ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاغل رشته ریاضی + 12 شغل پردرآمد + بازارکار | ایران تحصیل

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۱۱۲
  • تاریخ بروزرسانی: ۵ شهریور ۱۴۰۲
بهترین مشاغل رشته ریاضی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

در سال های گذشته، رشته ریاضی یکی از محبوب ترین و پرمتقاضی ترین گروه آزمایشی در کنکور سراسری بود؛ اما در حال حاضر رشته تجربی متقاضی بیشتر دارید و آمار افرادی که در کنکور گروه ریاضی شرکت می کنند کاهش پیدا کرده است. به همین دلیل هم میزان رقابت در این رشته کمتر، و شانس قبولی شما در دانشگاه های برتر و پیدا کردن شغل مورد علاقه خود بیشتر است. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم تا بهترین مشاغل رشته ریاضی را بررسی کنیم. در این مقاله همچنین رشته های پرطرفدار ریاضی و آینده شغلی رشته ریاضی فیزیک را بررسی خواهیم کرد تا داوطلبان با دید بهترین برای آینده  خود تصمیم بگیرند. تا انتهای مقاله همراه ما باشید. 

از ان جایی که رشته تحصیلی شما در دانشگاه اهمیت زیادی در آینده شغلی شما دارد؛ پیشنهاد می کنیم تا قبل از تصمیم گیری نهایی در رابطه با رشته خود از مشاوران مجرب مشورت بگیرید. کارشناسان متخصص در انتخاب رشته ایران تحصیل می توانند با توجه به استعداد و توانایی های شما، بهترین رشته ها را به شما معرفی کنند. تنها کافیست با شماره 9099075307 تماس بگیرید.

برای معرفی زیرگروه های رشته ریاضی روی لینک آی رنگ کلیک نمایید.

بهترین مشاغل رشته ریاضی چه ویژگی هایی دارند؟

اگر از یک کودکی ایرانی پرسیده شود که دوست داری در آینده چه کاره شوی؟، یکی از تکراری ترین جواب ها را می دهد که می خواهم مهندس شوم. کما اینکه ما هم در کودکی چنین رویایی را داشته ایم. به همین دلیل یکی از محبوبترین انتخاب های دانش آموزان در دوران دبیرستان رشته ریاضی فیزیک است تا بتوانند به رویاهای خود دست یابند.

بهترین مشاغل رشته ریاضی چه ویژگی هایی دارند؟

اما نباید فراموش کرد بهترین مشاغل رشته ریاضی تنها به شاخه های مهندسی ختم نمی شود و در این گروه آزمایشی گرایش های بسیار خوب دیگری وجود دارد که آینده مالی و شغلی خوبی برخوردارند.

البته تصور عمومی که در جامعه وجود دارد این است که تنها در رشته های پرطرفدار ریاضی می توان موفق بود و همین هم باعث شده است که آگاهی چندانی در مورد سایر رشته های وجود نداشته باشد. یک دلیل مهم این امر هم انتخاب و اولویت نفرات برتر کنکور برای چنین رشته هایی است. با تمام این تفاسیر، شناخت چندانی در مورد آینده شغلی رشته ریاضی فیزیک وجود ندارد.

شاید برای تشخیص بهترین مشاغل رشته ریاضی یکی از راه ها این باشد که از دیگران پرس و جو و تحقیق کنیم. اما اشکال این کار در این است که اولا ما ممکن است نتوانیم یک جامعه آماری گسترده برای همه رشته ها پیدا کنیم، دوما شاید افراد نتواند آن طور که شاید و باید شما را راهنمایی کنند. بنابراین، تصمیم گرفتیم که در این مقاله بیشتر به این مساله بپردازیم و 14 شغل پردرآمد ریاضی فیزیک در ایران را معرفی کنیم.

 

برای آشنایی با نکات مهم نحوه اولویت بندی انتخاب رشته کنکور بر روی لینک کلیک نمایید.

