ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور ۱۴۰۳

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۴۲
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲
کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت‌ نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور آغاز شد. داوطلبان گرامی می توانند برای انجام فرآیند ثبت نام نیمسال دوم تحصیلی (بهمن) در موعد مقرر که از ۱۴۰۳/10/5 لغایت ۱۴۰۳/5/15 می باشد نسبت به نام نویسی و انتخاب رشته خود اقدام نمایند. لازم به ذکر است داوطلبان حتما باید واجد شرایط ذکر شده در دفترچه انتخاب رشته باشند و برای انجام مراحل ثبت نام خود به سایت سنجش مراجعه نمایند. 

همچنین برای آن دسته از داوطلبانی که مایل به ثبت نام و انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد می باشند، ضروری است فرم مربوط به تقاضانامه را به صورت دقیق و با توجه به مندرجات موجود در آن تکمیل نمایند زیرا با توجه به اینکه کلیه اطلاعات و نکات مربوط به ثبت نام و پذیرش داوطلبان در فرم انتخاب رشته و ثبت نام درج شده است؛ مسئولیت هر گونه اشتباه در رابطه با ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور متوجه شخص داوطلب می باشد. 

 

? اطلاعیه ?

چنانچه اقدام به ثبت نام کارشناسی ناپیوسته بدون آزمون نموده اید، پس از تکمیل نمودن فرم مربوط به ثبت نام به هیچ عنوان امکان ویرایش این اطلاعات وجود نخواهد داشت لذا توصیه می کنیم با توجه به حساسیت و دقت بالا در انجام فرآیند ثبت نام، این کار را به کارشناسان خبره ایران تحصیل بسپارید و به راحتی در دانشگاه ثبت نام شوید. برای ارتباط با کارشناسان ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور ایران تحصیل از تلفن ثابت با شماره 9099075307 تماس بگیرید.

ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور ۱۴۰۳

دانشگاه آزاد اسلامی، علاوه بر پذیرش بر اساس رتبه کنکور، بر اساس سوابق تحصیلی نیز دانشجو می پذیرد. افراد می توانند در مقاطع تحصیلی مختلفی، بدون کنکور در دانشگاه های آزاد اسلامی ثبت نام نموده و درس بخوانند.

دانشگاه آزاد در دو نوبت مهر و بهمن، نسبت به پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی و با کنکور، دانشجو می پذیرد. در واقع، این متقاضیان باید در زمان مقرر، حتما برای ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور اقدام نمایند. البته، آن ها برای ثبت نام باید شرایطی را دارا باشند و حتما در روز ثبت نام مدارکی را با خود به همراه داشته باشند. 

اگر شما هم جز افرادی هستید که می خواهید در کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور ثبت نام کنید، در ادامه مقاله با ما همراه باشید. ما در ادامه مقاله هر آن چه که باید در رابطه با این موضوعات بدانید را به طور کامل و مفصل برای شما عزیزان بیان خواهیم کرد. 

برای کسب اطلاع از شرایط ثبت نام ورودی‌های جدید دانشگاه آزاد روی لینک مربوطه کلیک نمایید و با ما در ایران تحصیل همراه باشید.

زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور

همانطور که پیش از این نیز گفته شد ثبت نام شناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور اول مهرماه و نیمسال دوم بهمن ماه می باشد. نکته مهم اینکه داوطلبان عزیز باید توجه داشته باشند که چنانچه در رشته های با کنکور دانشگاه های سراسری شرکت داشته اند اما  برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند نیز می توانند از کد انتخاب رشته این دانشگاه در انتهای کارنامه خود برای ثبت نام استفاده نمایند.
  گفتنی است زمان این ثبت نام برای نیمسال اول تحصیلی ۲۹ خرداد ماه لغایت ۵ تیر می باشد. همچنین ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور در نیمسال دوم بهمن  از تاریخ ۵ تا ۱۵ دی ماه می باشد.  لازم به ذکر است متقاضیان عزیز می بایست حتما در زمان اعلام شده برای ثبت نام به سامانه دانشگاه آزاد مراجعه نمایند و انتخاب رشته و بارگزاری مدارک خود را انجام دهند.
نکته مهم دیگر اینکه ثبت نام در هر دو مقطع تحصیلی  پیوسته و ناپیوسته به صورت الکترونیکی و غیرحضوری است و افراد حتما می بایست شرایط لازم برای ثبت نام را داشته باشند.

زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور

?? برای آشنایی با رشته های جدید بدون کنکور دانشگاه آزاد بر روی لینک مربوطه کلیک کنید. 

شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد

برای ثبت نام کارشناسی ناپیوسته بدون آزمون دانشگاه آزاد هر یک از داوطلبان باید واجد شرایط عمومی و اختصاصی باشند. در غیر این صورت امکان ثبت نام را نخواهند داشت. آن دسته از داوطلبانی که فارغ التحصیل دیپلم نظام قدیم می باشند و مایل به ثبت نام رشته های کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد می باشند لازم است دارای مدارک پیش دانشگاهی و یا مدرک فنی و حرفه ای در هر یک از دانشگاه ها باشند.

چنانچه رشته های کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور را انتخاب نموده اید که نیازمند مهارت های جسمانی خاصی می باشد، لازم است از توانایی لازم برای رشته مورد نظر برخوردار باشند. تفاوتی ندارد رشته مذکور از جمله رشته های ترم مهر باشد و یا ترم بهمن. در هر دو صورت دارا بودن این شرایط از جمله موارد ضروری می باشد. همچنین لازم به ذکر است آن دسته از داوطلبانی که دارای مدرک کارشناسی می باشند، لازم است 18 واحد جبرانی را بگذرانند.

آن دسته از فارغ التحصیلانی که مایل به ثبت نام کارشناسی ناپیوسته بدون آزمون می باشند، تنها می توانند در لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد اقدام به ثبت نام نمایند که مرتبط با رشته های مربوط به دیپلم خود باشند. در رابطه با داوطلبانی که دارای مدرک تطبیقی می باشند در دوره کاردانی پیوسته بلامانع می باشد. همچنین علاقه مندان ورود به رشته تربیت بدنی کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور رشته تربیت بدنی نیز ضروری است از مهارت های لازم برخوردار باشند.

برای مشاهده نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی روی لینک بزنید.

شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی پیوسته بدون کنکور 

در این بخش از مقاله به بررسی شرایطی خواهیم پرداخت که نه تنها در رابطه با دانشگاه آزاد، بلکه در مورد دانشگاه های سراسری، علمی کاربردی و غیر انتفاعی نیز صادق است و برای ثبت نام از مقطع کاردانی به کارشناسی، نیازمند داشتن این شرایط عمومی و اختصاصی خواهید بود.

شرایط عمومی:

?داشتن اعتقاد به دین اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

? الزامی بودن انجام احکام عملی اسلام (انجام دادن واجبات و پرهیز از محرمات)

? عدم داشتن سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و اعقاب آن

? عدم احراز فساد اخلاقی

? نداشتن شهرت به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال (در صورتی که در حال حاضر مشغول به کار هستید)

? داشتن توانایی جسمی لازم و متناسب با رشته انتخابی

? عدم داشتن اعتیاد به مواد مخدر و روان گردان ها

شرایط اختصاصی:

? داوطلب می بایست دارای مدرک کاردانی معتبر که مورد تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است، باشد. (الزامی)

? چنانچه داوطلبی مدرک کاردانی خود را با معدلی کمتر از 14 دریافت کرده باشد، در زمانی که از رشته ای غیر مرتبط با رشته مقطع کاردانی خود پذیرفته شده باشد، می بایست 24 واحد جبرانی را بگذراند.

? متقاضیان تحصیل در مقطع کارشناسی از مقطع کاردانی که معلم حق التدریسی، نیروهای قراردادی و دبیر نهضت سواد آموزی هستند، در صورتی مجاز به انتخاب رشته خواهند بود که حکم کارگزینی خود را دریافت کرده باشند. در غیر این صورت، قبولی آن ها باطل خواهد بود.

? چنانچه داوطلب آقا باشد، داشتن کارت پایان خدمت و یا معافیت از خدمت (دائم و یا موقت) برای وی الزامی خواهد بود.

برای کسب اطلاع در زمینه انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی  روی لینک کلیک کنید.

