ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

برنامه ریزی برای قبولی در تیزهوشان ششم به هفتم | ایران تحصیل

برنامه ریزی برای قبولی در تیزهوشان ششم به هفتم
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

همانطور که می دانید هر ساله برای مدارس تیزهوشان آزمونی برگزار می شود که افراد بسیاری برای قبولی در آن با هم رقابت می کنند. این آزمون برای دو مقطع ششم و نهم برگزار می گردد. تمرکز ما در این مطلب بر روی برنامه ریزی برای قبولی در تیزهوشان ششم به هفتم است تا به شما کمک کنیم بهترین نتیجه را از این آزمون بگیرید.

برای دریافت مشاوره قبولی در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم، نمونه سوالات سال های گذشته و دریافت برنامه مطالعاتی فردی ویژه خودتان از مشاوران مرکز مشاوره ایران تحصیل، با شماره 9099075307 (بدون شماره گیری پیش شماره استانی و از تلفن ثابت) تماس بگیرید. شایان ذکر است مشاوران این مرکز هر روز از ساعت 8 صبح تا 12 شب آماده مشاوره و راهنمایی شما عزیزان هستند و شما حتی می توانید در روزهای تعطیل هم در ساعات ذکر شده با آن ها ارتباط برقرار نمایید.

اهمیت زمان بندی و برنامه ریزی برای قبولی در تیزهوشان ششم به هفتم

قبل از شروع برنامه ریزی برای قبولی تضمینی در آزمون تیزهوشان نیاز است که حتماً از زمان بندی های مربوط به این آزمون اطلاعات لازم را کسب نمایید. زیرا در غیر این صورت برای مطالعه منابع و آمادگی برای آزمون دچار مشکل خواهید شد. بسته به اینکه از چه زمانی برای مطالعه فعالیت خود را آغاز می کنید، می توانید برنامه ریزی کنید.

در خصوص آزمون تیزهوشان ششم باید بدانید که به طور کلی ثبت نام تیزهوشان، فروردین ماه انجام می‌شود و زمان بندی های مهم در رابطه با آزمون تیزهوشان که باید از آن ها اطلاعات کافی را کسب نمایید شامل موارد زیر می شود:

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان

زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان

اهمیت زمان بندی و برنامه ریزی برای قبولی در تیزهوشان ششم به هفتم

برای اطلاع از شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان بر لینک آبی رنگ کلیک کنید.

نحوه برنامه ریزی برای قبولی در تیزهوشان ششم 

برنامه ریزی برای قبولی در تیزهوشان ششم به هفتم، برای هر دانش آموز می‌تواند متفاوت باشد. به همین دلیل، برخلاف سایر مؤسساتی که یک نمونه برنامه ریزی درسی پایه ششم برای تمامی دانش آموزان تعیین می‌نمایند و آن را به تمامی داوطلبان ارائه می‌ کنند، متخصصین ما به هیچ عنوان این نوع برنامه ریزی را قبول نخواهند داشت و معتقد هستند برنامه ریزی باید برای هر فرد به صورت جداگانه و با در نظر گرفتن ضریب هوشی و امور روز مره و موارد دیگر او انجام شود.

نکته مهم دیگر در برنامه ریزی قبولی در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم این است که حتماً باید به ضرایب هر یک از دروس توجه شود. ضرایب در دروس مختلف متفاوت می‌باشد. لذا هر یک از داوطلبان لازم است با توجه به این تفاوت اهمیت و بر اساس اولویت‌ بندی‌ های خود، اقدام به تلاش بیشتری در زمینه درس مورد نظر نمایند. فراموش نکنید که تفاوت دانش آموزان پذیرفته شده و پذیرفته نشده را می‌توان در بسیاری از عوامل بررسی نمود.

