ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان 1403-1404 | azmoon.medu.ir

شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان سمپاد
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان 1403 اعلام شد. دانش آموزان و اولیا گرامی جهت بررسی شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان در مدارس استعدادهای درخشان سمپاد به درگاه ثبت نام تیزهوشان پادا مراجعه نموده و از شرایط و ضوابط مدارس تیزهوشان اطلاع یابند. لازم است بدانید فرآیند ثبت نام تیزهوشان 1403 -1404 در هر پایه ششم به هفتم و نهم به دهم، به صورت اینترنتی می‌باشد.

به علاوه در سال‌های اخیر علاوه بر رشته‌های نظری (ریاضی، تجربی و انسانی)‌ آموزش پرورش در برخی از رشته‌های فنی و مهارتی نیز در مدارس تیزهوشان ثبت نام می‌کند. در ادامه با ما همراه باشید تا از شرایط ثبت نام مدارس سمپاد سمپاد 1403 اطلاعات بیشتری را بدست آورید.

شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان سمپاد 1403

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان مدارس تیزهوشان برای آن دسته از دانش‌آموزانی که می‌خواهند در مدارسی با امکانات رفاهی بالا و سطح فکری برتری تحصیل کنند بسیار پراهمیت است. برای معرفی مدارس تیز هوشان باید گفت مدارسی هستند که سطح آموزشی و پرورشی تمام برنامه‌های آنان با مدارس عادی متفاوت است. دانش‌آموزان را از طریق آزمون پذیرش می‌کنند و دانش آموزان مستعد و تیزهوش به این مدارس راه پیدا می‌کنند. آزمون تیزهوشان هر سال در کل کشور و بصورت هماهنگ کشوری برگزار می‌شود.

سهمیه‌ها در این آزمون تاثیری ندارد و این شرایط موجب می‌شود که مدارس تیزهوشان، خاص و ممتاز باشند. برای ثبت نام در مدارس تیزهوشان قبل از هر اقدامی باید شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان را به دقت مورد بررسی قرار دهیم که در این راستا اولیا و دانش آموزان گرامی ملزم به مطالعه دفترچه ثبت نام مدارش تیزهوشان می‌باشند.

شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان برای هر پایه متفاوت می‌باشد. شرایط ثبت نام مدارس سمپاد برای دانش آموزان ششم به هفتم به صورتی می‌باشد که معدل نیمه دوم آن‌ها در همه دروس خیلی خوب و یا در یک درس خوب و مابقی خیلی خوب باشد. همچنین شرایط ثبت نام مدارس سمپاد نهم به دهم نیز به گونه‌ای است که معدل دانش آموز جهت ثبت نام در آزمون باید بالای 19 باشد. در ادامه این مقاله به طور کامل به این شرایط اشاره خواهیم کرد.

بنر کال تو اکشن

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم

یکی از مهمترین مواردی که برای ثبت نام و شرکت در آزمون ورودی تیزهوشان باید به آن دقت داشت شرایط و ضوابط آن است. این شرایط برای هر مقطع تحصیلی متفاوت بوده و دارای دو بخش عمومی و اختصاصی می‌باشد.

شرایط عمومی شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

همان طور که بیان شد، داوطلبان برای شرکت در این آزمون باید با پیش نیاز و ضوابط مهم آن آشنا شده و در صورت داشتن تمامی شرایط، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. برخی از مهم ترین شرایط ثبت نام در این آزمون برای دانش آموزان پایه ششم، شامل موارد زیر می باشند:

به طور کلی موارد زیر را می‌توان به عنوان شرایط عمومی ثبت نام مدارس تیزهوشان ششم به هفتم نام برد:

✅ دارا بودن تابعیت ایرانی (لازم به ذکر است که داوطلبان غیرایرانی نیز می‌توانند با شرایط خاصی نسبت به نام‌نویسی خود اقدام کنند.)

✅ داوطلبان باید از مدارسی که هم اکنون در آن جا درس می خوانند، گواهی اشتغال به تحصیل را دریافت کنند.

✅ متقاضیان شرکت در آزمون تیزهوشان پایه هفتم، باید در تمامی دروس پایه نیمسال دوم پایه پنجم و نیمسال اول پایه ششم، نمره خیلی خوب کسب نمایند.

✅ لازم به ذکر است تا بدانید که اگر دانش آموزی در بین مجموع دروس پنجم و ششم، فقط در یک درس نمره خوب کسب نماید، مجاز به ثبت نام آزمون سمپاد خواهد بود.

