ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

پذیرش دانشجوی مهمان در دانشگاه سراسری 1403 + هزینه | ایران تحصیل

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۱۷۲
  • تاریخ بروزرسانی: ۴ مهر ۱۴۰۲
میهمانی دانشگاه سراسری۱
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

هر ساله عده زیادی از دانشجویان به دلایل متعدد تصمیم به تغییر موقت یا دائم دانشگاه محل تحصیل خود می کنند. وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کشور این امکان را برای برخی دانشجویان واجد شرایط فراهم کرده است تا درخواست میهمانی خود را در سامانه سامانه جامع امور دانشجویان یا به اختصار سجاد، به آدرس portal.saorg.ir ثبت نمایند. پس از ثبت درخواست توسط دانشجو، شرایط همه داوطلبان بررسی و به نتیجه نهایی به دانشجویان اطلاع داده خواهد شد. در این مقاله شرایط میهمانی دانشگاه سراسری به طور کامل توضیح داده شده است. همچنین دانشجویان می توانند صفر تا صد فرآیند ثبت درخواست میهمانی دانشگاه سراسری خود را از طریق تماس با شماره 9099075307 به مشاورین مجرب ایران تحصیل بسپارند.

 

انواع میهمانی دانشگاه سراسری

پذیرش میهمانی دانشگاه سراسری، به دانشجویان این فرصت را می دهد که با رفتن و تحصیل در یک دانشگاه دیگر بصورت موقت یا دائم، بتوانند تجربه جدید از محیط آموزشی و فرصتی جدید تحقیقاتی و پژوهشی بهره مند شوند. ما در ادامه مطلب به توضیح انواع میهمانی ها و سپس تشریح شرایط اخد مهمانی دانشگاه های سراسری پرداخته ایم.

میهمانی موقت  در این نوع میهمانی دانشجو تصمیم میگیرد تا به صورت موقت و برای چند نیمسال تحصیلی(ترم)، محل تحصیل خود را تغییر دهد.

میهمانی دائم در این نوع از میهمانی دانشجویان محل تحصیل خود و تمام واحد های درسی باقی مانده شان را در دانشگاه دیگری می گذرانند. قابل توجه است که مدرک فارغ التحصیلی این افراد توسط دانشگاه مبدا صادر می شود.

میهمانی مبنا در صورتی که محرز شود خانواده دانشجو در شهری نزدیک به دانشگاه مقصد به صورت دائم، ساکن هستند، دانشجو می تواند در شرایط خاصی و طبق قوانین و مقررات موجود نسبت به ثبت درخواست انتقالی، اقدام کند.

 

 

شرایط اخذ میهمانی دانشگاه سراسری

بنر کال تو اکشن

 

شرایط اخذ میهمانی دانشگاه سراسری

علاوه بر توضیحاتی که تاکنون داده شد، بهتر است بدانیم که در مبحث مهمانی در دانشگاه دو واژه به نام دانشگاه مبدأ و مقصد وجود دارد. دانشگاه مبدأ همان دانشگاهی است که دانشجو در آن در حال تحصیل است و دانشگاه مقصد دانشگاهی است که به آن منتقل یا در آن مهمان می‌شود. البته هر کدام این دانشگاه‌ها می‌توانند روزانه ، شبانه ، غیرانتفاعی، علمی کاربردی و آزاد باشند. بنابراین مهمانی مختص به دانشگاه خاصی نیست.

یکی از شرایط مهمان شدن در دانشگاه سراسری این است که اگر دانشجویی بخواهد به دانشگاه مقصد برود، باید حتما حداقل یک ترم را در دانشگاه مبدأ گذرانده باشد و معدل او کمتر از 13 نباشد. حال مدت زمان این مهمانی برای مقطع کارشناسی سه ترم و در مقطع کاردانی دو ترم می‌باشد. پس از سپری شدن این مدت دانشجو موظف است به دانشگاه مبدأ بازگردد.

حال طبق شرایط مهمان شدن در دانشگاه سراسری، چنانچه دانشجو در طی این مدت معدلی بالاتر معدل میانگین ورودی‌های همان سال و رشته دانشگاه مقصد کسب کند ،می‌تواند به‌عنوان مهمان دائم در این دانشگاه ادامه تحصیل دهد. البته پس فارغ‌التحصیلی مدرک توسط دانشگاه مبدأ صادر می‌شود که برای توضیحات بیشتر و رفع ابهام در این زمینه می‌توانید از مشاورین ما راهنمایی‌های لازم را کسب کنید.

