ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور با سوابق تحصیلی 1403

ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور با سوابق تحصیلی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور با سوابق تحصیلی هر ساله از طریق سازمان سنجش اعلام می شود و برای علاقه مندان به ادامه تحصیل در کاردانی به کارشناسی با شرط معدل برگزار می گردد. داوطلبانی که دارای مدرک کاردانی پیوسته و ناپیوسته هستند با مشاهده لیست رشته های اعلام شده می توانند بر اساس علاقه خود رشته مورد نظر را انتخاب کنند. گفتنی است ثبت نام کاردانی به کارشناسی با سوابق تحصیلی ورودی های مهر سال آینده در تاریخ 1403/3/28 لغایت 1403/4/4 انجام می شود.

با توجه به تنوع و تعداد زیاد رشته های موجود در دفترچه، کلیه متقاضیان گرامی می توانند برای دریافت مشاوره انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی و ثبت نام با سوابق تحصیلی در دانشگاه از تلفن ثابت با شماره 9099075307 تماس بگیرند.

ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور با سوابق تحصیلی

برای ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور با سوابق تحصیلی، در دفترچه منتشر شده هر ساله تعدادی رشته ارائه می شود که از این تعداد 6 رشته دارای آزمون و بقیه رشته ها بدون آزمون هستند. در حال حاضر یکی از رشته‌های پرطرفدار که با سوابق تحصیلی ثبت نام داوطلبان انجام می‌شود، هوشبری بدون کنکور است.

داوطلبانی که مدرک کاردانی یا همان فوق دیپلم دارند و می خواهند در آزمون کاردانی به کارشناسی بدون کنکور با سوابق تحصیلی ثبت نام کنند و در دانشگاه ادامه تحصیل دهند،  باید دفترچه منتشر شده را با دقت مطالعه نمایند. شایان ذکر است در دفترچه ثبت نام کاردانی به کارشناسی با شرط معدل هر سال تعدادی رشته ارائه می شود که از این تعداد 6 رشته دارای آزمون و بقیه رشته ها بدون آزمون هستند.

ثبت نام کاردانی به کارشناسی با معدل

برای اطلاع از رشته های جدید پیام نور بدون کنکور کلیک کنید.

زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور با سوابق تحصیلی 1403

دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در هر سال برای دو نیمسال تحصیلی می توانند اقدام به ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور با سوابق تحصیلی نمایند. در ادامه تاریخ و زمان ثبت نام بدون آزمون کاردانی به کارشناسی بر اساس سوابق تحصیلی را ذکر کرده ایم.

زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور مهر ماه

زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور با سوابق تحصیلی در ترم تحصیلی مهر 1403 از 28خرداد آغاز می شود و تا 4 تیرماه ادامه خواهد داشت. البته لازم به یادآوری است که هر ساله سازمان سنجش چند روز قبل از آغاز زمان ثبت نام اطلاعیه ای را در این خصوص منتشر می نماید.

زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور بهمن ماه

افراد علاقه مندی که در آزمون کاردانی به کارشناسی بدون کنکور یا با کنکور شرکت کرده اند اما از نتیجه آزمون و یا رشته های قبولی رضایت ندارند می توانند مجدد در بهمن ماه برای ثبت نام اقدام نمایند. همچنین افرادی که در مهر ماه ثبت نام کرده باشند اما انتخاب رشته نکرده باشند نیز مجددا مجاز به ثبت نام برای ترم بهمن هستند.

نکته قابل توجه اینکه بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش اگر ظرفیت پذیرش نیمسال اول (مهر) یک دانشگاه در رشته محل های با آزمون دوره کاردانی به کارشناسی خالی بماند، آن دانشگاه می تواند از میان افراد داوطلبی که شرط حد نصاب معدل را داشته باشند ظرفیت خود را تکمیل نماید بنابراین افراد یاد شده باید در زمان 16 لغایت 22 آذر ماه برای پذیرش به صورت اینترنتی اقدام نمایند.

اطلاعیه

به طور معمول زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور در هر دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن از سوی سازمان سنجش تمدید می شود تا افراد جامانده از ثبت نام بتوانند نسبت به انجام این فرآیند اقدام کنند.

