ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوره تحصیلی تلفنی با موبایل

مشاوره تحصیلی تلفنی با موبایل
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

متقاضیان دریافت مشاوره می‌توانند از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی با موبایل ایران تحصیل بهره‌مند شوند. به دلیل اینکه امروزه مردم مشغله‌های فراوانی دارند دیگر کمتر زمان مراجعه به مراکز مشاوره را دارند که در این صورت استفاده از مشاوره تلفنی بهترین راه برای حل مشکلات روزانه مردم بخصوص دانش آموزان در امور تحصیلی است. امروزه برای دریافت مشاوره نیازی به مراجعه حضوری و یا تماس با تلفن ثابت نیست. جهت اطلاع از شماره مشاوره تحصیلی با موبایل با کارشناسان ما تماس بگیرید.

مشاوره تحصیلی با موبایل در تمامی مقاطع تحصیلی از ابتدایی تا دکتری در سامانه ایران تحصیل امکان پذیر می‌باشد. از جمله خدمات ارائه شده در این سامانه مشاوره و برنامه‌ریزی درسی برای کنکور، مشاوره انتخاب رشته در تمامی مقاطع با استعدادیابی تحصیلی و شغلی، مشاوره ثبت نام بدون کنکور دانشگاه، ثبت نام مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی و غیره می‌باشد.

همراهان عزیز اگر در مرحله انتخاب رشته دچار سردرگمی شده و زمان زیادی ندارند، یا می‌خواهند در سامانه‌ای ثبت نام کنند و با مشکل مواجه شده و یا در هر زمینه‌ای از مشاوره تحصیلی نیاز به راهنمایی دارند، می‌توانند با رجوع به صفحه مشاوره تحصیلی با موبایل بسته مشاوره مورد نظر خود را تهیه کرده تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند. متقاضیان با این روش می‌توانند از کارشناسان ما بخواهند به صورت آنلاین برایتان در سامانه ثبت نام یا ویرایش اطلاعات کرده، و یا انتخاب رشته را براساس توانایی‌ها و علایق‌تان برای شما انجام دهند.

تخفیف مشاوره ایران تحصیل

اهمیت مشاوره تحصیلی تلفنی با موبایل

👈 در سال‌های گذشته چندان به مشاوره تحصیلی توجهی نمی‌شد، شاید این موضوع را والدین و یا دانش آموزان بی‌اهمیت تصور می‌نمودند و همچنین رقابت و نحوه آزمون و امتحانات به شکل امروزی صورت نمی‌پذیرفت.

اما امروزه مشاوره تحصیلی تلفنی با موبایل بسیار حائز اهمیت شده است، به همین دلیل می‌توانید با استفاده از شماره مشاوره تحصیلی تلفنی رایگان به راحتی با مشاوران تحصیلی در ارتباط باشید.

👈 در این مقاله قصد داریم تا به مشاوره تحصیلی تلفنی با موبایل بپردازیم. این شماره شامل خدمات مشاوره‌ای در موارد متعددی می‌باشد که هر یک از دانش آموزان با استفاده از این امکان می‌توانند به راحتی با کارشناسان بدون نیاز به مراجعه حضوری برای ثبت نام اقدام نمایید.

👈 رخوشبختانه امکان شماره مشاوره تحصیلی تلفنی رایگان بدون نیاز به صرف هزینه امکان پذیر است. بنابراین بدون ترس از هزینه و پرداخت آن به راحتی می‌توانید از خدمات مشاوره‌ای لازم بهره‌مند گردید.

بنر-اکادمی-ایران-تحصیل

خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی با موبایل

👈 دانش آموزان در مقاطع مختلفی نیازمند استفاده از خدمات مشاوره‌ای می‌باشند. شاید در گذشته برای ادامه تحصیل تنها به عنوان یک موضوع غیر ضروری نگاه می‌شد و به همین دلیل نیازی به تلاش در این زمینه احساس نمی‌شد.

👈 اما رفته رفته، این موضوع به یک ضرورت تبدیل شد و همین ضرورت موجب گردید تا هر یک از دانش آموزان و اولیای محترم آنان خدمات مشاوره را بسیار جدی تر و دقیق تر دنبال نمایند.

👈 برای آشنایی شما اولیای عزیز و دانش آزموزان گرامی که مایل به استفاده از این خدمات می‌باشید، می‌توانید با کارشناسان مربوط به هر یک از موارد زیر متصل شوید و به راحتی از خدماتی که مایل هستید، بهره‌مند گردید.

