ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

دانلود نمونه سوالات تیزهوشان 1403 + پاسخ {pdf} | ایران تحصیل

دانلود نمونه سوالات تیزهوشان
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

تمامی دانش‌ آموزانی که به دنبال قبولی در آزمون تیزهوشان هستند، از اهمیت نمونه سؤالات و آشنایی با نحوه طراحی سؤالات این آزمون آگاه بوده و می‌ دانند که هرچه تسلط بیشتری روی سؤالات و منابع داشته باشند، می‌ توانند امتیاز بیشتری در آزمون بگیرند. اگرچه اهمیت سؤالات بر کسی پوشیده نیست؛ اما نحوه دسترسی به نمونه سؤالات آزمون تیزهوشان با پاسخ نامه نیز مهم است و منابع محدودی وجود دارند که نمونه سؤالات را در اختیار دانش‌ آموزان قرار می‌ دهند. در این مقاله می توانید لینک دانلود نمونه سوالات تیزهوشان 1403 را مشاهده کنید؛ با ما همراه باشید.

چنانچه شما داوطلبان گرامی آزمون سمپاد در ارتباط با نحوه دانلود و دسترسی به نمونه سؤالات تیزهوشان دهم و یا نمونه سؤالات تیزهوشان هفتم سؤال و ابهامی دارید، می‌ توانید در اسرع وقت با با کارشناسان ما در آکادمی ایران تحصیل از طریق شماره 9099075307 تماس بگیرید تا شما عزیزان را به شکل مناسب راهنمایی کنند. 

بنر کال تو اکشن

اهمیت آشنایی با نمونه سوالات آزمون تیزهوشان 1403

آزمون تیزهوشان از جمله آزمون‌ های سرنوشت‌ سازی است که دانش‌ آموزان زیادی برای شرکت در آن بسیار تلاش می‌ کنند. آزمونی که با قبولی در آن می‌ توان برای تحصیل در یکی از بهترین مدارس کشور اقدام کرد. اما چیزی که در این میان اهمیت زیادی پیدا می‌ کند، بحث آشنایی قبلی با نمونه سوالات آزمون تیزهوشان است.

در واقع، هر دانش‌ آموز باید پیش از هر گونه اقدامی برای حضور در سر جلسه آزمون تیزهوشان، با دانلود نمونه سوالات تیزهوشان ششم به هفتم و همینطور نمونه سؤالات سمپاد نهم به دهم، آشنایی لازم را در خصوص چگونگی طرح سوالات پیدا کند. به این صورت که بداند از هر یک از منابع معرفی شده برای این آزمون چند سؤال مطرح می‌ شود و تعداد کل سؤالات چند مورد است.

از طرف دیگر، با دانلود نمونه سوالات آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و همین طور نمونه سوالات سمپاد نهم به دهم می‌ توان با درجه سختی یا آسانی هر یک از سؤالات آشنایی لازم را پیدا کرد. لازم است بدانید که 50 درصد از امتیاز آزمون تیزهوشان نهم به دهم مربوط به سؤالات تحلیلی و 50 درصد امتیاز آن، شامل سؤالات استعداد تحصیلی می‌ باشد.

مورد دیگری که با دانلود نمونه سوالات آزمون تیزهوشان می‌ توان به آن دست یافت، آشنایی با سوالات پر تکرار در هر آزمون است. به این معنا که با بررسی نمونه سوالات آزمون تیزهوشان چند سال اخیر می‌ توان به این موضوع پی برد که در طول این چند سال چه سوالاتی بیشتر در آزمون‌ های تیزهوشان تکرار شده‌ اند. به مراتب سوالات پر تکرار جزء مهم‌ ترین سوالات آزمون هستند و اطلاع از آن‌ ها برای موفقیت بیشتر در آزمون تیزهوشان و ورود به این مدارس ضروری به نظر می‌ رسد.