برای مشاهده بودجه بندی آزمون تیزهوشان روی لینک بزنید.

شرایط اختصاصی نام نویسی تیزهوشان ششم به هفتم

علاوه بر شرایط عمومی ثبت نام تیرهوشان پایه ششم به هفتم، شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان دیگری نیز وجود دارد که در دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان با عنوان شرایط اختصاصی به آن اشاره شده است.

❌ اشتغال به تحصیل در پایه ششم ابتدایی از اولین شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1403 – 1404 تعیین شده است.

❌ کسب مقیاس خیلی خوب در تمامی دروس پایه پنجم و ششم ابتدایی تعیین شده است.

❌ کسب مقیاس خوب در یک درس و در باقی دروس پایه ششم کسب نمره خیلی خوب نیز مهم می باشد

❌ تعیین مدرسه با توجه به محل سکونت دانش آموزان خواهد بود.

❌ حداکثر امکان انتخاب سه مدرسه در یک محدوده وجود دارد.

❌ در صورت قبولی دانش آموز در یک منطقه تحصیلی امکان جابه‌جایی به مدارس دیگر مناطق وجود نخواهد داشت.

تیزهوشان ششم به هفتم

جهت آشنایی با مای مدیو کلیک نمایید.

شرایط ثبت نام تیزهوشان پایه نهم به دهم

علاوه بر داوطلبان ثبت نام آزمون پایه ششم به هفتم، برخی از دانش آموزان نیز قصد شرکت در آزمون پایه نهم به دهم را دارند. این دانش آموزان نیز باید با شرایط و ضوابط مهم ثبت نام آشنا شده و سپس نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

شرایط عمومی ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم

تعدادی از مهم ترین شرایط عمومی ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم، شامل موارد زیر می باشند:

  • داوطلبان این پایه نیز همانند پایه ششم باید تابعیت ایرانی داشته باشند.
  • دانش آموزان پایه نهم، باید به مدارس خود مراجعه کرده و گواهی اشتغال به تحصیل را از مدیران مدارس خود دریافت نمایند.
  • معدل کل پایه هشتم این دانش آموزان باید حداقل 19 باشد.

شرایط اختصاصی پذیرش تیزهوشان نهم به دهم

از شرایط اختصاصی که برای ثبت‌نام مدارس تیزهوشان نهم به دهم وجود دارد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

✅ اشتغال به تحصیل دانش آموز در پایه نهم از اولین شرایط ثبت نام تیزهوشان 1403 – 1404 تعیین شده است.

✅ دارا بودن معدل کل سالانه 19 در پایه هشتم لحاظ گردیده است.

✅ تعیین اولویت مدرسه براساس محل سکونت می‌باشد.

✅ در صورت وجود بیش از 3 مدرسه در یک محدوده، امکان انتخاب یک مدرسه وجود دارد.

برای اطلاع از زمان انتشار نتایج آزمون تیزهوشان روی لینک آبی رنگ کلیک کرده و با ما در ایران تحصیل همراه باشید.

نحوه ثبت نام مدارس تیزهوشان

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نتیجه سنجش اول ابتدایی وارد شوید.

شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان بدون آزمون

ورود بدون آزمون به مدارس تیزهوشان تنها مخصوص آزمون تیزهوشان نهم به دهم است. بنابراین دانش آموزان پایه هفتم و هشتم متوسطه، که در مدارس تیزهوشان درس خوانده‌اند و معدل هر دو سال آنها بالای هفده شده باشد، مجاز می‌باشند که بدون ثبت نام در آزمون تیزهوشان نهم به دهم و بدون آزمون وارد مدرسه تیزهوشان در پایه دهم شوند. باز هم تاکید می‌کنیم که این شرایط تنها برای آزمون تیزهوشان نهم به دهم است.

برای ورود به سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان به آدرس my.medu.ir روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان برای دوقولوها

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان برای دوقولوها به این می باشد که اگر دو دانش آموز دوقلو (همجنس یا غیرهمجنس) همزمان شرکت کنند و یکی از آن‌ها قبول شود، دیگری تنها در صورت کسب حداقل ۸۰ درصد نمره آخرین نفر پذیرفته‌شده‌در یکی از انتخاب‌هایش می‌تواند مازاد بر ظرفیت ثبت نام کند. این قانون برای داوطلبان تیزهوشان ششم ابتدایی و هم تیزهوشان نهم به دهم اعمال می‌شود.

