ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت‌نام دانش‌آموزان در سیدا + آموزش تصویری مراحل

ثبت‌نام دانش‌آموزان در سیدا
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت‌نام دانش‌آموزان در سیدا بسیار آسان است. به همین دلیل آن دسته از دانش‌آموزانی که برای اولین بار قصد دارند در سامانه سیدا ثبت‌نام کنند، نگران نباشند. آن‌ها در صورت لزوم علاوه بر یادگیری تصویری می‌توانند فیلم آموزشی ثبت‌نام در سامانه سیدا را دنبال کنند. معمولا ثبت‌نام میان پایه در سیدا بسیار آسان و به صورت اتوماتیک است. اما نحوه ثبت‌نام پیش دبستانی در سیدا و پایه‌های دهم و هفتم کمی زمان‌بر است. بنابراین دانش آموزان و معلمان محترم مدارس با دنبال کردن مقاله آموزشی مراحل ثبت‌نام دانش آموزان در سیدا به صورت تصویری آن را یاد بگیرند.

 

جهت دریافت مشاوره در مورد ثبت‌نام دانش‌آموزان در سیدا، نحوه ثبت‌نام در سیدا، فیلم آموزشی ثبت‌نام دانش‌آموزان در سامانه سیدا، ثبت‌نام میان پایه در sida.medu.ir، نحوه ثبت‌نام پیش دبستانی در سیدا، ثبت‌نام پایه هفتم در سیدا، مراحل ثبت‌نام دانش‌آموزان در سیدا، آموزش ثبت نام دانش آموزان در sida.medu.ir، چگونگی ثبت نام دانش آموزان در سیدا، تایید ثبت نام دانش آموزان در sida.medu.ir، ثبت نام دانش آموزان ابتدایی، ثبت نام دانش آموزان انتقالی، ثبت نام دانش آموزان اتباع، مراحل ثبت نام دانش آموزان پایه اول در سیدا، ثبت نام دانش آموزان جهشی، ثبت نام دانش آموزان جدیدالورود در sida.medu.ir و روش ثبت نام دانش آموزان در سیدا با مشاوران ایران تحصیل به شماره‌های زیر تماس حاصل نمایید.

9099075307 – تماس از سراسر کشور

9099075307 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

سامانه سیدا و کاربردهای آن

سامانه دانش‌آموزی سیدا (سامانه یکپارچه‌سازی دانش‌آموزان)، یکی از سامانه‌های جدیدی است که در سال‌های اخیر ایجاد شده است. آدرس این سامانه sida.medu.ir است که از بخش‌های زیادی جهت انجام امور تحصیلی دانش آموزان، مدیران و مسئولان مدارس ایجاد شده است. سامانه سیدا را وزارت آموزش و پرورش کشور برای یکسان سازی آموزش دانش‌آموزان و فرآیند کاری معلمان و مدیران راه‌اندازی کرده است. آن‌ها می‌توانند تمام امور خود را به صورت اینترنتی و بدون مراجعه به مدرسه انجام دهند. سامانه سیدا برای دریافت اطلاعات دانش‌آموزان از سامانه سناد استفاده می‌کند تا بتواند کارنامه، نمرات و ارزشیابی‌های نوبت اول دانش‌آموزان مدارس عادی، بزرگسالان و استثنایی را صادر کند.

 

شما جهت ورود به سایت سیدا روی لینک کلیک کنید.

 

نحوه ثبت‌نام در سیدا

نحوه ثبت‌نام در سیدا

 

حال ممکن است برخی از دانش‌آموزان یا معلمان تازه‌کار آشنایی با نحوه کار سامانه سیدا نداشته باشند. بنابراین آن‌ها می‌توانند بر اساس اصول درج شده ثبت‌نام دانش آموزان در سیدا طبق آیین‌نامه وزارت آموزش و پرورش اقدام کنند.

شما برای این‌که بتوانید در سال تحصیلی جدید در مدرسه قبلی یا جدید خود مشغول به تحصیل شوید باید در سامانه سیدا نام‌نویسی کنید. به طوری که پس از تکمیل فرآیند خود تحت پوشش این سامانه قرار خواهید گرفت و پس از آن می‌توانید جهت انجام امور مختلفی مانند پیشرفت تحصیلی، دریافت کارنامه، گذراندن واحدهای درسی، ارزشیابی و سایر امور به این سامانه مراجعه کنید. البته کارشناسان ایران تحصیل نیز می‌توانند در مورد نحوه ثبت‌نام پیش دبستانی در سیدا، پایه هفتم، دهم و میان پایه‌ها به شما کمک کنند.

