ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

کارشناسی ارشد mba بدون کنکور ۱۴۰۳ + زمان پذیرش و ثبت نام

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
کارشناسی ارشد mba بدون کنکور
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

شرایط و نحوه ثبت نام در کارشناسی ارشد mba بدون کنکور اعلام شد. کلیه افراد و متقاضیان ثبت نام در این رشته تحصیلی به صورت بدون کنکور الزاماً باید قبل از اقدام به ثبت نام از شرایط پذیرش در آن مطلع شوند. البته به جز این مورد کسب اطلاعاتی در رابطه با زمان و نحوه ثبت نام در ارشد مدیریت کسب و کار بدون آزمون نیز برای هر یک از افراد و متقاضیان مهم به نظر می رسد.

 

از آن جایی که کسب اطلاعاتی در رابطه با زمان، نحوه و شرایط ثبت نام در کارشناسی ارشد mba بدون کنکور برای هر یک از افراد متقاضی الزامی است کمک خواستن از مشاوری آگاه و خبره در این رابطه می تواند بسیار مهم باشد. برای سهولت کسب اطلاعاتی درباره دانشگاه های پذیرنده و همین طور ظرفیت پذیرش بدون کنکور کارشناسی ارشد mba بدون کنکور و البته شرایط، زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور می توانید با تیم مشاوره کاردان و حرفه ای در این رابطه تماس حاصل فرمایید و اطلاعات لازم را از آن ها دریافت کنید.

 

 

جهت اطلاع از نحوه و زمان ثبت نام در کارشناسی ارشد رشته مدیریت کسب و کار (mba) و آشنایی با دانشگاه های پذیرنده این رشته از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

رشته تحصیلی ارشد mba به صورت بدون کنکور در دانشگاه ها ارائه نمی شود و تنها راه ورود به آن به صورت بدون کنکور از طریق استعداد درخشان است.

 

 

تحصیل کارشناسی ارشد mba بدون کنکور دروغ یا واقعیت؟

 

مدیریت کسب و کار بدون آزمون

 

از چند سال گذشته تاکنون ادامه تحصیل بدون کنکور در رشته های مختلف تحصیلی باب شده و شمار زیادی از افراد داوطلب تمایل بیشتری به تحصیل بدون آزمون پیدا کرده اند.

اما با توجه به موضوع این نوشته یعنی کارشناسی ارشد mba بدون آزمون مسلماً این پرسش در ذهن شما دوستان عزیز نیز مطرح شده که آیا در میان رشته های کارشناسی ارشد بدون کنکور این رشته نیز وجود دارد؟

در پاسخ به این پرسش مهم باید خدمت شما دوستان و همراهان عزیز سایت ایران تحصیل عرض کنیم که امکان تحصیل در رشته mba یا همان مدیریت کسب و کار بدون آزمون در هیچ دانشگاهی از ایران چه دانشگاه سراسری و چه آزاد وجود ندارد.

در واقع، ورود به دوره کارشناسی ارشد mba بدون کنکور چه در دانشگاه آزاد و چه سراسری به صورت استعداد درخشان کارشناسی ارشد امکان پذیر است.

البته در اینجا جا دارد خبر خوشی را به شما دوستان و همراهان عزیز سایت ایران تحصیل بدهیم و آن هم این که در سال جاری و با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا افراد می توانند برای ورود به کارشناسی ارشد mba بدون کنکور در شماری از دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی اقدام کنند. در ادامه با ذکر توضیحات بیشتری در این رابطه در خدمت شما دوستان عزیز هستیم.

 

 

پذیرش کارشناسی ارشد mba بدون کنکور براساس سوابق تحصیلی داوطلبان

همان طور که مستحضر هستید شیوع ویروس کرونا در کشور و فاجعه ای که از این طریق به بار آمد همه برنامه ریزی های آموزشی از جمله زمان برگزاری کنکور ارشد  دچار تعویق های مکرر شد.

از این رو و برای رفاه حال بیشتر داوطلبان کنکور ارشد امکان ورود و پذیرش در کارشناسی ارشد mba بدون آزمون برای افراد فراهم شد.

