ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام دانشجویان فنی حرفه ای ۱۴۰۳

ثبت نام دانشجویان فنی و حرفه ای
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام دانشجویان فنی حرفه ای آغاز شد. کلیه افراد پذیرفته شده در این دانشگاه می توانند در زمان تعیین شده ثبت نام دانشگاه فنی حرفه ای بدون کنکور و با کنکور خود را نهایی کنند. البته دقت داشته باشید که برای ثبت نام دانشگاه فنی حرفه ای بدون کنکور به تهیه مدارکی هم نیاز دارید. مدارکی بسیار مهم که باید در زمان قبولی در دانشگاه جهت انجام ثبت نام آن ها را با خود همراه ببرید. به علاوه ما زمان ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه های فنی حرفه ای را نیز در این مطلب بررسی خواهیم کرد.

با توجه به اهمیت اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام دانشجویان فنی حرفه ای و همین طور لیست مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه فنی حرفه ای بدون کنکور و با کنکور یاری خواستن از مشاوری خبره و کاردان در این زمینه می تواند کمک بسیار مؤثر و خوبی برای شما دوست عزیز دانشجو باشد. از این رو پیشنهاد ما این است که برای کسب اطلاعاتی بهتر و دقیق تر در این رابطه با مرکز مشاوره تحصیلی ثبت نام در این دانشگاه جامع تماس حاصل فرمایید.

 

 

چه زمانی باید برای ثبت نام دانشجویان فنی حرفه ای اقدام کرد؟

از جمله موارد بسیار مهمی که باید در رابطه با ثبت نام دانشجویان فنی حرفه ای به آن توجه لازم را مبذول دارید در رابطه با زمان ثبت نام دانشجویان فنی حرفه ای است.

در صورت عدم اطلاع از این موضوع و توجه نکردن به آن زمان ثبت نام دانشجویان فنی حرفه ای به اتمام می رسد و دیگر مهلت آن برای شما دوست عزیز تمدید نمی شود.

در سال گذشته ثبت نام دانشگاه فنی حرفه ای بدون کنکور و با کنکور در دوره نهایی و در زمان ثبت نام قطعی در دوره های کارشناسی ناپیوسته در روزهای بیست و پنجم و بیست و ششم شهریور ماه صورت گرفت.

اما عزیزانی که در دوره های کاردانی دانشگاه فنی حرفه ای قبول شده بودند امکان ثبت نام دانشگاه فنی حرفه ای بدون کنکور و با کنکور در دوره ثبت نام قطعی را در روزهای سی ام و سی و یکم شهریور داشتند.

دقت داشته باشید که شروع کلاس های درسی برای هر کدام از این دوره ها نیز متفاوت بود.

 به عبارت دیگر، شروع کلاس ها درسی برای افراد پذیرفته شده در دوره کارشناسی ناپیوسته از سی ام شهریور آغاز شد.

اما دوستانی که در مقطع کاردانی پذیرفته شده بودند امکان شروع کلاس ها را از اول مهر ماه داشتند.

اما این زمان برای دانشجویانی که در سال جاری در دانشگاه فنی حرفه ای در مقاطع مختلف پذیرفته می شوند هنوز مشخص نیست.

اگر به دنبال کسب اطلاعاتی در رابطه با زمان ثبت نام دانشجویان فنی حرفه ای در سال جاری هستید می توانید با مشاوران ایران تحصیل در این رابطه تماس حاصل فرمایید.

مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل می توانند اطلاعات خوب و موثقی را در رابطه با زمان ثبت نام دانشجویان فنی حرفه ای در اختیار شما دوستان عزیز پذیرفته شده در سال جاری در این دانشگاه قرار دهند. 

 

 

ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه های فنی حرفه ای

 

 

برای اطلاع از شرایط گرفتن انتقالی در دانشگاه های فنی حرفه ای بر روی لینک مربوطه کلیک بفرمایید.

 

 

نحوه ثبت نام دانشجویان فنی حرفه ای چگونه است؟

از جمله اطلاعاتی که هر یک از دانشجویان و افراد پذیرفته شده در این دانشگاه در زمان ثبت نام دانشگاه فنی حرفه ای بدون کنکور و با کنکور در مرحله نهایی باید به آن توجه داشته باشند در رابطه با نحوه انجام ثبت نام دانشجویان فنی حرفه ای است.

در واقع، آن ها باید از این موضوع مطلع باشند که آیا ثبت نام دانشگاه فنی حرفه ای بدون کنکور در دوره نهایی به صورت الکترونیکی انجام می شود یا این که نه افراد باید برای انجام ثبت نام به صورت حضوری به دانشگاه محل قبولی مراجعه کنند و مراحل ثبت نام دانشجویان فنی حرفه ای را پیش ببرند.

