ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

شرایط انتقالی دانشگاه فنی حرفه ای + آیین نامه 1403 | ایران تحصیل

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۲۵۴
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
شرایط انتقالی دانشگاه فنی و حرفه ای
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

شرایط انتقالی دانشگاه فنی حرفه ای ۱۴۰۳ اعلام شد. این شرایط براساس آیین نامه نقل و انتقالات دانشگاه فنی حرفه ای خدمت داوطلبان اعلام شده است. کلیه دانشجویان می توانند براساس شرایط انتقالی دانشگاه فنی حرفه ای برای ثبت نام اقدام کنند. دقت داشته باشید که هیچ دانشجویی بدون داشتن شرایط انتقالی امکان گرفتن انتقالی را ندارد.

با توجه به اهمیت اطلاع از شرایط انتقالی دانشگاه فنی حرفه ای کلیه دانشجویان می توانند در این رابطه با مشاوری خبره و کاردان مشورت کنند و اطلاعات لازم را از آن ها جویا شوند. با در نظر گرفتن این امر و سهولت اطلاع از شرایط انتقالی دانشگاه فنی حرفه ای می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی در این رابطه تماس حاصل فرمایید.

 

اطلاعیه

دانشجویانی که قصد دارند به عنوان مهمان دائم به یک دانشگاه دیگر منتقل شوند باید از معدل سیزده و حتی بالاتر برخوردار باشند. این دسته از دانشجویان می‌توانند برای مدت دو نیمسال تحصیلی از امتیاز میهمان دائم در دانشگاه دیگر استفاده کنند

 

 

اهمیت اطلاع از شرایط انتقالی دانشگاه فنی حرفه ای

شاید این سؤال برای شما هم مطرح شود که چرا باید از شرایط انتقالی دانشگاه فنی حرفه ای مطلع شد و لزوم اطلاع از این موضوع چیست؟ در پاسخ به این سؤال مهم باید خدمت شما دوستان عزیز عرض کنیم که اطلاع از شرایط انتقالی دانشگاه فنی حرفه ای براساس آیین نامه نقل و انتقالات دانشگاه فنی حرفه ای آن قدر مهم است که بدون آشنایی با آن ها از منابع معتبری همچون مشاورانی خبره نمی توان برای اخذ آن اقدامی کرد.

آیا اطلاعی از شرایط انتقالی دانشگاه فنی حرفه ای براساس آیین نامه نقل و انتقالات دانشگاه فنی حرفه ای دارید؟ در صورت عدم اطلاع از شرایط انتقالی دانشگاه فنی حرفه ای می توانید با مطالعه بخش بعدی این مقاله اطلاعاتی را در رابطه با این شرایط براساس آیین نامه نقل و انتقالات دانشگاه فنی حرفه ای بدست آورید.

 

برای کسب اطلاع از شرایط ثبت نام دانشگاه فنی حرفه ای بدون کنکور روی لینک آبی رنگ کلیک نمایید.

 

 

اهمیت اطلاع از شرایط انتقالی دانشگاه فنی و حرفه ای

 

 

جهت اطلاع از شرایط ورود به دانشگاه فنی و حرفه ای بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

شرایط انتقالی دانشگاه فنی حرفه ای

دقت داشته باشید که شرایط انتقالی دانشگاه فنی حرفه ای همانند سایر دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی از طرف وزارت علوم تحقیقات و فناوری تعیین می گردد و خدمت دانشجویان اعلام می شود. در ادامه با ذکر شرایط انتقالی دانشگاه فنی حرفه ای در خدمت شما دوستان و عزیزان همیشه همراه سایت ایران تحصیل هستیم. در صورت داشتن هر گونه سؤالی در رابطه با شرایط انتقالی دانشگاه فنی حرفه ای بر طبق آیین نامه نقل و انتقالات دانشگاه فنی حرفه ای می توانید با مشاوران حاضر در تیم مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. مشاوران ما می توانند با ارائه اطلاعاتی درست و موثق در این رابطه در خدمت شما دوستان و عزیزان همیشه همراه باشند.