همان‌طور که گفته شد مهمان شدن در یک دانشگاه مستلزم پرداخت هزینه می‌باشد و هزینه مهمانی در دانشگاه سراسری به تعرفه و تصمیم گیری هر دانشگاه بستگی دارد. ولی به‌طورکلی و طبق آیین‌نامه مهمانی و انتقال دانشجویان دوره‌های کاردانی و کارشناسی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، این شهریه برای دانشجویان روزانه و شبانه متفاوت است.

فرق مهمانی با اخذ انتقالی چیست؟، با ما همراه باشید.

شرایط دریافت میهمانی موقت دانشگاه سراسری

همانطور که در قسمت های پیش توضیح داده شد، یکی از انواع مهمانی ها، درخواست میهمانی موقت دانشگاه سراسری است. شرایط درخواست این نوع میهمانی، به شرح زیر می باشد:

☑️ دانشجویان متقاضی میهمانی موقت باید حداقل یک ترم ( یک نیمسال تحصیلی) را در دانشگاه خود طی کنند و چنانچه میانگین معدل آنها حداقل 13 باشد، می توانند نسبت به درخواست میهمانی موقت اقدام کنند.

☑️ دانشجویان مهمان باید انتخاب واحد های درسی خود را با تایید دانشگاه مبدا به انجام برسانند. دقت کنید که شرایط انتخاب واحد طبق شرایط دانشگاه مقصد خواهد بود.

☑️ طبق قوانین و مقررات، دانشجویان مقطع لیسانس حداکثر 4 ترم و دانشجویان مقطع کارشناسی پیوسته و کاردانی حداکثر 2 ترم، مجاز به درخواست میهمانی موقت هستند.

☑️ واحد های گذرانده شده توسط دانشجوی میهمان و همچنین نمرات کسب شده توسط وی، در کارنامه صادر شده توسط دانشگاه مبدا به ثبت خواهد رسید.

☑️ قابل توجه است که مدرک فارغ التحصیلی دانشجویانی که مهمان هستند، توسط دانشگاه مبدا صادر می شود.

☑️ درخواست میهمانی از موسسات و مراکز آموزشی غیردولتی به مراکز فنی و حرفه ای ممنوع می باشد. همچنین دانشجویان دانشگاه های دولتی و غیر دولتی مجاز به اخذ مهمانی به مراکز علمی کاربردی را ندارند.

☑️ دقت کنید که ثبت درخواست هر نوع میهمانی، در شرایطی که دانشگاه های مبدا و مقصد در یک شهر باشند، ممنوع می باشد. به استثنای دروس تک درس.

☑️ نکته دیگر در خصوص میهمانی موقت، شهریه آن است. دانشجویانی که در دوره های روزانه تحصیل می کنند، در صورت ثبت درخواست مهمانی، بایستی شهریه برابر با نوبت دوم یا دوره شبانه را پرداخت نمایند.

☑️ حداکثر ظرفیت پذیرش متقاضیان مهمانی دانشگاه های دولتی، برابر است با 20 درصد تعداد کل دانشجویان ورودی آن سال.

☑️ حداکثر ظرفیت پذیرش متقاضیان مهمانی دانشگاه های غیردولتی، برابر است با 15 درصد تعداد کل دانشجویان ورودی آن سال.

 

شرایط دریافت میهمانی دائم دانشگاه سراسری

برای آشنایی با شرایط انتقالی دانشگاه سراسری روی لینک کلیک کنید.

شرایط دریافت میهمانی دائم دانشگاه سراسری

☑️ در میهمانی دائم، همانند میهمانی موقت، مدرک فارغ التحصیلی دانشجویان توسط دانشگاه مبدا صادر می شود.

☑️ دانشجویانی که به صورت دائم به دانشگاه دیگری میهمان شده اند، ملزم به مراجعه در هر ترم به دانشگاه مبدا برای دریافت کارنامه نمی باشند. کارنامه دانشجو در پایان هر ترم توسط دانشگاه مقصد به دانشگاه مبدا ارسال می شود.

