ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوره تضمینی کنکور 1403

مشاوره تضمینی کنکور
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

کنکور یکی از پر چالش ترین آزمون های زندگی داوطلبانی است که بعد از سال ها درس خواندن، آماده ورود به دانشگاه می شوند و این آزمون به یکی از مهم ترین دغدغه های داوطلبان تبدیل شده تا جایی که عمدتا خانواده ها نیز با آن درگیر می شوند. برای کاهش استرس داوطلبان در دوران آمادگی کنکور، بهترین راه داشتن یک مشاور به عنوان چراغ راه فرد داوطلب است که بتواند با پی ریزی یک نقشه راه مناسب، قدم به قدم کنار فرد متقاضی باشد. به همین دلیل استفاده از مشاوره تضمینی کنکور که راه میانبر موفقیت افراد است، بسیار حائز اهمیت می باشد.

در ارتباط با کنکور باید گفت که اصلی ترین و نخستین گام در این راه، اعتماد به صفر تا صد استعدادها و توانایی های های بالقوه و بالفعل خود است. دومین قدم نیز بهره گیری از مشاوره های ارزشمند یک همراه به عنوان مشاوره تحصیلی شماست تا بتواند شما را در مسیر پر چالش این آزمون همراهی کند. برای رسیدن به موفقیت در کنکور نیاز به عواملی داریم که مسیر ما را هموارتر سازد. از مهم ترین عوامل، بهره مندی از مشاوره تضمینی کنکور  و استفاده از برنامه ریزی اصولی و منظم است.

آکادمی ایران تحصیل با همکاری بهترین و مجرب ترین مشاورین کنکور ایران و با بهره گیری از جدیدترین متد های مشاوره از قبیل تست شخصیت شناسی، علاقه سنجی به مشاغل مختلف و صحبت با خانواده داوطلب قبولی متقاضیان را تضمین می کند. فقط کافیست وارد لینک زیر شده و فرم مشاوره را پر کنید.

مشاوره تضمینی کنکور

مشاوره تضمینی کنکور

افرادی که در مسیر رسیدن به اهداف خود، از توصیه های افراد با تجربه و قابل اعتماد بهره می برند و یا از تکنیک های کلیدی در طرح ریزی برنامه مطالعاتی استفاده می کنند، احتمال پیروزی خود در این آزمون سرنوشت ساز را بالا خواهند برد. دریافت مشاوره خوب و مناسب از یک مشاور خبره و با تجربه که با این مسیر به طور کامل آشناست و بهره مندی از برنامه ریزی اختصاصی و منحصر به فرد، می تواند موجب کسب موفقیت در کنکور شود.

مشاوره تضمینی کنکور، در واقع توسط مراکزی ارائه می شود که نسبت به کار خود، خدماتی که ارائه می دهند و نسبت به علم و دانش خود اطمینان داشته و به قول معروف امتحان خود را پس داده اند. مراکزی که با بهره گیری از دانش و متدهای روز، در میان افرادی که این خدمات را دریافت کرده اند دارای اعتبار بوده و همواره به دنبال ارائه بهترین راه حل ها برای دواطلبان کنکور هستند.  

 

اطلاعیه

تمامی روش های ارائه شده در مشاوره تضمینی کنکور منجر به موفقیت داوطلبان در گروه های ازمایشی مختلف خواهد شد.

 

اهمیت استفاده از مشاوره تضمینی کنکور

شاید این پرسش برای شما نیز به وجود آید که دریافت مشاوره تضمینی کنکور از مشاور زبده .و کارآزموده برای داوطلبان آزمون سراسری چه اهمیتی دارد؟ و چرا باید از مشاوره کنکور استفاده کنند؟ یکی از مهم ترین دلایل برخورداری از مشاوره تحصیلی کنکور، یاری گرفتن از متخصصان برای اطلاع از بهترین و آخرین منابع برای شرکت در آزمون است. فراموش نکنید که جز افرادی که هر روزه در جریان به روزترین و مهم امتحانی بالاخص آزمون مهمی چون کنکور هستند، هیچ نمی تواند شما را به درستی راهنمایی کند.