برخی از دانش آموزان ممکن است در ابتدا تلاش بسیار زیادی برای پذیرفته شدن نمایند اما پس از مدتی از میزان انگیزه آنان کاسته شود و به همین دلیل از تلاش خود دست بردارند. آنچه در برنامه ریزی برای قبولی در تیزهوشان ششم باید موردتوجه قرار گیرد، برنامه ریزی درستی است که با توجه به آن، هر دانش آمور بدون وارد کردن استرس‌های نابه جا بتواند به راحتی پذیرفته شود.

برنامه ریزی صحیح تنها نباید به تعداد ساعات مطالعه محدود شود بلکه بخش مهمی از این عوامل را می‌توان در رابطه با عوامل روانی و کار کردن بر روی آن دانست. به عنوان مثال می‌توان به موضوع باورهای غلطی که دانش آموزان در رابطه با هوش و توانمندی ها و همچنین نگرانی و استرس‌هایی که به صورت درونی و یا بیرونی از طرف والدین دارند، اشاره نمود.

داشتن نمونه برنامه‌ریزی درسی ششم می‌تواند در مراحل اولیه بسیار کمک کننده باشد. اما آنچه ما به تمامی داوطلبان عزیز در رابطه با برنامه ریزی برای قبولی در آزمون تیزهوشان ششم توضیح می دهیم، مطالعه دقیق نمونه سؤالات آزمون تیزهوشان است. داشتن نمونه سوالات بسیار می‌تواند نقش تعیین‌کننده ای در آشنایی داوطلب با نوع مطالعه و سطح سوالات آزمون نهایی داشته باشد و به همین دلیل به هنگام آزمون دچار استرس نمی‌گردد.

برنامه‌ریزی هفتگی: توجه داشته باشید که برای آزمون‌های تیزهوشان و برنامه‌ریزی مدرسه، هرگز برنامه‌های طولانی‌مدت نوشته نشود. به نظر مشاوران، بهترین مدت برای برنامه‌ریزی یک هفته است.

اهمیت مدرسه: حتی اگر فکر می‌کنید که سطح کلاس‌ها در مدرسه پایین است، باز هم بهترین مکان برای یادگیری دروس، مدرسه و از زبان معلم است. پس از بازگشت به خانه، حتما درس‌ها را در همان روز مرور کنید، زیرا با این روش، درس‌هایی که مطالعه کرده‌اید، در حافظه بلندمدت شما ذخیره می‌شود.

یادداشت‌برداری: در حین مطالعه دروس و کتب آموزشی، نکات مهم و کلیدی را یادداشت کنید تا هر چند روز یکبار مرور کرده و در حافظه‌تان تثبیت شود. توجه داشته باشید که زمان کافی برای مرور کل درس وجود ندارد. مرور دروس و نکات: یک روز از برنامه‌هفتگیتان (مثلا آخر هفته) را به مرور نکاتی که یادداشت کرده‌اید، اختصاص دهید.

آزمون: حتما هر چند وقت یکبار، سوالات تستی کتب کمک آموزشی را حل کنید یا در آزمون‌های آزمایشی شرکت کنید. احتمالا تا به‌حال در مدرسه، فقط امتحان‌های تشریحی داشته‌اید و باید با نحوه تست زنی هم آشنا شوید تا در زمان آزمون دچار مشکل کمبود وقت نشوید.

اطلاعیه

برنامه ریزی برای قبولی در تیزهوشان ششم به صورت دقیق با دریافت راهنمایی های مشاورین می تواند موفقیت دانش آموز را تضمین نماید.

خرجش یک زنگه؟

آگاهی از نکات زیر نیز می تواند به شما در برنامه ریزی کمک بسیاری نماید:

اولین مورد مهم، تطبیق برنامه با ویژگی ها و عادت های شخصی خودتان است. بیشتر دانش آموزان برای دریافت برنامه از مشاوران کمک می گیرند که این کار هم می تواند به نفع آن ها و هم به ضرر آن ها باشد. دریافت برنامه مطالعاتی در صورتی مفید است که آن برنامه دقیقاَ مطابق با عادت های مطالعه فرد در نظر گرفته شده باشد و انعطاف پذیری داشته باشد. پس حتماً به این موضوع توجه کنید.

