ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ورود به سامانه azmoon.albmedu.ir

azmoon.albmedu.ir 
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دانش آموزی که قصد شرکت در آزمون نمونه دولتی استان البرز را دارند، بایستی از طریق سامانه azmoon.albmedu.ir اقدام نمایند. این سامانه به منظور انجام تمام مراحل آزمون اعم از ثبت نام و اعلام نتایج تعیین شده است و لازم است که دانش آموزان عزیز در زمان های تعیین شده برای تکمیل موارد مورد نیاز به آن مراجعه نمایند. در ادامه به نحوه ورود به سامانه آزمون نمونه دولتی استان البرز می پردازیم، اما برای کسب اطلاعات و پاسخ سوالات خود می توانید با مشاورین ایران تحصیل تماس بگیرید.

 

 

برای آشنایی با نحوه ورود به سامانه azmoon.albmedu.ir و زمان اعلام نتایج از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

سایت azmoon.albmedu.ir برای چه منظوری است؟

 

ورود به سامانه نمونه دولتی البرز

 

تحصیل در مدارس دولتی هدف بسیاری از دانش آموزان و اولیای آن ها است، چرا که فضای آموزشی خوب و با کیفیت، دانش آموزان را ترغیب به پیشرفت و جدیت بیشتری در درس می کند. در این میان، استان البرز نیز شرایطی را فراهم آورده تا افراد علاقه مند علاقه مند بتوانند در مدارس مقطع اول یا دوم متوسطه نمونه به تحصیل بپردازند.

به طور معمول، امکانات مناسب، سابقه خوب علمی معلمان، شهریه پایین و سطح آموزش بالا باعث شده است تا دانش آموزان بسیاری علاقه مند به ورود در این مدارس باشند.

البته پذیرش پایه نهم به دهم اخیرا به صورت استانی انجام می شود، و مانند همیشه نیاز به آزمون ورودی دارد. برای این منظور سامانه ایی با آدرس اینترنتی  azmoon.albmedu.ir در نظر گرفته شده، تا دانش آموزان برای آزمون ورودی مدارس ثبت نام نمونه دولتی و اعلام نتایج از طریق آن عمل کنند.

به همین دلیل ورود به این سامانه برای متقاضیان ضروری است و دانش آموزان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد زمان و نحوه ورود به سامانه آزمون نمونه دولتی استان البرز با همکاران ما در ایران تحصیل در تماس باشید.

 

برای آشنایی با روش قبولی در مدارس نمونه دولتی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

ورود به azmoon.albmedu.ir برای آزمون نمونه دولتی نهم به دهم

از آنجا که طبق قوانین، ورود به مدارس نمونه دولتی پایه نهم به دهم استانی می باشد، بنابراین، این افراد باید برای انجام مراحل ثبت نام به سامانه آزمون مدارس نمونه دولتی استان به آدرس اینترنتی azmoon.albmedu.ir مراجعه کنند. برای این کار، بایستی مراحل زیر طی شود:

 

  • جستجوی آدرس
  • ورود به صفه اصلی و کلیک بر روی گزینه ثبت نام آزمون نمونه دولتی پایه نهم به دهم
  • ثبت کد ملی و رمز ورود همگام
  • کلیک بر روی بخش واریز هزینه ثبت نام ( این مبلغ برای آزمون سال تحصیلی جاری 25 هزار تومان بود)
  • بارگذاری جدیدترین عکس دانش آموز که باید بر اساس حجم و اندازه ذکر شده باشد
  • ثبت اطلاعات و موارد خواسته شد، و تکمیل فرایند
  • انتخاب باکس تکمیل فرایند نام نویسی و دریافت شماره پیگیری

 

 

جهت آگاهی از آدرس مدارس نمونه دولتی بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید 

 

 

ثبت نام آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم استان البرز

 

اعلام نتایج سامانه نمونه دولتی البرز

 

 

روال پذیرش در مدارس نمونه دولتی پایه ششم به هفتم استان البرز در سال قبل به این نحو بود که دانش آموزان می بایست در آزمون ورودی شرکت می کردند و در صورت کسب نمره حد نصاب وارد این مقطع می شدند.

اما به دلیل رقابت تنگاتنگ و استرس زیادی که بین دانش آموزان برای قبولی در این آزمون وجود داشت، از سال 97 به بعد تصمیم بر این شد تا آزمون ورودی حذف گردد و مدارس نمونه مقطع متوسطه اول به مدارس هیئت امنایی تبدیل گردند.