 

شما جهت ویرایش اطلاعات در سامانه سیدا و مجموع نمرات در سامانه سیدا چیست؟ روی لینک کلیک کنید.

 

ثبت‌نام دانش‌آموزان در سیدا چگونه است

معمولاً ثبت‌نام دانش‌آموزان در سامانه سیدا برای اولین بار توسط مدیران مدرسه انجام می‌گیرد. بنابراین دانش‌آموزان و تمام معلمان و مسئولین مدرسه برای اینکه به اطلاعات خود در سامانه سیدا دسترسی داشته باشند. ابتدا باید توسط مدیر مدرسه در سامانه سیدا ‌نام‌نویسی شوند. نحوه ثبت‌نام دانش‌آموزان در سیدا بسیار آسان است و مراحل پیچیده و سختی ندارد که اصول آن به شکل زیر می‌باشد:

  • ابتدا آدرس sida.medu.ir را در مرورگر خود جستجو کنید تا سامانه سیدا را پیدا کنید.

 

ثبت‌نام دانش‌آموزان در سیدا

ثبت‌نام دانش‌آموزان در سیدا

 

  • تمام اطلاعات خواسته شده مانند نام کاربری و رمز عبور خود را در کادر مشخص شده وارد کنید.

 

نحوه ثبت‌نام دانش‌آموزان در سیدا

نحوه ثبت‌نام دانش‌آموزان در سیدا

 

  • پس از آن که اطلاعات شما را تایید کردند، آنگاه وارد سامانه سیدا خواهید شد.

 

ثبت‌نام دانش‌آموزان در سیدا مدارس مختلف

ثبت‌نام دانش‌آموزان در سیدا مدارس مختلف

 

  • در کادر مشخص شده بر اساس نوع کاربر خود می‌توانید وارد یکی از بخش‌های دانش‌آموزان، کارمندان و معلمان شوید و تمام اطلاعات درخواستی آن را وارد کنید.

 

ثبت‌نام دانش‌آموزان در سیدا مدارس ابتدایی

ثبت‌نام دانش‌آموزان در سیدا مدارس ابتدایی

 

  • پس از درج اطلاعات خواسته شده آن‌ها را چک کنید و در صورت درست آن‌ها را تایید کنید.

 

ثبت‌نام دانش‌آموزان در سیدا مدارس متوسطه

ثبت‌نام دانش‌آموزان در سیدا مدارس متوسطه

 

  • بعد از تایید اطلاعات وارد مراحل بعدی می‌شوید که در آن باید تمام اطلاعات خواسته شده را وارد کرده و در نهایت نیز برای هر کاربر خود یک رمز عبور تعریف کنید.

 

ثبت‌نام دانش‌آموزان در سیدا سال جدید

ثبت‌نام دانش‌آموزان در سیدا سال جدید

 

مراحل ثبت‌نام دانش‌آموزان در سیدا را به صورت کلی بیان کردیم که بسیار آسان و ساده هستند. ولی باز هم در صورتی که شما هر گونه سوالی در مورد نحوه ثبت‌نام در سیدا برای دانش‌آموزان پیش دبستانی و میان پایه‌ای داشته باشید می‌توانید آن را با کارشناسان ایران تحصیل در میان بگذارید.

 

شما جهت نام کاربری در سامانه سیدا چیست؟ و فراموشی رمز عبور سامانه سیدا روی لینک کلیک کنید.

 

نحوه ورود به سامانه سامانه یکپارچه‌سازی دانش‌آموزان

همان‌گونه که در بالا ذکر کردیم سامانه sida.medu.ir سامانه‌ای است که معلمان، مدیران و دانش‌آموزان از آن برای انجام کلیه فعالیت‌های مدرسه‌ای خود استفاده می‌کنند. معمولا مدیران برای اولین بار ثبت‌نام دانش‌آموزان در سیدا انجام می‌دهند. ولی در مراحل بعدی برای انجام امور مختلف می‌توانید پس از دریافت نام کاربری و کلمه عبور خود وارد این سامانه شوید. برای استفاده از تمام امکانات و دسترسی‌ سامانه sida.medu.ir، باید به درستی وارد آن شوید، در غیر این صورت شما نمی‌توانید از امکانات آن استفاده کنید. برای ورود به سامانه سیدا باید مراحل زیر را انجام دهید:

  • سایت sida.medu.ir را در مرورگر خود جستجو کنید.
  • در صفحه باز شده نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید.
  • کد امنیتی برای شما مشخص خواهد شد که آن را در انتهای صفحه به درستی و در جای خود وارد کنید.
  • حالا روی گزینه ورود کاربران کلیک کنید تا بتوانید وارد سامانه سیدا شوید.