مراحل نام نویسی اینترنتی در رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد 

داوطلبان می بایست برای انجام نام نویسی اینترنتی در رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد مراحل زیر را طی نمایند.

1– مراجعه به سایت دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org

2 – دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد سال ۱۴۰۳ (با توجه به مقطع مورد نظر)

3 – مطالعه شرایط و ضوابط و بررسی لیست رشته های ارائه شده

4 – آماده کردن مدارک لازم برای ارائه به هنگام ثبت نام

5 – خرید کارت اعتباری و پرداخت هزینه ثبت نام ( دریافت شناسه و سریال ثبت نام )

6 – تکمیل فرم ثبت نام و فرم انتخاب رشته

7 – دریافت کد رهگیری ثبت نام

پس از دریافت کد رهگیری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، فرآیند نام نویسی تکمیل می شود و داوطلبان می بایست تا زمان اعلام نتایج دانشگاه آزاد منتظر بمانند تا دانشگاه و رشته قبولی آن ها معین شود. پس از اعلام نتایج نیز داوطلبان لازم است با در دست داشتن مدارک لازم جهت انجام ثبت نام نهایی به واحد پذیرفته شده مراجعه کنند.

برای کسب اطلاع از شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور با سوابق تحصیلی روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

راهنمای تصویری نحوه ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور

از طریق راهنمایی تصویری زیر می توانید نام نویسی خود را انجام دهید.

  • به عنوان نخستین گام از مرحله ثبت نام، می بایست  وارد سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی sanjesh.org شوید و از طریق منوی موجود در سمت راست صفحه، گزینه “کاردانی به کارشناسی” را انتخاب نمایید.

سایت سنجش

  • در این مرحله باید بر روی لینک فعال “پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دوره های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته مهر / بهمن ماه سال ۱۴۰۳ “ کلیک نمایید.

پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دوره های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته

  • در مرحله بعد، پس از انتخاب لینک فعال باید از طریق سایت سازمان سنجش کشور کارت اعتباری لازمه را به صورت الکترونیکی خریداری کنید. برای انجام این کاربر روی گزینه خرید کارت در قسمت راست صفحه کلیک کنید.

خرید کارت اعتباری

  • پس از مطالعه قوانین و ضوابط نشان داده شده، می بایست تیک مربوط به گزینه “ضمن مطالعه دقیق و آگاهی از شرایط و ضوابط، شماره پیگیری پرداخت را نیز یاد داشت نموده ام” را فعال کرده و گزینه “ادامه روند پرداخت” را انتخاب نمایید.

پذیرش قوانین سنجش

  • در این مرحله اطلاعات کارت بانکی خود را برای پرداخت هزینه کارت اعتباری وارد کنید و سپس بر روی گزینه پرداخت کلیک نمایید. هزینه خرید کارت اعتباری کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور سال ۱۴۰۳ مبلغ ۹۵۷٬۰۰۰ ریال معادل نود و پنج هزار و هفتصد تومان است.

پرداخت هزینه کارت کاردانی به کارشناسی بدون آزمون

  • پس از پرداخت به صفحه اول بازگردید و سپس بر روی گزینه “تایید و ادامه _ گام بعدی” کلیک نمایید.
  • در این مرحله باید پس از فعال کردن تیک عبارات نشان داده شده در تصویر زیر، کادرهای مربوط به عبارت امنیتی و سریال ثبت نام 12 رقمی که در مرحله قبل یادداشت کرده بودید  را تکمیل نمایید و سپس بر روی گزینه تایید بفشارید.

وارد کردن سریال ثبت نام کاردانی بدون کنکور

پس از گذراندن مراحل گفته شده، می بایست نسبت به بارگذاری عکس و تکمیل فرم ثبت نام و انتخاب رشته خود اقدام کنید. توجه داشته باشید که در صورت تکمیل مراحل ثبت نام، می بایست کد پیگیری را که سایت به شما ارائه می دهد یادداشت کنید و نزد خود نگه دارید.

 

??جهت آشنایی بیشتر بر روی راهنمای جامع انتخاب رشته دانشگاه آزاد کلیک کنید. 

