ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوره کنکور ریاضی 1403 { 14 راز رتبه های ریاضی }

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۶
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۴ دی ۱۴۰۲
مشاوره کنکور ریاضی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

مشاوره کنکور ریاضی می تواند باعث شود تا درصد قبولی هر داوطلب در کنکور افزایش پیدا کند. مشاوره به افراد کمک می کند تا نکات طلایی برنامه ریزی را دانسته و طبق آن ها مطالعه نمایند. علاوه بر این، یک مشاور خوب به افراد کمک می کند تا بهترین انتخاب رشته را داشته و در بهترین دانشگاه ها قبول شوند. در واقع، او تمامی روش های مطالعه صحیح را به آن ها آموزش می دهد و از طریق آن به افراد کمک می کند تا انتخاب رشته ای خوب و موفق داشته باشند.

این نکته را در نظر داشته باشید ما قصد داریم اطلاعات دقیقی در مورد 14 نکته طلایی موفقیت مشاوره برنامه ریزی کنکور ریاضی در اختیار شما قرار دهیم. از سوی دیگر شما با مطالعه این مقاله به جداول دفترچه اختصاصی کنکور ریاضی 1403، ضرایب دروس اختصاصی کنکور ریاضی در هر زیر گروه و دفترچه عمومی کنکور ریاضی  1403 در دسترس خواهید داشت. 

آکادمی ایران تحصیل با کمک بهترین مشاوران ایران، تمامی نکات مربوط به کنکور ریاضی را به شما داوطلبان عزیز بیان کرده و با پشتیبانی های مکرر قبولی شما را به صورت 100 درصدی تضمین می نمایند. برای دریافت مشاوره می توانید بر روی لینک زیر کلیک کرده و فرم دریافت مشاوره را پر نمایید. 

مشاوره کنکور ریاضی

 

مشاوره کنکور ریاضی چه کار می کند؟

هر یک از داوطلبانی که برای مشاوره تحصیلی کنکور ریاضی مراجعه می کنند شرایط متفاوتی دارند. شرایط و تفاوت ها هم مربوط به شرایط خانوادگی آنها و همچنین مربوط به شرایط تحصیلی آنها می باشد.  بنابراین در این اولین قدم، یک مشاور خبره باید از جوانب مختلف به بررسی مشکلات بپردازد و برای هر یک به دنبال راه حل های مناسبی باشد.

گاهی داوطلبانی که به مرکز ما مراجعه می‌کنند به اصطلاح مراجعین سرپایی هستند و به همین دلیل تنها به دنبال یک راهکار در مورد مشکل خود می باشند تا بتوانند آن را برطرف نمایند. به عنوان یک داوطلب ریاضی، ممکن است در رابطه با انجام محاسبات دچار مشکل باشید در این شرایط ما بسته محاسبات سریع کنکور را به شما معرفی خواهیم نمود تا پس از مطالعه دقیق آن بتوانید به راحتی و در کوتاه ترین زمان به تست های کنکور پاسخ دهید.

نوع دیگر مشاوره های ما به صورت بلندمدت و با پشتیبانی همراه هستند که در این شرایط ما از ابتدای راه یعنی در واقع از همان زمان ثبت نام کنکور تا زمان پس از کنکور و اعلام نتایج، با داوطلب همراه هستیم. در این نوع، ما قدم به قدم با داوطلب همراه می شویم و برای همین یکی از مشکلات او راه حل های مناسب را ارائه می‌دهیم. همچنین مشاوره کنکور ریاضی اما برای آن دسته از داوطلبانی که تنها یک سوال دارند و یا مشاوره کوچکی لازم دارند را فراهم کرده‌ایم که بتوانند به صورت تلفنی و آنلاین در هر زمانی که مایل باشند، با ما ارتباط برقرار نمایند.