از سوی دیگر با توجه به کمبود وقت برای درس خواندن و طراحی مناسب شیوه مطالعه، داوطلب باید بداند که کدام یک از روش های مطالعه برای او بهترین هستند و حتی در رابطه با انواع روش های تند خوانی نیز به روز ترین اطلاعات را به دست آورد. در همین مرحله است که اهمیت نقش مشاوره مناسب برجسته می شود.

افرادی که قصد شرکت در آزمون سراسری را دارند، اغلب از تجربه و تخصص کافی در خصوص نحوه مطالعه دروس، شیوه صحیح تست زنی، گزینش بهترین منابع کنکور، چگونگی مدیریت زمان، اهمیت جمع بندی و مرور دروس در ماه های پایانی، بودجه بندی کنکور و نحوه صحیح تطبیق با آن و… برخوردار نیستند و احتیاج به راهنمایی افراد مجرب در این زمینه دارند. استفاده از مشاوره تضمینی کنکور یکی از بهترین راه  های کسب دانش و آگاهی پیرامون آزمون سراسری جهت پیشرفت تحصیلی است.

 

 

دریافت مشاوره تضمینی کنکور

در فرایند دریافت مشاوره تضمینی کنکور طیف وسیعی از داوطلبان خواهان اخذ خدمات مشاوره ای هستند که اطمینان دارند، پس از صرف وقت و هزینه، نتیجه مناسب را دریافت خواهند کرد. دانش آموزان دبیرستان، افراد پشت کنکوری، دانشجویان انصرافی دانشگاه ها، افراد میانسالی که مایل به ادامه تحصیل هستند، تمامی این افراد نیازمند بهره گیری از انواع مشاوره بوده و می توانند در دوران آماده سازی کنکور، زمان جمع بندی و ایام انتخاب رشته با استفاده از توصیه های ارزشمند مشاوران، خود را برای مواجه با این مرحله آماده نمایند.

 

اطلاعیه

در فرایند دریافت مشاوره کنکور، داوطلبان به مشاوران مدارس، موسسات کنکوری، مراکز مشاوره ای تحصیلی، رتبه های برتر کنکور سال های گذشته و… مراجعه می کنند و از تجربیات مفید این افراد در پی ریزی برنامه درسی و مطالعاتی خود نهایت استفاده را خواهند برد.

 

ویژگی های بهترین مشاور کنکور

مدت آماده شدن افراد داوطلب برای حضور در جلسه کنکور، نسبتا محدود است. در نتیجه نمی توان در این مسیر از چندین مشاور مختلف و شیوه های مشاوره ای گوناگون استفاده کرد، زیرا همین امر باعث دلسردی داوطلب می شود. به همین جهت شناخت ویژگی های یک مشاور برتر، می تواند متقاضیان را در راه انتخاب مشاور مناسب، راهنمایی کند و نقش به سزایی در گرفتن بهترین رتبه قبولی کنکور داشته باشد.

 

اطلاعیه

در صورت بروز هر گونه پرسش یا مشکل در زمینه مشاوره تضمینی کنکور، می توانید با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس برقرار کنید.

 

به علاوه کنکور یکی از چالشی ترین و مهم ترین رقابت تحصیلی است که هر دانش آموزی ممکن است در طول زندگی با آن مواجه شود. از این رو مشاوری که خدمات مشاوره را به افراد داوطلب ارائه می دهد، باید از ویژگی های ویژه ای برخوردار باشد تا بتواند قبولی شما را در این آزمون مهم تضمین نماید و دغدغه های شما را در این زمینه برطرف سازد.

