ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

اردوی نوروزی کنکور 1402 {28 روز با رتبه ها} | ایران تحصیل

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۴ فروردین ۱۴۰۲
اردوی نوروزی آنلاین
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید
نزدیک شدن به ایام نوروز و فضای ایجاد شده در اسفند‌ماه برای بچه‌ها از جمله کنکوری‌ها حس و حال عجیبی رو داره! خیلی از بچه‌ها به این فکر هستند که در ایام نوروز تمام تلاش خودشون رو بکنن تا بتونن به رتبه دلخواه خودشون در کنکور سراسری برسن، اما خیلی‌ها نمیدونن که چطوری میتونن اینکارو رو انجام بدن و یا ممکنه توانایی لازم برای برنامه‌ریزی این ایام رو نداشته باشند؛ اردوی نوروزی کنکور یک برنامه‌ریزی و استراتژی کاملی رو به شما ارائه میده که بتونید از عید خودتون به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و با مشاوره و پشتیبانی قدرتمند و اصولیکه در اردوی مطالعاتی شبانه روزی نوروز در موسسه ایران تحصیل وجود داره؛ مسیر موفقیت خودتون رو به بهترین شکل ممکن در ایام عید برنامه‌ریزی کنید و بهترین برنامه رو برای اردو مطالعاتی نوروز داشته باشید.

 

اردوی نوروزی آنلاین همون جایی هست که برای تک تک شما عزیزان برنامه‌ریزی مختص به خودتون صورت میگیره و کل فرآیند تحصیلی شما به صورت لحظه‌ای مورد بررسی قرار میگیره تا هرجایی هم اگر به مشکل خوردید با برنامه‌ریزی های ما بتونید مشکلات رو بر طرف کنید؛ ما اساتید حرفه‌ای، برنامه‌ریزی اصولی، و آزمون‌های آزمایشی به خصوصی رو براتون در نظر گرفتیم، بهتون توصیه می کنیم برای کسب اطلاع از تمامی برنامه‌ها با شماره 02137967000 تماس بگیرید تا مشاورین ما هم به صورت کامل راهنماییتون کن و هم در صورت تمایل شما کار های ثبت نام شما انجام بشه!

 

با پر کردن فرم زیر ، ما با شما تماس میگیریم

اردوی نوروزی آنلاین

دلایل اهمیت اردوی نوروزی کنکور

ایام نوروز به چند دلیل بسیار بسیار مهم برای کنکوری‌ها جزو طلایی‌ترین دوران تحصیلیشون حساب میشه! دلایل اهمیت نوروز برای کنکوری٬ها:

✅ مدرسه نمیریم، کلاس تستی وجود نداره و آزاد ترین دوران کنکور خودمون رو قراره سپری کنیم و در نتیجه توانایی استفاده از تمام ۲۴ ساعت روز خودمون رو داریم.

✅ با رسیدن به فصل بهار طول روز در حال زیاد شدن است و این زیاد شدن طول روز باعث میشه ما کمتر احساس خستگی رو در بدن خودمون حس کنیم!

✅ طبق رسم هرساله کشور ما ساعت‌ها در اوایل فروردین یک ساعت به جلو کشیده میشه که خیلیا بهش عادت ندارن و باعث ایجاد احساس سستی و کرختی در بدن ما میشه!

✅ علاوه بر این گردافشانی گیاهان و مواردی مثل این رو میشه یه دلیل مضائف برای ایجاد خواب آلودگی دونست که همه ما با اون آشناییم.

✅ و در آخر مهم‌ترین مسئله‌ای که وجود داره اینه که رتبه‌های برتر افرادی هستند که در طول نوروز از برنامه درسی خود عقب نمی مانند، این در صورتی است که دانش آموزانی که در اردوهای مطالعاتی شرکت نمی کنند اغلب بازدهی بسیار کمتری در ایام عید خواهند داشت.