ثبت نام کارشناسی ناپیوسته بدون آزمون سال ۱۴۰۳

برای ثبت نام کارشناسی ناپیوسته بدون آزمون ابتدا لازم است که دفترچه را دانلود نمایید. با توجه به اینکه تمامی قوانین و ضوابط مربوط به ثبت نام در این دفترچه ذکر شده است، لذا برای ثبت نام لازم است به دقت آن را مطالعه نمایید. در غیر این صورت هر گونه خطا و اشتباه بر عهده شخص داوطلب می باشد و دانشگاه آزاد هیچ گونه تعهدی در این زمینه بر عهده نخواهد داشت. همچنین در صورتی که برای ثبت نام به مراکز کافی نت ها مراجعه می نمایید، دقت داشته باشید که اطلاعات شما را به صورت اشتباه وارد ننمایند.

یکی از سوالات داوطلبان به هنگام ثبت نام کارشناسی ناپیوسته بدون آزمون به قوانین مربوط به شرط معدل برای رشته های کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور باز می گردد. این قانون برای رشته های مختلف می تواند متفاوت باشد. به عنوان مثال در برخی از رشته ها تاثیر معدل صفر می باشد و نیازی نیست که شما معدل بالایی داشته باشید. دانشگاه ها برای ثبت نام و همچنین پذیرش در برخی از موارد با یکدیگر متفاوت می باشند.

 

? اطلاعیه ?

برای اطلاع دقیق از تمامی شرایط کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور و همچنین انجام مراحل ثبت نام بدون هیچ گونه خطایی می توانید با مرکز مشاوره ایران تحصیل  تماس حاصل نمایید. مشاوران ایران تحصیل همه روزه ، حتی ایام تعطیل در ارائه خدمات به شما عزیزان آماده خواهند بود. 

رشته های کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور

در این قسمت از مقاله تعدادی از رشته هایی را که می توانید در مقطع کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور انتخاب نمایید لیست کرده ایم. 

رشته های کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور
کارشناسی ناپیوسته علوم آزمایشگاهی دامپزشکی کارشناسی ناپیوسته مهندسی فناوری صنایع شیمی کارشناسی ناپیوسته آموزش ریاضی
کارشناسی ناپیوسته مهندسی منابع طبیعی – محیط زیست کارشناسی ناپیوسته معماری کارشناسی ناپیوسته ارتباط تصویری
کارشناسی ناپیوسته مدیریت بازرگانی کارشناسی ناپیوسته آموزش زبان انگلیسی کارشناسی ناپیوسته آموزش و پرورش ابتدایی
کارشناسی ناپیوسته مهندسی فناوری مکانیک خودرو کارشناسی ناپیوسته مهندسی نرم افزار کامپیوتر کارشناسی ناپیوسته مدیریت دولتی
کارشناسی ناپیوسته تکنولوژی برق – قدرت کارشناسی ناپیوسته مهندسی تولیدات گیاهی کارشناسی ناپیوسته مهندسی اجرایی عمران
کارشناسی ناپیوسته ایمنی صنعتی و محیط کار

برای دانلود مستقیم دفترچه انتخاب رشته کنکور روی لینک بزنید.

مدارک لازم برای ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد

در بخش قبلی مقاله تمامی مراحلی را که می بایست داوطلبان کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بگذرانند بیان کردیم. همانطور که مطالعه کردید در مرحله آخر می بایست فرم ثبت نام را تکمیل نمایید و مدارکی را ارائه نمایید. در این بخش از مقاله به بیان مدارک لازم برای ارائه در سامانه سنجش می پردازیم تا بتوانید پیش از اقدام به ثبت نام تمامی مدارک را آماده نمایید و ثبت نامی راحت را داشته باشید. این مدارک عبارتند از:

? فايل عكس اسكن شده: داوطلبان ثبت نام کاردانی به کارشناسی می بايست يک قطعه عكس پرسنلی از خود را اسكن کرده و فايل آن را برای ارسال از طريق برنامه ثبت نام اينترنتی آماده نمايد:

  1. عكس 4×3 يا 4×6 كه در سال جاری گرفته شده باشد و عكس تمام رخ باشد.
  2. عكس اسكن شده فقط بايد با فرمت JPG داشته باشد.
  3. اندازه عكس اسكن شده بايد حداكثر 400×300 پيكسل و حداقل 300×200 پيكسل باشد.
  4. تصوير داوطلب بايد واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لكه باشد.
  5. حجم فايل ذخيره شده عكس نبايد از 70 كيلو بايت بيشتر باشد.
  6. حاشيه های زايد عكس اسكن شده بايد حذف شده باشد.
  7. تا حد ممکن عكس رنگی باشد و نیز دارای زمينه سفيد باشد.