همچنین باید توجه داشت که امتیاز دانش‌آموزان همزاد قبل از اعلام نتیجه آزمون تحت بررسی قرار می‌گیرد و در صورت داشتن حداقل امتیاز مورد نیاز، نام شخص به عنوان مازاد بر ظرفیت در فهرست پذیرفته‌شدگان قرار خواهد گرفت. اگر سوالی در خصوص شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان دوقولوها دارید با کارشناسان ایران تحصیل در ارتباط باشید.

کال تو اکشن تماس

نکات ثبت نام مدارس تیزهوشان

پذیرش در آزمون تیزهوشان و ورود به مدارس تیزهوشان تنها از طریق آزمون و نمره‌ای که دانش آموزان از آزمون کسب می‌کنند بوده و معدل دانش‌آموزان و نیز سهمیه‌های روستایی، جانبازان و شاهد و … در نتیجه آزمون تاثیری ندارد.

برای ظرفیت ثبت نام تیزهوشان لازم به ذکر است که در زمان ثبت نام اینترنتی در سایت ثبت نام، برای ظرفیت تیزهوشان ششم به هفتم  و ظرفیت مدارس تیزهوشان نهم به دهم اطلاع رسانی می‌شود.

دانش‌آموزان متقاضی شرکت در آزمون تیزهوشان می‌بایست در زمان ثبت نام، با توجه به محل سکونت خود اقدام به انتخاب مدرسه نمایند و این یکی از شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان است. شما دانش آموزان مجازید حداکثر سه دبیرستان را در دوره اول یا دوم به تربیت اولویت انتخاب نمایید زیرا برخی شهرستان‌ها در دوره های اول و دوم تیزهوشان دارای چند دبیرستان تیزهوشان می‌باشند.

دانش‌آموزان در زمان ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم تنها می‌توانند یک رشته تحصیلی را انتخاب کنند. در ضمن پذیرش نهایی مدارس دوره دوم متوسطه برای رشته‌های : ریاضی و فیزیک – علوم تجربی و علوم انسانی، بستگی به کسب شرایط احراز رشته بر اساس آیین نامه هدایت تحصیلی دانش آموز می‌باشد.

در دوره دوم متوسطه، دانش‌آموزان در سال اول تحصیلی مجاز به تغییر رشته نخواهند بود و در سال‌های بعد مجاز به تغییر رشته هستند؛ اما ضروری است که کف امتیاز قبولی در رشته مورد نظر خود را در آزمون ورودی دبیرستان کسب نمایند.

نکات ثبت نام مدارس تیزهوشان

برای ورود به سایت سمپاد به آدرس sampad.medu.ir روی لینک آبی رنگ کلیک نمایید.

برگزاری آزمون تیزهوشان 1403 – 1404

پس از داشتن تمامی شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان و ثبت نام برای آزمون تیزهوشان نیاز است که خودتان را برای شرکت در آزمون این مدارس آماده نمایید. فراموش نکنید که ذر جلسه آزمون همراه خودتان کارت ورود به جلسه را ارائه نمایید. به علاوه نیم ساعت قبل از آغاز نیز در محل مورد نظر حضور یابید.

زمان تعیین شده برای آزمون تیزهوشان، در دفترچه ای که منتشر می شود، اعلام خواهدشد. لازم به ذکر است که این آزمون عموماً بعد از اتمام امتحانات دانش آموزان برگزار خواهد شد.

زمان برگزاری آزمون ورودی پایه هفتم ساعت 9 صبح روز پنج‌ شنبه مورخ اول تیر ماه ۱۴۰۲ و زمان برگزاری آزمون پایه دهم رأس ساعت 9 صبح روز جمعه مورخ دوم تیر ماه ۱۴۰۲ اعلام شده است.

چنانچه پس از خواندن این مقاله سوال یا ابهامی درباره شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان داشتید، می‌توانید با شماره 9099075307 تماس گرفته و با کارشناسان ما در ایران تحصیل ارتباط بگیرید.

خلاصه مطلب شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان

ما در این مقاله از ایران تحصیل به بررسی شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان و نکات مربوط به آن پرداختیم. شما با خواندن این مقاله دریافتید که شرایط ثبت نام مدارس سمپاد برای دانش آموزان ششم به هفتم به صورتی می‌باشد که معدل نیمه دوم آن‌ها در همه دروس خیلی خوب و یا در یک درس خوب و مابقی خیلی خوب باشد. همچنین شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان نهم به دهم نیز به گونه‌ای است که معدل دانش آموز جهت ثبت نام در آزمون باید بالای 19 باشد.

