهمان ترم مهر و بهمن دانشگاه آزاد از میزان دقیق شهریه دانشجویان مهمان دانشگاه آزاد اطلاعات دقیق را کسب نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با زمان ثبت نام دانشجویان مهمان دانشگاه آزاد 99 و اطلاع از کلیه شرایط مهمان ترم مهر و بهمن دانشگاه آزاد، می توانید با مشاورین و متخصصین ما تماس حاصل نمایید. مشاورین ما همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز ، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشند.

 

جهت اطلاع دقیق از زمان ثبت نام دانشجویان مهمان دانشگاه آزاد 99 ، مهمان ترم مهر و بهمن دانشگاه آزاد ، استفاده از سامانه نقل و انتقالات با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید

9099075307 سراسر کشور 9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل .

 

بیشتر بدانید

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

دوره های پاره وقت و تمام وقت دانشگاه آزاد

شرایط اخذ مهمان دانشگاه سراسری

مهمان شدن در دانشگاه سراسری

 

در این مقاله تلاش نمودیم تا در رابطه با زمان ثبت نام دانشجویان مهمان دانشگاه آزاد و همچنین نحوه درخواست مهمانی و انتقالی برای این دانشگاه اطلاعاتی را به شما عزیزان ارائه نماییم. برای دریافت مشاوره و همچنین کسب راهنمایی بیشتر یم توانید با مشاوران ما ارتباط برقرار نمایید.

 

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

زمان ثبت نام دانشجویان مهمان دانشگاه آزاد به صورت دقیق در چه ماهی می باشد؟

برای انجام ثبت نام در خردادماه و مرداد ماه می توانید اقدام نمایید.

 

من متارکه نموده ام آیا می توانم برای ثبت درخواست مهمان ترم مهر و بهمن دانشگاه آزاد اقدام نماییم؟

چنانچه متارکه شما همزمان با پذیرش در دانشگاه صورت پذیرفته باشد بله.

 

مدارک مورد نیاز برای ثبت درخواست چیست؟

با توجه به اینکه شرایط تعیین شده برای ثبت درخواست متفاوت می باشد، این موضوع بسته به نحوه درخواست شما متفاوت خواهد بود.

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • شرایط انصراف از دانشگاه آزاد

    شرایط انصراف از دانشگاه آزاد + راهنمای مراحل بخشنامه 1403

    پیرو انتشار آیین نامه جدید دانشگاه آزاد، شرایط انصراف از دانشگاه آزاد و ثبت نام مجدد مشخص گردید. کلیه متقاضیان محترم قبل از تکمیل فرم انصراف از تحصیل دانشگاه آزاد، از شرایط ادامه تحصیل بعد از انصراف از دانشگاه و...
  • تربیت معلم بدون کنکور دانشگاه آزاد

    تربیت معلم بدون کنکور دانشگاه آزاد 1403 + شرایط و دانشگاه ها

    شرایط ثبت نام تربیت معلم بدون کنکور دانشگاه آزاد اعلام شد. دانشگاه آزاد برای پذیرش افراد متعهد و علاقه‌مند به معلمی، رشته‌های بدون کنکور تربیت معلم را ارائه داده است. از این رو افرادی که شانس قبولی در دانشگاه فرهنگیان...
  • استعداد درخشان ارشد آزاد

    استعداد درخشان ارشد آزاد 1403 + دانلود دفترچه | ایران تحصیل

    برنامه استعداد درخشان ارشد آزاد به دنبال شناسایی و حمایت از دانشجویانی است که در زمینه‌های علمی، پژوهشی و فناوری پتانسیل بالایی دارند. این برنامه با هدف ایجاد فرصت‌های برابر تحصیلی برای استعدادهای برتر جهت ادامه تحصیل در مقطع ارشد...
  • ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

    ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1403 + رشته محل ها | azmoon.iau

    اطلاع از زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ برای داوطلبان بسیار حائز اهمیت است. سایت ثبت نام دانشگاه آزاد اسلامی به منظور پذیرش بدون آزمون در نیمسال اول و دوم در مقاطع کاردانی و کارشناسی از داوطلبان واجد...
تماس با مشاور