ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

رشته های دانشگاهی انسانی

رشته های دانشگاهی انسانی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

لیست رشته های دانشگاهی انسانی خدمت متقاضیان ورود به این رشته های تحصیلی اعلام شد. کلیه داوطلبان باید قبل از اقدام به انتخاب رشته در این گروه آزمایشی از لیست شاخه های رشته علوم انسانی به خصوص پردرآمدترین رشته های انسانی ایران اطلاعاتی داشته باشند. آشنایی با پرطرفدارترین رشته های انسانی و پردرآمدترین رشته های انسانی در ایران می تواند کمک بزرگی به شما داوطلبان باشد. البته در این میان افرادی هستند که به دنبال کسب اطلاعاتی در رابطه با لیست شغل های رشته انسانی هستند و به داشتن بهترین آینده کاری در رشته های گروه انسانی فکر می کنند.

 

با توجه به اهمیت فوق العاده بالای اطلاع از رشته های دانشگاهی انسانی در این میان کمک گرفتن از مشاوری آگاهی برای شناخت و در ادامه انتخاب این رشته های تحصیلی بسیار مهم به نظر می رسد. از این رو، بهترین راه چاره برای کسب اطلاعاتی در رابطه با رشته های دانشگاهی انسانی به خصوص پرطرفدارترین رشته های انسانی و یا پردرآمدترین رشته های انسانی در ایران این است که با مرکز مشاوره انتخاب رشته در انواع گروه های آزمایشی از جمله رشته های انسانی تماس حاصل فرمایید.

 

 

جهت اطلاع از انواع رشته های دانشگاهی گروه ریاضی، تجربی و انسانی از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

قبل از اقدام به انتخاب رشته در گروه علوم انسانی از لیست تمامی رشته های مقطع کارشناسی و کاردانی اطلاعاتی را حاصل کنید

 

 

 

شاخه های رشته علوم انسانی

 

 

چرا باید از رشته های دانشگاهی انسانی مطلع باشید؟

داوطلبان بسیاری به دنبال انتخاب رشته در رشته های دانشگاهی انسانی هستند.

رشته هایی که هر ساله در دانشگاه های مختلف ارائه می شوند و در دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه ها قابل مشاهده هستند.

اما موضوع مهم این است که قبل از این که به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کرده و فرم انتخاب رشته را پر کنید اطلاعات خوب و کافی را در رابطه با رشته های دانشگاهی انسانی به خصوص پردرآمدترین رشته های انسانی در ایران و یا پرطرفدارترین رشته های انسانی بدست آورید.

زیرا در غیراینصورت عواقب چندان خوبی در انتظار شما در زمان اعلام نتایج کنکور علوم انسانی نیست.

در نتیجه، هرگز از کسب اطلاعاتی در رابطه با رشته های دانشگاهی انسانی به وسیله مشاوری خبره و کاردان غافل نشوید.

 

 

 

برای اطلاع از لیست مشاغل انسانی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

رشته های دانشگاهی انسانی در چند زیر گروه ارائه می گردند؟

باید عرض کنیم که شاخه های رشته علوم انسانی در پنج زیر گروه مختلف خدمت افراد متقاضی ارائه می شوند.

هر یک از رشته های گنجانده شده در این زیر گروه ها با ضرایب اختصاصی و در رشته محل های مختلفی برای داوطلبان و متقاضیان عرضه می گردند.

به عنوان نمونه، شاخه های رشته علوم انسانی در زیر گروه سوم شامل رشته هایی همچون کاردانی امور فرهنگی، هتلداری، حسابداری، مدیریت امور بانکی، کاردانی مدیریت بازرگانی و غیره می شوند.

از طرف دیگر، شاخه های رشته علوم انسانی در زیر گروه چهار انواع رشته های دانشگاهی انسانی همچون تاریخ، باستان شناسی، جغرافیا، زبان شناسی، تاریخ اسلام، جغرافیا و غیره را در برمی گیرد.