مورد مهم بعدی کسب اطلاعات کافی و دقیق در رابطه با آزمون تیزهوشان است که می تواند به افراد کمک بسیاری نماید. حتماً سوالات سال های قبل را مورد بررسی قرار داده و از نحوه طراحی و تعداد سوالات اطلاعات لازم را کسب نمایید؛ زیرا در غیر این صورت تمامی تلاش های شما بی نتیجه خواهد ماند.

نکته مهم بعدی توجه به زمان و ارزیابی مرتب خودتان است. برخی افراد تنها به مطالعه پی در پی می پردازند و از ارزیابی های ماهانه و هفتگی غافل می شوند. در حالی که شما باید با استفاده از کتاب های مجموعه تست به ارزیابی خودتان به صورت مرتب بپردازید.

نحوه برنامه ریزی برای قبولی در تیزهوشان ششم 

ترفند های برنامه ریزی برای قبولی در تیزهوشان

در این قسمت قصد داریم ریزه کاری هایی را بیان کنیم که برای قبولی شما در آزمون تیزهوشان می تواند بسیار کارساز و مفید باشد.

✔ مورد اول مربوط به نحوه مطالعه دروس برای آزمون ورودی تیزهوشان می شود. در خصوص نحوه مطالعه دروس، نباید اهمیت کتب درسی را دست کم بگیرید بنابراین در انتخاب منابع آموزشی به این موضوع توجه کرده و از مواردی استفاده کنید که منطبق بر آموزش های کتب درسی هستند. به علاوه ضرایب دروس را نیز در نظر بگیرید و ساعت های مطالعه خود را براساس ضرایب دروس تنظیم کنید. یعنی هر چه ضریب یک درس بیشتر بود، ساعت های مطالعه بیشتری را نیز برای آن صرف نمایید.

✔ در خصوص مطالعه ریاضی و علوم نیز یک سری نکات وجود دارد که باید به آن ها توجه کنید. در ابتدا لازم است بدانید امتیاز شما در این دو درس، سرنوشت ساز بوده و می تواند روی نتیجه ای که می گیرید، بسیار تاثیرگذار باشد. این دروس را باید عمیق مطالعه کنید و به تکرار و تمرین بپردازید تا مطالب در ذهن شما تثبیت شود.

✔ در خصوص مطالعه فارسی و دینی نیز باید بدانید که آگاهی از روش های تست زنی در این دو درس می تواند شما را چندین گام از دیگران جلوتر بیندازد.

 

اطلاعیه

در آزمون تیزهوشان، سوالات درس های قرآن و هدیه های آسمانی برای دانش آموزان شیعه و اهل تسنن به صورت مشترک طرح  شده اما سایر ادیان سوالات اختصاصی خواهند داشت.

 

چگونه خود را برای آزمون تیزهوشان ششم به هفتم آماده کنیم؟​

برای آمادگی جهت آزمون تیزهوشان باید هم از نظر روانی و هم از نظر علمی آماده باشید. مطالعه روی آمادگی علمی شما تاثیرگذار بوده و آمادگی روانی به اعتماد به نفس و آرامش اشاره دارد. در واقع از ابتدا اضطراب را از خودتان دور کرده و سعی کنید با این دیدگاه که تلاش خودتان را می کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید، مطالعه را آغاز نمایید. برنامه ریزی حتماً سرلوحه تمامی فعالیت های شما باشد. برای این کار می توانید دفتر برنامه ریزی داشته باشید و ساعت های مطالعه خود را یادداشت کنید تا در انتهای هر هفته بتوانید ارزیابی دقیقی از آمادگی خودتان انجام دهید.