البته این امر برای تمامی دانشگاه ها امکان پذیر نیست و ورود بدون کنکور در کارشناسی ارشد mba بدون آزمون تنها برای دانشگاه های پیام نور و غیرانتفاعی فراهم است.

البته دقت داشته باشید که قبل از هر اقدامی برای ثبت نام در مدیریت کسب و کار بدون آزمون براساس سوابق تحصیلی الزاماً باید از شرایط لازم و همین طور زمان پذیرش در کارشناسی ارشد بدون آزمون در این دوره تحصیلی اطلاعات لازم را بدست آورد.

 

 

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد mba بدون کنکور استعداد درخشان سراسری

 هر یک از افراد متقاضی ثبت نام کارشناسی ارشد mba بدون آزمون یا همان طرح استعداد درخشان الزاماً باید از زمان اختصاص یافته برای ثبت نام مدیریت کسب و کار بدون آزمون نیز اطلاعاتی را بدست آورند.

در رابطه با زمان اختصاص یافته برای ثبت نام کارشناسی ارشد mba بدون آزمون در دوره استعداد درخشان دانشگاه های سراسری باید عرض کنیم که زمان مشخصی را نمی توان برای این امر اعلام کرد و هر یک از دانشگاه ها زمان متفاوتی را برای این امر اعلام می کنند.

 

 

نحوه ثبت نام کارشناسی ارشد mba بدون کنکور استعداد درخشان سراسری

در رابطه با نحوه ثبت نام کارشناسی ارشد mba بدون کنکور استعداد درخشان سراسری باید خدمت شما دوستان و همراهان عزیز عرض کنیم که این امر معمولاً در سایت خود دانشگاه مورد نظر به اطلاع دانشجویان و افراد متقاضی می رسد.

در نتیجه، افراد متقاضی باید قبل از هر گونه اقدامی برای ثبت نام کارشناسی ارشد mba بدون آزمون استعداد درخشان به سایت دانشگاه مورد نظر مراجعه کرده و از نحوه ثبت نام کارشناسی ارشد mba بدون آزمون اطلاعات لازم را کسب کنند.

 

 

برای اطلاع از زمان، نحوه، شرایط و دانشگاه پذیرنده ارشد روانشناسی بدون کنکور بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

در رابطه با شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد mba بدون کنکور سراسری چه می دانید؟

 

 

ارشد mba بدون کنکور

 

دوستان عزیز دقت داشته باشید که ثبت نام کارشناسی ارشد mba بدون آزمون در دوره استعداد درخشان دانشگاه های سراسری تحت شرایط خاص برای داوطلبان و متقاضیان انجام می گیرد.

در صورت عدم اطلاع از شرایط ثبت نام مدیریت کسب و کار بدون آزمون با ما در ادامه این نوشته همراه باشید.

. عدم امکان ثبت نام ارشد کارشناسی ارشد mba بدون آزمون برای دانشجویان دانشگاه های پیام نور، آزاد، غیرانتفاعی، علمی کاربردی و همین طور پردیس خودگردان یاد کرد.

. در صورت قبولی در ارشد مدیریت کسب و کار بدون آزمون به هیچ وجه امکان تغییر رشته در مقطع کارشناسی ارشد وجود ندارد.

. قبولی داوطلبان و متقاضیان در ارشد مدیریت کسب و کار بدون آزمون تنها یک مرتبه امکان پذیر است و در صورت پذیرش به هیچ وجه نمی توانید برای دوم اقدام کنید.

. کلیه افراد و دانشجویان متقاضی ثبت نام کارشناسی ارشد mba بدون آزمون الزاماً باید از جهت معدل و نمرات درسی در ردیف  پانزده درصد افراد هم ورودی خود در دانشگاه باشند. (البته تا اتمام ترم ششم تحصیلی)

. در صورتی که دانشجو بیشتر از هشت ترم در دانشگاه و در دوره کارشناسی تحصیل کرده باشد متأسفانه امکان ثبت نام در دوره کارشناسی ارشد mba بدون کنکور برای وی وجود ندارد.