مورد دیگری که با دانلود نمونه سوالات آزمون تیزهوشان می‌ توانید از آن مطلع شوید، نحوه طراحی سوالات این آزمون است. در واقع، شما قبل از شرکت در آزمون باید بدانید که سؤالات تستی هستند یا تشریحی و یا حتی نحوه طراحی آن‌ ها به صورت ترکیبی از این دو است. بنابراین شما داوطلبان گرامی لازم است بدانید که دانلود نمونه سؤالات آزمون تیزهوشان تا چه اندازه می‌ تواند به شما در کسب مؤفقیت هر چه بیشتر در پروسه ثبت نام تیزهوشان کمک کند. در ادامه به بررسی نمونه سوالات آزمون تیزهوشان 1402 و همچنین ارائه راهکار هایی جهت افزایش شانس قبولی در این آزمون خواهیم پرداخت. 

 

برای مشاهده بودجه بندی آزمون تیزهوشان بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

 اهمیت آشنایی با نمونه سؤالات آزمون تیزهوشان

اطلاعیه 

برای آشنایی با نحوه طراحی سوالات آزمون تیزهوشان می‌ توانید از طریق شماره ثابت 9099075307 با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما عزیزان را به بهترین شکل راهنمایی کنند.

کال تو اکشن تماس

نحوه دسترسی به نمونه سوالات آزمون تیزهوشان 1403

با ارائه توضیحات ارائه شده در ارتباط با اهمیت استفاده از نمونه سوالات آزمون تیزهوشان، این سوال ممکن است برای شما مطرح شود که چگونه می‌ توانیم به نمونه سوالات آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و یا نمونه سوالات سمپاد نهم به دهم دسترسی داشته باشیم؟

در پاسخ به این سوال مهم باید بگوییم چنانچه شما داوطلبان گرامی قصد دانلود سوالات آزمون ورودی سمپاد را دارید، بهتر است از تیم مشاوره آکادمی ایران تحصیل در این زمینه کمک بگیرید. مشاوران این مجموعه امکان دانلود سوالات آزمون ورودی سمپاد را به بهترین و آسان‌ ترین شکل ممکن برای شما فراهم می‌ کنند.

این مجموعه معتبر و شناخته شده نمونه سوالات آزمون تیزهوشان حال چه نمونه سوالات آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و همین طور نمونه سوالات سمپاد نهم به دهم را در قالب پکیجی کامل به شما عرضه می‌ کند. به این صورت که علاوه بر امکان دانلود سوالات آزمون ورودی سمپاد می‌ توانید به پاسخ نامه آن‌ ها نیز دسترسی داشته باشید.

به علاوه، نمونه سوالات آزمون تیزهوشان شامل نمونه سوالات آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و همین طور نمونه سوالات سمپاد نهم به دهم تنها منحصر به یک سال اخیر نیست و شما می‌ توانید به سوالات سال‌ های گذشته نیز دسترسی داشته باشید. در ادامه لینک نمونه سوالات هر یک از دو پایه هفتم و دهم را قرار داده‌ ایم.

نحوه دسترسی به نمونه سؤالات آزمون تیزهوشان

نمونه آزمون‌ های تیزهوشان پایه ششم به هفتم

داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون تیزهوشان پایه دهم را دارند، بهتر است که قبل از هر چیز با نمونه سوالات آزمون سمپاد سال قبل آشنا شوند تا مناسب با سوالات پر تکرار آزمون، برنامه ریزی مناسبی برای مطالعه خود داشته باشند. جهت سهولت دسترسی به سوالات، در ادامه لینک دانلود نمونه سوالات آزمون تیزهوشان پایه ششم به دهم قرار داده شده است.  

دانلود سوالات آزمون تیزهوشان سال 1401 – 1402 (دفترچه شماره یک)

دانلود سوالات آزمون تیزهوشان سال 1401 – 1402 (دفترچه شماره دو)

دانلود نمونه سوالات آزمون تیزهوشان پایه نهم به دهم 

آن دسته از داوطلبانی که به دنبال آشنایی با نمونه سوالات آزمون تیزهوشان پایه نهم و دهم هستند، می‌ توانند از طریق لینک‌ های زیر به فایل سوالات آزمون دسترسی داشته باشند.

