ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تمدید مهلت نام نویسی دانشگاه علمی کاربردی 1403 + تاریخ

تمدید مهلت نام نویسی دانشگاه علمی کاربردی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دانشگاه علمی کاربردی هر ساله بعد از پایان مهلت ثبت نام خود برای آن دسته از داوطلبانی که از ثبت نام جا مانده اند فرصتی جهت تمدید مهلت نام نویسی دانشگاه علمی کاربردی در نظر می گیرد. به طوری که آن ها می توانند در این مدت زمان در 20 کد رشته محل های دانشگاه علمی کاربردی در سراسر کشور انتخاب کرده و ثبت نام کنند. هم‌ چنین امکان تصحیح برخی از اطلاعات درج شده در سامانه نیز در زمان تمدید مهلت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی وجود دارد.

تمدید مهلت نام نویسی دانشگاه علمی کاربردی 1403 در واقع آخرین مهلت ثبت نام داوطلبان است. لذا آن ها باید از تاریخ دقیق آن اطلاع داشته باشند. در صورت داشتن سوال و یا نیاز به راهنمایی برای نام نویسی در دانشگاه علمی کاربردی، می توانید با شماره تلفن 9099075307 تماس بگیرید. کارشناسان مجرب ایران تحصیل همه روزه از ساعت 8 صبح الی 12 شب پاسخگوی تمامی سوالات شما خواهند بود.

ثبت نام کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی 1403

همان گونه که می دانید دانشگاه علمی کاربردی هر ساله در دو نوبت ورودی مهر ماه و بهمن ماه از داوطلبان واجد شرایط در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشجو می پذیرد. داوطلبان در تاریخ مقرر شده می توانند برای تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام کنند. در ادامه به تفکیک هر کدام از آن ها بسنده می کنیم.

✅ ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در ورودی نوبت اول سال 1403

تاریخ ثبت نام ورودی مهر ماه دانشگاه علمی کاربردی در سال جاری از 24 تا 31 مرداد ماه بوده است که مهلت آن تمام شده است. در این محدوده زمانی داوطلبان واجد شرایط در مقاطع کاردانی و کارشناسی می توانستند با ارائه مدارک لازم فرآیند ثبت نام خود را در سایت دانشگاه علمی کاربردی انجام دهند. لازم به ذکر است که هنوز تاریخ اصلی و یا تمدید مهلت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اعلام نشده است.

✅ ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در ورودی نوبت دوم سال 1403

در نوبت بهمن ماه نیز دانشگاه علمی کاربردی برای ظرفیت های باقی مانده خود در این دانشگاه از داوطلبان واجد شرایط دانشجو می پذیرد. لذا اگر شما موفق نشدید در نوبت مهر ماه در دانشگاه علمی کاربردی قبول شوید می توانید در نوبت بهمن ماه مجددا شانس خود را امتحان کنید.

زمان تمدید مهلت نام نویسی دانشگاه علمی کاربردی در بهمن ماه هنوز اعلام نشده است و به اطلاع این مقاله به روز رسانی می گردد.

 

ثبت نام دانشگاه های علمی کاربردی ورودی بهمن ماه

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی در مقاطع کاردانی و کارشناسی کلیک کنید.

سامانه تمدید مهلت نام نویسی دانشگاه علمی کاربردی 1403

درخواست‌کنندگان ورود به دانشگاه علمی کاربردی می‌توانند در زمان تمدید مهلت نام نویسی دانشگاه علمی کاربردی، با مراجعه به سامانه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ، اقدام به ثبت‌نام در دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته در گروه‌های آموزشی صنعت، مدیریت و خدمات اجتماعی، کشاورزی و فرهنگ و هنر نمایند.

علاقه‌مندان به تحصیل در این دانشگاه‌ها در زمان تمدید مهلت نام نویسی دانشگاه علمی کاربردی می‌توانند از شرایط، مدارک و سایر الزامات فرایند ثبت‌نام دانشگاه علمی کاربردی با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org آگاهی یابند.

تاریخ تمدید مهلت نام نویسی دانشگاه علمی کاربردی 1403

همان طور که در بالا به آن اشاره کردیم کلیه داوطلبانی که از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی جا مانده اند می توانند در مهلت تمدید نام نویسی دانشگاه علمی کاربردی اقدام کنند. دقت کنند که این تاریخ آخرین فرصت ثبت نامی داوطلبان خواهد بود و بعد از آن مجددا تمدید نخواهد شد، بنابراین شما در این تاریخ ثبت نام خود را تکمیل کنید. اگر به هنگام ثبت نام به هر مشکلی در رابطه با انتخاب کد رشته محل یا گردآوری مدارک مورد نیاز خود برخورد کردید می توانید با مشاوران ایران تحصیل با شماره تلفن 9099075307 تماس حاصل کنید.