 

مشاوره کنکور ریاضی دقیقا چه کار می کند؟

14 نکته طلایی موفقیت مشاوره برنامه ریزی کنکور ریاضی

مشاوره نمی‌تواند برای موفقیت در کنکور به داوطلبان توصیه کند که درس بخوانید چراکه بسیاری از داوطلبان تلاش خود را برای درس خواندن دارند اما مشکلات آنها مربوط به عدم کسب نتیجه مطلوب از میزان ساعات مطالعه خود می شود. یک مشاور توانمند می‌تواند راهکارهایی را ارائه نماید که داوطلب بتواند بهترین نتیجه را به دست آورد ما در زیر ما به 14 نکته طلایی موفقیت مشاوره برنامه ریزی کنکور ریاضی اشاره خواهیم نمود.

 

برای کسب اطلاعات درباره بهترین مشاوره تحصیلی در تهران، کلیک کنید. 

 

با کمک مشاوره کنکور ریاضی هدف تعیین کنید

برخی از داوطلبان در رابطه با رشته دانشگاهی خود سردرگم هستند و هنوز نمی دانند که علاقه مند به کدام رشته دانشگاهی هستند و یا اینکه بازار کار کدام یک از رشته های دانشگاهی مناسب است؟ این سردرگمی موجب می‌شود که انرژی زیادی از داوطلبان در همان ابتدای کار گرفته شود. بنابراین اگر می خواهید موفق شوید حتما باید هدف خود را تعیین نمایید.

 

اطلاعیه

داوطلبان که قصد دارند در کنکور ریاضی سال 1403 شرکت کنند. هنگام ثبت نام اینترنتی می توانند یکی از زبان های روسی، آلمانی، فرانسوی و ایتالیایی را به جای زبان انگلیسی انتخاب کنند.

 

بر اساس هدف اصلی خود گام بردارید

زمانی که ما این سوال را از داوطلبان در رابطه با هدفشان می پرسیم، برخی از آنها دانشگاه های سطح اول کشور همانند صنعتی شریف و همچنین دانشگاه تهران و یا امیرکبیر را مد نظر دارند اما آنچه در عمل اتفاق می‌افتد و ما شاهد آن هستیم تلاشی در هر دانشگاه های سطح پایین از تعیین هدف به تنهایی نمی تواند موجب می شود تا شما به آنچه می خواهی دست یابید.

برای آشنایی با بهترین اردوی نوروزی کنکور روی لینک آبی رنگ کلیک کنید.

مطالعه تنوع داشته باشید

حقیقت این است که منابع کنکور سراسری در رشته ریاضی بسیار به هم شبیه هستند که می‌توان گفت تمام آنها فرمولی می باشند و همین مسئله باعث می‌شود به هنگام مطالعه داوطلبان برای آنان خسته کننده و نفس‌گیر باشند. پیشنهاد برای یکنواختی این است که دروس عمومی را مابین برنامه خود داشته باشید این موضوع باعث می‌شود ذهن شما از حالت فرمولی دائم و یکنواخت به حالت حفظی در بیاید و این تنوع مطالعه موجب می شود که شما بهتر بتوانید در خصوص دروس فرمولی عمل کنید.

 

برنامه ریزی دقیق و منسجم داشته باشید

 

مطالعه مفید داشته باشید

آیا شما با درس خواندن با ساعت مطالعه بالا اصولی به روش رتبه های برتر آشنا هستید؟ منظور از مطالعه این است که در زمان مطالعه بیشترین حواس شما درگیر درس باشد و همچنین بتوانید در تست ها آنچه را که مطالعه نموده اید را پیاده کنید که البته این مورد در رشته ریاضی کمی سخت و دشوار می باشد اما به کمک فردی که قبلاً این مسیر را طی کرده و به نتیجه رسیده است می توان راهکارهای مناسب را بیاموزید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشاوره و پشتیبانی کنکور وارد لینک شوید.

