ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تقلب در تست زنی

تقلب در تست زنی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

رقابت در کنکور بسیار سخت می باشد و همین مسئله موجب می شود تا برخی از داوطلبان به فکر تقلب در تست زنی بیوفتند. گاهی تصورات و فکرهایی ممکن است به ذهن داوطلبان برسد همانند روش های تقلب با صابون در کنکور که خیلی منطقی هم نخواهد بود. گاهی روش هایی ممکن است همانند کشیدن صابون روی پاسخنامه کنکور را داوطلبان بخواهند اجرا کنند که در این مقاله می خواهیم به این موضوعات بپردازیم که آیا این روش ها درست می باشد؟ آیا این موارد می تواند نتیجه ای در بر داشته باشد و یا به طور کلی اصولی هستند یا خیر؟

 

 

برای اطلاع از راه های جایگزین تقلب در تست زنی  – برنامه ریزی کنکور و همچنین دریافت مشاوره روش های تست زنی با مشاوران ایران تحصیل به شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

9099075307 – تماس از سراسر کشور

9099075307 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

 

آیا تقلب در تست زنی امکان پذیر است؟

 

آیا تقلب در تست زنی امکان پذیر است؟

آیا تقلب در تست زنی امکان پذیر است؟

 

بعضی از داوطلبا ممکنه بگن من نتونستم منابع درسی کنکور سراسری را به خوبی مطالعه کنم و یا اینکه مشکلی در رابطه با نحوه مطالعه داشتم که به همین دلیل نمیتونم قبول بشم. حالا به این فکر می کنن که سر جلسه هم میتونیم تقلب کنیم. بگذریم که بعضی ها در کل عادت به تقلب دارند و یه جورایی استادکار و بلدراه محسوب میشن. حالا ممکنه حتی به شما این اطمینان رو بدن که خیالت تخت، من روش هایی رو بهت یادمیدم که بتونی با خیالت راحت همه سوالا رو جواب بدی.

رک و پوست کنده بگیم که تقلب در تست زنی اشتباه ترین کاریه که میتونید انجام بدید. اولا سازمان سنجش دفترچه های مختلفی منتشر میکنه که توی هرکدوم از این ها گزینه ها ترتیب مختلفی دارن. مثلا ممکنه گزینه درست با توجه به دفترچه شما گزینه 1 باشه. اما همین سوال برای فردی که در کنار شما هست، گزینه 3 پاسخ درست اون باشه. ضمن اینکه داوطلبای کنکور به دو دسته نظام قدیم و جدید تقسیم میشن و جوابای درست و سوالا برای هرکدومشون با هم فرق میکنه و به همین دلیل با این کار فقط خودتون رو توی تله میندازید.

حالا شما از کجا مطمئنید که اون داوطلبی که پیشتونه حتما میتونه بهتون کمک کنه و بهتر از شما میتونه تست ها رو جواب بده؟ ممکنه بگید که اون فرد رو میشناسم و اون خیلی خوب خونده برای کنکور یا اینکه همکلاسیم بوده و میدونم که درسش خوبه و معدلش بالاست به خاطر همین میتونه بهم کمک کنه. شرایط کنکور خیلی فرق میکنه و اصلا شبیه به زمان امتحان نیست. عملکرد هیچ کسی در کنکور قابل مقیاسه نیست و نمیشه حدس زد که آیا میشه اون فرد عملکرد مورد انتظار رو میتونه کسب کنه یا نه؟

 

روش های تقلب با صابون در کنکور

 

روش های تقلب با صابون در کنکور

روش های تقلب با صابون در کنکور

 

یکی دیگه از روش هایی که ممکنه به ذهن بچه های تنبل ما برسه اینکه روش های تقلب با صابون در کنکور رو به کار ببریم. این کار خیلی بچگانه است. تصحیح برگه ها رو دستگاه های تهیه شده انجام میدن و این دستگاه ها خیلی حساس هستند و در صورتی که خطایی که در این مورد اتفاق بیوفته باعث میشه که شما تمام سوالای درست خودتونم از دست بدید. بنابراین به هیچ عنوان این ریسک رو نکنید و اصلا به این موضوع فکر نکنید. حتی اگر شما اشتباه هم به سوالات جواب بدید باز هم نتیجه خودتون رو به دست آورید اما اگر این روش ها رو به کار ببرید علاوه بر اینکه ممکنه برابر با تخلفات با شما برخورد بشه، همین مسئله میتونه یکسال شما رو عقب بندازه.