دقت داشته باشید که کلیه دانشجویانی که قصد گرفتن انتقالی دانشگاه فنی حرفه ای را دارند الزاماً باید میانگین معدل دو سال تحصیل آن ها از معدل دانشجویان هم ورودی و هم رشته خودشان در دانشگاه مقصد بیشتر باشد. دقت داشته باشید که دانشجویان مشغول به تحصیل در  دانشگاه فنی حرفه ای امکان گرفتن انتقالی به دیگر دانشگاه های فنی حرفه ای واقع در سایر شهرهای ایران و یا حتی دانشگاه های غیرانتفاعی را دارند.

در صورتی که فردی درخواست گرفتن انتقالی را داشته باشد می تواند برای این امر اقدامات لازم را انجام دهد و بعد از ثبت درخواست و مؤافقت با آن تمامی مدارک و پرونده های وی به دانشگاه مقصد انتقال داده می شود. در انتها و پس از اتمام دوران تحصیل مدرک تحصیلی وی از دانشگاه مقصد برای وی صادر می شود.

بنر کال تو اکشن

زمان ثبت نام انتقالی دانشگاه فنی حرفه ای

ثبت نام انتقالی دانشگاه فنی حرفه ای برای هر فرد دانشجو بعد از اطلاع وی از شرایط انتقالی دانشگاه فنی حرفه ای براساس آیین نامه نقل و انتقالات دانشگاه فنی حرفه ای صورت می گیرد. اما این ثبت نام در زمان مشخصی برای دانشجویان صورت می گیرد و در خارج از این زمان نمی توان اقدامی برای انجام این کار کرد.

 اطلاع هر یک از دانشجویان از زمان ثبت نام انتقالی دانشکاه فنی حرفه ای به جز کسب اطلاعاتی در رابطه با شرایط انتقالی دانشگاه فنی حرفه ای الزامی است. در رابطه با زمان اختصاص داده شده به این امر باید خدمت شما دوستان عزیز عرض کنیم که دانشجویان مایل به گرفتن انتقالی در دانشگاه فنی حرفه ای در صورت داشتن شرایط انتقالی دانشگاه فنی حرفه ای الزاماً در هر نیمسال تحصیلی اقدامات لازم را برای ثبت نام انجام دهند.

در غیراینصورت، درخواست های این افراد بررسی نمی شود. در رابطه با زمان گرفتن انتقالی دانشگاه فنی حرفه ای باید خدمت شما دوستان گرامی عرض کنیم که این زمان به وسیله مرکز مدیریت دانشگاه فنی حرفه ای خدمت دانشجویان اعلام می شود. در صورتی که به دنبال کسب اطلاعاتی در رابطه با زمان ثبت نام انتقالی دانشگاه فنی حرفه ای هستید می توانید با مشاوران حاضر در تیم مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. مشاوران حاضر در تیم مشاوره ما می توانند شما را از زمان اختصاص یافته برای ثبت نام انتقالی دانشگاه فنی حرفه ای در سال جاری مطلع کنند.

 

برای اطلاع از بهترین رشته فنی حرفه ای برای خانم ها بر روی لینک مربوطه کلیک بفرمایید.

اینفوگرافی مراحل درخواست انتقالی در دانشگاه فنی حرفه ای

برای آشنایی با انتقالی دانشگاه آزاد کلیک کنید.

چگونه می توان برای دادن درخواست انتقالی در دانشگاه فنی حرفه ای اقدام کرد؟

دادن درخواست انتقالی برای دانشجویان دانشگاه فنی حرفه ای با طی مراحل و فرایندهایی برای هر فرد دانشجو صورت می گیرد. آیا از نحوه ارائه درخواست برای دادن درخواست انتقالی مطلع هستید؟ در این بخش با ذکر نحوه ارائه درخواست برای انتقالی در دانشگاه فنی حرفه ای در خدمت شما دوستان و عزیزان هستیم.