اگر به دنبال کسب شناختی در رابطه با شاخه های رشته علوم انسانی در هر یک از زیرگروه های این رشته هستید می توانید با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل در این رابطه تماس حاصل فرمایید.

مشاوران مجموعه ما می توانند اطلاعات خوبی را در رابطه شاخه های رشته علوم انسانی در هر یک از زیر گروه های این رشته خدمت شما دوستان عزیز داوطلب ارائه کنند.

 

 

برای دانلود برنامه ریزی رایگان برای کنکور علوم انسانی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

 

پردرآمدترین رشته های انسانی در ایران شامل چه مواردی می شوند؟

 بحث داشتن درآمد و آینده کاری عالی برای هر کدام از داوطلبان گروه آزمایشی انسانی برای هر کدام از داوطلبان مایل به ادامه تحصیل در رشته های دانشگاهی انسانی بسیار مهم به نظر می رسد.

از این رو، داوطلبان به دنبال کسب شناختی در رابطه با پردرآمدترین رشته های انسانی در ایران هستند و می خواهند در رابطه با این رشته های تحصیلی اطلاعاتی را بدست آورند.

آيا شما دوست عزیز مایل به انتخاب رشته های دانشگاهی انسانی اطلاعاتی در رابطه با پردرآمدترین رشته های انسانی در ایران دارید؟

آیا می دانید در طی چند سال اخیر کدام یک از رشته های دانشگاهی انسانی جزء پردرآمدترین رشته های انسانی در ایران بوده اند؟

در این بخش با ذکر پردرآمدترین رشته های انسانی در ایران که عنوان پرطرفدارترین رشته های انسانی را نیز به خود نسبت داده اند در خدمت شما دوستان و همراهان عزیز هستیم.

 

 

رشته حقوق یکی از پردرآمدترین رشته های انسانی در ایران

رشته حقوق را به جرأت می توان یکی از پردرآمدترین رشته های انسانی در ایران دانست.

البته این امر در صورتی امکان پذیر است که شما دوست عزیز توانایی ها و مهارت های لازم برای ورود به این رشته دانشگاهی را داشته باشید و از طرفی در آزمون وکالت دادگستری و یا قوه قضاییه نیز قبول شوید.

از میان توانمندی های لازم برای ادامه تحصیل در رشته حقوق به عنوان یکی از پرطرفدارترین رشته های انسانی می توان از داشتن اطلاعاتی به روز و دقیق و همین طور داشتن فن بیانی عالی یاد کرد.

 

 

برای اطلاع از زمان نحوه و شرایط شرکت در کنکور رشته علوم انسانی بر روی لینک مربوطه کلیک بفرمایید

 

 

 

پردرآمدترین رشته های انسانی در ایران

 

 

رشته روانشناسی یکی از پرطرفدارترین رشته های انسانی

رشته روانشناسی به عنوان یکی از پرطرفدارترین رشته های انسانی مطرح است که هر فرد داوطلب در صورت داشتن مهارت ها و شرایط لازم می تواند برای انتخاب آن اقدامات لازم و ضروری را انجام دهد.

هدف اساسی از ایجاد این رشته دانشگاهی بررسی و تحلیل رفتارها و برخوردهای انسان در شرایط و موقعیت های مختلفی است که برای وی اتفاق می افتد.

اگر توانایی خوبی در رابطه با حل مسائل و موضوعات مختلف و تصمیم گیری دارید این رشته دانشگاهی می تواند برای شما دوست عزیز داوطلب بهترین گزینه باشد.

از میان دروس ارائه شده در این رشته تحصیلی دانشگاهی می توان از روانشناسی عمومی 1 و 2‌، آسیب شناسی روانی، روانشناسی تفاوت های فردی، فیزیولوژی عمومی، آمار استنباطی، مبانی جامعه شناسی، روان شناسی اجتماعی، آسیب شناسی روانی و روان شناسی تربیتی نام برد.

در رابطه با بازار کار رشته روانشناسی نیز باید عرض کنیم که دانش آموختگان این رشته دانشگاهی انسانی می توانند در مراکزی همچون بیمارستان ها، مهدکودک ها و همین طور مراکز مختلف مشاوره مشغول به کار و فعالیت شوند.