 

برنامه ریزی دقیق و منسجم داشته باشید

قبولی در دانشگاه بدون داشتن برنامه ریزی دقیق و منسجم امکان پذیر نیست. یکی از مشکلاتی که در برنامه ریزی وجود دارد این است که افراد نمی توانند به آن عمل کنند. دلیل عمل نکردن به برنامه، منطبق نبودن برنامه درسی با شرایط داوطلب و یا غیر واقعی بودن آن است. بنابراین، یک برنامه باید به صورت دقیق و منسجم بوده و طبق شرایط هر داوطلب باشد.

مشاوران ما در آکادمی ایران تحصیل در سامانه مشاوره کنکور، برای هر داوطلب برنامه ای را مناسب شرایط وی طراحی کرده و قبولی او را به صورت 100 درصد تضمین می نمایند. برای ورود به سامانه کافی است بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

مشاوره کنکور ریاضی چه کار می کند؟

 

در کنکور آزمایشی شرکت کنید

پس از آن یک مشاوره کنکور ریاضی می‌داند که هزینه‌های شرکت در کنکور های آزمایشی بالا می باشد و توان مالی داوطلبان برای پرداخت این هزینه یکسان نخواهد بود اما اگر توان مالی کافی را ندارید می توانید کنکورهای سال های گذشته را به عنوان یک امتحان آزمایشی از خود بگیرید تا بتوانید خود را محک بزنید.

یکی از محاسن بزرگ شرکت در کنکورهای آزمایشی به خصوص کنکور قلم چی وجود دارد، جامعه شرکت کنندگان آن است. زیرا می تواند نشان دهنده نمونه درستی از رقبای شما در کنکور واقعی باشد و همین مسئله موجب می‌شود که شما فاصله خود را با رقبای خود در این رشته متوجه بشوید و برای جبران این فاصله را کم کردن آن تلاش خود را روز افزون کنید.

 

شرکت در کنکور آزمایشی

 

به طور مکرر تمرین کنید

یکی از علت‌هایی که فرمول های ریاضی برای بسیاری از داوطلبان سخت می‌باشد این است که تمرین کافی نداشته اند. آنچه شما در کتاب های تست خود تجربه می کنید همیشه همانند کنکور و دقیقاً مشابه آن نخواهد بود. چرا که یکی از اهداف طراحان این است که می خواهند توانایی شما را در حل مسائل جدید مورد امتحان قرار دهند. داشتن تمرین کافی موجب می شود تا شما علاوه بر تسلط در تست زنی بتوانید با انواع راهکار ها برای حل مسائل آشنا شوید و به همین دلیل سرعت شما به هنگام کنکور بسیار بالا خواهد بود.

 

سوالات کنکور سال های پیش را تحلیل کنید

به جرات می توان گفت یکی از مهم ترین موارد 14 نکته طلایی تا موفقیت مشاوره و برنامه ریزی کنکور ریاضی همین است. ابتدا بهتر است بانک سوالات کنکور ریاضی را خودتان حل کنید و تلاش کنید که پاسخ درست را پیدا کنید. پس از آن حتی اگر پاسخ شما صحیح بوده است بازهم تحلیل تشریحی آن را به‌ صورت دقیق مطالعه کنید زیرا در برخی از موارد ما ممکن است توانسته باشیم گزینه صحیح را انتخاب کنیم اما این گزینه تحلیل درستی نداشته باشد و این تحلیل نادرست در جلسه کنکور برای ما ایجاد مشکل می‌نماید.

 

به کمک مشاوره کنکور ریاضی بهترین منابع را انتخاب کنید

کتاب درسی همیشه بهترین منبع برای مطالعه است. اما اگر بخواهید بر اساس کتب درسی پیش بروید بدون اینکه از منابع کمک آموزشی و یا کتاب های تستی کنکور خود را پشت سر بگذارید، شاید به ۵ درصد سوالات هم نتوانید پاسخ درستی بدهید.

بنابراین اگر می خواهید امسال سال قبولی شما در کنکور باشد حتماً باید منابع مطالعه درستی برای خود انتخاب نمایید که این منابع تنها شامل دروس تخصصی نخواهد بود دروس عمومی و دروس تخصصی منابع تستی متفاوتی دارند که بر اساس نحوه طراحی سوالات و همچنین درسنامه های آنها از یکدیگر متمایز می شوند.