اردو مطالعاتی آنلاین کنکور

اگر در اردوی نوروزی کنکور شرکت نکنیم چه اتفاقی میوفته؟

برنامه نداشتن در ایام نوروز برای بچه‌های دبیرستانی به معنای یک فاجعه بزرگ در روند تحصیلی آن ها است، اگر برنامه‌ریزی دقیقی در ایام نوروز نداشته باشیم، پیگیری‌ای نداشته باشیم، تست نزنیم، کلاس رفع اشکالی نداشته باشیم؛ مطمئنا بزرگترین شکست تحصیلی رو در در سال کنکور خودمون تجربه خواهیم کرد!

چرا که اگر ما تصمیم بگیریم در ایام نوروز درس نخونیم وجود دارن افرادی که توی این بازه زمانی به بهترین نحوه ممکن درس بخونن و این به معنی پیشی گرفتن این افراد از ماست؛ در نتیجه باید سعی کنیم بهترین روش مطالعه دروس رو در این ایام داشته باشیم تا ما اون کسی باشیم که از بقیه جلو میزنه!

در اردوی نوروزی کنکور آنلاین چی میگذره؟

 

در حال حاضر تعداد اردو‌هایی که مراجع مختلفی اون هارو برگذار می کنن به حدی زیاده که ما گزینه‌های زیادی برای انتخاب رو خواهیم داشت، تو این بخش میخوایم ببینیم اصلا توی اردو مطالعاتی آنلاین کنکور ایران تحصیل چه چیزایی برای شما در نظر گرفته شده؟

  • اردوی مطالعاتی شبانه روزی موسسه ایران تحصیل از ۲۰ اسفند‌ماه شروع میشه و تا ۱۸ فروردین ادامه داره، این یعنی طول این اردو مطالعاتی نوروز مجموعا ۲۸ روزه!
  • در اولین گامی که برای موفقیت شما تو این اردو مطالعاتی آنلاین کنکور برداشته میشه بهترین استراتژی مطالعاتی در این بازه زمانی برای شما مشخص خواهد شد؛ یه استراتژی مناسب برای اینکه بدونی در هر روز چند ساعت باید درس بخونی، ساعت مطالعاتی خودت رو چطور تقسیم بکنی و اینکه به هر درس در هر مبحث چقدر زمان اختصاص بدی.
  • بعد از ۲ تا برنامه شخصی دریافت می کنی، برنامه اول از تاریخ ۲۰ اسفند تا ۷ فروردین و برنامه دوم از تاریخ ۸ فروردین تا ۱۸ فروردین، این برنامه بر اساس سطح تراز های شما، بر اساس آخرین ساعات مطالعه شما در برنامه‌ریزی‌های قبلی، بر اساس درصد‌ها شما در آزمون های آزمایشی و با توجه به هدف شما  برای دانشگاه و رشته مورد نظرتون تدوین میشه!
  • هر روز ۶ صبح بیدار باش! شما هر روز ۶ صبح باید از خواب بیدار بشید و بیداری خودتون رو توی گروهی که همه بچه‌های اردو مطالعاتی آنلاین کنکور داخل اون عضو هستن اعلام کنید و در صورت بیدار نشدنت پشتیبان‌های ما با تماسی که با شما میگیرن پیگیر وضعیتت میشن تا از برنامه‌ای که داری جا نمونی.
  • هر روز ساعت ۶:۳۰ تا ۷:۰۰ صبح کلاس آنلاین انگیزشی و استراتژی با استاد آریا برای شما برگذار میشه؛ استاد هر روز با تماس تصویری مهمون خونه‌های شماست و قراره هر روز با ایجاد انگیزه و ارائه استراتژی به رشد شما کمک کنه تا بهترین بازده رو داشته باشید.
  • هر ۶ ساعت یک‌بار ما گزارش کار شما رو چک می کنیم، هر روز ساعت ۲:۰۰ ظهر و ۹:۰۰ شب گزارش خودتون رو برای ما باید ارسال کنید؛ علاوه بر این همه گزارش کار ها توی یک محیط برای ما ارسال میشه تا احساس رقابت برای شما ایجاد بشه و بتونی خودت رو با رقبایی که توی این اردو مطالعاتی آنلاین کنکور وجود دارند مقایسه بکنی با سرعت خودت رو به بالاترین حد ممکن برسونی تا از رقبا عقب نمونی.
  • اگر در گزارش‌هایی که برای ما ارسال میشه ایرادی وجود داشته باشه پشتیبان‌های ما به صورت دائمی حواسشون هست و با تغییراتی که توی برنامه‌های شما انجام میدن سعی می کنن توی کمترین فرصت ایرادات شما رو رفع کنن.
  • کلاس‌های رفع اشکال دروس تخصصی برای همه رشته‌ها برگذار میشه؛ این یعنی توی هر درسی مشکل درسی داشته باشی اساتید ما توی این کلاس ها بهت کمک می کنن تا بتونی خیلی راحت ایرادات خودت رو رفع کنی!
  • ما مدرس‌هایی رو برای اینکه تکنیک‌های تندخوانی و روش های بالابردن حافظه رو به شما آموزش بدن توی تیم خودمون داریم که خیلی میتونه برای پیشرفت روزافزون شما کارآمد باشه؛ استفاده از این تکنیک ها موجب میشه تا تو چیزی بیشتر از رقبای خودت داشته باشی و بتونی توی همون زمانی که برای مطالعه اختصاص دادی حجم بالاتری از محتوا و درس رو بخونی، این یعنی فرصتی برای دوره کردن دروس هم خواهی داشت.
  • تکنیک‌های مطالعه، تست‌زنی، تحلیل دروس، تحلیل آزمون، تخمین رتبه کنکور سراسری و … همه و همه توسط مدرس همون درس به تو آموزش داده میشه، این یعنی تو میتونی برای هر درسی که میخونی یه روش داشته باشی که بازده تو رو توی این مبحث میبره بالاتر.