بنر انتخاب رشته کنکور

تمدید و ویرایش ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی بدون کنکور

هر ساله هنگام ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور با سوابق تحصیلی مشاهده کرده ایم که پس از اتمام مهلت ثبت نام باز هم یک فرصت تمدید یک هفته ای برای افرادی که از فرآیند نام نویسی جا مانده اند در نظر گرفته می شود که در این زمان افرادی که قصد ویرایش اطلاعات خود را دارند نیز قادر به تصحیح اشتباهات خود هستند.

برای کسب اطلاع از شرایط دریافت معدل دیپلم با کد ملی روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور با سوابق تحصیلی

نحوه ثبت نام ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور با سوابق تحصیلی

در ابتدا باید شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور با سوابق تحصیلی را کامل مطالعه نموده تا از دارا بودن شرایط اطمینان حاصل نمایید.

در مرحله بعد پس از مطالعه شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور با سوابق تحصیلی باید کارت اعتباری شرکت در آزمون را که یک سریال 12 رقمی است خریداری نمایید و شروع به ثبت نام کنید. ما نیز در ادامه راهنمای تصویری ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور با سوابق تحصیلی را برای مشاهده شما عزیزان قرار داده ایم. کافیست برای انجام فرآیند ثبت نام مراحل زیر را دنبال نمایید.

در ابتدا وارد سامانه سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی sanjesh.org شوید.

پس از ورود به سامانه از منوی سمت راست گزینه کاردانی به کارشناسی را انتخاب کنید.

برای کسب اطلاع از شرایط کارشناسی ارشد با سوابق تحصیلی روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

نحوه نام نویسی بدون کنکور کاردانی به کارشناسی

در این قسمت لینکی به نام پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دوره های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ترم مهر/بهمن فعال است آن را انتخاب نمایید.

لینک پذیرش بدون آزمون دوره های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته

پس از ورود به بخش ثبت نام در ابتدا باید کارت اعتباری را خریداری نمایید و سریال 12 رقمی را دریافت کنید. سپس باید روی گزینه خرید کارت کلیک کنید. پس از انجام این مراحل نیز باید در صفحه خرید کارت اعتباری تیک مربوط به پذیرش شرایط و قوانین و همچنین شماره پیگیری پرداخت را یادداشت نموده ام را فعال کنید و بر گزینه ادامه روند پرداخت کلیک نمایید.

سریال نام نویسی دوره های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته

در این قسمت باید اطلاعات کارت بانکی خود را وارد نمایید و پس از آن دکمه پرداخت را بفشارید تا بتوانید کارت اعتباری ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور با سوابق تحصیلی را خریداری نمایید. پس از انجام این مراحل مجددا به صفحه اول برگرید و “تایید و ادامه _ گام بعدی” را انتخاب کنید.

مراحل پذیرش بدون آزمون دوره های بدون آزمون کاردانی به کارشناسی

پس از انجام مراحل بالا ، ثبت نام آغاز می شود که باید عکس خود را بارگزاری کرده و فرم ثبت نام را تکمیل نمایید.

اطلاعیه

در صورت تکمیل مراحل نام نویسی در ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی، یک کد پیگیری برای شما ارسال می شود که می بایست آن را تا پایان فرآیند ثبت نام نزد خود نگهداری کنید.

شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بر اساس معدل در سال 1403

برای ثبت نام کاردانی به کارشناسی با شرط معدل باید دارای شرایطی باشید که ما این شرایط را به طور کامل در دو بخش عمومی و تخصصی بیان کرده ایم.

شرایط عمومی ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور با سوابق تحصیلی

  • معتقد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی ایران
  • عدم سابقه عضویت در گروه های ضد انقلابی و خرابکاری
  • نداشتن دشمنی با جمهوری اسلامی ایران
  • نداشتن فساد اخلاقی
  • عدم شهرت به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال (در صورت اشتغال فعلی)
  • برخورداری از توانایی جسمی لازم متناسب با رشته انتخابی
  • نداشتن هر گونه اعتیاد به مواد مخدر
  • داشتن کارت پایان خدمت و یا معافیت از خدمت برای آقایان

برای کسب اطلاع در زمینه انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی  روی لینک کلیک کنید.