 

از دروس عمومی غافل نشوید

یکی از اشتباهاتی که برخی از داوطلبان دارند این است که تمام تمرکز خود را تنها بر روی دروس تخصصی می‌گذارند و تصور می‌کنند که درصد بالا در گروه تخصصی می‌تواند موجب قبولی آنها شود.  این در حالی است که بسیاری از داوطلبان در سال‌های گذشته با درصد بالای تخصصی نتوانسته اند رتبه خوبی را کسب نمایند. یکی از اشتباهات برخی از داوطلبان این است که به دروس عمومی بی توجه بودند بنابراین بهتر است در برنامه خود این دروس را در نظر داشته باشید و به بالا بردن درصد خود در هر یک برنامه ریزی کنید.

 

کارنامه نفرات برتر سال های گذشته را بررسی کنید

یکی از توصیه‌های مهم مشاوران کنکور ریاضی به داوطلبان این است که کارنامه رتبه های زیر 1000 کنکور ریاضی دریافت و بررسی نمایند. شما ممکن از درصدهای خوبی برخوردار باشید و یا تصور کنید که می توانید با این درصدها در رشته مورد علاقه خود پذیر شوید. اما پس از اینکه کارنامه های سال گذشته را مشاهده می‌کنید متوجه این مسئله می شوید که درصد های شما کمتر بوده اند و یا شاید فاصله زیادی با پذیرفته شدگان رشته مورد نظر شما وجود داشته باشد که در این صورت باید برای کم کردن این فاصله تلاش و برنامه ریزی درستی داشته باشیم.

مشاوران ما در آکادمی ایران تحصیل با مشاوره VIP تمامی اطلاعات در رابطه با رشته ها تحصیلی را به داوطلبان ارائه داده و با کمک تست های شخصیت شناسی، رشته مناسب آن ها را پیشنهاد می دهند. برای دریافت مشاوره VIP کافی است تا بر روی لینک زیر کلیک کرده و در سامانه مشاوره ثبت نام نمایید.

نکات مهم مشاوره کنکور ریاضی

 

با کمک مشاوره کنکور ریاضی از تجربیات دیگران استفاده نمایید

زمانی که احساس می کنیم فاصله مان با افراد موفق زیاد است تصور می‌کنیم که آنها در شرایطی بسیار خاص و ویژه قرار داشتند و یا به دور از هرگونه مشکلی توانستند تمام تمرکز خود را بر روی درس خود بگذارند این در حالی است که وقتی با یکی از آنها صحبت می کنیم شاید متوجه شوید که سختی های بسیار زیادی برای رسیدن به هدف خود داشتند اما تلاش مستمر آنها موجب شده تا به نتیجه دلخواه خود دست یابند.

اگر بتوانید با فردی که در رشته مورد علاقه شما در حال تحصیل می‌باشد، گفتگو کنید این گفتگو می تواند برای شما بسیار انگیزه ایجاد نمایند و یا هر زمانی که دچار مشکلی بشوید، می توانید با او مشورت نمایید تا بهترین راه حلی که به نظر هر دوی شما درست است را انتخاب کنید و قدمی مثبت در جهت رسیدن به اهداف خود بر داشته باشید.

 

14 نکته طلایی موفقیت مشاوره برنامه ریزی کنکور ریاضی

 