در-اردوی-نوروزی-موسسه-ایران-تحصیل-چی-میگذره

برای شرکت در این اردو و کسب اطلاع دقیق از جزئیان این اردو کافیست تا با شماره 02137967000 تماس بگیرید، مشاورین ما علاوه بر ارائه کامل توضیحات به شما کل فرایند ثبت نام رو براتون انجام بدن!

پکیج تندخوانی اردوی نوروزی کنکور آنلاین در ایران تحصیل

همونطور که پیش از این به شما گفتیم یکی از مواردی که در اردو مطالعاتی نوروز برای شما در نظر گرفته شده پکیج تندخوانی هست، کاربرد این پکیج برای تمامی دروس اعم از حفظی و تحلیلی است و میتونه تاثیر بی نهایت زیادی توی زمان و یادگیری شما داشته باشه، با فرمول هایی که اساتید ما به شما آموزش میدن میتونید با صرف زمان کمتری مطالب رو طوری مطالعه کنید که هم کمتر زمانتون رو بگیرن و هم بیشتر توی ذهنتون بمونن!

اردو مطالعاتی آنلاین کنکور

مجموعه ای از مشکلاتی که دانشآموزان کنکوری در زمان جمع بندی دروس دارن منجر به این شده که مشاورین ما به کمک استاد علیرضا اریا اقدام به تهیه پکیجی به نام تندخوانی کنند، مشکلاتی که ما با ارائه این پکیج قصد داریم برای دانش آموزان کنکوری حل کنیم و توی این پکیج بهش پرداختیم شامل موارد زیر هستند:

  • مدیریت وسواس مطالعه

یکی از مواردی که به گزارش مشاورین ایران تحصیل محصلین کنکوری زیاد از حد با آن مواجه می شوند وسواس مطالعه است، وسواس مطالعه موردی هست که داشتن آن میتونه منجر به برخی از مشکلات و نداشتنش هم از سوی دیگر منجر به ایراداتی خاص شود، در نتیجه مدیریت وسواس مطالعه به شیوه ما میتونه درس خوندن شمارو سریع تر کنه!

