ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوره تحصیلی برای کنکور پزشکی + راهکار رتبه ها | ایران تحصیل

مشاوره تحصیلی برای کنکور پزشکی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

قبولی در کنکور تجربی دارای قواعد و قوانینی است که هر داوطلب باید با شرکت در مشاوره تحصیلی برای کنکور پزشکی از آنها مطلع شود. این نکته را در نظر داشته باشید که داوطلبان کنکور تجربی هر سال در حال افزایش هستند که این مسئله کار را برای متقاضیان سخت‌تر می‌کند. در واقع با افزایش تعداد داوطلبان هر شخص باید تلاش بیشتری برای قبولی کند. به همین دلیل اگر تصمیم دارید در کنکور پزشکی قبول شوید باید از مشاوره تحصیلی استفاده نمایید.

در واقع شرکت در مشاوره تحصیلی به شما این امنیت را می دهد که در کنکور رشته پزشکی قبول شوید. شایان ذکر است بدانید که استفاده از مشاوره تضمینی برای قبولی پزشکی به تمام متقاضیان کمک می‌کند تا بتواند در رشته مورد نظر خود پذیرفته شوند.

این مبحث خود دارای چند زیر مجموعه مانند مشاوره تلفنی کنکور سراسری، مشاوره کنکور تجربی، مشاوره تضمینی برای قبولی پزشکی، و غیره می‌باشد. البته در ادامه واحدهای رشته پزشکی را هم مورد بررسی قرار خواهیم داد که این مسئله از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است در نهایت اگر تصمیم دارید اطلاعات کاملی نسبت به این موارد به دست بیاورید پیشنهاد می‌کنیم با آکادمی ایران تحصیل از طریق بنر زیر در ارتباط باشید.

مشاوران ما در آکادمی ایران تحصیل با برگزاری آزمون های دوره ای آنلاین و ارائه گزارش نموداری پیشرفت، قبولی شما داوطلبان را تضمین می‌کنند. برای برقرای ارتباط با مشاوران ما و شرکت در این آزمون ها کافی است بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

 

دریافت مشاوره آنلاین

 

مشاوره تحصیلی برای کنکور پزشکی تخصص ماست!

یکی از روش های تضمینی برای موفقیت در کنکور تجربی قبول شدن در رشته‌هایی همچون پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و غیره شرکت در مشاوره کنکور پزشکی است. البته شما باید از شخصی که خود این مسیر را با موفقیت سپری کرده است مشاوره بگیرید.

توجه داشته باشید که مشاوره کنکور پزشکی تخصص ماست و شما می توانید به ساده ترین شکل ممکن از بهترین مشاوران کنکور پزشکی که در ایران تحصیل فعالیت می‌کنند استفاده کنید و آینده تحصیلی و شغلی خود را تضمین نمایید.

معرفی خدمات مشاوره تحصیلی برای کنکور پزشکی

در این بخش از مقاله تصمیم داریم به معرفی خدمات مشاوره تحصیلی کنکور پزشکی بپردازیم، توجه داشته باشید برای قبولی در رشته پزشکی، نیازمند مشاوره برای کنکور پزشکی خواهید بود. ما در پاسخ به این سوال که چگونه رشته پزشکی قبول شویم ؟ پاسخ می دهیم چقدر به اینکه می‌توانید در رشته پزشکی پذیرفته شوید ایمان دارید؟  تحقیقات روانشناسی نشان داده است که باورهای ما تاثیر بسیار زیادی بر زندگی ما خواهد داشت.

به همین دلیل باور به اینکه در رشته پزشکی پذیرفته نخواهید شد؛ تنها موجب به هدر رفتن تلاشتان خواهد شد. برخی از داوطلبان در مشاوره و برنامه ریزی کنکور را مطرح می‌کند که بسیار به رشته پزشکی علاقه مند هستم، اما به دلیل سختی آن هرگز نخواهم توانست در این رشته پذیرفته شوم.