شرایط اختصاصی ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون آزمون با سوابق تحصیلی

  •  داوطلب باید مدرک کاردانی(فوق دیپلم) مورد تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری داشته باشد.
  • در صورتی که داوطلب شرکت کننده معدل زیر 14 داشته باشد و بخواهد رشته ای غیر مرتبط با رشته کاردانی خود بخواند باید بیست و چهار واحد جبرانی بگذراند.
  • داوطلبانی که معلم حق التدریسی، نیروهای قراردادی و دبیر نهضت سواد آموزی هستند،اگر در انتخاب رشته مجاز شدند باید حکم کارگزینی خود را دریافت کنند تا قبولی آن ها باطل نگردد.

برای کسب اطلاع از شرایط کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام کاردانی به کارشناسی با سوابق تحصیلی

ارائه مدارم زیر برای ثبت نام کاردانی به کارشناسی با شرط معدل لازم می باشند:

فایل اسکن شده عکس پرسنلی تمام رخ که واضح با زمینه روشن، رنگی و بدون افکت و جای منگنه و مهر باشد.

فایل اسکن شده تمام صفحات شناسنامه که هر صفحه در یک فایل جداگانه می بایست قرار داشته باشد. (شناسنامه های قدیمی در ۳ فایل و شناسنامه های جدید در ۵ فایل) و در صورت تعویض شناسنامه، تصویر تمام صفحات شناسنامه قبلی و اسکن رسید تعویض ضروری است.

فایل اسکن شده کارت ملی به صورت پشت و رو
اسکن مدرک نظام وظیفه (مخصوص پذیرفته شدگان آقا)

اسکن مدارک تحصیلی کاردانی که شامل اسکن اصل دانشنامه و یا اصل گواهی موقت پایان دوره ی کاردانی (فوق دیپلم) به همراه کارنامه تحصیلی (ریزنمرات) باشد

اسکن تسویه حساب با صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و یا وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی (در صورت اخذ وام در دوره کاردانی)
اسکن مدارک مربوط به سهمیه ایثارگران، کارت جانبازی (۲۵درصد به بالا) و کارت خانواده شهدا و یا آزادگان (مخصوص افراد دارای سهمیه شاهد و جانبازان)

لیست رشته های بدون کنکور نام نویسی کاردانی به کارشناسی ناپیوسته

برای دانلود دفترچه بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

لیست رشته های بدون کنکور کاردانی به کارشناسی

فرآیند کاردانی به کارشناسی با شرط معدل دانشگاه های سراسری از طریق سایت ثبت نام و پس از مشاهده نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی در نشانی sanjesh.org انجام می گیرد.

لازم به ذکر است با توجه به آن که هنوز هیچ اطلاعیه ای در خصوص رشته های بدون کنکور کاردانی به کارشناسی سال 1403 منتشر نشده است برای اطلاع شما عزیزان اسامی رشته های ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور با سوابق تحصیلی دفترچه سازمان سنجش سال ۱۴۰۳ را در جدولی قرار داده ایم. یادآور می شویم لیست این رشته ها در سال آینده ممکن است با اندکی تفاوت همراه باشد.

لیست رشته های ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون آزمون با سوابق تحصیلی
مهندسی بهداشت حرفه ای نقشه برداری گیاه پزشکی صنایع دستی
مهندسی بهداشت محیط مهندسی آبیاری ماشین های کشاورزی مرمت و احیای بناهای تاریخی
ساخت پروتزهای دندانی مهندسی منابع طبیعی – محیط زیست مرتع و آبخیزداری نوازندگی ساز ایرانی
مدارک پزشکی مهندسی اجرایی عمران مکانیک طراحی پوشاک
ایمنی صنعتی و محیط کار معماری آمار علوم آزمایشگاهی دامپزشکی – بهداشت مواد غذایی
ساخت و تولید زبان انگلیسی علوم انتظامی حقوق
حسابداری تولیدات گیاهی علم اطلاعات و دانش شناسی کامپیوتر
صنایع شیمیایی چوب شناسی و صنایع چوب مدیریت مواد
برق علوم و صنایع غذایی حقوق قضایی – علوم ثبتی معدن

 

اطلاعیه

سازمان سنجش و آموزش کشور در هر سال لیست رشته های خود را در دوره روزانه، نوبت دوم (شبانه)، پردیس خودگردان و رشته های کارشناسی ناپیوسته غیرانتفاعی به صورت با کنکور و بدون کنکور اعلام می نماید.