از دیگر شرایطی که برای ثبت نام مدارس تیزهوشان وجود دارد می‌توان به داشتن تابعیت ایرانی و دارا بودن نمره “خیلی خوب” در همه دروس نوبت اول اشاره کرد. البته لازم به ذکر است که داوطلبان غیر ایرانی نیز می‌توانند با شرایط خاص مربوط به خود در این آزمون شرکت کرده و ثبت‌نام خود را در این مدارس انجام دهند.

در این مقاله علاوه بر موارد بالا درباره ثبت‌نام مدارس تیزهوشان بدون آزمون نیز مطالبی گفته شد. نکته حائز اهمیت در این مورد، این است که ورود بدون آزمون به مدارس تیزهوشان تنها مخصوص آزمون تیزهوشان نهم به دهم است.

برای دانلود فایل PDF مقاله شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان روی لینک کلیک کنید.

4/5 - (6 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

برای شرکت در ثبت نام آزمون تیزهوشان باید به چه سایتی مراجعه نماییم ؟

متقاضیان آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم می بایست به سایت مای مدیو به نشانی my.medu.ir مراجعه نمایند.

آیا ثبت نام مدارس تیزهوشان حضوری انجام می شود؟

خیر ثبت نام مدارس تیزهوشان به صورت اینترنتی انجام خواهد شد.

برای ثبت نام مدارس تیزهوشان معدل مورد نیاز است؟

معدل بالای 19 مورد نیاز است.

نظرات

65 دیدگاه دربارهٔ «شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان 1403-1404 | azmoon.medu.ir»

  1. Avatar photo محمد رضا گفت:

    سلام خسته نباشد
    من معدل پایه هشتم بالی ۱۹ بود اما معدل نوبت اول سال نهمم زیر ۱۹ شده میتونم آزمون بدم؟

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      خیر طبق دفترچه 1402 صفحه 6
      گفته شده باید هر دو 19 به بالا باشد
      شما منتظر دفترچه 1403 باشید شاید تغییر دادند.

  2. Avatar photo مهدیار گفت:

    سلام وقت بخیر
    ببخشید میخواستم بدونم که معدل نوبت دوم هشتم ۱۸/۹۳ شده بود اگه امثال معدلم بالای ۱۸یا۱۹ باشه میتونم ثبت نام کنم واینکه امتحان نوبت اول مهمه
    بعد من یه دوستی داشتم که معدلش ۱۸/۵۵ شده بود ولی تونست در تیزهوشان ثبت نام کنه چطوری تونسته به نظرتون؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      معدل پذیرش تیزهوشان 19 میباشد و همین طور قبولی در ازمون ورودی

  3. Avatar photo han گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    من یازدهم ریاضیم
    میتونم میان ترم برم ازمون ورودیشونو بدم؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر خیر باید منتظر بمونید سال تحصیلی تمام بشود و بعد برای میان پایه اقدام کنید

  4. Avatar photo احسان گفت:

    سلام من هفتم معدلم‌ ۱۹.۹۲ شده ولی نمرمم توی سال هشتم ۱۸.۸۰ شده‌ و از نهم نمره ی خوبی هم دارم می تونم توی آزمون شرکت کنم؟ آیا هشتم برای آزمون امسال ملاک هستش یا نهم ؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      برای شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم می بایست معدل کل سالیانه حداقل 19 در پایه هشتم باشد

  5. Avatar photo Hasti گفت:

    باسلام
    توی شهر من فقط یک دبیرستان سمپاد وجود داره
    میتونم شهرای دیگه در استانمو به عنوان اولویت انتخاب کنم؟

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر خیر

  6. Avatar photo ⓩⓐⓗⓡⓐ گفت:

    سلام
    من پایه هفتم معدل ترم دوم معدلم بالای 17 بود و پایه هشتم معدل کلم بالای 19 و پایه نهم بالای 19 ایا میتونم بدون ازمون وارد مدرسه تیز هوشان بشم

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      خیر باید ازمون بدید.

