ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

قبولی تضمینی در آزمون تیزهوشان + 7 گام مهم رتبه های برتر | ایران تحصیل

قبولی تضمینی در آزمون تیزهوشان
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

هرساله برای ورود دانش‌آموزان باانگیزه درس‌خوان و مستعد، آزمون ورودی مدارس تیزهوشان برگزار می‌گردد و به همین خاطر قبولی تضمینی در آزمون تیزهوشان دغدغه بسیاری از دانش‌آموزان می‌باشد.

دانش‌آموزان علاقه‌مند به تحصیل در این مدارس می‌توانند از طریق شرکت در آزمون ورودی و پذیرفته شدن در آن اقدام نمایند؛ اما مواردی نیز برای قبولی تضمینی در آزمون تیزهوشان وجود دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم. لازم به ذکر است که در صورت نیاز به مشاوره دقیق‌تر، می‌توانید با شماره 9099075307 تماس گرفته و با کارشناسان ما در ایران تحصیل ارتباط بگیرید.

 

در صورت داشتن تمامی شرایط لازم جهت ثبت نام در این آزمون، متقاضیان تحصیل در هر یک پایه های هفتم و دهم مدارس تیزهوشان می توانند در مهلت تعیین شده با مراجعه به سایت azmoon.medu.ir مراحل ثبت نام خود در آزمون تیزهوشان 1403-1404 تکمیل نمایند.

قبولی تضمینی در آزمون تیزهوشان

مدارس تیزهوشان و سمپاد جزو مدارس دولتی می‌باشند که هدف آن شناسایی و جذب دانش آموزان با استعداد و تیزهوش می‌باشد تا زمینه شکوفایی استعدادهای آن ها را فراهم آورند. با رعایت مواردی که در ادامه به آن می‌پردازیم و همچین مشاوره با کارشناسان خبره و با تجربه مجموعه ایران تحصیل، قبولی تضمینی در آزمون تیزهوشان را از آن خود خواهید کرد.

قبولی تضمینی در آزمون تیزهوشان

 

7 گام مهم رتبه های برتر تیزهوشان

گام 1: خوب یاد گرفتن ریاضی

از درس‌های مهم و اصلی برای دانش آموزان ششم درس ریاضی است. در آزمون تیزهوشان ضریب این درس 3 می باشد. در نتیجه یادگیری آن نیاز به تمرین و تکرار دارد.

گام 2: شناسایی دقیق کتاب‌های کمک درسی مناسب

✔ کتاب 100 تست استعداد تحلیلی تیزهوشان:

این کتاب از تنوع سوالات چندگزینه ای و نمونه سوالات آزمون های تیزهوشان سال های قبل برای ششمی ها و نهمی هایی که قصد قبولی در آزمون تیزهوشان دارند، برخوردار می‌باشد.

✔ کتاب‌های تیزهوشان قلم چی:

تست‌های دشوار و نمونه سوالات آزمون تیزهوشان و پاسخنامه کامل تشریحی از ویژگی‌های بارز این کتاب است.

گام 3: آموختن تکنیک‌های آزمون دادن و حل تست

نکات مهم دروس را در روزهای نزدیک به روز آزمون مرور کنید، آرامش خود را در طول آزمون حفظ کنید، مدیریت زمان را در آزمون فراموش نکنید. لازم به توجه است که برای پاسخگویی بهتر به سوالات تستی باید در دروس مختلف تست‌های زیادی را حل کنید. تمرین و تکرار در تست‌زنی باعث موفقیت و مدیریت زمان می‌شود. تست‌های غلط خود را علامت زده و پاسخنامه تشریحی کتاب درسی خود را به خوبی مطالعه نمایید.

 

جهت دانلود نمونه سوالات آزمون تیزهوشان بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

کال تو اکشن تماس

گام 4: شرکت در آزمون‌های آزمایشی تیزهوشان

دانش‌آموزان موفق ثبت نام تیزهوشان روش‌های قبولی در آزمون آن را مطالعه کرده و به حل تست می‌پردازند. در نتیجه بعد از گذشت هفته‌ها و ماه‌ها به همین‌ روال، باید آموخته‌های خود را ارزیابی کنید. همچنین بهتر است تا در آزمون‌ها شرکت کرده و از میزان پیشرفت خود مطلع شوید.