حال اگر شما به هنگام ورود به سامانه سیدا به مشکلی برخورد کردید می‌توانید برای برطرف کردن آن با کارشناسان ایران تحصیل صحبت کنید. آن‌ها همچنین می‌توانند نحوه ثبت‌نام میان پایه در سیدا را برای شما تعریف کنند.

 

شما جهت تغییر رشته در سامانه سیدا و آموزش ورود به سامانه سیدا روی لینک کلیک کنید.

 

نحوه ثبت نمرات دانش‌آموزان در سامانه یکپارچه‌سازی دانش‌آموزان چگونه است

دانش‌آموزان با شروع سال تحصیلی در کلاس خود شرکت می‌کنند و معلمان باید بر اساس آن‌ها نمرات دانش آموزان را در سامانه سیدا درج کنند. معمولاً ثبت نمرات ارزشیابی در سامانه sida.medu.ir برای مقاطع مختلف تحصیلی متفاوت است که به صورت کلی به دو دسته نمرات توصیفی برای عنوان اصلی درس و نمرات توصیفی برای هر یک از سرفصل‌های درس تقسیم می‌شوند. بنابراین معلمان باید برای درج نمرات هر یک از آن‌ها به شکل زیر اقدام کنند:

 

شما جهت ثبت نمرات در سامانه سیدا با گوشی روی لینک کلیک کنید.

 

فیلم آموزشی ثبت‌نام دانش‌آموزان در سامانه سیدا

فیلم آموزشی ثبت‌نام دانش‌آموزان در سامانه سیدا

 

درج نمره برای عنوان اصلی درس:

  • وارد سامانه سیدا شوید.
  • در بخش درج نمرات هر دانش‌آموزی یک ستون مشاهده خواهید کرد.
  • برای درج نمره در این قسمت باید از کیبورد یا ماوس استفاده کنید.

 

نمره ورود سرفصل‌های هر درس:

  • در کادر مشخص شده شما سرفصل یا سرفصل‌های درس مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  • پس از انتخاب آن‌ها برای هر یک از سرفصل‌ها ستونی نمایش داده می‌شوند که شما بر اساس نمره دانش‌آموز عدد مورد نظر خود را در آن درج کنید.

معمولاً درج نمرات سرفصل‌ها و عنوان اصلی هر درس در مدارس مختلف به صورت همزمان اجرا می‌شوند. به همین دلیل ورود کاربران متعدد به سامانه سیدا اختلالاتی را ایجاد می‌کند که شما برای ثبت نمرات می‌توانید در مواقع دیگری مراجعه کنید یا برای راهنمایی بیشتر با کارشناسان ایران تحصیل صحبت کنید. همچنین هر گونه سوالی در مورد نحوه ثبت‌نام پیش دبستانی در سیدا دارید می‌توانید از این کارشناسان کمک بگیرید. البته آن‌ها نیز می‌توانند در صورت لزوم برای شما فیلم آموزشی ثبت‌نام دانش‌آموزان در سامانه سیدا در سال تحصیلی جدید را نیز ارائه دهند.

 

شما جهت پشتیبانی سامانه سیدا روی لینک کلیک کنید.

 

نحوه تعریف کاربر در سامانه سیدا توسط مدیر مدرسه

معمولاً مدیر مدرسه برای اینکه بتواند کاربران جدیدی را در سامانه سیدا تعریف کند باید به صورت زیر اقدام کند:

  1. آدرس سامانه سیدا به نشانی sida.medu.ir را در اینترنت جستجو کند.
  2. در کادر مشخص شده نام کاربری، رمز عبور و کد امنیتی را وارد کند تا وارد سامانه شود.
  3. در صفحه باز شده وارد قسمت مربوط به عملیات اولیه شود.
  4. گزینه مشخصات پرسنل غیررسمی مدرسه را انتخاب کند.
  5. روی گزینه ایجاد کلیک کند تا در فرم ظاهر شده تمام اطلاعات درخواستی را وارد کند و به جای کد پرسنلی، کد ملی پرسنل مورد نظر را وارد کند تا پس از بررسی و اعتبار سنجی آن را تایید کنند.
  6. جهت ایجاد کاربران رسمی مدارس پس از اجرای مورد 3 روی گزینه لیست پرسنل مدرسه در دوره جاری کلیک کنید.