لیست رشته های بدون کنکور کاردانی به کارشناسی غیرانتفاعی

ثبت نام در دانشگاه های غیرانتفاعی به دو صورت انجام می شود و افراد متقاضی ثبت نام در دانشگاه های غیرانتفاعی می توانند به روش ثبت نام بر اساس رتبه کنکور و ثبت نام کاردانی به کارشناسی با شرط معدل اقدام کنند. لیست رشته های ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون آزمون با سوابق تحصیلی غیرانتفاعی به شرح زیر هستند:

لیست رشته های ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون آزمون با سوابق تحصیلی غیرانتفاعی
برق شیلات ایمنی صنعتی و محیط کار * معدن **
ساخت و تولید چوب شناسی و صنایع چوب شهرسازی * مکانیک **
صنایع شیمیایی علوم و صنایع غذایی بازیافت * مرمت و احیای بناهای تاریخی **
کامپیوتر گیاه پزشکی آمار * آموزش دینی و عربی ***
معماری مهندسی ماشین های کشاورزی باستان شناسی * آمورش راهنمایی  مشاوره ***
نقشه برداری مرتع و آبخیزداری تربیت معلم قرآن کریم * آموزش و مترجمی زبان انگلیسی ***
مهندسی اجرایی عمران حسابداری علم اطلاعات و دانش شناسی * روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی ***
مهندسی آبیاری تکنولوژی و طراحی دوخت مدیریت * آموزش و پرورش ابتدایی ***
محیط زیست طراحی پوشاک حقوق قضایی * علوم ورزشی ***
تولیدات دامی موسیقی ( نوازندگی ساز ایرانی ) * صنایع چوب و کاغذ ** هنرهای تجسمی ***
تولیدات گیاهی بهداشت مواد غذایی با منشا دامی * مواد **
  •  رشته های ستاره دار یعنی داوطلبان این رشته ها را بدون هزینه می تواند انتخاب نماید و نیاز به خرید کارت اعتباری ندارد.
  •  رشته های دو ستاره هستند مخصوص داوطلبین خانم می باشد و مانند بالا این رشته ها را بدون هزینه می تواند انتخاب نماید و نیاز به خرید کارت اعتباری ندارد.
  • رشته های سه ستاره برای فرهنگیان شاغل رسمی و پیمانی وزارت آموزش و پرورش است که این رشته ملزم به پرداخت هزینه و خرید کارت اعتباری است.

ثبت نام ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون آزمون با سوابق تحصیلی  آزاد

داوطلبان متقاضی رشته های متفاوت دانشگاه آزاد که کارشناسی ناپیوسته هستند باید در آزمون کاردانی به کارشناسی بدون کنکور بر اساس سوابق تحصیلی شرکت نمایند

رشته های کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور شامل موارد زیر هستند: 

رشته های کاردانی به کارشناسی بدون آزمون با سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد
تكنولوژی اتاق عمل
 بهداشـت عمـومی
مهندسی سخت افزار کامپیوتر
مدیریت دولتی
مهندسی فناوری صنایع شیمی
مامایی
مهندسی اجرایی عمران
مهندسی نرم افزار کامپیوتر
مهندسی فناوری مکانیک خودرو
علوم آزمایشگاهی دامپزشکی
مدیریت بازرگانی
تکنولوژی برق – قدرت
آموزش ریاضی
ارتباط تصویری
معماری
آموزش زبان انگلیسی
مهندسی تولیدات گیاهی
ایمنی صنعتی و محیط کار
هوشبری

در سایر رشته محل های غیر پزشکی دانشگاه آزاد در کلیه واحد های سراسر کشور ثبت نام بدون کنکور از طریق سایت سنجش به نشانی sanjesh.org صورت می گیرد و ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در دو ورودی مهر و بهمن و برای کلیه دارندگان مدرک کاردانی انجام می شود.

برای اطلاع از ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی کلیک کنید.

بنر کال تو اکشن

ثبت نام ثبت نام کاردانی به کارشناسی با شرط معدل علمی کاربردی

رشته های دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور دوبار در هر سال اعلام می شوند که این رشته ها در 4 گروه صنعت، فرهنگ و هنر، مدیریت و کشاورزی قرار می گیرند. لازم به ذکر است ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی نیز مانند دانشگاه آزاد در سامانه سنجش و به صورت مجزا انجام می شود.

