ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام پادا پایه هشتم ۱۴۰۳ + راهنما تصویری جامع

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۵ دی ۱۴۰۲
ثبت نام پادا پایه هشتم
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

زمان و نحوه ثبت نام پادا پایه هشتم ۱۴۰۳ مشخص شد. دانش آموزان گرامی که ورودی پایه هشت محسوب می شوند، می توانند در مهلت های تعیین شده با مراجعه به سایت ثبت نام کلاس هشتم و وارد شدن به پرتال شخصی خود، برای نام نویسی اقدام نمایند.

همچنین، در این سامانه امکان دریافت کارنامه تحصیلی نیز وجود دارد. گفتنی است که برای انجام همه امور آموزشی در این سامانه، داشتن نام کاربری و رمز عبور الزمی است.

در این مقاله قصد داریم تا با راهنمای تصویری جامع، توضیحات کاملی را در مورد نحوه ثبت نام پادا پایه هشتم ارائه دهیم. علاوه بر این، چننانچه در این مورد با سوال یا مشکلی مواجه شدید، می توانید با همکاران ما تماس گرفته و در اسرع وقت پاسخ دریافت نمایید.

زمان ثبت نام پادا پایه هشتم

در سال های اخیر شاهد تغییرات بزرگی در نحوه انجام ثبت نام و بسیاری از امور آموزشی دانش آموزان مدارس بودیم. این امر به خصوص با شیوع بیماری کرونا و لزوم پیشگیری از همه گیری آن قوت گرفت و سازمان آموزش و پرورش با طراحی سامانه های مختلف از جمله سامانه پادا تاثیر بسزایی در کمتر کردن رفت و آمدهای حضوری به مدارس داشت. بدین ترتیب، مقرر شد تا دانش آموزان تمامی پایه ها نام نویسی خود را از طریق ورود به سامانه مذکور انجام دهند.

بر این اساس، همه دانش آموزان عزیزی که باید در پایه هشتم نام نویسی کنند، می توانند در زمان های تعیین شده و با وارد کردن اطلاعات خود در سایت ثبت نام کلاس هشتم به نشانی pada.medu.ir مراحل لازم را انجام دهند. در غیر اینصورت، امکان تحصیل در مدرسه برای آن ها وجود نخواهد داشت.

زمان ثبت نام پادا پایه هشتم برای هر سال تحصیلی جدید به طور معمول در اواخر بهار یا اوایل تابستان آغاز می شود. به طوری که در سال جاری اعلام گردید که دانش آموزان این پایه می توانند از تاریخ 1 خرداد الی 31 مرداد یعنی در یک مهلت دو ماهه نام نویسی خود را تکمیل کنند. دقت داشته باشید که نام نویسی تنها در این بازه زمانی امکان پذیر است. از این رو، چنانچه به دنبال تاریخ دقیق و جدیدترین اطلاعیه های آموزش و پرورش هستید، می توانید به کانال تلگرامی ایران تحصیل ملحق شوید.

برای اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام پادا پایه نهم ۱۴۰۳ + راهنمای تصویری جامع وارد لینک قرمز شوید

نحوه ثبت نام پادا پایه هشتم

از آنجا که سایت ثبت نام کلاس هشتم در واقع یک پرونده الکترونیک محسوب می شود، اطلاعات آموزشی همه دانش آموزان در آن گنجانده شده است. همچنین، برای هر کدام از دانش آموزان یک صفحه یا پرتال شخصی تدارک دیده شده است که برای ورود به آن نیاز به رمز عبور و نام کاربری است.

منظور از نام کاربری همان کد ملی فرد می باشد. اما رمز یا کلمه عبور را مدیر مدرسه از طریق سامانه سیدا دریافت و در اختیار دانش آموزان قرار می دهد. بنابراین، اگر به این رمز دسترسی ندارید، حتما مسئله از طریق مدرسه پیگیری کنید. حال در ادامه با نحوه ثبت نام پادا پایه هشتم آشنا خواهیم شد.

برای اطلاع از زمان ثبت نام الکترونیکی وارد سامانه پادا شوید

  • آدرس سایت ثبت نام کلاس هشتم را به نشانی medu.ir را در موتور جستجوگر خود وارد کنید. بر روی منوی پیش ثبت نام که در صفحه اصلی قرار دارد کلیک نمایید.

سایت ثبت نام کلاس هشتم

  • نام کاربری، رمز عبور و کد امنیتی را در کادرهای مربوطه وارد کرده و دکمه ورود کاربران را بزنید.