این خدمات به هیچ یک از شهرها محدود نمی‌شود و برای تمامی افراد در سطح کشور می‌تواند مفید و موثر واقع شود.

برای برقراری ارتباط با مشاوره تحصیلی تلفنی سازمان سنجش کیلک کنید.

خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی با موبایل

مشاوره تحصیلی با موبایل در زمینه قبولی در مدارس

👈 حقیقت این است که روش‌ها و فنون مطالعه و همچنین تدریس در سال‌های اخیر دچار تغییراتی شده است و رویکرد دانش آموزان و همچنین والدین عزیز آنان در رابطه با اینکه صرفا دروس موجود در کتاب‌ها را مطالعه نمایند نخواهد بود.

👈 به همین دلیل دانش آموزان و اولیای عزیز تلاش می‌نمایند تا فرزندان خود را در مدارسی ثبت نمایند که این مدارس بتوانند علاوه بر امکان ایجاد ادامه تحصیل برای آنان، بر یادگیری دروس با توجه به خلاقیت لازم نیز برخوردار شوند.

👈 یک مشاور تحصیلی به دانش آموزانی که مایل به ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی می‌باشند، کمک می‌نماید تا از برنامه ریزی برای قبولی در تیزهوشان ششم به هفتم بهره‌مند شوند.

👈 به همین دلیل با کمک مشاوره‌هایی که از سوی مشاوران ارائه می‌گردد، هر یک از دانش آموزان می‌توانند به راحتی در این مدارس پذیرفته شوند و یا در تمامی زمان‌هایی که نیازمند کمک می‌باشند از راهنمایی‌های لازم بهره‌مند گردند تا مشکلات خود را بهبود بخشند.

👈 نحوه ثبت نام در مدارس مختلف می‌تواند متفاوت باشد. به همین دلیل نحوه ثبت نام به نوبه خود از جمله سوالاتی است که داوطلبان خواهند داشت.

👈 برای انجام ثبت نام با استفاده از مشاوره تحصیلی تلفنی با موبایل می‌توانید به راحتی و با استفاده از برقراری این ارتباط به کلیه سوالاتی که دارید به پاسخ لازم دست یابید.

👈 همچنین از کلیه منابع مطالعه و نحوه برنامه ریزی و یا کارنامه‌های سال‌های گذشته آگاهی لازم را در رابطه با درصدهای هر درس و غیره به دست آورید.

مشاوره تحصیلی تلفنی با موبایل کنکور

👈 برای استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی با موبایل معمولا مشاوره تلفنی کنکور تجربی بیشترین تقاضا را برای استفاده از خدمات مشاوره ای خواهند داشت.

👈 قبولی در کنکور برای رشته‌های مختلف خصوصا گروه علوم تجربی به دلیل رقابت بسیار شدیدی که درسال‌های اخیر به وجود آمده است موجب شده است این کنکور به یکی از پرجمعیت‌ترین کنکور‌ها تبدیل شود.

👈 از جمله خدماتی که مشاوره تحصیلی تلفنی با موبایل به داوطلبان کنکوری ارائه می‌نماید، شامل مشاوره تحصیلی برای کنکور پزشکی می‌باشد.

👈 همچنین یکی از مشکلاتی که داوطلبان کنکور ممکن است با آن مواجه باشند، در رابطه با برنامه ریزی کنکور خواهد بود. مشاوران تحصیلی، برنامه ریزی‌های ماهانه، هفتگی و روزانه را برای داوطلبان به ارمغان می‌آورند.

👈 برای بسیاری از داوطلبان کنکور که مایل به پذیرش در رشته‌های مختلف می‌باشند اما با حداقل تراز و نمره آن آشنا نیستند مشاوره تحصیلی کنکور سراسری به داوطلبان عزیز کمک می‌کنند تا علاوه بر اطلاع از تمامی ضرایب در هر رشته و هر زیر گروه، با کارنامه‌های سال‌های گذشته آشنایی لازم را داشته باشند و بتوانند از حداقل رتبه و تراز لازم اطلاع دقیق یابند.

برای اطلاع از مشاوره انتخاب رشته نهم کلیک کنید.