یا این که نه ثبت نام دانشگاه فنی حرفه ای بدون کنکور هم به صورت الکترونیکی و هم به شکل حضوری برای افراد پذیرفته شده انجام می شود؟

اگر به دنبال کسب اطلاعاتی در رابطه با نحوه ثبت نام دانشجویان فنی حرفه ای در سال جاری هستید می توانید با مشاوران حاضر در تیم مشاوره ایران تحصیل در این رابطه تماس بگیرید.

مشاوران ما می توانند اطلاعات خوبی را در رابطه با نحوه ثبت نام دانشگاه فنی حرفه ای بدون کنکور و با کنکور در اختیار شما دوستان و عزیزان همیشه همراه قرار دهند.

 

 

جهت اطلاع از نحوه و زمان ثبت نام در میز خدمت دانشگاه فنی حرفه ای بر روی لینک مربوطه کلیک بفرمایید.

 

چه مدارکی برای ثبت نام دانشگاه فنی حرفه ای بدون کنکور و با کنکور نیاز دارید؟

دقت داشته باشید که برای ثبت نام دانشگاه فنی حرفه ای با آزمون و بدون آزمون به تهیه مدارکی مهم هم نیاز دارید.

مدارکی که بدون آماده کردن آن ها امکان ثبت نام دانشجویان فنی حرفه ای در دانشگاه ها وجود ندارد.

در ادامه با ذکر مدارک لازم برای ثبت نام دانشجویان فنی حرفه ای در خدمت شما دوستان و عزیزان همیشه همراه هستیم.

در صورت داشتن هر سؤالی در رابطه با مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه فنی حرفه ای بدون آزمون و با کنکور در دوره کاردانی و کارشناسی می توانید با مشاوران حاضر در تیم مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

مشاوران ما می توانند اطلاعات خوبی را در رابطه با مدارک لازم برای ثبت نام دانشجویان فنی حرفه ای در اختیار شما دوستان عزیز قرار دهند.

 

 

برای ورود به سامانه سمیاد دانشگاه فنی حرفه ای جهت شرکت در کلاس های الکترونیکی این دانشگاه وارد لینک مربوطه شوید.

 

 

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام دوره کاردانی فنی حرفه ای

. ارائه اصل مدرک تحصیلی دیپلم دوران متوسطه و یا گواهی پایان تحصیلات دوره متوسطه نظام جدید در یکی از رشته های کاردانش و یا فنی حرفه ای که نشان دهنده گذراندن تمامی دوره های کارورزی، کارآموزی در طول سه سال تحصیل در دبیرستان است.

. ارائه اصل مدرک تحصیلی دیپلم و یا گواهی نامه موقت اتمام دوران تحصیل در دوران نظام قدیم

. تحویل اصل شناسنامه فرد قبول شده در دانشگاه فنی حرفه ای همراه با دو برگه کپی از آن

. ارائه اصل کارت ملی و همین طور دو فتوکپی از پشت و روی این کارت معتبر

. تحویل دوازده قطعه عکس در اندازه 4×3 که در سال جاری گرفته شده باشد.

. تحویل رسید پستی مربوط به تأییدیه تحصیلی دیپلم به مرکز دانشگاهی فنی حرفه ای

 

 

برای اطلاع از بهترین رشته فنی حرفه ای از جهت بازار کار بر روی لینک مربوطه کلیک بفرمایید.

 

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام دوره کارشناسی فنی حرفه ای

تمامی دانشگاه ها برای ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه های فنی حرفه ای مدارک زیر  را درخواست می کنند.

. تحویل مدرک فوق دیپلم یا همان کاردانی

. ارائه اصل شناسنامه عکس دار همراه با دو برگه کپی از صفحه های آن

. تحویل عکس 4×3 از فرد متقاضی به تعداد دوازده قطعه که به تازگی و در سال جاری گرفته شده باشد.

. ارائه مدرک نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه برای آقایانی که در دانشگاه فنی حرفه ای در مقطع کاردانی پذیرفته شده اند.

 

 

ثبت نام دانشگاه فنی حرفه ای بدون کنکور

 

 

آیا امکان اعتراض به نتایج دانشگاه فنی حرفه ای برای افراد پذیرفته شده وجود دارد؟

ممکن است برخی از شما دوستان عزیز پذیرفته شده در دانشگاه فنی حرفه ای چه در دوره با کنکور و چه در دوره بدون آزمون چندان رضایتی از نتیجه قبولی خود در این دانشگاه جامع نداشته باشند.

