ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشکلات سامانه پادا + راهنما آنلاین رفع خطا ها | ایران تحصیل

مشکلات سامانه پادا
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

در دوران شیوع ویروس کرونا که استفاده از اینترنت و خدمات آنلاین افزایش یافت، وزارت آموزش و پرورش نیز سامانه ای تحت عنوان سامانه پادا (پرونده الکترونیکی دانش آموزی) به نشانی اینترنتی pada.medu.ir راه اندازی کرد تا دانش آموزان بتوانند با مراجعه غیرحضوری و آنلاین به این سامانه کارنامه تحصیلی خود را مشاهده و یا دریافت کنند.

همچنین می توانند در آزمون های مختلفی شرکت کنند. با توجه به تازه تاسیس بودن این سامانه، گاه ممکن است دانش آموزان با مشکل ورود به پادا مواجه شوند و یا سوالاتی از قبیل «چرا سایت پادا کارنامه را نشان نمیدهد؟» برایشان ایجاد شود. در این مقاله به بررسی کامل مشکلات سامانه پادا و راه حل های موجود برای رفع آن ها خواهیم پرداخت.

به دلیل اهمیتی که این سامانه در امور مختلف دانش آموزی دارد، خوب است که با مشکلات سامانه پادا آشنا شوید تا در زمان بروز آن ها بتوانید مشکل به وجود آمده را برطرف کنید. کاربران گرامی توجه داشته باشید که در صورت عدم موفقیت در رفع مشکل ورود به پادا و یا سایر مشکلات مرتبط می‌توانید با کارشناسان مجرب ما در مرکز مشاوره ایران تحصیل به شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس حاصل فرمایید. مشاوران ما راهنمای شما در مسیر رفع مشکل خواهند بود.

آشنایی با سامانه پادا

وزارت آموزش و پرورش سامانه ای را به نام سامانه پادا به نشانی اینترنتی pada.medu.ir راه اندازی کرده است تا در این سامانه پرونده های الکترونیکی دانش آموزان ثبت گردد و متقاضیان بتوانند در زمان های مقرر شده، برای دریافت و مشاهده کارنامه خود به این سامانه مراجعه کنند. البته که مشاهده کارنامه تنها یکی از از خدماتی است که این سامانه ارائه می دهد. (در ادامه مقاله با خدمات این سامانه آشنا خواهید شد.)

خرجش یک زنگه؟

با راه اندازی این سامانه، مراجعه حضوری به مدارس و ادارات آموزشی به طرز چشمگیری کاهش یافت، چرا که دانش آموزان خود می توانند فرآینده های مورد نیاز را در این سامانه به سادگی طی کنند؛ ولی گاه به دلایل مختلف، بروز مشکلات سامانه پادا مانع از استفاده از این سامانه می شود. به همین دلیل بهتر است تا با مشکلات سامانه پادا نیز آشنا شوید تا به عنوان مثال بدانید که چرا سایت پادا کارنامه را نشان نمیدهد؟ و راه حل رفع آن چیست.

 آشنایی با سامانه پادا

لازم به ذکر است که برای ورود به سامانه لازم است تا رمز عبور خود را از مدرسه دریافت کنید و سپس برای وارد شدن به پنل کاربری خود اقدام کنید. پس از ورود به سامانه با دو گزینه «پرورشی» و «آموزشی» رو به رو خواهید شد. چنانچه گزینه «پرورشی» را انتخاب کنید، شما را به صفحه درج اطلاعات ورود به سامانه منتقل خواهد کرد ولی اگر گزینه «آموزشی» را انتخاب کنید با صفحه ای مواجه خواهید شد که قسمت های مختلفی دارد و شامل: نقل و انتقال دانش آموزان سمپاد، وقفه و تعیین پایه، دریافت کارنامه از سامانه پادا و … می شود.

آشنایی با سامانه پادا

💡 نکته: نام کاربری شما همان کد ملی شماست (بدون صفر اول) و برای دریافت رمز عبور نیز می بایست به مدرسه مراجعه کنید.