گام 5: پیشخوانی کردن

با روخوانی درس‌ها پیش از کلاس بسیاری از مطالب در حال تدریس برای شما آشنا می‌باشد. متن جدید را به صورت ساده یک مرتبه روخوانی کنید و سعی کنید نکات مهم آن را به خاطر بسپارید.

گام 6: برنامه‌ریزی کردن

برنامه‌ریزی یکی از روش‌های رسیدن به موفقیت است؛ چراکه باعث می‌شود یک برنامه مشخص برای درس خواندن داشته و دچار سردرگمی نشوید.
برنامه‌ریزی موجب می‌شود تا خود را موظف کرده که طبق برنامه پیش بروید و از درس خواندن خسته نشوید. ساعت‌های مطالعه هر درس را مشخص کرده و در پایان هر هفته و هر ماه برنامه درسی خود را بررسی نمایید.

گام 7: بالا بردن خودباوری

برای موفقیت در هر زمینه‌ای باید به توانایی‌های خود باور داشته باشید. سعی کنید هر روز یک پیشرفت کوچک داشته باشید؛ برای مثال یک ساعت بیشتر درس بخوانید.

 

جهت اطلاع از ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و بر روی لینک قرمز کلیک نمایید.

 

7 گام مهم رتبه های برتر تیزهوشان

بهترین کتاب های آمادگی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

مهم‌ترین و بهترین کتاب‌های آمادگی برای آزمون تیزهوشان ششم به هفتم عبارتند از:

■ کتاب 1000 تست استعداد تحلیلی ششم و نهم تیزهوشان مهروماه

مولف: مصطفی باقری

هدف اصلی این کتاب، تقویت هوش غیر کلامی دانش‌آموزان و استعداد تحلیلی آن‌ها برای کسب آمادگی لازم جهت حضور در آزمون استعدادهای درخشان می‌باشد.

این کتاب با ارائه راهنما به همراه حل مثال‌های گوناگون می‌تواند دانش‌آموزان را در پاسخ‌گویی به سوالات یاری نموده و با دارا بودن پاسخنامه‌ای کامل برای تمامی پرسش‌ها، موجبات لازم را برای درک هر چه بهتر مفاهیم فراهم سازد.  

■ کتاب سنجش هوش و استعداد ششم IQ گاج

مولفان: علیرضا مزرعتی، سید علی حسینی و مهدی پورمطلب روشنده

این کتاب از سه بخش اصلی تشکیل شده است. بخش اول آن با هدف آشنایی و تسلط هر چه بیشتر دانش‌آموزان با سوالات هوش زبانی و انواع معماها طراحی شده است.

بخش دوم این کتاب دارای سوالات استدلال غیر کلامی و استعداد تحلیلی به همراه درسنامه‌ای کوتاه ارائه شده‌اند که مطالعه آن‌ها تاثیر به‌سزایی در تقویت قدرت استدلال و تحلیل دانش آموزان دارد.

بخش سوم این کتاب دربردارنده سوالات استعداد تحلیلی آزمون‌های دوره‌های گذشته می‌باشد که با مرور آن‌ها می‌توانید با سبک و سیاق طراحی سوالات آشنا شوید.

 

جهت مشاهده دفترچه تیزهوشان نهم به دهم بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

 

■ کتاب هوش و استعداد تحلیلی ششم ابتدایی اندیشمند

مولفان: امید فتحی و محمد مهدی کاوه

این کتاب شامل تست‌هایی است که هوش کلامی و هوش غیر کلامی دانش‌آموزان را به چالش می‌کشد. هوش کلامی مختص آن دسته از توانایی‌های ذهنی است که نیازمند درک زبان بوده و هوش غیرکلامی نیز می‌تواند در تشخیص ارتباط معنادار بین تصاویر، الگوهای خاص و حجم‌ها موثر باشد. بنابراین مطالعه این کتاب می‌تواند موجب حضور توانمند شما در آزمون تیزهوشان گردد.  

