ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

کاردانی به کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد

از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید
کاردانی به کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد

کاردانی به کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

جهت اطلاع از کاردانی به کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 و پذیرش کاردانی به کارشناسی از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید

9099075307 و در صورت شلوغی 9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

کاردانی به کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

کاردانی به کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 طبق اطلاعیه دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و همچنین کاردانی به کارشناسی ثبت نام در زمان مقرر صورت می‌پذیرد. دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به ضوابط و شرایط و طبق آئین نامه‌های اجرایی اقدام به پذیرش کاردانی به کارشناسی می‌نماید. آن دسته از داوطلبانی که متقاضی ثبت نام در رشته‌های کاردانی به کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد می‌باشند، بر اساس ضوابط و آئین‌نامه‌ها مقرر با زمان تعیین شده برای ثبت نام ملزم به اقدام جهت ثبت نام کاردانی به کارشناسی می‌باشند و بدیهی است که پس از زمان تعیین شده، ثبت نام از هیچ یک از داوطلبان صورت نخواهد پذیرفت. لازم به ذکر است دانشگاه آزاد اسلامی در دو نوبت نیمسال اول (ترم مهر) و نیمسال دوم (ترم بهمن) مهلت ثبت نام را برای متقاضیان کاردانی به کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد  را قرار می‌دهد. داوطلبانی که قصد شرکت در رشته‌های کاردانی، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد را دارند، حتماً قبل از ثبت نام با شماره‌های 9099075307 و در صورت شلوغی خطوط با شماره 9099075307 ( استان تهران) تماس حاصل نمایید.

 

ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

آن دسته از داوطلبان متقاضی ثبت نام در دوره های مهر و بهمن در مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته هستند، در زمان تعیین شده در مهر و بهمن جهت ثبت نام می‌توانند اقدام نمایند. ثبت نام در کلیه رشته‌ها به صورت الکترونیک و از طریق سایت دانشگاه آزاد اسلامی صورت می‌پذیرد. داوطلبان لازم است با مراجعه به سایت دانشگاه آزاد جهت خرید کارت اعتباری و به وسیله کارت‌های عضو شبکه شتاب اقدام نمایند. داوطلبان توجه داشته باشند که خرید کارت اعتباری به منزله اولین اقدام جهت ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 می‌باشد و داوطلبان پس از خرید کارت‌های اعتباری و دریافت شماره سریال نسبت به ثبت رشته‌های مورد نظر خود اقدام می‌نمایند. پس از اتمام ثبت نام در کاردانی به کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 کد رهگیری در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد که این کد به منزله اتمام ثبت نام و ثبت رشته‌های انتخابی داوطلبان محسوب می‌گردد. چنانچه داوطلبان کد رهگیری را پس از ثبت رشته‌ها دریافت ننموده‌اند، بدین معناست که رشته‌های آن‌ها در سایت ثبت نگردیده است و حتماً باید به رفع ایرادات ممکنه اقدام نمایند.

همچنین داوطلبان پس از ثبت نام در رشته های کاردانی به کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 باید منتظر اعلام نتایج پذیرش کاردانی به کارشناسی باشند. داوطلبانی که قصد شرکت در کاردانی به کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 بدون کنکور را دارند باید بدانند که، از شرایط ثبت نام برای این دسته از داوطلبان پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی می باشد. انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی با انتخاب رشته کنکور صرفا بر اساس رتبه داوطلب متفاوت می باشد. بنابراین اطلاع از نحوه ثبت نام و چگونگی انتخاب رشته برای کلیه داوطلبان ضروری می باشد. مشاورین ایران تحصیل آماده خدمت رسانی به شما داوطلبان جهت کاردانی به کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 و همچنین انتخاب رشته درست و اصولی برای پذیرش کاردانی به کارشناسی به صورت حضوری و تلفنی می باشند. کافیست با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید.

کانال اطلاع رسانی کاردانی به کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد

کانال اطلاع رسانی کاردانی به کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

به اطلاع کلیه داوطلبانی قصد شرکت در کاردانی به کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 دارند می‌رساند که داوطلبانی مجوز ثبت نام را خواهند داشت که دارای مدرک کاردانی (فوق دیپلم) باشند و با دارا بودن این مدرک می‌توانند در هر رشته کارشناسی ناپیوسته اقدام به انتخاب رشته نمایند. داوطلبان توجه داشته باشند که در رابطه با مدرک کاردانی و انحصار در دارا بودن این مدرک برای فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد هیچ گونه محدودیتی وجود نخواهد داشت و کلیه فارغ التحصیلان دارای مدرک کاردانی در هر دانشگاهی می‌توانند نسبت به ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 اقدام نمایند. داوطلبان باید در هنگام ثبت نام و وارد نمودن اطلاعات خود در سامانه ثبت نام دانشگاه آزاد نهایت دقت را داشته باند زیرا چنانچه مغایرتی در اطلاعات وارد شده با اصل مدارک مشاهده شود در هر زمانی که این امر مشخص گردد با توجه به آئین نامه ها و مقرر با قوانین و مقررات موجود با این دسته از داوطلبان برخورد خواهد شد.

بنابراین توصیه ما به داوطلبین گرامی ابتدا مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام دانشگاه آزاد می‌باشد و پس از آن اقدام به انتخاب رشته. همچنین در وارد نمودن کد رشته محل‌های انتخابی نیز دقت شما بسیار مهم و ضروری می‌باشد. زیرا هرگونه اشتباه در این زمینه منجر به تغییر مسیر شما می‌باشد و در نتیجه یک سال شماره به عقب خواهد انداخت. بنابراین حتی پس از اتمام ثبت نام حتماً با دقت کدهای وارد شده را به صورت یک به یک چک نمایید و در رابطه با صحت کدهای وارد شده اطمینان لازم را به دست آورید. و در صورت ملاحظه هر گونه اشتباه در این زمینه حتماً با شماره‌های 9099075307 و در صورت شلوغی خطوط با شماره 9099075307 ( استان تهران) تماس حاصل نمایید. 

 

شرایط و نحوه ثبت نام کارشناسی پیوسته

 

در خصوص شرایط کاردانی به کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد به صورت کامل خدمت شما داوطلبان گرامی توضیحات لازم را ارائه نمودیم. در رابطه با نحوه پذیرش کاردانی به کارشناسی نیز قوانین مربوط به آن و همچنین نکات لازم را متذکر شدیم. آن دسته از داوطلبانی که متقاضی ثبت نام در رشته‌های کارشناسی پیوسته می‌باشند باید به اطلاع این دسته از داوطلبان برسانیم که از مدارک لازم برای ثبت نام این دسته از داوطلبان دارا بودن مدرک پیش دانشگاهی در رشته‌های نظری (ریاضی فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی) می‌باشد. البته این شرط برای داوطلبانی که دیپلم خود را به صورت نظام قدیم دریافت نموده‌اند. داوطلبانی که شرایط لازم را جهت ثبت نام دارا می‌باشند، می‌توانند نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.لازم به ذکر است داوطلبین دانشگاه آزاد برای ثبت نقل و انتقالات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی وارد سامانه monada.iau.ac.ir شوند .

 

جهت اطلاع از کاردانی به کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 و پذیرش کاردانی به کارشناسی از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید

9099075307 و در صورت شلوغی 9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

مطالب مرتبط : 

 ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 98

 azmoon.net  

شهریه رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد

مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد

رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 98 – 97

رشته های بدون کنکور کاردانی آزاد

زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 98

دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 98

پذیرش کاردانی به کارشناسی

کاردانی به کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد 97

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تماس با مشاور