ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام دانشگاه مجازی بدون کنکور ۱۴۰۲ + شرایط، هزینه و رشته ها

ثبت نام دانشگاه مجازی بدون کنکور
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

پذیرش در دانشگاه مجازی به دو صورت با آزمون و بدون آزمون صورت می پذیرد. افراد برای ثبت نام دانشگاه مجازی بدون کنکور باید در زمان مقرر برای انجام این فرایند اقدام نمایند. دانشگاه مجازی، یکی از دانشگاه هایی است که تحت نظارت وزارت علوم تحقیقات و فناوری می باشد. دانشگاه مجازی در مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد. تمامی داوطلبان برای ثبت نام دانشگاه غیرحضوری باید از شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام برخوردار باشند. این افراد علاوه بر شرایط دانشگاه غیرحضوری، باید مدارکی را نیز دارا بوده و با تمامی رشته های این دانشگاه به خوبی آشنا شوند.

زمان ثبت نام دانشگاه غیرحضوری از سوی سازمان سنجش تعیین می شود و داوطلبان می توانند در دو ترم مهر و بهمن جهت انجام ثبت نام اقدام نمایند. اگر شما هم جز افرادی هستید که می خواهید برای ثبت نام دانشگاه مجازی بدون کنکور اقدام کنید، باید قبل از انجام ثبت نام، ابتدا از زمان و شرایط پذیرش دانشگاه مجازی بدون آزمون اطلاع یابید تا بتوانید انتخاب درستی را داشته باشید. برای اطلاع از شرایط و زمان ثبت نام دانشگاه مجازی می توانید از طریق شماره 9099075307 با همکاران ما در ارتباط باشید.

معرفی دانشگاه مجازی

دانشگاه مجازی یکی از دانشگاه هایی است تحت نظارت وزارت علوم تحقیقات و فناوری است و در مقاطع تحصیلی مختلف دانشجو می پذیرد. این دانشگاه تمامی کلاس های خود را به صورت غیر حضوری و آنلاین برگزار می کند.

دانشجویان می توانند هم با شرکت در کنکور و هم بدون شرکت در کنکور، در این دانشگاه پذیرفته شوند. اما رشته های با آزمون و بی آزمون این دانشگاه یکسان نیستند و افراد پیش از ثبت نام دانشگاه غیرحضوری باید با رشته های بدون آزمون آشنا شوند.

تحصیل در دانشگاه مجازی رایگان نیست و دانشجویان این دانشگاه ها باید شهریه پرداخت کنند. امکان تحصیل همزمان در دو رشته در دانشگاه مجازی و یا یک رشته به صورت حضوری و رشته دیگر به صورت مجازی وجود ندارد و کلیه داوطلبان مجاز به ثبت نام در یک رشته خواهند بود. برای آشنایی بیشتر با این دانشگاه، می توانید مقاله زیر را مطالعه نمایید.

معرفی دانشگاه مجازی 

زمان و نحوه ثبت نام دانشگاه مجازی بدون کنکور 1402

اگر تصمیم دارید اطلاعاتی را در مورد زمان و نحوه ثبت نام دانشگاه مجازی بدون کنکور به دست بیاورید بهتر است ذکر کنیم به طور کلی ثبت نام دانشگاه غیرحضوری در دو ترم مهر و بهمن انجام می شود. توجه داشته باشید برای ثبت نام به صورت الکترونیکی، باید وارد سامانه سازمان سنجش شوید.

لازم به ذکر است بدانید کلیه داوطلبان با داشتن شرایط دانشگاه غیرحضوری می توانند برای انجام ثبت نام دفترچه را در این سایت دانلود نموده و از شرایط مورد نظر آن اطلاع یابند. برای انجام ثبت نام دانشگاه مجازی بدون کنکور ترم بهمن در تمام مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد در ترم بهمن، می توانید از اواخر دی ماه، اقدام نمایید.

متقاضیان عزیز ثبت نام دانشگاه مجازی کارشناسی ارشد، توجه داشته باشند که به طور عمده رشته های تحصیلی ارائه شده در ترم بهمن، تنوع کمتری نسبت به رشته های ترم مهر خواهند داشت.

یکی از تفاوت های مشاهده شده در ثبت نام ترم بهمن، انجام ثبت نام به صورت حضوری در محل دانشگاه می باشد. دانشگاه های دارای پذیرش مجازی بدون کنکور غیر انتفاعی، ممکن است طی اطلاعیه ای به صورت جداگانه برای هر یک از دانشگاه ها منتشر شود. برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام در این دانشگاه، می توانید با همکاران ما در ایران تحصیل ارتباط برقرار کنید.