 

شما جهت راهنما جامع انتخاب واحد سامانه سیدا روی لینک کلیک کنید.

 

ثبت‌نام میان پایه در سیدا

ثبت‌نام میان پایه در سیدا

 

 

  1. گزینه ایجاد را انتخاب کنید.
  2. در صفحه باز شده تمام اطلاعات به همراه کد پرسنلی و سمت سازمانی فرد مورد نظر را وارد کنید. سپس کد اعتبارسنجی آن را تایید کنید.
  3. برای اینکه بتوانید به کاربران تعریف شده خود دسترسی دهید، وارد قسمت مربوط به مدیریت کاربران شوید و به بخش انتقال حساب و دسترسی شده کلیک کنید.
  4. وارد گزینه تعریف کاربران شوید.
  5. در این مرحله روی گزینه انتخاب کلیک کنید تا لیست کاربران تعریف شده برای شما نمایش داده شوند. در بین آن‌ها کاربرانی را انتخاب کنید که می‌خواهید اجاره دسترسی به اطلاعات را بدهید.
  6. پس از آن که اطلاعات کاربر انتخاب شده خود را مشاهده کردید، روی گزینه اعتبار سنجی و تایید آن‌ها کلیک کنید تا دسترسی آن‌ها تایید و نهایی شوند.

معمولاً شما با انجام مراحل بالا می‌توانید تمام کاربران سامانه سیدا را تعریف و به آن‌ها اجازه دسترسی به اطلاعات را بدهید تا بتوانند امور مربوط به خود را به سامانه سیدا به راحتی انجام دهند. حالا اگر شما هر گونه سوالی در مورد نحوه ثبت‌نام در سیدا دانش‌آموزان، معلمان و کارکنان داشته باشید می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل صحبت کنید.

 

جهت اطلاع از حذف دانش آموز در سامانه سیدا روی لینک کلیک کنید.

 

تفاوت‌های میان ثبت‌نام پایه هفتم در سیدا با میان پایه‌ها

معمولا ثبت‌نام پایه هفتم در سیدا با ثبت‌نام میان پایه‌ها متفاوت است. به طوری که شما در پایه هفتم به دوره اول متوسطه هدایت می‌شوید. لذا نحوه ثبت‌نام دانش‌آموزان در سامانه سیدا برای آن‌ها و پایه‌های دیگری مانند دهم و پیش دبستانی متفاوت است. دانش‌آموزان پیش دبستانی به دلیل اینکه اولین بار در مدرسه ثبت‌نام می‌کنند باید برای تکمیل فرآیند ثبت‌نام خود در طرح سنجش سلامت شرکت کنند که در مورد آن‌ها می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل صحبت کنید. اما در پایه هفتم و دهم شما به دوره اول متوسطه و دوره دوم متوسطه هدایت می‌شوید. لذا با سایر میانه پایه‌ها متفاوت خواهید بود.

 

شما جهت ارسال اطلاعات از سیدا به فاینال و ارسال اطلاعات از سیدا به امین روی لینک کلیک کنید.

 

نحوه ثبت‌نام پیش دبستانی در سیدا

نحوه ثبت‌نام پیش دبستانی در سیدا

 

در روش ثبت‌نام پایه هفتم در سیدا دانش‌آموزان با دو گزینه در انتظار ثبت‌نام و ثبت‌نام شده مواجه خواهند شد که شما باید گزینه در انتظار ثبت‌نام را کلیک کنید. سپس گزینه آبی رنگی برای شما فعال خواهد شد که در آن کد ملی و پایه دانش‌آموز را انتخاب و تایید کنید. حالا تمام عملیات اولیه ثبت‌نام دانش‌آموز به همراه مشخصات فردی و پرونده تحصیلی آن مورد بررسی قرار خواهند گرفت که در صورت تایید، ثبت‌نام پایه هفتم در سیدا تکمیل خواهد شد. برای تکمیل ثبت‌نام در این پایه‌ها شما باید کمی صبور باشید. اما ثبت‌نام میان پایه در سیدا زمان‌بر نیست که شما برای انجام امور آن می‌توانید از کارشناسان ایران تحصیل کمک بگیرید.