بنابراین، قبولی در نمونه دولتی این مقطع در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ بر اساس سوابق تحصیلی می باشد و هر کدام از مدارس خود به صورت جداگانه دانش آموزان را پذیرش می کنند. بدین ترتیب، دیگربرای ثبت نام مدارس نمونه دولتی استان البرز، نیازی به ورود به سامانه azmoon.albmedu.ir نیست.

البته ذکر این نکته ضروری است که ظرفیت پذیرش در این مدارس محدود است، و افرادی که دارای معدل بالاتری باشند، در اولویت خواهند بود. همچنین، داشتن رتبه علمی فرهنگی نیز می تواند عاملی تاثیر گذار در قبولی باشد.

 

 

زمان ثبت نام در آزمون نمونه دولتی استان البرز

زمان ثبت نام برای مدارس نمونه دولتی استان البرز در دو پایه هفتم و دهم در اواسط خرداد ماه می باشد. برای سال تحصیلی 99-۱۴۰۳، داوطلبان می بایست در بازه زمانی 17 خرداد الی سه شنبه 27 خرداد اقدام می کردند. البته، به طور معمول این مهلت تمدید می شود تا افرادی که در مدت تعیین شده موفق به ثبت نام نشده اند، در تاریخ تمدید شده برای این کار اقدام کنند.

اما این احتمال نیز وجود دارد که تمدیدی در نظر گرفته نشود، بنابراین، توصیه می شود که حتما در تاریخ های اعلام شده به سایت azmoon.albmedu.ir مراجعه و ثبت نام را انجام دهید تا بعدا دچار مشکل نشوید.

برای ثبت نام نمونه دولتی هفتم نیز به دلیل برگزار نشدن آزمون ورودی، متقاضیان می بایست به صورت حضوری به مدارس مربوطه استان البرز مراجعه و اطلاعات را کسب نمایید. گفتنی است که انجام سایر مراحل ثبت نام نیز در nemoone.medu.ir امکانپذیر است.

 

 

شرایط ثبت نام در مدارس نمونه دولتی استان البرز پایه ششم

به دلیل ورود به نمونه دولتی بر اساس سوابق تحصیلی، شرایط پذیرش این مقطع نیز به شرح زیر می باشد:

  • همه دروس نیمسال اول پایه ششم ابتدایی فرد متقاضی باید دارای مقیاس ” خیلی خوب ” باشد. البته داشتن حداکثر یک ” خوب ” نیز بلامانع است.
  • همه دروس نیمسال دوم داوطلب، بایستی مقیاس ” خیلی خوب ” را کسب کرده باشد. در این مورد نیز داشتن حداکثر یک ” خوب ” مانعی ندارد.
  • داشتن تابعیت ایرانی

 

 

برای اطلاع از  منابع آزمون نمونه دولتی ششم بر روی لینک مربوطه نمایید

 

 

شرایط azmoon.albmedu.ir برای شرکت در آزمون ورودی نمونه دولتی

همه دانش آموزانی که در پایه نهم مشغول به تحصیل می باشند، می توانند در آزمون ورودی نمونه دولتی شرکت کنند، اما داشتن شرایط ثبت نام در آزمون نمونه دولتی نیز الزامی است:

 

  • معدل کتبی متقاضی در ارزشیابی پایانی نوبت دوم پایه نهم، باید حداقل 17 باشد.

 

  • تنها افرادی در مدارس دوره دوم متوسطه نمونه دولتی پذیرفته می شوند که در رشته های ریاضی فیزیک، علوم تجربی، و علوم انسانی از شرایط احراز آئین نامه هداست تحصیلی برخوردار باشند.

 

  • دانش آموزان مدارس نمونه دولتی مقطع متوسطه نمی توانند در یک شهرستان در سال اول پذیرش انتقالی بگیرند، حتی اگر امتیاز کف قبولی مدرسه مقصد را کسب کرده باشند.

 

  • چنانچه داوطلبی در هنگام ثبت نام،بخش مربوط به سهمیه ایثارگران را علامت گذاری کرده باشند، بعد از پذیرش اطلاعاتی را که بارگذاری کرده اند، بوسیله سامانه بنیاد شهید مورد بررسی قرار می گیرد و در صورت وجود مغایرت، قبولی آن ها لغو خواهد شد.

 

  • معیار قبولی داوطلبان آزمون ورودی نمونه دولتی البرز مقطع متوسطه در رشته های نظری، به صورت میانگین نمره آزمون و معدل کتبی ارزشیابی نوبت دوم نهم خواهد بود.

 

  • شرکت کنندگان در آزمون هر منطقه با یکدیگر رقابت می کنند.

 

  • هر متقاضی تنها یک رشته تحصیلی را می تواند انتخاب نماید.

