ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

روش تست زنی فیزیک کنکور

روش تست زنی فیزیک کنکور
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

درس فیزیک یکی از مهم ترین دروس رشته تجربی و ریاضی می باشد. بخاطر همین، روش تست زنی فیزیک کنکور به نوبه خودش خیلی مهمه. برای اطلاع از ۱۰ تکنیک و ترفند رتبه های برتر برای حل ساده فیزیک کنکور تلاش کنید تا بر تمامی تکنیک ها مسلط بشوید. روش های تستی فیزیک کنکور یکی از مهم ترین نکات می باشد. با توجه به ضریب بالای فیزیک برای کنکور، توصیه ما اینه که حتما بر روش های تستی فیزیک کنکور تسلط لازم را داشته باشید. برخی از فرمول های تستی فیزیک کنکور شبیه به یکدیگر می باشند. اما اگر روش تست زنی فیزیک رتبه های برتر و راه حل های تستی فیزیک کنکور را پیش بروید، به راحتی خواهید توانست در کنکور موفقیت لازم را به دست آورید.

 

 

برای اطلاع از روش تست زنی فیزیک کنکور – دریافت مشاوره و همچنین معرفی بهترین کتاب تستی و تحلیل سوالات با مشاوران ایران تحصیل به شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

9099075307 – تماس از سراسر کشور

9099075307 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

 

روش تست زنی فیزیک کنکور رتبه های برتر

 

روش تست زنی فیزیک کنکور رتبه های برتر

روش تست زنی فیزیک کنکور رتبه های برتر

 

دانش آموز و داوطلبای عزیز دقت کنن که روش تست زنی فیزیک کنکور فقط مربوط به زمان جلسه آزمون مربوط نمیشه و باید قبل از رسیدن به کنکور هم ، تمرین لازم رو داشته باشید تا بتونید در زمان جلسه اونو پیاده کنید. بنابراین ما در ادامه به صورت ترکیبی به هرکدوم اشاره می کنیم و توضیحات رو بهتون میدیم.

 

برای تسلط بر روش های تستی فیزیک کنکور برنامه ریزی کنید

بعد از دیدن این تیتر، داوطلبا ممکنه بگن چگونه برای کنکور برنامه ریزی کنیم؟ و این سوال بعدیشون باشه. خب در واقع برنامه ریزی برای کنکور رو میتونیم به چند دسته تقسیم کنیم. برنامه ریزی کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت. چون بحث ما الان در رابطه با برنامه ریزی کنکور نیست، اگه سوالی داشتید در این مورد میتونید با این شماره ها 9099075307 (از سراسر کشور) و 9099075307 (از استان تهران) از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید. اما به طور کلی در برنامه ریزی خودتون همیشه باید جای ویژه و زمان زیادی رو به تمرین روش های تستی فیزیک کنکور اختصاص بدید. چرا که تمام کار شما همینه.

 

اول درس بخونید بعد تست بزنید

یکی از روش تست زنی فیزیک رتبه های برتر که می تونیم بهش اشاره کنیم و خیلی هم درسته همینه. بعضی از دانش آموزا اینو ممکنه شنیده باشن که تست زدن باعث میشه تا شما خیلی از مباحث رو یاد بگیرید. آره . این روش کاملا درسته. اما به این شرط که شما درس رو خوب خونده باشید و بعدش بخواید خودتون رو امتحان کنید و بعدم روی نکات اصلی تمرکز کنید و سعی کنید تا به بهترین شکل ممکن و به صورت خیلی دقیق همه رو بخونید.

 

یکی از ۱۰ تکنیک و ترفند رتبه های برتر برای حل ساده فیزیک کنکور اینه که تو کتاب نکات مهم رو بنویسید

یکی از ۱۰ تکنیک و ترفند رتبه های برتر برای حل ساده فیزیک کنکور که تمامی داوطلبان و رتبه های برتر بر آن تاکید می کنند، این هست که هر نکته ای که در کتاب های تستی مشاهده می کنی رو همون موقع توی کتابت یادداشت کن. هر بار که میخوای بهترین کتاب فیزیک کنکور تجربی رو بخونی، سعی کن اول از اون درسای مهم و اون مطالبی که توی کتاب یادداشت کردی رو شروع کنی. و هر بار سعی کن اون نکاتی رو که یادگرفتی رو توی تست هایی که بهشون بر میخوری پیاده کنی.

 

تست های نکته دار رو برای تسلط به روش تست زنی فیزیک کنکور علامت بزن

بعضی از تست ها اینحورین که خیلی نکته دارن. معمولا همه افرادی که تونستن رتبه برتر بشن، این تست ها رو علامت دار می کنن تا برای مرور حتما از اونا استفاده کنی. توضیحات این تست ها رو خوب بخونید و سعی کنید هر چیزی رو که یادمیگرید رو توی همون کتابتون یادداشت کنید و یا اینکه اونا رو یادداشت برداری و خلاصه نویسی کنید تا در موقع مناسب ازشون استفاده کنید. این یکی از تکنیک های مهم تست زنی هست که اگر بتونید برش مسلط بشید، به راحتی می تونید به تست ها و سوالایی که سخت هستن جواب بدید. همچنین موقع مرور کردن تست ها راحت تر اونا رو پیدا می کنید.