نحوه ثبت نام پادا پایه هشتم

  • در صفحه بعد می توانید مشخصات فردی خود را مشاهده کنید. حتما اطلاعات مندرج را بررسی کنید تا از درستی آن ها مطمئن شوید. در پایین کادر اطلاعات فردی معمولا با سه عنوان مدرسه، پایه و رشته مواجه خواهید شد. در قسمت مدرسه، نام مدارسی که در آن ها می توانید ثبت نام پادا پایه هشتم را انجام دهید، نوشته شده است.
  • اگر دانش آموز مایل به تحصیل در مدارس باشید، با کلیک بر روی مدارس دیگر قادر خواهید بود تا لیست مدارس دارای ظرفیت، نام منطقه و پایه تحصیلی را مشخص کنید. بدین ترتیب پیش ثبت نام پادا پایه هشتم به اتمام می رسد.

جهت آگاهی از شیوه حذف دانش آموز در سامانه سیدا + راهنما گام به گام لینک مربوطه را لمس فرمایید

نحوه اخذ کارنامه در سایت ثبت نام کلاس هشتم

یکی از مهم ترین خدماتی که در سایت ثبت نام پادا پایه هشتم به دانش آموزان ارائه می شود، صدور کارنامه است. در سال های گذشته دانش آموزان برای مجبور بودند تا برای دریافت کارنامه خود به صورت حضوری به مدارس مراجعه نمایند.

اما با وجود این سامانه، کارنامه ها بسته به مدرسه مربوطه حدود دو هفته بعد از اتمام امتحانات، کارنامه ها به صورت الکترونیک در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد. حال که با نحوه ثبت نام پادا پایه هشتم آشنا شدیم، بهتر است با نحوه دریافت کارنامه نیز آشنا شویم.

  • وارد سایت ثبت نام کلاس هشتم یا همان سامانه پادا شوید
  • بر روی منوی مشاهده کارنامه کلیک کنید
  • اطلاعات خواسته شده نظیر نام کاربری، کلمه عبور و کد امنیتی را در کادرهای مربوطه وارد نمایید.
  • حال می توانید کارنامه خود را مشاهده نمایید. همچنین، چنانچه مایل به چاپ آن بودید با انتخاب گزینه پرینتر می تواند آن را چاپ کنید.

جهت آگاهی از روند و فرایند ثبت نام پادا پایه دهم  وارد لینک شوید.

بازیابی رمز عبور سایت پادا پایه هشتم

همانطور که اشاره شد، وارد کردن رمز عبور برای ورود به سایت ثبت نام کلاس هشتم الزامی است. حال چنانچه دانش آموزی به دلایل مختلف این رمز را فراموش یا گم کند، بایستی برای بازیابی آن اقدام نماید. برای این منظور، نیازی به مراجعه حضوری نبوده و تنها با ورود به سامانه ثبت نام پادا پایه هشتم، یک رمز جدید دریافت کنند. انجام این کار بسیار آسان و به ترتیب که در زیر توضیح خواهیم داد، می باشد.

  • زمانی که وارد صفحه اصلی شدید بر روی گزینه ” بازیابی رمز عبور ” کلیک نمایید.
  • حال کد ملی و کد امنیتی نمایش داده شده را وارد نمایید.
  • با کلیک بر روی گزینه ” ثبت” کلمه عبور برایتان نمایش داده خواهد شد.

مدارک لازم برای دانش آموزان جدید الورود

گاهی ممکن است که دانش آموزی در مدرسه یا مقطع جدیدی قصد نام نویسی داشته باشد، برای چنین مواردی فرد باید در بخش دانش آموزان جدید الورود ثبت نام اولیه را انجام دهد.

البته این مورد برای پایه هشتم کمتر صدق می کند، چرا که معمولا اطلاعات این دانش آموزان در سایت ثبت نام کلاس هشتم موجود است و نیازی به وارد کردن اطلاعات جدید نیست.

اما به طور کلی اگر قصد دارید تا به عنوان دانش آموز جدید الورود نام نویسی کنید، نیازمند طی کردن یک سری مراحل و ارائه یک سری اطلاعات هستید. نحوه و مدارک مورد نیاز برای ثبت نام پادا پایه هشتم برای این دسته از دانش آموزان به شرح زیر است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد  ثبت نام پایه اول ابتدایی پادا وارد شوید

اطلاعات فردی  

آدرس و تماس

 

نام و نام خانوادگی

کدملی دانش آموز

نام پدر

شماره شناسنامه

محل صدور شناسنامه

تاریخ تولد

محل تولد

انتخاب جنسیت دانش آموز

شماره سریال شناسنامه

 

آدرس منزل

کدپستی منزل

تلفن منزل

موبایل پدر

موبایل مادر

ایمیل پدر

ایمیل مادر

موبایل دانش آموز

ایمیل دانش آموز

 

 

اطلاعات تکمیلی

 

 

مقطع و پایه و رشته تحصیلی

 

ملیت

دین

مذهب

نوع خانواده (عادی، فرزند شهدا، فرزند جانباز و …)