  • عدم تمرکز حواس

یکی از مهم ترین مواردی که از مشاورین ایران تحصیل گزارش شده مشکل عدم تمرکز حواس برای دانش آموزان کنکوری هست، این مشکل میتونه با شما کاری کنه که خوندن یک صفحه اندازه خوندن یک کتاب از شما وقت بگیره! پس داشتن تسلط روی حواس هم نکته دومیه که ما توی این پکیج بهش میپردازیم!

  • نگرانی از عدم جمع بندی

نگرانی از عدم جمع بندی یکی از مواردیه که دانش آموزان روز های آخر به آن دچار میشن، اگر شما نتونید ارزیابی کنید که هر حجمی از دروس رو در چه بازه زمانی میتونید مطالعه کنید قطعا با ترسی تحت عنوان نگرانی از عدم جمع بندی مواجه خواهید شد!

  • ترس از قبول نشدن

ترس از قبول نشدن هم نکته ای هست که گاه و بی گاه وسط مطالعه دروس میتونه گریبان گیر شما بشه؛ نداشتن یه برنامه اصولی و پشتیبان متخصص گاها در برخی دانش آموزان منجر به این میشه که دانش آموزان بیشتر از اینکه درس بخونه به عواقب قبول نشدنش فکر کنه!

مدرسین پکیج تندخوانی ایران تحصیل با جمع آوری مطالبی از ۲۰۰ کتاب مطرح دنیا و تحقیقات گسترده پکیجی ویدئویی را تهیه و تدوین کرده اند تا شما برای قبولی در کنکور مسیر بسیار راحت‌تری را طی کنید، لازم به ذکر است شما در صورت نام نویسی در اردوی مطالعاتی شبانه روزی و خرید پکیج تندخوانی از ۵۰٪ تخفیف بهره‌مند خواهید شد.

برای انجام کار های ثبت نام کنکور سراسری هم با مشاورین ایران تحصیل همراه باشید.

اردوی نوروزی کنکور آنلاین ثبت نام کنیم یا حضوری؟

اردوی-نوروزی-آنلاین-ثبت-نام-کنیم-یا-حضوری

تا چندسال قبل همه دانش‌آموزان که به ایام عید میرسیدن دنبال شرکت توی اردو های حضوری بودن، اردو‌های حضوری اردو هایی هستند که در اون از ۵۰ تا ۲۰۰ نفر توی یک مجموعه در طول عید حضور پیدا می کنن و برای تحصیل اون ها توی این ایام برنامه ریزی میشه، اما حالا چیزی که کم کم داره برای دانش آموزان جا میوفته اردو های مجازی کنکور یا به اصطلاح آنلاین هستنش، شاید جالب باشه بدونید که اصلا چه چیزی باعث شده این دوره ها به سرعت مورد توجه قرار بگیرن؟

اردوی نوروزی آنلاین ثبت نام کنیم یا حضوری؟

طبق تحقیقاتی که ما توی مجموعه ایران تحصیل روی دانش آموزان مختلف بعد از طی کردن اردوهای مطالعاتی حضوری انجام دادیم متوجه یه سری نکته شدیم که اینجا اون هارو با شما به اشتراک میزاریم:

📌 طبق اولین دوره تحقیقات ما این مسئله مشخص شده که دانش آموزان کنکوری بعد از طی کردن دوره عید به دلیل حضوری که توی فضای متفاوت داشتن انگیزشون افت پیدا میکنه و دیگه نمیتونن انرژی قبلی رو برای مطالعه در ساعات عادی روز داشته باشن، علاوه بر این فضای تحصیل جمعی داخل اردو ها به شکلی که گاها ممکنه تاثیر منفی بزاره و موجب مشغول شده دانش آموزان به فعالیتی مثل سرگرمی بشه!