اخبار پیرامون ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون آزمون

اخبار پیرامون ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون آزمون

رشته های بدون کنکور در سال 1403، رشته های خوب دانشگاهی

با تصویب لایحه حذف کنکور یکی از سیاست های ایجاد شده توسط دانشگاه های سراسری در چند سال اخیر پذیرش دانشجو بدون کنکور در تمامی دوره های آموزشی است. در این روش افراد بدون حضور در آزمون سراسری و تنها با سوابق تحصیلی خود در دانشگاه ها پذیرفته می‌شوند.

تمدید مهلت ثبت‌ نام تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی

مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت نام مقطع کاردانی بر اساس سوابق تحصیلی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیردولتی-غیرانتفاعی خبر دادند. دکتر کریمیان همچنین گفتند فرایند ثبت‌ نام که از روز چهارشنبه ۷ دی ماه آغاز شده، تا روز شنبه ۱۷ دی ماه تمدید گشته است. با توجه به این اطلاعیه داوطلبان می‌ توانند حداکثر ۳۰ کد رشته محل در مقطع کاردانی صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی را تا پایان زمان اعلام شده انتخاب کنند.

تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور ۱۴۰۳ چقدر است؟ برای اطلاع کافیست روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

خلاصه مطلب

همانطور که در مقاله گفته شد ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور با سوابق تحصیلی به صورت سالانه برای دارندگان مدرک کاردانی پیوسته و ناپیوسته که قصد ادامه تحصیل در کاردانی به کارشناسی با شرط معدل را دارند، برگزار می شود. بنابراین در مقاله فوق به بررسی نحوه این ثبت نام به صورت تصویری پرداختیم و مدارک و شرایط آن را به طور کامل شرح دادیم.

امیدواریم مطالعه این مقاله برای شما مفید بوده باشد اما شما همراهان گرامی می توانید در صورت داشتن هرگونه سوال یا نیاز به دریافت راهنمایی های بیشتر به صورت 24 ساعته از تلفن ثابت با شماره 9099075307 تماس بگیرید و از کارشناسان ایران تحصیل مشاوره دریافت نمایید. همچنین این امکان نیز وجود دارد که شما عزیزان سوال خود را به صورت کامنت در انتهای این مقاله بنویسید تا مشاوران کارآزموده ایران تحصیل در کوتاهترین زمان ممکن به شما پاسخ دهند.

برای دریافت فایل پی دی اف مقاله کلیک کنید.

3.9/5 - (7 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا همه دانشگاه ها بصورت بدون آزمون در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشجو می پذیرند؟

پذیرش بدون آزمون در دانشگاه های اعم سراسری، آزاد، غیر انتفاعی و علمی کاربردی انجام می شود.

ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی مهر و بهمن ماه چگونه است؟

فرآیند ثبت نام این دوره در هر دو نیمسال مهر و بهمن ماه به صورت اینترنتی و از طریق سایت sanjesh.org صورت می پذیرد.

لیست رشته های بدون کنکور کاردانی به کارشناسی را چگونه می توانم مشاهده نمایم؟

از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org دفترچه انتخاب رشته منتشر می گردد و در این مقاله کامل نیز توضیح داده شده است.

نظرات

116 دیدگاه دربارهٔ «ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور با سوابق تحصیلی 1403»

  1. Avatar photo AMIR گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    معدل کل کاردانی رشته نرم افزار کامپیوتر من بالای 17 هستش
    و کاردانیو تو دانشگاه فنی رازی اردبیل گرفتم (شهر خودمون)
    می خواستم بدونم میتونم کارشناسی تو دانشگاه فنی تبریز با سوابق تحصیلی ادامه بدم؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله میتونید ثبت نام کنید

  2. Avatar photo ریحانه حسینی گفت:

    سلام وقت بخیر
    برای مقطع کاردانی به کارشناسی نا پیوسته رشته طراحی و دوخت ،دانشکده فنی دختران یزد ،معدل ۱۷/۵۳شانس قبولی وجوددارد؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      چون ملاک بر اساس معدل 20 هستش هر چقد معدل شما بالاتر باشد شانس قبولیتون بیشتر خواهد بود بنابراین بله شانس دارید