از میان لیست شغل های رشته انسانی شغل روانشناس می تواند به عنوان یکی از بهترین آن ها مطرح باشد.

البته در صورتی که توانمندی های لازم را برای ورود به این شغل از میان لیست شغل های رشته انسانی را داشته باشید.

 

 

رشته های مدیریت را در گروه انسانی دریابید

اگر به لیست شغل های رشته انسانی و همین طور درآمد حاصل از آن ها نگاهی بیندازید به این موضوع پی می برید که رشته های مدیریت نیز یکی دیگر از بهترین و پردرآمدترین رشته های انسانی در ایران به شمار می روند.

در واقع، با انتخاب رشته های مدیریت در میان لیست شغل های رشته انسانی می توانید در آینده به عنوان یک مدیر در انواع ارگان ها و سازمان ها البته در صورت داشتن تجربه و دانش زیاد مشغول به کار شوید.

 

 

با انتخاب رشته حسابداری به درآمدی عالی برسید

اگر به رشته حسابداری علاقه زیادی دارید درنگ نکرده و تحصیل در آن را به عنوان یکی از رشته های گروه انسانی آغاز کنید. راستش را بخواهید رشته حسابداری از آن دست رشته هایی است که به خصوص در شهرهای بزرگی مانند تهران از بازار کار خوبی برخوردار است و می توان با اشتغال در آن به درآمدی عالی رسید.

با این اوصاف می توان شغل حسابداری را از لیست شغل های رشته های انسانی به عنوان یکی از پردرآمدترین رشته ها دانشگاهی انسانی در نظر گرفت.

 

 

رشته اقتصاد بخوانید و به بازار بورس راه پیدا کنید

رشته اقتصاد به عنوان یکی از رشته های دانشگاهی انسانی جزء پرطرفدارترین رشته های انسانی به شمار می روند.

رشته ای که در صورت داشتن توانایی های مورد نیاز و برخورداری از هوش اقتصادی بالا می توانید برای انتخاب آن به عنوان رشته دانشگاهی خود اقدام کنید.

اگر قصد انتخاب رشته اقتصاد را دارید باید بدانید که می توانید به عنوان مدیر فروش، مدیر مالی، وزارت صنایع و غیره مشغول به کار شوید.

 

 

برای دانلود برنامه ریزی کنکور انسانی با استفاده از تجربه رتبه های برتر کنکور بر روی لینک مربوطه کلیک بفرمایید

 

 

اگر به تربیت بدنی علاقه دارید خود را برای داشتن درآمد بالا آماده کنید

شغل مربی گری ورزشی یکی دیگر از مشاغلی است که می توانید با ورود به رشته علوم انسانی به آن راه پیدا کنید.

تصورش را بکنید که در رشته تربیت بدنی فارغ التحصیل شده باشید و از قضا برای خودتان باشگاه خصوصی زده باشید.

شاید برای آماده کردن باشگاه نیاز به صرف هزینه زیادی داشته باشید اما خیالتان از بابت جبران این هزینه ها راحت باشد.

زیرا باشگاه های ورزشی در شرایط طبیعی نه در وضعیت کرونای اخیر می توانند درآمد بسیار عالی و خوبی از مراجعه مردم به باشگاه ها بدست آورند.

 

 

رشته های گروه علوم انسانی در کدام دانشگاه های کشور ارائه می شوند؟

 دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی پذیرنده در گروه علوم انسانی نیز یکی دیگر از مواردی است که به جز رشته های دانشگاهی انسانی باید در رابطه با آن ها بدانید.

البته در این میان شمار زیادی از داوطلبان و متقاضیان ورود به این رشته های تحصیلی انسانی می خواهند بهترین دانشگاه های پذیرنده در این گروه آزمایشی را نیز بشناسند.

این قبیل از افراد معمولاً در گروه رتبه برترهای کنکور انسانی هستند و با داشتن رتبه بالا قصد ادامه تحصیل در بهترین دانشگاه های پذیرنده این گروه آزمایشی را دارند.