گاهی ممکن است شما واقعا توانایی تحلیل، مطالعه، روش‌های تست زنی را بلد نباشید و این مسئله را به توانایی‌های خود نسبت دهید.  در این موارد مشاوره تحصیلی برای کنکور پزشکی کمک می‌نماید تا بتوانید به کشف ایرادات و رفع آن ها مبادرت بورزید.

میزان ساعات لازم برای مطالعه از جمله سوالاتی است که داوطلبان در مشاوره تحصیلی برای کنکور پزشکی مطرح می‌کنند. در این زمینه باید بگوییم که هرگز کمیت جای کیفیت را نخواهد گرفت و این موضوع بسته به روش صحیح درس خواندن برای کنکور می‌تواند متفاوت باشد. به همین دلیل نمی‌توان یک نسخه برای تمامی داوطلبان از قبل مشخص نمود. توانایی‌های شما و در این زمینه بسیار می‌تواند تاثیر گذار باشد.

معرفی خدمات مشاوره تحصیلی برای کنکور پزشکی

مشاوره تضمینی برای قبولی پزشکی

در ابتدا به سراغ مشاوره تضمینی برای قبولی پزشکی می رویم. لازم به ذکر است بدانید برای قبولی در پزشکی ما به شما کمک خواهیم نمود تا از کلیه رقبای خود پیشه بگیرید. توجه داشته باشید در مشاوره تضمینی برای قبولی پزشکی ابتدا از آزمون‌های هوش استفاده می‌کنیم تا به وسیله آن از میزان هوش داوطلبان اطلاع یابیم. در وهله دوم کلیه منابع معتبر و منابع لازم را به داوطلبان معرفی خواهیم نمود تا بتوانند برنامه ریزی دقیقی داشته باشند.

مشاوره تحصیلی برای کنکور تجربی فنون مطالعه در هر درس خصوصا درس زیست شناسی را به داوطلبان آموزش می دهد تا با استفاده از به کار بردن این روش بتوانند در کمترین زمان ، به بهترین نتیجه دست یابند. به همین دلیل آسان کردن راه و هموار نمودن آن برای رسیدن به اهداف مورد نظر را می‌توان منوط به استفاده از خدمات مشاوره ای دانست.

قبولی در رشته پزشکی راه ها مختلفی دارد. تمام افرادی که در رشته پزشکی پذیرفته شده اند همیشه از شرایط مطلوب برخوردار نبوده اند. این دسته از افراد نیز،کم و بیش با مشکلات مختلفی دست به گربیان بوده اند. بنابراین، ارائه نمونه زندگی نامه های این افراد برای درک مشکلات آنان را می‌توان از جمله خدمات مشاوره تحصیلی برای کنکور پزشکی دانست.

 

برای مشاهده بررسی و تحلیل کارنامه رتبه های زیر 1000 کنکور تجربی کلیک کنید.

مشاوره تحصیلی برای کنکور پزشکی به صورت تلفنی

مشاوره تحصیلی برای کنکور پزشکی به صورت تلفنی

یکی از خدماتی که می‌توانید در مبحث مشاوره تحصیلی برای کنکور پزشکی از آن بهره مند گردید. مشاوره تلفنی کنکور است. برخی از سوالاتی که داوطلبان کنکور تجربی در رابطه با مطالعه و درصد دروس مختلف دارند مربوط به درس زمین‌شناسی و مطالعه یا عدم مطالعه آن مربوط می‌شود. پاسخ ما این است با وجود اینکه ضریب درس زمین شناسی 1 است.

اما باز هم با توجه به کارنامه قبولی رشته پزشکی تجربی هیچ یک از آنان در درس زمین شناسی درصد صفر را نداشته اند. از دیگر سؤالاتی که داوطلبان در مشاوره تحصیلی تلفنی دارند در رابطه با میزان درصد لازم در درس زیست شناسی برای قبولی در کنکور است. پیشنهاد میکنیم برای اطلاع دقیق از تمامی جزییات مربوط به این بحث از طریق زیر وارد آکادمی ایران تحصیل شده و فرم را پر کنید.