دانلود سوالات آزمون تیزهوشان پایه دهم سال 1401 – 1402 (دفترچه یک)

دانلود سوالات آزمون تیزهوشان پایه دهم سال 1401 – 1402 (دفترچه دوم)

دانلود سوالات آزمون تیزهوشان پایه دهم 1401 – 1402 مربوط به اقلیت‌های مذهبی

شانس قبولی با دانلود نمونه سوالات آزمون سمپاد 1403

شاید در اینجا این سوال برای شما دوستان و عزیزان دانش ‎‌آموز مطرح شود که آیا با دانلود نمونه سوالات آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و یا نهم به دهم می توانیم قبولی خود را در این آزمون تضمین کنیم؟ آیا در صورت مطالعه دقیق آن‌ ها و تحلیل و بررسی تمام سوالات و حتی پاسخ نامه‌ های آن‌ ها می‌ توانیم قبولی را از آن خود کنیم و برای ادامه تحصیل به این مدارس برویم؟

در جواب این سوال باید بگوییم اطلاع از نمونه سوالات آزمون تیزهوشان و مطالعه دقیق آن‌ ها می‌ تواند کمک بزرگی به پیشرفت شما دوستان در پاسخ گویی به سوالات و در نتیجه قبولی در آزمون تیزهوشان داشته باشد. اما دقت داشته باشید که این موضوع به این معنا نیست که شما تنها همین نمونه سوالات آزمون تیزهوشان را مطالعه کنید و انتظار کسب بهترین نمره را نیز داشته باشید. بلکه باید تمامی منابع مورد سوال را نیز با دقت بالا مورد مطالعه قرار دهید و تمام تلاش خود را برای یادگیری تمامی محتوای این منابع و کتب به خرج دهید.

البته قبل از مطالعه دروس از طریق یک مشاور تحصیلی خبره و کاردان با اصول آن آشنا شوید و اطلاعاتی در این زمینه بدست آورید. در ادامه این نوشته با روش‌ هایی که به کمک آن‌ ها می‌ توانید قبولی در آزمون تیزهوشان را از آن خود کنید آشنا خواهید شد. 

شانس قبولی با دانلود نمونه سؤالات آزمون سمپاد

اطلاعیه

اگر به دنبال تهیه سؤالات آزمون تیزهوشان در طول سال‌های مختلف برگزاری این آزمون هستید با مشاوران مجموعه ایران تحصیل از طریق شماره 9099075307 تماس بگیرید.

نحوه طراحی سوالات آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1403

همانطور که می دانید اصلی‌ ترین منبع برای طراحی سوالات آزمون تیزهوشان، کتاب‌ های ریاضی، فارسی و علوم تجربی می‌ باشد. البته از سال 97 این موارد سوالات هوش نیز اضافه گردید و تعداد سوالات نیز تغییر کرده است. در مجموع می‌ توان گفت که سوالات آزمون تیزهوشان بر مبنای شکل‌ های هندسی، استدلال‌ های تحلیلی، تصویری و فضایی، عبارت‌ های کلامی، روابط ریاضی و درک منطقی طراحی خواهد شد.

دانش‌ آموزانی که قصد شرکت در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم را دارند، با مطالعه و حل سؤالات این آزمون در سال‌ های گذشته، که ما در موارد فوق نیز آورده‌ ایم، می‌ توانند آمادگی خود را برای پاسخگویی به صورت قابل توجهی افزایش دهند. به صورت کلی سوالات آزمون تیزهوشان ششم به هفتم را می‌ توان به صورت زیر خلاصه کرد:

سوالات آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 
دفترچه اول ترتیب سؤالات زمان پاسخگویی
بخش اول کامل کردن جمله 60 دقیقه
تشابه روابط بین کلمات
قرابت معنایی
مرتب کردن جملات یک متن
نتیجه گیری منطقی از متن
درک مطلب
بخش دوم مسئله‌ی عددی
استدلال منطقی
شمارشی (ترکیبی با ادبیات)
 واژه یابی
بخش سوم سؤالات هوش غیرکلامی (تصویری)

نحوه طراحی سوالات آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1403

نحوه طراحی سوالات در پایه نهم به دهم با پایه ششم به کاملاً متفاوت می‌ باشد. در این مقطع سوالات دو دسته بوده و شامل استعداد تحصیلی و تحلیلی می‌ شود. در بخش استعداد تحلیلی، وضعیت هوش و در بخش تحصیلی تسلط به مطالب درسی بررسی خواهد شد. آزمون تیزهوشان ششم به هفتم دارای 100 سوال تستی بوده که می‌ بایست در 80 دقیقه پاسخ داده شوند.