 

چگونه برای آزمون تیزهوشان ششم به هفتم مطالعه کنیم؟

حال که از اهمیت برنامه ریزی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم  مطلع شدید، مهم است که از بهترین شرایط برای مطالعه نیز اطلاعات کافی را بدست آورید. در خصوص شرایط مطالعه می توان موارد متعددی را بررسی کرد، ما در ادامه به مهم ترین آن ها اشاره می کنیم. یکی از این موارد انتخاب محل مناسب برای مطالعه است؛ زیرا همانطور که می دانید داشتن تمرکز بالا در هنگام مطالعه یادگیری شما را بسیار بیشتر کرده و به شما کمک می کند تا بتوانید، بهترین نتیجه را از مطالعه خود بگیرید. پس انتخاب محل مناسب برای مطالعه بسیار مهم است. مورد بعدی آگاهی و استفاده از تکنیک های مطالعه است. به طور مثال یکی از مهم ترین موارد استفاده از تکنیک های خلاصه نویسی است و یا اگر مدت زمان کمی تا آزمون دارید، استفاده از تکنیک های تندخوانی نیز می تواند به شما کمک بسیاری نماید.

چگونه خود را برای آزمون تیزهوشان ششم به هفتم آماده کنیم؟​

برای اطلاع از اعلام نتایج تیزهوشان ششم ابتدایی بر لینک آبی رنگ کلیک کنید.

سوال داری؟

ویژگی های برنامه ریزی اصولی مطالعاتی برای قبولی در تیزهوشان ششم به هفتم

بسیاری از افراد برنامه مطالعاتی خود را بدون کمک گرفتن از افراد با تجربه برنامه ریزی می نمایند. این افراد تنها راه قبولی خود را در ساعات مطالعه زیاد تصور می کنند. به همین علت است که بسیاری از افراد علیرغم مطالعه زیاد نمی توانند در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم قبول شوند.

افزون بر این از آنجا که ضرایب درس ها در آزمون تیزهوشان یکسان نیستند نباید زمان یکسانی را برای همه آن ها در نظر گرفت.

یکی دیگر از اشتباهات رایج در برنامه ریزی برای قبولی در تیزهوشان ششم به هفتم این است که برنامه مطالعاتی برخی از دانش آموزان بسیار سنگین است و به عبارت دیگر قابلیت اجرایی شدن ندارد. مسلم است که قرار دادن حجم زیادی از مطالب برای مطالعه در یک روز علاوه بر خستگی زیاد باعث ناامیدی فرد داوطلب می شود و اعتماد به نفس او را نیز از بین می برد. بنابراین یکی از مهمترین ویژگی های برنامه مطالعاتی در آزمون تیزهوشان برای دانش آموزان پایه ششم به هفتم این است که برنامه مطالعاتی آن ها می‌ بایست ساده و قابل اجرا باشد‌.

فراموش نکنید یک برنامه ریزی درسی مناسب همه دانش آموزان نیست و باید بر اساس ویژگی و توانایی های فردی هر دانش آموز برنامه ریزی انجام شده باشد.

از دیگر نکات قابل توجهی که باید در برنامه ریزی درسی آن را رعایت کرد داشتن انعطاف پذیری در برنامه ریزی می باشد. منظور از انعطاف پذیری در برنامه مطالعاتی درسی دانش آموزان این است که در صورت ضرورت امکان تغییر ساعات مطالعه یا دروس مختلف در برنامه آن ها وجود داشته باشد.

در برنامه مطالعاتی دانش آموزانی که برنامه ریزی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم آن ها توسط مشاوران با تجربه انجام شده باشد می توان میزان پیشرفت و عقب ماندگی را به راحتی ارزیابی کرد. این برنامه ریزی ها دارای اهداف بلند مدت و کوتاه مدت هستند و چند جای خالی در آن ها به عنوان جبرانی برای هنگامی که نتوان طبق برنامه پیش رفت در نظر گرفته می شود.

مسئله مهم دیگر در این برنامه ها، داشتن وقت استراحت میان واحدهای مطالعاتی است زیرا اگر وقت استراحت کافی بین مطالعه هر درس وجود نداشته باشد دانش آموز خسته می شود و دیگر انگیزه ای برای ادامه مطالعه نخواهد داشت.