 

 

برای اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور سراسری بر روی لینک مربوطه کلیک بفرمایید

 

 

 

فراگیر پیام نور کارشناسی ارشد mba بدون کنکور

به جز پذیرش در کارشناسی ارشد mba بدون آزمون براساس سوابق تحصیلی در سال جاری کلیه داوطلبان و متقاضیان در صورت تمایل می توانند برای ثبت نام و پذیرش در دوره فراگیر پیام نور کارشناسی ارشد mba بدون آزمون نیز اقدامات لازم را انجام دهند.

در واقع، دوره فراگیر ارشد پیام نور فرصت خوبی برای افراد داوطلب و متقاضی پذیرش در ارشد مدیریت کسب و کار بدون آزمون است.

ولی قبل از هر کاری برای ثبت نام در کارشناسی ارشد mba بدون آزمون فراگیر پیام نور الزاماً باید از موارد مهمی از جمله زمان، نحوه و همین طور شرایط و ضوابط در نظر گرفته شده برای ثبت نام در این دوره اطلاعات لازم و ضروری را بدست آورد.

 

 

جهت اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه تهران و اطلاع از لیست رشته های مورد پذیرش وارد لینک مربوطه شوید

 

 

پذیرش در کارشناسی ارشد mba بدون کنکور دانشگاه تهران

دانشگاه تهران نیز یکی از آن دانشگاه هایی است که می توانید برای جذب و پذیرش دانشجو در دوره کارشناسی ارشد mba بدون آزمون در آن اقدامات لازم را انجام دهید.

البته باید عرض کنیم که قبولی در ارشد مدیریت کسب و کار بدون آزمون استعداد درخشان در دانشگاه تهران چندان کار آسانی نیست و شرایط خاصی دارد.

در نتیجه، بهتر است قبل از هر گونه اقدامی برای ثبت نام کارشناسی ارشد mba بدون کنکور دانشگاه تهران از شرایط، زمان و نحوه ثبت نام در پذیرش ارشد مدیریت کسب و کار بدون آزمون اطلاعاتی را بدست آورید.

 

 

در مورد پذیرش کارشناسی ارشد mba بدون کنکور آزاد چه می دانید؟

دانشگاه آزاد اسلامی نیز از آن دست مراکز دانشگاهی است که امکان ادامه تحصیل در کارشناسی ارشد mba بدون آزمون در آن برای تمامی افراد متقاضی فراهم است.

البته دقت داشته باشید که همچون دانشگاه های سراسری ادامه تحصیل در ارشد مدیریت کسب و کار بدون آزمون در دانشگاه آزاد نیز از طریق طرح استعداد درخشان برای داوطلبان و متقاضیان انجام می شود.

موضوع مورد توجه این که پیش از هر کاری برای ثبت نام و پذیرش در کارشناسی ارشد mba بدون آزمون الزاماً باید از شرایط، زمان و همین طور نحوه ثبت نام در طرح استعداد درخشان دانشگاه آزاد اطلاع حاصل کنید.

برای کسب اطلاعاتی در این رابطه می توانید از کمک مشاوری آگاه و خبره کمک بگیرید تا اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار دهند.

 

 

برای اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور بر روی لینک مربوطه کلیک بفرمایید

 

 

اهمیت دریافت مشاوره تحصیلی برای ثبت نام ارشد بدون کنکور mba

شاید شما هم جزء آن دسته افرادی باشید که تمایل زیادی به ثبت نام در کارشناسی ارشد mba بدون کنکور در دوره استعداد درخشان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی سراسری و آزاد را دارید.

اما متأسفانه اطلاعات درستی در رابطه با ظرفیت پذیرش و اسامی دانشگاه های پذیرنده این رشته در مقطع ارشد بدون کنکور نداشته و حتی در مورد شرایط اختصاصی لازم برای پذیرش نیز چیزی نمی دانید.

البته به جز تمامی این موارد آشنایی با مدارک لازم برای ثبت نام در ارشد مدیریت کسب و کار بدون آزمون در دوره استعداد درخشان دانشگاه آزاد اسلامی و سراسری نیز برای تمامی داوطلبان و متقاضیان الزامی است.