  7. Avatar photo !!! گفت:

    سلام
    خسته نباشید
    دانش آموزان اتباع با چه شرایطی میتونن در مدارس تیزهوشان شرکت کنند ؟؟؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      با سلام
      خیر نمیتوانند ثبت نام کنند

      1. Avatar photo بی نام گفت:

        سلام شرایط ثبت‌نام برای پایه ی ۱۲ چی هست من الان یازدهم هستم(تجربی)

        1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

          سلام وقت بخیر
          پایه دوازدهم تیزهوشان برگزار نمی شود

    2. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      شما هم مانند سایر دانش آموزان می بایست در ازمون تیزهوشان شرکت نمایید

  8. Avatar photo . گفت:

    سلام یه سوال داشتم
    اتباع هم میتونن در تیزهوشان شرکت و ثبت نام کنند ؟
    چه شرایطی داره ؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      با سلام
      نمیتوانند شرکت کنند

  9. Avatar photo آیلار گفت:

    سلام وقت بخیر من معدله هفتمم 18خورده ای بوده معدم هشتمم19/79نهمم بالای 19میاد میتونم تو ازمون تیزهوشان شرکت کنم؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      با سلام
      بله

  10. Avatar photo نهمی گفت:

    سلام وقت بخیر
    برای ورود به مدارس فرزانگان پایه دهم، نیاز به شرکت در ازمون تیزهوشان هست یا فقط شرط معدل بالای ۱۹ کافیه؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله شما باید ازمون ورودی هم شرکت کنید

    2. Avatar photo نهم گفت:

      سلام دوستان
      برای ورود بدون آزمون اول باید دوره متوسطه اول را در همین مدارس گذرانده باشید و دوم باید در طول تحصیل متوسطه اول معدل نهایی تان بالا ۱۸ باشد.
      من خودم در تیزهوشان هستم و بخشنامه را دیده ام .

  11. Avatar photo خرمی گفت:

    ببخشید این شرایطی که تعیین کردن برای ثبت نام بجز شرکت توی خود آزمون تیزهوشان هست دیگکه؟؟ ینی به هر حال هرکی بخواد تیرهوشان قبول شه ازمونو باید بده دیگه؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      پذیرش تیزهوشان بر اساس ازمون ورودی میباشد همراه با شرایط اعلام شده

  12. Avatar photo تابنده گفت:

    من یک پام مادرزادی اعصاب ضعیفی داره در حد فلجی. با این شرایط میتونم تو مدرسه تیزهوشان ثبت نام کنم؟

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      دوست عزیز، این مورد ربطی به ثبت نام شما در مدرسه تیزهوشان ندارد.

  13. Avatar photo امیر گفت:

    سلام برای تیزهوشان باید برم کلاس آموزش یا کتاب کمک درسی بگیرم؟

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      میتونید برای بالا بردن شانس قبولی کلاس های بیرون ثبت نام کنید که مخصوص تیز هوشان هستند
      بستگی به پایت میتونی کتاب کار هم تهیه کنید .

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام مدارس نمونه دولتی

    ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1403 + شرایط، زمان my.medu.ir

    هر ساله ثبت نام مدارس نمونه دولتی دهم از میان دانش آموزان با استعداد از طریق سایت ثبت نام نمونه دولتی صورت می گیرد. دانش آموزان گرامی باید جهت ثبت نام نمونه دولتی دهم 1403-1404 از طریق سامانه my medu.ir...
  • ثبت نام تیزهوشان

    ثبت نام مدارس تیزهوشان 1402 + سایت اصلی سمپاد my.medu.ir

    ثبت نام مدارس تیزهوشان در سامانه my.medu.ir به منظور ورود دانش‌آموزان پایه ششم به هفتم و نهم به دهم، هرساله در فروردین ماه انجام میگیرد. دانش‌آموزان و والدین برای نامنویسی باید منتظر انتشار دستورالعمل مربوطه از سوی سازمان ملی پرورش...
  • آمادگی تیزهوشان علامه حلی

    آمادگی تیزهوشان علامه حلی

    آمادگی تیزهوشان علامه حلی از دغدغه‌های اصلی دانش آموزانی است که جز استعدادهای درخشان هستند، آن‌ها برای اینکه بتوانند به این مدارس راه پیدا کنند باید آمادگی لازم را داشته باشند. داوطلبان آزمون تیزهوشان برای ورود به مدارس حلی، باید...
  • کلاس‌ های آمادگی تیزهوشان واله

    کلاس‌ های آمادگی تیزهوشان واله + شرایط ثبت نام 1403

    شرکت در کلاس‌ های آمادگی تیزهوشان واله دارای مزیت‌های زیادی است. موسسه واله سابقه کاری درخشانی در زمینه تحصیلی و استعدادهای درخشان دارد و از همین رو ممکن است با نام آن به عنوان مرکز آموزشی که در حال حاضر...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)