ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

معرفی دانشگاه غیر انتفاعی

معرفی دانشگاه غیر انتفاعی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

معرفی دانشگاه غیر انتفاعی برای داوطلبانی که تمایل به شرکت در رشته های دانشگاه غیر انتفاعی می‌باشند و یا اینکه در رابطه با دانشگاه غیر انتفاعی اطلاعاتی ندارند، لازم و ضروری به نظر می‌رسد. دانشگاه غیر انتفاعی همانند سایر دانشگاه‌های کشور، برای داوطلبان متقاضی خود، شرایط و ضوابط پذیرش دانشگاه غیر انتفاعی را در دفترچه ثبت نام و همچنین انتخاب رشته خود دارد.

معرفی دانشگاه غیر انتفاعی را با توجه به ضوابط و قوانین مورد تائید وزارت علوم و تحقیقات می‌توان در نظر داشت. بنابراین کلیه داوطلبان می توانند با توجه به معیارهایی که وزارت علوم برای تائید یک دانشگاه در نظر دارد، با دانشگاه غیر انتفاعی آشنا شوند. در سایت ایران تحصیل تمامی شرایط و ضوابط پذیرش دانشگاه غیر انتفاعی را به صورت کامل برای کلیه داوطلبان شرح داده‌ایم و داوطلبان با توجه به این اطلاعات، می‌توانند در ثبت نام تکمیل ظرفیت غیرانتفاعی و یا در انتخاب رشته شرکت نمایند.

 

معرفی دانشگاه غیر انتفاعی 97 -98
معرفی دانشگاه غیر انتفاعی 97 -98

 

جهت اطلاع از معرفی دانشگاه غیر انتفاعی و شرایط و ضوابط پذیرش دانشگاه غیر انتفاعی از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید

9099075307 و در صورت شلوغی 9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

معرفی دانشگاه غیر انتفاعی به عنوان یکی از دانشگاه های مورد تائید وزارت علوم است.

 

معرفی دانشگاه غیر انتفاعی به صورت کامل

دانشگاه غیر انتفاعی یکی از دانشگاه‌هایی است که در قبال دریافت هزینه از دانشجویان خود، واحدهایی را به دانشجویان  ارائه می‌نماید. در معرفی دانشگاه غیر انتفاعی باید بگوییم که ، دانشگاه غیر انتفاعی و پیام نور تقریباً در بین سایر دانشگاه‌ها، کمترین میزان شهریه دانشگاه غیر انتفاعی را از دانشجویان خود، اخذ می‌نمایند. به همین دلیل در سال های اخیر داوطلبان زیادی برای جذب شدن در دانشگاه غیر انتفاعی تلاش می‌نمایند.

در معرفی دانشگاه غیر انتفاعی باید بگوییم دانشگاه غیر انتفاعی از سه طریق، دانشجویان واجد شرایط را پذیرش می‌نماید. یکی از طریق کنکور سراسری به این ترتیب که داوطلبان در صورت کسب رتبه مجاز در کنکور می‌توانند در انتخاب لیست رشته های بدون کنکور غیر انتفاعی شرکت نمایند. دو روش دیگر به صورت پذیرش بدون کنکور می‌باشد به این ترتیب که داوطلبان در دو نوبت ترم مهر و ترم بهمن می‌توانند برای پذیرش و  ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی شرکت نمایند.

داوطلبان متقاضی ورود به رشته های بدون کنکور ترم مهر و ترم بهمن ابتدا باید از شرایط و ضوابط پذیرش دانشگاه غیر انتفاعی برخوردار باشند و پس از آن، می‌توانند در رشته های بدون کنکور ثبت نام نمایند. اما نوع انتخاب رشته و همچنین رشته های بدون کنکور با رشته های با کنکور تفاوت‌هایی را دارند. جهت اطلاع از این تفاوت‌ها، می‌توان با مشاورین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید تا مشاورین ما اطلاعات جامعی در رابطه با معرفی دانشگاه غیر انتفاعی در اختیار شما قرار دهند.