مشاوران ما در سامانه مشاوره کنکور آکادمی ایران تحصیل پس از ارائه برنامه ای مناسب، به صورت 24 ساعته داوطلبان را پشتیبانی کرده و قبولی آن ها را در کنکور تضمین می‌نمایند. برای ثبت نام در سامانه، کافی است روی لینک زیر کلیک نمایند.

 

برنامه ریزی تخصصی کنکور

 

مشاوره کنکور تجربی 

کنکور تجربی از تنوع رشته بسیار بالایی برخوردار می باشد. اما آنچه در اکثر مراکز مشاوره صورت می گیرد، مشاوره تحصیلی برای کنکور پزشکی است. در حالی که، در رشته های مختلف متقاضیان می‌توانند مشغول به ادامه تحصیل در رشته های پیراپزشکی ، مهندسی و غیره شوند.  بنابراین، یکی از اهداف مشاوره حرفه ای کنکور تجربی، آشنایی داوطلبان با همین رشته های مختلف است.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مشاوره تحصیلی وارد لینک شوید.

 

آینده شغلی و همچنین در آمد هر یک از رشته های علوم تجربی متفاوت است. به همین دلیل ممکن است برخی از رشته های تجربی در حال حاضر از درآمد کمی برخوردار باشند. اما قطعا در سال های آینده شرایط تغییر خواهد نمود. بنابراین، اگر موفق به کسب رتبه پزشکی نشده اید ، ما به شما کمک می کنیم تا در رشته های با آینده مناسب بتوانید پذیرفته شوید.

 

اطلاعیه

سعی کنید از شخصی مشاوره تضمینی کنکور پزشکی بگیرید که سابقه موفقیت در کنکور در آن رشته را داشته باشد

 

بررسی واحدهای درسی در مشاوره تحصیلی برای کنکور پزشکی

اگر اطلاعاتی نسبت به واحد های رشته پزشکی در اختیار ندارید بهتر است بدانید در قسمت زیر جدول هایی وجود دارد که شما به سادگی می‌توانید با مشاهده آن ها از واحدهای رشته پزشکی مطلع شوید. یکی از سوالات داوطلبان در مشاوره تحصیلی برای کنکور پزشکی به موضوع تعداد واحدهای درسی رشته پزشکی بازمی‌گردد. در این رابطه باید بگوییم که تعداد این دروس بسیار زیاد می باشد و جهت آشنایی شما داوطلبان عزیز، به برخی از این دروس اشاره خواهیم نمود.

 

با ثبت نام در سامانه مشاوره کنکور آکادمی ایران تحصیل، علاوه بر دریافت مشاوره VIP می‌توانید با رتبه های برتر نیز صحبت کرده و با روش های مطالعه آنها آشنا شوید. برای ثبت نام در سامانه بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

مشاوره تخصصی کنکور

 

آشنایی با دروس پايه و اصلی پزشکی

برای آشنایی با دروس پایه تنها کافی است به جدول زیر توجه کنید زیرا در این جدول تمام دروس پایه قرار داده شده است.