زمان و نحوه ثبت نام دانشگاه مجازی بدون کنکور

شرایط دانشگاه غیرحضوری 1402

مطمئنا قبل از این که برای ثبت نام دانشگاه مجازی بدون کنکور اقدام کنید، باید از شرایط دانشگاه غیرحضوری کارشناسی ارشد و مقاطع دیگر مطلع شوید. لازم به ذکر است بدانید خوشبختانه امکان ثبت نام برای تمامی داوطلبان در هر یک از مقاطع تحصیلی وجود دارد.

یکی از مزایای انتخاب رشته و ثبت نام دانشگاه مجازی کارشناسی ارشد این است که امکان انتخاب رشته بدون کنکور غیر مرتبط با مدرک تحصیلی شما را در پذیرش بدون کنکور می دهد.

متقاضیان عزیز توجه داشته باشند که در صورت مغایرت اطلاعات داوطلبی با شرایط تعیین شده دانشگاه، حتی در صورت پذیرش در این دانشگاه، از ادامه و طی نمودن سایر مراحل متقاضی جلوگیری به عمل خواهد آمد. بنابراین حتی در صورت مشخص شدن تخلف صورت گرفته در زمان ارائه مدرک، دانشگاه مورد پذیرش، از ارائه مدرک فارغ التحصیلی امتناع خواهد نمود.

✔️ یکی از شرایط دانشگاه غیرحضوری برای آن دسته از داوطلبانی که مایل به ثبت نام در مقطع کاردانی هستند، این است که حتما باید دارای مدرک دبپلم باشند.

✔️داوطلبان نظام قدیم در صورت دارا بودن مدرک پیش دانشگاهی ، می توانند برای انجام ثبت نام اقدام نمایند.

✔️دارا بودن مدرک 4 ساله نظام قدیم برای تمامی داوطلبان الزامی خواهد بود.

✔️آن دسته از فارغ التحصیلان هنرستان و همچنین فنی و حرفه ای که مایل به انجام ثبت نام می باشند، در صورت دارا بودن مدرک کاردانی می توانند برای انجام ثبت نام اقدام نمایند.

✔️آن دسته از دانشجویان دانشگاه های روزانه، که مایل به ثبت نام دانشگاه مجازی کارشناسی و کاردانی می باشند، لازم است از رشته فعلی خود انصراف دهند.

✔️دانشجویان دانشگاه های پیام نور، غیر انتفاعی و … در وهله اول نیازی به انصراف از تحصیل ندارند. اما در مرحله دوم لازم است درخواست انصراف خود را ثبت نمایند.

✔️انجام ثبت نام در مقطع کارشناسی نیز با توجه به شرایط ذکر شده امکان پذیر است.

✔️دانش آموزان پایه دوازدهم، در صورتی می توانند برای ثبت نام دانشگاه مجازی بدون کنکور اقدام نمایند که تا قبل از پذیرش در این دانشگاه، مدرک خود را دریافت نموده باشند.

✔️ از دیگر شرایط دانشگاه غیرحضوری برای پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد، داشتن مدرک کارشناسی است.

✔️برخورداری از معدل لازم برای پذیرش در این دانشگاه، از شروط لازم می باشد.

👈 برای اطلاع از شرایط ثبت نام دانشگاه مجازی ایرانیان، بر روی لینک مربوطه کلیک کنید. 👉

مدارک لازم جهت ثبت نام دانشگاه مجازی بدون کنکور

مدارک لازم جهت ثبت نام دانشگاه مجازی بدون کنکور 1402

آیا از مدارک مورد نیاز برای ثبت نام دانشگاه مجازی بدون کنکور مطلع هستید؟ شایان ذکر است با توجه به الکترونیکی بودن ثبت نام دانشگاه غیرحضوری، کلیه مدارک مورد نیاز برای این دانشگاه نیز باید به صورت الکترونیکی بارگذاری شود. مدارک تعیین شده باید به صورت فایل های اسکن شده و با حجم و اندازه مشخص بارگذاری شوند. برای انجام ثبت نام داشتن مدارک زیر الزامی است.

