ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

بهترین رشته فنی حرفه ای از نظر بازار کار

بهترین رشته فنی حرفه ای از نظر بازار کار
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

با توجه به اینکه تنوع رشته های فنی و حرفه ای بالاست. دانش آموزان برای انتخاب بهترین رشته فنی حرفه ای از نظر بازار کار ممکن است بر سر دو راهی قرار بگیرند. ۵ رشته پردرآمد فنی حرفه ای در ایران شامل رشته های متنوعی می باشد که در ادامه به آن اشاره خواهیم نمود. بهترین شغل فنی حرفه ای همان رشته ای است که به آن علاقه مند باشید. بهترین رشته فنی در هنرستان برای هر منطقه ای که ساکن هستیدف می تواند متفاوت باشد. در لیست زیر به پردرآمد ترین شغل های فنی حرفه ای ایران اشاره خواهیم نمود.

 

 

برای اطلاع از بهترین رشته فنی حرفه ای از نظر بازار کار  – شرایط ثبت نام و همچنین دریافت اطلاعات بیشتر از سراسر کشور با مشاوران ایران تحصیل به شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

9099075307 – تماس از سراسر کشور

9099075307 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

 

بهترین رشته فنی حرفه ای از نظر بازار کار کدامند؟

با توجه به تنوعی که رشته های فنی و حرفه ای دارند، در واقع می توان گفت خوشبختانه همانند گذشته، شما برای داشتن بهترین رشته فنی حرفه ای از نظر بازار کار نیازی به داشتن مغازه و تجهیزات تمام کار خود در قدم اول نخواهید بود. همینکه بتوانید از تخصص لازم بهرمند باشید می توانید در ابتدا به صورت مجازی ، کار خود را آغاز نمایید. قسمت هایی که در دیوار برای این نوع از آگهی ها در نظر گرفته شده است، برای شما بسیار کمک کننده خواهد بود.

اگر بخواهیم بهترین شغل فنی حرفه ای را به شما معرفی نماییم، باید بگوییم این موضوع تا حد زیادی بسته به نیاز بازار باید تعیین شود. به عنوان مثال برخی از مشاغل همیشه مورد نیاز می باشند و به همین دلیل افراد برای دست یابی به این خدمات مایلند هزینه کنند. اما آنچه امروزه از بازار کار خوبی برخودار است رشته هایی همچون الکترونیک، مکانیک و البته رشته‌های تعمیر وسایل خانگی می باشند. پس از فارغ التحصیلی در این رشته، داوطلبان می توانند وارد بازار کار شوند و درآمد خوبی نیز به تبع آن کسب نمایند.

یک حقیقت در رابطه با بازار کار تمامی بهترین رشته فنی در هنرستان وجود دارد. شما باید متخصص باشید. تفاوتی ندارد در چه رشته ای، در هر رشته ای که هستید، باید متخصص باشید. داشتن تخصص می تواند به شما کمک نماید تا به بهترین نحو درآمد داشته باشید و در بازار کار فعالیت خود را به انجام برسانید. همه افراد جامعه ما به افراد متخصص نیاز دارند. بنابراین تلاش شما در وهله اول باید افزایش مهارت خود باشد و در وهله دوم به سایر موارد فکر کنید. داشتن مهارت، علاقه و تخصص از جمله ملزمات داشتن درآمد خوب می باشد.

 

 

پردرآمد ترین شغل های فنی حرفه ای ایران

 

پردرآمد ترین شغل های فنی حرفه ای ایران

پردرآمد ترین شغل های فنی حرفه ای ایران

 

در واقع می توان گفت رشته های فنی حرفه ای 99 – نهم به دهم را می توان به چهار دسته : صنعت، خدمات، هنر و کشاورزی تقسیم نمود. در هر یک از این گروه ها، رشته های مختلفی قرار می گیرند. به طور معمول، میتوان گفت گروه صنعت، از جمله بهترین رشته فنی حرفه ای از نظر بازار کار می باشد. البته به نسبت هر یک از مناطق شاید کاربرد این رشته در اولویت بندی های متفاوتی قرار بگیرد. اما به طور عمده می توان گفت که بازارکار این رشته بسیار مناسب و خوب می باشد.

خوشبختانه با توجه به اینکه رویکرد دبیرستان های فنی و حرفه ای این است که دانش آموزان در حین تحصیل باید به صورت عملی نیز در رشته خود فعالیت داشته باشند. به همین دلیل همزمان با این رشته وارد بازار کار نیز می توانند بشوند. با توجه به اینکه سن و تجربه شما برای اداره یک مغازه کافی نخواهد بود. به همین دلیل توصیه می نماییم که ابتدا نزد یک استاد کار تمامی اصول را به صورت حرفه ای آموزش ببینید و پس از آن به فکر درآمد باشید. زیرا با بروز هر اشتباه از جانب شما، یکی از مشتریان خود را از دست خواهید داد.

