ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

سامانه سنجش و پذیرش تکمیل ظرفیت هشتم سمپاد

سامانه سنجش و پذیرش تکمیل ظرفیت هشتم سمپاد
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آن دسته از دانش آموزانی که در دوره اول آزمون تیزهوشان موفق به پذیرش نشده اند، می توانند در زمان تعیین شده در سامانه سنجش و پذیرش تکمیل ظرفیت هشتم سمپاد به نشانی hoosh.medu.ir هفتم به هشتم برای انجام ثبت نام اقدام نمایند. دانش آموزانی که نمره علمی آنان کمتر از میزان تعیین شده برای قبولی در آزمون می باشد باید در آزمون تکمیل ظرفیت هشتم شرکت کنند و پس از قبولی در این آزمون، می توانند در مدارس تیزهوشان ادامه تحصیل دهند.

 

 

برای اتصال به سامانه سنجش و پذیرش تکمیل ظرفیت هشتم سمپاد – رفع مشکل ورود به سامانه و همچنین دریافت کارت ورود به جلسه آزمون با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

9099075307 – تماس از سراسر کشور

9099075307 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

 

زمان ثبت نام در سامانه سنجش و پذیرش تکمیل ظرفیت هشتم سمپاد

 

زمان ثبت نام در سامانه سنجش و پذیرش تکمیل ظرفیت هشتم سمپاد

زمان ثبت نام در سامانه سنجش و پذیرش تکمیل ظرفیت هشتم سمپاد

 

پس از اینکه نتایج تیزهوشان پایه هفتم 99 – 98 منتشر شد، آن دسته از داوطلبانی که در لیست قبولی قرار ندارند، به شرط عدم تکمیل ظرفیت تعیین شده برای مدارس مورد ثبت نامی، می توانند برای انجام ثبت نام اقدام نمایند. زمان تعیین شده برای آزمون تکمیل ظرفیت هشتم، به طور معمول حدودا یک هفته پس از برگزاری آزمون خواهد بود. در سال های گذشته آزمون مربوط به تیزهوشان پایه هشتم در مردادماه برگزار می گردید و دانش آموزان در همان زمان حدودا 20 مردادماه باید جهت انجام ثبت نام اقدام می نمودند.

با توجه به تغییرات ایجاد شده در کشور ما که به دلیل شیوع بیماری کرونا صورت گرفته است، ثبت نام داوطلبان تا به امروز یعنی 12 اردیبهشت ماه تمدید شده و دانش آموزان می توانند برای انجام ثبت نام اقدام نمایند. احتمال برگزاری آزمون تیزهوشان در مرداد یا شهریورماه خواهد بود. لذا کلیه داوطلبان می توانند در زمان تعیین شده، نسبت به انجام ثبت نام اقدام نمایند. به طور معمول حدودا 10 روز زمان برای انجام ثبت نام در نظر گرفته شده است. برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام می توانید در کانال ما عضو شوید و یا اینکه با مشاوران ما در ارتباط باشید.

انجام ثبت نام برای آزمون تکمیل ظرفیت هشتم در سامانه سنجش و پذیرش تکمیل ظرفیت هشتم سمپاد صورت می پذیرد. لذا کلیه داوطلبان عزیز می توانند جهت انجام ثبت نام در زمان تعیین شده، مدارک خود را بارگذاری نموده و برای آزمون خود را آماده نمایند. با توجه به اینکه رقابت در این مرحله بسیار سخت تر خواهد بود، لذا برنامه ریزی قبولی در آزمون تیزهوشان تا حدودی متفاوت خواهد بود و داوطلبان باید تلاش بیشتری برای قبولی داشته باشند زیرا تعداد افراد مورد پذیرش در این آزمون بسیار کمتر می باشد.

 

 

نحوه ثبت نام در سامانه سنجش و پذیرش تکمیل ظرفیت هشتم سمپاد 

 

نحوه ثبت نام تیزهوشان هفتم به هشتم 99

نحوه ثبت نام تیزهوشان هفتم به هشتم 99

 

برای انجام ثبت نام، ابتدا لازم است به سامانه سنجش و پذیرش سمپاد مراجعه نمایید. (توجه داشته باشید که انجام ثبت نام تنها در زمان تعیین شده امکان پذیر است). پس از ورود به سامانه، لینکی به منظور انجام ثبت نام در نظر گرفته شده است که باید بر روی آن کلیک کنید.