✅ ارائه یک قطعه عکس 4*3 که مربوط به سال جاری داوطلب بوده و همچنین بدون خط خوردگی و مخدوش شدن باشد. (فرمت عکس باید jpg ) باشد.

✅ خرید کارت اعتباری برای ثبت نام و ذخیره شماره کارت مورد نظر برای تمامی داوطلبان در هر یک از رشته های مورد علاقه خود

✅ آن دسته از داوطلبانی که اتباع غیر ایرانی می باشند، لازم است به هنگام انجام ثبت نام، کد رهگیری 13 رقمی را وارد نمایند.

✅ رزمندگان و همچنین ایثارگران، لازم است برای انجام ثبت نام کد 12 رقمی را وارد نمایند.

✅ وارد نمودن آخرین معدل مدرک تحصیلی مربوطه برای هر یک از داوطلبان الزامی می باشد. (در صورت مغایرت مدارک وارد شده، از ادامه تحصیل پذیرفته شدگان جلوگیری به عمل خواهد آمد.)

لیست دانشگاه های مجازی بدون کنکور 1402

در این بخش از مقاله تصمیم داریم لیست دانشگاه های غیرحضوری که در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشجو می پذیرند را به شما ارائه کنیم. افرادی که دارای شرایط دانشگاه غیرحضوری می توانند در دانشگاه های مجازی در مقاطع مختلف در رشته های ارائه شده از سوی این دانشگاه ها تحصیل کنند.

لیست دانشگاه های مجازی در مقطع کارشناسی

اگر تصمیم دارید در یکی از دانشگاه های مجازی در مقطع کارشناسی تحصیل کنید، دانشگاه های موجود در لیست زیر می توانند گزینه مناسبی برای شما باشند.

🏢دانشگاه های مجازی کشور در مقطع کارشناسی🏢
دانشکده آموزش ­های الکترونيکی دانشگاه شيراز  دانشگاه بین المللی ایران
تحصيلات تکميلی آموزش ­های مجازی ـ دانشگاه صنعتی اميرکبير دانشگاه غیر انتفاعی قرآن و حدیث – قم
دوره­ های الکترونيکی دانشگاه شهيد بهشتی موسسه آموزش عالی مهر البرز
سيستم آموزش مجازی دانشگاه فردوسی مشهد موسسه آموزش عالی غيرانتفاعی مجازی نور طوبی
مرکز آموزش الکترونيکی دانشگاه علم و صنعت ايران دانشکده مجازی فرهنگ و معارف اسلامی
مرکز آموزش های الکترونيکی دانشگاه تهران واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی
مديريت آموزش های آزاد و الکترونيکی دانشگاه صنعتی خواجه نصيرالدين طوسی دانشستان جامعه المصطفی العالميه
دانشگاه مجازی صنعتی اصفهان دانشگاه اينترنتی ايرانيان
دانشگاه مجازی امام خمينی(ره) موسسه آموزش عالی غيرانتفاعی رايان های تهران
دانشگاه صنعتی سهند پايگاه آموزش الکترونيکی انجمن بيوتکنولوژي ايران
آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی مشهد سيستم آموزش مجازی نوين

 

دانشگاه های مجازی در مقطع کارشناسی ارشد

افرادی هستند که دوست دارند در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه غیرحضوری تحصیل کنند، در این بخش از مقاله شما می توانند با دانشگاه های مجازی آشنا شوند که امکان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد را برای دانشجوها فراهم می کنند.

دانشکده آموزش ­های الکترونيکی دانشگاه شيراز دانشکده مجازی فرهنگ و معارف اسلامی
تحصيلات تکميلی آموزش ­های مجازی ـ دانشگاه صنعتی امير کبير دانشگاه غیر انتفاعی قرآن و حدیث – قم
دانشگاه بين­ المللی ايران موسسه آموزش عالی مهر البرز
سيستم آموزش مجازی دانشگاه فردوسی مشهد موسسه آموزش عالی غيرانتفاعی مجازی نور طوبی
مرکز آموزش الکترونيکی دانشگاه علم و صنعت ايران دوره­های الکترونيکی دانشگاه شهيد بهشتی
مرکز آموزش های الکترونيکی دانشگاه تهران واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پيام نور دانشستان جامعه المصطفی العالميه

 

لیست دانشگاه های مجازی بدون کنکور

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه های مجازی 1402

در این بخش از مقاله تصمیم داریم لیست رشته های کنکور دانشگاه های مجازی را در اختیار شما قرار دهیم. توجه داشته باشید در قسمت زیر نام دانشگاه و رشته ای که توسط هر دانشگاه ارائه می شود را به صورت مجزا در قالب یک جدول ارائه کرده ایم.