مشاوره تحصیلی تلفنی با موبایل کنکور

👈 انتخاب رشته در دو سطح امکان پذیر است که شامل مشاوره انتخاب رشته در سطح دبیرستان و انتخاب رشته دانشگاهی می‌باشد.
👈 هر یک از این موارد حساسیت‌های خود را خواهند داشت و به همین دلیل بدون کمک و همچنین اطلاع و صحبت با مشاوران در این زمینه شاید نتوان دست به انتخاب مناسبی زد. از خدمات مشاوره ایران تحصیل مشاوره تحصیلی انتخاب رشته آنلاین می‌باشد.
👈 مشاوره تحصیلی در دوره دبیرستان می‌تواند کمک نماید تا علاوه بر شناخت شخصیت خود، از استعداد و بهره هوشی خود اطمینان لازم را به دست آورید تا بتوانید با استفاده از این خدمات کاملا متناسب با شخصیت خود انتخاب رشته اصولی و درستی داشته باشید.
👈 شماره مشاوره تحصیلی تلفنی رایگان این مزیت را به شما می‌دهد تا در هر زمان که مایل باشید، به استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی انتخاب رشته دانشگاهی استفاده نمایید. داوطلبان کنکور برای انتخاب رشته با انتخاب‌های متفاوتی روبه رو خواهند بود که می‌توانند با استفاده از این کد رشته‌ها و با توجه به تراز کسب شده خود نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند. البته این موضوع اصولی دارد که این اصول را مشاوره انتخاب رشته کنکور به شما خواهد آموخت.

مزایای استفاده از مشاوره تحصیلی تلفنی با موبایل 

✔️ یکی از معظلاتی که دانش آموزان و اولیای آنان برای استفاده از خدمات مشاوره‌ای دارند، دور بودن و یا در دسترس نبودن این مراکز مشاوره‌ها است. خوشبختانه با استفاده از مشاوره تلفنی با موبایل می‌توانید به راحتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری در هر زمان اقدام نمایید.

✔️ از دیگر مزایای مشاوره تحصیلی تلفنی با موبایل می‌توان به در دسترس بودن همیشگی آن و همچنین عدم نیازمند بودن به پرداخت ویزیت و غیره اشاره کرد. هنگامی که شما شماره مشاوره تحصیلی تلفنی رایگان را داشته باشید، به راحتی می‌توانید در هر جایی که مایل باشید به صورت خصوصی به مشاوره بپردازید.

✔️ با استفاده از مشاوره تحصیلی تلفنی با موبایل می‌توانید به مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل متصل شوید. و به صورت تخصصی از تمامی خدمات لازم بهره مند گردید.

پزشک شوید

شماره مشاوره تحصیلی با موبایل رایگان

👈 همانطور که ذکر شد، با استفاده از شماره مشاوره تحصیلی تلفنی رایگان می‌توانید به راحتی با مشاوران ایران تحصیل در زمینه‌های مختلف در ارتباط باشید.

👈 ممکن است شما نیازمند مشاوره‌ای باشید که در این مقاله درج نشده باشد. در این زمینه هیچ گونه نگرانی وجود نخواهد داشت، در هر زمینه‌ای که مایل باشید می‌توانید به از خدمات لازم بهره‌مند گردید و با کارشناسان و فارغ‌التحصیلان همان رشته ارتباط برقرار نمایید.

👈 موضوع دیگری که ممکن است با شنیدن شماره مشاوره تحصیلی تلفنی رایگان به ذهن شما خطور کند، تخصص مشاورینی است که قرار است به شما مشاوره دهند.

👈 خوشبختانه ما امکانی را فراهم نموده‌ایم که با استفاده از آن می‌توانید برای مشاوره تحصیلی تلفنی با موبایل با هر فرد به صورت تخصصی صحبت کنید و به راحتی از تمامی خدمات لازم را به دست آورید.

👈 برای استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی با موبایل و همچنین دریافت شماره مشاوره تحصیلی تلفنی رایگان با مشاورین و کارشناسان ایران تحصیل در ارتباط باشید.

👈 مشاوران ما همه روزه حتی ایام تعطیل، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان هستند. کافی است با شماره‌ 9099075307 تماس حاصل نمایید تا به پاسخ کلیه سوالات خود دست یابید.

شماره مشاوره تحصیلی با موبایل

نکاتی برای دریافت مشاوره تحصیل موثر با موبایل رایگان

برای دریافت مشاوره موثر تحصیلی تلفنی با موبایل رایگان، می‌توانید به نکات زیر توجه کنید:

✔️ مشخص کردن موضوع مشاوره: قبل از تماس با کارشناسان، به دقت موضوع مشاوره خود را مشخص کنید. این امر به کارشناسان کمک می‌کند تا بتوانند به بهترین شکل ممکن به نیازهای شما پاسخ دهند.