■ کتاب آموزش هوش و استعداد غیر کلامی مهروماه

مولفان: بهنام بناپور و نیما نام آوری

این کتاب از دو بخش “الگوها” و “تیپ ها” تشکیل شده است. قسمت اول شامل ارائه الگوهایی می باشد که برای حل سوالات استعداد تحلیلی نیاز است و در قسمت دوم، به طرح سوالاتی از آزمون های استعداد تحلیلی پرداخته شده و در قالب تیپ ها و زیرتیپ ها توضیحاتی ارائه شده است.

این کتاب با بیانی شیوا و رسا می‌تواند سطح آمادگی دانش‌آموزان را برای شرکت در آزمون تیزهوشان افزایش دهد.

■ کتاب هوش فرازمینی ET پنجم و ششم گامی تا فرزانگان

مولف: علی قصاب

این کتاب یکی از کامل‌ترین کتب در زمینه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم می‌باشد و منطبق با آخرین تغییرات آزمون تیزهوشان ششم به هفتم می‌باشد.

کتاب هوش فرازمینی ET پنجم و ششم گامی تا فرزانگان ویژه دانش آموزان سال پنجم و ششم بوده و دانش‌آموزان این پایه‌ها می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.
مطالبی که در این کتاب مورد بررسی قرار می‌گیرد، شامل هوش زبانی، هوش ریاضی، هوش شهودی، هوش طبیعی و استعداد دقت و تمرکز بوده که هریک از آن‌ها شامل زیرشاخه‌های فراوانی می‌باشد که به تفصیل در کتاب توضیح داده شده است. در ویرایش جدید این کتاب بیش از 285 مبحث و 4000 تست از مباحث ذکر شده وجود دارد.  

بنر کال تو اکشن

■ کتاب هوش کمپلکس پنجم و ششم دبستان مهروماه

مولف: مصطفی باقری

کتاب هوش کمپلکس مهروماه نیز یکی از کامل‌ترین منابع برای شرکت‌کنندگان آزمون تیزهوشان ششم به هفتم است. این کتاب که مخصوص دانش آموزان مقاطع پنجم و ششم است، در ویرایش 1403 خود شامل بخش‌های هوش و استعداد غیر کلامی (استعداد تحلیلی)، هوش و استعداد کلامی، هوش ریاضی، هوش فنی، سرعت و دقت و تمرکز و خلاقیت می‌باشد که هریک از این بخش‌ها شامل مباحث جزئی‌تر می‌شوند.

 

برای آشنایی با سامانه ثبت نام آزمون مدارس استعدادهای درخشان بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

 

■ کتاب هوش مالتیپل ششم به هفتم خیلی سبز

مولفان: بهنام بناپور و سعید هادیان

این کتاب شامل فصل‌هایی از قبیل هوش تصویری- فضایی، هوش کلامی- زبانی، هوش منطقی، هوش ریاضی، هوش اجتماعی، هوش فنی- مکانیکی، استعداد تحلیلی، کفایت داده‌ها و هوش واگرا–هوش هیجانی می‌باشد.  

■ کتاب های استعداد تحلیلی (هوش غیر کلامی) و استعداد تحلیلی (هوش کلامی) قلم چی

مولفان: هیئت مولفان کانون

این کتاب‌ها مکمل یکدیگر می‌باشند. کتاب استعداد تحلیلی شامل بخش‌هایی از قبیل یافتن شکل ناهماهنگ، الگویابی، جایگاه نقاط و شکل، تجسم فضایی و پرسش‌های ترکیبی می‌باشد.

کتاب دوم نیز شامل سرفصل‌هایی از جمله هوش ادبی و زبانی، هوش منطقی و ریاضی، هوش تمرکز و سرعت عمل و چهار آزمون جمع‌بندی می‌باشد و هریک از بخش‌های کتاب هوش کلامی شامل تعداد زیادی زیر شاخه می‌باشد که به تفصیل به مطالب مربوطه پرداخته‌اند.

