ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

azmoon.tehranedu.ir + ورود مسقیم به سامانه | ایران تحصیل

ورود به سامانه azmoon.tehranedu.ir
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

سامانه azmoon.tehranedu.ir برای دانش آموزانی که قصد ورود به مدارس نمونه دولتی تهران را دارند، امکانپذیر شد. آن دسته از دانش آموزانی که از شرایط لازم جهت تحصیل در مدارس نمونه برخوردارند، می توانند از طریق ورود به سامانه ثبت نام و اعلام نتایج نمونه دولتی تهران بدون مراجعه حضوری، همه مراحل مربوطه را انجام دهند. در ادامه با این سامانه بیشتر آشنا می شویم، اما برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می توانید با مشاورین ما در ایران تحصیل تماس بگیرید.

ثبت نام آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی به صورت استانی صورت می گیرد و برای ثبت نام مدارس نمونه دولتی تهران باید از طریق وبسایت azmoon.tehranedu.ir اقدام کرد و با انجام و طی کردن مراحل ثبت نام در این سامانه برای ورود به تمامی مدارس نمونه دولتی سطح تهران اقدام نمایند.

علاوه بر ثبت نام آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی تهران در مقاطع متوسطه اول و دوم در سامانه azmoon.tehranedu.ir مواردی اعم از دریافت کارت ورود به جلسه، مشاهده نتایج و مطالعه اعلامیه های مربوط به مدارس نمونه دولتی از طریق ورود و ثبت نام در این سامانه امکانپذیر می باشد.

 

برای اطلاعات کامل در مورد نحوه ورود به سامانه آزمون نمونه دولتی تهران به آدرس azmoon.tehranedu.ir و زمان ثبت نام از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

زمان ثبت نام در سایت مدارس نمونه دولتی تهران 

آزمون ورودی به مدارس نمونه دولتی هر ساله بعد از اتمام سال تحصیلی برگذار می شود، مهلتی که برای ثبت نام در آزمون نمونه دولتی مدارس تهران در نظر گرفته می شود هر ساله طی اعلامیه هایی به دانش آموزان متقاضی اطلاع داده خواهد شد اما با توجه به روند سال های قبل معمولا زمانی که برای ثبت نام در آزمون نمونه دولتی مدارس تهران در نظر گرفته می شود در فروردین ماه می باشد.

از جایی که تمدید و یا عدم تمدید مهلت ثبت نامی در سامانه azmoon.tehranedu.ir مشخص نمی باشد به دانش آموزان توصیه می کنیم تا در روز های ابتدایی آغاز مهلت ثبت نام اقدام به تکمیل فرایند ثبت نامی خود نمایند.

علاوه بر این به شما توصیه می کنیم تا بسته به مقطع خود به صورت جداگانه ای اقدام به کسب اطلاع از مهلت ثبت نام نمایید، چرا که ممکن است مهلت ثبت نام نمونه دولتی از ششم به هفتم و یا از نهم به دهم با هم متفاوت باشند.

 

ورود به سامانه azmoon.tehranedu.ir

 

 

کارایی سامانه azmoon.tehranedu.ir

از آنجا که تحصیل در مدارس نمونه برای بسیاری از دانش آموزان و اولیای آن ها یک شرایط نسبتا ایده آل علمی آموزشی است، کسب اطلاعات بیشتر در این مورد نیز، به یک امر مهم تبدیل می شود. مزایایی که تحصیل در اینگونه مدارس ایجاد می کند، باعث شده است تا ورود به آن ها متقاضیان زیادی را به خود جلب نماید.

مدارس نمونه دولتی نیز به دلیل شرایط خوبی که برای دانش آموزان خود فراهم نموده است، علاقه مندان بسیاری را به خود جلب می کند. این استان در پایه های هفتم و دهم برای مدارس نمونه دولتی پذیرش دانش آموز دارد. به همین دلیل نیز، سامانه ایی را با نشانی azmoon.tehranedu.ir تدارک دیده است، تا داوطلبان بتواند به راحتی به انجام ثبت نام، کسب نتایج و سایر اطلاعات مربوطه دسترسی داشته باشند.