 

دوره دكتراي پزشكي (مرحله اول: علوم پايه)

كد درس

نام درس

تعداد واحد

ساعت

پيش نياز سازمان ارائه درس

جمع

نظري

عملي

10۱۴۰۳

فيزيك پزشكي*

2

38

30

8

04

بيوشيمي

6

116

85

34

07

آناتومي: **

1 – 07

آناتومي

3

68

34

34

2 – 07

آناتومي

4

94

43

51

3 – 07

آناتومي

3

77

26

51

08

روانشناسي

2

34

34

14

بهداشت:

1 – 14

(بهداشت عمومي 1)

اصول خدمات بهداشتي

2

34

34

2 – 14

(بهداشت عمومي 2)

اصول اپيدميولوژي و مبارزه با بيماريها

2

34

34

18

زبان تخصصي:

1 – 18

زبان تخصصي 1

3

51

51

10 عمومي

2 – 18

زبان تخصصي 2

3

51

51

(1 – 18)

25

اصول كلي تغذيه

2

34

34

04

27

بافت شناسي

4

85

51

34

06

فيزيولوژي: ***

1 – 06

فيزيولوژي 1

4

68

68

04 و 27

2 – 60

فيزيولوژي 2

5

102

68

34

(1 – 06)

10

ژنتيك

2

34

34

27 و 04

 

 

مابقی دروس پايه و اصلي

كد درس

نام درس

تعداد واحد

ساعت

پيش نياز سازمان ارائه درس

جمع

نظري

عملي

28

ميكروب شناسي * و ويروس شناسي

5

111

60

51

(1 – 06)

3 – 14

(بهداشت عمومي 3)

بهداشت خانواده و امور جمعيتي

2

34

34

1 – 14

34

ايمني شناسي *

3

60

43

17

(1 -06)

31

انگل شناسي و قارچ شناسي*

4

64

43

51

(1 – 06)

42

پاتولوژي عمومي ****

5

111

60

51

(2 -06)

43

جنين شناسي

2

34

34

27

جمع

68

1367

951

416

 

 

 

 

اطلاعیه

رشته پزشکی دارای مزیت های زیادی همچون درآمد بالاتر از سطح جامعه، بازارکار خوب، اجر اخروی و دنیوی و موقعیت اجتماعی بالا می باشد

 

اخبار پیرامون مشاوره تحصیلی برای کنکور پزشکی

ادامه‌ تحصیل متقلبان کنکور پارسال با حمایت نمایندگان

بر اساس گزارش تابناک به نقل از روزنامه اعتماد،با پیگیری برخی نمایندگان مجلس ( متقلبان کنکور پارسال) دوباره به دانشگاه برگشته‌اند.

۸۰۹ دانش‌آموز تحت حمایت چهارمحال و بختیاری در کنکور سراسری شرکت می‌کنند

معاون امور فرهنگی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری اعلام کرد: حمایت از دانش‌آموزان نیازمند پشت کنکور از جمله خدمات این نهاد در راستای ایجاد زمینه تحصیل است.

طرح الماس رتبه شو
خلاصه مطلب
مطمئنا تا قبل از مطالعه این مقاله اطلاعات دقیقی نسبت به مشاوره تحصیلی برای کنکور پزشکی در اختیار نداشته اید. اما در حال حاضر می دانیم مشاوره تحصیلی برای کنکور پزشکی می‌تواند به شما کمک کند تا آینده شغلی و تحصیلی خود را تضمین کنید.
توجه داشته باشید که ما در این مقاله اطلاعات دقیقی در مورد مشاور کنکور پزشکی در اختیار شما قرار داده ایم. خدمات مشاوره تحصیلی برای کنکور پزشکی را معرفی کرده ایم و واحد های رشته پزشکی را هم مورد بررسی قرار دادیم. در نهایت امیدواریم محتویات موجود در این مقاله بتواند به شما کمک کند تا در کنکور پزشکی قبول شوید.
برای دانلود فایل PDF این مقاله بر روی لینک کلیک کنید.
5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چرا دریافت مشاوره تحصیلی برای کنکور پزشکی بیش از سال های گذشته لازم است؟ 

از جمله علت های این موضوع می توان به ایجاد تغییراتی در کنکور سراسری اشاره کرد.

مشاوره تحصیلی برای کنکور پزشکی را باید از چه مشاوری دریافت کنیم؟ 

مشاوری که تجربه کافی را در حوزه تحصیلی و کنکور داشته باشد و بتواند  ارزنده ترین راهنمایی ها را به شما ارائه دهد.