اگر قصد وارد شدن به صفحه آموزشی را دارید، خوب است تا با خدماتی که این سامانه ارائه می دهد نیز آشنا شوید. به صورت کلی خدمات سامانه پادا عبارت است از:

 

خدمات سامانه پادا
شماره نوع خدمات توضیحات
1 نقل و انتقال دانش آموزان سمپاد کلیه دانش آموزان مدارس سمپاد می بایست برای انجام امور مربوط به نقل و انتقالات خود به این سامانه مراجعه کنند.
2 آزمون ورودی مدارس استعداد درخشان  چنانچه قصد شرکت در آزمون مدارس تیزهوشان را داشته باشید، می بایست از طریق سامانه پادا برای نام نویسی در این آزمون اقدام کنید.
3 ثبت نام آزمون المپیاد از طریق بخش مربوط به المپیاد دانش آموزی می توانید برای نام نویسی در آزمون های المپیاد اقدام کنید.
4 نقل و انتقال دانش آموزان چنانچه در طول دوران تحصیلی خود قصد تغییر مدرسه را داشته باشید، می توانید از طریق این آیکون و بارگذاری نمرات، مدارک آموزشی و… که توسط مدرسه مهر و امضا شده، به انجام این عملیات بپردازید.
5 جشنواره یکی از آیکون های جدید سامانه پادا جشنواره می باشد و دانش آموزان می توانند از طریق این بخش در جشنواره های مختلف نام نویسی و شرکت کنند.
6 وقفه و تعیین پایه آن دسته از دانش آموزانی که به هر دلیل نمی توانند دوره تحصیلی خود را ادامه دهند، با انتخاب این گزینه می توانند به مدت یک سال، در دوره تحصیل خود وقفه ایجاد کنند و سال آینده پایه مذکور را مجددا بگذرانند.
6 مشاهده کارنامه  از طریق این آیکون سامانه پادا دانش آموزان می توانند کارنامه خود را مشاهده و یا دریافت کنند.
8 ارزیابی سواد حرکتی دانش آموز این بخش از سامانه پادا برای اطلاع آموزش و پرورش از وضعیت سلامت جسمانی و روانی دانش آموزان طراحی شده است.
9 پیش ثبت نام مدارس شاهد  ثبت نام مدارس شاهد نیز در پایه اول از طریق این آیکون در سامانه پادا انجام می گیرد.
10 بازیابی کلمه عبور با ورود به این بخش می توانید رمز عبور خود را بازیابی کنید. (در صورت فراموشی رمز عبور سامانه پادا)
11 دریافت کارت ورود به جلسه آزمون با استفاده از این بخش از سامانه پادا دانش آموزان می توانند کارت ورود به جلسات آزمون های مختلفی چون تیزهوشان، المپیاد و … را دریافت کنند. با مراجعه به این بخش در زمان مقرر شده، امکان دریافت کارت ورود به جلسه فراهم خواهد شد.

 

🔗 برای اطلاع از نحوه ثبت‌ نام ارزیابی سواد حرکتی در پادا بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

بررسی مشکلات سامانه پادا

همانطور که قبلا گفته شد، سامانه پادا سامانه ای تازه تاسیس است و به همین علت نیز ممکن است در زمان استفاده از آن با برخی مشکلات رو به رو شوید. در این قسمت از مقاله به بررسی مشکلات سامانه پادا می پردازیم؛ چرا که هر یک از مشکلات می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. برای اطلاع از نحوه رفع مشکل لازم است تا در ابتدا از علت آن آگاه شویم. در ادامه مقاله علت برخی از شایع ترین مشکلات سامانه پادا را بیان کرده ایم و راه حل هایی نیز برای رفع آن ها مطرح کرده ایم. با این حال در صورت داشتن سوال می توانید با کارشناسان مجرب ما در مرکز مشاوره ایران تحصیل به شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس حاصل فرمایید.

بررسی مشکلات سامانه پادا

توجه داشته باشید که برای ورود به سامانه پادا نیازمند نام کاربری و رمز عبور می باشید که نام کاربری همان کد ملی یا کد اتباع شماست و رمز عبور را نیز می بایست از مدیر مدرسه خود دریافت کنید.

🔗 برای اطلاع از نحوه ثبت نام پادا پایه هشتم بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

مشکل ورود به پادا – چرا سامانه پادا باز نمی شود؟

گاه با داشتن رمز عبور و درست وارد کردن نام کاربری، دانش آموزان می گویند که مشکل ورود به پادا وجود دارد و نمی توان به سایت وارد شد. در ابتدا لازم است تا از صحیح وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود مطمئن شوید.