توجه داشته باشید که ثبت نام در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی به صورت استانی انجام می شود و دانش آموزان بسته به محل زندگی خود باید اقدام به ثبت نام در سامانه مربوط به آن استان نمایند.

در صورتی که ساکن تهران باشید با ثبت نام در سامانه azmoon.tehranedu.ir از امکانات زیر می توانید بهره مند گردید:

  • کسب اطلاع از آخرین اعلامیه ها در مورد آزمون نمونه دولتی و نحوه ثبت نام در این آزمون ورودی
  • ثبت نام آزمون ورودی آزمون نمونه دولتی
  • دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی
  • مشاهده نتایج آزمون نمونه دولتی
  • کسب اطلاع از مدارس مختلف نمونه دولتی در استان تهران و نحوه ثبت نام در آن ها (در صورت قبولی)

 

 

 

azmoon.tehranedu.ir

 

 

برای اطلاع از شرایط ادامه تحصیل در مدارس نمونه دولتی بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

 

 

نحوه ثبت نام نمونه دولتی پایه دهم در azmoon.tehranedu.ir

ورود به مدارس نمونه دولتی تهران، به صورت استانی و بر اساس شرکت در آزمون ورودی امکانپذیر است. انجام مراحل ثبت نام و اعلام نتایج نیز از طریق ورود به سایت azmoon.tehranedu.ir میسر خواهد بود. به همین دلیل، داوطلبان بایستی از طریق شیوه های زیر به سامانه ذکر شده مراجعه و نام نویسی نمایند.

 

  • جستجوی آدرس اینترنتی در موتور جستجوگر ( از مرورگرهای Firefox يا Google Chrome و بدون فیلتر شکن استفاده کنید)
  • دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام و مطالعه دقیق مندرجات آن
  • پرداخت هزینه شرکت در آزمون که به مبلغ 25 هزار تومان می باشد و دریافت رمز ورود به سامانه
  • بارگذاری فایل اسکن شده عکس پرسنلی با اندازه و حجم ذکر شده ( پشت عکس باید سفید و جدیدترین عکس فرد باشد)
  • تکمیل فرم نام نویسی و ثبت اطلاعات خواسته شده
  • دریافت کد پیگیری و نگهداری از آن

 

داوطلبان عزیز دقت داشته باشند که تنها در صورت تایید نهایی و دریافت کد پیگیری، ثبت نام آن ها انجام شده است. در غیر این صورت، امکان شرکت در آزمون وجود نداشته و عواقب بعدی متوجه خود شخص می باشد. چنانچه در پر کردن موارد خواسته شده با مشکلی مواجه شدید، می توانید با مشاورین ما در ایران تحصیل تماس بگیرید.

 

 

به منظور آشنایی با آدرس مدارس نمونه دولتی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

 

نحوه ثبت نام در مدارس نمونه دولتی تهران مقطع متوسطه اول

در سال های گذشته، دانش آموزی که قصد ورود به مدارس نمونه دولتی متوسطه اول را داشتند، مجبور بودند که از سد آزمون ورودی که برای آن ها در نظر گرفته شده بود، عبور کنند. همین مورد باعث ایجاد استرس زیادی در میان نوجوانان کم سن و سال می شد و حتی می توانست در صورت عدم قبولی به روحیه آن ها خدشه وارد نماید.

به همین دلیل از سال 97 قانونی تصویب شد که بر اساس آن دیگر دانش آموزان بدون شرکت در آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی می توانند به مدارس نمونه دولتی پایه ششم به هفتم وارد شوند. بدین ترتیب، هر چقدر معدل کتبی نیمسال دوم پایه ششم داوطلبان بالاتر باشد، شانس قبولی نیز بیشتر خواهد بود.