📌 نکته‌ای که وجود داره و ما بعد از بررسی خروجی چندین اردو مطالعاتی نوروز اون رو بررسی کردیم اینه که شناخت استراتژی مناسب برا هر فرده که ممکنه منجر به موفقیت اون بشه؛ پس طبیعتا نسخه‌ای که اساتید توی اردو‌های حضوری با تعداد داوطلب بالا برای همه میپیچن خیلی تاثیری روی موفقی شما نخواهد داشت!

📌 علاوه بر همه این‌ها ممکنه دوری از فضای خونه و شرایطی که توی اردوی حضوری اون رو تجربه می کنید کار رو برای ادامه بازه زمانی ای که تا کنکور دارید براتون سخت تر کنه!

📌 اردوی آنلاین نوروزی در ابتدا برای افرادی بود که امکان شرکت در اردو‌های حضوری رو نداشتن، اما حالا شرایط به کل متفاوت شده و استفاده از اردوی مطالعاتی شبانه روزی برای کنکور یکی از گزینه‌هایی که همه دانش آموزان به اون فکر می کنن.

 

مزایای اردوی نوروزی کنکور مجازی نسبت به اردوی حضوری

اردوی مجازی عید نوروز

اردوی مطالعاتی شبانه روزی عید (به صورت مجازی) چندتا مزیت داره که بهره‌مندی از اون های میتونه منجر به پیشرفت دانش آموزان بشه، از این نکات میتونیم به موارد زیر اشاره داشته باشیم:

  • حضور دانش آموز توی منزل خودش و ارتباط دائمی با مدرسین باعث میشه تا دانش آموز علاوه بر اینکه از فرایند تحصیلی خودش عقب نیوفته دائما در حال رصد باشه و خیال خودش رو از پیشرفت راحت کنه!
  • علاوه بر این گزارشی که شما به اساتید ما میدید بررسی میشه و راهکار‌هایی که برای رفع عیب شما خواهد بود صرفا با توجه به مشکلی که شما دارید ارائه میشه که این یعنی استراتژی شما صرفا مختص به خودتون خواهد بود.
  • علاوه بر این شما مادامی که توی منزل خودتون حضور دارید میتونید طبق خواسته خودتون مستقیم و به صورت انفرادی با مشاورین ما در ارتباط باشید.
  • کلاس‌های رفع اشکال که ما برای شما در نظر گرفتیم این امکان رو براتون فراهم می کنن تا بتونید هر ایرادی که دارید رو به صورت مستقیم از مدرس اون درس بپرسید.
  • آزمون‌های آزمایش، درصدها، تعداد تست، ساعات مطالعه و … همه و همه بررسی میشن و بعد شما برنامه‌ درسی رو دریافت می کنید.
  • در ضمن ما با در نظر گرفتن جلسات انگیزشی و استراتژی دائما سعی می کنیم تا جلوی خستگی ذهنی و روحی شمارو بگیریم و نزاریم از مسیر خودتون خارج بشید.
  • و نکته آخر؛ شما برای شرکت در اردوی مطالعاتی شبانه روزی هزینه به مراتب پایین تری رو نسبت به اردو‌های حضوری پرداخت می کنید ولی میتونید همون خروجی و حتی بهتر از اون رو داشته باشید.

پیش نیاز‌های شرکت در اردوی مطالعاتی شبانه روزی

وقتی صحبت از اردو‌های غیرحضوری میشه باید حواس دانش آموزان به یک مسئله جمع باشه و اون هم اینکه فضایی رو که داخل خونه برای خودشون آماده می کنن فضایی باشه متناسب با حال و هوایی درسی باشه! یعنی چی؟ یعنی شما باید به مجموعه‌ای از این نکات دقت داشته باشید:

  • همواره با مشاور و پشتیبان تحصیلی اردو مربوطه در ارتباط باشی!

به صورت کلی فرایند کنکور به نحوی است که موفقیت به صورت انفرادی در آن امکان پذیر نیست، چرا که هیچ دانش آموزی تجربه‌ای در سال اول کنکور ندارد، از همین بابت ارتباط مستقیم با مشاورین و پشتیبان‌های با تجربه از هرچیزی برای شما مهمتر هست.