☑️ چنانچه در زمان گزینش دانشجویان، شرایط کلی دسته ای از افراد، برابر با هم باشد، مواردی مطرح می شود که بر اساس آنها دانشجویان اولویت بندی می شوند. این ملاک ها عبارتند از:

🔶 دانشجویان دختر در اولویت هستند.

🔶 افرادی که بیماری خاص، صعب العلاج و نادر دارند در صورت تایید مراجع دارای صلاحیت، در اولویت گزینش هستند.

🔶 اگر دانشجوی دختر در زمان تحصیل ازدواج کند و صاحب فرزند باشد و همچنین محل اشتغال دائم همسرش در نزدیکی دانشگاه مقصد باشد، در اولویت گزینش برای پذیرش درخواست میهمانی دائم می باشد.

🔶 دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد از اولویت بالا تری نسبت به سایر افراد برخوردارند.

🔶 دانشجویانی که تحت پوشش سازمان بهزیستی باشند و یا معلولیت موثر در زمان دانشجویی داشته باشند.

🔶 دانشجویان پسر در صورتی که در زمان دانشجویی ازدواج کنند و همسرشان نیز دانشجو باشند، نسبت به سایر افراد اولویت دارند.

🔶 دانشجویانی که بر اساس تایید مراجع ذی صلاح، کفیل خانواده محسوب می شوند در شرایط برابر با دیگر افراد، در اولویت قرار می گیرند. همچنین در صورتی که سرپرست خانواده دانشجو فوت و یا معلول شود و یا پدر و مادر وی در دوران دانشجویی دچار از کارافتادگی شوند نیز شرایط ذکر شده برای دانشجو صادق خواهد بود.

 

⁉️ چگونه می توان مهمانی موقت را به مهمانی دائم تبدیل کرد؟

دانشجویان مقطع کارشناسی در صورتی که موفق به کسب حداقل معدل 13 در 4 ترم در دانشگاه مقصد شوند، می توانند تبدیل به مهمان دائم شوند. همچنین دانشجویان مقطع کارشناسی نا پیوسته و کاردانی چنانچه بتوانند حداقل معدل 13 را در 2 ترم کسب کنند می توانند مهمانی موقت خود را به مهمانی دائم تبدیل کنند.

برای اطلاع از نحوه ثبت درخواست انتقالی، در سامانه portal.saorg.ir، کلیک کنید.

ثبت درخواست انتقالی در دانشگاه سراسری

در این قسمت از مقاله، به توضیح شرایط و قوانین ثبت درخواست انتقالی پرداخته ایم. با ما همراه باشید.

☑️ در گام اول باید توجه کنید که دانشجویان حداقل باید یک ترم را در دانشگاه مبدا گذرانده باشند تا مجاز به ثبت درخواست انتقالی باشند.

☑️ هر دانشجو در هر مقطع از طول تحصیل خود فقط مجاز است یک بار نسب به ثبت نام در نقل و انتقالات اقدام کند.

☑️ دانشجویانی که صرفا با سوابق تحصیلی در دانشگاه پذیرفته شدند امکان ثبت درخواست نقل و انتقال را ندارند.

☑️ میانگین معدل دانشجو باید بالاتر از میانگین معدل دانشجویان ورودی همان سال تحصیلی و در همان رشته دانشگاه مقصد باشد.

☑️ مدرک فارغ التحصیلی دانشجویانی که انتقالی گرفته اند، توسط دانشگاه مقصد صادر می شود.

 

برای ثبت نام مهمانی دانشگاه پیام نور روی لینک کلیک کنید.

 

☑️ توجه داشته باشید که ثبت درخواست انتقال، در شرایطی که دانشگاه های مبدا و مقصد در یک شهر باشند، ممنوع می باشد. به استثنای دروس تک درس.

☑️ طبق قوانین وضع شده، دانشجویان مقطع لیسانس حداکثر 4 ترم و دانشجویان مقطع کارشناسی پیوسته و کاردانی حداکثر 2 ترم، مجاز به درخواست نقل و انتقالات هستند.