معمولا مهلت تمدید نام نویسی دانشگاه علمی کاربردی چند روز بعد از اتمام دوره ثبت نام آن شروع می شود و برای چند روز محدود ادامه دارد. این تاریخ برای نوبت مهر ماه 1403 از یکم تا چهارم شهریور ماه بوده است. در حالی که هنوز سازمان سنجش اطلاعیه ای را در مورد تمدید مهلت نام نویسی دانشگاه علمی کاربردی برای ورودی بهمن ماه 1403 اعلام نکرده است. لذا شما برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

 

تاریخ تمدید مهلت نام نویسی دانشگاه علمی کاربردی

 

جهت اطلاع از رشته های دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور کلیک نمایید.

مراحل ثبت نام در زمان تمدید مهلت نام نویسی دانشگاه علمی کاربردی

در راستای ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی سال ۱۴۰۳، علاقه‌مندان به تحصیل در رشته‌های مختلف می‌توانند در زمان تمدید مهلت نام نویسی دانشگاه علمی کاربردی با مطالعه دفترچه ثبت نام و استخراج کد رشته محل‌های انتخابی خود، به‌صورت اینترنتی و با مراجعه به سایت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی، اقدامات لازم را انجام دهند.

برای شروع، می‌توانید در زمان تمدید مهلت نام نویسی دانشگاه علمی کاربردی به نشانی sanjesh. org مراجعه کرده و گزینه «جامع علمی کاربردی» را انتخاب نمایید.

مراحل ثبت نام در زمان تمدید مهلت نام نویسی دانشگاه علمی کاربردی 1

سپس با کلیک بر روی لینک فعال «ثبت نام پذیرش دوره مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای»، اقدامات بعدی را انجام دهید و آیکون «خرید کارت اعتباری» را فشار دهید.

مراحل ثبت نام در زمان تمدید مهلت نام نویسی دانشگاه علمی کاربردی 2

.لطفا برای ثبت نام در دوره مهندسی و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی مهر ماه سال ۱۴۰۳ بر روی لینک  ثبت نام کلیک کنید.

پس از آن گزینه «تایید و ادامه» را فشار دهید.

سپس کلید «ادامه روند پرداخت» را بزنید.

مراحل ثبت نام در زمان تمدید مهلت نام نویسی دانشگاه علمی کاربردی 4

سپس آیکون «پرداخت» را لمس کنید.

بعد از وارد کردن اطلاعات مورد نیاز، کلید «ورود به سیستم» را انتخاب کنید.

مراحل ثبت نام در زمان تمدید مهلت نام نویسی دانشگاه علمی کاربردی 5

در پایان، سامانه یک شماره پرونده ۶ رقمی و یک کد پیگیری ثبت نام ۱۶ رقمی را به شما ارائه خواهد داد که برای پیگیری مراحل بعدی حتما آن‌ها را نگه دارید.

اشخاصی که بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی متقاضی‌شده‌اند، منتظر نتایج آن می‌باشند. زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی برای نیمسال بهمن ماه معمولا دو هفته پس از ثبت نام اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می‌شود.

پس از اعلام نتایج، داوطلبان پذیرفته‌شده‌بایستی به مرکز آموزشی مورد نظر مراجعه کرده و فرآیند ثبت نام خود را تکمیل کنند.

مشاوره تمدید مهلت نام نویسی دانشگاه علمی کاربردی

در خصوص ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه‌های علمی‌کاربردی ۱۴۰۳، به داوطلبان توصیه می‌شود که قبل از تکمیل مراحل نام‌نویسی خود، ابتدا دفترچه راهنما را دریافت نمایند و سپس بعد از تعیین رشته و مرکز آموزشی‌شان، مدارک مورد نیاز را آماده کرده و در نهایت مراحل ثبت‌نام خود را تکمیل نمایند.

بایستی توجه داشت که ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه‌های علمی‌کاربردی فقط در بازه‌های زمانی مشخص انجام می‌شود و در واقع در خارج از مهلت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۳ امکان تکمیل فرم ثبت‌نام برای متقاضیان وجود ندارد.

برای اطلاع از شرایط نام نویسی در دانشگاه‌های علمی‌کاربردی و همچنین لیست کد رشته محل‌های ارائه شده، باید دفترچه راهنما منتشر‌شده‌را از طریق سایت سنجش دریافت کنید.

مشاوره تمدید مهلت نام نویسی دانشگاه علمی کاربردی

برای اطلاع از فراخوان جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی کلیک نمایید.

اخبار پیرامون دانشگاه علمی کاربردی

✔️ مجلس آماده تقویت دانشگاه علمی کاربردی است:

حجت الاسلام ذوالنوری، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت، تکمیل زنجیره تامین اشتغال جهت رسیدن به کارآفرینی پایدار بسیار ضروری است و دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی مهارت ها و توان بیشتری برای ایجاد اشتغال در کشور دارند. به همین دلیل مهارت‌ های اشتغال آفرینی یکی از اهداف مهم دانشگاه علمی کاربردی است. به همین جهت مجلس شورای اسلامی برای تقویت دانشگاه علمی کاربردی آماده است.


