ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

پشتیبانی سایت پادا + {پاسخگوی 24 ساعته}

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۲۷
  • تاریخ بروزرسانی: ۵ دی ۱۴۰۲
پشتیبانی سایت پادا
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نحوه ارائه پشتیبانی سامانه پادا مشخص شده است. ما در این مطلب قصد داریم مشکلات پادا و نظرات در مورد سایت پادا را بررسی کنیم. سامانه پادا، یکی از سامانه های مربوط به پرونده های الکترونیکی دانش آموزان است. این سامانه در حال حاضر توسط آموزش و پرورش در دسترس بوده و برای اینکه دانش آموزان به کارنامه و پرونده خود دسترسی داشته باشند، راه اندازی شده است.

این سامانه برای معلمان، دانش آموزان ومعلمان در دسترس می باشد و افراد مختلف می توانند با وارد کردن نام کاربری ورمزعبور خود وارد این سامانه شوند. تمامی اطلاعات در این سامانه به صورت الکترونیکی در دسترس می باشد و شماره پشتیبانی پادا برای کسب اطلاعات بیشتر در سامانه وجود دارد.

اگر برای ورود به سایت پادا مشکل داشته باشید، لازم است از پشتیبانی سایت پادا، استفاده کنید. پشتیبانی سایت پادا، پاسخگوی نیازهای شما در ارتباط با سامانه خواهد بود. یرای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شماره پشتیبانی پادا با شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس حاصل فرمایید.

پشتیبانی سایت پادا چگونه ارائه می شود؟

ما در این قسمت قصد داریم نحوه ارتباط با پشتیبانی سایت پادا را بررسی کنیم. در خصوص پشتیبانی سایت پادا، لازم است بدانید این سامانه تا به امروز شماره و راهی خاص را برای ارتباط با پشتیبانی معرفی نکرده است. به همین دلیل نیز کارشناسان ما با پاسخگوی تلفنی 24 ساعته مشکلات پادا را برطرف کرده و به شما کمک می کنند تا مشکلات خود را برطرف کنید.

خرجش یک زنگه؟

 برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد  ثبت نام پایه اول ابتدایی پادا وارد شوید

مشکلات پادا شامل چه مواردی می شود و چه راه حل هایی برای آن ارائه شده است؟

پشتیبانی سایت پادا پاسخ گو بسیاری از مشکلات سامانه پادا می باشد. برخی از اساسی ترین مشکلات که پشتیبانی سایت پادا مطرح کرده اند و اغلب با شماره پشتیبانی پادا  تماس گرفته و مشکل داشته اند به شرح زیر است:

 مشکلات سامانه پادا

🔶 نام کاربری و رمز عبور سامانه پادا چیست ؟

یکی از سوالاتی که در رابطه با سامانه پادا پرسیده می شود، مربوط به نحوه استفاده از نام کاربری و رمز عبور است. در این خصوص باید به شما بگوییم که کدملی همان نام کاربری و کلمه عبور همان رمز عبور سامانه سیدا است.

🔶 مدارک لازم در پرونده تحصیلی دانش آموزان در سامانه پادا چیست؟

یکی از سوالات دیگری که در مورد سامانه پادا پرسیده می شود، در رابطه با مدارک مورد نیاز در این سامانه است. مدارک لازم برای پرونده تحصیلی دانش آموزان بر روی این سایت به صورت کامل معرفی شده است.

🔶 کارنامه دانش آموزان در کدام قسمت سامانه پادا موجود است؟

همانطور که گفته بودیم، در سامانه پادا امکان مشاهده کارنامه افراد وجود دارد. کارنامه ها در قسمت سوابق تحصیلی درج می شود.

مشکلات پادا

🔶 مشکل ورود به سامانه پادا در زمان وقفه تحصیلی

یکی دیگر از مشکلاتی که با شماره پشتیبانی پادا بسیار مطرح شده است ورود در زمان وقفه تحصیلی دانش آموزان می باشد. برای اینکه وارد فرم وقفه شوید ابتدا باید وضعیت دانش آموز خود را مشخص نمایید که برای تعیین پایه وارد شده اید و یا وقفه یک ساله

پس از مشخص شدن این دو قسمت، اگر برای وقفه یک ساله وارد شده باشید و اطلاعات دانش آموز کامل در سامانه سیدا ثبت نشده باشد در ورود دچار مشکل خواهید شد و برای حل این مشکل ابتدا باید فرم تعیین پایه را پرکرده تا اسم دانش آموز وارد سیستم شود و سپس برای وقفه اقدام نمایید.