ممکنه یه داوطلب حرفه ای بگه که من روش تقلب در تست زنی رو بلدم و با دستگاه های مختلف می تونم این کار رو انجام بدم. مثل بعضی از داوطلبایی که سال گذشته با خودکار عکس گرفته بودن و موفق شده بودن که تقلب کنن اما به قول معروف گندش دراومد و همه رو شناسایی کردن و تهشم یکسال از رندگی و آینده عقب موندن. پس بهتره به جای این کارا کلا این فکر رو از ذهنتون دور کنید و بچسبید به کتاب و مطالعه  و درستون تا بتونید نتیجه لازم رو بگیرید از زحماتی که کشیدید.

 

 

چه روش هایی واسه تقلب در کنکور وجود داره؟

 

چه روش هایی واسه تقلب در کنکور وجود داره؟

چه روش هایی واسه تقلب در کنکور وجود داره؟

 

سال های گذشته شاید راه های تقلب ساده تر از این قضایای امروز بود. چندتا داوطلب با هم قرار میزاشتن و همگی با هم شروع میکردن به مطالعه تست ها و درسا، بعد همشون توی دستشویی قرار میزاشتن و جواب سوالا رو به همدیگه میگفتن. این روش رو ضابطین متوجه شدن . گرچه تعداد سوالایی که هر کدوم میتونستن به هم بگن خیلی کم بود. ضمن اینکه خیلی وقتا به خاطر وقت کم ممکن بود عقب بمونن یا اینکه حتی اون فردی که جواب سوالا رو بهشون میرسونه اشتباه کرده باشه.

یکی دیگه از راه های تقلب در تست زنی این بود که گوشی همراه رو میبردن دستشویی و با یه نفر که از قبل هماهنگ شده بود، شروع به رد و بدل کردن جوابای درست میکردن. مراقبا این روش رو متوجه شدن و الان همچنین امکانی خوشبختانه وجود نداره اونم به چند دلیل . اول اینکه امکان بردن دفترچه به خارج از حوزه امتحانی اگه نگیم غیر ممکن، ولی خیلی سخت شده. دوما ضابطین متوجه این موضوع شدن و هر داوطلبی که بخواد بره دستشویی حتما خودشونم باهاشون میرن و به همین خاطر نمیتونن این کار رو هم انجام بدن.

یکی از روش های دیگه که متاسفانه در کنکورهای مختلف هنوز هم وجود داره، هماهنگ کردن با مراقبین و کمک از اون هاست. ما توصیه نمیکنیم این روش رو هم انجام بدید به چند دلیل. اولا اینکه تقلب در کل، از هر نوعش ، عین دزدی هست و حتی خیلی بدتر از اون هست . دوما : مراقب جلسه میره از فردی که احساس میکنه ممکنه بهتر خونده باشه، سوال میکنه و همین فرد هم مشخص نیست که آیا خودش پاسخ درست رو میدونه یا نه؟ ضمن اینکه ممکنه به عمد این پاسخ رو اشتباه بگه. سوما : درگیری ذهنی که برای شما در جلسه کنکور از زمان رفت و برگشت اون فرد به وجود میاد، تمرکزتون رو از جواب دادن به بقیه سوالا منحرف میکنه و به همین دلیل ممکنه حتی نتونید پاسخ سوالایی که بلدید رو هم بزنید و یا از شدت استرس اینکه نکنه لو برید، همه سوالا رو اشتباه علامت بزنید.