✔️ آماده سازی سوالات: سوالات خود را به صورت کامل و واضح آماده کنید قبل از تماس با کارشناسان. این کار به شما کمک می‌کند تا از وقت محدود مشاوره به بهترین نحو استفاده کنید و به دنبال جواب‌های دقیق تر باشید.

✔️ گوش دادن به دقت: به پاسخ‌های کارشناسان با دقت گوش دهید و در صورتی که ابهامی وجود دارد، سوالات خود را مجدداً مطرح کنید. ارتباط موثر و دوطرفه با کارشناسان از اهمیت بالایی برخوردار است و باید از این فرصت به بهترین نحو استفاده کنید.

✔️ مشاوره تحصیلی تلفنی با موبایل رایگان، یک راه عالی برای دریافت راهنمایی از کارشناسان متخصص در زمینه‌های مختلف تحصیلی است. با رعایت این نکات، می‌توانید از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و به دنبال رسیدن به اهداف تحصیلی خود بروید.

اخبار مرتبط با مشاوره تحصیلی تلفنی با موبایل

  • چگونه می توانم با مشاوره تحصیلی تلفنی با موبایل در ارتباط باشم؟

در رابطه با زمان مورد نظر برای مشاوره هیچ یک از مراجعین محدودیت زمانی در نظر گرفته نشده است. هر یک از مراجعین می‌توانند در هر زمانی که مایل باشند، با مشاورین ما در ارتباط باشند.

برای استفاده از خدمات مشاوره می‌توانید با شماره‌های مندرج در وب سایت یا خطوط تلفن ثابت بدون نیاز به پیش شماره، ارتباط برقرار نمایید تا پس از آن شماره موبایل مشاوران در اختیار شما قرار داده شود. این شماره به شما کمک می‌نماید تا بتوانید در هر زمانی که مایل باشید، به خدمات مورد نیاز دسترسی داشته باشید.

خلاصه مقاله مشاوره تحصیلی تلفنی با موبایل

دریافت مشاوره تحصیلی تلفنی با موبایل یکی از بهترین راه ها جهت ارتباط با مشاوران خبره و مجرب است. اخیرا با فراگیر شدن ثبت نام بدون کنکور دانشگاه‌ها و افزایش رقابت در قبولی مدارس خاص، خانواده‌ها و افراد متوجه اهمیت دریافت مشاوره تحصیلی درست شده‌اند. مشاوره در هر مرحله‌ای از تحصیل می‌تواند به کمک داوطلبان بیاید. اگر متقاضی ثبت نام در سامانه آزمون تیزهوشان هستید، یا می‌خواهید انتخاب رشته بدون کنکور انجام دهید، ممکن است در مراحل مختلف نیاز به راهنمایی داشته باشید.

مراحل ثبت نام و یا انتخاب رشته از آنجایی که تعیین کننده سرنوشت و آینده داوطلب هستند، اهمیت بسزایی دارند. خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی با موبایل محدود به زمان و مکان نمی‌شود و متقاضیان می‌توانند در هر ساعتی و از هر جای کشور برای دریافت مشاوره تماس بگیرند. چنانچه در هر رمینه ای از جمله ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری در مرحله انتخاب رشته نیاز به راهنمایی دارید، می‌توانید با شماره 9099075307 تماس گرفته و با کارشناسان ما در مرکز مشاوره ایران تحصیل در ارتباط باشید

برای دریافت PDF مقاله مشاوره تحصیلی تلفنی با موبایل کلیک کنید.

پادکست صوتی مقاله

4/5 - (4 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

در چه مقاطعی می‌توانیم از مشاوره تحصیلی تلفنی استفاده کنیم؟

در همه مقاطع از ابتدایی تا دکتری می‌توانیم از مشاوره تحصیلی استفاده نماییم.

مزایای مشاوره تحصیلی با موبایل چیست؟

مقرون به صرفه بودن از لحاظ هزینه و وقت برای دانش آموزان و اولیای آن‌ها، سهولت و دسترسی آسان به مشاور، جلوگیری از اتلاف وقت.