نام دانشگاه نام رشته
دانشکده آموزش ­های الکترونيکی دانشگاه شيراز مهندسی برق، مهندسی کامپیوتر، حقوق، گردشکری
تحصيلات تکميلی آموزش ­های مجازی ـ دانشگاه صنعتی اميرکبير مهندسی کامپیوتر، مهندسی معماری، مهندسی برق- مخابرات، فناوری اطلاعات و مدیریت، مدیریت فناوری اطلاعات پزشکی، هوش مصنوعی، مهندسی پزشکی
دانشگاه بين­ المللی ايران دوره گرافیک دیجیتال، دوره سخت افزار و شبکه، دوره مهندسی شبکه
سيستم آموزش مجازی دانشگاه فردوسی مشهد حدود 176 رشته ارائه می شود
مرکز آموزش الکترونيکی دانشگاه علم و صنعت ايران مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار و فناوری اطلاعات، مهندسی صنایع گرایش تولید و تجزیه و تحلیل سیستم ها
مرکز آموزش های الکترونيکی دانشگاه تهران علوم اقتصادی، تجارت الکترونیک، مدیریت مالی، مدیریت کسب و کار، حسابداری
مديريت آموزش ­های آزاد و الکترونيکی دانشگاه صنعتی خواجه نصيرالدين طوسی مهندسی فناوری اطلاعات، مهندسی کامپیوتر، مهندسی پزشکی
دانشگاه مجازی صنعتی اصفهان مهندسی کامپیوتر،ریاضی کاربردی، مدیریت سیستم و بهره وری
دانشگاه اينترنتی ايرانيان علوم تربیتی و مدیریت آموزشی از زیر گروه علوم آموزشی، نرم افزار، ریاضی کاربردی و آمار در زیر گروه ریاضی و کامپیوتر
دانشگاه غیر انتفاعی قرآن و حدیث – قم روانشناسی، علوم حدیث، علوم قرآن و حدیث
موسسه آموزش عالی مهر البرز مدیریت صنعتی، مدیریت حرفه ای PBA
موسسه آموزش عالی غير انتفاعی رايان های تهران مهندسی فناوری اطلاعات
موسسه آموزش عالی غير انتفاعی مجازی نور طوبی مدیریت صنعتی، مدیریت مالی، حقوق ، دوره های تخصصی تک درس در مدیریت استراتژیک و ICDL
دوره ­های الکترونيکی دانشگاه شهيد بهشتی حسابداری، دوره های کوتاه مدت آموزش مدیریت استراتژیک
دانشگاه مجازی امام خمينی(ره) معارف اسلامی، معارف اسلامی و اخلاق، معارف اسلامی و علوم تربیتی
دانشگاه صنعتی سهند مهندسی پزشکی، مهندسی مواد- متالوژی صنعتی، مهندسی شیمی
پايگاه آموزش الکترونيکی انجمن بيوتکنولوژي ايران فناوری اطلاعات برای زیست فناوران، استفاده از داده های پروژه ژنوم در زیست فناوری
آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی مشهد حدود 90 درس الکترونیکی از رشته های مختلف دانشگاه علوم پزشکی مشهد
دانشستان جامعه المصطفی العالميه فقه و معارف اسلامی، دوره آزاد آموزش زبان فارسی
دانشگاه پيام نور کارشناسی کامپیوتر
سيستم آموزش مجازی نوين ارائه برخی دروس الکترونیکی مربوط به گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد، گروه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد، دانشگاه غیرانتفاعی خراسان، واحد سما

 

لیست رشته های مجازی در مقطع کارشناسی ارشد 1402

برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد باید بدانید چه دانشگاهی چه رشته ای را ارائه می کند. در ادامه رشته هایی که می توانید از طریق آنها برای ثبت نام دانشگاه غیرحضوری اقدام کنید، ارائه شده اند.