 

بهترین مشاغل رشته ریاضی چه ویژگی هایی دارند؟

هر کسی برای انتخاب شغل و رشته تحصیلی خود معیارهایی دارد که ممکن با دیگری متفاوت باشد. اما در گزینش شغل های ریاضی فیزیک، این را مد نظر داشته باشید که شما در آینده غالبا با کارهای محاسباتی و ذهنی سر و کار خواهید داشت که احتمالا پیچیده خواهند بود. بنابراین سعی کنید که با شناخت صحیح استعدادها و علایق خود، بدون در نظر گرفتن تحمیل دیگران، از میان مشاغل رشته ریاضی دست به انتخاب بزنید و برای رسیدن به آن تلاش نمایید.

ممکن است شما با شرایط کاری شغل هایی مانند مهندسی نفت نتوانید کنار بیایید، اما برای رشته مدیریت بسیار مناسب باشید. بنابراین، شناخت خود حرف اول را در انتخاب رشته می زند. این ذهنیت که داوطلبان گروه ریاضی باید به رشته های مهندسی راه یابند، متاسفانه به طور غلط در جامعه ما وجود دارد. به همین خاطر هم بسیاری از افراد پس از اینکه به رشته خاصی وارد می شوند، به دلیل نبود علاقه و استعداد نمی توانند بعد از فارغ التحصیلی موفق باشند.

برای اینکه بدانید با کدام رشته سازگاری بیشتری دارید و آینده شغلی رشته ریاضی فیزیک در هر کدام از گرایش ها چگونه است، می توانید در تست شخصیت شناسی ایران تحصیل شرکت کرده و با راهنمایی مشاوران ما بهترین تصمیم را بگیرید. کارشناسان ما به بهترین نحو شما را راهنمایی خواهند کرد. با شماره 9099075307 تماس بگیرید.

جهت اطلاع از بازار کار بهترین رشته های ریاضی بر روی لینک کلیک کنید.

بنر انتخاب رشته

 آینده شغلی رشته ریاضی فیزیک – 14 شغل پردرآمد در ایران

اگر به جامعه خود نگاه کنیم و آمارها را بررسی کنیم، خواهیم دید که در هر گروه آزمایشی، برخی از رشته ها فراوان ترین انتخاب را دارند. در این بین، تعدادی دارای درآمد بالاتری نسبت به سایرین هستند. این قضیه در مورد آینده شغلی رشته ریاضی فیزیک که دغدغه همه علاقه مندان و تحصیل کردگان است نیز وجود دارد. به همین دلیل در ادامه به معرفی پرطرفدارترین رشته های ریاضی می پردازیم. 

آینده شغلی رشته ریاضی فیزیک

مهندسی متالوژی (علم مواد):

این رشته که مترادف با ریخته گری می دانند، به تولید و ساخت قطعات صنعتی می پردازد. مهندسی متالوژی را نمی توان جزء رشته های پرطرفدار ریاضی دانست، اما علاقه مندان خاص خود را داراست. متالوژی به شناخت خواص، توزیع، استخراج و کاربرد مواد مختلف می پردازد. به نظر رشته چندان مناسبی برای خانم ها به شمار نمی آید، چرا که اغلب محیط های کاری آن در کارگاه ها و آزمایشگاه ها خلاصه می شود.

اما به طور خلاصه می توان گفت که فارغ التحصیلان این رشته در آینده می توانند در كارخانجات توليد فولاد، توليد قطعات صنعتي، توليد خودرو، كارگاه ريخته گري فلزات رنگي، كارگاه ريخته گري قطعات آلياژي، كارخانجات توليد ماشين آلات صنعتی، توليد قطعات فولادي و چدنی، و ذوب آهن مشغول به کار شوند.

رشته مهندسی نفت:

مهندسی نفت را می توان نگین مشاغل رشته ریاضی و از جمله محبوبترین رشته ها دانست. همچنین، میزان درآمد بالا و جذابیت کاری آن باعث شده است تا در رشته های پرطرفدار ریاضی بین نفرات برتر تبدیل شود. بنابراین می توان گفت که برای قبولی در آن به رتبه عالی نیاز است. مهندسان نفت در اکتشاف، محاسبه، بهره برداری از منابع زیرزمینی مثل نفت و گاز و انتقال آن تخصص دارند.