  • در قدم اول برای ثبت درخواست انتقالی در دانشگاه فنی حرفه ای الزاماً باید از طریق سایت سماد اقدام بفرمایید.
  • سایتی به نشانی samad.tuv.ac.ir که برای دادن درخواست باید وارد آن شوید.
  • در قدم دوم و بعد از وارد شدن به سایت سماد نوبت به درج رمز عبور و نام کاربری می رسد. نام کاربری همان شماره دانشجویی شما دوستان عزیز و رمز عبور هم همان کد ملی شماست.
  • قدم بعدی بعد از درج نام کاربری و رمز عبور وارد شدن به صفحه شخصی خود در سایت است.
  • در گام بعدی باید برای تکمیل فرم های موجود در سایت و همین طور انتخاب بند یا همان شرط مورد نظر اقدامات لازم را انجام دهید.
  • در مرحله بعدی باید تمامی مدارک مورد نیاز را در سامانه آپلود و بارگذاری بفرمایید.
  • گام آخر تأیید مدارک داوطلب و اطلاعات وی است.

 

مراحل گرفتن انتقالی از دانشگاه فنی و حرفه ای

 

لیست مدارک لازم برای ثبت درخواست انتقالی دانشگاه فنی حرفه ای

همان طور که بالاتر خدمت شما دوستان عزیز عرض کردیم ثبت نام برای گرفتن انتقالی دانشگاه فنی حرفه ای نیاز به تهیه و آماده کردن مدارکی هم دارد. مدارکی که الزاماً باید قبل از ارائه درخواست انتقالی آن ها را آماده کنید. اما آیا از لیست مدارک لازم برای ثبت درخواست انتقالی در این دانشگاه جامع اطلاعی دارید؟

در صورت عدم اطلاع از لیست مدارک لازم برای ثبت درخواست انتقالی دانشگاه فنی حرفه ای می توانید با تیم مشاوره ایران تحصیل در این رابطه تماس حاصل فرمایید. تیم مشاوره ایران تحصیل می توانند اطلاعات خوب و موثقی را در رابطه با مدارک لازم برای ثبت درخواست انتقالی دانشگاه فنی حرفه ای در اختیار شما دوستان و همراهان گرامی قرار دهند. کافیست با آن ها تماس حاصل فرمایید تا اطلاعات کافی را در رابطه با مدارک لازم برای ثبت درخواست انتقالی دانشگاه فنی حرفه ای در اختیار شما دوستان عزیز قرار دهند.

 

اطلاعیه

دخترها، افراد متاهل و افرادی که دارای فرزند هستند برای انتقالی دانشگاه فنی حرفه ای در اولویت قرار دارند

 

آیا امکان گرفتن مهمانی هم برای دانشجویان دانشگاه فنی حرفه ای وجود دارد؟

در این نوشته در رابطه با گرفتن انتقالی در دانشگاه آزاد و شرایط انتقالی دانشگاه فنی حرفه ای با شما دوستان عزیز صحبت کردیم. اما در اینجا ممکن است این سؤال برای شما دوستان عزیز نیز مطرح شود که آیا امکان گرفتن مهمانی نیز برای دانشجویان مشغول به ادامه تحصیل در دانشگاه فنی حرفه ای وجود دارد یا خیر؟

در این صورت چه شرایطی برای این امر اعلام شده است؟ در پاسخ به این سؤالات مهم باید ذکر کنیم که بله دانشجویان فنی حرفه ای هم می توانند برای دریافت انتقالی دانشگاه فنی حرفه ای اقدام کنند. اما این کار در صورت داشتن شرایطی برای آن ها انجام می شود و بدون داشتن شرایط لازم امکان گرفتن مهمانی برای هیچ یک از دانشجویان دانشگاه فنی حرفه ای وجود ندارد.

برای آشنایی با انتخاب واحد دانشگاه فنی حرفه ای روی لینک کلیک کنید.

شرایط گرفتن مهمانی برای دانشجویان فنی حرفه ای

آیا اطلاعی از شرایط گرفتن مهمانی برای دانشجویان فنی حرفه ای دارید؟ در صورت عدم اطلاع از این شرایط پیشنهاد می کنیم که این بخش را مطالعه بفرمایید.