حتما با مشاور انتخاب رشته صحبت کنید

ممکن است شما با بازار کار رشته های مختلف و همچنین دروسی که در این رشته وجود دارد آشنا نباشید. با توجه به اینکه گروه های ریاضی، در زیر گروه های مختلف متفاوت می باشد. یکی از توصیه‌های مهمی که به شما داوطلب عزیز می توانیم داشته باشیم این است که حتماً با یک مشاوره انتخاب رشته ریاضی برای تسلط بر 14 نکته طلایی موفقیت مشاوره برنامه ریزی کنکور ریاضی صحبت کنید. گاهی اوقات پس از اعلام نتایج، ممکن است پس از تحقیق و بررسی رشته های مختلف به این نتیجه برسید که رشته اولیه خود را تغییر دهید. اما به دلیل این که در زیر گروه های مختلف رتبه شما به گونه‌ای باشد که نتوانید در رشته خود پذیرفته شوید. حال اگر این رشته را از ابتدا بشناسید، می توانید به راحتی به هدف مورد نظر دست یابید. مشاوران ما اطلاعات کاملی در رابطه با تمامی رشته ها ارائه داده و با کمک تست های مختلف، رشته مناسب هر فرد را پیشنهاد می دهند. 

برای اشنایی با بهترین مشاغل رشته ریاضی روی لینک بزنید.

برنامه غذایی خود را با مشاوره کنکور ریاضی در میان بگذارید

برنامه غذایی تاثیر بسیار زیادی می‌تواند در رابطه با عملکرد ما داشته باشد به همین دلیل بهتر است با مشاور خود در رابطه با برنامه غذایی حتماً مشورت نمایید. در صورتی که برنامه غذایی شما درست نباشد، مشاور به شما کمک خواهد کرد تا این مشکل را برطرف نمایید.

قوی باشید و نا امید نشوید ما به عنوان یک مشاور کنکور ریاضی روزانه با بسیاری از دانش آموزانی مواجه هستیم که برای کوتاه مدت دچار ناامیدی می شوند به همین دلیل اگر شما نیز دچار این مسئله شده اید اصلا تصور نکنید که تنها شمایید که با این مشکلات روبرو هستید.حتی اگر با افراد موفق نیز مشورت کنید حتما آنها به شما خواهند گفت که برای مدت زمانی ناامید شده اند و دست از تلاش بر داشته اند اما آنچه مهم است تلاش کردند دوباره برای طی مسیر خواهد بود.

 

منابع کنکور سراسری ریاضی 1403

در این بخش از مقاله تصمیم داریم اطلاعاتی را در مورد منابع کنکور سراسری ریاضی در اختیار شما قرار دهیم. محتویات موجود در جدول هایی که در ادامه مقاله در اختیار شما قرار داده خواهد شد می تواند برای قبولی در کنکور سراسری ریاضی به شما کمک شایانی کند. این نکته را در نظر داشته باشید در گام اول به سراغ سوالات عمومی و تخصصی کنکور سراسری ریاضی سال 1403 خواهیم رفت. در گام دوم اطلاعاتی را نسبت به ضرایب دروس اختصاصی کنکور ریاضی در هر زیر گروه در اختیار شما قرار خواهیم داد و در انتها هم دفترچه اختصاصی کنکور ریاضی 1403 به شما معرفی خواهد شد. در ادامه اگر قصد دارید به جدول های معرفی شده دسترسی پیدا کنید پیشنهاد می‌کنیم در ادامه با ما همراه باشید.

 

سوالات عمومی و تخصصی کنکور سراسری ریاضی 1403

سوالات عمومی و تخصصی کنکور سراسری ریاضی 1403 شامل دو دفترچه عمومی و اختصاصی است، توجه داشته باشید اگر از جزئیات این دفترچه مطلع شوید به راحتی می‌توانید آزمون را مدیریت کرده و استرس خود را کاهش دهید.  در قسمت زیر یک جدول قرار داده شده است که در آن جدول نام دروس و ضرایب تعداد سوال شماره سوال و مدت زمان پاسخگویی به هر درس بر حسب دقیقه قید شده است.

 

دفترچه عمومی کنکور ریاضی 1403
نام دروس ضرایب تعداد سوالات شماره سوال مدت زمان پاسخگویی به هر درس بر حسب دقیقه
ادبیات فارسی 4 25 1 – 25 18
زبان عربی 2 25 26 – 50 20
معارف اسلامی (دین و زندگی) 3 25 51 – 75 17
زبان خارجی 2 25 76 – 100 20

 

ضرایب دروس اختصاصی کنکور ریاضی در هر زیر گروه

در قسمت زیر جدول مربوط به دروس ریاضی، فیزیک و شیمی قرار داده شده است که ضریب درس در هر زیرگروه مشخص شده است.