 

راه حل های تستی فیزیک کنکور رو زیاد تمرین کنید

فرمول های تستی فیزیک کنکور یکی از محاسنی که دارن اینکه راحت تر از فرمول های ریاضی هستن و شیرین تر و کاربردی تر هستن. به همین خاطر بهتر می تونید اونا رو یاد بگیرید. یه نکته دیگه رو هم در نظر داشته باشید که هر چیزی رو که زیاد تمرین کنید، راحت تر در ذهنتون میمونه و بهتر میتونید بهشون جواب بدید. بنابراین خیلی تمرین کنید و سعی کنید اینقدر تمرین کنید تا خودتون به روش هایی برای حل اون ها برسید. البته بخشی از این مسئله به تسلط شما روی مباحث ریاضی هم مربوط میشه.

 

فرمول های تستی فیزیک کنکور رو یادداشت کنید

 

فرمول های تستی فیزیک کنکور رو یادداشت کنید

فرمول های تستی فیزیک کنکور رو یادداشت کنید

 

ممکنه شما نتونید همه فرمول ها رو حفظ کنید و همین مسئله براتون سخت باشه. یکی از روش ها اینکه بیایید و همه فرمول ها رو بنویسید و تکنیک های تست زنی کنکور رو تمرین کنید. فرمول های فیزیک یکم سخت هست و ممکنه سر جلسه کنکور یکم قاطی کنید که کدوم جواب جواب درست هست؟ این موضوع باعث میشه که براتون این مسئله سخت بشه. فرمول ها رو حفظ کنید و اگر تمرین داشته باشید بهتر می تونید بر اون ها مسلط بشید. زمان کمتری هم برای یادآوری اون ها نیاز خواهید داشت.

 

روش تست زنی فیزیک کنکور رو به دوستتون یاد بدید

یکی از روش تست زنی فیزیک رتبه های برتر همینه. وقتی با یکی از نفرات برتر کنکور که تونسته بود فیزیک رو 100 درصد بزنه مصاحبه کردیم، به این موضوع تاکید داشت که سعی کنید آنچه رو که یادگرفتید رو به کسی آموزش بدید. این روش خیلی خوبه و خیلی میتونه بهتون کمک کنه چون خودتونم بهتر یاد میگیرید و میتونید عملکرد بهتری داشته باشید. تازه با این کار زکات علم خودتونم دادید.

 

سر جلسه کنکور اضطراب نداشته باشید

یکی از مشکلاتی که بعضی از داوطلبا در روش تست زنی فیزیک کنکور دارن اینه که توی خونه خیلی خوب به تست ها جواب میدن اما سر جلسه میگن نمیتونیم جواب بدیم به سوالا و همیشه این موضوع باعث کلافه شدنشون میشه. دلیل این بلد نبودن و این مشکل اینه که اضطراب دارید. اضطراب باعث میشه که نتونید به سوالا جواب بدید. بنابراین از الان تمرین کنید و اصلا استرس نداشته باشید. اگه توی آزمون های آزمایشی شرکت میکنید، احساس کنید که این آزمون آزمون اصلی کنکور هست و همین قدر براتون سرنوشت سازه . این روش باعث میشه تا کمتر بترسید.

 

 

سر جلسه کنکور از روی صندلی بلند شید و نفس عمیق بکشید

 

سر جلسه کنکور از روی صندلی بلند شید و نفس عمیق بکشید

سر جلسه کنکور از روی صندلی بلند شید و نفس عمیق بکشید

 

نشستن زیاد سر جلسه کنکور باعث میشه که اکسیژن به مغز شما خوب نرسه و همین مسئله باعث میشه که یکم برای جواب دادن و حل مسئله دچار مشکل بشید. بنابراین توصیه ما اینکه که سر جلسه حتما گاهی از روی صندلی بلند شید و بایستید تا این گردش خون براتون اتفاق بیوفته و اکسیژن به مغرتون برسه. اینو توی کنکور های آزمایشی که شرکت میکنین و همچنین توی آزمون هایی که خودتون از خودتون میگیرید هم تمرین کنید.