 

جهت انتخاب بهترین مدارس تیزهوشان بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

 

ویژگی های مدارس تیزهوشان و سمپاد

پس از اتمام توضیحاتی که تا اینجای مقاله به آن‌ها پرداختیم، در این قسمت قصد داریم تا به چند مورد از مهم‌ترین ویژگی‌های مدارس تیزهوشان و سمپاد اشاره کنیم:

✔ معلمان نمونه و با سابقه
✔ مجهز به وسایل آزمایشگاهی پیشرفته و کارگاهی برای یادگیری بهتر دروس
✔ فعالیت گروهی و ایجاد حس رقابت با سایر نخبگان و استعدادهای برتر
✔ کتابخانه‌های مناسب برای ارتقا سطح علمی دانش‌آموزان
✔ آموزش نکات برتر برای قبولی دانش‌آموزان در کنکور سراسری و المپیادهای علمی
✔ توجه ویژه کادر مدرسه به پروسه درسی دانش آموزان
✔ سالن های ورزشی مجهز و کارگاه فنی

 

جهت اطلاع از اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی هفتم و دهم بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

 

آزمون ورودی مدارس سمپاد و تیزهوشان نهم و ششم

✅ از آنجایی که برای ورود به مدارس سمپاد و شرکت در کلاس‌های تیزهوشان ششم و نهم درخواست‌های زیادی وجود دارد، مسئولان این مدارس هر ساله از طریق برگزاری آزمون برای گزینش دانش آموزان اقدام می‌نمایند.

✅ این آزمون به ارزیابی سطح علمی، هوش و استعداد تحلیلی دانش‌آموزان می‌پردازد. دانش‌آموزان می‌بایست برای تحصیل در این مدارس نمره لازم و قابل قبول را کسب کنند.

✅ آزمون تیزهوشان در سال‌های اخیر به صورت تستی برگزار شده و ۸۰ درصد مطالب آن مربوط به مطالب درسی دانش‌آموزان پایه‌های ششم و نهم بوده است.

✅ از سال گذشته آزمون ورودی پایه هفتم تیزهوشان به دلیل اثرات مخربی که بر روی بچه‌های ابتدایی داشت و همچنین یک فرآیند بسیار استرس‌زا و پر هزینه بود، به یک آزمون تماما با سوالات هوش و استعداد تحلیلی تبدیل شد.

✅ آزمون ورودی پایه نهم صرفا در جهت تکمیل ظرفیت برگزار می‌گردد. ۲۰ درصد سوالات نیز برای هوش و استعداد تحصیلی دانش آموزان است تا از این طریق بتوان دانش‌آموزان باهوش و مستعد را متمایز کرد.

 

جهت دیدن نتایج اعتراض به آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

 

آمادگی برای آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی و نهم

برای شرکت در آزمون‌های ورودی مدارس تیزهوشان و سمپاد نکات زیر را رعایت نمایید:

✔ درس خواندن را خیلی زود آغاز کرده تا از رقبای خود عقب نمانید.
✔ به صورت هدفمند تلاش کنید.
✔ از مهم‌ترین عوامل موفقیت، توکل به خدا، آرامش، اعتمادبه‌نفس، پشتکار و برنامه‌ریزی است.
✔ در زمان مطالعه خود را به جای معلم قرار داده و سوالات را به صورت امتحانی طرح نمایید.
✔ مطالعه عمیق و دقیق موضوعات درسی و ایجاد ارتباط ذهنی بین مطالب موجب یادگیری بهتر دروس خواهد داشت.
✔ تمام حواس خود را برای مطالعه قرار داده و در خود تمرکز ایجاد کنید.

آمادگی برای آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی و نهم

قبولی تضمینی تیزهوشان ششم به هفتم

? گزینش دانش‌آموزان برای ورود به مدارس سمپاد با توجه به تغییرات ایجاد شده در آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم، از طریق آزمونی که به صورت تلفیقی از سنجش هوش و استعداد می‌باشد انجام می‌گیرد.