یکی از بهترین راه ها برای کسب شناخت در رابطه با بهترین دانشگاه های پذیرنده دانشجو در گروه علوم انسانی کمک گرفتن از مشاوری خبره و کاردان است.

مشاوری که با داشتن آگاهی و تجربیاتی قوی و کامل بتواند راهنمای شما برای شناخت هر چه بیشتر رشته های دانشگاهی انسانی باشد.

مشاوران ایران تحصیل به عنوان مشاورانی کاربلد در حوزه تحصیلی می توانند راهنماگر خوبی برای اطلاع از مراکز دانشگاهی ارائه دهنده رشته های دانشگاهی انسانی باشند.

فقط کافیست با تیم مشاوره ما تماس حاصل فرمایید تا اطلاعات خوب و موثقی را در رابطه با دانشگاه های ارائه دهنده رشته های گروه علوم انسانی در اختیار شما دوستان عزیز قرار دهند.

 

 

جهت اطلاع از انواع رشته های دانشگاهی گروه ریاضی، تجربی و انسانی از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط 

رشته های دانشگاهی تجربی

رشته های دانشگاهی ریاضی

پردرآمدترین رشته تحصیلی دنیا

دانشگاه شهید رجایی

رشته طراحی صنعتی

 رشته های علوم انسانی 

رشته های دانشگاهی انسانی

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

بهترین رشته های دانشگاهی انسانی کدام ها هستند؟ 

بهترین رشته های دانشگاهی انسانی معمولاً رشته های حقوق، روانشناسی و تربیت بدنی هستند.

پردرآمدترین رشته های انسانی در ایران شامل چه رشته هایی می شوند؟ 

از میان پردرآمدترین رشته های انسانی در ایران می توان به رشته حقوق اشاره کرد که از قضا جزء پرطرفدارترین رشته های انسانی است.

چگونه می توانم از لیست شغل های رشته انسانی مطلع شوم؟ 

برای اطلاع از لیست شغل های رشته انسانی می توانید با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • انتخاب رشته بدون کنکور

    راهنما انتخاب رشته بدون کنکور با سوابق تحصیلی 1403 + نکات قبولی

    فرآیند انتخاب رشته‌ بدون کنکور در دوره‌های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی و همچنین پردیس خودگردان دو بار در سال انجام می‌شود. مهلت انتخاب رشته بدون کنکور ورودی بهمن از 3 تا 8 بهمن ماه بوده و...
  • رشته های دانشگاه علوم انتظامی امین

    رشته های دانشگاه علوم انتظامی امین 1403 + شرایط پذیرش

    دانشگاه علوم انتظامی امین تنها دانشگاه افسری در ایران است که داوطلبان واجد شرایط می توانند از میان یکی از رشته های دانشگاه علوم انتظامی امین رشته دلخواه خود را انتخاب کرده، مشغول به تحصیل شده و فارغ التحصیل شوند....
  • آزمون های مشاوره ای هدایت تحصیلی

    ثبت نام آزمون مشاوره ای هدایت تحصیلی 1403 + ورود my.medu.ir

    شاید تا به حال نام آزمون هدایت تحصیلی را شنیده باشید اما ندانید که چیست و چه کاربردی دارد. آزمون های مشاوره ای هدایت تحصیلی، برای دانش آموزان پایه نهم برگزار می شوند. در واقع، این آزمون ها به دانش...
  • رشته‌های قطبی کنکور

    رشته‌های قطبی کنکور ۱۴۰۳ + دانشگاه ها و شرایط پذیرش

    لیست رشته‌های قطبی کنکور ۱۴۰۳ اعلام شد. داوطلبانی که در کنکور سراسری شرکت نموده و مجاز به انتخاب رشته می‌باشند، بایستی توجه داشته باشند که اگر رشته مورد نظر آن‌ها به صورت گزینش بومی قطبی است، برای افزایش احتمال قبولی...
تماس با مشاور