همچنین در زمان ثبت نام نام و نام خانوادگی دانش آموز باید به صورت کامل همراه با پسوند و پیشوند ورد شود، در غیرز این صورت دانش آموز در سیستم شناسایی نخواهد شد.

🔶 مشکل ورود در پادا در زمان نقل و انتقال

اگر قبل از درخوست نقل و انتقال دانش آمورزآ در سامانه سیدا اطلاعات ثبت نشده باشد با مشکل مواجه خواهید شد و باید از قبل وارد سامانه سیدا شده و اطلاعات را کامل وارد نمایید.

🔶 مشکلات در پیش ثبت نام های پایه های هفتم و دهم

برای حل مشکلات در پیش ثبت نام های پایه های هفتم و دهم باید در زمان پر کردن فرم مطمئن باشید که مدرسه مبدا تغییراتی درا در وضعیت دانش آموز اعمال نکرده باشد

🔶 مشکلات در ثبت نام پیش دبستانی ها

یکی از مشکلات در ثبت نام پیش دبستانی ها درخوسات کد ملی ول دانش آموز است و باید فردی باشد که به صورت قانونی حضانت دانش آموز را برعهده داشته باشد و اون فرد تنها قادر به ثبت نام دانش آموز پیش دبستانی خود را دارد. مشکل دوم شماره موبایل می باشد که باید به نام همان فردی باشد که کد مملی خود را وارد کرده است و اگر مغایرت در این امر وجود داشته باشد سیستم به شما پیغام خواهد داد 

🔶 مشکلات در ثبت نام دانش آموزان غیر ایرانی

هر فرد غیر ایرانی که قصد درس خواند در مدارس ایران را داشته باشد باید از قبل کد اتباع را دریافت کرده باشد تا بدون مشکل بتواند در سامانه پادا ثبت نام نمایید. کد اتباع جایگرین کد ملی خواهد شد

🔶 مشکلات ثبت نام در مدارس شاهد

اگر قصد ثبت نام در مدارس شاهد دارید و می خواهید بدون مشکل در سامانه پادا ثبت نام نمایید باید ابتدا کد ملی و شماره هرماه پدر و مادر خود را به همراه داشته باشد و تمامی اطلاعات خواسته شده را کمل و بدون خطا وارد نمایید. به این نکته توجه نمایید که اطلاعات را کپی نکنید و تک تک وارد نمایید، زیرا ممکن است با کپی کردن اطلاعات، کارکترهای شما به هم ریخته و در ثبت نام به مشکل بربخورید.

🔶 بازیابی رمز عبور رد سامانه پادا

اگر به دلایل مختلف رمز عبور ورود به ناحیه کاربری خود را در سامانه پادا فراموش نمودید، می توانید از بازیابی رمز عبور استفاده نمایید و با زدن کلیک بر روی بازیابی رمز عبور شما باید کد ملی و عبارت امنیتی را وارد کرده و رمز برای شما پیامک خواهد شد همچنین می توانید با شماره پشتیبانی پادا تماس گرفته و با شماره 9099075307 تماس گرفته و مشکل خود را حل نمایید.

🔶 رفع مشکل ورود به سامانه پادا

برای برطرف کردن این مشکلات پیشنهاد می کنیم که ابتدا مواردی همچون، سرعت اینترنت، نحوه ورود به اطلاعات و سایر خطاها را بررسی کنید. اگر باز هم مشکل برطرف نشد، از صفحه مرورگرتان، خارج شده و دوباره به آن وارد شوید.

در نهایت باز هم برای برطرف کردن مشکلات احتمالی، می توانید از مرورگر فایرفاکس برای ورود اطلاعات استفاده کنید.

گاهی مشکلات مربوط به سامانه، مربوط به وارد نکردن کد امنیتی سایت می باشد. برای ورود به وبسایت پادا، یک کد امنیتی به شما نشان داده خواهد شد که باید آن را به درستی وارد کنید. اگر این کد را صحیح وارد نکرده باشید، برای ورود با مشکل رو به رو خواهید شد.