در سال 1402، 50 سوال در بخش استعداد تحلیلی با زمان 50 دقیقه طرح شده بود. تعداد سوالات استعداد تحصیلی نیز 50 مورد بوده و مدت زمان پاسخگوی 70 دقیقه می‌ باشد. در جدول زیر می‌ توانید مواد آزمون تیزهوشان به همراه ضریب هر یک از آن‌ ها را ببینید.

موارد امتحانی، ضریب و تعداد سوالات آزمون مدارس تیزهوشان نهم

سوالات استعداد تحصیلی  تعداد سؤال ضریب رشته تحصیلی ضریب سمپاد مهارتی
ریاضیات 10 ریاضی فیزیک: 4 3
علوم تجربی: 2
علوم انسانی: 2
علوم تجربی 10 ریاضی فیزیک: 2 3
علوم تجربی: 4
علوم انسانی: 2
قرآن و پیام‌ های آسمانی 10 ریاضی فیزیک: 1 1
علوم تجربی: 1
علوم انسانی: 1
مطالعات اجتماعی 10 ریاضی فیزیک: 1 1
علوم تجربی: 1
علوم انسانی: 1
زبان و ادبیات فارسی 10 ریاضی فیزیک: 2 2
علوم تجربی: 2
علوم انسانی: 4

راه قبولی در آزمون تیزهوشان

راه قبولی در آزمون تیزهوشان 1403 

شاید شما دوست عزیز خواننده این مقاله هم از آن دست افرادی باشید که قصد شرکت در آزمون تیزهوشان را دارید و مسلماً نگران قبولی و پذیرش در این امتحان مهم هستید. اینجاست که بسیاری از داوطلبان این سوال را می‌ پرسند که راهکار قبولی در آزمون تیزهوشان به جز آشنایی با نمونه سوالات آزمون تیزهوشان چیست و چگونه می‌ توانیم قبولی را از آن خود کنیم؟

در این بخش با تمامی اصول لازم و مورد نیاز برای قبولی و پذیرش در آزمون تیزهوشان آشنایی لازم را پیدا می‌ کنید. به کمک روش‌ های پیشنهادی در ادامه این نوشته می‌ توانید از میزان استرس و نگرانی خود تا حد زیادی کم کنید و هر آن چه را که باید برای قبولی و پذیرش در این آزمون جامع بدانید را با مطالعه و بررسی این بخش فرا بگیرید.

برای دریافت برنامه ریزی تیزهوشان نهم روی لینک کلیک کنید.

مورد اول – برنامه ریزی را فراموش نکنید:

درس خواندن و مطالعه بدون برنامه ریزی فایده‌ ای ندارد. در واقع، در چنین شرایطی فقط خسته و کلافه می‌ شوید و هیچ نتیجه مثبتی را نیز دریافت نخواهید کرد. پس هرگز از طرح ریزی برنامه جامع و کامل برای قبولی و پذیرش در این آزمون غافل نشوید و همواره به خاطر داشته باشید که داشتن برنامه ریزی آن هم برنامه‌ ای که از هر جهت عالی و کامل باشد می‌ تواند اثری مثبت در قبولی شما داشته باشد.

اگر نمی‌ دانید اصول برنامه ریزی درست و منطقی چیست و چگونه می‌ توان برنامه‌ ای عالی را برای قبولی در آزمون تیزهوشان طرح ریزی کرد از کمک مشاوری خبره و متبحر در این زمینه استفاده کنید. مشاوران مجرب و با سابقه مجموعه ایران تحصیل می‌ توانند با ارائه بهترین و جامع‌ ترین برنامه ریزی‌ ها کمک بزرگی به شما جهت قبولی و پذیرش در آزمون تیزهوشان کنند و در این راه همراه و هم قدم شما باشند.