مشاوران ما در آکادمی ایران تحصیل در سامانه مشاوره کنکور، برای هر داوطلب برنامه ای را طراحی کرده و قبولی او را به صورت 100 درصد تضمین می نمایند. برای ورود به سامانه کافی است بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

ویژگی های مشاوره تضمینی کنکور

 

مشاور کنکور باید حمایت گر و دلسوز باشد

یکی از بارز ترین ویژگی های یک مشاور متخصص، برخورد دلسوزانه وی با افراد مراجعه کننده است. چرا که در صورت داشتن برخوردی نامناسب و بسیار خشک با داوطلب، وی را دچار دلسردی خواهد کرد و پس از مدتی دیگر تمایل و انگیزه ای برای دریافت خدمات مشاوره از مشاور کنکور حتی با وجود پرداخت مناسب ترین قیمت را ندارد. بنابراین مشاور خوب کسی است که حامی و دلسوز داوطلب باشد. 

به نقطه ضعف های درسی شما آگاه باشد

از دیگر خصوصیات اساس یک مشاور کنکور خوب که می توان به آن اشاره نمود، داشتن آگاهی و آشنایی با نقاط ضعف شما در انواع دروس است. مشاور با شناخت این نقاط ضعف در جلسات مشاوره کنکور، می تواند ارزنده ترین راهنمایی ها را جهت رفع نقاط ضعف شما را ارائه کند و شما به عنوان داوطلب بهترین درصدها را در دروس مختلف کسب کنید. 

 

برای اطلاع از مشاوره تحصیلی کنکور سراسری بر روی لینک کلیک کنید. 

 

مرتباً پیگیر روش مطالعه شما و روند پیشرفتتان باشد

از برجسته ترین ویژگی ها و خصوصیات یک مشاوره کنکور، پیگیر بودن وی در رابطه با درس خواندن، شیوه مطالعه شما و روند پیشرفتتان است و  اگر این امر یکی از مهم ترین نکات اعتمادسازی در ارائه مشاوره تضمینی کنکور است. مشاور کنکور، باید پیگیر فعالیت شما و برگزاری منظم و مرتب جلسات مشاوره کنکور باشد تا هر روز نسبت به روز قبل ارتقاء یافته و انگیزه بیشتری پیدا کنید.

مشاور باید بهترین برنامه ریزی درسی را برای شما تنظیم نماید

مشاور خوب فردی است که بتواند کامل ترین و جامع ترین برنامه ریزی را برای هموار ساختن راه موفقیت و پیشرفت شما داشته باشد. آن هم برنامه ریزی که با در نظر گرفتن اصول مشخص و با توجه به وضع درسی و شرایط خانوادگی و فردی شما و علاوه بر آن یافتن نقاط قوت و ضعفتان در انواع دروس عمومی و تخصصی باشد.

 

چگونگی دریافت مشاوره تضمینی کنکور

 

مشاور خوب باید شما را با اصول کسب موفقیت آشنا سازد

مشاور کنکور خوب باید بتواند راه رسیدن به پیشرفت و موفقیت را به شما نشان داده و در این مسیر همراه خوبی برای شما باشد. شخصی که بتواند شما را با اصولی ترین روش های مطالعه آشنا سازد و راهکارهای لازم جهت قبولی از جمله شرکت در بهترین کلاس های آمادگی کنکور، مطالعه برترین منابع و کتاب های کمک آموزشی و غیره را به شما ارائه نماید.

خود مشاور باید رتبه خوبی را در کنکور کسب کرده باشد 

مشاوری که خود جز رتبه برترهای کنکور بوده باشد، قطعاً تجربه بیشتری از چاله چوله های مسیر داشته و می تواند با در اختیار گذاشتن این اطلاعات و تجربیات، شما را در نحوه رسیدن به موفقیت در کنکور سراسری و رتبه برتر شدن یاری رساند. فردی که می تواند در ارتباط با روش های مطالعه خود در دوران کنکور و علاوه بر آن شیوه های موفقیت آمیز تست زنی با شما هم کلام شود، می تواند مناسب ترین همراه در دوران کنکور برای شما باشد. 

