ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام میز خدمت دانشگاه فنی حرفه ای | ایران تحصیل

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۴ دی ۱۴۰۱
ثبت نام میز خدمت دانشگاه فنی حرفه ای
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام میز خدمت دانشگاه فنی حرفه ای آغاز شد. کلیه دانشجویان می توانند برای ثبت نام میز خدمت دانشگاه فنی حرفه ای از طریق سایت khedmat.tvu.ac.ir  اقدام کنند. راه اندازی میز خدمت دانشگاه فنی حرفه ای به دلیل آسان تر بودن ارتباط دانشجویان با پرسنل دانشگاه و پیشگیری از ابتلای آن ها به ویروس کروناست.

 

با توجه به اهمیت بالای آشنایی و اطلاع از نحوه و زمان و در کل مسائل مرتبط با ثبت نام میز خدمت دانشگاه فنی حرفه ای بهتر آن است که از مشاوری خبره و حرفه ای در این رابطه کمک بخواهید. برای سهولت ثبت نام میز خدمت دانشگاه فنی حرفه ای می توانید با مرکز مشاوره ثبت نام میز خدمت دانشگاه فنی حرفه ای تماس حاصل فرمایید تا راهنمایی های لازم برای شما صورت گیرد.

 

 

جهت اطلاع از نحوه ثبت نام میز خدمت دانشگاه های فنی حرفه ای از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

هدف از راه اندازی سایت khedmat.tvu.ac.ir یا همان میز خدمت حفظ سلامتی دانشجویان و البته پرسنل دانشگاه های فنی حرفه ای و جلوگیری از حضور آن ها در دانشگاه است

 

 

هدف از ثبت نام میز خدمت دانشگاه فنی حرفه ای چیست؟

شاید بپرسید که هدف اصلی از ثبت نام میز خدمت دانشگاه فنی حرفه ای چه بوده است و اصلاً چرا این کار باید انجام بگیرد؟

در پاسخ باید خدمت شما دوستان و یاران عزیز عرض کنیم که هدف اصلی از ثبت نام میز خدمت دانشگاه فنی حرفه ای حفاظت از سلامتی کلیه دانشجویان و همین طور پرسنل دانشگاه فنی حرفه ای در برابر ویروس کروناست.

بدین ترتیب، می توان حضور افراد را در انواع دانشکده های فنی حرفه ای و همین طور سازمان مرکزی کاهش داد و از ابتلای افراد زیادی به ویروس مهلک کرونا جلوگیری کرد.

به وسیله سامانه khedmat.tuv.ac.ir کلیه دانشجویان و همین طور کسانی که نیاز به برقراری ارتباط با بخش مختلف دانشگاه از جمله بخش آموزش، فارغ التحصیلان، مالی و غیره را دارند می توانند به صورت آنلاین برای این امر اقدام کنند.

بدون این که اصلاً نیازی به رفتن به دانشگاه و رفت و آمد آن هم در این اوضاع وحشتناک و غیر قابل وصف کرونا باشد.

به این صورت که تنها کافی است که درخواست خود را در سامانه khedmat.tuv.ir ثبت کنند و منتظر دریافت پاسخ باشند.

 

 

برای اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام برای استخدام مدرس در دانشگاه فنی حرفه ای به لینک مربوطه مراجعه بفرمایید

 

 

ثبت نام میز خدمت دانشگاه فنی حرفه ای در کدام سامانه صورت می گیرد؟

دوستان عزیز دقت داشته باشید که برای ثبت نام میز خدمت فنی حرفه ای الزاماً باید به سامانه ای به عنوان khedmat.tvu.ac.ir  مراجعه کرده و ثبت نام خود را در این سامانه یعنی khedmat.tvu.ac.ir انجام دهید.

با مراجعه به سامانه khedmat.tvu.ac.ir می توانید ثبت نام میز خدمت دانشگاه فنی حرفه ای البته با طی مراحلی چند انجام دهید.

در نتیجه قبل از انجام ثبت نام میز خدمت فنی حرفه ای در سایت khrdmat.tvu.ac.ir الزاماً باید از مراحل و فرآیندهای ثبت نام در این سامانه مطلع شوید.

در ادامه با ذکر مراحل ثبت نام میز خدمت دانشگاه فنی حرفه ای در سامانه khedmat.tvu.ir در خدمت شما دوستان و همراهان عزیز سایت ایران تحصیل هستیم.

علی رغم توضیحات ارائه شده در زیر در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر و کامل تری در رابطه با نحوه ثبت نام میز خدمت دانشگاه فنی حرفه ای در سامانه khedmat.tvu.ac.ir می توانید با تیم مشاوره ما تماس حاصل فرمایید و اطلاعات مورد نیازتان را از آن ها بخواهید.