آیا دریافت مشاوره تحصیلی برای کنکور پزشکی در کنار داشتن برنامه ریزی منطقی و درست می تواند به من در قبولی این رشته کمک کند؟ 

بله صددرصد. به شرطی که از کمک مشاوری بسیار آگاه و باتجربه کمک بگیرید.

نظرات

11 دیدگاه دربارهٔ «مشاوره تحصیلی برای کنکور پزشکی + راهکار رتبه ها | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo F گفت:

    سلام من یازدهم تجربی هستم
    میخوام پزشکی هوافضا بخونم ، در واقع پزشک هوافضا بشم
    دلیلش علاقه شدیدیه که به پزشکی و فضا دارم .
    مزیت های این رشته چیه ؟
    حقوقش چطور ؟
    موقعیت کاری ..

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      دوست عزیز برای پاسخ بهتر در مورد سوالتون با مشارین مجموعه در تماس باشید.

  2. Avatar photo یوسفی گفت:

    سلام بنده دانشجوي حقوق هستم دیپلم انسانی دارم، میشه کنکور پزشکی شرکت کنم ؟
    آیا باید برای شرکت تو کنکور پزشکی حتما دیپلم تجربی داشته باشیم ؟

    1. Avatar photo مشاور اقازاده گفت:

      قت بخیر
      بله

  3. Avatar photo احمد گفت:

    سلام . بنده کارمند رسمی دولت ام که تعهد خدمت را به سازمان انجام دادم و تعهدم تمام شده. آیا مانعی هست که در کنکور تجربی شرکت کنم و پزشکی قبول شوم؟

    1. Avatar photo مشاور اقازاده گفت:

      وقت بخیر
      درصورتی که تعهد خدمت ندارید و ممنوعیتی وجد ندارد مشکلی نیست میتوانید اقدام کنید

  4. Avatar photo سارا گفت:

    سلام من کارشناس مامایی هستم میخوام در رشته داروسازی شرکت کنم آیا باید از دیپلم شروع کنم برای کنکور دروس دبیرستان و بخونم ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
    با شماره شما تماس گرفتم میگه در شبکه موجود نیست

    1. Avatar photo مشاور فتح اللهی گفت:

      سلام وقت بخیر باید مجدد برای کنکور سراسری تجربی شرکت کنید و رتبه لازم برای داروسازی را بیاورید

  5. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

    سلام وقت بخیر دوست عزیز ممنون از توجه و نظر شما موفق باشید

  6. Avatar photo ... گفت:

    من هزینه مشاور رو ندارم و واقعا سخته این هزینه های بالا .
    برای پزشکی حتما لازمه که مشاور داشته باشیم؟مگه رتبه برتر هایی که از روستاها هستن مشاور دارن که پزشک و دندانپزشک میشن؟!

    1. Avatar photo مشاور ارشد گفت:

      سلام ایرادی نداره شما شمارتون رو بفرستید با شما تماس می گیرم برای ارائه مشاوره رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رتبه های برتر آکادمی ایران تحصیل

اینجا جای شماست

تماس با پشتیبانی

خدمات آکادمی ایران تحصیل

  • مشاور و برنامه ریزی

    مشاور و برنامه ریزی

    موفقیت در کنکور سخت است اما تیم آکادمی ایران تحصیل در کنار شماست جمعی از رتبه ها و اساتید علمی به علاوه پلتفرمی منحصر به فرد فرمولی برای تضمین موفقیت شماست

  • استعدادیابی تحصیلی و شغلی

    استعدادیابی تحصیلی و شغلی

    مهم ترین گام قبل از هر اقدامی کشف استعدادهای شماست تیمی متشکل از مشاور شغلی، دکتری روانشناسی شخصیت و مشاور تحصیلی شما در ابتدای راه مسیر را مشخص می کنند، تضمین موفقیت با ما

  • انتخاب رشته تخصصی

    انتخاب رشته تخصصی

    در گام اول استعدادیابی شغلی و تحصیلی سنجیده می شود حالا نوبت کارنامه شماست و اولویت بندی توسط متخصصان انتخاب رشته آکادمی ایران تحصیل معجزه قبولی اینجاست...

