ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تاثیر معافیت پزشکی در استخدام

تاثیر معافیت پزشکی در استخدام
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

تاثیر معافیت پزشکی در استخدام چگونه است؟ با توجه به اینکه برخی از جوانان عزیز کشورمان به دلیل شرایط جسمانی نمی‌توانند خدمت مقدس سربازی را پشت سر بگذارند ، از معافیت پزشکی نظام وظیفه استفاده می‌نمایند. اما شایعاتی در این مورد وجود دارد که بعضاً از سوی برخی از جوانان ممکن است شنیده شود و همین مسئله موجب نگرانی افرادی که از انواع معافیت‌هایی سربازی همچون معافیت سه برداری نظام وظیفه ، معافیت کفالت مادر مطلقه ، معافیت فرزندان ایثارگر و… استفاده نموده اند شود.

قطعاً بین شایعه و واقعیت مرز زیادی وجود دارد. بنابراین اگر می‌خواهید این مرز را بشناسید ، بهتر است از مستندات موجود در مورد هر خبر و شایعه‌ای بهره‌مند گردید. در این مقاله قصد داریم در رابطه با تاثیر معافیت پزشکی در استخدام و همچنین تاثیر معافیت پزشکی چشم در استخدام بپردازیم. و این موضوع برای مشاغل مختلف بررسی کنیم.

ابتدا در رابطه با شایعه‌ای مبنی بر تاثیر معافیت پزشکی در استخدام به صورت منفی ، باید بگوییم که با توجه به دستور و آیین نامه های جدید سازمان نظام وظیفه عمومی، این خبر کاملاً بی منبع می‌باشد. اما شرایطی را در ادامه برایتان عرض می‌کنیم که چنانچه شما نیز این فاکتورها استفاده نموده‌اید در معافیت پزشکی خود، حتماً دچار مشکل خواهید شد.

تاثیر معافیت پزشکی چشم در استخدام

آن دسته از مشمولینی که از معافیت پزشکی چشم استفاده نموده‌اند، قطعا در رابطه با تاثیر معافیت پزشکی چشم در استخدام  نگرانی‌هایی دارند. زیرا شاید این دسته از افراد معتقد باشند که با توجه به این نوع معافیت، از انجام بسیاری از کارها منع خواهند شد و یا اینکه کارفرمایان و همچنین افرادی که آنان را استخدام خواهند نمود، با توجه به گواهی این نوع معافیت از استخدام صرف نظر خواهند کرد.

به هرحال برخی از نگرانی‌ها را می‌توان کاملاً منطقی دانست. زیرا برای مثال بعضی از شرکت‌های خصوصی تاثیر معافیت پزشکی چشم در استخدام را کاملاً منفی قلمداد می‌نمایند و به همین دلیل با مصاحبه عملی افراد این دسته را استخدام نخواهند نمود. اما اینکه آیا ارگان‌های دولتی نیز به همین منوال هستند یا خیر؟ موضوعی است که تا حدودی جای بحث و بررسی خواهد داشت.

قوانینی که در رابطه با تاثیر معافیت پزشکی در استخدام به تصویب رسیده است تا حدود زیادی شما را با صلاحیت و اجازه کارفرمایان و یا ارگان‌های دولتی مبنی بر رد شما به علت این نوع معافیت، آگاه خواهد نمود. بنابراین کسب اطلاعات لازم در این زمینه بسیار ضروری می‌باشد و برای اطلاعات کامل در رابطه با تاثیر معافیت پزشکی چشم در استخدام می‌توانید با مشاورین ایران تحصیل با توجه به شماره‌های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید.

تاثیر معافیت پزشکی در استخدام با توجه به قوانین سازمان نظام وظیفه عمومی تعیین می گردد

نحوه تاثیر معافیت پزشکی در استخدام 98

در این قسمت لازم است در رابطه با نحوه تاثیر معافیت پزشکی در استخدام مطالب مفیدی را به شما عزیزان ارائه دهیم. یک نکته مهم را قبل از شروع بحث به خاطر بسپارید، آنچه ما با عنوان قانون از آن یاد می‌نماییم، بسیار متفاوت با میل و اراده افراد می‌باشد. قانون بدین معناست که همه افراد لازم است از آن پیروی نمایند و چنانچه فردی و یا سازمانی از این خط مشی پیروی نکند، نیازمند برخورد قانونی می‌باشد.