به همین دلیل، دیگر نیازی به ورود به سامانه azmoon.tehranedu.ir نیست و همه مراحل به صورت حضوری خواهد بود. برای این کار، بایستی داوطلبان به مدارس مربوطه مراجعه و مراحل نام نویسی را انجام دهند.

 

ورود به سامانه azmoon.tehranedu.ir

 

شرایط ثبت نام در مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم

هر چند که ورود به مدارس نمونه دولتی مقطع متوسطه اول بر پایه معدل می باشد، اما برای آن شرایطی تعیین شده که بهتر است از آن ها مطلع شویم:

 

  • برخورداری از تابعیت ایرانی
  • داشتن مقیاس ” خیلی خوب ” برای همه دروس نیمسال اول پایه ششم و یا حداکثر یک ” خوب “
  • داشتن مقیاس ” خیلی خوب ” برای همه دروس نیمسال دوم پایه ششم، و یا حداکثر یک ” خوب “

 

 

جهت آگاهی از درصد دروس قبولی در آزمون نمونه دولتی بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

 

 

شرایط پذیرش در نمونه دولتی مقطع متوسطه دوم تهران

هر چند که همه دانش آموزان پایه نهم می توانند در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی مقطع متوسطه دوم شرکت کنند، اما مسلما داشتن برخی از شرایط برای پذیرش الزامی است. در زیر به توضیح این شرایط می پردازیم.

 

  • متقاضی باید در حال اشتغال به تحصیل در پایه نهم باشد.
  • داشتن حداقل معدل 17 در ارزشیابی پایانی نوبت دوم (منظور نمرات خرداد ماه بدون اعمال نمرات تکوینی) برای فارغ التحصیلان پایه نهم الزامی است.
  • هر دانش آموز تنها می تواند در آزمون ورودی مدارس نمونه حوالی منطقه تحصیلی پایه نهم امکانپذیر خواهد بود و هیچ کدام از پذیرفته شدگان در سال اول مجاز به اخذ انتقالی نیستند. حتی اگر حداقل نمره مجاز قبولی را کسب کرده باشند.
  • دانش آموزی پسری که در مناطق 11، 3 و 13 تحصیل می کنند و از مدارس نمونه دولتی در منطقه خود برخوردار نیستند، می توانند برای انتخاب این مدارس به نحوه زیر عمل کنند:
  • دانش آموزان پسر منطقه 3: انتخاب دبيرستان نمونه دولتي امام موسي صدر منطقه يک
  • دانش آموزان پسر منطقه 11: انتخاب دبيرستان نمونه دولتي جاويدان منطقه 6
  • دانش آموزان پسر منطقه 13: انتخاب دبيرستان نمونه دولتي دکترحسابي منطقه 1
  • هر متقاضی تنها مجاز به انتخاب یک رشته تحصیلی ( علوم ریاضی فیزیک، علوم تجربی، ادبیات علوم انسانی) در نمون برگ تقاضانامه خود می باشد.
  • اگر منطقه ایی در یک جنس و رشته دارای دو مدرس نمونه باشد، داوطلب تنها مجاز به انتخاب یکی از آن هاست.
  • هر متقاضی تنها می تاند یک هنرستان از شاخه فنی و حرفه ایی را انتخاب کند.
  • برای داوطلبان ورود به هنرستان های فنی و حرفه ایی نمونه دولتی، رقابت میان دانش آموزان بدون لحاظ منطقه خواهد بود.
  • اتباع غیر ایرانی تنها با ارائه مدرک معتبر اقامتی مجاز به شرکت در آزمون خواهند بود.
  • چنانچه دانش آموزان شاغل به تحصیل در خارج از کشور مایل به ادامه تحصیل در مدارس نمونه دولتی باشند، به دلیل برگزار شدن آزمون مجزا برای آن ها، باید در زمان مقرر بر اساس آئین نامه ورودی به این مدارس مدارک خود را در سامانه azmoon.tehranedu.ir ارائه دهند.
  • متقاضیان رشته های ادبيات و علوم انساني، رياضي فيزيك و علوم تجربي و شاخه فني و حرفه ای تنها در صورتی پذیرش نهایی خواهند شد که شرایط احراز رشته را بر اساس شیوه نامه اجرایی هدایت تحصیلی کسب کرده باشند.
  • چنانچه شرایط ثبت نام رشته تحصیلی داوطلب با ضوابط هدایت تحصیلی همخوانی نداشته باشد، قبولی او لغو خواهد شد.