  • پیروی از برنامه‌ریزی رو جدی بگیر

اولین سعی خودت رو روی این بزاری که برنامه ریزی کنکور که ما برات می کنیم رو اجرایی کنی؛ چون در غیر این صورت شرکتت توی این اردو فایده ای نداره!

  • ایرادات رو جدی بگیر و سعی کن اون‌هارو رفع کنی!

هر جایی از مطالعه دروس اگر مشکلی داشتی که نیازمند راهنمایی بود میتونی اون نکته رو یادداشت کنی و تو زمان‌های رفع اشکال از مدرس مربوطه بپرسی.

  • گزارش کار رو جدی بگیر!

حواست به گزارش کار‌هایی که برای ما ارسال می کنی باشه و و سعی کن آمار هر روزت از آمار روز قبل بهتر باشه.

  • از قوانین اردو تخطی نکنید!

رعایت روتین و نظم موجود به علاوه شرکت توی همه کلاس‌های آنلاینی که براتون گذاشته میشه چیزی که یک قانونه!

هزینه اردوی نوروزی کنکور

قبل از این هم گفتیم، یکی از مزایای اردو های آنلاین و مجازی نسبت به اردوهای حضوری هزینه کمتر آن هاست، اما تا به اینجا در مورد مقدار هزینه ثبت نام در اردوی مطالعاتی شبانه روزی ۱۴۰۲ صحبتی نشد و در اینجا بهش می پردازیم:

قیمت اردو نوروزی 1/980/000 تومان
پکیج جامع تند خوانی 3/600/000 تومان
قیمت اردوی مطالعاتی نوروز به صورت شبانه روزی + پکیج تندخوانی با ۵۰٪ درصد تخفیف 5/580/000 تومان

2/790/000 تومان

توجه داشته باشید که فرصت استفاده از تخفیفی که ما براتون در نظر گرفتیم محدوده پس بهتون پیشنهاد می کنیم هرچه سریع‌تر با شماره 02137967000 تماس بگیرید تا مشاورین ما همه کار های ثبت نام شما رو در این اردو مطالعاتی نوروز انجام بدن! علاوه بر این اگر سوالی هم داشتید می‌تونید با برقراری ارتباط با همین شماره سوال خودتون رو مطرح کنید.

جمع‌بندی دروس در اردوی نوروزی کنکور چجوریه؟

با توجه به اینکه بعد از عید شما فقط و فقط ۲ ماه تا برگذاری کنکور سراسری مهلت دارید جمع بندی بعد از هر برنامه تحصیلی از نون شب براتون واجب تره! شما توی بازه زمانی عید یک سری از دروس رو مطالعه می کنید، حجم مشخصی تست می زنید و برنامه درسی خودتون رو طی می کنید، اما در آخر یک جمع‌بندی مناسبه که باعث میشه شما ثمره اردو مطالعاتی نوروز خودتون رو روز کنکور ببینی!

ما برای جمع‌بندی شما توی اردوی نوروزی آنلاین چیکار کردیم؟

  • در جمع ما اساتیدی هستن که تخصصشون بالا بردن حافظه شما بعد از دروسه، این دقیقا یعنی به شما نکته‌هایی رو میگن که بدونید چجوری دروس رو کدگذاری کنید تا بهتر یادتون بمونه!
  • در ضمن مشاور‌ه کنکور ما به کمک اساتید با تحربه که تکنیک مطالعه اصولی هر درس رو به شما میگن و این یعنی قرار نیست همه دروس رو به یک شکل مطالعه کنید.
  • و آخرین نکته اینکه در پایان اردو مطالعاتی نوروز با کلاس های متعددی که گذاشته میشه سعی بر اینه که مطالب به صورت دقیق برای شما جا انداخته بشن!

