ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

شرایط ادامه تحصیل در مدارس نمونه دولتی

شرایط ادامه تحصیل در مدارس نمونه دولتی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

همه والدین آرزو دارند که فرزندشان در آینده جزو افراد موفق جامعه شود. به همین تمام تلاش خود را جهت موفقیت فرزندشان می‌نمایند. مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی از جمله مدارس مورد علاقه تمام والدین و دانش آموزان است. زیرا تأکید این نوع مدارس بر پیشرفت دانش آموزان می‌باشد. به همین دلیل شرایط ادامه تحصیل در مدارس نمونه دولتی از اهمیت خاصی برخوردار می‌باشد.

ما در مباحث قبلی به معرفی مدارس تیز هوشان پرداخیتم و تفاوت این نوع مدرسه را با سایر مدارس ذکر نمودیم. بهرحال و با توجه به اینکه این نوع مدارس به سختی اجازه ورود دانش آموزان را به این نوع مدارس می‌دهد، بنابراین چنانچه موفق به ثبت نام شده‌اید، حتماً باید در رابطه با شرایط ادامه تحصیل در مدارس نمونه دولتی اطلاعات لازم را کسب نمایید.

حقیقت این است که دارا بودن شرایط ادامه تحصیل در مدارس نمونه دولتی به شما امکان ماندن در این مدارس را می‌دهد. بنابراین نمی‌توان سختی ورود به مدارس تیزهوشان را تنها در ثبت نام و پذیرش آن دانست. در ادامه برایتان در رابطه با شرایط ماندن در مدارس نمونه دولتی توضیحات لازم و کافی را ارائه می‌نماییم.

 

جهت اطلاع از شرایط ادامه تحصیل در مدارس نمونه دولتی – شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان ، شرایط پذیرش در آزمون مجدد نمونه دولتی از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید.

9099075307 و در صورت شلوغی 9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

شرایط ماندن در مدارس نمونه دولتی 98-99

آنچه با عنوان تجدید سبز در مدارس نمونه دولتی وجود دارد همان است که با عنوان شرایط  ماندن در مدارس نمونه دولتی موجود باشد. از جمله شرایط ادامه تحصیل در مدارس نمونه دولتی می‌توان به کسب نمره و معدل اشاره نمود. در صورت عدم کسب این نمره ، مدارس و آموزشگاه نسبت به این مدارس تصمیم گیری می‌نماید.

چنانچه دانش آموزان موفق به کسب نمره تعیین شده نشوند، بر اساس قانون تجدید سبز ، این دانش آموزان تصمیم گیری می‌شود. شرایط ماندن در مدارس نمونه دولتی با توجه به تمامی قوانین مصوب آموزشگاه و مدارس تعیین می‌گردد. بنابراین تصمیم گیری در رابطه با ادامه تحصیل و یا عدم تحصیل در این مدارس بسته به شرایط ادامه تحصیل در مدارس نمونه دولتی خواهد داشت.

 

جهت ثبت اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی 98-99 می توانید با مرکز ایران تحصیل تماس بگیرید

 

برای اطلاع از شرایط ادامه تحصیل در مدارس نمونه دولتی می‌توانید با مشاورین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. شرایط ماندن در مدارس نمونه دولتی با توجه به قوانین مصوب و تعیین شده تمامی مدارس قابل انجام و بررسی خواهد بود. کافی است با شماره‌های مندرج درسایت تماس حاصل نمایید . همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز، مشاورین آماده ارائه خدمات خواهند بود.

 

 

برای کسب اطلاعات در مورد  شرایط ادامه تحصیل پس از ترک تحصیل وارد شوید.

 

 

شرایط ثبت نام نمونه دولتی ششم ابتدایی 98-99

 

شرایط ثبت نام نمونه دولتی ششم ابتدایی

شرایط ثبت نام نمونه دولتی ششم ابتدایی

کلیه دانش آموزان ششم ابتدایی می توانند ضمن دارا بودن شرایط ، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. از جمله شرایط ثبت نام می توان به داشتن تابعیت جمهوری اسلامی اشاره نمود. همچنین نمرات دانش آموزان در پایه اول تا ششم باید خیلی خوب باشد. استثنایی که در این مورد می توان به آن اشاره نمود در رابطه با دانش آموزانی است که به لحاظ توصیف نمره پایین تر می باشند.

شرایط ادامه تحصیل در مدارس نمونه دولتی و شرایط ثبت نام یکسان نخواهد بود و هر دانش آموزی باید بر اساس این شرایط ، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. شرایط پذیرش و شرایط ثبت نام دارای یک معیار نمی باشد و هر یک از این موارد، شرایط ویژه خود را خواهند داشت. زیرا همانطور که می دانید معدل و نمره هر دانش آموز، یکی از شرایط ماندن در مدارس نمونه دولتی می باشد.