? كارت اعتباری ثبت نام: توجه کنید که اين كارت از طريق سايت سازمان سنجش آموزش كشور خريداری خواهد شد (در مراحل قبل این کارت را خریداری کرده بودید).

فرم معلوليت: برای آن دسته از داوطلبانی كه نابينا يا كم بينا، ناشنوا يا كم شنوا و يا معلول جسمی حركتی می باشند، ارائه فرم معلولیت الزامی می باشد.

اخبار پیرامون ثبت نام در رشته های بدون آزمون کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد

پذیرش بیش از ۴۲ هزار داوطلب از طریق رشته‌ های صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی

معاون امور آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور گفت: در آزمون‌ کاردانی به کارشناسی‌ امسال از تعداد ۵۷ هزار و ۴۲۲ داوطلب شرکت کننده، تعداد ۱۱ هزار و ۱۵۳ داوطلب با آزمون و تعداد ۴۶ هزار و ۲۶۹ داوطلب در رشته های بدون آزمون بودند.

در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۳ بیش از ۴۴ هزار نفر پذیرفته شده اند که از این تعداد ۱ هزار و ۷۹۱ داوطلب از طریق رشته‌ های با آزمون و بیش از ۴۲ هزار داوطلب از طریق رشته‌ های صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی پذیرش شدند.

ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 

دکتر حسین مروتی معاون امور آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور طی اطلاعیه ای اعلام کرده است که ثبت نام و انتخاب رشته برای ظرفیت های خالی مانده در مقاطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته دانشگاه های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، غیرانتفاعی و مجازی دانشگاه‌ ها و مؤسسات آموزش عالی و همچنین دانشکده ها و آموزشکده‌ های دانشگاه فنی و حرفه‌ای، با انتخاب حداکثر ۳۰ کد رشته بر اساس سوابق تحصیلی ممکن می باشد.

افزون بر این الزامی است که داوطلبان پذیرش مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته بهمن ماه سال ۱۴۰۳ در زمان ثبت‌ نام مدرک یا گواهینامه کاردانی (فوق دیپلم) داشته باشند و یا حداکثر تا ۳۰ بهمن ماه مدرک خود را دریافت کنند.

او همچنین تاکید کرده است که با توجه به  آن که پذیرش دانشجو در این مرحله از پذیرش، تنها بر اساس سوابق تحصیلی معدل دوره کاردانی است، داوطلبان حتما در هنگام ثبت نام و درج صحیح معدل کل مقطع کاردانی دقت لازم را داشته باشند چرا که در صورت عدم درج صحیح معدل در تقاضانامه ثبت‌ نام ، مطابق ضوابط، قبولی آنان لغو خواهد شد.

خلاصه مطلب?

با شروع زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور بر آن شدیم تا به توضیح و ارائه راهنمایی هایی در رابطه با نحوه ثبت نام، رشته های موجود، مدارک لازم و … بپردازیم. همانطور که در این مقاله مطالعه کردید برای ثبت نام کاردانی به کارشناسی چه در دانشگاه آزاد و چه دانشگاه های سراسری و علمی کاربردی و سایر دانشگاه ها می بایست دارای شرایطی باشید که در مقاله آن ها را ذکر کردیم.

امیدواریم مطالعه این مقاله برای شما مفید بوده باشد اما چنانچه در خصوص ثبت نام، شرایط یا رشته های ارائه شده کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور با مشکلی مواجه شدید یا سوالی برای شما پیش آمد می توانید با مشاوران کارآزموده ایران تحصیل ارتباط برقرار نمایید. همچنین شما عزیزان همراه می توانید مشکل یا پرسش خود را به صورت کامنت در انتهای همین مقاله برای ما بنویسید تا کارشناسان ایران تحصیل در کوتاهترین زمان ممکن پاسخگوی شما باشند.

 

برای دانلود فایل پی دی اف مقاله کلیک کنید. 