مدرک تحصیلی پدر

شغل پدر

مدرک تحصیلی مادر

شغل مادر

وضعیت جسمانی

وضعیت سلامتی

وضعیت نظام وظیفه

وضعیت تاهل

وضعیت مسکن

انتخاب مقطع

انتخاب پایه

انتخاب رشته تحصیلی

 

 

جهت دریافت دفترچه ثبت نام مدارس شاهد لینک قرمز را انتخاب کنید

مشاوره ثبت نام پادا پایه هشتم

دانش آموزانی که بواسطه توضیحات بالا با نحوه ثبت نام پادا پایه هشتم آشنا شدند، دیگر به راحتی می توانند برای انجام امورد مورد نظر خود خود اقدام کنند. البته، در برخی از موارد کاربران با مشکلات و مسائلی مواجه می‌شوند که می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد.

برای مثال، عدم امکان ورود به صفحه شخصی با وجود وارد کردن کلمه عبور، بارگذاری نشدن سامانه، سرعت پایین اینترنت و … از جمله مسائلی است که معمولا دانش آموزان گزارش می‌دهند.

با وجود آنکه طراحان این سامانه تلاش بسیاری در بهبود ارائه خدمات به کاربران خود کرده و حتی نسخه اپلیکیشن آن را نیز ارائه نموده اند، اما به دلیل نوپا بودن ممکن است ابهامات زیادی برای دانش آموزان و اولیای عزیز به همراه داشته باشد.

همکاران ما به دلیل آشنایی کاملی که با محیط  سایت ثبت نام کلاس هشتم دارند، این آمادگی را دارند تا برای تمام راهنمایی های لازم را در اختیار دوستان گرامی قرار داده و برای تسریع و تسهیل انجام موارد تحصیلی در کنار همه دانش آموزان کوشای سرزمینمان باشد.

خلاصه مطالب

در این مقاله دیدیم که سایت ثبت نام کلاس هشتم دارای چه امکاناتی است و برای نام نویسی چه باید کرد. کارشناسان ایران تحصیل این آمادگی را دارند تا نه تنها در مورد نحوه ثبت نام پادا پایه هشتم، بلکه دانش آموزان گرامی همه پایه ها را در تمامی زمینه ها یاری دهند.

برای این منظور، کافی است که از ساعت 8 صبح الی 12 شب در همه روزهای هفته از طریق شماره های درج شده در جدول زیر با ما در تماس باشید.

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

برای ثبت نام پادا پایه هشتم به کجا باید مراجعه کرد؟

دانش آموزان این پایه جهت ثبت نام بایستی به سامانه پادا به آدرس اینترنتی  www​.pada.medu.ir مراجعه کنند.

آیا برای بازیابی رمز عبور پایه هشتم نیز باید به سامانه پادا مراجعه کرد؟

بله. تمامی دانش آموزانی که رمز خود را فراموش یا گم کنند، می توانند به بخش بازیابی رمز عبور سامانه پادا مراجعه کنند. 

آیا می توان در سایت پادا کارنامه پایه هشتم را نیز دریافت کرد؟

بله. در این سامانه امکان دریافت کارنامه برای همه دانش آموزان وجود دارد.

برای رفع مشکلات ورود و ثبت نام در سامانه پادا چه باید کرد؟

دانش آموزان و اولیای گرامی می توانند جهت رفع مشکلات ورود به این سایت با کارشناسان ایرا تحصیل تماس بگیرند. 

 

 

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • لیست مدارس آموزش از راه دور

    لیست مدارس آموزش از راه دور 1403 + زمان و شرایط + هزینه

    اطلاع از لیست مدارس آموزش از راه دور کمک می‌کند تا شما بتوانید از میان مدارسی که به صورت غیر حضوری فعالیت دارند؛ مدرسه‌ای که از نظر شما امکانات بهتری در اختیارتان قرار می‌دهد را انتخاب کنید. مدارس آموزش از...
  • شهریه مدارس نمونه دولتی

    شهریه مدارس نمونه دولتی 1403 + کلیه مقاطع | ایران تحصیل

    در میان مراکز آموزشی دولتی، مدارس نمونه دولتی از امتیاز و رتبه بسیار خوبی برخوردارند؛ به همین دلیل نیز بسیاری از دانش‌ آموزان برای ورود به این مدارس با شرکت در آزمون ورودی آن با یکدیگر رقابت می‌ کنند. یکی...
  • ثبت نام دبیرستان البرز

    ثبت نام دبیرستان البرز 1403 {شرایط جدید} + ورود mandegaralborz

    دانش‌آموزانی که تمایل به ادامه تحصیل و ثبت نام دبیرستان البرز در دوره  متوسطه دوم دبیرستان ماندگار البرز را دارند، می‌توانند در دوره زمانی مقرر با مشاهده شرایط ثبت نام دبیرستان البرز برای ثبت‌نام آزمون سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
تماس با مشاور