ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

زمان برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی 1403 {هفتم و دهم} | ایران تحصیل

زمان برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

 اطلاع از زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی 1403 – 1403 برای دانش‌آموزانی که قصد ادامه تحصیل در این مدارس را دارند، حائز اهمیت است. براساس اعلامیه آموزش و پرورش، تاریخ و زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی پایه نهم به دهم در تاریخ نهم تیر ماه 1403 خواهد بود و دانش‌آموزان باید حتماً چند روز پیش از برگزاری آزمون، کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند.

 طبق روال سال‌های گذشته آزمون نمونه دولتی برای دوره متوسطه اول هم برگزار می‌شد، اما هم اکنون با توجه به هیئت امنایی شدن این مدارس در پایه هفتم متوسطه اول، برگزاری آزمون و پذیرش دانش‌آموز تنها در پایه دهم متوسطه دوم خواهد بود. آزمون مدارس نمونه دولتی 1403 _ 1403 مستقل از آزمون مدارس سمپاد می‌باشد و در زمان جداگانه از هم برگزار خواهند شد.  با توجه به اهمیت اطلاع از زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی 1403 – 1403 در ادامه توضیحاتی در این خصوص ارائه خواهیم کرد.

 اطلاعیه

آزمون مدارس نمونه دولتی در تاریخ جمعه  9 تیرماه 1403 در ساعت ۸ صبح به صورت همزمان برگزار خواهد شد.

 

تاریخ برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی 1403 – 1403

همانگونه که اشاره شد افرادی که واجد شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1403 – 1403 هستند، تنها برای پایه دهم می‌توانند اسم‌نویسی خود را انجام دهند. ثبت‌نام آزمون در یک زمان مشخص از طریق مراجعه به سایت آموزش و پرورش استان متقاضی امکان‌پذیر می‌باشد.

آزمون مدارس نمونه دولتی هر سال در تیر ماه برگزار می‌گردد. دانش‌آموزان باید شرایط باید شرکت در آزمون مدارس نمونه دولتی را مطالعه کنند و در ارتباط با تاریخ و محل برگزاری آگاهی داشته باشد. چنانچه شما متقاضیان گرامی نیازمند دریافت آخرین اخبار آزمون نمونه دولتی نهم به دهم می‌باشید، کافی است با کارشناسان ایران تحصیل تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

تاریخ برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی

ساعت برگزاری آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی 1403 – 1403

پس از اینکه شما با تاریخ برگزاری آزمون نمونه دولتی نهم به دهم آشنا شدید، باید ساعت آزمون نمونه دولتی را به دقت مطالعه کنید زمان برگزاری امتحان ورودی مدارس نمونه دولتی، بر روی کارت ورود به جلسه داوطلبان درج شده و قابل مشاهده می‌باشد.

در سال‌های گذشته زمان آزمون مدارس نمونه دولتی به شکل استانی مشخص شد و هر استان، ساعت آزمون را به صورت جداگانه اعلام می‌نمود. اما در سال جاری تاریخ برگزاری آزمون نمونه دولتی نهم به دهم به صورت هماهنگ است و همه افراد باید رأس ساعت ۸ صبح سر جلسه آزمون حاضر باشند. داوطلبان برای شرکت در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی باید در تاریخ ۹ تیر ماه اقدام کنند. همه داوطلبان باید حداقل نیم ساعت قبل از زمان برگزاری آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی سر جلسه حاضر شوند. 

بنر کال تو اکشن

مکان برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی 1403 – 1403

یکی از مهمترین مواردی که افراد پس از مطالعه و بررسی تاریخ برگزاری آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی باید به آن بپردازند، مکان برگزاری آزمون این مدارس است. داوطلبان پس از بررسی ساعت برگزاری، باید در مورد مکان برگزاری آزمون نیز اطلاعات کافی داشته باشند.

مکان برگزاری معمولاً استان محل تحصیل و محل سکونت داوطلبان خواهد بود و آزمون نمونه دولتی هر استان در همان شهر محل سکونت داوطلبان برگزار خواهد شد. داوطلبان برای کسب اطلاعات لازم در مورد زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی نهم به دهم و محل برگزاری آن، باید ابتدا کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند و بر روی کارت مکان آزمون را مشاهده نمایند. 