شرایط درخواست دانشجوی میهمان مبنا

دانشجویانی می توانند برای گرفتن درخواست مهمانی مبنا اقدام کنند که بلافاصله پس از پذیرش و قبولی در دانشگاه فنی حرفه ای در همان اولین نیمسال ورودی و براساس تصمیم سازمان سنجش آموزش کشور درخواست مهمانی خود را برای نزدیک دانشگاه به محل زندگی والدین خود ارسال کنند. توجه داشته باشید که در حدود پنج درصد از ظرفیت تمامی دانشجویان به این امر اختصاص دارد و این تعداد از دانشجویان می توانند برای گرفتن این نوع مهمانی اقدام کنند.

کلیه افراد و داوطلبان قبول شده در آزمون های جامع کارشناسی و کاردانی ناپیوسته دانشگاه های فنی حرفه ای می توانند درخواست خود را مبنی بر گرفتن مهمانی در این دانشگاه در سامانه اعلام شده ثبت کنند. در صورتی که درخواست مهمانی فرد دانشجو پذیرفته شود وی می تواند برای مدت دو نیمسال مهمانی داشته باشد و بعد از گذشت دو نیمسال می توان این مهمانی را برای ترم های آتی تمدید کرد.

شرایط درخواست دانشجوی میهمان دائم

کلیه دانشجویان در صورتی که معدل آن ها سیزده و حتی بالاتر باشد می توانند برای مدت دو نیمسال تحصیلی از امتیاز مهمانی استفاده کنند. در آخر هر ترم تحصیلی و بعد از پایان امتحانات دانشگاه کارنامه هر کدام از دانشجویانی که از مهمانی دائم استفاده کرده اند به دانشگاه مقصد فرستاده می شود و هیچ نیازی به مراجعه هر یک از دانشجویان به واحد دانشگاهی مبدأ جهت دریافت کارنامه پایان ترم نیست.

کال تو اکشن تماس

 

اطلاعیه

برای ثبت درخواست انتقالی دانشگاه فنی حرفه ای باید وارد سامانه سماد دانشگاه فنی حرفه ای شوید که نشانی آن samad.tvu.ac.ir می باشد

 

چه افرادی در اولویت دریافت مهمانی دانشگاه فنی حرفه ای هستند؟

دوستان عزیز دقت داشته باشید که شماری از افراد برای دریافت مهمانی دانشگاه فنی حرفه ای در اولویت هستند. از میان می توان به دانشجویان دختر و دانشجویان دارای فرزند و یا متأهل اشاره کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با افراد در اولویت دریافت مهمانی دانشگاه فنی حرفه ای می توانید با مشاوران حاضر در تیم مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید.

 

جدیدترین اخبار پیرامون انتقالی دانشگاه فنی حرفه ای

اگر سیستم آموزش کشور مانند نیم‌سال قبل به صورت مجازی باشد امکان انتقال به صورت مهمان امکانپذیر نخواهد بود. شرکت کردن در کلاس درس‌های عملی برای دانشجو مهمان در شهر و استانی که در آن سکونت دارد، بلامانع است و  واحد مبدا و مقصد هم باید با این دسته از دانشجو همکاری کنند.

 

خلاصه مطلب

در این مقاله شما اطلاعات کامل نسبت به شرایط انتقالی دانشگاه فنی حرفه ای به دست آورده‌اید. لازم به ذکر است بدانید در این محتوا شرایط انتقالی دانشگاه فنی حرفه ای را ذکر کرده‌ایم، از سوی دیگر مشخص کردیم چه زمان میتوان برای ثبت نام انتقالی دانشگاه فنی حرفه‌ای اقدام کرد.

در ادامه لیست مدارک برای ثبت نام و امکان گرفتن مهمان برای دانشجویان اشاره کرده‌ایم و در انتها به بررسی جدیدترین اخبار پیرامون انتقالی دانشگاه فنی حرفه‌ای پرداختیم. در نهایت امیدواریم موارد ذکر شده در مقاله آیین نامه نقل و انتقالات دانشگاه فنی حرفه‌ای بتواند به شما کمک شایانی کند.

 

برای دانلود فایل PDF شرایط انتقالی دانشگاه فنی حرفه ای بر روی لینک قرمز رنگ کلیک کنید.