چه کسانی در ایران تحصیل مشاوره تلفنی به دانش آموزان می‌دهند؟

افرادی که رتبه‌های برتر کنکور بودند مشاور شما در ایران تحصیل هستند.

نظرات

42 دیدگاه دربارهٔ «مشاوره تحصیلی تلفنی با موبایل»

  1. Avatar photo محمد گفت:

    سلام وقتتون بخیر

    یه سوال دارم

    من سرباز مرزبانی ارتشم و یه ماه دیگه تموم میشه :))

    رشته ام انسانیه

    ولی علاقه عجیبی به مهندسی کامپیوتر پیدا کردم

    میخواستم ببینم من بدون کنکور میتونم برم برای رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه آزاد ؟

    یا باید برم دیپلم ریاضی بگیرم و کنکور ریاضی بدم و برم برای مهندسی کامپیوتر

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله می توانید . تماس بگیرید تا مراحل را به شما توضیح دهیم و شما را راهنمایی کنیم .

  2. Avatar photo سارای نظری گفت:

    سلام خسته نباشید من قصد دارم دیپلوم کاردانی تغیر بدم به دیپلوم تجربی باید چیکار کنم
    ترمیم معدل لازمه؟ باید چیکار کنم ممنونم میشم جواب بدید

    1. Avatar photo مشاور راهدار گفت:

      سلام باید از اموزش و پرورش شهرتون اقدام به ثبت نام کنید

  3. Avatar photo ایداسلیمی گفت:

    سلام من یه سوالی داشتم میشه بگین برای قبولی رشته دندان در دانشگاه تهران هر درس باید چه درصدی زده شه یا چند تست درست زده شه

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر بلای 80درصد

  4. Avatar photo یه شخص گفت:

    عرض ادب
    دانشگاه تهران رشته تدوین داره؟ اگه داره با چه رتبه ای باید قبول شد؟میشه با داشتن دیپلم فنی حرفه ای فتوگرافیک در دانشگاه تدوین خوند؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      با عرض سلام خدمت شما.
      شما دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته این مقطع را بررسی نمایید.

  5. Avatar photo پریسا گفت:

    سلام روز بخیر
    بنده کارشناسی مترجمی دارم و امسال میخوام کنکور برای ارشد مشاوره بدم
    میخوام بدونم امکان شغل برای من وجود داره در مراکز مشاوره یا هرجایی مربوط به این رشته؟ چون کارشناسی مشاوره رو ندارم

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام دوست عزیز بله این امکان براتون وجود داره. و برای اشتغال به کار مدرک کارشناسی شما ملاک نمیباشد.

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • منابع آزمون وکالت

    منابع آزمون وکالت 1403 + 12 منبع طلایی از نظر رتبه ها!

    منابع آزمون وکالت 1403 اعلام شد. بسیاری از داوطلبان سوال دارند که برای قبولی در وکالت چه کتابی بخوانیم؟ برای کلیه دانشجویان دارای مدرک کارشناسی رشته حقوق که قصد دارند جهت اخذ پروانه وکالت و اشتغال به کار اقدام به...
  • سوالات مصاحبه علمی قضاوت

    سوالات مصاحبه علمی قضاوت 1403 + پاسخنامه pdf

    سوالات مصاحبه علمی قضاوت با پاسخ 1403 از جمله موارد مهمی است که بیشتر داوطلبان مصاحبه آزمون قضاوت، به دنبال آن هستند. پیش از شروع آزمون بهتر است سوالات سال‌های گذشته را بررسی کرده تا بتوانید برای مصاحبه نهایی که...
  • مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی

    مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی 1403 + سوالات و پاسخ | ایران تحصیل

    دانشگاه علوم پزشکی تهران سالانه آزمونی را برای متقاضیان تحصیل در رشته پزشکی که دارای مدرک لیسانس هستند برگزار می کند و به آن ها فرصت رقابت برای اخذ پذیرش پزشکی را می دهد. اما تنها کسب نمره قبولی در...
  • آزمون وکالت آنلاین

    آزمون وکالت آنلاین ۱۴۰۳

    شرکت در آزمون وکالت آنلاین ۱۴۰۳ به داوطلبان عزیز کمک می نماید تا بتوانند آمادگی خود را برای آزمون تعیین سطح وکالت بیشتر نمایند. ویژگی هایی برای بهترین آزمون آزمایشی وکالت آنلاین وجود دارد که باید بدان دقت داشته باشید...
تماس با مشاور