توضیحات کامل اردوی نوروزی کنکور آنلاین در این ویدیو

 

 

خلاصه مطلب

مهم‌ترین بازه زمانی برای دوستان کنکور عید هرسال بوده و هست، شاید در گذشته وقتی صحبت از اردو مطالعاتی نوروز می شد همه به اردو های حضوری ای فکر می کردن که دانش آموز باید کل طول عید رو در یه محیط خاص حضور داشته باشه، اما حالا اردو‌های آنلاین نوروزی به دلیل مزایای متعددی که دارن جایگزین اون نوع قدیمی اردو ها شدن و کم کم به صورت کامل دارن بین رتبه های برتر جا میوفتن.

ما توی اردوی مجازی عید نوروز ایران تحصیل به کمک مشاورین و مدرسین خبره ای که توی تیم خودمون داریم یه برنامه ریزی دقیق برای هر دانش آموز انجام میدیم و همیشه فرایند رشد شخص رو توسط پشتیبان های خودمون رصد می کنیم تا بعد از این بازه زمانی شما اون دانش آموزی باشید که از دیگر رقیباش جلو زده! برای شروع و شرکت در اردو مطالعاتی نوروز ما کافیه تا با شماره 02137967000 تماس حاصل کنید تا مشاوران ما از لحظه اول اردو تا لحظه آخر اردو رو براتون شرح بدن!

برای دریافت این مقاله بصورت PDF کلیک کنید.

5/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

زمان شروع اردوی آنلاین نوروزی کی هست؟

از ۲۰ اسفند‌ماه شروع میشه و تا ۱۸ فروردین ادامه داره.

چه برنامه هایی برای اردوی نوروزی آنلاین در نظر گرفته شده؟

برنامه هایی اعم از رفع ایراد، کلاس های انگیزشی و استراتژی

شرکت در اردوی مطالعاتی نوروز چه اهمیتی داره؟

برگذاری این اردو ها منجر به این میشه تا دانش آموزانی که از این ایام استفاده می کنند با دانش آموزانی که استفاده نمی کنند نتیجه بسیار متفاوتی رو بگیرند، همین میتونه یه برگ برنده برای همه افراد باشه.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مدرک تحصیلی و شرایط استخدام بانک ملی

    مدرک تحصیلی و شرایط استخدام بانک ملی در سال 1403

    شرایط استخدام بانک ملی در سال 1403 اعلام شد. کلیه افراد پس از کسب اطلاعات در رابطه با شرایط شرکت در آزمون استخدامی بانک ملی، از جمله حداقل معدل برای استخدام بانک ملی و یا مدرک تحصیلی لازم برای استخدام...
  • استخدام بانک ملی

    استخدام بانک ملی 1403 + ثبت نام آزمون، زمان، رشته ها و شرایط

    ثبت نام برای استخدام بانک ملی در سال 1403 برای تمامی افراد متقاضی ورود به این بانک معتبر در سایت استخدام بانک ملی آغاز شد. کلیه داوطلبان می‌توانند بعد از کسب اطلاعات در رابطه با شرایط و زمان استخدام پیمانی...
  • ثبت نام حوزه علمیه خواهران

    راهنما جامع ثبت نام حوزه علمیه خواهران 1403 + شرایط

    افراد علاقه‌مند در رشته‌های معارف و حوزوی می‌توانند برای ثبت نام حوزه علمیه خواهران در سال جاری اقدام نمایند. حوزه علمیه خواهران برای سه مقطع عمومی (کارشناسی)، عالی (کارشناسی ارشد) و تخصصی (دکتری) دانشجو می‌پذیرد. بنابراین داوطلبان می‌توانند بعد از...
  • منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش

    منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ + بهترین منابع

    قبولی در آزمون استخدامی نیازمند مطالعه دقیق منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش  است. به همین دلیل در این مقاله از سایت ایران تحصیل قصد داریم تا به معرفی بهترین منابع استخدامی آموزش و پرورشو منابع تخصصی آزمون استخدامی بپردازیم....
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)