 

سامانه azmoon.tehranedu.ir

 

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی تهران azmoon.tehranedu.ir

به طور معمول نتایج آزمون ورودی مدارس دولتی حدود سه تا چهار هفته بعد از برگزاری آزمون اعلام می شود. البته این امکان نیز ووجد دارد این مدت بیشتر به طول انجامد و حتی به یک یا یک و ماه و نیم بعد هم موکول شود.

اما در سال جاری نیز، کارنامه داوطلبانی که در آزمون ورودی شرکت کرده بودند، در عصر جمعه 10 مرداد بر روی سایت قرار گرفت. البته قابل ذکر است که این کارنامه فقط برای متقاضیان مدارس نمونه دولتی مقطع متوسطه دوم در سایت azmoon.tehranedu.ir قرار گرفت.

 

نحوه دریافت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی تهران

به دلیل آنکه نتایج آزمون نمونه دولتی مدارس هر شهرستان از طریق سایت رسمی آموزش و پرورش آن استان اعلام می شود، بنابراین، دانش آموزان مدارس تهران نیز جهت دریافت نتایج باید به سایت azmoon.tehranedu.ir مراجعه کنند.

بهمین منظور، سایت مربوطه در تاریخ اعلام نتایج منوی دریافت کارنامه را برای هر کدام از داوطلبین ارائه می دهد. برای این کار، پس از اینکه دانش آموز آدرس مربوطه را در مرورگر وارد کرد، بر روی لینک ” آزمون ورودی پایه دهم دبیرستان ها و هنرستان های نمونه دولتی ” کلیک کرده و به صفحه بعد بروند.

در مرحله دیگر با انتخاب باکس ” ورود به سامانه جهت دریافت نتایج آزمون “، کد ملی و کلمه عبور خود را وارد نموده و با فشار بر روی گزینه تایید، کارنامه را دریافت نماید.

داوطلبان دقت داشته باشند که در آزمون به ازای پاسخ درست، سه نمره مثبت و برای هر جواب اشتباه یک نمره غلط در نظر گرفته می شود. اما سوالات بدون پاسخ هیچ تاثیری در نمره نخواهند داشت. به همین دلیل، برای اینکه در این آزمون قبول شوید، توصیه می شود که از زدن سوالاتی که در آن ها شک دارید خودداری نمایید.

 

 

برای دریافت نمونه سوالات آزمون مدارس نمونه دولتی بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

 

 

نحوه اعتراض به نتایج آزمون ورودی مدرسه نمونه دولتی

گاهی پیش می آید که شرکت کنندگان به دلایل مختلفی به نتیجه و کارنامه خود معترضند. در چنین مواقعی ممکن است این سوال پیش بیاید که آیا می توان اعتراض خود را به ثبت رساند؟

باید بگوییم که بله، خوشبختانه این امکان فراهم شده است تا داوطلبان معترض به نتایج با مراجعه به سامانه azmoon.tehranedu.ir درخواست خود را به ثبت برسانند. دانش آموزان می توانند حدود 2 روز پس از اعلام نتایج، پس از ورود به سایت مذکور، با تکمیل فرم درخواست تجدید نظر به نتایج آزمون، برای این کار اقدام نمایند.

مسئولان مربوطه نیز پس از بررسی های لازم و بازبینی مجدد کارنامه شخص، جواب اعتراضات را در تاریخ مشخصی اعلام می نمایند.

البته مهلت زمانی برای انجام کار محدود می باشد و بهتر است که متقاضیان اعتراض، در این مدت حتما درخواست خود را ارائه دهند، چرا که پس از اتمام آن لینک مربوطه غیر فعال خواهد شد.