مشاوره کنکور با قیمت مقرون به صرفه ارائه شود

از ویژگی های بارز بهترین مشاوره کنکور ارائه خدمات مشاوره با بهترین و مناسب ترین قیمت است که به نوعی باری را از روی دوش داوطلبان کم خواهد کرد، چرا که پرداخت هزینه های مشاوره دغدغه بسیاری از افراد است. هم اکنون، مراکز مشاوره گوناگونی در زمینه ارائه خدمات مشاوره فعالیت می نمایند، اما خدمت ارائه شده در این مراکز چندان مقرون به صرفه نیست. 

 

موسسات برتر مشاوره کنکور 

برتر بودن در هر موردی را می توان وابسته به دو عامل تخصص و تجربه دانست. هر مؤسسه ای که بتواند این دو عامل را به صورت توامان با هم داشته باشد مؤفق است. منظور ما از مشاوره تضمینی کنکور علمی است که از آن برخوردار می باشیم و همچنین تجربه ای است که در طی این سال ها به دست آورده ایم. به همین دلیل است که ما در مشاوره کنکور از لفظ تضمینی استفاده می نماییم. قطعا تجربه مراجعین و داوطلبان سابق ما ، تضمین کننده صحت و یا عدم صحت مشاوره تضمینی کنکور است.

مشاوره تضمینی مرکز ایران تحصیل

مشاوره تضمینی کنکور ایران تحصیل راه حل هایی را جهت مطالعه داوطلبان در تمامی رشته ها ارائه می نماید که موجب موفقیت آنان می گردد. بنابراین، تخصص در این زمینه حرف اول را می زند. روش هایی را که شما برای موفقیت در گروه آزمایشی خود کسب خواهید نمود ، کاملا منطبق با گروه آزمایشی و منحصر به خود شماست. برخی از موسسات با وجود ادعایی که در این زمینه دارند ممکن است با یک روش که آن هم به صورت پکیج های مشاوره تضمینی کنکور ارائه می گردند، داوطلبان را راغب و علاقه مند به مراجعه موسسات خود نمایند. ما به هیچ عنوان این گونه روش ها را قبول نخواهیم داشت چرا که نحوه مطالعه و برنامه هر داوطلب متفاوت با سایر داوطلبان می باشد و نمی توان برای همه افراد به اصطلاح یک نسخه پیچید.

مشاوران ما در آکادمی ایران تحصیل با مشاوره VIP به صورت 24 ساعته داوطلبان را پشتیبانی کرده و قبولی آن ها را در کنکور تضمین می کنند. برای دریافت مشاوره VIP کافی است تا بر روی لینک زیر کلیک کرده و در سامانه مشاوره ثبت نام نمایید.

 

مشاوره تضمینی کنکور ایران تحصیل

بهترین منابع کمک آموزشی کنکور

بهره گیری از برترین منابع کنکور، یکی از راه های تقویت مهارت تست زنیو آگاهی از نحوه طراحی سوالات کنکوراست. از آنجا که استفاده از منابع کمک آموزشی مختلف صرفاً باعث آشفتگی ذهن شما می شود، لذا توصیه می شود که بعد از تسلط بر مباحث کتاب درسی، با بهره گیری از یک منبع کمک آموزشی خوب و مرور آن ها، مطالب خوانده شده را در ذهنتان تثبیت کنید.

 

نحوه دریافت مشاوره تضمینی کنکور

نکات مهم برنامه ریزی کنکور

هر فردی که می خواهد در کنکور شرکت کند، در نخستین گام برنامه ریزی باید سوال هایی را برای خود مطرح کرده و به آن ها جواب دهد. این فرایند باعث مشخص شدن اهداف تحصیلی وی خواهد شد و داوطلب را از سردرگمی نجات خواهد داد. به عنوان مثال داوطلب باید بداند که قصد تحصیل در چه رشته و چه دانشگاهی را دارد؟ و نتیجتاً علاقه مند به اشتغال در چه حوزه ای است؟ دلیل او از انتخاب این رشته چیست؟ بسیار ضروری است که در این پرسش ذهنی، فرد  با خود صادق باشد تا گزینشی آگاهانه و واقع گرایانه از آینده خود داشته باشد. چنین دانش آموزی باید برنامه ریزی خود را مشخصاً با تمرکز بر رشته تحصیلی خود طراحی کند.