اینجاست که کمک گرفتن از مشاوری خبره و کارکشته می تواند بسیار مؤثر واقع شود و اطلاعات لازم را در این رابطه به شما عزیزان بدهد.

 

 

خلاصه مطالب

در این مقاله تلاش کردیم تا توضیح دهیم که آیا ورود به رشته مدیریت کسب و کار بدون آزمون امکانپذیر است یا خیر، و دانشگاه های سراسری و آزاد را مورد بررسی قرار دادیم.

اگر شما نیز قصد ادامه تحصیل در ارشد mba بدون کنکور را دارید، می توانید تمامی اطلاعات لازم در خصوص بهترین دانشگاه ها، ظرفیت و شرایط پذیرش، موقعیت و آینده شغلی، دروس دانشگاهی و … را از طریق تماس با همکاران ما دریافت نمایید. کارشناسان ایران تحصیل در تمامی روزهای هفته از ساعت 8 الی 12 شب پاسخگوی تمامی سوالات شما در این زمینه خواهند بود. 

 

 

 

 

برای آشنایی با شرایط ثبت نام در دوره بدون آزمون ارشد mba از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط

ثبت نام ارشد بدون کنکور پیام نور

کارشناسی ارشد hse بدون کنکور

کارشناسی ارشد mba بدون کنکور

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا امکان ورود به کارشناسی ارشد mba بدون کنکور سراسری برای داوطلبان وجود دارد؟

خیر. رشته ارشد mba به صورت بدون کنکور در دانشگاه های سراسری ایران ارائه نمی شود.

تنها راه ورود به کارشناسی ارشد mba بدون کنکور در ایران چیست؟

تنها راه ورود به کارشناسی ارشد mba بدون کنکور در ایران از طریق طرح استعداد درخشان است.

آیا امکان ادامه تحصیل در ارشد مدیریت کسب و کار بدون آزمون در خارج از ایران وجود دارد؟

بله. برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه با تیم مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

آیا امکان تحصیل در کارشناسی ارشد mba بدون کنکور آزاد در ایران وجود دارد؟

خیر. تنها راه ورود بدون کنکور در رشته ارشد mba دانشگاه آزاد از طریق طرح استعداد درخشان است.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • استعداد درخشان ارشد آزاد

    استعداد درخشان ارشد آزاد 1403 + دانلود دفترچه | ایران تحصیل

    برنامه استعداد درخشان ارشد آزاد به دنبال شناسایی و حمایت از دانشجویانی است که در زمینه‌های علمی، پژوهشی و فناوری پتانسیل بالایی دارند. این برنامه با هدف ایجاد فرصت‌های برابر تحصیلی برای استعدادهای برتر جهت ادامه تحصیل در مقطع ارشد...
  • دفترچه سوالات کنکور ارشد

    دفترچه سوالات کنکور ارشد 1403 + دانلود پاسخنامه تشریحی

    زمان و نحوه دفترچه سوالات کنکور ارشد 1403 مشخص شد. بر این اساس همه متقاضیان و شرکت کنندگان آزمون ورودی ارشد می‌‎توانند پس از اتمام برگزاری آن با مراجعه به سایت سازمان سنجش برای دانلود سوالات کنکور ارشد با جواباقدام...
  • باجه های رفع نقص کنکور ارشد

    آدرس باجه های رفع نقص کنکور ارشد سازمان سنجش 1403 | sanjesh

    کسانی که کارت ورود به جلسه خود را دریافت می کنند ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند و اطلاعات روی کارت آن ها ناقص باشد. آن ها برای رفع این مشکل باید به باجه های رفع نقص کنکور ارشد مراجعه...
  • ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت

    ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت 1403 + رشته محل ها

    زمان ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت از 11 تا 21 بهمن ماه 1403 اعلام شده است. متقاضیانی که قصد ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در رشته‌های علوم پزشکی را دارند، می‌توانند در بازه زمانی اعلام شده به سامانه...
تماس با مشاور