نام دانشگاه نام رشته
دانشکده آموزش ­های الکترونيکی دانشگاه شيراز مهندسی فناوری اطلاعات گرایش تجارت الکترونیک، حقوق گرایش جرم شناسی و جزا، مهندسی برق گرایش کنترل
تحصيلات تکميلی آموزش ­های مجازی ـ دانشگاه صنعتی اميرکبير علوم کامپیوتر گرایش سیستم های هوشمند، مهندسی صنایع گرایش مدیریت سیستم و بهره وری، مهندسی فناوری اطلاعات گرایش شبکه های کامپیوتری، مهندسی پزشکی گرایش بیومتریال
دانشگاه بين­ المللی ايران مدیریت فناوری اطلاعات، مدیریت اجرایی MBA
سيستم آموزش مجازی دانشگاه فردوسی مشهد  آموزش زبان فارسی، فناوری اطلاعات گرایش امنیت، مهندسی نرم افزار، مدیریت فناوری اطلاعات، مهندسی فناوری اطلاعات گرایش شبکه
مرکز آموزش الکترونيکی دانشگاه علم و صنعت ايران مهندسی شیمی گرایش شبیه سازی و کنترل فرآیندها، شیمی گرایش شیمی فیزیک، معماری گرایش شهرسازی، مدیریت صنایع گرایش مدیریت اجرایی، مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار
مرکز آموزش های الکترونيکی دانشگاه تهران مدیریت بازرگانی، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی در بخش عمومی، مدیریت مالی، حسابداری، مدیریت کسب و کار های کوچک
دانشکده مجازی فرهنگ و معارف اسلامی اخلاق اسلامی با همکاری دانشگاه پیام نور و مرکز تحقیقاتی AICTC دانشگاه شریف
دانشگاه غیر انتفاعی قرآن و حدیث – قم علوم حدیث گرایش نهج البلاغه
موسسه آموزش عالی مهر البرز مدیریت فناوری اطلاعات، مدیریت پروژه های نرم افزار (SPM)، مدیریت بانکداری، مدیریت کسب و کار
موسسه آموزش عالی غير انتفاعی مجازی نور طوبی تجارت الکترونیک، مدیریت کسب و کار
دوره ­های الکترونيکی دانشگاه شهيد بهشتی مدیریت فناوری اطلاعات IT
واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی مدیریت فناوری اطلاعات
دانشستان جامعه المصطفی العالميه تفسیر و علوم قرآن، اخلاق
دانشگاه پيام نور مدیریت اجرایی MBA، اخلاق

 

مزیت‌های آموزش الکترونیکی در دانشگاه مجازی

همان طور که می‌ دانید مزایای آموزش الکترونیکی در دانشگاه های مجازی بسیار زیاد است. به همین دلیل تصمیم داریم به چند نمونه از مهمترین مزیت های آموزشی الکترونیکی اشاره کنیم.

در وهله اول بهتر است بدانید که شما بعد از ثبت نام دانشگاه غیرحضوری نیاز نیست در کلاس حاضر شوید.

از سوی دیگر سرعت مطالعه دست خودتان است ارزیابی ها را می توانید به صورت آنلاین انجام دهید، مسیر تحصیل برای شما هموارتر است.

برای یادگیری محدودیت زمانی و مکانی نخواهید داشت. با ثبت نام دانشگاه غیرحضوری هزینه های شما کاهش پیدا می کند. لازم به ذکر است به دلیل پارامتر های زیادی وجود دارد اما این چند مورد که ذکر کردیم از تمامی پارامترهای اهمیت بیشتری داشتند.

مزیت‌های آموزش الکترونیکی در دانشگاه مجازی

شهریه ثبت نام دانشگاه مجازی بدون کنکور 1402

یکی از شرایط دانشگاه غیرحضوری برای ادامه تحصیل پرداخت هزینه هر ترم تحصیلی است. در قسمت زیر یک جدول قرار داده ایم تا شما از شهریه پذیرفته شدگان ثبت نام دانشگاه مجازی بدون کنکور مطلع شوید در نتیجه پیشنهاد می کنیم در ادامه با ما همراه باشید.