  • تدریس خصوصی

    تدریس خصوصی

    اگر در درسی نتیجه دلخواه را نمیگیری اگر فکر میکنی سخته نگران نباش مشکل را از ریشه حل میکنیم اساتید اکادمی ایران تحصیل تدریس هر درسی رو به شیوه ای نوین آموزش می دهند شما باید یاد بگیرید چطور تست بزنین این با ما...

تا کنون در حوزه کنکور په کرده ایم

  • 332432 نفر

    تعداد رتبه های دو رقمی
  • 4234 نفر

    تعداد رتبه های تک رقمی
  • 42333 نفر

    تعداد رتبه های سه رقمی

پکیج های مشاوره تخصصی

  • تست۱
  • تست۲
  • ۳
  • ۵
  • ۶
  • ۷
  • ۸
  • ۹
  • پکیج نقره ای

    100 هزار تومان

    ماهانه
    • تست۱
    • تست۲
    • ۳
    • ۵
    • ۶
    • ۷
    • ۸
    • ۹
    ثبت نام

    تخفیف ویژه

  • پکیج طلایی

    200 هزار تومان

    ماهانه
    • تست۱
    • تست۲
    • ۳
    • ۵
    • ۶
    • ۷
    • ۸
    • ۹
    ثبت نام

    تخفیف ویژّه

پکیج مشاوره آنلاین و تلفنی

پکیج نقره
safafaf
شروع قیمت از
570 هزار تومان
  • برنامه ریزی ماهانه
  • پشتیبان رتبه پیگیری ۱ بار در هفته
  • مشاوره تلفنی هفته ای ۱ بار
  • آزمون آنلاین ۱ بار در ماه
  • منابع و جزوات رتبه ها
  • محاسبات سریع و روش های تست زنی
  • آموزش تندخوانی
  • وبینار انگیزشی مهندس ناصری
  • کارنامه و گزارش نموداری عملکرد ماهانه
رزرو وقت مشاوره
پکیج طلایی
شروع قیمت از
570 هزار تومان
  • برنامه ریزی ماهانه
  • پشتیبان رتبه پیگیری ۱ بار در هفته
  • مشاوره تلفنی هفته ای ۱ بار
  • آزمون آنلاین ۱ بار در ماه
  • منابع و جزوات رتبه ها
  • محاسبات سریع و روش های تست زنی
  • آموزش تندخوانی
  • وبینار انگیزشی مهندس ناصری
  • کارنامه و گزارش نموداری عملکرد ماهانه
رزرو وقت مشاوره
پکیج برنز
شروع قیمت از
970 هزار تومان
  • برنامه ریزی ماهانه
  • پشتیبان رتبه پیگیری ۱ بار در هفته
  • مشاوره تلفنی هفته ای ۱ بار
  • آزمون آنلاین ۱ بار در ماه
  • منابع و جزوات رتبه ها
  • محاسبات سریع و روش های تست زنی
  • آموزش تندخوانی
  • وبینار انگیزشی مهندس ناصری
  • کارنامه و گزارش نموداری عملکرد ماهانه
رزرو وقت مشاوره
پکیج الماس
شروع قیمت از
۱ میلیون ۵۷۰ هزار تومان
  • برنامه ریزی ماهانه
  • پشتیبان رتبه پیگیری ۱ بار در هفته
  • مشاوره تلفنی هفته ای ۱ بار
  • آزمون آنلاین ۱ بار در ماه
  • منابع و جزوات رتبه ها
  • محاسبات سریع و روش های تست زنی
  • آموزش تندخوانی
  • وبینار انگیزشی مهندس ناصری
  • کارنامه و گزارش نموداری عملکرد ماهانه
رزرو وقت مشاوره