ترتیب مطالعه درس ها نیز مهم است و بهتر است روز با درسی آغاز شود که آسان تر است یا فرد علاقه بیشتری به آن دارد.

در کنار موارد فوق لازم است به سبک مطالعه نیز توجه داشت. به عنوان مثال اگر حافظه بصری دانش آموزی قوی است می توان از فلش کارت برای مرور مطالب استفاده کرد. در مورد دانش آموزانی هم که حافظه شنیداری خوبی دارند، گوش کردن به صدای ضبط شده آن ها در هنگام درس خواندن برای مرور مباحث خوانده شده موثر است.

همانطور که دیدید برنامه ریزی درسی کاری است که باید به صورت اصولی انجام شود تا بهترین نتیجه را بتوان از آن دریافت کرد. به همین علت توصیه می کنیم برای قبولی در تیزهوشان ششم به هفتم حتماً از برنامه مطالعاتی مرکز مشاوره ایران تحصیل استفاده نمایید که مختص هر دانش آموز و بر اساس ویژگی های فردی او تهیه می شود.

ویژگی های برنامه ریزی اصولی مطالعاتی برای قبولی در تیزهوشان ششم به هفتم

برای اطلاع از رشته های مدارس تیزهوشان بر لینک آبی رنگ کلیک کنید.

نمونه برنامه ریزی درسی ششم

نمونه برنامه ریزی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم موجب می شود که هر یک از دانش آموزان عزیز با استفاده از این نمونه، با میزان ساعات مطالعه مورد نیاز آشنا گردند. قطعا هر یک از داوطلبان لازم است برنامه ریزی جداگانه و منحصر به فرد خود را برای قبولی در آزمون تیزهوشان داشته باشند. اما آنچه در این مورد مهم و ضروری به نظر می رسد، به موضوع و نحوه برنامه ریزی صحیح مربوط می شود.

با استفاده از نمونه برنامه ریزی درسی ششم دانش آموزان عزیز می توانند به راحتی در رابطه با پیشرفت خود به ارزیابی جامع و کاملی دست یابند. به همین دلیل برای داشتن یک برنامه درست و اصولی می توانید انگیزه خود را افزایش دهید و همین مسئله موجب می گردد تا نسبت به عمل کردن در رابطه با برنامه قبولی در مدارس تیزهوشان انگیزه بیشتری داشته باشید. فراموش نکنید تمامی این موارد در کنار برنامه ریزی جداگانه برای هر دانش آموز وجود خواهد داشت.

آنچه در نمونه برنامه ریزی درسی ششم قابل مشاهده می باشد، سطرها و ستون های مربوط به هر یک از دروس عمومی و تخصصی می باشد که به موجب آن شما با ضرایب دروس مختلف آشنا می گردید و همچنین ستون پیش بینی که با استفاده از آن از میزان ساعات مطالعه برای درس های مختلف آگاه می شوید.

در برنامه ریزی برای آزمون تیزهوشان، ابتدا لازم است از ضرایب دروس اطلاعات کافی را داشته باشید که در جدول زیر ما این مورد را آورده ایم :

 

جدول ضرایب دروس برای برنامه ریزی قبولی در تیزهوشان ششم به هفتم
درس تعداد سوال ضریب
ریاضی 20 سوال ضریب 3
علوم تجربی 17 سوال ضریب 2
زبان و ادبیات فارسی 15 سوال ضریب 2
مطالعات اجتماعی 15 سوال ضریب 1
هدیه های آسمان 8 سوال ضریب 2

 

در برنامه ای که ما برای شما آورده ایم، برای هر درس با توجه به ضریب آن ساعاتی جهت مطالعه در نظر گرفته شده است. به طور مثال درس های ریاضی، علوم و ادبیات هر روز در برنامه مطالعاتی شما قرار داشته و مطالعات اجتماعی هفته ای دو بار مطالعه می شود.