 

 

به منظور آگاهی از زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

 

مزایای تحصیل در مدارس نمونه دولتی تهران

هر چند که نمی توان با قاطعیت گفت و این مورد را به همه مدارس تعمیم داد، اما پر واضح است که مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی می توانند آینده روشن تری را برای دانش آموزان رقم بزنند. یکی از دلایل این موضوع را می توان به فضای آموزشی با کیفیت بالای علمی و داشتن کادر مجرب اطلاق داد. به طور معمول اساتید و معلمان مدارس نمونه دولتی تهران نیز از سطح علمی خوبی برخوردارند.

از طرف دیگر، به دلیل افزایش رقابت بین دانش آموزان، در مدارس نمونه دولتی انگیزه و جنبش بیشتری برای یادگیری وجود دارد که به نحوی باعث شکوفا شدن استعدادها و خلاقیت های کودکان نیز می شود. بدین ترتیب، از هدر رفتن استعداد ها و هوش دانش آموزان نیز تا حد زیادی جلوگیری می شود. آزمونی که از طریق ثبت نام در سامانه azmoon.tehranedu.ir برگزر می شود نیز مانند یک غربال گری، باعث می شود که دانش آموزان دارای اطلاعات بالاتر وارد مدارس نمونه دولتی تهران شوند.

شهریه پایین نسبت به مدارس غیر انتفاعی نیز از جمله مزیت های دیگر این مدارس به شمار می رود. البته، مدارس نمونه دولتی همچون مدارس تیزهوشان نیز خالی از عیب نیست و حتی گاهی به دلیل فشار بالای دروس، موجب ناامیدی و یا افسردگی برخی از دانش آموزان می شوند. اما در کل ی توان گفت که به اصطلاح کفه مزیت ها و بر معایب آن سنگینی دارد.

 

آخرین اخبار پیرامون آزمون مدارس نمونه دولتی

۲ شهریور ۱۴۰۰

  • فرهاد اسماعیلی مدیر کل آموزش پرورش استان فارس در طی مصاحبه ای با باشگاه خبرنگاران جوان شیراز بیان کرد که نتایج آزمون نمونه دولتی که قرار بود ۲۸ بهمن ماه اعلام شود ۳ مرداد ماه اعلام خواهد شد.

17 دی ۱۴۰۰

  • طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش به احتمال زیاد مهلت ثبت نام در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی ۲۱ فروردین الی ۳۱ فروردین می باشد.

 

کاربران گرامی، برای دانلود مطالب این صفحه به صورت پی دی اف کلیک کنید.

 

 

خلاصه مطالب

در این مقاله به نحوه ورود به سامانه ثبت نام و اعلام نتایج نمونه دولتی تهران به آدرس azmoon.tehranedu.ir پرداختیم، و در مورد شرایط پذیرش، زمان اعلام نتایج و شیوه ارائه اعتراض توضیح دادیم.

چنانچه شما نیز قصد ورود به مدارس نمونه دولتی تهران یا هر کدام از شهرها و استان های دیگر را دارید، می توانید برای دریافت آدرس سامانه مدرسه مورد نظر خود و همچنین زمان ثبت نام و نمونه سوالات آزمون با مشاورین ما تماس بگیرید. برای این کار کافی است که از طریق شماره های قید شده در جدول زیر درتمامی روزهای هفت از ساعت 8 صبح الی 12 شب با ما در تماس باشید.

 

 

جهت آگاهی از زمان دریافت نتایج از طریق azmoon.tehranedu.ir و نمونه سوالات آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی تهران از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

5/5 - (4 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چگونه برای ثبت نام آزمون نمونه دولتی مقطع دوم متوسطه تهران ثبت نام کنیم؟

داوطلبان می بایست به سامانه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی استان البرز به نشانی azmoon.tehranedu.ir مراجعه کند.