☑️ تمام ریز نمراتی که دانشجو در دانشگاه مقصد کسب می کند، در کارنامه وی ثبت می شود و این نمرت در معدل کل وی تاثیرگذار خواهد بود.

☑️ دانشجویی که خواستار ثبت درخواست تغییر رشته و انتقالی به طور همزمان هستند، باید نسبت به ارائه درخواست خود به صورت تبی به دانشگاه مبدا اقدام کنند و در صورت بررسی و موافقت هر دو دانشگاه مبدا و مقصد، دانشجو می تواند در رشته و دانشگاه مورد نظر مشغول به تحصیل شود.

☑️ انتقالی از دانشگاه پیام نور به دوره های روزانه و شبانه، انتقال از دوره شبانه به روزانه، انتقال از دانشگاه غیر دولتی به دولتی و از مراکز غیر دولتی به دانشگاه های فنی و حرفه و علمی کاربردی مجاز نمی باشد.

دانشجویان عزیز میتوانند برای کسب اطلاع در خصوص ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه سراسری مقاله مربوطه را مطالعه نمایند.

هزینه دریافت میهمانی دانشگاه سراسری

 

هزینه دریافت میهمانی دانشگاه سراسری

بر اساس شرایط مهمان شدن در دانشگاه سراسری، دانشجویانی که در دانشگاه‌های دیگر به‌صورت مهمان جابجا می‌شوند، متقبل هزینه‌هایی می‌شوند. دانشجویان دوره روزانه در صورت ثبت درخواست هر نوع میهمانی دانشگاه سراسری، ملزم به پرداخت شهریه طبق تعرفه دوره نوبت دوم(شبانه) هستند. دانشجویانی که طبق نمرات کسب شده در آزمون کنکور سراسری، موفق به کسب نمره قبولی در دوره روزانه دانشگاه مقصد شده اند از پرداخت شهریه معاف می باشند. دانشجویان دوره شبانه در صورت ثبت درخواست انتقالی و یا هر نوع میهمانی دانشگاه سراسری، ملزم به پرداخت شهریه ثابت و دانشگاه مبدا و کل شهریه اعم از ثابت و متغیر به دانشگاه مقصد می باشند.

البته گاهی با تبصره‌های موجود دانشجویان می‌توانند از هزینه مهمانی در دانشگاه سراسری، معاف شوند. برای مثال یکی از نمونه‌های معافیت از پرداخت شهریه مهمانی مبتلا شدن به بیماریهای صعب‌العلاج است. بدین‌صورت که اگر دانشجویی در حین تحصیل به بیماری صعب‌العلاجی دچار شود، دانشگاه او را از پرداخت شهریه مهمانی معاف می‌کند.

کال تو اکشن تماس

سامانه اطلاع از شرایط اخد مهمانی دانشگاه های سراسری

به دلیل اینکه قوانین و شرایط مهمان شدن در دانشگاه سراسری و هزینه مهمانی در دانشگاه سراسری دارای پیچیدگی‌های خاصی است، به‌طورمعمول دانشجویان در این‌ بین دچار مشکلاتی می‌شوند. سایت ایران تحصیل که به‌طور تخصصی در تمامی زمینه‌های تحصیلی حضور فعال دارد و دارای مجرب‌ترین کارشناسان و مشاوران تحصیلی می‌باشد، خوشبختانه در تمامی مراحل کمک‌رسان دانشجویان گرامی بوده است.

از سوی دیگر از آنجا که قوانین نقل و انتقال و مهمانی دارای بندها، ماده‌ها و تبصره‌ها و بندهای فراوانی است، و بعلاوه پیوسته دچار تغییر می‌شود، بر اساس تجربه و به احتمال زیاد دانشجو را دچار سردرگمی می‌کنند. دانشجویان می توانند با مراجعه به سامانه جامع امور دانشجویان (سجاد)، به آدرس portal.saorg.ir نسبت به اطلاع از قوانین و مقررات نقل و انتقالات و شرایط شرایط اخد مهمانی دانشگاه های سراسری اقدام کنند. در ادامه فایل آخرین تغییرات آیین نامه نقل و انتقالات جهت دسترسی آسان شما عزیزان قرار داده شده است.