یکی دیگر از مواردی که می بایست مورد بررسی قرار گیرد، شماره تلفن شما می باشد. شماره تلفنی که شما در زمان ورود به سامانه وارد می کنید، می بایست با شماره تلفنی که مدیر مدرسه در سامانه سیدا وارد کرده است، یکی باشد. در غیر این صورت مشکل ورود به پادا رخ خواهد داد.

چرا سامانه پادا باز نمی شود؟

گاه بروز مشکل ورود به پادا به دلیل ترافیک بالای سامانه است، مثلا در زمان نام نویسی در آزمون هایی چون تیزهوشان که کاربران زیادی همزمان وارد سامانه می شوند، ممکن است که خطاهایی را مشاهده کنید. در این حالت بهتر است تا زمانی دیگر را برای انجام امور خود انتخاب کنید و یا پس از گذشت چند دقیقه مجددا امتحان کنید.

یکی از نکات مهم در زمان ورود به سامانه پادا، غیر فعال بودن نرم افزارهایی است که آی پی ایران را تغییر می دهند مانند فیلترشکن؛ چرا که این سامانه یک سامانه داخلی است و برای استفاده افراد داخل ایران راه اندازی شده است.

پیشنهاد می کنیم که به منظور عملکرد بهتر و مطلوب تر سایت پادا از مرورگر فایر فاکس با ورژن 30 به بالا و یا از مرورگر کروم با ورژن 49 به بالا استفاده کنید. در صورتی که در زمان استفاده از یک مرورگر برای ورود به سامانه پادا با خطا مواجه شدید، می توانید مرورگر خود را تغییر دهید.

توجه داشته باشید که این سامانه نمی تواند نمرات اعشاری مانند: 0.75، 0.5 و 0.25 را به نمایش در بیاورد؛ به همین دلیل نیز به شما توصیه می کنیم تا زمان رفع شدن این دسته از مشکلات سامانه پادا، از اجرای مراحل فارغ التحصیلی خود به صورت غیر حضوری خودداری کنید.

بهتر است پیش از اقدام به انجام مراحل فارغ التحصیلی، نمرات خود را با دقت کافی مشاهده کنید. گاهی به دلیل تغییراتی که در سایت ایجاد می شود، این سامانه از دسترس کاربران خارج می گردد و پس از مدتی این مشکل رفع می شود.

🔗 برای اطلاع از نحوه انتخاب رشته نهم در سایت پادا بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

بررسی مشکل ورود به پادا در بخش وقفه و تعیین پایه

گاه برای ورود به بخش وقفه و تعیین پایه در سامانه پادا مشکلاتی رخ می دهد. در ابتدا از دانش آموز خواسته می شود که وضعیت خود را در سمت راست صفحه مشخص کند که یکی از دو حالت زیر است:

🔸 وقفه تحصیلی یک ساله

🔸 تعیین پایه

🔹 مشکل ورود به سامانه پادا در وقفه تحصیلی یک ساله: وقفه تحصیلی مربوط به دانش آموزانی است که به دلایل موجه از ادامه تحصیل در یک سال تحصیلی باز مانده اند، البته مشروط بر این که در همان پایه تحصیلی مجددا ثبت نام خود را انجام دهند.

توجه: در صورتی که در زمان تکمیل فرم وقفه تحصیلی با مشکل مواجه شدید، این امکان میسر است که به دلیل کافی نبودن اطلاعات ثبتی دانش آموز در بانک اطلاعات سیدا باشد. لازم است در این زمان فرم تعیین پایه را پر کنید تا اسم دانش آموز توسط واحد فناوری در بانک اطلاعاتی تعریف شود و سپس نسبت به ثبت وقفه تحصیلی او اقدام کنید. با انجام این روش به طور کلی مشکل ورود به سامانه پادا بر طرف خواهد شد.

بررسی مشکل ورود به پادا در بخش وقفه و تعیین پایه

در صورت انتخاب تعیین پایه و بروز هر گونه مشکل نسبت به ورود در سامانه پادا؛ باید به این نکته توجه داشته باشید که پس از وارد کردن کد ملی و عبارت امنیتی باید کلیه فرم های نمایان شده در پایین تصویر به طور کامل پر شود. در این صورت با مشکل ورود به سامانه پادا مواجه نخواهید شد.