ضرایب دروس اختصاصی کنکور ریاضی در هر زیر گروه
نام دروس ضریب درس در زیر گروه یک ضریب درس در زیر گروه دو ضریب درس در زیر گروه سه
ریاضی 4 4 3
فیزیک 3 3 2
شیمی 2 3 3

 

اطلاعیه 

کنکور سراسری رشته ریاضی سال 1403 فقط بر اساس نظام جدید ( 6-3-3 ) طراحی گردیده است.

 

دفترچه اختصاصی کنکور ریاضی 1403

در این بخش از مقاله تصمیم داریم اطلاعاتی را در مورد دفترچه عمومی و پاسخگویی به سوالات دفترچه اختصاصی کنکور ریاضی سال 1403 در اختیار شما قرار دهیم. در این دفترچه ۱۳۵ عدد تست چهار گزینه ای وجود دارد که هر داوطلب برای پاسخ دادن به آنها حدود 175 دقیقه زمان دارد. در قسمت زیر نام دروس تعداد سوالات شماره سوالات و مدت زمان پاسخگویی به هر درس بر حسب دقیقه شده است

 

دفترچه اختصاصی کنکور ریاضی 1403
نام دروس تعداد سوالات شماره سوال مدت زمان پاسخگویی به هر درس بر حسب دقیقه
ریاضی 55 101 – 155 85
فیزیک 45 156 – 200 55
شیمی 35 201 – 235 33

 

نحوه دریافت مشاوره کنکور ریاضی

جدیدترین اخبار پیرامون کنکور ریاضی

خبر خوش به کنکوری‌ ها | متقاضیان این رشته ۱۰۰ درصد در کنکور قبول می‌شوند!

عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ۱۴۰ هزار داوطلب رشته ریاضی در کنکور سراسری امسال شرکت کردند و ۲۵۰ هزار صندلی خالی در این رشته وجود دارد. لذا طبیعی است که داوطلبان ریاضی در هر رشته‌ای که بخواهند، قبول خواهند شد.

دفترچه سوالات کنکور داوطلبان خارج از کشور منتشر شد

دفترچه سوالات داوطلبان خارج از کشور در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است.

ماراتن کنکور به پایان رسید/کمترین داوطلب در رشته ریاضی

۲۷ هزار داوطلب کنکور در سال ۱۴۰۳ در چهار روز گذشته رقابت علمی خود را برگزار کردند و امروز با برگزاری آزمون گروه آزمایشی زبان‌های خارجی این رقابت علمی به پایان رسید.

داوطلبان ریاضی در پله آخر/کنکور ۱۴۰۳ به خط پایان رسید

داوطلبان گروه آزمایشی ریاضی با کمترین آمار در پله آخر پنج گروه آزمایشی کنکور ۱۴۰۳ قرار گرفتند.

خلاصه مطلب
ما در این مقاله سعی داشتیم تا به شما کمک کنیم با کمک مشاوره کنکور ریاضی، روش صحیح مطالعه را بیاموزید. به یاد داشته باشید که اگر نتوانید به درستی مطالعه کنید، نمی توانید رتبه و تراز خوبی دریافت کنید. زیرا، شیوه صحیح مطالعه به شما کمک می کند تا تمامی نکات مهم را خوانده و بتوانید تست بزنید. لازم به ذکر است تا بدانید که هر مشاوری نمی تواند به شما در این زمینه یاری رساند و ممکن است شما را اشتباه راهنمایی کند. به همین دلیل، حتما پیش از انتخاب مشاوره تحصیلی تحقیق کنید. مشاوران ما در ایران تحصیل با داشتن چندین سال سابقه درخشان، می توانند به شما عزیزان یاری رسانند. برای برقراری ارتباط کافی است تا با شماره های درج شده در مقاله تماس گرفته و با در زیر کامنت بگذارید. 