این رشته دارای چهار گرایش، مهندسی اکتشاف، مهندسی حفاری، مهندسی مخازن و مهندسی بهره برداری می باشد. هر کدام از این گرایش ها از موقعیت های شغلی خاص خود برخوردارند. در حال حاضر بیش از 7 درصد از دانشجویان مهندسی نفت، جذب وزارت نفت می شوند.

 

به منظور کسب آگاهی از بهترین رشته های دانشگاهی ریاضی لینک مربوطه را انتخاب نماید.

 

مهندسی برق:

این رشته که دارای چهار گرایش الکترونیک، قدرت، کنترل و مخابرات می باشد، طبق آمارها جزء نخستین الویت های نفرات برتر کنکور می باشد. همانند آینده شغلی رشته ریاضی فیزیک در بسیاری از شاخه های تاپ، مهندسی برق نیز در صورت دارا بودن علم و مهارت کافی، دارای آینده شغلی بسیار خوبی است.

مهندسی برق

فارغ التحصیلان این رشته می توانند در بخش های خصوصی و دولتی نیروگاه ها، انواع کارخانجات (سیمان، خودروسازی، ذوب آهن و…)، سازمان های حوزه مخابراتی، صنایع نظامی و دفاعی به اشتغال بپردازند.

 

مهندسی کامپیوتر:

افرادی که وارد این رشته می شوند، می توان آن را تا مقطع دکتری ادامه دهند. مهندسی کامپیوتر در مقطع کارشناسی به دو گرایش نرم افزار و سخت افزار، و در مقطع ارشد به گرایش های هوش مصنوعی، مهندسی فناوری اطلاعات، شبکه‌های کامپیوتری، مکاترونیک، معماری کامپیوتر، تجارت الکترونیک، مهندسی نرم‌افزار، الگوریتم‌ها و محاسبات، امنیت اطلاعات، تقسیم بندی می شود.

همچون سایر مشاغل رشته ریاضی ، مهندسان کامپیوتر می توانند در مراکز و نهادهای خصوصی یا دولتی استخدام شوند. فارغ التحصیلان این رشته سیستم های کامپیوتری را طراحی و پیاده سازی می کنند و در شرکت های تولید کننده قطعات و دستگاه ها ، مراکز صنعتی و تولیدی سخت افزارها را ارتقاء می دهند. برای آگاهی از رتبه قبولی این رشته در دانشگاه های مختلف می توانید با مشاورین ایران تحصیل تماس بگیرید.

 

مهندسی هوا و فضا:

اگر بخواهیم در آینده شغلی رشته ریاضی فیزیک را در میان رشته های مهندسی مورد بررسی قرار دهیم، رشته مهندسی هوا و فضا را می توان از درخشان ترین آن ها نامید. دانش آموختگان این رشته بایستی از مهارت بسیار خوبی در تحلیل و حل مسائل، آشنایی با دانش فنی و نرم افزارهای تخصصی، برنامه ریزی و مدیریت پوژه، تسلط به زبان انگلیسی و قوانین مهندسی برخوردار باشند. دارای شش گرایش می باشد.

بازار کار این رشته به صنایع مرتبط با هوا فضا، موسسه های تحقیقاتی هواپیمایی، هواپیماهای بدون سر نشین، ساخت بالگردها، موشک و ماهواره، جنگنده، کارشناسی تعمیر و نگهداری  وسایل پرنده، کارشناسان تحقیق، صنایع دفاعی و … اختصاص می یابد.