 

اطلاعیه

لازم به ذکر است که فهرست منابع اصلی مورد مطالعه برای کنکور هر سال از طریق سامانه سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس sanjesh.org در اختیار افراد متقاضی قرار می گیرد.

 

نحوه برنامه ریزی کنکور

برنامه ریزی درسی برای کنکور را می توان به نقشه راهی تشبیه کرد که هر چقدر دقیق تر و منظم تر تدوین شده باشد، فرد را با آگاهی بیشتری به سوی هدف رهنمون می سازد. برای این کار لازم  است که دروس عمومی و اختصاصی خود را به چند قسمت مختلف تقسیم کرده و آن ها را به نحوی هوشمندانه در برنامه زمانی خود قرار دهید. گنجاندن دروس عمومی در میان ساعات مطالعه دروس تخصصی می تواند موجب استراحت ذهن فرد و آمادگی وی برای مطالعه مجدد دروس سنگین تخصصی گردد.

البته به خاطر داشته باشید که یک برنامه ریزی استاندارد، توازنی متعادل میان ساعات مطالعاتی و ساعات استراحت افراد می باشد. به این معنا که حتما باید در برنامه درسی خود، فرصتی جهت استراحت، تفریح، تغذیه کافی، گذراندن اوقات با خانواده و دوستان، مسافرت و… خالی بگذارید. مطالعه بی وقفه و سنگین، نتیجه ای جز خستگی جسم و ذهن داوطلب را در پی ندارد و همین امر سرعت حرکت وی را را به طرز چشمگیری کاهش خواهد داد.

 

نحوه صحیح مطالعه برای کنکور

  • در مطالعه کنکور توجه به همه نکات و جزئیات مطالب،محتویات اصلی و حتی موارد کمتر اشاره شده، اهمیت خاص خود را دارد و نباید از هیچ محتوایی به آسانی و بدون فهم کامل آن عبور کرد.
  • یکی دیگر از اشتباهاتی که بسیاری از داوطلبان انجام می دهند،مراجعه به کتاب های کمک آموزشی مختلف بدون مطالعه اولیه کتاب های درسی است. حتما توجه داشته باشید که شرط اولیه برای موفق شدن در روش های تست زنی، تسلط به مباحث کتاب درسی می باشد.
  • علاوه بر این تنوع در شیوه مطالعه دروس عمومی و اختصاصی،امری الزامی است. در واقع این موضوع تأثیر بسیار زیادی در جلوگیری از دلسردی و سردرگمی داوطلب دارد. به طور استاندارد، پس از هر درس تخصصی یک درس عمومی را مطالعه کنید و حتی المقدور دروس مشابه را در یک روز قرار ندهید.
  • تست زدن دروس تخصصی، بلافاصله پس از مطالعه و برای دروس عمومی، حداکثر تا 24 ساعت بعد از زمان مطالعه دروس مورد نظر صورت گیرد.
  • برای هر 1 ساعت مطالعه، حدود 15 دقیقه استراحت ضروری است.
  • نکته برداری و یادداشت نکات هر درس و مرور درپایان هر روز، جزو ملزومات یادگیری بهتر و مفیدتر خواهد بود.
  • به اهمیت جمع بندی و مرور توجه کنید و از این نوع مطالعه جهت یادآوری مطالب فراموش شده و تثبیت یادگیری خود استفاده کنید.

