ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

پذیرش سپاه شیراز – پذیرش سرباز در سپاه شیراز

از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید
پذیرش سپاه شیراز

پذیرش سپاه شیراز

پذیرش سپاه شیراز برای انجام خدمت سربازی باشد یا به صورت استخدام سپاه شیراز به عنوان کادر مانند دیگر مراکز گزینش سپاه می باشد لذا متقاضیان محترم شیراز می توانند با تکمیل مدارک خود بر اساس استان محل زندگی و شرایط تأهل خود برای استخدام در سپاه شیراز اقدام کنند . جهت اطلاع از نحوه پذیرش سربازی در سپاه شیراز و اطلاع از شرایط استخدام در سپاه شیراز از خدمات مشاوره تخصصی نظام وظیفه ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

 

جهت اطلاع از شرایط استخدام در سپاه شیراز و نحوه پذیرش خدمت نظام وظیفه در سپاه شیراز جهت خدمت سربازی چگونگی استفاده از این طرح و تکمیل مدارک خود با شماره زیر تماس بگیرید:

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با شماره های 9099075307 و 9099075307

 

نحوه پذیرش سپاه شیراز

انجام خدمت سربازی یا همان پذیرش سربازی در سپاه شیراز مقداری با شرایط اخذ امریه سربازی در سپاه شیراز متفاوت است. زیرا پذیرش سرباز در سپاه شیراز برای انجام خدمت سربازی زیر نظر نیروهای مسلح شیراز است که خدمت آن 21 ماه می باشد ولی امریه سربازی سپاه شیراز 24 ماه است.

برای پذیرش خدمت سربازی در سپاه شیراز مدرک خاصی مورد نیاز نمی باشد و مشمولین باید عضو بسیج آن هم به صورت فعال در شیراز باشند و همچنین داشتن گواهینامه دوره تکمیلی بسیج دارای نمره مثبت می باشد. یعنی اگر فردی در شیراز دوره تکمیلی بسیج را طی کرده باشد از امتیاز مثبتی بهره مند خواهد شد.

 

شرایط پذیرش در سپاه شیراز

اما باید گفت برای پذیرش سپاه شیراز دارا بودن گواهینامه دوره تکمیلی بسیج هرگز الزامی نمی باشد و می توان گفت در شیراز اختیاری است اما این را باید گفت که سه ماه کسری خدمت در شیراز به همراه خواهد داشت. ولی گروهی از سپاه های شیراز مانند سپاه شیراز بزرگ هستند که یکی از شروط خود را دارا بودن برگه دوره تکمیلی بسیج شیراز می دانند اما به جرأت می توان گفت که برای پذیرش سپاه شیراز این کار اختیاری است اما کسری خدمت دارد . این کسری خدمت البته جدا از کسری خدمت بسیج فعال شیراز می باشد و به مجموع کسری خدمت ها اضافه خواهد شد.

اما این احتمال می رود که اگر مشمولی دارای برگه تکمیلی بسیج باشد شرایط بهتری برای پذیرش سپاه شیراز و یا استخدام در سپاه شیراز خواهند داشت و ممکن است با درصد بیشتری بتوان گفت که پذیرش سپاه شیراز خواهد شد. ولی با توجه به اینکه در حال حاضر انجام دوره های تکمیلی بسیج شیراز نسبت به سال های گذشته کم شده است این احتمال می رود که در سال 97 از الزامات پذیرش سرباز در سپاه شیراز برداشته شود و تنها به عضویت بسیجی فعال بسنده کنند و شاید حتی در آینده در شیراز این مورد از بالا بردن شانس هم کم کند و حتی کسری خدمتی که برای دوره تکمیلی در نظر گرفته بودند نیز حذف گردد. کلیه سوالات پذیرش سرباز سپاه شیراز – استخدام رسمی در سپاه شیراز و .. را می توانید از مشاوران مرکز سوال نمایید.

 

تاریخ و زمان پذیرش سپاه شیراز

تاریخ پذیرش سپاه شیراز در سال 97 همانند دیگر نیروهای مسلح می باشد زیرا برنامه اعلامی اعزام به خدمت سربازان مربوط به نظام وظیفه می باشد و فراخوان هر دوره از سوی سازمان نظام وظیفه ناجا شیراز اعلام می شود و افراد با توجه به مراجعه به دفاتر پلیس +10 شیراز می توانند برگ سفید یا همان برگ معرفی به مراکز آموزش را دریافت کنند که در داخل آن برگه محل و نیروی خدمتی آنان مشخص خواهد شد و چنانچه پذیرش سپاه شیراز شده باشند نیز در داخل آن برگه مشخص خواهد شد. بر این اساس خواهد بود که اگر مشولین لیسانس یا فوق لیسانس یا دکتری در شیراز باشند تاریخ تاریخ جذب سرباز در سپاه اول ماه های زوج خواهد بود مثلا اول اردیبهشت ،‌یا اول تیر یا اول شهریور می باشند. و اگر فوق دیپلم،‌ دیپلم یا زیر دیپلم در شیراز باشند 19 هرماه خواهد بود. بر همین اساس نیز ماه های اعزام به خدمت سپاه برای شهر شیراز نیز به همین شکل می باشد.

برای پذیرش سپاه شیراز مشمولین عزیز می توانند بعد از ارسال دفترچه خدمت سربازی و گرفتن برگ سبز اعزام به خدمتشان با مراجعه به دفاتر منابع نیروی انسانی نیروی زمینی سپاه یا قرارگاه خاتم الانبیا یا سپاه های استانی یا نواحی بسیج یا نسبت به درخواست پذیرش سرباز وظیفه سپاه شیراز اقدام نمایند تا خدمت سربازی خود را در سپاه بگذرانند. مراجعه به سپاه منطقه هیچ گونه تضمینی برای پذیرش در سپاه شیراز نخواهد بود.