 

جهت دریافت مشاوره در مورد ثبت‌نام دانش‌آموزان در سیدا، نحوه ثبت‌نام در سیدا، فیلم آموزشی ثبت‌نام دانش‌آموزان در سامانه سیدا، ثبت‌نام میان پایه در سیدا، نحوه ثبت‌نام پیش دبستانی در سیدا، ثبت‌نام پایه هفتم در سیدا، مراحل ثبت‌نام دانش‌آموزان در سیدا، آموزش ثبت نام دانش آموزان در سیدا، چگونگی ثبت نام دانش آموزان در sida.medu.ir، تایید ثبت نام دانش آموزان در sida.medu.ir، ثبت نام دانش آموزان ابتدایی، ثبت نام دانش آموزان انتقالی، ثبت نام دانش آموزان اتباع، مراحل ثبت نام دانش آموزان پایه اول در sida.medu.ir، ثبت نام دانش آموزان جهشی، ثبت نام دانش آموزان جدیدالورود در sida.medu.ir، روش ثبت نام دانش آموزان در sida.medu.ir، طریقه ثبت نام دانش آموزان در sida.medu.ir، چگونه دانش آموزان را ثبت نام کنیم و راهنما ثبت‌نام دانش آموزان با مشاوران ایران تحصیل به شماره‌های زیر تماس حاصل نمایید.

9099075307 – تماس از سراسر کشور

9099075307 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

 

نحوه ثبت‌نام بزرگسالان در سامانه یکپارچه دانش‌آموزان

معمولاً بزرگسالانی که قصد دارند در ثبت‌نام دانش‌آموزان در سیدا برای سال تحصیلی جدید اقدام کنند باید مراحل زیر را انجام دهند:

 

شما جهت راهنما انتقال اطلاعات دانش آموزان از سناد به سیدا و راهنما جامع نقل و انتقال دانش آموز در سامانه سیدا روی لینک کلیک کنید.

 

ثبت‌نام پایه هفتم در سیدا

ثبت‌نام پایه هفتم در سیدا

 

  • وارد منوی عملیات اولیه و بر روی گزینه شروع دوره تحصیلی کلیک کنند.
  • نیمسال تحصیلی خود را انتخاب کنند و وارد بخش ساختار مدرسه در منوی عملیات اولیه شوند.
  • پایه تحصیلی بزرگسال را انتخاب کرده و یک کلاس جدید ایجاد کنند.
  • وارد بخش ثبت‌نام بزرگسال از منوی عملیات اولیه شوند.
  • حالا از میان دو گزینه موجود، گزینه انتظار تبت نام و ثبت‌نام شده را باید بر اساس نیمسال تحصیلی خود انتخاب کنند. به طوری که اگر در نیمسال تحصیلی دوم سال تحصیلی قصد دارند ثبت‌نام کنند، آنگاه باید گزینه ثبت‌نام شده را کلیک کنند. ولی در صورتی که قصد دارند در نیمسال اول سال تحصیلی ثبت‌نام کنند باید روی گزینه در انتظار ثبت‌نام کلیک کنند.
  • پس از تکمیل ثبت‌نام خود از طریق انتخاب واحد انفرادی واحدهای درسی خود را برای نیمسال تحصیلی جدید انتخاب کنید.
  • پس از تکمیل آن‌ها می‌توانید در شروع سال تحصیلی جدید واحدهای درسی خود را بگذرانید.

معمولاً نحوه ثبت‌نام در سیدا برای دانش‌آموزان بزرگسال زمان‌بر خواهد بود. به طوری که شما هر گونه سوالی در مورد مراحل ثبت‌نام دانش‌آموزان در سیدا برای سال تحصیلی جدید داشته باشید می‌توانید از کارشناسان ایران تحصیل کمک بگیرید. همچنین در صورت لزوم می‌توانید فیلم آموزشی ثبت‌نام دانش‌آموزان در سامانه سیدا را از این کارشناسان تحصیلی دریافت کنید.

 

 

 

5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا نحوه درج نمرات دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی با مقاطع متوسطه یکسان است؟

خیر، معمولاً نحوه درج نمرات برای دانش‌آموزان ابتدایی و متوسطه متفاوت است. به طوری که شما جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن‌ها بهتر است با کارشناسان ایران تحصیل صحبت کنید.