اینجاست که این سؤال برای آن ها مطرح می شود که آیا می توان برای اعتراض به نتیجه قبولی دانشگاه فنی حرفه ای اقدام کرد؟

در پاسخ باید عرض کنیم که خوشبختانه سازمان سنجش آموزش کشور این امکان را برای دوستان پذیرفته در این دانشگاه که از نتیجه قبولی خود رضایتی ندارند فراهم کرده است.

در واقع، هر فرد می تواند برای اعتراض به نتیجه قبولی و پذیرش خود از طریق این سایت اقدامات لازم را انجام دهد و اعتراض خود را به ثبت برساند.

اما آیا از نحوه ثبت درخواست اعتراض به نتایج قبولی دوره های با آزمون و بدون آزمون دانشگاه فنی حرفه ای اطلاعی دارید؟

اگر به دنبال کسب اطلاعاتی در رابطه با نحوه ثبت درخواست اعتراض به نتایج قبولی در دوره های با آزمون و بدون آزمون دانشگاه های فنی حرفه ای هستید می توانید با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

تیم مشاوره ما می توانند اطلاعات خوب و دقیقی را در رابطه با نحوه ثبت اعتراض به نتایج قبولی و پذیرش در دوره های بدون کنکور و با کنکور دانشگاه های فنی حرفه ای در اختیار شما دوستان عزیز قرار دهند.

 

 

برای اطلاع از نحوه دریافت شماره دانشجویی دانشگاه فنی حرفه ای بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

 

آیا دوره تکمیل ظرفیت برای دوره های کاردانی و کارشناسی فنی حرفه ای برگزار می شود؟

شاید این سؤال برای شما دوست عزیز و دانشجوی پذیرفته شده در دانشگاه فنی حرفه ای نیز مطرح شود که آیا دوره تکمیل ظرفیت نیز برای دوره های کاردانی و کارشناسی  برگزار می شود یا خیر؟

در رابطه با برگزاری دوره تکمیل ظرفیت برای دوره های کاردانی و همین طور کارشناسی باید عرض کنیم که در حال حاضر شاهد برگزاری این دوره برای داوطلبان هستیم.

اما قبل از هر گونه اقدامی برای ثبت نام در دوره تکمیل ظرفیت دانشگاه فنی حرفه ای در دوره بدون کنکور و با کنکور الزاماً باید از موارد مهمی همچون زمان، نحوه و البته شرایط ثبت نام در این دوره از پذیرش دانشگاه فنی حرفه ای اطلاعاتی را بدست آورید.

اما این که چطور می توانید به اطلاعاتی موثق و درست در رابطه با این مسائل دست پیدا کنید موضوعی است که می توانید از طریق مشاوری خبره در رابطه با آن اطلاعاتی را کسب کنید.

مشاوری که بتواند اطلاعات خوبی را در رابطه با نحوه و زمان و البته شرایط در نظر گرفته شده برای ثبت نام در دوره تکمیل ظرفیت دانشگاه های فنی حرفه ای در دوره بهمن ماه در اختیار شما دوستان عزیز همیشه همراه قرار دهند.

مشاوران ایران تحصیل می توانند در این رابطه همراه و همقدم شما دوستان و عزیزان همیشه همراه باشند و با دادن اطلاعاتی در این رابطه شما را به بهترین نحو ممکن راهنمایی و هدایت کنند.

فقط کافیست با آن ها تماس حاصل فرمایید تا با دادن اطلاعاتی در رابطه با دوره تکمیل ظرفیت برای دوره های کاردانی و همین طور کارشناسی در دانشگاه فنی حرفه ای در خدمت شما دوستان و همراهان عزیز باشند.

 

 

خلاصه مطلب

ما در این مطلب سعی کردیم به بررسی نحوه ثبت نام دانشجویان فنی حرفه ای بپردازیم. زمان ثبت نام و مدارک مورد نیاز برای ثبت نام نیز معرفی شد. دانشجویان فنی و حرفه ای به صورت بدون کنکور و با کنکور می توانند در دانشگاه پذیرفته شوند که مدارک مورد نیاز هر کدام به صورت جداگانه بررسی گردید. در صورتی که از ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه های فنی حرفه ای هستید و نیاز به اطلاعات بیشتری در این رابطه دارید می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند.

 

4.2/5 - (13 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام دانشجویان فنی حرفه ای در سال جاری در چه زمانی انجام می شود؟ 

برای اطلاع از زمان ثبت نام دانشجویان فنی حرفه ای در سال جاری با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

ثبت نام دانشگاه فنی حرفه ای بدون کنکور  و با کنکور به چه مدارکی نیاز دارد؟ 

برای ثبت نام دانشگاه فنی حرفه ای بدون کنکور به تهیه مدارکی از جمله کپی شناسنامه و کارت ملی و غیره نیاز دارید.