 

  • در هنگام ثبت نام اینترنتی، داوطلبان می توانند ظرفیت پذیرش، تعداد کلاس و عنوان رشته های تحصیلی مدارس نمونه دولتی البرز را از طریق سامانه azmoon.albmedu.ir مشاهده نمایند.

 

 

برای اطلاع از نکات تستی آزمون نمونه دولتی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

مدارک لازم برای ثبت در azmoon.albmedu.ir 

تمام مراحل ثبت نام آزمون ورودی مقطع دوم متوسطه به صورت اینترنتی است و به همین دلیل نیازی به ارائه مدارک حضوری نیست. اما تهیه و تدارک موارد زیر برای ثبت در سامانه ضروری است:

  • نام و نام خانوادگی
  • کد ملی
  • تاریخ تولد
  • معدل
  • نشانی محل سکونت
  • عکس پرسنلی به ابعاد 3*4، دارای پس زمینه سفید، حداقل اندازه 200×300 و حداکثر 300×400 پیکسل و بدن هر گونه حاشیه

 

 

زمان برگزاری آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی استان البرز

آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی مقطع متوسطه دوم 99-۱۴۰۳ به صورت هماهنگ بود و همه شرکت کنندگان به طور همزمان در این آزمون به رقابت پرداختند. طبق اعلام اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان البرز، شرکت کنندگان در تاریخ 20 تیرماه، راس ساعت 9 صبح جمعه در آزمون ورودی حضور یافتند.

متقاضیان می بایست کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی را 5 روز قبل از زمان برگزاری، در سامانه azmoon.albmedu.ir بارگذاری نمایند.

 

 

زمان اعلام نتایج آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی البرز

زمان اعلام نتایج آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی البرز، در سال تحصیلی جاری، در تاریخ 20 تیرماه بر روی سایت azmoon.albmedu.ir قرار گرفت. این در حالی است که آزمون ورودی نمونه دولتی و تیزهوشان همزمان بود، امسال هر استان نتایج خود را به طور جداگانه اعلام نمود.

داوطلبانی که موفق به کسب نمره قبولی شده اند، بایستی با در دست داشتن پرینت کارنامه خود به مدارس قبول شده مراجعه کرده و تشکیل پرونده دهند. افرادی که به نتیجه خود اعتراض دارند نیز می توانند از طریق ورود به همین سایت اقدام کنند.

 

 

خلاصه مطالب

در این مقاله در مورد نحوه ورود به سامانه آزمون نمونه دولتی استان البرز به نشانی اینترنتی پرداختیم و زمان، شرایط ثبت نام را به همراه تاریخ اعلام نتایج را مورد بررسی قرار دادیم.

چنانچه شما نیز به فکر ورود به مدارس این استان یا هر کدام از استان های کشور هستند، می توانید برای کسب اطلاعات کامل و دریافت پاسخ سوالات خود می توانید با مشاورین ما در ایران تحصیل تماس بگیرید. برای این کار کافی است که از طریق شماره های مندرج در جدول زیر از ساعت 8 صبح تا 12 شب در همه روزهای هفته با ما در ارتباط باشید.

 

 

جهت آشنایی با نحوه ثبت نام در azmoon.albmedu.ir و نمونه سوالات آزمون نمونه دولتی استان البرز از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط

میزان شهریه مدارس نمونه دولتی

ورود به سامانه ثبت نام مدارس سمپاد

آگاهی از مزایای تحصیل در مدارس نمونه دولتی

nezarat.medu.ir – سامانه نظارت آموزش و پرورش

azmoon.tehranedu.ir

azmoon.albmedu.ir 

 

5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چگونه برای ثبت نام آزمون نمونه دولتی مقطع دوم متوسطه استان البرز ثبت نام کنیم؟

داوطلبان می بایست به سامانه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی استان البرز به نشانی azmoon.albmedu.ir مراجعه کند.

چگونه می توان به مدارس نمونه دولتی متوسطه اول استان البرز راه یافت؟

برای این مقطع نیازی به شرکت در آزمون نیست، و پذیرش صرفا بر اساس معدل کتبی پایه ششم و سوابق تحصیلی می باشد.

آیا برای دریافت نتایج مدارس نمونه دولتی استان البرز پایه دهم باید به مدرسه مراجعه کرد؟

خیر. همه مراحل ثبت نام و دریافت نتایج از طریق سامانه انجام می پذیرد.

چه زمانی نتایج آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی استان البرز اعلام می شود؟

به طور معمول 4 تا 6 هفته بعد از برگزاری، می توان نتایج را دریافت کرد. 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)