مراحل ثبت‌نام دانش‌آموزان در سیدا برای مقاطع مختلف چگونه است؟

معمولاً اصول کلی ثبت‌نام دانش‌آموزان در sida.medu.ir برای همه مقاطع مختلف یکسان است. اما معمولاً نحوه ثبت‌نام در سیدا برای دانش‌آموزان پیش دبستانی و پایه‌های هفتم و دهم با دانش‌آموزان میان پایه متفاوت است.

نحوه ثبت‌نام پیش دبستانی در سیدا مراحل زیادی دارد که شما باید در طرح سنجش سلامت دانش‌آموزان نیز شرکت کنید. ولی ثبت‌نام پایه هفتم در سیدا با توجه به اینکه دانش‌آموزان از مقطع ابتدایی به دوره متوسطه می‌روند نیاز به مراحل خاصی دارند که شما جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن‌ها می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل صحبت کنید.

چگونه فیلم آموزشی ثبت‌نام دانش‌آموزان در سامانه سیدا را دریافت کنیم؟

شما جهت دریافت فیلم آموزشی ثبت‌نام دانش‌آموزان در سامانه سیدا برای مقاطع پیش دبستانی، پایه هفتم و دهم می‌توانید از کارشناسان مربوطه مشاوره بگیرید.

آیا به کمک گوشی موبایل می‌توان به سامانه سیدا متصل شد؟

بله، شما برای اتصال و ثبت‌نام در sida.medu.ir می‌توانید از گوشی موبایل استفاده کنید. به طوری که ورژن گوشی شما خیلی قدیمی نباشد و امکان انجام هرگونه امور در آن وجود داشته باشد.

برای اتصال به سامانه سیدا از کدام مرورگرها باید استفاده کنیم؟

شما برای اتصال به سامانه سیدا می‌توانید از مرورگر فایرفاکس ورژن 30 به بالا، مرورگر کروم ورژن 49 به بالا و مرورگر اینترنت اکسپلورر ورژن 11 به بالا استفاده کنید.

 

 

 

 

 

 

 

نظرات

2 دیدگاه دربارهٔ «ثبت‌نام دانش‌آموزان در سیدا + آموزش تصویری مراحل»

  1. Avatar photo محمد حسین گفت:

    خسته نباشین ، جهت ورود دانش آموزان به سامانه سیدا اون بخش اول که رمز عبور میخواد باید چه چیزی بعنوان رمز عبور وارد کنیم؟ یا اینکه ابتدا باید ثبت شماره همراه انجام بدیم و بعد واری این مرحله بشیم؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      در قسمت رمز عبور می بایست سریال شناسنامه را وارد نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    Dipcode.medu.ir + ورود به سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی به نشانی my.medu.ir است. در سال های گذشته داوطلبان باید جهت مشاهده کد سوابق تحصیلی به سامانه dipcode.medu.ir یا سایت sahat.medu.ir مراجعه می‌کردند. اما در حال حاضر داوطلبان باید کد سوابق تحصیلی را از سامانه...
  • لیست مدارس آموزش از راه دور

    لیست مدارس آموزش از راه دور 1403 + زمان و شرایط + هزینه

    اطلاع از لیست مدارس آموزش از راه دور کمک می‌کند تا شما بتوانید از میان مدارسی که به صورت غیر حضوری فعالیت دارند؛ مدرسه‌ای که از نظر شما امکانات بهتری در اختیارتان قرار می‌دهد را انتخاب کنید. مدارس آموزش از...
  • شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان

    شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان + آیین نامه ۱۴۰۳ | ایران تحصیل

    ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان به اندازه قبولی در آزمون و ورود به این مدارس چالش برانگیز است. از این رو رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان در پایه ششم به هفتم و نهم...
  • رتبه قبولی دندانپزشکی سراسری

    رتبه قبولی دندانپزشکی سراسری 1403 + آخرین قبولی | ایران تحصیل

    از جمله اطلاعاتی که در طول مسیر کنکور می تواند به داوطلبان کمک بسیاری نماید کارنامه قبولی و رتبه قبولی دندانپزشکی سراسری در سال گذشته می باشد. از طریق این کارنامه و اطلاعات افراد می توانند برنامه ریزی بهتر و...
تماس با مشاور