از جمله شرایط پذیرش پس از ثبت نام نمونه دولتی ، می توان به قبولی در آزمون تیزهوشان و یا نمونه دولتی دانست. همانند کنکور سراسری و راه یافتن داوطلبان به دانشگاه، شرایط پذیرش در آزمون نمونه دولتی نیز، بر همین اساس می باشد که دانش آموز باید بتواند تراز قبولی را کسب نماید. با توجه به ظرفیت محدود مدارس جهت پذیرش دانش آموزان، حساسیت تراز و قبولی نهایی در این نوع آزمون ها بسیار بیشتر می باشد.

 

اطلاع از شرایط ادامه تحصیل در مدارس نمونه دولتی

شرایط ادامه تحصیل در مدارس نمونه دولتی در پایه های مختلف متفاوت می باشد. بنابراین هر مدرسه و آموزش و پرورش هر استان، با توجه به پایه تحصیلی، نسبت به شرایط ماندن در مدارس نمونه دولتی تصمیم گیری می نمایند. متاسفانه امکان ارائه تمامی اطلاعات در رابطه با شرایط پایه های مختلف در این مقاله وجود ندارد.

مشاورین و متخصصین ما به شما کمک خواهند نمود تا واجد شرایط ادامه تحصیل در مدارس نمونه دولتی گردید. با توجه به اینکه یکی از شرایط ماندن در مدارس نمونه دولتی در رابطه با برگزاری آزمون مجدد می باشد. متخصصین ما به شما کمک می نمایند تا در رابطه با نحوه این آزمون و همچنین موفقیت در آن اطلاعات جامعی به دست آورید و همچنین بتوانید از اساتید معتبر و مدرسه نمونه استفاده نمایید.

برای برقراری ارتباط با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل جهت کسب اطلاعات در رابطه با شرایط ادامه تحصیل در مدارس نمونه دولتی ، کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید. مشاورین و متخصصین ما آماده ارائه خدمات به شما دانش آموزان عزیز می باشند. همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز حتی ایام تعطیل، می توانید با شماره های مذبور تماس حاصل نمایید.

 

جهت اطلاع از شرایط ادامه تحصیل در مدارس نمونه دولتی و شرایط ماندن در مدارس نمونه دولتی و شرایط پذیرش در آزمون مجدد نمونه دولتی از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید.

9099075307 و در صورت شلوغی 9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

کانال اطلاع رسانی مدارس نمونه دولتی

کانال اطلاع رسانی مدارس نمونه دولتی

 

بیشتر بدانید

ثبت نام مدارس تیزهوشان

دریافت رمز عبور در سامانه همگام

مشاوره قبولی در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان

منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم

ثبت نام مدارس تیزهوشان دهم 98-99

پرداخت هزینه آزمون تیزهوشان

نتایج آزمون تیزهوشان

مزایا و معایب مدارس نمونه دولتی

سامانه نام نویسی تیزهوشان

امتیاز بندی مدارس شاهد

پیش ثبت نام مدارس شاهد

بهترین کتاب‌ها برای قبولی در تیزهوشان

مشاوره قبولی در آزمون مدارس نمونه دولتی

نمونه سوالات آزمون مدارس نمونه دولتی 97-98

شرایط ادامه تحصیل در مدارس نمونه دولتی

شرایط ماندن در مدارس نمونه دولتی

2.3/5 - (12 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نظرات

72 دیدگاه دربارهٔ «شرایط ادامه تحصیل در مدارس نمونه دولتی»

  1. Avatar photo محمد رستمی گفت:

    سلام و عرض خسته نباشید. من درسال دهم رشته انسانی در مدرسه نمونه دولتی هستم خواستم بدانم اگر درسی رو در نوبت اول زیر ۱۲بگیریم باعث اخراج می شود یانه باتشکر ؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      در صورتی که نمره زیر 12 داشته باشید باید در امتحان تجدید سبز نمره بالای 12 را کسب کنید.

  2. Avatar photo Mohammad گفت:

    سلام ،من معدل کلاس هفتم شد ۱۷.۵ و هشتم شد ۱۸.۵ و الان دارم نهم میخونم که اصلا امکان نداره معدلم زیر ۱۸ بیاد ،آیا امکان دارد من در مدرسه نمونه قبول بشم

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام. بله باید معدل شما بالای 18 باشد و در ازمون ورودی قبول شوید.

  3. Avatar photo Ommm گفت:

    یک سوال داشتم-
    مثلا کسی که دهمش رو توی نمونه دولتی در منطقه دو خونده میتونه برای پایه یازدهم انتقالی بگیره به یک مدرسه منطقه یک؟!
    یا میتونه دوباره ازمون نمونه دولتی(میان پایه)رو بده و مدرسه دیگه ای رو انتخاب کنه؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله ازمون داخلی مدارس را می توانید شرکت کنید.

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تماس با مشاور