آیا زمان ثبت نام دانشگاه فنی حرفه ای بدون کنکور و با کنکور در دوره کارشناسی و کاردانی با یکدیگر متفاوت است؟ 

بله. زمان ثبت نام برای هر یک از مقاطع تحصیلی با یکدیگر متفاوت است.

نظرات

138 دیدگاه دربارهٔ «ثبت نام دانشجویان فنی حرفه ای ۱۴۰۳»

  1. Avatar photo رضا گفت:

    سلام من مدرک درودگری سال ۸۰ گرفتم آیا با مدرک دروگری فنی حرفه‌ای دانشگاه ثبت نتم بکنم

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام دوست عزیز برای ثبت نام در دانشگاه نیاز به مدرک دیپلم رسمی دارید.

  2. Avatar photo آیلار گفت:

    با شرط معدل دانشگاه ۱۷ شهریور کرج بریم برای کارشناسی حسابداری معدل حداقل چند باشه؟؟ من کاردانی ناپیوسته حسابداری دانشگاه غیرانتفاعی دارم

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر ملاک و معیار بر اساس معدل بالاتر است
      هر چقد معدل شما بالاتر باشد شانس قبولی شما بیشتر است

  3. Avatar photo Kasra گفت:

    سلام خسته نباشید من رشتم کامپیوتر هستش کاردانی پیوسته در دانشگاه فنی حرفه ای پسران ملایر میخونم واسه کارشناسی میخوام برم دانشگاه شهید بهشتی کرج.باید کنکور بدم یا شرط معدله. اگه شرط معدله باید حداقل چند باشه؟؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      باید کنکور کارشناسی ناپیوسته شرکت کنید.

  4. Avatar photo F.S گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    من شهریور ماه دیر اقدام‌کردم و موفق به ثبت نام نشدم، وقتی ثبت نام نوبت دوم اعلام بشه میتونم ثبت نام کنم برای دانشکده های رشته ام؟(معماری)
    کاردانش بودم.

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر بله میتوانید برای ورودی بهمن اقدام به ثبت نام بفرمایید برای اطلاعات بیشتر با شماره ی ۹۰۹۹۰۷۵۳۰۷ داخلی ۱۰۲ خانم همامی تماس بفرمایید

  5. Avatar photo zeinab گفت:

    سلام وقتتون بخیر من دانشکده فنی حرفه ای کاشان قبول شدم الان میخوام برای ورودی بهمن اینترنتی پیش ثبت نامشو انجام بدم میخواستم بدونم سایتشو از کجا باید پیدا کنم؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      با سلام
      از طریق سایت خود دانشگاه قبولی اطلاعیه و فراخوان های پیش ثبت اینترنتی رو خواهد گذاشت

  6. Avatar photo مرضیه ضیایی گفت:

    سلام زمان ثبت نام کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور دانشگاه فنی حرفه ای سمیه نجف آباد برای ترم بهمن ۱۴۰۲ چه روزی است؟

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام. دانشکده های فنی برای نیم سال دوم پذیرش ندارند.

      1. Avatar photo امیرحسین گفت:

        سلام زمان ثبت نام وتکمیل ظرفیت دوره بهمن ماه دانشگاه فنی وحرفه ای چه موقع است

        1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

          سلام وقت بخیر آذز ماه

  7. Avatar photo شیلا گفت:

    سلام من دانشگاه دولتی شبانه قبول شدم کاردانی و دارای دوتجدید هستم به همین دلیل موفق به دریافت دیپلم نشدم وگواهی موقت نیز به من تعلق نگرفت دی ماه امتحان جبرانی است و اواسط بهمن ماه دیپلم حاضر میشه بنظر شما تا آن زمان مهلت ثبت نام پایان نمیابد؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      جهت ثبت نام خود بعد از دریافت مدرک دیپلم به دانشگاه پذیرفته شده مراجعه کنید

  8. Avatar photo عسل گفت:

    سلام وقت بخیر من ورودی بهمن ماه هستم فنی حرفه ای خوانسار قبول شدم ثبت نام مجازی دانشگاه رو انجام دادم ولی حضوری رو نتونستم برم میخواستم بدونم چقدر برای ثبت نام حضوری مهلت دارم

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر هر چه سریعتر به دانشگاه مراجعخ کنید

  9. Avatar photo ابوالفضل گفت:

    سلام من دیروز دانشگاهی که قبول شدم بهم پیام داد و من رفتم داخل سامانه بوستان چیزهامو وارد کردم حتی رسید دیجیتالی ثبت نامم رو هم داررم العان تکلیف من چیه باید چه کنم

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      درصورتی که شماره دانشجویی صادر شده است می توانید انتخاب واحد کنید

      1. Avatar photo Maryam گفت:

        شماره دانشجویی کی میادش ؟

        1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

          سلام دوست عزیز دانشگاه ها متفاوته
          باید با خوده دانشگاه صحبت کنید.