جهت دریافت تست استعداد شغلی لینک را لمس نمایید

مهندسی شیمی:

علیرغم نام ظاهری آن و تصور عموم، این رشته، شیمیدان به جامعه تحویل نمی دهد. بلکه ماهیت اصلی آن تربیت مهندسانی است که کشفیات آزمایشگاهی شیمی را تا مقیاس های صنعتی بسط می دهند. رشته مهندسی شیمی دارای گرایش های پالایش، پتروشیمی، پلیمر، صنایع گاز، صنایع شیمیایی معدنی، صنایع غذایی، طراحی فرایندهای صنعت نفت و بهره برداری می باشد. این رشته، دانش شیمی، فیزیک و ریاضی را به هم می آمیزد و در تجهیزات پایه پالایشگاهی، هوافضا، خودروسازی، پزشکی، صنایع الکترونیک، کاربردهای محیط زیست و صنایع نظامی کاربرد دارد.

مهندسی شیمی

مهندسی پزشکی:

از جمله رشته های پرطرفدار ریاضی است که می توان آن را با رشته تجربی آمیخته دانست. عمر مهندسی پزشکی، چندان طولانی نمی باشد و با بهره‌برداری، تعمیر، پشتیبانی و نگهداری و تنظیم و استانداردسازی دستگاه‌های پزشکی به کمک پزشکان آمده است. البته مهندسان در مقاطع بالاتر برای ارتقاء دستگاه های پزشکی، از تکنیک های علمی خاصی استفاده می کنند.

این رشته دارای گرایش های متنوعی همچون مهندسی پزشکی بالینی، بیوالکتریک، مهندسی بیومکانیک، بیومواد، مهندسی بافت، پردازش تصاویر پزشکی، مهندسی توانبخشی، مهندسی ورز، مدل‌سازی سامانه‌های فیزیولوژیکی، ابزار دقیق در مهندسی پزشکی می باشد.

 

مهندسی پلیمر:

مهندسی پلیمر را می توان یک رشته جوان در ایران نامید که هدف آن تولید محصولاتی همچون الاستومر، چسب‌ها، لاستیک، پلاستیک، رزین و سایر مواد مورد نیاز صنعت می باشد. مهندسان پلیمر می توانند در صنایع حمل و نقل زمینی (خودروسازی، قطار و …)، هوایی (هواپیما و بالگرد) و دریایی (کشتی‌ها و …) نقش بسیار موثری ایفا کنند. همچنین، این رشته در صنعت پوشاک، لباس، پاپوش ها و تن پوش ها بسیار مهم است. علاوه بر این، فارغ التحصیلان این رشته می توانند در کارخانجات رنگ سازی، صنایع نظامی، پزشکی و کشاوررزی نیز مشغول به کار شوند.

 

مهندسی عمران:

نام این رشته برای همه افراد جامعه شناخته شده است و اگر بگوییم تا چندی پیش در صدر رشته های پرطرفدار ریاضی قرار داشت، پر بیراه نگفته ایم. حیطه کاری مهندسان عمران بسیار گسترده است و کاربرد آن را د اری از صنایع و مراکز عمرانی می توان مشاهده نمود.

برای مثال، مهندسان عمران به همراه مهندسان نقشه بردار، به طراحی زهکشی، سدها، فاضلاب شهری، پیاده‌روها، تأمین آب، و سیستم‌های برق رسانی و ارتباطی می پردازند. آینده شغلی رشته ریاضی فیزیک برای مهندسان عمران در مواردی همچون در پروژه‌های مسکونی، تجاری، صنعتی و عمومی در کلیه اندازه‌ها و سطوح ساخت و ساز به شرط داشتن مهارت و علم کافی خوب خواهد بود.