 

 

جهت دانلود پی دی اف مقاله کلیک کنید. 

 

 

 

 

3/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دفترچه سوالات عمومی کنکور ریاضی دارای چند سوال می باشد؟

این دفترچه از 100 سوال تشکیل شده است.

14 نکته طلایی تا موفقیت مشاوره و برنامه ریزی کنکور ریاضی چیست؟

این 14 نکته به شما کمک می کند تا بتوانید رتبه بسیار خوبی را در کنکور ریاضی سال ۱۴۰۳ به دست بیاورید. 

کنکور سراسری رشته ریاضی به چه صورت برگزار می گردد؟

این آزمون برای نظام جدید ( 6-3-3 ) طراحی شده است.

 

نظرات

6 دیدگاه دربارهٔ «مشاوره کنکور ریاضی 1403 { 14 راز رتبه های ریاضی }»

  1. Avatar photo رضا گفت:

    ایا با درصد ریاضی 8 فیزیک 32 شیمی 15 در منطقه شه کنکور ریاضی دانشگاه فرهنگیان دعوت به مصاحبه میشم

    1. Avatar photo مشاور جوادی گفت:

      سلام وقت بخیر
      احتمالش هست

  2. Avatar photo سپهر گفت:

    سلام میخواستم بدونم اگر من امسال کنکور ورقه سفید بدم اصلا هم برام مهم نیست چه رشته ای و یا چه دانشگاهی آیا میتونم دانشگاه سراسری برم یا نمیتونم؟

    1. Avatar photo مشاور ابراهیمی گفت:

      سلام
      سلام
      احتمالا خیر

  3. Avatar photo جلیلی گفت:

    چرارتبه کنکوررونیاوردم برای اعتراض چه بایدکرد

    1. Avatar photo moshaverarshad گفت:

      سلام میتونی برای اعتراض از سازمان سنجش اقدام کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • نحوه دریافت تاییدیه تحصیلی برای ترمیم معدل کنکور

    نحوه دریافت تاییدیه تحصیلی برای ترمیم معدل کنکور 1403 | ایران تحصیل

    دریافت تاییدیه تحصیلی برای ترمیم معدل یکی از بهترین روش‌هایی بسیار مفید برای داوطلبان کنکور سراسری به شمار می‌رود. با استفاده از این تاییدیه، داوطلبان می‌توانند تاثیر بسیار زیادی در بهبود رتبه کنکور خود داشته باشند. همان طور که می‌دانید،...
  • بانک سوالات کنکور ریاضی

    بانک سوالات کنکور ریاضی

    سوالات رشته ریاضی همگی فرمولی هستند و به همین دلیل پاسخ دهی به آن‌ها زمان بر می‌باشد. در صورتی که به بانک سوالات کنکور ریاضی دسترسی داشته و تست زنی کافی داشته باشید، می‌توانید در جلسه کنکور در کمترین زمان...
  • لیست-رشته-های-ریاضی-با-رتبه-مورد-نیاز

    لیست رشته های ریاضی با رتبه مورد نیاز

    لیست رشته های ریاضی با رتبه مورد نیاز از جمله موارد مهمی است که هر فرد مایل به شرکت در کنکور سراسری، جهت ورود به دانشگاه‌ها در رشته ریاضی ملزم به اطلاع از آن است. به علاوه، این قبیل از...
  • دفترچه انتخاب رشته ریاضی

    دفترچه انتخاب رشته ریاضی کنکور 1403 + دانلود pdf | ایران تحصیل

    متقاضیانی که در کنکور سراسری شرکت می کنند، پس از اعلام نتایج اولیه کنکور و مشخص شدن رتبه و تراز آن ها، می بایست انتخاب رشته انجام دهند. گروه های آزمایشی مختلفی وجود دارد که متقاضیان پذیرفته شده می توانند...
تماس با مشاور