 

برای کسب اطلاع از شرایط ثبت نام دانشگاه فنی حرفه ای بدون کنکور با ما در ایران تحصیل همراه باشید.

 

چگونه می توان برای ثبت نام میز خدمت دانشگاه فنی حرفه ای اقدام کرد؟

همان طور که بالاتر خدمت شما دوستان عزیز توضیح دادیم ثبت نام میز خدمت فنی حرفه ای در سامانه ای تحت عنوان khedmat.tvu.ac.ir انجام می شود.

برای ثبت نام میز خدمت فنی حرفه ای در سامانه khedmat.tvu.ac.ir الزاماً باید چندین مرحله مختلف را طی کنید که در ادامه آن ها را توضیح می دهیم.

. برای ثبت نام میز خدمت دانشگاه فنی حرفه ای در سایت khedmat.tvu.ac.ir الزاماً باید وارد این سامانه شوید.

. بعد از ورود به سامانه برای ثبت نام میز خدمت فنی حرفه ای باید اطلاعات فردی خود را در سامانه مورد نظر ثبت کنید.

این اطلاعات شامل آدرس ایمیل، نام نمایشی (نام و نام خانوادگی) و همین طور کلمه عبور و تکرار آن می شود.

 

 

khedmat.tvu.ac.ir

 

 

در درج اطلاعات شخصی در سامانه دقت لازم را به خرج دهید و تمامی اطلاعات را به درستی ثبت کنید.

پس از درج اطلاعات لازم در فیلدهای تعبیه شده در سامانه khedmat.tvu.ac.ir در زمان ثبت نام میز خدمت فنی حرفه ای در انتها گزینه ثبت نام را کلیک کرده و ثبت نام خود را نهایی کنید.

در صورت انجام درست و صحیح ثبت نام میز خدمت فنی حرفه ای در سامانه اعلام شده می توانید به راحتی وارد کارتابل خود شده و نام و نام خانوادگی خود را نیز مشاهده بفرمایید.

 

 

برای ثبت نام در سامانه سمیاد وارد سایت شوید 

 

 

نحوه کار با سامانه khedmat.tvu.ac.ir چگونه است؟

آیا اطلاعی از نحوه کار با سامانه khedmat.tvu.ac.ir دارید؟ در این بخش با ذکر نحوه کار با سامانه khedmat.tvu.ac.ir در خدمت شما دوستان و عزیزان محترم هستیم.

برای کار با سامانه khedmat.tvu.ac.ir  بعد از ثبت نام میز خدمت دانشگاه فنی حرفه ای ابتدا باید از طریق مرورگر گوگل خود وارد این سایت شوید.

پس از ورود به سامانه الزاماً باید وارد کارتابل خود شوید.

. در قدم بعدی برای کار با سامانه باید بر روی دانشکده مورد نظر خود از بین لیست دانشکده های موجود کلیک کرده و آن را انتخاب کنید.

 

 

ثبت نام آنلاین میز خدمت

 

 

. بعد از کلیک بر روی اسم دانشکده می توانید وارد صفحه دیگری جهت ارسال تیکت شوید.

دقت داشته باشید که در این صفحه امکان ارسال درخواست خود را در سامانه khedmat.tvu.ac.ir به آسانی دارید.

تمامی تیکت های ارسالی توسط شما به وسیله دانشکده های فنی حرفه ای و همین طور سازمان مرکزی ارزیابی و بررسی شده و پاسخی برای آن ها خدمت شما ارسال می شود.

توجه کنید که برای ارسال تیکت جدید باید بر روی گزینه ای تحت این عنوان واقع در بخش بالایی سایت و سمت چپ کلیک کرده و درخواست خود را به ثبت برسانید.

پس از کلیک بر روی این گزینه فرمی برای شما به نمایش در می آید که باید در آن کلیه اطلاعات خواسته شده را درج کنید و آن ها را با دقت تمام پر بفرمایید.

مطابق تصویر داده شده در ابتدا موضوع پیام را در فیلد مربوطه درج کرده و در ادامه در فیلد پیام درخواست خود را از هر یک از مسئولین دانشگاه درج کنید.

البته دقت داشته باشید که در این بخش می توانید لیست تمامی تیکت های ارسال شده که از طرف دانشکده و یا سازمان مرکزی جواب داده شده اند را به راحتی مشاهده بفرمایید.

با ثبت کلیه این موارد درخواستی می توانید با کلیک بر روی کلید ارسال کار ثبت و درج تیکت را تمام کنید.