 

ریاضی علوم ادبیات هدیه اجتماعی
شنبه 40 دقیقه مطالعه + 20 دقیقه تست شنبه 40 دقیقه مطالعه + 20 دقیقه تست شنبه 40 دقیقه مطالعه + 20 دقیقه تست شنبه 40 دقیقه مطالعه + 20 دقیقه تست شنبه 40 دقیقه مطالعه + 20 دقیقه تست
1 شنبه 40 دقیقه مطالعه + 20 دقیقه تست 1 شنبه 40 دقیقه مطالعه + 20 دقیقه تست 1 شنبه 40 دقیقه مطالعه + 20 دقیقه تست 1 شنبه 40 دقیقه مطالعه + 20 دقیقه تست 1 شنبه 40 دقیقه مطالعه + 20 دقیقه تست
2 شنبه 40 دقیقه مطالعه + 20 دقیقه تست 2 شنبه 40 دقیقه مطالعه + 20 دقیقه تست 2 شنبه 40 دقیقه مطالعه + 20 دقیقه تست 2 شنبه 40 دقیقه مطالعه + 20 دقیقه تست تایم آزاد برای مرور برنامه های عقب افتاده
3 شنبه 40 دقیقه مطالعه + 20 دقیقه تست 3 شنبه 40 دقیقه مطالعه + 20 دقیقه تست 3 شنبه 40 دقیقه مطالعه + 20 دقیقه تست 3 شنبه 40 دقیقه مطالعه + 20 دقیقه تست حل کردن مجموعه تست از کلیه دروس یک ساعت و نیم
چهارشنبه مرور کلیه مطالب خوانده شده چهارشنبه مرور کلیه مطالب خوانده شده چهارشنبه مرور کلیه مطالب خوانده شده چهارشنبه مرور کلیه مطالب خوانده شده چهارشنبه مرور کلیه مطالب خوانده شده
پنجشنبه مرور کلیه مطالب خوانده شده پنجشنبه مرور کلیه مطالب خوانده شده پنجشنبه مرور کلیه مطالب خوانده شده پنجشنبه مرور کلیه مطالب خوانده شده پنجشنبه مرور کلیه مطالب خوانده شده

برنامه‌ریزی برای قبولی در تیزهوشان ششم به هفتم

قبولی در تیزهوشان برای هر دانش آموزی که به دنبال ارتقائ سطح آموزشی خود است، یک هدف بزرگ است. این فرصت به دانش آموزان اجازه می‌دهد تا با چالش‌های بیشتری مواجه شوند و توانایی‌های خود را بهبود بخشند. برای دستیابی به این هدف، برنامه‌ریزی دقیق و مداوم الزامی است.

شروع مطالعه

برای قبولی در تیزهوشان، ابتدا باید با برنامه درسی که در این مرکز ارائه می‌شود، آشنا شوید و منابع مورد نیاز برای مطالعه را تهیه کنید. منابع آموزشی می‌توانند شامل کتاب‌های درسی، جزوات و منابع آنلاین باشند.

برنامه‌ریزی زمان

برنامه‌ریزی زمان بسیار مهم است. باید زمان خود را به گونه‌ای تقسیم کنید که هم بتوانید درس‌های مدرسه را دنبال کنید و هم برای آزمون تیزهوشان مطالعه کنید. هر روز باید زمان خاصی را برای مطالعه دروس تیزهوشان اختصاص دهید.

تمرین و تکرار

برای موفقیت در آزمون تیزهوشان، تمرین زیادی لازم است. باید دروس را به خاطر بسپارید و سپس آن‌ها را تمرین کنید. تکرار مطالب و حل تمرین‌های مختلف می‌تواند به شما کمک کند تا مطالب را بهتر فهمیده و یاد بگیرید.

استفاده از کمک ها

از معلمان خود برای راهنمایی و کمک در مورد دروسی که سخت می‌یابید، کمک بگیرید. همچنین می‌توانید از دوستان خود که در این مرکز تحصیل می‌کنند یا قبلا در آن قبول‌شده‌اند، کمک بگیرید.