? به همین منظور شرکت در کلاس‌های آمادگی و آشنایی با تست‌های هوش استاندارد و بین‌المللی به منظور بالا بردن مهارت‌های دانش‌آموزان در آزمون سنجش هوش و در پاسخگویی به سوالات هوش در آزمون تیزهوشان هفتم کمک شایانی برای موفقیت در این آزمون می‌نماید.

? کلاس‌های آمادگی تیزهوشان پایه ششم به هفتم باید دارای تدریس مباحث آموزشی آزمون تیزهوشان و همچنین حل نمونه سوالات تیزهوشان، آزمون‌ها و تست‌های هوش مرتبط با این آزمون باشد که در این راه می‌توانید از مشاوره رایگان مجموعه ایران تحصیل بهره‌مند شوید.

 

جهت اتصال به سامانه سنجش و پذیرش تکمیل ظرفیت هشتم سمپاد بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

 

قبولی تضمینی تیزهوشان نهم

همچون سالیان گذشته، آزمون تیزهوشان پایه نهم به دهم متوسطه با سوالات مبتنی بر رویکرد هوش برگزار می‌شود. بسیاری از دانش‌آموزان با توجه به آزمون کنکور سراسری در پایان دوره متوسطه تمایل دارند تا برای برخورداری از شرایط بهتر آموزشی در مدارس سمپاد و تیزهوشان مشغول ادامه تحصیل شده و به همین خاطر قبولی در آزمون تیزهوشان سال نهم برای ورود به پایه دهم متوسطه برای دانش‌آموزان و خانواده‌های آن‌‌ها امری مهم به شمار می‌رود‌.

برای مشاهده بودجه بندی آزمون تیزهوشان روی لینک بزنید.

جهت موفقیت در آزمون استعدادهای درخشان پایه نهم به دهم لازم است تا دانش‌آموزان از تسلط کافی بر مطالب آزمون و نحوه صحیح تست‌زنی در آزمون تیزهوشان برخوردار باشند. بنابراین انتخاب کلاس تیزهوشان پایه نهم که شامل تدریس مباحث مرتبط و کاربردی در آزمون سمپاد در دروس ریاضی و علوم و همچنین حل تست‌ها و نمونه سؤالات آزمون‌های تیزهوشان در سال‌های گذشته باشد، امری مهم بوده که با استفاده از تجربه و مشاوره رایگان کارشناسان ایران تحصیل می‌توانید بهترین انتخاب و برنامه‌ریزی برای موفقیت را داشته باشید.

قبولی تضمینی تیزهوشان نهم

نکات قبولی تضمینی در آزمون تیزهوشان

✔ رعایت کردن تعادل

دانش‌آموزان موفق متعادل درس می‌خوانند؛ چرا که به همه مباحث اهمیت داده و به حذف مبحثی نمی‌پردازند. سوالات تشریحی را برای یادگیری بهتر مطالب حل کرده و سپس به سراغ سوال‌های تستی می‌روند. همچنین پس از ماهر شدن در حل سوالات تشریحی، پاسخ به سوالات تستی وقت کمتری خواهد گرفت؛ بنابراین مطالب کتاب های درسی را کاملا یاد گرفته و تمرین‌های کتاب را حل کنید. وقتی مطالب را یاد گرفتید و تمرین تشریحی را حل کردید، حتما تست بزنید.

✔ داشتن پشتکار

شما باید با اشتیاق درس خوانده و نکات مهم و جدید را بشناسید و یادداشت کنید؛ چون یکی از ویژگی‌های دانش‌آموزان موفق این است که از درس خواندن لذت می‌برند.

✔ خواندن درس به روش خودتان

هر فردی تکنیک‌های مطالعه مخصوص به خود را دارد. برخی با یادداشت‌برداری و خلاصه‌نویسی بهتر یاد می‌گیرند و برخی دیگر با صدای بلند درس می‌خوانند. همه دانش‌آموزان می‌دانند که برای درک مفاهیم درسی و یادگیری، متن کتاب را باید کاملا یاد گرفته و سپس برای تکمیل یادگیری خود، تمرین تشریحی و یا تستی حل می‌کنند؛ اما در نهایت هر کس باید مطابق با روش مطالعه خود پیش برود.