  10. Avatar photo ری گفت:

    سلام وقت بخیر دوتا سوال داشتم
    من مدرک دیپلمم رو ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ گرفتم و الان روزانه دانشکده فنی دخترانه شیراز قبول شدم ورودی بهمن هستم یا مهر؟؟
    و اینکه پیش ثبت نام انجام دادم ولی اطلاعی ندارم چ زمانی باید برم دانشگاه برای ثبت نام اصلی …با شماره ای ک توی گوگل از دانشگاه بود تماس گرفتم ولی جواب ندادن الان چیکار کنم منتظر بمونم خودشون زنگ بزنن یا اطلاع بدن؟؟؟ لطفا جواب بدید

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      در کارنامه قبولی شما درج شده قبولی کدام نیسال هستید شما حضوری تشریف ببرید دانشگاه برای ثبت نام

  11. Avatar photo علی نقی زاده گفت:

    سلام

    ورودی بهمن قبول شدم ولی هنوز مدرک دیپلم نگرفتم درس افتاده دارم
    با توجه به نقص مدارک میگن الان نمیشه باید همون بهمن برم ثبت نام کنم

    درسته؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله ابتدا پرونده دیپلم خود را کامل کنید.

  12. Avatar photo زینب گفت:

    سلام .ببخشید مهلت ثبت نام حضوری آموزشکده فنی سیرجان دولتی میشه اعلام کنید

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      اطلاعیه سایت را مطالعه کنید.

  13. Avatar photo فاطی گفت:

    سلام من رشته ام فنی حرفه ای دانشگاه روزانه دختران ایلام قبول شدم یعنی ورودی مهر هستم یا بهمن

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      در قسمت مشاهده نتیجه ذکر می شود که ورودی مهر هستید یا بهمن.

    2. Avatar photo مهدی گفت:

      با سلام من سر مشکلاتی نتونستم ورودی مهر برم زنگ زدم گفتن باید حضوری برم با مدارک اون مدارک چی هست

      1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

        سلام وقت بخیر
        مدارک شناسایی شما و مدارک تحصیلی اعم از تاییدیه تحصیلی و ریزنمرات و گواهی موقت دیپلم و پرینت پذیرش قبولی شما

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی

    اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی | شرایط جدید

    شرایط اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد. در دوره‌های صلاحیت حرفه ای که توسط دانشگاه علمی کاربردی و با همکاری سازمان امور اداری و استخدامی کشور برگزار می‌شود، پذیرفته‌شدگان این دوره امکان بهبود مهارت‌ها و...
  • انصراف از تحصیل در سامانه سجاد

    مراحل انصراف از تحصیل در سامانه سجاد + راهنمای تصویری

    دانشجویان دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی برای انصراف از تحصیل در سامانه سجاد، باید به به آدرس اینترنتی portal.saorg.ir برای کناره‌گیری از تحصیل اقدام کنند. انصراف از تحصیل به صورت آنلاین، قابل انجام و پیگیری است. همچنین سامانه جامع امور دانشجویان...
  • سهمیه بسیج فعال در کنکور

    سهمیه بسیج فعال در کنکور سراسری و آزاد

    سهمیه بسیج فعال در کنکور دانشگاه آزاد اثرگذار بود. در دفترچه آزمون کنکور سراسری سهمیه های مختلفی مانند سهمیه مناطق، خانواده شهدا، رزمندگان و ایثارگران برای داوطلبان در نظر گرفته شده است. در دفترچه دانشگاه آزاد علاوه بر این سهمیه‌ها،...
  • تاثیر سهمیه معلولین در کنکور

    تاثیر سهمیه معلولین در کنکور 1403 | نحوه استفاده و محاسبه

    میزان تاثیر سهمیه معلولین در کنکور 1403 اعلام شد. هر ساله در دفترچه ثبت نام آزمون سراسری شرایط استفاده از سهمیه معلولان عنوان می‌شود. افرادی که دارای معلولیت‌های حرکتی، دیداری، شنیداری، اعصاب و روان و غیره هستند، می‌توانند با تأیید...
تماس با مشاور