استراحت کافی

همچنین مهم است که به استراحت کافی بین مطالعات اهمیت دهید. استراحت کافی به شما کمک می‌کند تا با انرژی بیشتری به مطالعه بپردازید و بتوانید بهتر یاد بگیرید.

مشاوره و برنامه ریزی برای قبولی در تیزهوشان ششم

برای پذیرش در آزمون تیزهوشان و ثبت نام در این مدارس، شما نیازمند برنامه ریزی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و در کنار آن، داشتن یک مشاور دلسوز و راهنما خواهید بود. به عنوان مثال برخی از دانش آموزان ممکن است حتی در صورت دارا بودن نمونه برنامه ریزی درس ششم، نتوانند به آن عمل نمایند و همچنین نتوانند علل آن را نیز کشف نمایند.

برنامه ریزی قبولی در آزمون تیزهوشان ششم با توجه به راهنمایی و کمک های شبانه روزی یک مشاور، می تواند دانش آموزان عزیز را در رسیدن به آرزوهایشان و همچنین تحقق هدف ها کمک نماید. با استفاده از برقراری ارتباط با متخصصین و مشاورین ایران تحصیل می توانید از نمونه برنامه ریزی درس ششم آگاه گردید.

برای برقراری ارتباط با متخصصین ایران تحصیل، کافی است با شماره 9099075307 تماس حاصل نمایید. مشاورین و متخصصین ما همه روزه حتی در روزهای تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب آماده ارائه خدمات به تمامی دانش آزموزان و اولیای عزیز می باشند. کافی است با مشاوران ما تماس بگیرید و سوالات خود را با متخصصین ما مطرح نمایید.

مشاوره روز برگزاری آزمون تیزهوشان

یکی از معضلات تمامی دانش آموزان در روز آزمون، استرس است که باید آن را مدیریت کنند.

راه های کاهش استرس در روز برگزاری آزمون تیزهوشان این است که در شب قبل تغذیه مناسب داشته و صبحانه حتماً میل نمایید. اگرچه بسیاری اهمیت این موضوع را نمی دانند، اما تغذیه تاثیر بسیار زیادی روی انرژی و تمرکز شما خواهد داشت. مورد بعدی آماده کردن وسایل مورد نیاز روز قبل از آزمون است. کارت را حتماً پرینت کرده و تمامی وسایل را شب قبل آماده کنید.

اخبار پیرامون آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

✅ زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون تیزهوشان سال 1403-1404

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان برای ورودی های پایه هفتم در روز پنج شنبه یکم تیرماه در ساعت 8 صبح است. همچنین آزمون تکمیل ظرفیت پایه دهم تیزهوشان توسط مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان در ساعت 8 صبح روز جمعه دوم تیر ماه ۱۴۰۳ اعلام شده است.

گفته می شود نتایج این آزمون نیز نهایتا تا اواسط مرداد ماه اعلام می شود و دانش آموزانی که به نتیجه خود اعتراض دارند می بایست به سایت my.medu.ir مراجعه نموده و اعتراض خود را ثبت کنند.

✅ اصلاح قسمتی از شیوه‌ نامه آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان

پس از آن که دیوان اداری مصوبه پذیرش بدون آزمون در مدارس استعدادهای درخشان را مطرح کرد بسیاری از دانش آموزان خواستار لغو این مصوبه شدند؛ از این رو قسمتی از شیوه نامه آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان نهم به دهم اصلاح شد.

اخبار پیرامون آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

برای اطلاع از بهترین کتابها برای قبولی در آزمون سمپاد بر لینک آبی رنگ کلیک کنید.