بنر انتخاب رشته کنکور

مهندسی مکانیک:

این رشته همپوشانی بالایی با سایر شاخه های مهندسی همچون مهندسی برق، شیمی، مکانیک، صنایع، خودرو، معدن، نفت، هسته ایی و … دارد. گرایش های مهندسی مکانیک عبارتند از گرایش حرارت و سیالات، جامدات، ساخت و تولید. مهندسان مکانیک در حال حاضر مشکل کاریابی چندانی ندارند، چرا که به علت تحریم های نفتی، نیل به تولیدات بیش از بیش شده است. مشاغل رشته ریاضی در گرایش مکانیک بسیار گسترده است و مهندسان آن می توانند درموارد زیر فعالیت کنند:

  • طراحی و ساخت ماشین آلات و قطعات خانگی، پزشکی
  • ساخت تجهیزات نیروگاه های اتمی، فسیلی، خورشیدی و بادی آبی
  • تولیدذ دستگاه های انتقال و تصفیه آب، کنترل کارخانجات شیمیایی و پالایشگاه ها
  • ساخت تجهیزات دفاعی مثل راکت، پل های متحرک و ..
  • تولید بازوهای مکانیک، ربات ها و سیستم های تولیدی و …

مهندسی شهرسازی:

گرچه این رشته از شاخه های مهندسی به شمار می رود، اما در دانشکده هنر و معماری ارائه می شود. حوزه کاری مهندسان شهرسازی در دایره برنامه ریزی شهری، برنامه ریزی حمل و نقل، منطقه ایی، شبکه های زیرساختی، محیط زیستف و طراحی شهری گنجانده می شود. خوشبختانه این رشته هنوز اشباع نشده است و فارغ التحصیلان رشته شهرسازی می توانند در زمینه های طراحی و محاسباتی به خوبی فعالیت نمابیند.

مهندسی ساخت و تولید:

این شاخه از علم مهندسی به در انجام پروژه هایی همچون قالبسازی، جوشکاریف ماشین کاری، و تعمیرات به کار می رود. اهعمیت این رشته به حدی است که از تولید هواپیما و خودرو تا رایانه و اسباب بازی را در بر می گیرد. در سال های اخیر مهندسان ساخت و تولید، در صنایع قطعه سازی، خودرو سازی، هوافضا و سایر سیستم های کاربردی کشورمان نقش داشته اند.

مهندسی ساخت و تولید

رشته مدیریت:

این رشته به دلیل آنکه ریاضی، آمار و اقتصاد زیادی در آن به کار می رود، از رشته های پرطرفدار ریاضی محسوب می شود و داوطلبان گروه ریاضی به نظر بهتر می توانند در آن موفق باشند. البته رشته مدیریت به چند شاخه مدیریت بازرگانی، مدیریت صنعتی، مدیریت دولتی، امور کمرگی، مدیریت جهانگردی، و مدیریت بیمه اکو تقسیم بندی می شود. چنانچه فارغ التحصیلان این رشته از مهارت و دانش کافی برخوردار باشند، هیچ گاه بیکار نخواهند ماند.

 

مهندسی راه آهن:

اگر می خواهید در این رشته موفق گردید، باید فردی سخت کوش و مقاوم باشید. مهندسی راه آهن دارای چهار گرایش مهندسی ماشین های ریلی، سازه های ریلی، حمل و نقل ریلی است. مهندسان راه آهن می توانند در کارخانجات لکوموتیو سازی، کارخانجات واگنهای مسافری،  کارخانجات واگن های باری، کارخانجات واگن پارس، کارخانجات وابسته به صنایع مترو، کارخانجات ماشین آلات روسازی راه آهن مشغول به کار شوند.

 

مشاغل پردرآمد ریاضی در ایران

اخبار پیرامون مشاغل رشته ریاضی

⏬ فارغ‌ التحصیلان رشته ریاضی در انتظار برنامه مسوولان برای تضمین آینده شغلی:

کارشناسان آموزشی علت ریزش در رشته ریاضی و انزوای این رشته را در عدم تضمین آینده شغلی می‌ دانند و البته فارغ‌ التحصیلان این رشته نیز صدایشان درآمده از اینکه چرا اشتغال برای این رشته کم است و تعریف خاصی در صنعت برایشان وجود ندارد؛ نخبگان این رشته هم معتقدند که اگر به مهاجرت فکر می‌ کنند دلیلش نبود فرصت اشتغال است.