 

چطور می تونیم برای روش تست زنی فیزیک کنکور مشاوره دریافت کنیم ؟

با توجه به اینکه راه حل های تستی فیزیک کنکور در حال حاضر کوتاه تر و اصولی تر نسبت به گذشته شدن. همین مسئله لزوم دریافت مشاوره رو بیشتر ضرورت می بخشه. ما امکان دریافت مشاوره در رابطه با ۱۰ تکنیک و ترفند رتبه های برتر برای حل ساده فیزیک کنکور رو به دو صورت فراهم کردیم. یک روش اون اینه که شما بتونید با مشاوران ما که مشاوران تحصیلی هستن در تماس باشید و بتونید باهاشون ارتباط برقرار کنید. اما روش دومی هم وجود داره و اونم اینکه شما با رزرو وقت از پیش تعیین شده می تونید با رتبه های برتر کنکور در ارتباط باشید.

با توجه به اینکه درس ریاضی و فیزیک هم برای رشته تجربی و هم برای رشته ریاضی و فیزیک درس خیلی مهمی هست، باید خودتون خیلی تمرین کنید و خیلی تلاش کنید تا به همه فرمول های تستی فیزیک کنکور تسلط پیدا کنید. چون حتی اگر شما بهترین کنکورهای آزمایشی رو شرکت کنین، حتی اگر از بهترین کتاب ها استفاده کنید، اما بازم نتونید به این روش ها مسلط بشید، هیچ فایده ای نداره و بیخودی وقت خودتون رو تلف کرید.

 

 

خلاصه مطلب

در این مقاله تلاش کردیم تا اطلاعاتی رو در رابطه با روش تست زنی فیزیک کنکور بهتون ارائه بدیم. در صورتی که سوالی در رابطه با ۱۰ تکنیک و ترفند رتبه های برتر برای حل ساده فیزیک کنکور دارید و یا اینکه مایل به دریافت مشاوره با رتبه های برتر در رابطه با روش تست زنی فیزیک رتبه های برتر هستید، میتونید با مشاوره های ما در ارتباط باشید. روش حل آسون فرمول های تستی فیزیک کنکور رو هم میتونید با کمک مشاورای ما یاد بگیرید.

 

 

مطالب مرتبط

روش تست زنی زیست شناسی کنکور

تقلب در تست زنی

بسته محاسبات سریع کنکور

افزایش کیفیت مطالعه

راهکارهایی طلایی برای قبولی پزشکی در 4 ماه

 نحوه مطالعه فیزیک کنکور

روش تست زنی فیزیک کنکور

 

2.2/5 - (5 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

روش تست زنی فیزیک کنکور چطوره؟

اگر بلد نیستی این مقاله رو در رابطه با ۱۰ تکنیک و ترفند رتبه های برتر برای حل ساده فیزیک کنکور از دست نده. وارد سایت شو و همه مطالب مهم و نکات رو یاد بگیر و به کار ببر.

 

روش های تستی فیزیک کنکور چگونه است؟

یکی از مهم ترین روش هایی که برای زدن تست وجود داره اینه که تمام نکات مهم رو یادداشت کنید توی کتاب و سعی کنید همه رو بخونید موقع مطالعه کتاب.

 

بهترین روش تمرین راه حل های تستی فیزیک کنکور چیه؟

اول اینکه فرمول های تستی فیزیک کنکور رو خوب بخونید و بعد از تحلیل سوالات، مطابق با روش تست زنی فیزیک رتبه های برتر تست های بعدی رو برای محک خودتون تمرین کنید.

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • چگونه تست بزنیم تا موفق شویم

    چگونه تست بزنیم تا موفق شویم؟ { 10 اصل مهم تست زنی}

    چگونه تست بزنیم تا در کنکور بتوانیم موفق شویم؟ در این مقاله 10 اصل تست زنی در کنکور را برای شما شرح می دهیم .در دوران تحصیل در مدارس به دلیل تشریحی بودن امتحانات و عادت برای موفقیت در امتحانات...
  • روش تست زدن ریدینگ کنکور

    روش تست زدن ریدینگ کنکور 1403 + بهترین روش

    بخش ریدینگ یا همان درک مطلب سوالات زبان آزمون سراسری از جمله بخش هایی است که عدم آشنایی با روش تست زدن ریدینگ کنکور می تواند استرس زیادی را در مواجه با آن برای داوطلب ایجاد کند. همین عدم اطلاع...
  • افزایش سرعت تست زنی کنکور

    افزایش سرعت تست زنی کنکور

    آیا تکنیک های تست زنی را بلد هستید و می دانید یکی از مواردی که می‌تواند باعث کسب رتبه بالا در کنکور شود بالا بودن سرعت تست زنی می باشد. توجه داشته باشید بسیاری از افراد نمی توانند با سرعت...
  • روش dls در شیمی کنکور

    روش dls در شیمی کنکور

    آیا با روش dls در شیمی کنکور ، آشنایی دارید؟ این روش یکی از جدیدترین و به روزترین تکنیک های تست زنی در کنکور است که با استفاده از آن می توانید به تمامی سوالات از جمله استوکیومتری و… پاسخ...
تماس با مشاور