💰 شهریه دوره های کارشناسی 💰
 شهریه ثابت هر نیمسال (تومان) 480/000

الی

515/000

380/000

الی

410/000

شهریه هر واحد پروژه (تومان) 80/000 75/000
شهریه متغیر (تومان) هر واحد درسی پایه نظری 35/000 30/000
هر واحد درسی اصلی تخصصی 38/000 30/000
هر واحد درسی عمومی 20/000 18/000
هر واحد درسی عملی 30/000 25/000

 

💵 شهریه دوره های کارشناسی ارشد 💵
شهریه ثابت هر نیمسال (تومان) 475/000

الی

495/000

385/000

الی

400/000

شهریه متغیر (تومان) هر واحد پروژه 78/000

الی

85/000

75/000

الی

80/000

هر واحد درسی عمومی 19/000 18/000
هر واحد درسی پایه نظری 29/000 28/000
هر واحد درسی اصلی تخصصی 36/000 30/000
هر واحد عملی 30/000 24/000

 

جدیدترین اخبار ثبت نام دانشگاه مجازی بدون کنکور 1402

📝 تمدید مهلت ثبت نام ثبت نام و انتخاب رشته های پذیرش با سوابق تحصیلی آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۱۴۰۲

پیرو اطلاعیه‌های مورخ ۵ تیرماه و ۴ مرداد ماه سال ۱۴۰۲ سازمان سنجش آموزش کشور، به اطلاع داوطلبان شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته در رشته های دارای پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی می‌رساند، به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر و مساعدت برای آن دسته از متقاضیانی که تاکنون برای ثبت نام هیچ اقدامی ننموده اند، از روز سه شنبه یک شهریور الی جمعه ۴ شهریور ماه ۱۴۰۲ می توانند بر اساس موارد زیر نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام نمایند.

📝 اینترنت رایگان به دانشجویان و دانش‌آموزان جهت آموزش مجازی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص احتمال برقراری اینترنت رایگان در صورت مجازی شدن برخی آموزش‌ها در مدارس و دانشگاه‌ها گفت: اگر قرار باشد هرگونه اینترنت رایگان در اختیار دانش آموزان، فرهنگیان و دانشجویان قرار گیرد، باید منابع و بودجه آن پیش بینی شده باشد.

 


خلاصه مطلب

ما در این مقاله سعی داشتیم تا شما عزیزان را به طور کامل و مفصل با ثبت نام دانشگاه مجازی بدون کنکور و زمان ثبت نام دانشگاه مجازی کارشناسی ارشد به خوبی آشنا کنیم. به یاد داشته باشید که برای ثبت نام دانشگاه غیرحضوری در هر یک از مقاطع تحصیلی همچون: ثبت نام دانشگاه مجازی کارشناسی ارشد، اطلاعات کاملی از رشته های آن ها به دست آورید. شما عزیزان برای پذیرش دانشگاه مجازی باید از تمامی شرایط ذکر شده در مقاله برخوردار باشید.

همچنین، شما عزیزان برای پذیرش دانشگاه مجازی و ثبت نام دانشگاه مجازی کارشناسی ارشد باید از شرایط دانشگاه غیرحضوری برخوردار باشید. اگر در این زمینه سوالی دارید و یا در زمان پذیرش دانشگاه مجازی با مشکلی رو به رو شدید، می توانید با همکاران ما در ایران تحصیل ارتباط برقرار کنید. همکاران ما تمامی سوالات شما را پاسخ داده و شما عزیزان را یاری خواهند کرد.

📥 برای دانلود پی دی اف مقاله ثبت نام دانشگاه مجازی بدون کنکور، کلیک کنید. 📥

3.7/5 - (12 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چگونه می توانیم برای انجام ثبت نام دانشگاه مجازی کارشناسی ارشد اقدام نماییم؟

انجام ثبت نام دانشگاه مجازی بدون کنکور برای تمامی داوطلبان در سایت سازمان سنجش صورت می پذیرد.

ورود به دانشگاه مجازی در چه مقاطعی امکان پذیر است؟

انجام ثبت نام در مقاطع کاردانی ، کارشناسی و کارشناسی ارشد امکان پذیر است.

زمان ثبت نام دانشگاه مجازی برای رشته های مختلف چه تاریخی می باشد؟

برای انجام ثبت نام می توانید در دو ترم مهر و بهمن اقدام به ثبت نام نمایید. ثبت نام ترم مهر از مردادماه و ترم بهمن از دی ماه آغاز می شود.