مهدی گلشنی عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی شریف و عضو سابق شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز با تأکید بر ضرورت توزیع متوازن داوطلبان در رشته‌ های تحصیلی گفت: درآمد و آینده شغلی بیشتر است بنابراین جوانان جذب آن رشته می‌ شوند در حالی که باید زمینه برای ایجاد و توسعه اشتغال در رشته‌ هایی مانند رشته ریاضی هم فراهم شود تا فارغ التحصیلان این رشته هم امید به اشتغال و درآمدزایی داشته باشند.

‌محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نیز مشکل عمده جامعه و جوانان را نبود شغل دانسته و گفته است: اگر جوانان شغل داشته باشند امید به زندگی، ازدواج و نشاط در جامعه ایجاد می شود، بنابراین باید زمینه را برای توسعه شرکت‌های دانش بنیان فراهم کنیم تا از این طریق اشتغال هم توسعه یابد.

وی راهکار حل مشکل اشتغال دانش آموختگان در رشته‌ های مختلف تحصیلی را توجه بیشتر به علم و فناوری دانسته و از طرح‌ های وزارت علوم در این حوزه خبر داده است.

پیمان صالحی معاون پژوهشی وزیر علوم نیز در این باره گفت: دانشگاه‌ ها موظف شده‌ اند تا کارگروه ارتباط با صنعت داشته باشند تا تمام دانشجویان در رشته‌ های مختلف تحصیلی بتوانند مهارت خود را در صنعت نشان دهند.

 

خلاصه مطلب

با توجه به اینکه رشته ریاضی دومین رشته پر متقاضی در ایران است و فارغ التحصیلان این رشته می توانند در مشاغل مختلفی که پولساز نیز هستند تحصیل کنند، در این مقاله به بررسی و معرفی بهترین مشاغل رشته ریاضی پرداختیم. بهتر است تا در انتخاب رشته خود با توجه به علاقه و اینکه آینده شغلی رشته ریاضی فیزیک در هر یک از گرایش ها چگونه است؛ تصمیم نهایی را بگیرید. برای راهنمایی بیشتر شما متقاضیان عزیز در مقاله فوق به بررسی رشته های پرطرفدار ریاضی و معرفی 14 شغل پردرآمد ریاضی فیزیک در ایران پرداختیم.

اگر می خواهید از جزئیات آینده شغلی رشته ریاضی فیزیک در هر یک از گرایش ها مطلع شوید، روش قبول شدن و کسب رتبه بالا را بدانید، و از اینکه کدام دانشگاه ها موقعیت تحصیلی بهتری دارند، و کدام شغل برای شما مناسب تر است مطلع شوید، می توانید با مشاورین ما در ایران تحصیل تماس بگیرید. تنها کافی است که با شماره 9099075307 تماس بگیرید و درخواست مشاوره کنید.

 

برای دانلود پی دی اف مقاله بهترین مشاغل رشته ریاضی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

4/5 - (66 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

بهترین مشاغل رشته ریاضی کدامند؟

شغلی که با روحیات، علایق و استعدادهای شخص متقاضی همخوانی داشته باشد، را می توان از بهترین مشاغل دانست.

رشته های پرطرفدار ریاضی در ایران کدام رشته ها هستند؟

در این مقاله 14 تا از شغل های پردرآمد ریاضی فیزیک در ایران را بیان کرده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله فوق مراجعه کنید.

آیا آینده شغلی رشته ریاضی فیزیک خوب است؟

بسته به ظرفیت ها و میزان پذیرش سال ها گذشته، و اینکه چقدر مهارت و دانش کسب کنید، متفاوت خواهد بود. برای راهنمایی بیشتر با مشاوران ایران تحصیل تماس بگیرید.