با ثبت مؤفقیت آمیز تیکت می توانید فرم تیکت ها و درخواست های ارسالی خود را ملاحظه بفرمایید.

دوستان عزیز در صورت نیاز به درج عکس در درخواست ارسالی الزاماً باید بعد از به ثبت رساندن تیکت ارسالی دوباره وارد آن شوید و از طریق فرم مدیریتی برای درج و ضمیمه کردن عکس اقدامات لازم را انجام دهید.

در صورتی که پس از درج تیکت نیاز از ایجاد آن پشیمان شدید و نیاز به حذف آن داشتید می توانید این کار را به سادگی انجام دهید.

برای انجام این کار به تیکت درج شده وارد شوید و کلیدی تحت عنوان علامت گذاری جهت بستن را بفشارید.

با فشردن این کلید می توانید به راحتی تیکت خود را حذف کنید و مشکلی از این بابت نیست.

دقت داشته باشید که در صورت ثبت تیکت از جانب شما با چند وضعیت مختلف مواجه می شوید که برای شما به نمایش درمی آید.

در صورتی که پیام waiting and support و یا waiting and customer را مشاهده کردید این بدان معناست که تیکت ارسالی از طرف شما هنوز برای دانشگاه فرستاده نشده است.

اما در صورتی که یکی از این دو مورد Resolved و یا Atomatically Resolved را مشاهده کردید به این معناست که به تیکت و درخواست شما پاسخ داده شده است.

پس در زمان درج و ارسال تیکت برای سامانه به این موضوع توجه کافی را مبذول دارید.

 

 

برای اطلاع از زمان نحوه و شرایط ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای نظام جدید بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

مزیت های استفاده از میز خدمت برای دانشکده فنی حرفه ای چیست؟

در این بخش با ذکر دیگر مزیت های مهم استفاده از میز خدمت برای دانشجویان دانشکده فنی حرفه ای در خدمت شما دوستان عزیز همیشه همراه هستیم.

در زمان استفاده از میز خدمت هر فرد می تواند به وسیله دستگاه های هوشمند و همین طور اینترنت امکان دسترسی به خدمات الکترونیک ارائه شده در دانشگاه های فنی حرفه ای را دارند.

 

 

. کم شدن مراجعات حضوری و کاهش قابل توجه هزینه ها

مراجعه دانشجویان به دانشگاه محل تحصیل جهت انجام کارهای اداری و دانشجویی خود امری کاملاً مبرهن و مشخص است.

با راه اندازی میز خدمت در دانشگاه های فنی حرفه ای هر دانشجو و مراجع می تواند درخواست های خود از دانشگاه را به وسیله دستگاه های هوشمند و از راه دور ثبت کرده و پاسخ آن ها را بدون هیچ هزینه ای از جمله هزینه رفت و آمد به درستی دریافت کند.

آن هم با این اوضاع جامعه که افراد به دلیل ویروس کرونا کمتر امکان حضور در مکان های شلوغ و پررفت و آمد همچون دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی را دارند.

 

 

. آسان تر شدن ارائه خدمات به دانشجویان و افراد متقاضی

دقت داشته باشید که دانشگاه های فنی حرفه ای از زمان راه اندازی سامانه khedmat.tvu.ac.ir امکان ارائه خدمات خود را به صورت بسیار آسان تری به مراجعان و دانشجویان دارند.

در واقع، کارکنان دانشگاه برای رفع مشکل دانشجو و یا مراجعان نیاز به صرف زمان بیشتری در مراجعه حضوری دارد.

 اما در زمان استفاده از میز خدمت دانشگاه فنی حرفه ای دیگر این مشکل وجود ندارد و پرسنل و کارکنان دانشگاه می توانند خدمات را در مدت زمان کمتری خدمت دانشجو ارائه کنند.

 

 

آیا انجام تمام کارهای اداری و دانشجویی به وسیله میز خدمت فنی حرفه ای امکان پذیر است؟

شاید این سؤال برای شما دوست عزیز دانشجوی مشغول به تحصیل در دانشگاه فنی حرفه ای مطرح شود که آیا کلیه کارهای اداری و دانشجویی را می توان از طریق ثبت نام میز خدمت دانشگاه فنی حرفه ای و استفاده از این سامانه انجام داد؟

در جواب باید خدمت شما دوست عزیز عرض کنیم که بله این امکان برای شما و کلیه دانشجویان مشغول به تحصیل در این دانشگاه جامع و شناخته شده وجود دارد.