مورد دوم – آشنایی با منابع مورد نیاز برای مطالعه:

مورد بعدی برای قبولی در آزمون تیزهوشان این است که از منابع مورد نیاز برای مطالعه اطلاعاتی کامل و جامع داشته باشند. منابعی جامع و کامل که با مطالعه آن‌ ها قبولی شما تضمین شود. اما سوال این است که آیا اطلاعی از لیست منابع مورد نیاز برای شرکت در آزمون تیزهوشان دارید؟

در صورت عدم اطلاع از لیست منابع مورد نیاز برای قبولی و پذیرش در این آزمون مهم می‌ توانید با مشاوری کاردان در این زمینه مشورت کنید. مشاوری که بتواند تمامی منابع مفید و لازم برای مطالعه جهت قبولی و پذیرش در آزمون تیزهوشان را به شما دوست عزیز دانش‌ آموز معرفی کند.

مورد سوم – از بهترین و جامع‌ ترین کتب کمک درسی استفاده کنید:

برای هر آزمونی که هر فرد قرار است در آن شرکت کند، تعداد زیادی کتب کمک آموزشی از برند های مختلف در بازار موجود هستند. اما شما داوطلبان گرامی به این موضوع توجه کنید که تمامی این کتب کمک درسی نمی‌ توانند عالی و مناسب باشند. در واقع، تنها شماری از آن‌ ها از هر جهت کامل و جامع هستند و می‌ توانند به آسانی تمام نیازهای شما را جهت یادگیری محتوای دروس مختلف مورد نیاز برای مطالعه را برآورده کنند.

منابعی که ریز به ریز محتوای کتب اصلی را با مثال و لحنی ساده، صمیمی و قابل فهم توضیح داده باشند و از طرفی بتوانید سوالات تألیفی و همینطور نمونه سوالات آزمون تیزهوشان را نیز در آن‌ ها پیدا کنید. در صورتی که به دنبال شناخت بهترین منابع و کتب کمک آموزشی هستید از کمک مشاوری حرفه‌ ای در این زمینه استفاده کنید. مشاوری که بتواند بهترین کتب کمک درسی را خدمت شما دوستان عزیز دانش‌‌ آموز معرفی کند.

مورد چهارم – از یادگیری عمیق مطالب و محتوا درسی غافل نشوید:

چهارمین موردی که نباید برای قبولی و پذیرش در مدارس تیزهوشان از آن غافل شوید این است که تمامی مطالب را به صورت عمیق و مفهومی مورد مطالعه قرار دهید. یعنی طوری محتوای درسی را مطالعه کنید که اطلاعات تا مدت‌ ها در ذهنتان بماند و این گونه نباشد که بعد از مدتی آن‌ها را فراموش کنید. دقت کنید که اولین اصل در یادگیری عمیق و مفهمومی مطالب درسی داشتن تمرکز در حین مطالعه است. پس همواره توجه لازم را به داشتن تمرکز در حین مطالعه داشته باشید.

مورد پنجم – آشنایی کافی با تکنیک‌ ها و اصول تست‌ زنی:

دقت داشته باشید که آشنایی شما با تکنیک‌ ها و اصول تست‌ زنی می‌ تواند کمک بزرگی به قبولی شما در قبولی و پذیرش در آزمون تیزهوشان داشته باشد. این موضوع از آن رو است که سوالات آزمون تیزهوشان به صورت تستی برای شما دوستان و عزیزان دانش‌ آموز طراحی می‌ شوند. اما آیا از اصول و تکنیک ها و روش های تست زنی مطلع هستید؟ آیا می دانید با استفاده از چه روش‌ هایی می‌ توانید پاسخگوی تمامی سوالات و تست‌ های مطرح شده در آزمون تیزهوشان باشید؟

جهت کسب اطلاعاتی دقیق در رابطه با اصول و تکنیک‌ های تست‌ زنی و اینکه چگونه می‌ توانید از عهده پاسخگویی به سوالات آزمون تیزهوشان بربیایید با از کمک مشاورانی خبره و کاردان در این زمینه بهره بگیرید. مشاوران خبره و متعهد مجموعه ایران تحصیل می‌ توانند بهترین راهکارها را در زمان پاسخگویی به سؤالات تستی به شما آموزش بدهند. 