بنابراین توصیه ما اینه به جای فکر کردن به تقلب در تست زنی ، روش های تقلب با صابون در کنکور و کشیدن صابون روی پاسخنامه کنکور بهتره انرژی و تلاش خودتون رو بزارید روی تکنیک های تست زنی در کنکور تا به نتیجه زحماتتون برسید. ضمن اینکه ما مطالب مرتبط علمی رو برای تست زنی اصولی و درست شما فراهم کردیم تا بتونید به راحتی جواب بدید به سوالا.

 

 

خلاصه مطلب

در این مقاله تلاش نمودیم تا در رابطه با درستی و یا نادرستی تقلب در تست زنی مطلبی را ارائه نماییم. همچنین برخی از روش های تقلب با صابون در کنکور  و کشیدن صابون روی پاسخنامه کنکور را توضیح دادیم و در رابطه با نتایجش حرف زدیم. حالا برای نحوه مطالع صحیح، اطلاع از شرایط تست زنی کنکور، اطلاع از بهترین منابع درسی و.. میتونید با مشاوران ما در ارتباط باشید. مشاوران ما همه روزه؛ حتی ایام تعطیل، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان هستند. کافیه با شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمایید.

 

 

مطالب مرتبط

تقلب در تست زنی 

روش های تقلب با صابون در کنکور

کشیدن صابون روی پاسخنامه کنکور

 

3.2/5 - (32 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا تقلب در تست زنی در زمان کنکور امکان پذیر است؟

روش های مختلفی برای تقلب وجود دارد اما با توجه به تغییر سوالات، زمان محدود، دستگاه های هوشمندی که تشخیص دهنده ابزار تقلب می باشد، این روش ها به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

 

آیا می توان از روش های تقلب با صابون در کنکور استفاده نمود؟

با توجه به اینکه دستگاه های تصحیح کننده پاسخبرگ کنکور بسیار حساس می باشند، این موضوع را می توانند تشخیص دهند و موجب شود که نتیجه زحمات خود نتوانید بگیرید.

 

با تقلب چند درصد می توانم از رقیبانم پیشی بگیرم؟

با توجه به نکات ارائه شده در این مقاله، به هیچ عنوان کشیدن صابون روی پاسخنامه کنکور و یا سایر موارد تقلب دیگر را توصیه نمی نماییم. می توانید وارد سایت شوید و توصیحات لازم را مطالعه نمایید.

 

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • چگونه تست بزنیم تا موفق شویم

    چگونه تست بزنیم تا موفق شویم؟ { 10 اصل مهم تست زنی}

    چگونه تست بزنیم تا در کنکور بتوانیم موفق شویم؟ در این مقاله 10 اصل تست زنی در کنکور را برای شما شرح می دهیم .در دوران تحصیل در مدارس به دلیل تشریحی بودن امتحانات و عادت برای موفقیت در امتحانات...
  • روش تست زدن ریدینگ کنکور

    روش تست زدن ریدینگ کنکور 1403 + بهترین روش

    بخش ریدینگ یا همان درک مطلب سوالات زبان آزمون سراسری از جمله بخش هایی است که عدم آشنایی با روش تست زدن ریدینگ کنکور می تواند استرس زیادی را در مواجه با آن برای داوطلب ایجاد کند. همین عدم اطلاع...
  • افزایش سرعت تست زنی کنکور

    افزایش سرعت تست زنی کنکور

    آیا تکنیک های تست زنی را بلد هستید و می دانید یکی از مواردی که می‌تواند باعث کسب رتبه بالا در کنکور شود بالا بودن سرعت تست زنی می باشد. توجه داشته باشید بسیاری از افراد نمی توانند با سرعت...
  • روش dls در شیمی کنکور

    روش dls در شیمی کنکور

    آیا با روش dls در شیمی کنکور ، آشنایی دارید؟ این روش یکی از جدیدترین و به روزترین تکنیک های تست زنی در کنکور است که با استفاده از آن می توانید به تمامی سوالات از جمله استوکیومتری و… پاسخ...
تماس با مشاور