در خصوص وارد شدن به سامانه، بهتر از سامانه های زیر استفاده کنید تا نیاز به تماس با شماره پشتیبانی پادا نداشته باشید:

🔵 ورژن فایرفاکس 30 به بالا

🔵 ورژن کروم 49 به بالا

🔵 ورژن اینترنت اکسپلورر 11 به بالا

ما در این قسمت بسیاری از مشکلات و راه حل های سامانه پادا را بیان کردیم شما عزیزان می توانید از طریق شماره پشتیبانی پادا تمامی مشکلات خود را حل نمایید و یا با تماس با  با مشاورین ایران تحصیل به شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تمامی مشکلات خود را مطرح کرده و درخواست راهنمایی نمایید.

📌 برای اطلاع از نحوه ثبت نام پایه نهم در سایت پادا کلیک کنید.

نحوه ثبت نام در سامانه پادا pada.medu.ir

سامانه دانش آموزی پادا سامانه ای است که دانش آموزان می توانند با مراجعه به آن بدون نیاز به حضور در مدرسه یا انجام خدمات حضوری، به ثبت نام در مدارس پرداخته و یا انتخاب رشته خود را انجام دهند. همچنین می توان کارنامه انلاین و غیر حضوری خود را از این سامانه دریافت نمود. در این سامانه اولویت با حفظ سلامت دانش آموزان است و امکان استفاده از خدمات آن در پایه های مختلف تحصیلی وجود دارد.

برای ثبت نام در این سامانه لازم است منتظر اعلام تاریخ شروع ثبت نام بمانید. برای انتقال به مدرسه ای دیگر از طریق اطلاعات تحصیلی و کارنامه  لازم است به از سایت در سامانه pada.medu.ir استفاده کنید. برای ثبت نام لازم است ابتدا نوع ثبت نام خود را مشخص کنید. جهت پیش ثبت نام، ابتدا گزینه اول را کلیک کرده و سپس اگر دانشجو جدیدالورود هستید، یا قصد ثبت نام در مدارس شاهد را دارید باید روی گزینه های مورد نظر کلیک کنید.

نحوه ثبت نام در سامانه پادا

برای کسب اطلاع از نحوه رفع مشکل فراموشی رمز عبور پادا روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

نحوه انتخاب رشته در سامانه پادا

در این سامانه امکان انتخاب رشته نیز وجود دارد. برای انتخاب رشته باید ابتدا فرم هدایت تحصیلی پایه نهم را دریافت کرده و اطلاعات آن را تکمیل نمایید.

برای شرح جزییات مراحل در این قسمت همراه باشید.

ابتدا لازم است به آدرس اینترنتی سامانه در آدرس pada.medu.ir مراجعه نمایید. در صفحه دومی که به شما نمایش داده می شود، قسمت دریافت کارنامه را بزنید. در نهایت، در سه قسمت آخر اطلاعات وارد شده را با دقت وارد کنید و روی گزینه ورود کلیک نمایید. در این مرحله همان فرم هدایت تحصیل، را مشاهده خواهید کرد که لازم است آن را پر کنید.

نحوه دریافت نام کاربری و رمز عبور سامانه پادا

همانطور که می دانید برای ورود به سامانه پادا، لازم است از نام کاربری و رمزعبور استفاده کنید. اگر نام کاربری و رمزعبور خود را دریافت نکرده باشید، یا اشتباه وارد کنید، اجازه ورود به سامانه را نخواهید داشت.

توجه داشته باشید که برای دسترسی به اطلاعات دانش آموزان از طریق سایت پادا، ابتدا باید ثبت نام خود را در سامانه سیدا انجام داده باشید. اگر به نام کاربری و رمز عبور خود در سیدا دسترسی ندارید، لازم است از مدیر مدرسه خود نام کاربری و رمز عبور را دریافت کنید. برای دریافت نام کاربری می توانید از پشتیبانی سایت پادا و یا کارشناسان ایران تحصیل کمک بگیرید.

 برای اطلاع از نحوه ثبت نام پایه دهم در سایت پادا کلیک کنید.

دریافت کارنامه دانش آموزان از سامانه پادا

در این قسمت همراه ما باشید تا نحوه دریافت کارنامه دانش آموزان از سامانه پادا را بررسی کنیم. درج نمرات در کارنامه از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد. زیرا اگر کوچک ترین اشتباهی در ثبت نمرات وجود داشته باشد، مشکلات متعددی به وجود خواهد آمد. برای مشاهده کارنامه لازم است پس از پایان دوره به وبسایت جهت مشاهده مراجعه نمایید. برای مشاهده کارنامه به صورت آنلاین، لازم است مراحل زیر را طی کنید.