آنچه با توجه به قانون سازمان نظام وظیفه تصویب شده است ،تاثیر معافیت پزشکی در استخدام به هیچ عنوان منفی نخواهد بود و همان‌طور که ذکر گردید، چنانچه برخی از افراد دارای کارت معافیت سربازی در انواع مختلف آن خصوصا پزشکی، واجد شرایط تعیین شده نباشند، قانون با این دسته از افراد برخورد خواهد نمود و برای پاسخگویی‌های لازم باید به مدارک آنان بررسی گردد.

با توجه به مطالب ذکر شده قطعاً برای شما تاثیر معافیت پزشکی در استخدام و همچنین تاثیر معافیت پزشکی چشم در استخدام روشن گردیده است. اما اینکه چه مشاغلی با توجه به این نوع معافیت‌ها اجازه استخدام را به افراد را می‌دهند و بررسی این نوع معافیت‌ها چگونه است؟ سوالاتی است که همواره جوانان عزیز از متخصصین نظام وظیفه ما خواهند داشت.برای آگاهی از نحوه محاسبه شماره چشم برای معافیت روی عبارت کلیک نمایید .

سازمان نظام وظیفه عمومی تأکید می‌نماید که تاثیر معافیت پزشکی در استخدام چنانچه مشکلی در شغل موردنظر ایجاد ننماید، هیچ گونه منع قانوی نخواهد داشت و ارگان‌های دولتی و اداری حتماً باید این دسته از افراد را استخدام نمایند. برای برخی از مشاغلی همچون تایپیست می‌توان تاثیر معافیت پزشکی چشم در استخدام را به صورت منفی قلمداد نمود.

برای پاسخ دقیق به این پرسش که آیا معافیت پزشکی مانع استخدام میشود؟ روی لینک کلیک کرده و پاسخ را مطالعه کنید.

جزئیات استخدام با مدرک معافیت پزشکی

با توجه به سوالات فراوانی که مشمولین معافیت در موارد مختلف دارند، متخصصین ما آمادگی لازم و همچنین اطلاعات کاملی رادر این رابطه برای کلیه افراد فراهم نموده اند. تاثیر معافیت پزشکی در استخدام از جمله مواردی است که کلیه متخصصین ما بدان خواهند پرداخت. همچنین با توجه به تاثیر معافیت پزشکی چشم در استخدام ، مشاغل مورد نظر را با توجه به این نوع استخدام بررسی می نمایند.

با در نظر گرفتن رویکرد دولت مبنی بر جوان سازی ادارات دولتی ، تمام تلاش دولت بر این است که جوانان را در ادارات دولتی استخدام نماید تا با توجه به شرایط و قوانینی که برای تاثیر معافیت پزشکی در استخدام تعیین نموده اند، کلیه مشمولین بتوانند بدون هیچ گونه نگرانی در این مورد به استخدام در مشاغل مورد نظر خود اقدام نمایند و همچنین اطلاعات کاملی در این رابطه کسب نمایند.

برای کسب اطلاعات کافی و کامل در رابطه با تاثیر معافیت پزشکی در استخدام و همچنین تاثیر معافیت پزشکی چشم در استخدام ، کلیه جوانان عزیز می توانند با متخصصین و مشاوین سازمان نظام وظیفه عمومی تماس حاصل نمایند. مشاورین و متخصصین ایران تحصیل همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز ، اماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشند. کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید.

کانال اطلاع رسانی اخبار معافیت
1/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نظرات

43 دیدگاه دربارهٔ «تاثیر معافیت پزشکی در استخدام»

  1. Avatar photo علی گفت:

    سلام ببخشید من ارتش قبول شدم و همین روز ها باید اعزام بشم از اینطرف کفالت مادرم رو میگیرم ولی هنوز کارت صادر نشده خواستم بدون کفالت منع استخدام نداره؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام خیر منعی برای استخدام ندارد

  2. Avatar photo خالد گفت:

    سلام،خسته نباشید
    من میخوام برای کف صاف هردوپا و پا پرانتزی معافیت پزشکی بگیرم.
    در استخدامی آموزش و پرورش آیا مشکلی دارد؟