🔗 برای اطلاع از نحوه ثبت نام پایه اول ابتدایی پادا بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

بررسی مشکل ورود به سامانه پادا در نقل و انتقال دانش آموزان

مشکلات سامانه پادا، در زمان نقل و انتقال دانش آموزان نیز می تواند گریبان گیر والدین شود. گاه به دلیل اینکه قبلا نقل و انتقالات در سامانه سیدا و توسط مدیر مدرسه صورت نگرفته است، ممکن است در ورود به سامانه پادا با مشکل مواجه شوید.

کلمه عبور به منظور ورود به فرم نقل و انتقال، کدی 8 رقمی می باشد که دانش آموز پیش از این برای ورود به سامانه مورد استفاده قرار می داده است. در صورتی که با به کار گیری این کلمه عبور، باز هم با مشکل ورود به سامانه پادا مواجه شدید، می توانید جهت راهنمایی های بیشتر با کارشناسان آموزشی و مشاوران تحصیلی ایران تحصیل به شماره 9099075307 تماس حاصل فرمایید.

🔗 برای اطلاع از چگونگی درخواست ابطال در سامانه پادا بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

مشکل ورود به سامانه پادا در پیش ثبت نام پایه هفتم و دهم

در زمان ورود به سامانه پادا از طریق بخش پیش ثبت نام پایه هفتم و دهم توجه داشته باشید که مدرسه مبدا تغییری در وضعیت دانش آموز اعمال نکرده باشد. در این صورت در زمان پر کردن فرم با مشکل ورود به سامانه پادا مواجه خواهید شد.

در این حالت اگر قبلا به راحتی می توانستید وارد سامانه شوید و در حال حاضر به مشکل خورده اید، می توان نتیجه گرفت که این مشکل از سوی مدرسه مبدا پدید آمده است. برای رفع این مشکل با آخرین مدرسه محل تحصیل خود تماس بگیرید و درخواست بررسی وضعیت ورود خود را بدهید.

 مشکل ورود به سامانه پادا در پیش ثبت نام پایه هفتم و دهم

بررسی مشکل ورود به سامانه پادا در ثبت نام پیش دبستانی

توجه داشته باشید که این بخش با بخش های قبلی، کاملا متفاوت است. در صورت بروز مشکل در ورود به سامانه پادا در زمان ثبت نام پیش دبستانی، باید در ابتدا کد ملی ولی دانش آموز وارد شود. لازم به ذکر است که ولی دانش آموز در سامانه پادا به کسی گفته می شود که از نظر قانونی حضانت دانش آموز را بر عهده دارد.

در حالت کلی و پیش فرض ولی دانش آموز کد ملی پدر محسوب می شود که با ثبت درست این اطلاعات بدون مشکل، وارد این سامانه خواهید شد. توجه داشته باشید که چنانچه مادر و یا جد پدری و یا هر فرد دیگر حضانت دانش آموز را بر عهده داشته باشد، باید کد ملی وی را در این کادر وارد کنید.

بررسی مشکل ورود به سامانه پادا در ثبت نام پیش دبستانی

پس از آن باید شماره تماس ولی دانش آموز را وارد کنید. در این مرحله ممکن است که با مشکل مواجه شوید. توجه داشته باشید که بروز هر گونه مشکل، نشانگر مغایرت کد ملی ولی دانش آموز و کد ملی فردی است که شماره همراه به نام وی ثبت شده است. برای جلوگیری از بروز چنین مشکلی، قبلا از یکی بودن نام ولی و صاحب شماره تلفن کسب اطمینان کنید.

سوال داری؟

💡 نکته مهم: در زمان وارد کردن اطلاعات، از کپی پیست کردن اطلاعات بپرهیزید و تک تک اطلاعات را به صورت دستی وارد کنید.

 برای اطلاع از چگونگی پشتیبانی سایت پادا بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

چرا سایت پادا کارنامه را نشان نمیدهد؟

گاه ممکن است دانش آموز برای مشاهده و دریافت کارنامه تحصیلی خود به سامانه پادا مراجعه کند ولی موفق به دیدن کارنامه خود نشود، در این حالت برا او سوال پیش می آید که «چرا سایت پادا کارنامه را نشان نمیدهد؟». برای رفع مشکل کارنامه نیز همانند مشکل نقل و انتقالات لازم است پیش بروید و تمامی مراحل را انجام دهید.