دانش آموزان عزیز توجه داشته باشند که آنچه ما در رابطه با بهترین شغل فنی حرفه ای ارائه نمودیم در رابطه با مقطع دبیرستان می باشد و در رابطه با لیست رشته های کاردانی فنی و حرفه ای متفاوت خواهد بود. بنابراین در صورتی که تمایل به ادامه تحصیل در رشته های دانشگاهی دارید، توصیه می نماییم که حتما با مشاوران ما در ارتباط باشید تا تمامی اطلاعات را در رابطه با رشته های مختلف ارائه نمایند. درآمد و معرفی بهترین رشته فنی در هنرستان از جمله خدمات ما خواهد بود.

 

 

رشته های فنی و حرفه ای دانشگاهی

 

صنایع فلزی – جوشکاری- صنایع فلزی – صنایع فلزی- تأسیسات – حرارت مرکزی و تهویه مطبوع- تأسیسات – تبرید- گازرسانی- مکانیک- تأسیسات تهویه- تاسیسات – تهویه مطبوع- صنایع چوب و کاغذ – سازه های چوبی- هنرهای چوبی- چاپ – چاپ- ساختمان – کارهای عمومی ساختمان- اجرای ساختمان های بتونی- راهسازی- نگهداری و مرمت ساختمان- حمل و نقل ترافیک شهری- نقشه کشی معماری- معماری- شهرسازی- معماری سنتی- نقشه برداری- نقشه برداری- صنایع شیمیایی – صنایع شیمیایی- الکترونیک- الکترونیک عمومی- الکترونیک- رادیو و تلویزیون- ارتباطات و فنّاوری اطلاعات ICT -برق- الکترونیک و ابزار دقیق- تعمیر و نگهداری تجهیزات پزشکی -آزمایشگاه تشخیص پزشکی- الکتروتکنیک – تأسیسات الکتریکی- الکتروتکنیک- برق صنعتی- برق- قدرت- گرایش توزیع – برق – قدرت -گرایش پست و انتقال – برق و تأسیسات-گرایش برق–نصب و تعمیر آسانسور و پله برقی- تعمیر و نگهداری ماشین های الکتریکی- نرم افزار کامپیوتر- سخت افزار کامپیوتر- فنّاوری اطلاعات و ارتباطات- ساخت و تولید – قالبسازی- ساخت و تولید – ماشین ابزار- نقشه کشی عمومی – نقشه کشی و طراحی صنعتی- طراحی صنعتی- مکانیک خودرو- مکانیک خودرو- مکانیک صنایع – ماشین آلات صنایع- خدمات پس از فروش خودرو- کنترل کیفی خودرو- شیمی آزمایشگاهی-گرایش آرایشی بهداشتی – شیمی آزمایشگاهی-گرایش صنعتی–بهره برداری پالایش گاز- صنایع نساجی- صنایع نساجی- متالورژی- ریخته گری- متالورژی- مدلسازی- سرامیک- سرامیک صنعتی- معدن- استخراج معدن – فرآوری سنگ -گرایش سنگ تزئینی–فرآوری سنگ-گرایش سنگ ساختمانی–ناوبری- ناوبری- الکترونیک و مخابرات دریایی – الکترونیک و مخابرات دریایی- مکانیک موتورهای دریایی – مکانیک موتورهای دریایی- گرافیک- گرافیک -گرافیک- انیمیشن- هنرهای تجسمی – نقاشی- علمی – کاربردی طراحی و ساخت طلا و جواهر- فرش دستباف- قلم زنی- اموردامی- تکنولوژی پرورش دام- پرورش طیور- تکنولوژی پرورش طیور- گاوداری صنعتی- مرغداری صنعتی- تکثیر و پرورش آبزیان- آبزیان آب شیرین- پرورش زنبورعسل- امور زراعی و باغی- تکنولوژی تولیدات زراعی- امور زراعی و باغی- تکنولوژی تولیدات باغی – امور زراعی و باغی- تکنولوژی گیاه پزشکی- تولید و بهره برداری گیاهان دارویی و معطر- تولید نهال- گل و گیاهان زینتی- ماشین های کشاورزی – مکانیک ماشین های کشاورزی- ماشین های کشاورزی – مکانیزاسیون کشاورزی- انتقال و توزیع آب کشاورزی- صنایع غذایی- کنترل کیفیت مواد غذایی- نوازندگی ساز ایرانی- هتلداری- حسابداری بازرگانی- حسابداری- حسابداری-گرایش حسابرسی–حسابداری -گرایش صنعتی–حسابداری-گرایش مالی–حسابداری-گرایش مالیاتی–تبلیغات و بازاریابی- امور اداری- کودکیاری – مربی کودک- مدیریت خانواده – مدیریت خانواده- طراحی و دوخت – طراحی و دوخت- طراحی پوشاک- تربیت بدنی