 

خلاصه مطلب تمدید مهلت نام نویسی دانشگاه علمی کاربردی

افرادی که قصد ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی نوبت دوم 1403 را دارند می توانند از 5 تا 17 دی ماه به سایت سنجش مراجعه کنند و در آن جا با دانلود دفترچه راهنما، مراحل ثبت نام خود را طی کنند. آن ها برای این که بتوانند در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام کنند باید شرایطی داشته باشند، در غیر این صورت مجاز به ثبت نام نخواهند بود. دانشگاه علمی کاربردی برای آن دسته از داوطلبانی که به هر دلیلی موفق نشدند ثبت نام خود را تکمیل کنند، تمدید مهلت نام نویسی دانشگاه علمی کاربردی چاره ساز خواهد بود.

در تمدید مهلت نام نویسی دانشگاه علمی کاربردی باید به عنوان آخرین فرصت ثبت نام خود مراحل نام نویسی را تکمیل کنید. در حال حاضر تاریخ تمدید مهلت نام نویسی دانشگاه علمی کاربردی توسط سازمان سنجش اعلام نشده است؛ بنابراین شما جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران تحصیلی با شماره 9099075307 در تمام ساعات شبانه روز تنها از طریق تلفن ثابت تماس حاصل کنید. در صورتی که تلفن ثابت نداشته باشید می توانید با رزرو مشاور منتظر تماس کارشناسان ما باشید.

 

 جهت دانلود فایل پی دی اف مقاله تمدید مهلت نام نویسی دانشگاه علمی کاربردی کلیک کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

مهلت تمدید نام نویسی دانشگاه علمی کاربردی چقدر است؟

معمولا مدت زمان تمدید مهلت نام نویسی دانشگاه علمی کاربردی بسیار محدود و در حد ۴ یا ۵ روز است. لذا شما بایددر اولین فرصت اقدامات خود را انجام دهید.

دانشجویانی که هم اکنون در دانشگاه علمی کاربردی مشغول به تحصیلی هستند می توانند در ورودی بهمن ماه ثبت نام کنند؟

بله- دانشجویانی که در ورودی مهر ماه ۱۴۰۳ در دانشگاه علمی کاربردی قبول شدند می توانند برای ورودی بهمن ماه ۱۴۰۳ نیز اقدام کنند.

هزینه ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی چقدر است؟

هزینه ثبت نام مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته برای ورودی بهمن ماه ۱۴۰۳ متفاوت است. به طوری که شما با مراجعه به سازمان سنجش می توانید از آن مطلع شوید.

نظرات

2 دیدگاه دربارهٔ «تمدید مهلت نام نویسی دانشگاه علمی کاربردی 1403 + تاریخ»

  1. Avatar photo فاطمه زبردست گفت:

    سلام خسته نباشید. من از کاردانی به کارشناسی رشته ایمنی بهداشت هستم و برای رشته دفتری و مدیریت ثبت نام کردم منزل من پرند. آیا در پرند و یا نزدیک یا رباط کریم و شهریار یا اسلامشهر میتونم جابجا کنم.ممنونم

    1. Avatar photo مشاور عیسائی گفت:

      سلام وقت بخیر
      در صورت ارائه در واحد های مذکور میتوان انتقالی گرفت.جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • فراخوان ثبت نام مدرس دانشگاه علمی کاربردی

    جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی 1403 + ورود jam.uast.ac.ir

    این روزها بسیاری از افراد به دنبال استخدام در دانشگاه علمی کاربردی هستند تا بتوانند در این دانشگاه تدریس کنند. توجه داشته باشید برای این که بتوانید جذب دانشگاه علمی کاربردی شوید و به تدریس بپردازید، باید منتظر فراخوان جذب...
  • رشته های دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور

    رشته های دانشگاه علمی کاربردی مهر 1403 + واحد دانشگاهی

    لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی دوبار در سال اعلام می‌گردد. معمولا رشته‌ها به چهار گروه صنعت، مدیریت، کشاورزی و هنر و فرهنگ دسته‌بندی می‌شود و پس از تایید وزارت علوم کشور اعلام می‌شوند؛ بنابراین شما قبل از انتخاب رشته...
  • ثبت درخواست مهمان شدن دانشگاه علمی کاربردی

    ثبت نام مهمانی علمی کاربردی 1403 + زمان، شرایط و مراحل

    ثبت درخواست مهمان شدن دانشگاه علمی کاربردی از طریق سامانه جامع این دانشگاه امکان پذیر است.  بسیاری از افراد به دلایل مختلف همچون ازدواج، فوت پدر یا مادر و غیره تصمیم میگیرند محل زندگی خود را تغییر دهند که این...
  • سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی

    سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی + ورود edu.uast.ac.ir

    سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی با هدف سهولت امر دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی طراحی شده است که دانشجویان زیادی به خصوص دانشجویان جدید الورود هنگام کار با این سامانه دچار مشکلات زیادی می‌شوند. از آنجا این سامانه جایگزین...
تماس با مشاور