📥 جهت دانلود فایل آیین نامه شرایط اخذ مهمانی دانشگاه های سراسری، کلیک کنید. 📥

برای دریافت جدیدترین تغییرات و راهنمایی های لازم جهت ثبت درخواست میهمانی دانشگاه سراسری، کافیست از طریق تلفن ثابت با شماره 9099075307 تماس بگیرید. همکاران ما در آکادمی ایران تحصیل سوالات شما را در کوتاهترین زمان ممکن پاسخ می دهند.

برای اطلاع از شرایط ثبت نام میهمانی دانشگاه آزاد، کلیک کنید.

اخبار پیرامون شرایط اخد مهمانی دانشگاه های سراسری

«شرایط انتقال دانشجویان ایرانی با شروع تحصیل از ژانویه 2019 اعلام شد.»

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت، شرایط و ضوابط جدید دانشجویانی که در دانشگاه های مورد تایید وزارت در خارج از کشور مشغول به تحصیل بودند و خواستار دریافت انتقالی به دانشگاه های داخل کشور هستند را اعلام کرد. قابل توجه است که این آیین نامه مختص به دانشجویانی است که تحصیل خود را از از ابتدای ژانویه 2019 شروع کرده اند. متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت mohed.behdasht.gov.ir/Transition، و ارائه مدارک لازم، نسبت به ثبت درخواست انتقالی، اقدام کنند.

«سامانه انتقال دانشجویان علوم پزشکی از 4 اردیبهشت فعال می شود.»

مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت خبر داد: سامانه انتقال دانشجویان علوم پزشکی کشور از تاریخ دوشنبه 4 اردیبهشت الی چهارشنبه 31 خرداد ماه 1403، فعال خواهد بود. دانشجویان باید در موعد مقرر نسبت ارائه مدارم لازم و ثبت درخواست خود اقدام کنند.

 

 

خلاصه مطلب

بسیار مشاهده‌ شده است که دانشجویی پس از قبولی در یک دانشگاه به علت‌های متعدد تصمیم به جابجایی به دانشگاه دیگری می‌گیرد. این جابجایی یا می‌تواند به‌صورت انتقالی و یا به‌صورت مهمانی باشد. ما در اینجا قصد داریم شرایط مهمان شدن در دانشگاه سراسری را بررسی کنیم. بهتر است قبل از هر چیز تعریف مهمان شدن در یک دانشگاه را بدانیم.

مهمان شدن به این معنی است که دانشجو از یک دانشگاه خود را به دانشگاه دیگر با همان رشته، همان دوره و همان مقطع تحصیلی تغییر دهد. با توجه به اینکه نقل و انتقال در دانشگاه آزاد و سراسری متفاوت است، لذا متقاضیان عزیز دانشگاه بایستی با توجه به ضوابط  دانشگاه مبدا و مقصد سراسری و دانشجویان دانشگاه آزاد با توجه به شرایط نقل و انتقالات دانشگاه آزاد اقدام به جابجایی و مهمانی کنند. ما در این مقاله شرایط دریافت میهمانی دانشگاه سراسری پرداختیم.

متأسفانه به دلیل پیچیدگی شرایط مهمان شدن در دانشگاه سراسری، اغلب دانشجویان عزیز با مشکلاتی مواجه می‌شوند و خوشبختانه سایت ایران تحصیل، سامانه انتقال و مهمانی دانشگاه های سراسری  را به منظور خدمت‌رسانی به دانشجویان عزیز فراهم کرده است و در تمامی مراحل نقل و انتقال و مهمان شدن یاری‌رسان دانشجویانی است که با مشکل روبرو می‌شوند. شما می توانید سوالات خود در خصوص شرایط اخد مهمانی دانشگاه های سراسری را با کارشناسان ایران تحصیل در میان بگذارید.

 

برای دریافت پی دی اف مطالب کامل این صفحه، کلیک کنید.

 

3.7/5 - (9 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

شرایط اخذ مهمانی دانشگاه های سراسری چیست؟

با توجه به نوع میهمانی درخواستی، شرایط پذیرش نیز متفاوت می باشد. برای اطلاع از لیست کامل شرایط دریافت میهمانی، مطلب فوق را مطالعه کنید.