 

تأثیر آزمون های آزمایشی بر کنکور

آزمون های آزمایشی کنکور، برای داوطلب فضای حاکم بر آزمون سراسری را تداعی می سازد که شرکت در آن باعث آشنایی نسبی متقاضیان با نحوه تست زنی و شیوه حل سوالات زمان دار خواهد شد. آزمون های آزمایشی، محتویات درسی مطالعه شده داوطلب در طول بازه های زمانی کوتاه مدت و حتی بلند مدت فرد را به چالش می کشد و به وی این شانس را می دهد تا اندوخته های درسی خود را مورد ارزیابی مناسب قرار دهد. آزمون های شبیه ساز کنکور موسسات علمی آموزشی گاج، گزینه دو، قلم چی و سنجش را می توان به عنوان معتبر ترین آزمون های آزمایشی سراسر کشور معرفی کرد.

 

مشاوره کنکور تضمینی

 

جدیدترین اخبار کنکور

احتمال اعمال تغییرات در حذفیات کنکور 1403

لازم به ذکر است اخیرا سازمان سنجش آموزش کشور، شورای عالی انقلاب فرهنگی و دیگر مراجع ذی ربط تصمیماتی در خصوص تغییرات کنکور 1403 گرفته است که این امر برای داوطلبان آزمون سال های آینده در خصوص نحوه برنامه ریزی برای مطالعه دروس از اهمیت بالایی برخوردار است. یکی از این موارد حذف دروس عمومی از کنکورمی باشد که هدف از اجرای این کار متمرکز کردن داوطلبان بر روی درس های اختصاصی عنوان شده است.

سهم «سوابق تحصیلی» در کنکور سال 1403 چقدر است؟

بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی با عنوان «سیاست‌ها و ضوابط ساماندهی سنجش و پذیرش متقاضیان ورود به آموزش عالی»، از فرآیند ارزیابی میزان دانش، توانایی و پیشرفت تحصیلی متقاضیان برای ورود به موسسه تحت عنوان سنجش یاد می‌شود که از طریق «نمره کل سابقه تحصیلی» و «نمره کل آزمون اختصاصی» انجام می‌شود.

طبق تعریف، آزمون اختصاصی، آزمون سراسری از میان دروس تخصصی رشته‌های تحصیلی در سه سال آخر دوره دوم متوسطه در هر یک از گروه‌های آزمایشی است که بر اساس کتاب‌ های درسی وزارت آموزش و پرورش، توسط سازمان برگزار می‌شود و سابقه تحصیلی به نمرات دروس عمومی و تخصصی دوره دوم متوسطه در نظام آموزشی 3-3-6 و دیپلم و پیش دانشگاهی در نظام آموزشی قبلی هر رشته تحصیلی دوره متوسطه اطلاق می‌شود که امتحانات آن مطابق اصول سنجش و اندازه گیری، به طور استاندارد و کیفی توسط وزارت آموزش و پرورش به صورت سراسری و نهایی در سنوات مختلف مطابق مصوبات شورای عالی آموزش و پرورش برگزار شده باشد.

آموزش نحوه صحیح مطالعه با مشاوره تضمینی کنکور

 

خلاصه مطلب

در این مقاله به طور کامل به بررسی مشاوره تضمینی کنکور و نقش استفاده از راهنمایی های یک مشاور خوب در پروسه آمادگی جهت شرکت در آزمون و بعد از آن فرایند انتخاب رشته پرداختیم. لازم به ذکر است که اگر در هر یک از گروه های انسانی، ریاضی و یا تجربی هستید، برای موفقیت در کنکور از یک مشاور مجرب و کار آزموده کمک بگیرید. مشاوران با فراهم کردن موقعیت مناسب برای داوطلبان، می توانند علاوه بر اینکه فرد را با منابع و سوالات آزمون و هم با شیوه صحیح تست زنی آشنا می کنند، در آماده سازی روحی داوطلب نیز نقش بسزایی دارند.
مشاوران ما در آکادمی ایران تحصیل با داشتن سال ها تجربه، می توانند تمامی خدمات مشاروه ای لازم را به شما داوطلبان گرامی ارائه داده و به بهترین شکل مسیر موفقیت شما را هموار سازند و به تمامی سوالات شما در هر مرحله پاسخ دهند. 
برای دانلود پی دی اف مقاله کلیک نمایید. 