نکات مهم در رابطه سوالات آزمون تیزهوشان 1403

برای اینکه بتوانید شانس موفقیت خود را برای قبولی دز آزمون تیزهوشان بالا ببرید، توصیه می‌ کنیم حتماً به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • تمامی سوالات به صورت چهار گزینه‌ ای طرح خواهند شد. قسمت سوالات تحصیلی و تحلیلی همگی چهار گزینه‌ ای هستند.
  • به ازای هر پاسخ درست 3 امتیاز مثبت و برای هر پاسخ غلط یک امتیاز منفی در نظر گرفته می‌ شود.
  • سوالات استعداد تحصیلی در سطح محتوای کتاب درسی و در برخی موارد به صورت تلفیقی از مفاهیم و مهارت‌ های دو یا چند مفهوم درسی طرح خواهد شد.
  • برای آمادگی بیشتر نیاز است حتماً سوالات سال‌ های قبل را مطالعه کرده باشید.
  • در پایه ششم به هفتم سابقه تحصیلی تاثیری در پذیرش ندارد.
  • تمامی سوالات به صورت تحلیلی طرح خواهد شد.
  • دفترچه سوالات آزمون ششم به هفتم دو مورد بوده و هر دفترچه مدت زمان معینی برای پاسخگویی دارد.
  • تعداد سوالات دفترچه اول 60 عدد است و زمان آن نیز 60 دقیقه می‌ باشد.
  • تعداد سوالات دفترچه دوم 40 عدد بوده و 20 دقیقه زمان برای پاسخگویی دارد.

جدیدترین اخبار پیرامون آزمون تیزهوشان

✅ اعلام تاریخ برگزاری آزمون تیزهوشان 1402 – 1403

تاریخ برگزاری آزمون تیزهوشان (سمپاد) 1402 – 1403 پایه ششم به هفتم و نهم به دهم به ترتیب اول تیر ماه و دوم تیر ماه خواهد بود. داوطلبان معمولاً یک هفته قبل از برگزاری این آزمون، می‌توانند با مراجعه به سامانه my.medu.ir کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند. چنانچه متقاضیان کارت ورود به جلسه را به همراه نداشته باشند، اجازه شرکت در آزمون را نخواهند داشت و از ورود آنها سر جلسه ممانعت به عمل می‌آید.

✅ اعلام شرط جدید معدل متقاضیان آزمون تیزهوشان 1403

برای ورود به مدارس تیزهوشان پایه ششم به هفتم، هر ساله امتحان ورودی برگزار خواهد شد و برای پایه نهم به دهم امتحان ورودی برگزار نمی‌گردد. اما براساس اعلام سازمان سمپاد، برای ورود به پایه دهم دانش‌آموزانی که معدل زیر ۱۸ دارند باید امتحان ورودی دهم بدهند و متوسط معدل پایه هشتم با معدل کل نوبت اول پایه نهم ملاک قرار داده شده است و معدل نوبت دوم پایه نهم را حساب نمی‌شود.

جدیدترین اخبار پیرامون آزمون تیزهوشان

خلاصه مطلب

در این مطلب سعی کردیم به بررسی نحوه دریافت و دانلود نمونه سوالات تیزهوشان 1403 بپردازیم و به شما کمک کنیم بتوانید با مطالعه سوال‌ های سال‌ های گذشته نتیجه بهتری در آزمون بگیرید. علاوه بر دانلود نمونه سوالات آزمون تیزهوشان پایه هفتم و دهم، شما می‌ توانید آزمون‌ های آزمایشی سمپاد نیز شرکت کنید، چرا که در چنین آزمون‌ هایی تمرکز آموزش تنها بر روی مباحث آزمون اصلی است و دانش‌ آموزان این امکان را دارند که برای زمان برگزاری آزمون سمپاد آماده شوند.

چنانچه شما داوطلبان گرامی، پس از مطالعه این مطلب نیاز به اطلاعات بیشتری در خصوص نمونه سوالات آزمون تیزهوشان با پاسخ نامه و یا دانلود نمونه سوالات تیزهوشان دهم و یا نمونه سوالات تیزهوشان هفتم داشتید، می‌ توانید با کارشناسان ما از طریق شماره 9099075307 جهت دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید. هم چنین می توانید سوالات خود را در قسمت دیدگاه ها برای ما نوشته و ارسال کنید. در اسرع وقت پاسخگوی تمامی سوالات خواهیم بود.