 

 

5/5 - (4 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور ۱۴۰۳ در چه زمانی امکان پذیر است؟

ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور ۱۴۰۳ در دو نیمسال مهر و بهمن ماه امکان پذیر است. 

ثبت نام کارشناسی ناپیوسته بدون آزمون در چه سامانه ای صورت میگیرد؟

همانطور که در مقاله توضیح داده شد، برای ثبت نام کارشناسی ناپیوسته بدون آزمون از طریق سامانه سنجش اقدام نمایید. 

شرایط اختصاصی کاردانی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد چیست؟

شرایط اختصاصی کاردانی پیوسته و ناپیوسته بطور کامل در مقاله فوق شرح داده شده است. لطفا مقاله را مطالعه کنید.

 

نظرات

42 دیدگاه دربارهٔ «کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور ۱۴۰۳»

  1. Avatar photo الهام گفت:

    باسلام.باکاردانی نرم افزارکامپیوترمیشه کارشناسی مدیریریت اداری ادامه داد،؟
    باکاردانی نرم افزارکامپیوتر تو چه رشته هایی میشه کارشناسی ادامه داد؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله می توانید تغییر رشته ذاشته باشید با مدرک کاردانی فنی می توانید هم از گروه رشته های علوم انسانی ، علوم پایه، فنی مهندسی ، انتخاب داشته باشید
      برای راهنممای انتخاب رشته خود با کارشناسان ما در مرکز مشاوره ایران تحصیل در ارتباط باشید
      راه ارتباط:9099075307 داخلی 112

  2. Avatar photo زهرا گفت:

    سلام با فوق دیپلم دانشکده فنی و حرفه ای میشه کارشناسی ناپیوسته اموزش ابتدایی ثبت نام کرد؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله می توانید در رشته های کاردانی به کارشناسی دانشگاه ازاد بدون کنکور ثبت نام کنید اما در خصوص تغییر رشته با مشاوران ایران تحصیل در ارتباط باشید
      راه ارتباط با مشاوران:9099075307

  3. Avatar photo فیروزه گفت:

    با معدل کاردانی زیر ۱۲ میشه کاردانی به کارشناسی بدون آزمون دانشگاه آزاد ثبت نام کرد؟

    1. Avatar photo moradian گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله شما می توانید در مقطع کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور ثبت نام نمایید

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • شرایط انصراف از دانشگاه آزاد

    شرایط انصراف از دانشگاه آزاد + راهنمای مراحل بخشنامه 1403

    پیرو انتشار آیین نامه جدید دانشگاه آزاد، شرایط انصراف از دانشگاه آزاد و ثبت نام مجدد مشخص گردید. کلیه متقاضیان محترم قبل از تکمیل فرم انصراف از تحصیل دانشگاه آزاد، از شرایط ادامه تحصیل بعد از انصراف از دانشگاه و...
  • تربیت معلم بدون کنکور دانشگاه آزاد

    تربیت معلم بدون کنکور دانشگاه آزاد 1403 + شرایط و دانشگاه ها

    شرایط ثبت نام تربیت معلم بدون کنکور دانشگاه آزاد اعلام شد. دانشگاه آزاد برای پذیرش افراد متعهد و علاقه‌مند به معلمی، رشته‌های بدون کنکور تربیت معلم را ارائه داده است. از این رو افرادی که شانس قبولی در دانشگاه فرهنگیان...
  • استعداد درخشان ارشد آزاد

    استعداد درخشان ارشد آزاد 1403 + دانلود دفترچه | ایران تحصیل

    برنامه استعداد درخشان ارشد آزاد به دنبال شناسایی و حمایت از دانشجویانی است که در زمینه‌های علمی، پژوهشی و فناوری پتانسیل بالایی دارند. این برنامه با هدف ایجاد فرصت‌های برابر تحصیلی برای استعدادهای برتر جهت ادامه تحصیل در مقطع ارشد...
  • ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

    ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1403 + رشته محل ها | azmoon.iau

    اطلاع از زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ برای داوطلبان بسیار حائز اهمیت است. سایت ثبت نام دانشگاه آزاد اسلامی به منظور پذیرش بدون آزمون در نیمسال اول و دوم در مقاطع کاردانی و کارشناسی از داوطلبان واجد...
تماس با مشاور