نظرات

112 دیدگاه دربارهٔ «مشاغل رشته ریاضی + 12 شغل پردرآمد + بازارکار | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo من گفت:

    من نمیدونم مهندس نفت خوبه یان

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله این رشته جز بهترین رشته ها میباشد اما در شرایطی که روی مهارت های خود کار کنید و اطلاعات مورد نیاز در این رشته را کسب کنید ولی این هم در نظر گرفته باشید که مقداری بازار کاری سختی دارد

  2. Avatar photo غزل گفت:

    سلام وقتتون بخیر من تجربی میخونم میخاسم تغییر رشته به ریاضی تا فیزیک پایه بخونم برای دانشگاه بنظرتون رشته خوبی هست؟ یا توی تجربی بمونم

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      سوال شما نیاز به بررسی دارد
      با مشاورین 9099075307 تماس بگیرید
      تا راهنماییتان کنند.

  3. Avatar photo M گفت:

    سلام من یه دخترم ک هم علاقه ب معماری دارم و هم استعدادشو دارم فقط از کسایی ک این رشته رو خوندن شنیدم میگن نیا اینده نداره اگه هم اومدی باید شغل دوم داشته باشی و از طرفی یکسریا میگن درامدشون خوبه موندم چیکار کنم

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      برای بررسی اینده شغلی رشته معماری و شرایط موفقیت با کارشناسان ما داخلی 112 در ارتباط باشید
      راه ارتباط:9099075307

  4. Avatar photo Narges گفت:

    سلام
    من به مهندسی های که در ساخت قطعات و ماشین آلات جدید کاربرد دارند مثل هوافضا و مکانیک و رباتیک علاقه دارم
    برای خانم ها در ایران چنین بازار شغلی وجود داره ؟
    و یا اگر که باید مهاجرت کنیم این رشته ها مناسب هستند؟

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر
      این رشته از لحاظ بازار کار در ایران ضعیف است

  5. Avatar photo Anahid گفت:

    سلام خسته نباشید اگر رشته اختر فیزیک و نجوم رو انتخاب کنیم درامدش چقدره و چه شغل های رو داره؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      فرصت های شغلی رشته فیزیک محدود می باشد

  6. Avatar photo mahya گفت:

    از رشته ریاضی مهندسی هوافضا خوبه یا مهندسی کامپیوتر ای تی؟

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سوال شما نیاز به بررسی بیشتر و مشاوره ی تخصصی دارد لطفا با شماره ی مجموعه و داخلی 108 خانم طهماسبی در تماس باشید.

  7. Avatar photo امیرحسین گفت:

    سلام
    من میخواستم رشته هوا فضا برم
    اینده شغلی و درامدش چطوره؟

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام وقت بخیر
      در صورتی که بخوایین وارد خلبانی بشین خوبه

  8. Avatar photo ناشناس گفت:

    سلام ببخشید واسه یک خانم در رشته ریاضی فیزیک کار پر درامد و اینکه همیشه کاری باشه که مردم بهش نیاز داشته باشن و در جامعه شغل پر کاری باشه منظورم اینه همیشه در اجتماع مورد نیاز باشه چی پیشنهاد میکنید؟؟ و اینکه تو دانشگاه چقد باید واسه اون رشته تحصیل کنم هم بگید. و همینطور رتبه ای که لازمه تو کنکور واسه اون رشته بیارم

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام
      حسابداری و مدیریت مالی جز رشته هایی است که به نسبت بازار کاری خوبی دارد

  9. Avatar photo Sahar گفت:

    سلام روز بخیر
    آیا رشته مهندسی نقشه برداری برای خانم ها خوب هست و درکل بازارش خوبه ؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      بستگس به علاقه شما دارد ولی بهتره نقشکه کشی را انتخاب کنید

  10. Avatar photo Amir گفت:

    سلام ببخشید من میخام مهندسی برق بزنم
    آینده شغلیش چجوریه و درآمدش چقدره؟؟!

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      یکی از رشته های خوب هستش چه از لحاظ درامدی چه شغلی.