ابتدا به آدرس pada.medu.ir مراجعه نمایید.

سپس در صفحه ای که باز می شود، نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید.

در نهایت با وارد کردن گزینه کارنامه، می توانید کارنامه تحصیلی خود را مشاهده کنید.

امکان پرینت کردن کارنامه نیز در این سامانه وجود دارد.

اگر از این سامانه نتوانستید، کارنامه خود را بگیرید، می توانید به سایت همگام مراجعه کنید تا نسخه آنلاین کارنامه خود را از سامانه دریافت کنید.

دریافت پرونده الکترونیکی از سامانه پادا

یکی از امکانات دیگری که در سامانه پادا وجود دارد، امکان دریافت پرونده الکترونیکی است. این هم خدمت پر فایده دیگری است که در این سامانه ارائه شده و دانش آموزان می توانند از آن استفاده کنید. البته برای دریافت پرونده الکترونیکی از طریق سامانه لازم است، ابتدا اطلاعات از طریق سامانه سیدا وارد شده باشد.

از آنجایی که یک سری مشکلات در سامانه سیدا برای وارد کردن نمرات اعشاری وجود دارد، به همین دلیل دانش آموزان برای مشاهده پرونده الترونیکی خود با یک سری مشکلات رو به رو هستند. البته گفته شده که این مشکلات به زودی برطرف خواهد شد.

پشتیبانی پادا

ورود همکاران به سامانه پادا

برای ورود به سامانه، همکاران لازم است مراحل زیر را طی کنند.

همکاران، با سمت کاربری مدیر در ابتدا لازم وارد سایت سیدا شوند.

وارد قسمت منوی مدیریت کاربران شوید و گزینه انتصاب و دسترسی را بزنید. سپس می توانید کلاس مد نظرتان را انتخاب کرده و روی نام خانوادگی جهت مرتب سازی الفبایی بزنید. در این صفحه گزینه ای با نام نمایش در اکسل دارد که می‌‍توانید روی آن کلیک کرده و فایل اکسل را ذخیره نمایید.

پس از مرتب سازی و حذف کدملی، می توانید فایل مربوط به کلاس را ذخیره کرده و فایل pdf را به اشتراک بگذارید. همچنین می توانید از پشتیبانی سایت پادا برای ورود به سامانه استفاده نمایید.

سوال داری؟

نظرات در مورد سایت پادا

در این قسمت همراه ما باشید تا نظرات در مورد سایت پادا و نکات مرتبط به پشتیبانی سایت پادا را بیشتر بررسی کنیم.

در خصوص نظرات راجع به سامانه پادا باید بگوییم که این سامانه تا به امروز با مشکلات بسیاری رو به رو بوده است و متاسفانه به دلیل عدم ارائه پشتیبانی، نه تنها مشکلات والدین و دانش آموزان را کاهش نداده حتی بیشتر هم کرده است. به طور مثال بسیاری از والدین نمی توانند به مشاهده اطلاعات کارنامه فرزند خود بپردازند و یا در هنگام ثبت نام در سامانه مشکل دارند.

اگر شما هم در رابطه با این موضوع مشکلاتی داشته اید و توانسته اید راه حل خوبی برای آن پیدا کنید در قسمت نظرات در مورد سایت پادا این موارد را با ما در میان گذاشته و مطرح کنید.

نکات مربوط به سامانه نیز شامل موارد زیر می شود:

در ابتدا لازم است بدانید که سامانه پادا، شبیه به سیدا می باشد.

دانش آموزان می توانند وارد سامانه شوند و به مشاهده اطلاعات در آن بپردازند.

تمامی افراد لازم است با کدملی وارد این سامانه شوند.

علاوه بر کدملی، یک کد امنیتی نیز مورد نیاز است.

شماره پشتیبانی پادا

📌 برای اطلاع از نحوه ثبت نام پایه هشتم در پادا کلیک کنید.

آخرین اخبار مرتبط با سامانه پادا

📢 مدارس دولتی حق ندارند هنگام ثبت‌نام دانش آموزان پول بگیرند

 مدیرکل آموزش و پرورش  با اشاره به ممنوعیت دریافت وجه برای ثبت‌نام در مدارس دولتی، گفت: مدارس دولتی حق گرفتن پول هنگام ثبت‌نام دانش‌آموزان را ندارند.