 

شرایط و ضوابط پذیرش دانشگاه غیر انتفاعی

 

معرفی دانشگاه غیر انتفاعی
معرفی دانشگاه غیر انتفاعی

 

شرایط و ضوابط پذیرش دانشگاه غیر انتفاعی در رشته‌های با آزمون و بدون آزمون متفاوت می‌باشد. همچنین در معرفی دانشگاه غیر انتفاعی باید بگوییم خوشبختانه دانشگاه غیر انتفاعی از مقطع کاردانی تا دکتری دانشجویان خود را جذب می‌نماید و در این زمینه هیچ گونه محدودیتی برای مقطع تحصیلی دانشجویان وجود نخواهد داشت. شرایط و ضوابط پذیرش دانشگاه غیر انتفاعی به صورت شرایط عمومی و اختصاصی می‌باشد.

سهم دانشگاه غیر انتفاعی از تعداد دانشجویانی که هر ساله پذیرش می‌نماید، تعداد زیادی در سال را شامل نمی‌شود ولی در سال های اخیر، این تعداد دانشجو در حال افزایش می‌باشد و دانشگاه غیر انتفاعی توانسته است جای خود را در بین داوطلبان باکنکور و بدون کنکور باز نماید و به همین دلیل مؤسسات آموزش عالی غیر انتفاعی هر ساله در حال گسترش و افزایش می‌باشند.

داوطلبان می‌توانند با توجه به شرایط و ضوابط ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی که در دفترچه راهنمای انتخاب رشته و ثبت نام، وجود دارد، از پذیرش و یا عدم پذیرش خود در دانشگاه غیر انتفاعی، اطمینان می یابند. همچنین خوشبختانه رشته‌های بدون کنکور و با کنکور دانشگاه غیر انتفاعی در تمامی گروه‌های آزمایشی شامل لیست متنوعی از رشته‌ها می‌باشد.

برای آشنایی با کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور کلیک کنید.

اعتبار مدرک دانشگاه غیر انتفاعی

 

دانشگاه غیر انتفاعی از دانشگاه‌هایی می‌باشد که شاید برای داوطلبان خیلی شناخته شده نیست و به همین دلیل ما این مقاله را به معرفی دانشگاه غیر انتفاعی و اعتبار مدرک دانشگاه غیر انتفاعی اختصاص داده‌ایم تا بتوانیم اطلاعات کامل و جامعی را در رابطه با معرفی دانشگاه غیر انتفاعی داشته باشیم.  آیا مدرک دانشگاه غیر انتفاعی معتبر می‌باشد یا خیر؟

در پاسخ سؤال بالا باید بگوییم جای هیچ گونه نگرانی در این رابطه وجود نخواهد داشت زیر با توجه به اینکه دانشگاه غیرانتفاعی زیر نظر وزارت علوم و تحقیقات می‌باشد، بنابراین مدرک این دانشگاه نیز، هیچ تفاوتی با مدرک سایر دانشگاه‌ها ندارد و همچنین به لحاظ استخدام هیچ مانع و مشکلی در رابطه با این مدرک داوطلبان نخواهند داشت.

از موارد مهمی که برای داوطلبان حائز اهمیت می‌باشد، در رابطه با میزان شهریه این دانشگاه می‌باشد. شاید در معرفی دانشگاه غیر انتفاعی باید پایین بودن میزان شهریه این دانشگاه نسبت به سایر دانشگاه‌ها اشاره نماییم. همچنین با توجه به شرایط و ضوابط پذیرش دانشگاه غیر انتفاعی بیشتر داوطلبان این دانشگاه در مقاطع کاردانی و کارشناسی می‌باشند. البته دانشجویان مقاطع ارشد و دکتری نیز، در حال افزایش می‌باشند.