  3. Avatar photo مریم گفت:

    سلام و خسته نباشید ..ایا با سوابق تحصیلی برای کاردانی ب کارشناسی برای رشته ی معماری دولتی تهران چه معدلی لازم است؟بالای ۱۷شانس قبولی هست؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام بله معدل الف شدن شانس قبولی شمارو افزایش خواهد داد

  4. Avatar photo امید گفت:

    سلام خسته نباشید.
    من از ترم مهر جاموندم برای رشته علوم ورزشی مقطع کاردانی به کارشناسی
    خاسم بدونم برای ترم بهمن هم ثبت نام میشه بر اساس سوابق تحصیلی؟
    تاریخش کی هست
    ممنون از پاسخگویی.

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      در حال حاضر اطلاعیه ای در خصوص زمان ثبت نام نیمسال دوم منتشر نشده است

  5. Avatar photo پروانه گفت:

    سلام خسته نباشید
    ثبت نام کاردانی به کارشناسی بهمن ماه شروع نشده هنوز؟
    ثبت نام بدون کنور بهمن ماه برای امسال هست یا ن؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      در حال حاضر پذیرش برای نیمسال دوم شروع نشده است احتمال می رود تا چند روز آینده ثبت نام ها شروع شوند

  6. Avatar photo امید گفت:

    سلام خسته نباشید.
    من برای مقطع کاردانی به کارشناسی در رشته علوم ورزشی برای ترم بهمن میتونم ثبت نام کنم؟
    زمان دقیقش کی هست
    ترم بهمن از کی شروع میشه امسال؟

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر رشته ی علوم ورزشی در مقطع کارشناسی پیوسته ارائه میشود برای اطلاعات بیشتر با خانم همامی داخلی ۱۰۲ تماس بفرمایید

  7. Avatar photo Neg گفت:

    سلام وقت بخیر
    من مهر ماه دانشگاه موسسه جهاد دانشگاهی کرمانشاه قبول شدم ، رشته مهندسی حرفه‌ای نرم افزار ، کارشناسی ناپیوسته
    بعد رشتم تشکیل نشد
    خواستم ببینم ثبت نام مجدد واسه ترم بهمن هست و شروع میشه اصلأ؟ چون نمیخوام که جا بمونم یه ترم دیگه و واقعاً گیج شدم و نیاز به راهنمایی دارم که چیکار کنم واسه ثبت نام ترم بهمن و چه تایمی باید ثبت نام کنم ، کاردانی به کارشناسی هم هستم..
    ممنون از راهنماییتون✨

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      برای ورودی بهمن شما این امکان را دارید ثبت نام کنید احتمالا از هفته اول بهمن ثبت نامی ها آغاز میشود برای مقطع مدنظر شما

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • دندانپزشکی بدون کنکور در تهران

    دندانپزشکی بدون کنکور در تهران + ثبت نام

    دندانپزشکی بدون کنکور تهران از جمله مواردی است که متقاضیان بسیاری دارد، اما در حال حاضر رشته دندانپزشکی بدون کنکور در شهر تهران ارائه نمی شود. رشته های زیر نظر وزارت بهداشت فقط و فقط یکبار در اواخر دهه ۸۰...
  • لیست رشته‌های بدون کنکور تجربی

    لیست رشته‌های بدون کنکور تجربی 1403 + شرایط و دانشگاه ها

    لیست رشته‌های بدون کنکور تجربی 1403 اعلام شد. افرادی که قصد ثبت نام در رشته های بدون کنکور تجربی را دارند ابتدا باید از شرایط ثبت نام در این رشته‌ها اطلاعات کامل را به دست آورده و سپس برای اسم...
  • رشته های بدون کنکور

    رشته های بدون کنکور 1403 + شرایط و دانشگاه ها sanjesh.org

    اطلاع از زمان ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه‌های آزاد، سراسری، غیر انتفاعی بسیار اهمیت دارد. کلیه داوطلبان برای ثبت نام باید به سایت sanjesh.org مراجعه کنند تا از رشته های بدون کنکور تهران و سایر شهرستا‌ن‌ها در...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
تماس با مشاور