✔ تشویق کردن خودتان

خودتان را با یک جمله برای هرکار مثبتی که انجام می‌دهید تشویق کنید. به عنوان مثال اگر طبق برنامه‌ریزی درسی پیش رفتید و مطالب را یاد گرفتید، به خود بگویید: من دانش آموز موفقی هستم، چون درس‌هایم را طبق برنامه‌ریزی مطالعه کرده و از مطالعه‌ام لذت بردم.

 

توجه: دروس ریاضی و علوم ضریب بالاتری دارند و می‌توانند تراز دانش آموز را افزایش دهند، اما به دلیل آشنا نبودن خیلی از دانش آموزان با سوالات تستی فارسی و دینی، از اهمیت این دروس نیز نباید غافل شد.

 

اخبار مربوط به قبولی تضمینی در آزمون تیزهوشان 

  • آزمون ورودی مدارس تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۳ برای پایه های هفتم و دهم به صورت جداگانه برگزار می‌گردد. سوالات تیزهوشان ششم به هفتم این آزمون‌ها، سوالات تحلیلی بوده و آزمون دانش آموزان پایه دهم دارای سوالات تحلیلی و تحصیلی می‌باشد.
  • زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان اواسط فروردین ماه آغاز خواهد شد. به عبارتی تاریخ ثبت نام تیزهوشان 1403-1404 از 16 لغایت 25 فروردین ماه صورت می‌گیرد.

 

? چنانچه پس از خواندن این مقاله سوال یا ابهامی درباره قبولی تضمینی در آزمون تیزهوشان داشتید، می‌توانید با شماره 9099075307 تماس گرفته و با کارشناسان ما در ایران تحصیل ارتباط بگیرید.

 

خلاصه مطلب

ما در این مقاله از ایران تحصیل به طور کامل به نکات مربوط به قبولی تضمینی در آزمون تیرهوشان پرداختیم. شما با خواندن این مقاله دریافتید که برای قبولی تضمینی در آزمون تیزهوشان و سمپاد، طی کردن حداقل 7 گام نیاز است. مواردی مانند خوب یاد گرفتن ریاضی، شناختن کتاب‌های درسی مناسب، آموختن تکنیک‌های آزمون دادن و حل تست، شرکت در آزمون‌های آزمایشی تیزهوشان، پیشخوانی، داشتن برنامه‌ریزی درست و همچنین بالا بردن خودباوری از جمله این گام‌ها است.

 

برای دانلود فایل PDF مقاله قبولی تضمینی در آزمون تیزهوشان روی لینک کلیک کنید.

 

4.1/5 - (7 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

بهترین کتاب های آمادگی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم کدام است؟

مهم‌ترین و بهترین کتاب‌های آمادگی برای آزمون تیزهوشان ششم به هفتم در متن مقاله معرفی شده‌اند.

7 گام مهم رتبه های برتر تیزهوشان برای قبولی در آزمون چیست؟

مواردی مانند خوب یاد گرفتن ریاضی، شناختن کتاب‌های درسی مناسب، آموختن تکنیک‌های آزمون دادن و حل تست، شرکت در آزمون‌های آزمایشی تیزهوشان، پیشخوانی، داشتن برنامه‌ریزی درست و همچنین بالا بردن خودباوری از جمله این گام‌ها است.

قبولی تضمینی در آزمون تیزهوشان چگونه است؟

جهت اطلاع از نکات تضمینی قبولی در تیزهوشان به متن مقاله مراجعه کرده و یا برای اطلاعات بیشتر، از طریق شماره 9099075307 با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

نظرات

2 دیدگاه دربارهٔ «قبولی تضمینی در آزمون تیزهوشان + 7 گام مهم رتبه های برتر | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo حسام گفت:

    برای قبول شدن توی آزمون تیزهوشان چه راهایی هست که بتونم 100% حساب کنم روشون؟

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      میتونید با برنامه ریزی و رفتن به کلاس شانس قبولی را بالا ببرید ولی باز هم صدرصدی نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)