 

 

3/5 - (6 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

شرایط انتقالی دانشگاه فنی حرفه ای شامل چه مواردی می شود؟ 

برای اطلاع از شرایط انتقالی دانشگاه فنی حرفه ای با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

مندرجات آیین نامه نقل و انتقالات دانشگاه فنی حرفه ای چیست؟ 

محتوی آیین نامه نقل و انتقالات دانشگاه فنی حرفه ای در رابطه با شرایط گرفتن انتقالی و یا مهمانی در دانشگاه فنی حرفه ای است.

شرایط انتقالی دانشگاه فنی حرفه ای آیا امکان گرفتن انتقالی به دانشگاه غیرانتفاعی برای دانشجویان دانشگاه فنی حرفه ای وجود دارد؟ 

بله. دانشجویان فنی حرفه ای می توانند برای دریافت انتقالی به دانشگاه های غیرانتفاعی اقدام کنند.

نظرات

254 دیدگاه دربارهٔ «شرایط انتقالی دانشگاه فنی حرفه ای + آیین نامه 1403 | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo علیرضا گفت:

    سلام خسته نباشید اگه کنکور کاردانی به کارشناسی رو دوباره ثبت نام کنیم الان من در حال تحصیل هستم ترم 1 هستمم امکان داره انصراف بدم و دوباره تابستان امسال ثبت نام کنم بدون کنکور هستش فقط امکانش هست انصراف بدیم و تابستان امسال؟؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      داوطلبان اقا در هر مقطع یک بار حق انصراف دارند

  2. Avatar photo علیرضا گفت:

    سلام خسته نباشید من ورودی بهمن 1402تو دانشکده فنی حرفه ای تبریز قبول شدم و اما چون کاردانی تو دانشکده فنی انقلاب درس خوندن و میخوام برگردم تهران انتقالی بگیرم و صادره از ارومیه هستمم ببخشید انتقالی منو قبول میکنن برم تهران؟؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر اگر شما بدون کنکور ثبت نام کرده باشد خیر یان امکان را ندارید انتقالی بگیرید در غیر اینصورت احتمال انتقالی را دارید

      1. Avatar photo علیرضا گفت:

        بله بدون کنکور ثبت نام کرده ایم یعنی کنکور نداده ایم با معدل رفتیم دانشگاه یعنی به نظرتون انتقالی نمیشه گرفت. چون هرجور شده میخوام برم دانشکده انقلاب اسلامی چیکارکنم که قبول کنن؟؟
        باید دانشکده مبدا که دانشکده تبریز باید هرجور شده باید راضی باشن؟

        1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

          سلام وقت بخیر
          رشته های بدون ازمون نقل و انتقال ندارند

      2. Avatar photo علیرضا گفت:

        سلام بله بدون کنکور ثبت نام کرده ام یعنی با معدل رفتیم دانشگاه چه شرایطی هست یا مدارکی هست که انتقالی بگیرم؟؟ چون نمیخوامم تو دانشگاه که الان در حال تحصیل هستم نمیخوام درس بمونم؟

        1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

          سلام وقت بخیر مدارک مبنی بر بیماری یا مشکل منجرب مشکلات حاد

  3. Avatar photo نصرتی گفت:

    انتقالی به یه شهر دیگه غیر از شهر سکونت میشه ؟
    و اینکه قبل ثبت نام ت دانشگاهی ک قبول شم می‌خوام انتقالی بگیرم
    امکانش هست ؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر نقل و انتقال در رشته های بدون ازمون دانشگاه ها امکان پذیر نیست

  4. Avatar photo نصرتی گفت:

    سلام وقتتون بخیر بنده در تکمیل ظرفیت دانشگاه زنجان شکرت کردم اما به دلایلی می‌خوام انتقالی بگیرم دانشگاه رشت دانشگاه مقصد قبول کرده
    اما نمی‌دونم چه جوری باید درخواست انتقالی به دانشگاه زنجان بزنم ک قبول کنن ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر اگر دانشگاه آزاد هستید باید در سایت منادا درخواست بدهید و اگر دانشگاه دولتی هستید در سامانه سجاد باید درخواست خود را ثبت کنید