خلاصه مطلب

در این مقاله گفتیم آزمون ورودی مدارس تیزهوشان پایه ششم به هفتم به صورت سالانه برگزار می شود و دانش آموزان زیادی به دنبال قبولی در این مدارس هستند اما با توجه به تعداد زیاد شرکت کنندگان آزمون و ظرفیت محدود مدارس تیزهوشان همه افراد قادر به قبولی در آزمون و تحصیل در این مدارس نمی باشند. به همین علت پیشنهاد می شود حتما افراد علاقمند به تحصیل در تیزهوشان با برنامه ریزی درست منابع آزمون را مورد مطالعه قرار دهند.

همچنین کلیه دانش آموزان از برنامه ریزی برای قبولی در تیزهوشان ششم به هفتم استفاده نمایند تا بتوانند به راحتی جزء پذیرفته شدگان آزمون سمپاد و تیزهوشان باشند.

مشاوران مرکز مشاوره ایران تحصیل با داشتن آگاهی و تجربه زیاد در امر برنامه ریزی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم به بهترین نحو ممکن دانش آموزان را برای رسیدن به موفقیت یاری می رسانند.

برای دریافت مشاوره از آن ها تنها لازم است از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل از تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد استانی با شماره 9099075307 تماس بگیرید و یا در صورت داشتن هرگونه سوال در خصوص آزمون تیزهوشان وروردی پایه هفتم، سوال خود را به صورت کامنت در قسمت دیدگاه انتهای این مقاله بنویسید تا کارشناسان این مجموعه در کوتاهترین زمان ممکن به شما پاسخ دهند.

 

برای دانلود فایل پی دی اف مقاله برنامه ریزی برای قبولی در تیزهوشان ششم به هفتم بر لینک آبی رنگ کلیک کنید.

4.4/5 - (5 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا سوالات آزمون تیزهوشان ششم به هفتم به صورت مستقیم از کتاب های درسی مطرح می شوند؟

خیر طراحی سوالات آزمون تیزهوشان پایه ششم به این صورت است که هیچ سوالی مستقیما از کتب درسی طراحی نمی شود و اغلب سوالات هوشی و استدلالی هستند.

برای قبولی در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم باید چه منابعی را مطالعه کرد؟

برای اطلاع از منابع آزمون تیزهوشان ششم به هفتم، دریافت برنامه مطالعاتی و نمونه سوالات آزمون های سال های گذشته می توانید با تلفن 9099075307 (از تلفن ثابت و بدون پیش شماره) تماس بگیرید.

آیا برنامه ریزی مشاوران مرکز مشاوره ایران تحصیل برای قبولی در تیزهوشان ششم به هفتم تاثیر دارد؟

بله مشاوران این مرکز با توجه به داشتن تجربه بالا می توانند دانش آموزان علاقه مند به تحصیل در مدارس تیزهوشان را به خوبی راهنمایی کرده و با برنامه ریزی قبولی در تیزهوشان ششم به هفتم آن ها را برای رسیدن به موفقیت کمک نمایند.

نظرات

6 دیدگاه دربارهٔ «برنامه ریزی برای قبولی در تیزهوشان ششم به هفتم | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo ندا گفت:

    سلام بر اساس برنامه ریزی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم، از کی باید برای این آزمون شروع کنم؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر از ابتدای سال ششم ابتدایی

  2. Avatar photo ورناصری گفت:

    باسلام میخواستم دخترم رو در برنامه مشاوره وبرنامه ریزی شما قرار بدم چطور باید تماس بگیرم تلفن ثابت ندارم

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      متاستفانه فقط با تلفن ثابت میتونید تماس برقرار کنید.

  3. Avatar photo رازقی. گفت:

    سلام و خدا قوت خدمت مشاوران مرکز مشاوره ایران تحصیل
    من برای دخترم می خوام از برنامه مطالعاتی شما استفاده کنم. می خواستم بدونم برای دریافت مشاوره و برنامه ریزی درسی فقط امکان تماس تلفنی هست یا امکان مراجعه حضوری هم وجود داره؟

    1. Avatar photo مشاور ابراهیمی گفت:

      سلام
      خیر مراجعه حضوری نداریم
      فقط مشاوره انلاین است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تماس با مشاور