📢 نتایج آزمون مدارس تیزهوشان

داوطلبان برای کسب نتیجه آزمون مدارس تیزهوشان به درگاه پرونده الکترونیکی دانش‌آموزان در سامانه پادا مراجعه کنند. درخواست‌های تجدید نظر از تاریخ پنجم تا دهم مرداد در سامانه پادا امکان‌پذیر است.

📢 بارگذاری کارت ورد به جلسه امتحانات نهایی دانش‌آموزان در سامانه پادا

رئیس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرورش استان کرمان گفت: دانش آموزان پایه‌ی دوازدهم می توانند با در دست داشتن رمز به سامانه پادا مراجعه کرده و کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی خود را دریافت نمایند.

جلیل خجسته با اعلام این خبر افزود: با همکاری مرکز فناوری وزارت آموزش و پرورش کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی دانش آموزان استان کرمان در سامانه پادا بارگذاری شده است.

خلاصه مطلب

ما در این مطلب سعی کردیم به بررسی جزییات و نکات مرتبط با پشتیبانی سایت پادا بپردازیم. اینکه این سامانه چیست، چه خدماتی را به دانش آموزان ارائه می دهد. مشکلات پادا چیست و نظرات در مورد سایت پادا چگونه است، همگی بررسی شدند. در صورتی که پس از مطالعه این مطلب نیاز به اطلاعات بیشتری در خصوص، پشتیبانی سایت پادا داشتید می توانید با پاسخگوی تلفنی 24 ساعته مشکلات پادا و کارشناسان ما با شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد)  تماس بگیرید.

 برای دریافت و مطالعه پی دی اف مقاله پشتیبانی سایت پادا کلیک نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا امکان ورود دانش آموزان به سایت پادا وجود دارد؟

بله این امکان برای دانش آموزان وجود دارد.

آیا سامانه پادا کارنامه را نیز نشان می دهد؟

بله امکان مشاهده کارنامه در این سامانه وجود دارد.

سامانه پادا برای چه مقاطعی خدمات ارائه می دهد؟

مقاطع اول تا دهم ارائه خدمات دارد.

نظرات

27 دیدگاه دربارهٔ «پشتیبانی سایت پادا + {پاسخگوی 24 ساعته}»

  1. Avatar photo مبینا گفت:

    سلام..انتخاب مدرسه در پادا تایید نمیشه باید چیکار کنم؟

    1. Avatar photo مشاور اقازاده گفت:

      سلام وقت بخیر
      احتمالا به علت وجود باگ درسامانه میباشد

  2. Avatar photo زهرا شفیع نیا گفت:

    سلام وقت شما بخیر. من برای مشاهده کارنامه دخترم کارنامه را زدم اما کارنامه چند سال پیش آورد. چند بار هم امتحان کردم میشه لطفا راهنمایی کنید؟

    1. Avatar photo مشاور اقازاده گفت:

      سلام وقت بخیر
      هرزمان کارنامه جدید در سامانه بارگزاری شود امکان مشاهده میباشد

  3. Avatar photo سمانه. گفت:

    سلام شماره پشتیبانی پادا را چطوری می تونم داشته باشم. لطفا راهنمایی کنم برای انتقال دانش آموزم به پشتیبانی سایت پادا نیاز دارم. ممنون

    1. Avatar photo مشاور عیسائی گفت:

      سلام وقت بخیر
      برای انتقالی باید با مدیر مدرسه صحبت کنید تا از سامانه سیدا اقدام نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با مشاورین ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

  4. Avatar photo مهری. گفت:

    سلام وقت بخیر من میاز به پشتیبانی سایت پادا دارم به چه صورت می توانم از پشتیانی استفاده نمایم؟!

    1. Avatar photo مشاور ملکی گفت:

      سلام وقت بخیر
      لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

  5. Avatar photo رسول گفت:

    سلام
    چرا گزینه ای برای نام مدرسه رو بنویسیم نداره بعدشم مینویسه نام مدرسه رو وارد کنید
    خوب کجاش باید بنویسیم
    لطفا کمک کنید
    با تشکر

    1. Avatar photo alizadeh گفت:

      سلام روزبخیر
      با مشاوران ایران تحصیل تماس بگیرین.