  11. Avatar photo احمدرضا گفت:

    سلام وقت بخیر میزان بیکاری توی کدوم یکی از این رشته ها زیاد تره؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      با سلام
      بیکاری رشته بستگی به مهارت شما دارد و این رشته از لحاظ پیوست اشتغال تو وضعیت خوبی قبول دارند

  12. Avatar photo امیرعباس گفت:

    سلام یه سوال داشتم من میخوام هکر یا برنامه نویس بشم رشته مهندسی کامپیوتر تو رشته ریاضی فیزیک مناسبه؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله

      1. Avatar photo Nrges گفت:

        سلام
        معماری رو میگن ب درد نمیخوره اتفاقا علاقم بود بعد یکی گف هوش مصنوعی اومده دگ کارشون اون می‌کنه و در آمد ندارع و‌و و
        نمیدونم چیکار کنم
        مهندسی پزشکی و معماری و عمران
        چ جور رشته هایی هستن
        آینده و شغل و درامدشون و چند سال تحصیل لازمه و رتبه و دانشگاه و ایناشو لطف میکنید:)
        و بنظرتون ت کدومش موفق ترم؟

        1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

          سلام وقت بخیر
          بین این ۳ رشته معماری بهتره و بازار کار معماری نیازمند یادگیری به صورت حرفه ای در حوزه های نرم افزاری در این رشته میباشد سوالات شما نیاز به برسی بیشتر دارد مایل بودید با مجموعه ایران تحصیل تماس بگیرید

  13. Avatar photo qazal گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    با کنکور ریاضی فیزیک میشه روانشناسی زد؟
    اخه شنیدم رشته شناوره

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بدون کنکور بله

      1. Avatar photo عسل گفت:

        سلام ببخشید رشته های خوب و پردرآمد برای خانم ها چیا هست؟

        1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

          سلام وقت بخیر
          درآمدزایی از رشته بستگی به میزان مهارت ‌شما در آن رشته دارد.

  14. Avatar photo امیر گفت:

    سلام میخواستم برم رشته مهندسی عمران درآمدش چقدره تقریبا؟

    1. Avatar photo مشاور راهدار گفت:

      سلام اگر توانایی های لازم را داشته باشید میتونید موفق باشید

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • نحوه دریافت تاییدیه تحصیلی برای ترمیم معدل کنکور

    نحوه دریافت تاییدیه تحصیلی برای ترمیم معدل کنکور 1402 | ایران تحصیل

    دریافت تاییدیه تحصیلی برای ترمیم معدل یکی از بهترین روش‌هایی بسیار مفید برای داوطلبان کنکور سراسری به شمار می‌رود. با استفاده از این تاییدیه، داوطلبان می‌توانند تاثیر بسیار زیادی در بهبود رتبه کنکور خود داشته باشند. همان طور که می‌دانید،...
  • بانک سوالات کنکور ریاضی

    بانک سوالات کنکور ریاضی

    سوالات رشته ریاضی همگی فرمولی هستند و به همین دلیل پاسخ دهی به آن‌ها زمان بر می‌باشد. در صورتی که به بانک سوالات کنکور ریاضی دسترسی داشته و تست زنی کافی داشته باشید، می‌توانید در جلسه کنکور در کمترین زمان...
  • لیست-رشته-های-ریاضی-با-رتبه-مورد-نیاز

    لیست رشته های ریاضی با رتبه مورد نیاز

    لیست رشته های ریاضی با رتبه مورد نیاز از جمله موارد مهمی است که هر فرد مایل به شرکت در کنکور سراسری، جهت ورود به دانشگاه‌ها در رشته ریاضی ملزم به اطلاع از آن است. به علاوه، این قبیل از...
  • دفترچه انتخاب رشته ریاضی

    دفترچه انتخاب رشته ریاضی کنکور 1402 + دانلود pdf | ایران تحصیل

    متقاضیانی که در کنکور سراسری شرکت می کنند، پس از اعلام نتایج اولیه کنکور و مشخص شدن رتبه و تراز آن ها، می بایست انتخاب رشته انجام دهند. گروه های آزمایشی مختلفی وجود دارد که متقاضیان پذیرفته شده می توانند...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)