در واقع، کلیه پرسنل دانشگاه موظف به پاسخگویی به تمامی سؤالات شما در سامانه در هر زمینه ای هستند و الزاماً باید شما را به طور کامل راهنمایی کنند.

در نتیجه، نگرانی از بابت عدم دسترسی به تمام پرسنل دانشگاه فنی حرفه ای در سامانه khedmat.tvu.ac.ir نداشته باشید و ازدریافت کامل پاسخ تمامی سؤالات خود اطمینان خاطر داشته باشید.

شما دوست عزیز دانشجو بدون این که نیازی به خارج شدن از منزل داشته باشید و بدون احتیاج به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی آن هم در شرایط فاجعه بار امروزی یعنی شیوع بی رویه ویروس کرونا می توانید هر سؤال یا مشکلی در رابطه با موارد مختلف از جمله انتخاب واحد، گرفتن انتقالی، حذف و اضافه یا هر مورد دیگری داشتید با پرسنل دانشگاه از طریق میز خدمت و سامانه khedmat.tvu.ac.ir  مطرح کنید و پاسخ آن را در اسرع وقت دریافت کنید.

با این تفاسیر دیگر جای نگرانی از بابت عدم امکان مراجعه حضوری به دانشگاه ندارید و کارهایتان هم روی زمین نمی ماند و سردرگم نمی شوید.

 

 

برای آشنایی با زمان ثبت نام میز خدمت دانشکده های فنی حرفه ای از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط

سامانه ناد

ثبت نام در سامانه سمیاد

شرایط انتقالی دانشگاه فنی حرفه ای 

ثبت نام سامانه سمیاد دانشگاه فنی حرفه ای

ثبت نام میز خدمت دانشگاه فنی حرفه ای

زمان و نحوه انتخاب واحد دانشگاه فنی حرفه ای

3.7/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام میز خدمت دانشگاه فنی حرفه ای چگونه انجام می شود؟ 

برای اطلاع از نحوه ثبت نام میز خدمت دانشگاه فنی حرفه ای با مشاوران حاضر در تیم مشاوره ما تماس بگیرید.

هدف از راه اندازی سامانه khedmat.tuv.ac.ir چیست؟ 

هدف از راه اندازی این سامانه برقراری ارتباط غیرحضوری بین پرسنل دانشگاه های فنی حرفه ای با دانشجویان و مراجعه کنندگان است.

فواید راه اندازی سامانه khedmat.tuv.ac.ir چیست؟ 

از میان فواید راه اندازی سامانه khedmat.tuv.ac.ir می توان به عدم نیاز به مراجعه حضوری به دانشگاه جهت انجام کارهای اداری و دانشجویی اشاره کرد.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • دریافت کد 12 رقمی ایثارگری

    دریافت کد 12 رقمی ایثارگری + راهنما استعلام و مشاهده Isaar.ir

    دریافت کد 12 رقمی ایثارگری ارتش، سپاه، بنیاد شهید و نیروی انتظامی یکی از موضوعاتی است که برای داوطلبان کنکور اهمیت بسزایی دارد. بهره مندی از سهمیه‌ها به خصوص سهمیه ایثارگران می‌تواند در ارتقاء رتبه داوطلبان موثر باشد. شورای عالی...
  • معلم شدن بدون آزمون استخدامی

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی + شرایط و مراحل | medu.ir

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی امکان‌پذیر است؟ با توجه‌ به سخت بودن آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش و همچنین وجود شرایط سنی، خیلی‌ از افراد پذیرفته نمی‌شوند. از همین رو به دنبال روش‌‌های دیگری برای رسیدن به این شغل هستند....
  • صدور گواهی اشتغال به تحصیل

    صدور گواهی اشتغال به تحصیل 1403 + فرم دریافت اینترنتی | راهنما

    دانشجویانی که قصد درخواست صدور گواهی اشتغال به تحصیل دارند، می‌توانند از طریق مراجعه به سامانه سجاد برای این امر اقدام نمایند. گفتنی است که گواهی اشتغال به تحصیل دانشجویان غیرحضوری و حضوری، به صورت اینترنتی بوده و دیگر نیازی...
  • چارت انتخاب واحد رشته دندانپزشکی

    چارت انتخاب واحد رشته دندانپزشکی + بروزرسانی 1403 | ایران تحصیل

    چارت انتخاب واحد رشته دندانپزشکی یک راهنمای تحصیلی است که شامل لیست دروس واحد‌های مورد نیاز در دوره دندانپزشکی است. این چارت ترمی دندانپزشکی، ترتیب دروس و تعداد واحد های رشته دندانپزشکی را مشخص می‌کند. هدف اصلی این چارت درسی...
تماس با مشاور