چگونه می توان به مدارس نمونه دولتی متوسطه اول تهران راه یافت؟

برای این مقطع نیازی به شرکت در آزمون نیست، و پذیرش صرفا بر اساس معدل کتبی پایه ششم و سوابق تحصیلی می باشد.

آیا برای دریافت نتایج مدارس نمونه دولتی تهران پایه دهم باید به مدرسه مراجعه کرد؟

خیر. همه مراحل ثبت نام و دریافت نتایج از طریق سامانه انجام می پذیرد.

نظرات

8 دیدگاه دربارهٔ «azmoon.tehranedu.ir + ورود مسقیم به سامانه | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo amir_tlz گفت:

    سلام ببخشید. در دفترچه آزمون گفته تا نیمه تیر ماه نتایج میاد ولی همه جا میگن بعد مرداد ماه نتایج میاد. کدوم درسته؟؟؟

    1. Avatar photo fathollahi گفت:

      سلام نتایج مدارس اواسط مرداد به بعد اعلام خواهد شد

  2. Avatar photo mohsen گفت:

    ورود به سامانه azmoon.tehranedu.ir از چه مرورگری استفاده کنیم؟

    1. Avatar photo irani گفت:

      سلام، برای ورود به سامانه azmoon.tehranedu.ir فرقی نمی کند از چه سامانه ای استفاده کنید.

  3. Avatar photo Asghar گفت:

    azmoon.tehranedu.ir سايتش باز نميشه؟

    1. Avatar photo irani گفت:

      سلام، سامانه azmoon.tehranedu.ir ممکن است به علت شلوغی باز نشود.

  4. Avatar photo قاسم گفت:

    سلام، ورود به سامانه azmoon.tehranedu.ir صرفا بعد از قبولی در آزمون ورودی به مدارس نمونه دولتی ممکن است یا برای ثبت نام در آزمون ورودی هم می توان به این سایت ورود پیدا کرد؟

    1. Avatar photo irani گفت:

      سلام، ورود به سامانه azmoon.tehranedu.ir بعد از برگذاری آزمون ها برای کسانی است که موفق به قبولی در مدارس نمونه دولتی شده اند، در زمان ثبت نام آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی یکی از راه ها مراجعه به همین سامانه می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام مدارس نمونه دولتی

    ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1403 + شرایط، زمان my.medu.ir

    هر ساله ثبت نام مدارس نمونه دولتی دهم از میان دانش آموزان با استعداد از طریق سایت ثبت نام نمونه دولتی صورت می گیرد. دانش آموزان گرامی باید جهت ثبت نام نمونه دولتی دهم 1403-1404 از طریق سامانه my medu.ir...
  • ثبت نام تیزهوشان

    ثبت نام مدارس تیزهوشان 1402 + سایت اصلی سمپاد my.medu.ir

    ثبت نام مدارس تیزهوشان در سامانه my.medu.ir به منظور ورود دانش‌آموزان پایه ششم به هفتم و نهم به دهم، هرساله در فروردین ماه انجام میگیرد. دانش‌آموزان و والدین برای نامنویسی باید منتظر انتشار دستورالعمل مربوطه از سوی سازمان ملی پرورش...
  • آمادگی تیزهوشان علامه حلی

    آمادگی تیزهوشان علامه حلی

    آمادگی تیزهوشان علامه حلی از دغدغه‌های اصلی دانش آموزانی است که جز استعدادهای درخشان هستند، آن‌ها برای اینکه بتوانند به این مدارس راه پیدا کنند باید آمادگی لازم را داشته باشند. داوطلبان آزمون تیزهوشان برای ورود به مدارس حلی، باید...
  • کلاس‌ های آمادگی تیزهوشان واله

    کلاس‌ های آمادگی تیزهوشان واله + شرایط ثبت نام 1403

    شرکت در کلاس‌ های آمادگی تیزهوشان واله دارای مزیت‌های زیادی است. موسسه واله سابقه کاری درخشانی در زمینه تحصیلی و استعدادهای درخشان دارد و از همین رو ممکن است با نام آن به عنوان مرکز آموزشی که در حال حاضر...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)