آیا امکان دریافت میهمانی از یک شهر به دانشگاه دیگری در همان شهر امکان پذیر است؟

خیر، به جز موارد استثنا مانند اخذ دروس تک درس، دریافت انتقالی یا مهمانی به دانشگاه شهر محل تحصیل مجاز نمی باشد.

انوع میهمانی های دانشگاه سراسری کدامند؟

انواع میهمانی ها عبارتند از مهمانی موقت، دائم و مبنا که جزئیات هر یک در مقاله بالا آورده شده است.

نظرات

172 دیدگاه دربارهٔ «پذیرش دانشجوی مهمان در دانشگاه سراسری 1403 + هزینه | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo سجاد گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    من ترم دو فیزیک داخل دانشگاه زنجان میخونم
    میخواستم بدونم از دانشگاه زنجان به دانشگاه فردوسی مشهد انتقالی یا مهمانی میدن ؟؟

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      باید داخل سایت منادا درخواست بدید
      اگر رتبه دانشگاه مبدا و مقصد یکی باش میتونید .

  2. Avatar photo raz گفت:

    سلام وقت بخیر
    آیا میشه از دانشگاه دولتی برای دانشگاه پیام‌نور درخواست مهمانی موقت کرد؟

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام. بله امکانش وجود دارد.

  3. Avatar photo Ahmad molodi گفت:

    سلام مهمان دانشگاه دولتی اصفهان شدم ترم سوم ولی متاسفانه شرایط نبود مشروط شدم با همون ترم اول مجاز به ثبت نام نشدم به مبدا برگشتم آیا میتونم بازم مهمان بشم و قبول میکنن

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله این امکان را دارید درخواست دهید

  4. Avatar photo رها گفت:

    سلام و درود
    میشه از فنی به سراسری مهمانی گرفت در صورت رضایت دانشگاه مقصد؟
    با اموزش مقصد صحبت کردم گفتن مشکلی ندارن اما دانشگاه مبدا میگه ریسکش بالاست چیکار کنم بنظرتون؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      برای مهمانی گرفتن رتبه دانشگاه مقصد باید یا همتراز مبدا باشد ویا پایین تر از مبدا و شما در صورت درخواست از طرف سازمان مرکزی هم باید تایید شود

  5. Avatar photo Why گفت:

    اگه مشکل هم زمان بودن امتحان پایان ترم بین دو دانشگاه دارین میتونید با ارایه دو برگه انتخاب واحد . (به طوری تاریخ وساعت مشخص باشه ).به واحد اموزشی درخواست بنویسن برای شما و درخواست رو برای حراست دانشگاه مهمان بفرستن که با تماس و هماهنگی و فرستادن عکس درخواست تاییده شده معاون اموزشی براشون میتونید امتحان دانشگاه مهمان رو تو خود دانشنگاه اصلی همزمان بدین !

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
  • ثبت‌ نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علوم قضایی

    ثبت‌ نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علوم قضایی 1403

    ثبت‌ نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علوم قضایی در سال 1403 بر اساس آیین نامه پذیرش بدون کنکور استعداد‌های درخشان در مقطع ارشد، پذیرای دانشجویان و داوطلبان سایر دانشگاه‌ها است. دانشگاه علوم قضایی یکی از معتبرترین دانشگاه‌های کشور ما...
  • وام ازدواج دانشجویی

    وام ازدواج دانشجویی 1403 + شرایط، مدارک + مبالغ | راهنما ثبت نام

    زمان ثبت نام وام ازدواج دانشجویی آغاز شد. پرداخت شهریه یکی از مهم‌‎ترین دغدغه‌های اغلب دانشجویان می‌باشد. برای رفع و کاهش این دغدغه‌ها، دانشگاه‌ها مبلغی را به عنوان وام دانشجویی برای هر یک از دانشجویان در نظر گرفته‌ است. در...
  • ثبت نام وام دانشجویی

    ثبت نام وام دانشجویی 1403 {مدارک، شرایط} + ورود swf.ir

    ثبت نام وام دانشجویی از طریق سامانه swf.ir امکان پذیر است. این مورد یکی از خدمات مهم اداره رفاه دانشجویان بوده که با هدف کمک به تامین نیازهای اولیه دانشجویان واجد شرایط ارائه می‌شود. از این رو تمامی دانشجویان در...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)