به منظور برطرف کردن مشکل «چرا سایت پادا کارنامه را نشان نمیدهد؟»، باید یک بار کد ملی ثبت شده دانش آموز در سیستم مدرسه (سیدا) را با پرسنل مدرسه بررسی کنید که اشکالی در ورود اطلاعات به سیستم وجود نداشته باشد.

چرا سایت پادا کارنامه را نشان نمیدهد؟

هم چنین می توانید به منظور دریافت رمز 8 رقمی از مدیریت مدرسه کمک بگیرید. در صورتی که باز هم مشکل ورود به این فرم در سامانه پادا رفع نشد، می توانید با کارشناسان مجرب مرکز مشاوره ایران تحصیل به شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس حاصل فرمایید.

 برای اطلاع از نحوه ویرایش اطلاعات در سامانه سیدا بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

مشکل ورود به سامانه پادا در دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی

هر دانش آموزی برای شرکت در آزمون هماهنگ امتحانات نهایی پایه دوازدهم، نیاز به کارت ورود به جلسه خواهد داشت. برای دریافت کارت ورود به جلسه، لازم است تا در زمان مقرر شده به سامانه پادا مراجعه کنید و نسبت به دریافت این کارت اقدام کنید.

لازم به ذکر است که به دلیل حساسیت بالای این مسئله و ضروری بودن تهیه به موقع کارت ورود به جلسه، بهتر است در صورت بروز هر گونه مشکل آن را با مدرسه درمیان بگذارید. چرا که ممکن است اطلاعات اولیه شما در سامانه سیدا از سوی مدیر مدرسه به صورت اشتباه ثبت شده باشد و دلیل بروز مشکل نیز همین باشد.

برای آشنایی با نحوه ثبت نام مدارس شاهد بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

اخبار پیرامون سامانه پادا

📢 سامانه نورینو؛ زمینه‌ ساز سهولت در برگزاری مسابقات قرآن دانش‌ آموزان:

حجت‌ الله نریمانی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌ و‌ پرورش استان کردستان از راه‌ اندازی سامانه نورینو در حوزه قرآن، عترت و نماز استان خبر داد و افزود: این سامانه به منظور ثبت‌ نام دانش‌ آموزان در مسابقات قرآنی و ثبت اطلاعات دانش‌ آموزان قرآنی مراکز دارالقرآن و ائمه جماعات مدارس راه‌ اندازی شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌ و‌ پرورش کردستان معرفی این سامانه را در مرحله اول وظیفه مستقیم مدیران مدارس دانست و از کارشناسان و مدیران مراکز دارالقرآن خواست این موضوع را پیگیری کنند.

وی از کارشناسان شهرستان‌ ها خواست برای مدیران مدارس جلساتی برگزار کرده و به تشریح سامانه ایجاد شده بپردازند، افزود: با توجه به ایجاد سامانه نورینو کار برگزاری مسابقات قرآنی سهولت یافته است و دانش‌ آموزان به راحتی می‌ توانند ثبت‌ نام کرده و محتوای مسابقات را دریافت کنند.

نریمانی، روشنگری را از دیگر وظایف کارشناسان و مدیران مراکز دارالقرآن‌ ها دانست و گفت: یکی از آیتم‌ های سامانه‌ ها از جمله نورینو دادن امتیاز به مدیران است و از این به بعد رویکرد در دادن اعتبارات به این سمت خواهد رفت.

نعمت‌ الله مرادی، با اشاره به تشکیل پرونده الکترونیکی دانش‌ آموزان قرآنی در سامانه پادا، از مدیران مراکز دارالقرآن خواست که در جذب دانش‌ آموزان نقش فعالی داشته و خود به سراغ مدیران مدارس برای جذب دانش‌ آموزان قرآنی بروند.

مرادی یکی از دیگر وظایف مدیران را تبلیغ قرآن در تمام زمینه ذکر کرد و افزود: نحوه برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز تغییر یافته و این مسابقات به منظور منظم و منسجم بودن به سامانه نورینو هدایت می‌ شود.

وی با اشاره به ثبت اطلاعات ائمه جماعت در سامانه نورینو، از کارشناسان قرآن شهرستان‌ ها خواست پیگیری لازم را در این زمینه و برگزاری پیش اجلاسیه نماز داشته باشند.