  • پس از کلیک بر روی ثبت نام تکمیل ظرفیت، برای ورود به سایت hoosh.medu.ir هفتم به هشتم ، لازم است کد ملی و همچنین رمز همگام خود را وارد نمایید.
  • پس از عبور از مراحل تعیین شده، لازم است اطلاعات خود را وارد نمایید. (تمامی اطلاعات توسط آموزش و پرورش مورد سنجش قرار می گیرند و در صورت بروز اشتباه و یا مشکلی در این رابطه، دانش آموزان به عنوان فرد خاطی شناخته خواهد شد). لذا نهایت دقت عمل را داشته باشید.
  • مدارک مورد نیاز شامل عکس 3*4 می باشد. تصویر مورد نظر باید در اندازه 200×300 یا 300×400 پیکسل و حتما با فرمت JPG باشد.
    • نکته : در صورتی که تصویر داوطلب بیشتر از اندازه و یا حجم تعیین شده باشد، امکان بارگداری آن در سامانه سنجش و پذیرش تکمیل ظرفیت هشتم سمپاد وجود ندارد.
    • تصویر داوطلب باید مربوط به سال جاری وی  باشد .
  • پرداخت وجه تعیین شده برای انجام ثبت نام الزامی می باشد. مبلغ در نظر گرفته شده جهت انجام ثبت نام، حدودا 28 هزارتومان در سال های گذشته بوده است. پرداخت هزینه از طریق کارت های عضو شبکه شتاب و رمز دوم اینترنتی امکان پذیر است.
  • در صورتی که تمامی اطلاعات خود را وارد نموده اید، در آخرین مرحله بار دیگر اطلاعات مورد نظر را چک کنید و پس از آن بر روی دکمه تائید کلیک نمایید. پس از اتمام ثبت نام در سامانه، کد پیگیری را در اختیار شما قرار داده خواهد شد

 

شرایط پذیرش در آزمون تکمیل ظرفیت هشتم

 

شرایط پذیرش ثبت نام تیزهوشان هفتم به هشتم

شرایط پذیرش ثبت نام تیزهوشان هفتم به هشتم

 

  • اولین شرط تعیین شده برای اقدام در سامانه سنجش و پذیرش تکمیل ظرفیت هشتم سمپاد می باشد. در صورتی می توانید برای انجام ثبت نام اقدام نمایید که مدرسه محل سکونت شما، ظرفیت خالی برای انجام ثبت نام داشته باشد.
  • دارا بودن شرایط معدلی تعیین شده برای تمامی داوطلبان الزامی می باشد.
  • داشتن تابعیت ایرانی
  • کسب نمره قبولی در آزمون تیزهوشان (داوطلبان با توجه به تعداد ظرفیت تعیین شده باید بتوانند بالاترین نمره را کسب نمایند).
  • امکان نقل و انتقال در بسیاری از مدارس تیزهوشان وجود ندارد به همین دلیل توصیه می نماییم قبل از انجام ثبت نام، حتما در انتخاب مدرسه مورد نظر نهایت دقت را داشته باشید.
  • تعیین حوزه امتحانی داوطلب برای انجام ثبت نام، بر اساس محل سکونت وی خواهد بود.
  • امکان انتخاب دبیرستان های ارائه شده در لیست سامانه hoosh.medu.ir هفتم به هشتم ، با توجه به محل سکونت وجود خواهد داشت و هر یک از داوطلبان می توانند بر اساس اولویت های تعیین شده خود، سه دبیرستان را انتخاب نمایند.
  • دانش آموزانی که در شهرهای بزرگ و یا کلان شهرها که دارای چندین مدرسه تیزهوشان می باشند سکونت دارند، برای انتخاب مدرسه مورد نظر خود در سامانه  باید در نزدیک ترین مدرسه را به محل سکونت خود را انتخاب نمایند.

 

 

خلاصه مطلب

در این مقاله تلاش نمودیم تا اطلاعاتی را در رابطه با سامانه سنجش و پذیرش تکمیل ظرفیت هشتم سمپاد اطلاعاتی را به شما ارائه نماییم. در صورتی که مشکلی در رابطه با ورود به سامانه hoosh.medu.ir هفتم به هشتم دارید می توانید با پشتیبانی مدرسه تیزهوشان ما در ارتباط باشید. همچنین چنانچه سوالی در رابطه با آزمون تکمیل ظرفیت هشتم دارید، می توانید با مشاوران ما مطرح نمایید تا تمامی اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند. مشاوراین ما همه روزه، حتی ایام تعطیل، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهند بود.

 

 

مطالب مرتبط

hoosh.medu.ir هفتم به هشتم

 

3.3/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

برای ورود به سامانه سنجش و پذیرش تکمیل ظرفیت هشتم سمپاد چه اقدامی باید انجام دهیم؟

ورود به سامانه مورد نظر تنها در زمان تعیین شده امکان پذیر است. پس از ورود به سامانه، باید رمزعبور همگام و همچنین ملی دانش آموز را وراد نمایید.

آیا پس از ورود به سامانه hoosh.medu.ir هفتم به هشتم باید هزینه ای را پرداخت نماییم؟

برای انجام ثبت نام در این سامانه هزینه ای معادل  28 هزار تومان را پرداخت نمایید.

آیا ثبت نام در آزمون تکمیل ظرفیت هشتم برای تمامی داوطلبان الزامی است؟

بله. امکان پذیرش تمامی دانش آموزان پس از کسب نمره و امتیاز مورد نظر امکان پذیر است.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تماس با مشاور