 

 

 

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

مشاوره تضمینی کنکور را از چه مشاورانی باید دریافت کرد؟ 

مشاوره تضمینی کنکور را باید از مشاورانی دریافت کنید که تخصص و تجربه بسیاری در حوزه تحصیلی دارند و می توانند بهترین مشاوره ها را به شما ارائه دهند.

دریافت مشاوره تضمینی کنکور چه فوایدی دارد؟ 

دریافت مشاوره تضمینی کنکور می تواند تا حد زیادی به مؤفقیت شما در کنکور سراسری ورودی دانشگاه ها کمک کند.

ویژگی های مشاوره تضمینی کنکور چیست؟ 

از جمله ویژگی های مشاوره تضمینی کنکور می توان به کیفیت عالی و کارایی بالای آن اشاره کرد.

نظرات

6 دیدگاه دربارهٔ «مشاوره تضمینی کنکور 1403»

  1. Avatar photo Faeze گفت:

    سلام میخواستم بدونم با تراز ۷۸۷۸ و رتبه ۱۰۷۵۰ منطقه۳ چقدر امکان قبولی فرهنگیان ایلام رو دارم ؟؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      احتمال قبولی را دارید

  2. Avatar photo ن گفت:

    سلام زمان ثبت نام دانشگاه دولتی و غیر دولتی هنر تهران
    از کی شروع میشه و شرایط ثبت نام چیه؟

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام . زمان ثبتنام برای مقطع کارشناسی بدون کنکور نیمه دوم مرداد ماه می باشد

  3. Avatar photo زهرا گفت:

    سلام وقت بخیر امسال دانشگاه آزاد شیراز رشته میکروبیولوژی رو برد قسمت با آزمون اگه من همین رشته رو دانشگاه آزاد اهواز بدون آزمون ثبت نام کنم میتونم بعدا همین رشته رو انتقالی شیراز بگیرم یا نه؟

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام
      در رشته های بدون ازمون نقل و انتقالات ممنوع است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مشاوره تحصیلی کنکور

    مشاوره تحصیلی کنکور 1403 + همین الان با رتبه ها صحبت کن!

    مشاوره تحصیلی کنکور مختص به داوطلبانی است که سازمان سنجش آموزش کشور هر سال در زمانی مشخص، آزمون کنکور را به صورت سراسری برگزار می‌کند. در این آزمون دانسته‌های علمی داوطلبان مورد سنجش قرار می‌گیرد، چرا که رقابت بین داوطلبانی...
  • برنامه ریزی کنکور

    برنامه ریزی کنکور 1403 + pdf جدول نمونه رتبه ها | ایران تحصیل

    برنامه ریزی کنکور به صورت اصولی و هوشمندانه، توسط مشاور و برنامه‌ ریز انجام می‌شود که در نتیجه می‌‎تواند برگ برنده شما نسبت به دیگر دانش آموزان باشد. همچنین Pdf برنامه ریزی کنکور و جدول برنامه ریزی آزمون سراسری نیز...
  • برنامه ریزی درسی

    برنامه ریزی درسی + 11 راز مهم رتبه ها + pdf برنامه 1403

    همه ما می‌ دانیم که باید برای رسیدن به تمامی اهداف خود از کوچک‌ تا بزرگ‌ ترین برنامه ریزی داشته باشیم. اطلاع داشتن از موثرترین تکنیک و جدول برنامه ریزی درسی روزانه، ماهانه و… نه تنها به شما کمک می‌...
  • مشاوره تلفنی کنکور سراسری

    مشاوره تلفنی کنکور 1403 + رتبه ها پشت خط هستن! | irantahsil

    مشاوره تلفنی کنکور سراسری یکی از راه‌های هموار کردن مسیر موفقیت در آزمون است. کنکور یکی از مهم ترین ارزیابی‌های هماهنگ شده و سرنوشت ساز می‌باشد که هر ساله داوطبان زیادی در آن ثبت نام می‌کنند. تمامی داوطلبانی که می‌خواهند...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)