  6. Avatar photo سعیده گفت:

    سلام چرا هرچی می‌خوام وارد سایت بشم اجازه نمیده و وارد سایت نمیشه
    ضمناً بچه‌های ۴ابتدایی از چ تاریخی پیش ثبت‌نام آغاز میشه

    1. Avatar photo heydari گفت:

      سلام وقتتوو بخیر..زمانش متعاقبا اعلام میشه

  7. Avatar photo الینا گفت:

    سلام ثبت نام میان پایه برای پایه ششم مدرسه شاهد چه زمانیه؟

    1. Avatar photo gholizadegan گفت:

      سلام سایت و چک کنید جهت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

  8. Avatar photo حسین گفت:

    سلام ببخشید واسه ثبت نام پایه هفتم پیش ثبت نام رو که میزنم وارد که میشم میزنه مهلت پایان یافته، واقعا مهلت ثبت نام تمام شده؟ اگه تمام شده چیکار باید کرد چطوری ثبت نام کنیم؟

    1. Avatar photo aghazade گفت:

      سلام وقت بخیر
      متاسفانه زمان ثبت نام به اتمام رسیده میتوانید مراجعه حضوری به مدرسه داشته باشید در صورت ظرفیت احتمال پذیرش میباشد

  9. Avatar photo y گفت:

    سلام وقت بخیر ببخشید فایل قسمت المپیاد دانلود نمیشه،خواستم بدونم چطور میشه اونو دانلود کرد؟

    1. Avatar photo karimi گفت:

      سلام مراجع کنیدبه اموزش پرورش برای اطلاعات بیشترتماس بگیرید

  10. Avatar photo علیرضا گفت:

    کی ثبت نام پایه دهم باز میشه؟ فقط هفتم هست.

    1. Avatar photo bagheri گفت:

      با سلام در لحظه باز شدن ثبت نام از طریق سایت اطلاع رسانی میشود

  11. Avatar photo علیرضا گفت:

    کی ثبت نام شاهد دوره دوم شروع میشه؟ هرچی میزنم پایه دهم نمیاره فقط هفتم داره.

    1. Avatar photo bagheri گفت:

      با سلام در زمان باز شدن ثبت نام از طریق این سایت اطلاع رسانی میشود

  12. Avatar photo علی اکبر گفت:

    سلام کی ثبت نام شاهد دوره دوم شروع میشه
    من هرچی میزنم برام هفتم میاره نه دهم

    1. Avatar photo bahraii گفت:

      سلام وقتتون بخیر .هنوز سامانه برای مقطع نهم باز نشده است

    2. Avatar photo علیرضا گفت:

      منم همین مشکلو دارم.

  13. Avatar photo مهرزاد گفت:

    کی ثبت نام کلاس هفتم میاد

    1. Avatar photo aghazade گفت:

      سلام
      درحال حاضر ثبت نام اغاز شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
  • پشتیبانی سامانه مای مدیو

    پشتیبانی سامانه مای مدیو + شماره تماس پاسخگو my.medu.ir

    پشتیبانی سامانه مای مدیو با هدف خدمت‌رسانی به کاربرانی از جمله دانش‌آموزان، فرهنگیان و اولیا راه‌اندازی شده است. چون خیلی از افراد بعد از مراجعه به این سایت شاید به پشتیبانی مای مدیو نیاز پیدا نمایند. شما در حین ورود...
  • احراز محل سکونت دانش آموزان

    احراز محل سکونت دانش آموزان مای مدیو + راهنما تصویری my.medu

    احراز محل سکونت دانش آموزان برای آن دسته از دانش‌آموزان که قصد دارند در پایه اول و سایر مقاطع تحصیلی ثبت‌نام کنند، ضروری است. این افراد باید قبل از این که فرم‌های ثبت‌نام را در سایت کامل کنند، باید نحوه...
  • اعتراض به نتایج المپیاد دانش آموزی

    شرایط آزمون نظام مهندسی 1403 + مدارک و سوابق کاری

    نحوه اعتراض به نتایج المپیاد دانش آموزی مشخص شده است. افرادی که در المپیادهای علمی دانش آموزی هر ساله در رشته های ادبیات، ریاضی، زیست شناسی، شیمی، فیزیک، کامپیوتر، نجوم، سلول های بنیادی و پزشکی و جغرافیا شرکت می کنند،...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)