مکان برگزاری آزمون ورودی مدارس دولتی برای همه داوطلبان قابل مشاهده می‌باشد کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی معمولاً سه روز قبل از برگزاری آزمون منتشر می‌شود. دانش‌آموزان می‌توانند برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی به سایت پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir مراجعه و کارت خود را دریافت نمایند.

جهت اطلاع از اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی بر روی لینک کلیک نمایید. 

مدت زمان آزمون مدارس نمونه دولتی

مدت زمان آزمون مدارس نمونه دولتی 1403 _ 1403

در ارتباط با مدت زمان آزمون مدارس نمونه دولتی سؤالات زیادی وجود دارد و دانش‌آموزان داوطلب می‌خواهند بدانند که آزمون چند ساعت طول می‌کشد؟ باید بگوییم که تعداد سؤالات و مدت زمان پاسخگویی به سؤالات آزمون در سراسر کشور یکسان بوده و داوطلبان باید در مدت زمان معینی به سؤالات آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی پاسخ دهند. مدت آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی معمولاً ۱۲۰ دقیقه می‌باشد و تعداد سؤالات 100 سؤال خواهد بود. دانش‌آموزان در سراسر کشور به مدت دو ساعت برای پاسخگویی به سؤالات زمان خواهند داشت. با مطالعه دفترچه آزمون نمونه دولتی 1403 – 1403 می‌توانید اطلاعات دقیقتری در این خصوص داشته باشید. 

داوطلبان باید پس از کسب اطلاعات لازم در مورد آزمون مدارس نمونه دولتی و مدت زمان آن، برنامه دقیقی را برای جلسه آزمون داشته باشند تا بتوانند به تمام سؤالات درسی پاسخ دهند. از آنجایی که زمان آزمون مدارس نمونه دولتی محدود است، دانش آموزانی که برنامه‌ریزی درستی نداشته باشند، نمی‌توانند نمی‌توانند برای کسب نمره حد نصاب شانس زیادی داشته باشند.

مشاوره زمان برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی 1403 _ 1403

دانش‌آموزانی که مایل به شرکت در آزمون مدارس نمونه دولتی هستند، باید توجه داشته باشند که قبل از هر چیز در ارتباط با تاریخ آزمون اطلاعات دقیق را کسب کنند تا بتوانند خود را برای جلسه آماده سازند.

شرکت در آزمون‌های ورودی مدارس نیاز به تلاش زیادی دارد. بنابراین خود را تا زمان برگزاری آزمون کاملاً آماده نمایید. از آنجا که مدارس نمونه دولتی نسبت به مدارس سمپاد رتبه پایین‌تری دارند، از نظر امکانات آموزشی و روش‌های تدریس هم تقاضای زیادی دارند. داوطلبان آزمون مدارس نمونه دولتی باید نسبت به مدت زمان آزمون اطلاعات لازم را کسب کنند، چرا که مدت محدودی برای پاسخ سؤالات وجود دارد. اگر آمادگی شما تا حدودی ضعیف باشد، امکان قبولی در آزمون کم خواهد بود.

برای آمادگی در آزمون باید علاوه بر تسلط بر کتاب‌های درسی، از نمونه سؤالات آزمون نیز اطلاعات لازم را پیدا کنید. بهتر است برای یادگیری بهتر و کشف نقاط ضعف خود را از نمونه سؤالات آزمون‌های نهم به دهم سال گذشته بهره ببرید. چنانچه در ارتباط با روش مطالعه منابع آزمون مداس نمونه دولتی و برنامه ریزی مناسب، نیازمند دریافت مشاوره می‌باشید، می‌توانید از طریق تماس با مشاوران خبره و کارآزموده مجموعه ایران تحصیل، راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید.

مشاوره زمان برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی

اطلاعیه

برای کسب آمادگی بیشتر جهت شرکت در آزمون مدارس نمونه دولتی، توصیه می‌کنیم به مهمترین و پرتکرارترین منابع آزمون دسترسی داشته باشید. 