 

نظرات

151 دیدگاه دربارهٔ «ثبت نام دانشگاه مجازی بدون کنکور ۱۴۰۲ + شرایط، هزینه و رشته ها»

  1. Avatar photo مهدیه گفت:

    سلام من فوق دیپلم مامایی دارم. برای کارشناسی ناپیوسته چه رشته و چه دانشگاهی میتونم ثبت نام کنم . رشته خیلی مهم نیست ولی ترجیحا از رشته های علوم تجربی باشه

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر
      در گروه وزارت بهداشت فقط امکان ادامه تحصیل در رشته خود را دارید

  2. Avatar photo سجاد ایزدی گفت:

    سلام میخواستم بپرسم کدوم واحد دانشگاهی رشته صنایع شیمیایی داره ثبت نام کنم به صورت کارشناسی ناپیوسته

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      رشته مورد نظر شما به صورت بدون کنکور در دانشگاه ازاد پذیرش دارد

  3. Avatar photo ماریا گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    برای رشته آموزش زبان انگلیسی / مترجمی زبان انگلیسی ، در مقطع کارشناسی کدام دانشگاه دانشجو میپذیرد؟ (مجازی – بدون کنکور)

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام دوست عزیز برای دوره ی مجازی میتونید در دانشگاه آزاد واحد الکترونیک شرکت کنید.

  4. Avatar photo فردین گفت:

    سلام و وقت بخیر
    بنده به رشته مهندسی فناوری اطلاعات IT علاقه دارم تو کدام دانشگاه این رشته موجوده بصورت مجازی و بدون کنکور
    ممنون

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      رشتخ فناوری اطلاعات جزو رشته های کارشناسی ارشد میباشد در مقطع کارشناسی پیوسته رشته های مهندسی کامپیوتر و علوم کامپیوتر وجود دارند

  5. Avatar photo مینا گفت:

    آیا آزمون این دانشگاهها هم بصورت آنلاین هست یا حضوری ؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      حضوری

  6. Avatar photo سما راکی گفت:

    سلام وقت بخیر
    رشته ی انیمیشن رو من در مقطع کارشناسی ،میخوام، ولی در بین رشته ها ندیدم، امکانش هست ، راهنمایی کنید ممنون

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      این رشته در مقطع کارشناسی جز دانشگاه علمی کاربردی وجود ندارد

  7. Avatar photo محمد. گفت:

    سلام فوق دیپلم معدن هستم برای کارشناسی کجامیتونم ثبت نام کنم

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      دانشگاه ازاد پیام نور علمی کاربردی غیر انتفاعی می توانید اقدام کنید

  8. Avatar photo محمد گفت:

    سلام فوق دیپلم معدن هستم برای کارشناسی کجامیتونم ثبت نام کنم

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      دانشگاه آزاد ،دانشکده غیرانتفاعی،دانکشده فنی به صورت ناپیوسته در رشته معدن پذیرش دارد

  9. Avatar photo صابری گفت:

    سلام وقت بخیر
    بنده کارشناسی الکترونیک صنعتی از دانشگاه علمی کاربردی و کاردانی برق صنعتی از دانشکده فنی مهندسی داریم ایا میتونم کارشناسی ناپیوسته حقوق ثبت نام کنم

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      در صورت نداشتن مشکل نظام وظیفه مشکلی از جهت ثبت نام در مقطع کارشناسی ناپیوسته حقوق وجود ندارد.

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
  • ثبت نام ورودی بهمن دانشگاه دولتی

    ثبت نام ورودی بهمن دانشگاه دولتی 1403 + رشته ها و زمان

    داوطلبانی که علاقه‌مند به ثبت نام ورودی بهمن دانشگاه دولتی هستند، باید در زمان‌های تعیین‌شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور برای پذیرش در این دانشگاه‌ها، نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمایند. متقاضیان بایستی توجه داشته باشند که ثبت‌نام در رشته‌های...
  • ثبت نام دانشگاه با سوابق تحصیلی

    ثبت نام دانشگاه با سوابق تحصیلی ۱۴۰۲ + شرایط، رشته ها | sanjesh

    ثبت نام دانشگاه با سوابق تحصیلی 1402 در دو نوبت ورودی مهر و بهمن ماه انجام می‌شود. داوطلبانی که علاقه‌مند به ادامه تحصیل در دانشگاه‌های دولتی بدون شرکت در آزمون سراسری هستند، باید با دانلود و مطالعه دفترچه ثبت نام...
  • ثبت نام دانشگاه دولتی شرط معدل

    ثبت نام دانشگاه دولتی شرط معدل ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

    کسانی که قصد دارند در دانشگاه های دولتی بدون شرکت در کنکور سراسری ثبت نام کنند باید از ثبت نام دانشگاه دولتی شرط معدل اطلاع داشته باشند. هم چنین لازم است در مورد لیست رشته های شرط معدل دانشگاه دولتی...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)