 

 

خلاصه مطلب

در این مقاله تلاش نمودیم تا اطلاعاتی را در رابطه با بهترین رشته فنی حرفه ای از نظر بازار کار به شما ارائه نماییم. هرگونه سوال در رابطه با بهترین شغل و رشته فنی حرفه ای دارید، می توانید با مشاوران ما در میان بگذارید. مشاوران ما به شما کمک خواهند نمود تا اطلاعات کافی را در رابطه با پردرآمد ترین شغل های فنی حرفه ای ایران به دست آورید. مشاوران ما همه روزه، حتی ایام تعطیل، آماده ارائه اطلاعات و خدمات به شما در رابطه با بهترین رشته کاردانش می باشند.

 

 

مطالب مرتبط

3.8/5 - (30 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

بهترین رشته فنی حرفه ای از نظر بازار کار چیست؟

به طور معمول رشته هایی که مشکلی از افراد برطرف نمایند همانند رشته هایی الکترونیک در حال حاضر از درآمد مناسب تری برخوردار می باشند.

 

بهترین شغل فنی حرفه ای کدام شغل است؟

این مورد بسته به محل زندگی شما می تواند متفاوت باشد. اما به طور معمول هر رشته ای که شما بتوانید در آن متخصص باشید، بهترین رشته شما خواهد بود.

 

پردرآمد ترین شغل های فنی حرفه ای ایران کدام است؟

برای اطلاع از این مورد می توانید با مشاوران ما تماس حاصل نمایید. تا با توجه به شرایط و همچنین درآمد هر یک از رشته ها اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند.

نظرات

95 دیدگاه دربارهٔ «بهترین رشته فنی حرفه ای از نظر بازار کار»

  1. Avatar photo محمد گفت:

    سلام من میخواستم انتخاب رشته کنم نهم به دهم میخواستم فنی حرفه‌ای صنایع شیمیایی رو انتخاب کنم بعد میخوام بدونم بازارکار و براش کار هست فردا یه وقت بیکار نمونیم تو خونه وما چون توی عسلویه ساکن هستیم میخواستم داخل شرکت پتروشیمی یا شرکت سیمان یا نفت کار کنم شنیده ام که میگن حقوقش بالاس بالای ۵۰میلیون

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      برای اطلاع دقیق تر از این مسئله با مشاوران مجموعه ما تماس حاصل فرمایید

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • انتخاب رشته بدون کنکور

    راهنما انتخاب رشته بدون کنکور با سوابق تحصیلی 1403 + نکات قبولی

    فرآیند انتخاب رشته‌ بدون کنکور در دوره‌های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی و همچنین پردیس خودگردان دو بار در سال انجام می‌شود. مهلت انتخاب رشته بدون کنکور ورودی بهمن از 3 تا 8 بهمن ماه بوده و...
  • رشته های دانشگاه علوم انتظامی امین

    رشته های دانشگاه علوم انتظامی امین 1403 + شرایط پذیرش

    دانشگاه علوم انتظامی امین تنها دانشگاه افسری در ایران است که داوطلبان واجد شرایط می توانند از میان یکی از رشته های دانشگاه علوم انتظامی امین رشته دلخواه خود را انتخاب کرده، مشغول به تحصیل شده و فارغ التحصیل شوند....
  • آزمون های مشاوره ای هدایت تحصیلی

    ثبت نام آزمون مشاوره ای هدایت تحصیلی 1403 + ورود my.medu.ir

    شاید تا به حال نام آزمون هدایت تحصیلی را شنیده باشید اما ندانید که چیست و چه کاربردی دارد. آزمون های مشاوره ای هدایت تحصیلی، برای دانش آموزان پایه نهم برگزار می شوند. در واقع، این آزمون ها به دانش...
  • رشته‌های قطبی کنکور

    رشته‌های قطبی کنکور ۱۴۰۳ + دانشگاه ها و شرایط پذیرش

    لیست رشته‌های قطبی کنکور ۱۴۰۳ اعلام شد. داوطلبانی که در کنکور سراسری شرکت نموده و مجاز به انتخاب رشته می‌باشند، بایستی توجه داشته باشند که اگر رشته مورد نظر آن‌ها به صورت گزینش بومی قطبی است، برای افزایش احتمال قبولی...
تماس با مشاور