متقاضیان خدمت در نواحی مقاومت بسیج شیراز نزدیک محل سکونت خود می توانند با مراجعه به معاونت نیروی انسانی کادر ناحیه شیراز و تکمیل فرم پذیرش و پس از تایید فرمانده ناحیه شیراز با در دست داشتن مدارک :برگه پذیرش ،برگه اعزام به خدمت ،گواهی عضویت بسیج شیراز و… دوماه قبل از تاریخ اعزام به منابع نیروی انسانی وظیفه سپاه شیراز مراجعه نمایند و در صورت داشتن شرایط اولیه و تکمیل نشده سهمیه آن دوره در شیراز ، به پذیرش سپاه در بیایند. نحوه پذیرش سرباز در ارتش در شهر شیراز نیز به همین صورت می باشد.

 

مدارک لازم برای پذیرش یا استخدام در سپاه شیراز

در پایان به مراحل گرفتن پذیرش و یا استخدام در سپاه شیراز اشاره می کنیم

ابتدا دفترچه خود را جهت استخدام در سپاه شیراز پست کنید.

پس از آنکه دفترچه را پست کردید پس از چند روز برگ سبز پذیرش در شیراز برای شما آماده است و حالا می توانید با در دست داشتن مدارکی که در پایین آورده شده است به مراکز سپاه شیراز مراجعه کرده و در صورت داشتن سهمیه جذب اقدامات اولیه پذیرش شما در سپاه شیراز صورت گرفته و مدارک ذیل را از نامبرده درخواست می نمایند:

الف) اصل و کپی برگه اعزام

ب) کپی شناسنامه و کارت ملی

ج) اصل و کپی کارت بسیج فعال یا عادی شیراز

د) اصل و کپی کارت دوره تکمیلی در بسیج شیراز

ه)سابقه بسیج در شیراز

براساس اعلام پلیس+10، افرادی که پیش از ورود به غیبت با بسیج شیراز همکاری کرده‌ اند، برای مدت عضویت آنان، کسر خدمت سربازی در سپاه شیراز محاسبه می‌ شود، ولی برای آن دسته از افرادی که در زمان غیبتشان عضو بسیج فعال شیراز بوده اند کسر خدمت به آن ها تعلق نخواهد گرفت.

 

جهت استفاده از خدمات مشاوره رایگان سربازی اطلاع ازنحوه پذیرش سرباز یا استخدام در سپاه شیراز و چگونگی استفاده از این طرح و تکمیل مدارک خود با شماره زیر تماس بگیرید:

تماس فقط با شماره 9099075307 ( استان شیراز) و یا 9099075307 پاسخگویی 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

کانال اطلاع رسانی پذیرش سپاه شیرازکانال اطلاع رسانی پذیرش سپاه شیراز

کانال اطلاع رسانی پذیرش سپاه شیراز

 

مطالب مرتبط :

تاثیر معافیت پزشکی در استخدام

سامانه ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی شیراز

معافیت پزشکی دیسک کمر

مراحل اخذ معافیت کفالت مادر در شیراز

امریه سربازی شیراز

شرایط معافیت سربازی سه برادری

سوالات پذیرش سرباز در سپاه شیراز

شرایط پذیرش دندانپزشکی بدون آزمون شیراز

معافیت پزشکی چشم

استخدام در سپاه شیراز

پذیرش سپاه شیراز98

پذیرش سرباز در سپاه شیراز

4/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • استخدام درجه داری نیروی انتظامی

    استخدام درجه داری نیروی انتظامی 1403 + ثبت نام gozineshpolice

    زمان استخدام درجه داری نیروی انتظامی 1403 مشخص شد. در حال حاضر ثبت نام درجه داری نیروی انتظامی آغاز شده است و افراد می توانند از طریق سایت gozinesh.police.org برای نام نویسی اقدام کنند. لازم به ذکر است احتمال تمدید مجدد...
  • شرایط استخدام نیروی انتظامی

    شرایط استخدام نیروی انتظامی 1403 + سنی، فیزیکی و معاینات

    شرایط استخدام نیروی انتظامی از جمله الزاماتی است که نداشتن یکی از آن ها باعث جلوگیری از استخدام شما خواهد شد. در نتیجه تسلط بر این شرایط بسیار اهمیت دارد و احتمال قبولی شما را بسیار بالا خواهد برد. استخدام...
  • ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین

    ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین 1403 + شرایط، زمان و رشته ها

    دانشگاه افسری امین ناجا، هر ساله آزمونی برگزار می کند تا در طی آن داوطلبان واجد شرایط را پذیرش کند. لذا، افراد پیش از ثبت نام در این آزمون، باید از شرایط ورود به دانشگاه افسری نیروی انتظامی مطلع شوند....
  • استخدام نیروی انتظامی

    استخدام نیروی انتظامی 1403 + زمان، شرایط و مدارک | gozinesh

    استخدام نیروی انتظامی بسیار حساس بوده و متقاضیانی که در آزمون کتبی شرکت می کنند، می توانند با مطالعه نمونه سوالات آزمون نیروی انتظامی خودشان را برای گزینش آماده کنند. نیروی انتظامی، هر ساله بر اساس نیاز خود، افرادی که...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)