 

کانال اطلاع رسانی معرفی دانشگاه غیر انتفاعی
کانال اطلاع رسانی معرفی دانشگاه غیر انتفاعی

سایت ایران تحصیل

سایت ایران تحصیل با تیم بسیار قوی از متخصصان در زمینه های مختلف که در جهت کمک به داوطلبان برای رسیدن و تحقق آرزوهایشان در حرکت می باشند، در حال ارائه خدمات به داوطلبین عزیز می باشد. این مقاله از سایت ایران تحصیل اختصاص دارد به میلوضوع معرفی دانشگاه غیر انتفاعی و سایر مطالب این سایت نیز، به صورت کلی ارائه اخبار و اطلاعیه های مرتبط برای کلیه داوطلبان می باشد.

هدف گروه بزرگ ایران تحصیل حرکت قدم به قدم با داوطلبان و کمک به رفع موانع و مشکلات و همچنین بهبود عملکرد داوطلبان در کلیه گروه های آزمایشی می باشد. جهت اطلاع دقیق و کامل تر در زمینه معرفی دانشگاه غیر انتفاعی،  لیست رتبه بندی موسسات غیرانتفاعی و همچنین شرایط و ضوابط پذیرش دانشگاه غیر انتفاعی ، می توانید با مشاورین ما که شماره تماس آنها در سایت موجود می باشد، تماس حاصل نمایید.

 

جهت اطلاع از معرفی دانشگاه غیر انتفاعی و شرایط و ضوابط پذیرش دانشگاه غیر انتفاعی از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید

9099075307 و در صورت شلوغی 9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

بیشتر بدانید

رشته های بدون کنکور پزشکی

مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۶-۹۷

ویرایش اطلاعات ثبت نام دانشگاه آزاد

رشته های بدون آزمون دانشگاه غیرانتفاعی 98

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 – 98

لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی

شرایط ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی

کارشناسی ارشد بدون کنکور غیرانتفاعی

شرایط و ضوابط پذیرش دانشگاه غیر انتفاعی

معرفی دانشگاه غیر انتفاعی 97 – 98

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام دانشگاه پیام نور

    ثبت نام دانشگاه پیام نور 1403 + زمان، شرایط و رشته ها

    زمان و شرایط ثبت نام دانشگاه پیام نور 1403 اعلام شد. داوطلبانی که علاقه‌مند به ورود به دانشگاه‌های پیام نور هستند، می‌توانند از دو طریق با کنکور و بدون کنکور به رشته مورد علاقه خود وارد و ادامه تحصیل دهند....
  • ثبت نام وام دانشجویی پیام نور

    ثبت نام وام دانشجویی پیام نور + شرایط، زمان، مدارک و مبلغ 1403

    شرایط ثبت نام وام دانشجویی پیام نور اعلام شد. دانشگاه پیام نور به منظور تسهیل روند آموزشی و کم کردن بار هزینه‌های مالی دانشگاه از دوش دانشجویان، هر ساله اقدام به واگذاری وام دانشجویی به متقاضیان سراسر کشور می‌کند. واگذاری...
  • نحوه ثبت نام در سایت گلستان پیام نور

    نحوه ثبت نام در سایت گلستان پیام نور + آموزش تصویری

    اطلاع از نحوه ثبت نام در سایت گلستان پیام نور برای دانشجویان جدیدالورود بسیار ضروری است، چراکه که در مراحل باید باید فرایند انتخاب واحد و پرداخت شهریه را در این سامانه انجام دهند. متقاضیان رشته‌های مختلف با آزمون و...
  • حذف اضطراری دانشگاه پیام نور

    حذف اضطراری دانشگاه پیام نور + قوانین جدید 1403

    با حذف اضطراری دانشگاه پیام نور reg.pnu.ac.ir لازم نیست نگران عدم حضور در جلسه امتحان و یا ثبت نمره صفر در کارنامه باشید. برای دانشجویان دانشگاه پیام نور این امکان وجود دارد که در تاریخ‌های معینی قبل از امتحانات ترم،...
تماس با مشاور