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر . برخی مشاغل استخدام هرگونه معافیت پزشکی امکان پذیر نیست

  3. Avatar photo یوسف ویسی گفت:

    سلام من معافیت پزشکی دائم دارم ..بیناییی..برا شرکت خصوصی پتروشیمی منع استخدام میشم؟ چون کارش هم سنگ زنی جوشکاری و غیره هشتش

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام دوست عزیز، برای استخدام در هر ارگانی شرط داشتن کارت پایان خدمت الزامی میباشد، و معافیت پزشکی جزو موانع استخدام میباشد، مگر در موارد استثنا که شرکت استخدام کننده این مورد را نادیده بگیرد.

  4. Avatar photo امید گفت:

    سلام؛وقتتون خوش.
    من معافیت پزشکی فرو رفتگی مادرزادی قفسه سینه(جناغ سینه)رو دارم؛و رشتم هم کامپیوتره و فارغ التحصیل شدم، میخواستم ازتون سوال کنم آیا در استخدام در آموزش و پرورش یا ارگان های دولتی یا خصوصی دچار مشکل میشم؟
    خیلی ممنون میشم پاسخ بدید و اگر دچار مشکل میشم شرایط لغو معافیت پزشکی چیه چون من فقط ۳ماه که معافیت گرفتم و اگر استخدام نمیشم سریع کنسل و به سربازی برم…

    1. Avatar photo obeidavi obeidavi گفت:

      سلام وقت بخیر وضعیت شما باید به دقت برسی شود لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید

  5. Avatar photo امید گفت:

    سلام.دوستان وقتتون خوش.
    ببخشید من دو سوال ازتون دارم:۱-کارت معافیت پزشکی برای فرورفتگی مادرزادی جناغ سینه(قفسه سینه)دارم؛به نظرتون تو استخدام دچار مشکل میشم؟
    ۲-اگر بله شرایط لغو معافیت پزشکی به چه صورته چون من فقط ۳ماه که این معافیت و گرفتم و بشدت به کارمندی علاقه دارم…اگر نشه سریع کنسلش کنم و سربازی رو برم؟

    1. Avatar photo obeidavi obeidavi گفت:

      سلام وقت بخیر وضعیت شما باید به دقت برسی شود لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • معافیت پزشکی سربازی

    معافیت پزشکی سربازی 1403 + شرایط جدید و مراحل اقدام

    معافیت پزشکی سربازی یکی از انواع معافیت‌ها است که هر فرد مشمول سربازی که مشغول خدمت نظام وظیفه است، می‌تواند به وسیله آن از انجام تعهد نظام وظیفه خود معاف گردد. براساس آیین نامه و بند های معافیت پزشکی نظام...
  • جواب کمیسیون پزشکی سربازی چقدر طول می کشد

    جواب کمیسیون پزشکی سربازی چقدر طول می‌ کشد؟ راهنما

    آیا می‌دانید جواب کمیسیون پزشکی سربازی چقدر طول می‌ کشد؟ و چگونه می توان رأی کمیسیون را سریعتر دریافت کرد؟ مراحل ثبت درخواست برای گرفتن معافیت پزشکی برای هر نوع بیماری یک اندازه است و تفاوت چندانی ندارد. اما شاید...
  • معافیت اعصاب و روان

    معافیت سربازی اعصاب و روان 1403 + مدارک، شرایط و مراحل اخذ

    معافیت اعصاب و روان به عنوان یکی از شناخته شده ترین و مهمترین معافیت ها برای سربازان و مشمولان خدمت نظام وظیفه به حساب می آید و از این رو اطلاع از مراحل معافیت اعصاب و روان بسیار مهم است....
  • معافیت اهدای کلیه

    معافیت اهدای کلیه + شرایط و مدارک قانون 1403

    دریافت معافیت اهدای کلیه امکان‌پذیر شد. افرادی که مشمول خدمت نظام وظیفه سربازی هستند، باید از شرایط و مدارک قانونی که باید برای اثبات اعلام معافیت خود ارائه کنند، اطلاعات لازم را کسب نمایند. معافیت اهدای کلیه یکی از روش‌های...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)