خلاصه مطلب

از جمله سامانه هایی که توسط وزارت آموزش و پرورش برای رفاه حال دانش آموزان و جلوگیری از مراجعه بی رویه آن ها به مدارس و ادارات دولتی راه اندازی شده است، می توان به سامانه پادا (پرونده الکترونیکی دانش آموزی) به نشانی اینترنتی pada.medu.ir اشاره کرد. این سامانه خدمات مختلفی را به دانش آموزان ارائه می‌کند که شامل دریافت و مشاهده کارنامه تحصیلی، نقل و انتقالات دانش آموزان تیزهوشان، ثبت نام در المپیاد های دانش آموزی و … می باشد. (برای مشاهده لیست کامل خدمات به مقاله فوق مراجعه کنید)

این سامانه که همزمان با شیوع ویروس کرونا راه اندازی شد، به دلیل تازه تاسیس بودن ممکن است که دارای برخی مشکلات باشد. به همین دلیل نیز در این مقاله به بررسی کامل مشکلات سامانه پادا پرداختیم و راه حل هایی برای رفع آن ها بیان کردیم تا زمانی که دانش آموزان با سوالی از قبیل «چرا سایت پادا کارنامه را نشان نمیدهد؟» رو به رو می شوند، بتوانند خود، مشکل پیش رو را حل کنند. هم چنین گاه دانش آموزان گله می کنند که مشکلاتی در ورود به پادا وجود دارد که در این مقاله به دقت بررسی های لازم را انجام دادیم و راه حل مناسب را نیز ارائه دادیم.

با مطالعه دقیق این مقاله می توانید علاوه بر آشنایی کلی با سامانه پادا و خدمات آن، از مشکلات این سامانه و راه حل های رفع آن ها نیز مطلع شوید و دیگر سوالاتی از قبیل «چرا سایت پادا کارنامه را نشان نمیدهد؟» برایتان ایجاد نشود. با این حال چنانچه سوالی برایتان ایجاد شد و یا درخواست راهنمایی داشتید، می‌توانید با کارشناسان مجرب ما در مرکز مشاوره ایران تحصیل به شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس حاصل فرمایید. هم چنین می توانید سوالات خود را در قسمت دیدگاه برای ما نوشته و ارسال کنید. در کوتاه ترین زمان ممکن مشاوران ما به سوالات شما پاسخ خواهند داد.

 برای دانلود پی دی اف کامل مقاله مشکلات سامانه پادا بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

هدف از راه اندازی سامانه پادا چه بود؟

سامانه پادا با هدف ارائه خدمات الکترونیکی به دانش آموزان توسط وزارت آموزش و پرورش راه اندازی شد. برخی از این خدمات شامل ورود به بخش نقل و انتقال دانش آموزان سمپاد، آزمون ورودی مدارس استعداد درخشان، ثبت نام آزمون المپیاد و... می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله فوق مراجعه کنید.

در زمان بروز رسانی سامانه پادا، امکان ورود به سامانه پادا وجود دارد؟

خیر؛ زمانی که سامانه پادا در حال بروز رسانی است، امکان ورود به سامانه و یا انجام عملیات های مختلف وجود ندارد. در این حالت سامانه از دسترس خارج می شود و بهتر است پس از گذشت حداقل 2 الی 3 ساعت مجددا به سامانه مراجعه کنید. 

آیا امکان تغییر شماره همراه در سامانه پادا وجود دارد؟

بله؛ در صورتی که شماره همراه دانش آموز تغییر کرده باشد، باید این تغییر به اطلاع مدیر مدرسه رسانده شود تا اطلاعات وی در سامانه سیدا و در نهایت پادا ویرایش گردد و شماره تماس جدید برای او ثبت شود. تطابق نداشتن شماره تلفن سبب می شود تا در ورود به سامانه با مشکل و خطا مواجه شوید.