  5. Avatar photo محمدرضا گفت:

    سلام وقت بخیر بنده دانشجوی کارشناسی مهندسی تاسیسات مکانیکی هستم دانشگاه بابل به حد نصاب نرسید میخام انتقالی بگیرم منتظری مشهد میشه؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام با دانشگاه مبدا و مقصد رای زنی کنید

  6. Avatar photo زهرا گفت:

    سلام وقت بخیر ،من رشتم صنایع شیمیایی هست ورودی بهمن امسال الان دانشگاهی هستم ک قبول شدم ولی میخوام میهمان بشم یا انتقالی بگیرم برای شهر خودم ایا امکانش هست؟که مثلا این ترم هم اینجا نگذرونم میهمان بشم دانشگاه شهر خودم؟؟؟

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام. بله دوست عزیز محدودیتی برای انتقالی و یا مهمانی ندارید.

      1. Avatar photo زهرا گفت:

        ینی در ترم اول میتونم انتقالی بگیرم؟

        1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

          سلام وقت بخیر
          خیر

  7. Avatar photo علی گفت:

    سلام من دانشکده فنی شمسی پور هستم از نظری اومدم کارشناسی پیوسته کامپیوتر در اومدم خواستم ببینم میشه به دانشگاه های سراسری انتقالی گرفت؟؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام
      هم ترازی دانشگاه ها رعایت نمیشود

  8. Avatar photo محمدرضا قاسمی گفت:

    سلام یه سوال
    من دانشکده فنی زنجان رشته معماری ورودی مهر قبول شدم ولی تعداد به حد نصاب نرسید و کلاس تشکیل نشد الان می‌خواستم دانشکده فنی چمران رشت انتقالی بگیرم به نظر شما میشه؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر باید دانشگاه با این مسئله موافقت کند

  9. Avatar photo Sahar گفت:

    سلام وقتتون بخیر..از دانشگاه فنی ساری میشه انتقالی یا میهمان گرفت برای آزاد مشهد؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      خیر

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • نحوه پرداخت شهریه دانشگاه غیر انتفاعی

    نحوه پرداخت شهریه دانشگاه غیر انتفاعی

    نحوه پرداخت شهریه دانشگاه غیر انتفاعی ممکن است از اولین مواردی باشد که شما پیش از ثبت نام آن را بررسی کنید. هر دانشگاه غیر انتفاعی بسته به سیاست‌ها و تدابیر خود شرایط متفاوتی را برای پرداخت شهریه در نظر...
  • دریافت کد 12 رقمی ایثارگری

    دریافت کد 12 رقمی ایثارگری + راهنما استعلام و مشاهده Isaar.ir

    دریافت کد 12 رقمی ایثارگری ارتش، سپاه، بنیاد شهید و نیروی انتظامی یکی از موضوعاتی است که برای داوطلبان کنکور اهمیت بسزایی دارد. بهره مندی از سهمیه‌ها به خصوص سهمیه ایثارگران می‌تواند در ارتقاء رتبه داوطلبان موثر باشد. شورای عالی...
  • معلم شدن بدون آزمون استخدامی

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی + شرایط و مراحل | medu.ir

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی امکان‌پذیر است؟ با توجه‌ به سخت بودن آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش و همچنین وجود شرایط سنی، خیلی‌ از افراد پذیرفته نمی‌شوند. از همین رو به دنبال روش‌‌های دیگری برای رسیدن به این شغل هستند....
  • صدور گواهی اشتغال به تحصیل

    صدور گواهی اشتغال به تحصیل 1403 + فرم دریافت اینترنتی | راهنما

    دانشجویانی که قصد درخواست صدور گواهی اشتغال به تحصیل دارند، می‌توانند از طریق مراجعه به سامانه سجاد برای این امر اقدام نمایند. گفتنی است که گواهی اشتغال به تحصیل دانشجویان غیرحضوری و حضوری، به صورت اینترنتی بوده و دیگر نیازی...
تماس با مشاور