مجموعه ای از بهترین اساتید کنکور

  • امیر محمد سلیمی دبیر ریاضی و حسابان

     تدریس خصوصی ریاضیات دبیرستان و دانشگاه توسط مدرس برتر ریاضیات دانشگاهی و کنکور و مؤلف ۴ کتاب ریاضی با بیش از ۷ سال سابقه تدریس در دانشگاه‌های تهران و امیرکبیر
  • علی مرادی دبیر هندسه و ریاضی گسسته

    تدریس خصوصی دروس ریاضیات دانشگاهی و دبیرستان - کنکور سراسری و ارشد توسط مدرس برتر دانشگاه علم و صنعت ایران و مولف ۴ کتاب ریاضیات دانشگاهی - به صورت آنلاین و حضوری
  • محسن فردمنش دبیر فلسفه و منطق

    تدریس خصوصی آنلاین وحضوری دانش آموزان ودانشجویان ایران وخارج ایران ریاضی فیزیک و شیمی دکترهداوندکاملا مفهومی ساده وروان دارای مجوزرسمی ازسازمان آموزش وپرورش کشور

اینستاگرام آکادمی ایران تحصیل

اینستاگرام آکادمی ایران تحصیل

تیم دیجیتال مارکتینگ آکادمی ایران تحصیل برای آگاهی رسانی بیشتر شما از کنکور، مشاوره تخصصی کنکور، مشاوره رتبه برتر دیگر مجموعه پست ها و استوری های منظمی را هر روز برای شما منتشر میکند. حتما به پیج اینستاگرام ما سر بزنید منتظر کامنت های شما هستیم

اینستاگرام آکادمی

مطالب مرتبط

  • مشاوره تحصیلی رایگان بگیرید

    مشاوره تحصیلی رایگان بگیرید! تلفنی 24 ساعته | irantahsil

    ایران تحصیل به عنوان یکی از بهترین وب سایت‌های مشاوره تحصیلی رایگان است که به دلیل کیفیت بالای مشاوره و قیمت مناسب تا به حال توانسته بخش اعظمی از داوطلبان کنکور و دانش آموزان را به خود جذب کند. به...
  • مشاوره تحصیلی دانش آموزان مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه

    مشاوره تحصیلی دانش آموزان مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه

    دریافت مشاوره تحصیلی دانش آموزان مدارس جهت کسب آمادگی برای آزمون‌های مختلف و برنامه‌ریزی درست، بسیار مهم و حیاتی است. مشاوره تحصیلی مدرسه، دانشگاهی و نظام وظیفه در حال حاضر نقش بسیار پررنگ‌تری نسبت به گذشته دارد و بیشتر مورد...
  • مشاوره تحصیلی تلفنی

    مشاوره تحصیلی تلفنی | تمامی مقاطع + 24 ساعته | ایران تحصیل

    آیا می‌دانستید به جای مراجعه به مراکز مشاوره حضوری می‌توانید از مشاوره تحصیلی تلفنی استفاده کنید؟ شایان ذکر است بدانید مشاوره تحصیلی تلفنی دارای مزایای بسیار زیادی می‌باشد به همین دلیل این روزها اکثر افراد از تمایل بیشتری به استفاده...
  • برنامه ریزی درسی

    برنامه ریزی درسی + 11 راز مهم رتبه ها + pdf برنامه 1403

    داشتن برنامه ریزی درسی مناسب می تواند به دانش آموزان و دانشجویان کمک کند تا پیشرفت تحصیلی بهتری داشته باشند. آن دسته از افرادی که در طول ترم برای خواندن هر کدام از دروس و آمادگی جهت شرکت در امتحانات...
تماس با مشاور