کال تو اکشن راهنمای تلفنی

جدیدترین اخبار پیرامون آزمون مدارس نمونه دولتی 1403 _ 1403

تعداد شرکت کنندگان آزمون نمونه دولتی 1403 – 1403

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در ارتباط با تاریخ و همچنین تعداد داوطلبان آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی نهم به دهم اشاره کرد: این آزمون در روز جمعه ۹ تیرماه 1403 برگزار می‌شود. علاوه بر این بالغ بر 336 هزار دانش‌آموز متقاضی برای شرکت در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه اسم‌نویسی کرده‌اند که با توجه به درخواست متعدد دانش‌آموزان مهلت اسم‌نویسی تمدید شد و داوطلبان باید در تاریخ ۱۱ اردیبهشت ثبت‌نام خود را قطعی می‌کردند.

تاسیس مدارس نمونه دولتی در پنج شهرستان استان لرستان

مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان از راه‌اندازی و تأسیس مدارس نمونه دولتی در پنج شهرستان استان خبر داد و گفت: با صادر شدن مجوز راه‌اندازی و تأسیس این مدارس در سال ۱۴۰۳ موافقت شده است. عزتی اظهار داشت که راه‌اندازی مدارس نمونه دولتی باعث ارتقای کیفیت آموزش و ایجاد فرصت‌های مناسب برای دانش‌آموزانی که در مناطق کم برخوردار هستند، می‌باشد.

جدیدترین اخبار پیرامون آزمون مدارس نمونه دولتی

جهت اطلاع از درصدهای لازم برای قبولی در نمونه دولتی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید. 

 خلاصه مطالب

در این مقاله به بررسی زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی 1403 – 1403 پرداختیم. داوطلبانی که واجد شرایط ثبت‌نام در آزمون مدارس نمونه دولتی هستند، می‌توانند در تاریخ مقرر مراحل اسم‌نویسی خود را انجام دهند. زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی تاریخ نهم تیر ماه 1403 می‌باشد و داوطلبان باید قبل از آن کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

در حال حاضر آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم به صورت سراسری در ساعت ۸ صبح روز جمعه برگزار می‌شود و داوطلبان باید رأس این ساعت سر جلسه حضور داشته باشند.چنانچه در ارتباط با مطالعه این مقاله نیازمند کسب اطلاعات تکمیلی هستید، کافیست با کارشناسان آکادمی ایران تحصیل تماس بگیرید تا شما را در ارتباط با برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی در سال جاری راهنمایی کنند.

جهت دانلود pdf مقاله کلیک کنید.

 

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

زمان برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی چه تاریخی است؟

 این آزمون در روز جمعه نهم تیرماه 1403 ساعت ۸ صبح برگزار می‌شود.

مدت زمان آزمون نمونه دولتی چقدر است؟

مدت زمان آزمون ۲ ساعت و تعداد سؤالات 100 سؤال می‌باشد که داوطلبان باید در این بازه زمانی به سؤالات خود پاسخ دهند.

چگونه می‌توان در آزمون نمونه دولتی قبول شد؟

با برنامه‌ریزی درست و دقیق می‌توانید در این آزمون موفق به کسب نمره حد نصاب شوید. چنانچه مایل به دریافت مشاوره تحصیلی در ارتباط با آزمون مدارس نمونه دولتی می‌باشید، می‌توانید با مشاوران باسابقه ایران تحصیل تماس بگیرید.

نظرات

3 دیدگاه دربارهٔ «زمان برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی 1403 {هفتم و دهم} | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo سیمسن گفت:

    سلام خسته نباشید. آزمون مدرسه های نمونه دولتی یه دونس؟ یعنی هر مدرسه سوا نیست؟ بعد زمان برگزاری رو تمدید نمیکنن مثلا دو نوبت شه. ما ممکنه نرسیم

    1. Avatar photo مشاور اقازاده گفت:

      وقت بخیر
      آزمون نمونه دولتی سراسری برگزار میشود و برای هر مقطع یعنی ورود ششم به هفتم و نهم به دهم در زمان خودش که از طریق سایت اطلاع رسانی میشود باید اقدام کنید

  2. Avatar photo ثریا گفت:

    کاش زمان آزمون نمونه دولتی رو بزارن بعد امتحانای مدارس اینجوری بهتری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)