 

برای دانلود پی دی اف کامل مقاله دانلود نمونه سوالات تیزهوشان بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

4.5/5 - (8 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

اهمیت آشنایی با نمونه سوالات آزمون تیزهوشان چیست؟ 

با دانلود نمونه سوالات آزمون تیزهوشات ششم به هفتم و دانلود نمونه سوالات آزمون ورودی سمپاد سایر پایه های تحصیلی می توانید با نحوه طراحی سؤالات و تعداد سؤالات مطرح شده در هر آزمون آشنا شوید.

چگونه می توان برای دانلود سوالات آزمون ورودی سمپاد اقدام کرد؟ 

برای اطلاع از نحوه دانلود و دسترسی به سوالات آزمون ورودی سمپاد با مشاوران ایران تحصیل تماس بگیرید.

آیا با مطالعه نمونه سوالات سمپاد نهم به دهم می توان شاس قبولی را افزایش داد؟ 

بله. البته به شرط اینکه تلاش خود را برای قبولی به خرج دهید و منابع لازم را نیز مطالعه کنید.

نظرات

9 دیدگاه دربارهٔ «دانلود نمونه سوالات تیزهوشان 1403 + پاسخ {pdf} | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo نسیم گفت:

    برای آزمون تیزهوشان اجازه می دت چک نویس ببریم

    1. Avatar photo مشاور ملکی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      خیر خودشون ورقه میدن بهتون .

  2. Avatar photo الیاس گفت:

    من روزی ۸ ساعت درس میخونم برای قبولی پایه هفتم کافی هست

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند

  3. Avatar photo یوسفی گفت:

    نمونه سوالات مربوط با مدارس تیزهوشان در کتاب هایی مثل مرآت اومده؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله

  4. Avatar photo مسعود گفت:

    پاسخ تشریحی سوالات ارائه نشده در صفحه وب تون

  5. Avatar photo زهرا تجلی فر گفت:

    سلام یعنی امسال درسای فارسی و علوم و … هم توی امتحان تیزهوشان میاد آخه گفته بودن فقط هوش و استعداد تحلیلی

    1. Avatar photo irantahsil گفت:

      سلام امسال سولات تیزهوشان که کلا بصورت تحلیلی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام مدارس نمونه دولتی

    ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1403 + شرایط، زمان my.medu.ir

    هر ساله ثبت نام مدارس نمونه دولتی دهم از میان دانش آموزان با استعداد از طریق سایت ثبت نام نمونه دولتی صورت می گیرد. دانش آموزان گرامی باید جهت ثبت نام نمونه دولتی دهم 1403-1404 از طریق سامانه my medu.ir...
  • ثبت نام تیزهوشان

    ثبت نام مدارس تیزهوشان 1402 + سایت اصلی سمپاد my.medu.ir

    ثبت نام مدارس تیزهوشان در سامانه my.medu.ir به منظور ورود دانش‌آموزان پایه ششم به هفتم و نهم به دهم، هرساله در فروردین ماه انجام میگیرد. دانش‌آموزان و والدین برای نامنویسی باید منتظر انتشار دستورالعمل مربوطه از سوی سازمان ملی پرورش...
  • آمادگی تیزهوشان علامه حلی

    آمادگی تیزهوشان علامه حلی

    آمادگی تیزهوشان علامه حلی از دغدغه‌های اصلی دانش آموزانی است که جز استعدادهای درخشان هستند، آن‌ها برای اینکه بتوانند به این مدارس راه پیدا کنند باید آمادگی لازم را داشته باشند. داوطلبان آزمون تیزهوشان برای ورود به مدارس حلی، باید...
  • کلاس‌ های آمادگی تیزهوشان واله

    کلاس‌ های آمادگی تیزهوشان واله + شرایط ثبت نام 1403

    شرکت در کلاس‌ های آمادگی تیزهوشان واله دارای مزیت‌های زیادی است. موسسه واله سابقه کاری درخشانی در زمینه تحصیلی و استعدادهای درخشان دارد و از همین رو ممکن است با نام آن به عنوان مرکز آموزشی که در حال حاضر...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)