نظرات

20 دیدگاه دربارهٔ «مشکلات سامانه پادا + راهنما آنلاین رفع خطا ها | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo ناااااااشناس گفت:

    سلام وقت بخیر من توی سامانه مای مدیو برای انجام آزمون رغبت و توانایی وارد میشم آزمون اولشو انجام میدم ولی به آزمون مکمل که می رسم میگه نمایش خطا این چجوریه و بعضی موقع ها هم حتی آزمون اول یعنی همون رغبت رو هم که هنوز انجام ندادم میخوام وارد بشم میگه نمایش خطا یکم راهنمایی کنید 🙏🙏🙏واقعا کلافه شدم و وقتش هم خیلی کمه

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      مشکل از باگ سامانه می باشد با واحد پشتیبانی مای مدیو در ارتباط باشید

  2. Avatar photo Asayesh گفت:

    درود وقت بخیر.
    من تقریبا یه هفته پیش کارنامه رو تو سایت چک کردم و یکی از نمراتم رو اشتباه وارد کرده بودم به مدیر مدرسه اطلاع دادم گفت اشتباه شده و تصحیح کرد بعدش چک کردم معدل درست بود الان بعد سه روز دوباره چک کردم یکی از نمرات دیگه تغییر پیدا کرده (تربیت بدنی شده ۲) و همه نمراتم ۲۰ بود الان دوباره به مدیر اطلاع بدم؟ تا کِی قراره اینطوری باشه و بره رو باگ؟

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      دوست عزیز زمان دقیق باگ سایت رو ما هم نمیدونیم!!

  3. Avatar photo محمد گفت:

    سلام من چند روزه وارد سایت میشم میزنه تا صدور کارنامه نوبت دوم غیرفعال هست اما کارنامه مدرسه آماده شده تا کی طول میکشه سایت درست شه؟

    1. Avatar photo مشاور ابراهیمی گفت:

      سلام
      مشخص نیست
      به مدرسه مراجعه بفرمایید

  4. Avatar photo Amir گفت:

    سلام من وقتی وارد سایت میشم فقط پرورشی میاد و گزینه دیگه ای ندارد

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      از طریق سامانه my.medu وارد شوید.

  5. Avatar photo Mkhodamorady گفت:

    سلام وقت بخیر ببخشید چرا سایت پادا میخواد کارنامه رو نشون بده میزنه مشاهده کارنامه تا صدور نمرات نوبت دوم غیرفعال می باشد. ۵ روز پیش خوب بود سایت اما ۲روزیه برای من این جمله رو میزنه میخواستم بدونم مشکل از صفحه منه یا سراسری وکی مشکل برطرف می‌شود

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلا وقت بخیر
      مشکل از طرف سایته

  6. Avatar photo خدامرادی گفت:

    سلام وقت بخیر ببخشید چرا سایت پادا میخواد کارنامه رو نشون بده میزنه مشاهده کارنامه تا صدور نمرات نوبت دوم غیرفعال می باشد. ۵ روز پیش خوب بود سایت اما ۲روزیه برای من این جمله رو میزنه میخواستم بدونم مشکل از صفحه منه یا سراسری وکی مشکل برطرف می‌شود

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      مشکل ار طرف سایت هستش

  7. Avatar photo سحر گفت:

    سلام ببخشید من میخوام وارد مای مدیو بشم عکس رمز تصادفی نمیاد و نمیتونم وارد بشم

    1. Avatar photo مشاور اقازاده گفت:

      سلام وقت بخیر
      نیازه از طریق یک اینترنت و مرورگر دیگر اقدام کنید

  8. Avatar photo مبین گفت:

    سلام وقت بخیر
    شماره تلفنی که موقع وارد کردن سایت ازم میخواد الان اون خط رو ندارم و خطا میده.میشه راهنماییم کنین؟

    1. Avatar photo مشاور اقازاده گفت:

      سلام وقت بخیر
      نیازه با مدرسه صحبت کنید یا مراجعه به آموزش وپرورش

  9. Avatar photo Anita21 گفت:

    سلام من میخوام کارناممو بگیرم ولی وقتی وارد کد کاربری و رمز عبور میشه صفحه خالی میاد..باید چیکار کنم؟

    1. Avatar photo مشاور اقازاده گفت:

      سلام وقت بخیر
      اگر سیستم باگ نداشته باشد و کارنامه بارگزاری شده باشد امکان مشاهده وجود دارد

      1. Avatar photo پرهام گفت:

        سلام خسته نباشید آقا من چرا میزنم مشاهده کانامه میاد احراز هویت شما در حال بررسی می باشد؟؟

        1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

          سلام وقت به خیر
          برای استعلام از طریق سامانه my.medu.ir اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تماس با مشاور